• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فهرست مطلب

توصیه تبلیغاتی

توصیه تبلیغاتی

توصیه تبلیغاتی برای بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است در این بحش 5 توصیه تبلیغات دیجیتال را در سایت جام ارژنگ به شرح کامل گذارده ایم.

توصیه تبلیغاتی راههای موثر و مفیدی است که توسط کارشناسان خبره و معروف جهان بر اساس تجربه شخصی ارائه شده است.

برای اینکه بتوانیم یک تبلیغات موثر و مفید داشته باشیم لازم است به توصیه تبلیغاتی متخصصان توجه نماییم.

تبلیغات یکی از مهم‌ترین اجزای استراتژی بازاریابی تان است , زیرا به شما کمک می‌کند کسب‌وکار خود را ارتقا دهید و یک راه موثر برای ارتباط با مشتریان خود فراهم کنید . در این صفحه از سایت جام ارژنگ چند توصیه‌ تبلیغاتی مفید برای حفظ ذهن در هنگام ایجاد یک کمپین تبلیغاتی برای کسب‌وکار شما آورده شده‌است .

توصیه تبلیغاتی برای تجارت

قبل از اینکه شروع کنید و پول خود را صرف فعالیت‌های تبلیغاتی کنید ، مهم است که مخاطبین هدف خود را درک کنید، افرادی که محصول شما را می‌خرند و یا از خدمات شما استفاده می‌کنند .
از ابزارهای مختلف برای پیدا کردن بینش‌هایی از مشتری مانند نظرسنجی‌های مشتریان ، Google Analytics برای مطالعه رفتار مشتری و شناخت مشکلات و نیازهای آن‌ها استفاده کنید . زمانی که مشکلات و رفتار مشتریان خود را درک می‌کنید ، می‌توانید محصول و یا سرویس خود را براساس آن ارتقا دهید .

درک نقاط درد مشتری ( مشکلات ) و ایجاد راه‌حل برای حل این مشکلات به طور مستقیم راز پشت یک محصول موفق است . زمانی که محصول شما مشکلات مشتری را حل می‌کند ، آن‌ها بیش از تمایل به پرداخت بابت آن هستند .
زمانی که بدانید مشکلات مخاطبین هدف تان چه هستند ، می‌توانید بهترین راه‌حل‌ها را برای آن‌ها پیدا کنید . این راه‌حل‌ها مشکلات مشتریان را حل کرده و یک گوشه نرم برای برند شما در قلبشان ایجاد می‌کنند .
ممکن است راه‌حل‌های منطقی متعددی برای یک مشکل وجود داشته باشد . بنابراین اگر بهترین راه‌حل برای مشکل مشتری پیدا کردید ، یک محصول برنده را در دستان خود دارید .

کسب‌وکار شما ممکن است تنها کسب‌وکار با راه‌حل مناسب نباشد . شرکت‌های دیگری هم وجود دارند که با راه‌حل‌های دقیق برای مشکلات مشتری سر و کار دارند .
در چنین مواردی ، باید به مخاطبین هدف خود بگویید که شما چقدر متفاوت و چه بهتر از رقیب تان هستید . شما می‌توانید از بهترین ویژگی‌های برند شما استفاده کنید ، مانند کیفیت بهتر ، تحویل سریع‌تر ، پشتیبانی مشتری ، بازپرداخت بهتر ، و غیره .
از سرزنش برنده‌ای رقیب خودداری کنید تا نشان دهید که برند شما بهتر است . اگر هیچ ویژگی خاصی ندارید که شما را از رقبای دیگر متمایز کند ، می‌توانید قیمت خود را اصلاح کنید تا مشتریان بیشتری به دست آورید . اما سعی کن آن را به عنوان آخرین راه نگه داری .
برای اجتناب از مشکلات قانونی ، بهتر است که از ذکر نام تجاری رقیب تان در فعالیت‌های تبلیغاتی خود خودداری کنید .

چند توصیه تبلیغاتی مفید

  • خودتان را با قوانین و مقررات دولتی برای بازاریابی و تبلیغات مقایسه کنید .
  • کاملا ً و به وضوح تمام جزئیات مربوط به تبلیغ ، محصول یا خدماتی که تبلیغ می‌کنید را شرح دهید .
  • از تصاویری که همانند فروش محصول استفاده می‌شوند استفاده کنید .
  • پایین‌ترین قیمت دو یا چند قیمت را که بر روی یک محصول ظاهر می‌شوند ، شارژ کنید .
  • مطمئن شوید که شما مقدار معقولی از محصولات خود دارید که به قیمت فروش تبلیغ می‌کنید .
  • هنگام برگزاری یک مسابقه ، تمام جزئیات مورد نیاز قبل از ورود شرکت کنندگان بالقوه را اعلام کنید .
  • دقت کنید که کارکنان فروش با این " بایدها و نبایدها " آشنا هستند . کسب‌وکار شما می‌تواند مسئول تمام کارهایی باشد که توسط کارمندان انجام می‌شود .
  • تنها از عبارت " فروش " یا " ویژه " استفاده کنید که قیمت یک محصول به میزان قابل‌توجهی کاهش‌یافته است .
  • از " قیمت معمولی " یا " قیمت درب کارخانه " با "  پیشنهاد قیمت " اجتناب کنید ; آن‌ها یک‌سان نیستند .
  • مطمئن شوید که برای مدت طولانی یک " فروش " ندارید یا هر هفته آن را تکرار می‌کنید .
  • قیمت یک محصول یا سرویس را افزایش ندهید تا هزینه یک محصول یا سرویس رایگان را پوشش دهید .
  • از ایجاد هر گونه ادعایی در مورد محصول و یا سرویس خودداری کنید مگر اینکه بتوانید آن‌ها را ثابت کنید , حتی اگر شما فکر کنید که آن‌ها دقیق هستند .

توضیه تبلیغاتی برای تجارت دیجیتال

تبلیغات دیجیتال به یکی از اجزای اصلی استراتژی‌های بازاریابی روز مدرن تبدیل شده‌است - و اگر بخشی از استراتژی کسب‌وکار شما نباشد ، باید باشد .  با اجرای صحیح تبلیغات دیجیتال ، شما می‌توانید با موفقیت حضور آنلاین خود را افزایش دهید و در نهایت تبدیلات و فروش بیشتری را ترویج کنید . اکنون بیش از همیشه ، تبلیغات دیجیتال به شرکت شما اجازه می‌دهد تا در تمام مخاطبان بسیار وسیع‌تر قابلیت دید بیشتری داشته باشد . با این حال ، اگر آگهی‌های شما خوب کار کنند ، به احتمال زیاد می‌توانید نتیجه‌ای را که به آن امید دارید بدست آورید . چه طراحی ، کانال ، یا پیام‌رسانی متنی باشد، هر جنبه از تبلیغات باید در نظر گرفته شود تا به نفع شما کار کند . برای تعیین بهترین راه‌ها برای ایجاد و اجرای تبلیغات دیجیتال ، لازم است به توصیه تبلیغاتی متخصصان گوش دهیم.

با توصیه های تبلیغاتی آشنا شویم

توصیه تبلیغاتی :سارا مالوی

اولین توصیه تبلیغاتی از زبان سارا مالوی مدیر بازاریابی شوتراستاک است که میگوید کسب‌وکار شما دارای عناصر بصری است که باعث می‌شوند از رقبایتان از صحنه خارج شوند . از آن به نفع خود در تلاش‌های بازاریابی خود استفاده کنید . چه یک لوگو , مسکات , فونت یا الگوی رنگ باشد , داشتن آن می‌تواند به شما کمک کند تا برند شما قابل‌تشخیص باشد . شما می‌خواهید چشم بیننده را جلب کنید , اما همچنین می‌خواهید توجه آن‌ها را جلب کنید و آن‌ها را به خاطر داشته باشید . استفاده از عناصر بصری منحصر به فرد و خلاق در تبلیغ شما برای موفقیت این تبلیغات بسیار مهم است . سارا مالوی , مدیر بازاریابی محتوا در شوتراستاک اشاره می‌کند که شما می‌خواهید از تصاویر خلاقانه متفاوتی استفاده کنید , اما باید سازگار باشند : " هنگامی که تبلیغات بر روی وب سایت‌های ارتباط جمعی پخش می‌شود , مهم است که خلاقانه شما را تجدید کند تا مرتبط باشد و به گونه‌ای که کاربران بتوانند همان پست را بیش از یک‌بار ببینند . هنگام آزمایش تغییرات و تلاش برای کمپین ‌های جدید , به دنبال تصاویری بگردید که یک زیبایی سازگار دارند , به طوری که کمپین اجتماعی کلی شما احساس آشنا بودن می‌کند , اما تکراری نیست, برای کاربرانی که ممکن است بیش از یک تبلیغ روی دهند . به طور کلی , شما می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات اجتماعی تان یک داستان منسجم را تعریف می‌کنند.

نوصیه تبلیغاتی:پلتفرم ها

توصیه تبلیغاتی دوم مربوط به استفاده از پلتفرم های اجتماعی است هر پلت فرم استفاده‌شده برای بازاریابی آنلاین شما را با یک مقدار متفاوت فراهم می‌کند . شما باید آنالیز کنید که کدام خروجی باید زمان و پول بیشتری را سرمایه‌گذاری کنید , و کدام یک از آن‌ها الزامی نیستند . برخی از پلتفرم ها که به خوبی برای یک شرکت کار می‌کنند , به هیچ نتیجه‌ای برای دیگری دست نمی‌دهند . این برای برند شما بسیار خاص است و شما باید بودجه خود را براساس آن برنامه‌ریزی کنید . تعیین اینکه کدام سکو برای تلاش‌های ویژه تبلیغاتی شما انجام خواهد شد باید اساس تصمیماتی که با کمپین خود می‌گیرید , باشد . ضروری است که ارزش هر کانال را درک کنید . سکوهای تبلیغات جستجو , مانند Google adwords , زمانی که یک تقاضا روشن برای محصول یا سرویس شما وجود دارد , بهترین کار را بکنید و می‌خواهید افرادی را که به دنبال محصول و یا سرویس شما هستند را هدف قرار دهید . تبلیغات جستجو برای راه‌اندازی که یک محصول جدید و جدید را هرگز قبل از مشاهده در بازار به وجود نیاورده است, کم‌تر موثر است . یا برای چیزی که بیشتر مردم در فروشگاه‌های آجر و ملات خرید می‌کنند و به ندرت به صورت آنلاین جستجو می‌کنند . در این موارد , شما می‌خواهید از ابتدا درخواست ایجاد کنید . در جایی که فیس بوک شکاف را پر می‌کند . کاربران فیس بوک پروفایل خود را با جزئیات جمعیتی و علایق دیگر پر می‌کنند . این به این معنی است که شما می‌توانید افرادی را هدف قرار دهید که احتمالا ً به کسب‌وکار شما علاقمند هستند , چه در جستجوی کسب‌وکار شما باشند یا نه " .

توصیه تبلیغاتی:الیوت سیموندز

ممکن است ایده‌ای داشته باشید که چه چیزی برای مخاطب شما براساس تجربه گذشته با تبلیغ شما بهتر عمل می‌کند , اما زمان برای انجام تحقیقات کامل و داشتن اطلاعات برای حمایت از اقدامات شما مهم است . شما ممکن است پیش‌بینی کنید که مشتریان شما به شیوه‌ای خاص رفتار خواهند کرد , در واقع آن‌ها به یک جهت کاملا ً متفاوت می‌روند . ضروری است که قبل از زمان آماده باشید و از اطلاعاتی که از تحقیق برای برنامه‌ریزی استراتژی بازاریابی خود جمع‌آوری می‌کنید استفاده کنید . الیوت سیموندز این مفهوم را در زیر توضیح می‌دهد : " بسیاری از مردم از پست‌های پشتیبانی شده و تبلیغات پرداخت‌شده دیگر استفاده می‌کنند , و به نظر می‌رسد که بسیاری از افراد خوشحال هستند که به سادگی پول را پرداخت کنند و کلیک کنند - حتی اگر برخی از این کلیک از افراد مماس با محصول یا خدماتی هستند که آن‌ها تبلیغ می‌کنند . اکثر پلت فرم‌ها به شما این اجازه را می‌دهند که پست‌ها و تبلیغات مورد پشتیبانی خود را هدف قرار دهید , و انعام من این است که این کار را بعد از یک دوره انجام دهید ( حتی اگر فقط یک دوره کوتاه از تحقیقات واقعی باشد ) . ممکن است غریزه اولیه شما درباره اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند را به شما بگوید , اما شما باید زمان آن را داشته باشید که خودتان بفهمید - کدام یک از مشتریان بیشتر از بقیه خرج می‌کنند ؟ کسانی که زمان و بار دیگر برمی گردند چه کسانی هستند ? تعداد بیشتری از مشتریان شما کجا هستند ؟

توصیه تبلیغاتی گوگل

از دست دادن هر ریال تبلیغاتی که خرج می‌کنید بخش مهمی از استفاده از تبلیغات گوگل برای اغلب تبلیغ کنندگان است . در اینجا چند نکته برای تبلیغات موثر با تبلیغ گوگل تبلیغات از متخصصان گوگل تبلیغات وجود دارد .

نوصیه تبلیغاتی اول گوگل

پیش از ایجاد تبلیغات  خود , تصمیم بگیرید که اهداف بازاریابی تان چه هستند . تصمیم‌گیری در مورد آنچه که می‌خواهید قبل از ایجاد کمپین خود انجام دهید تا بعد از ساخت آن تضمین خواهد کرد که هدف , بودجه و فرمت شما به طور مطلوب موثر هستند و به شما کمک خواهند کرد اهداف واقعگرایانه ای برای آنچه که از هر یک از این تنظیمات کمپین خارج می‌کنید , تعیین کنید .

نوصیه تبلیغاتی دوم گوگل

اگر شما چندین کمپین را مدیریت می‌کنید , باید بودجه بیشتری برای فعالیت‌هایی اختصاص دهید که عملکرد بهتری داشته باشند و به شما کمک می‌کنند به اهداف کاری خود دست یابید و بودجه کمتری برای آن‌هایی که از تجربه استفاده می‌کنید و یا بازدهی سرمایه کم‌تر داشته باشید .

نوصیه تبلیغاتی سوم گوگل

ایجاد تبلیغات موثر اغلب به زمان خود نیاز دارد تا افرادی را که امیدوار هستند ببینند و به تبلیغات شما پاسخ دهند , در نظر بگیرید . به نیازهای خاص خود و سوالاتی که ممکن است داشته باشند فکر کنید و به سوالات و نیازهای محصول خود , متن آگهی و سایر دارایی‌ها پاسخ دهید . در اینجا بهترین شیوه‌های ایجاد تبلیغ برای برنامه‌های کاربردی , تبلیغات نمایش , کمپین ‌های جستجو , کمپین ‌های خرید هوشمند , کمپین ‌های ویدیویی , ارایه شده‌اند .

نوصیه تبلیغاتی چهارم گوگل

هدف قرار دادن محتوا ، مانند استفاده از کلمات کلیدی ، جایابی ، و / یا موضوع مورد هدف ، به شما این امکان را می‌دهد که آگهی‌های خود را در کنار محتوای مربوطه نشان دهید که مشتریان و مشتریان احتمالی شما در حال بازدید از آن هستند . در مقیاس بزرگ‌تر ، استفاده از مخاطب مانند هدف‌گیری جمعیتی ، remarketing ، مخاطبان سفارشی ، و مخاطبان قرابت را در نظر بگیرید ، که مشتری را به عنوان مخالف محتوای صفحه هدف قرار می‌دهد .

نوصیه تبلیغاتی پنجم گوگل

از تنظیمات مشاهده , که در آن قابل‌اجرا است , استفاده کنید . تنظیمات مشاهده تاثیری بر کسانی که تبلیغ شما را می‌بینند و یا جایی که ظاهر می‌شوند ندارد , اما به شما این امکان را می‌دهد که در حالی که کمپین شما در حال اجرا است , چگونه تبلیغ شما را برای مکان‌های تبلیغ , موضوعات و یا مخاطبان خود انجام دهد . شما می‌توانید از داده‌ها در این گزارش‌ها برای بهینه‌سازی عملکرد تبلیغ خود استفاده کنید .

 

 

توصیه تبلیغات ارزان گوگل

توصیه تبلیغاتی جیمز کربی

سفر خریدار را درک کنید و آنچه را که نیاز دارید در هر مرحله از فرآیند ارایه دهید تا به طور موثر به کاربران برسد . وقتی نوبت به تجزیه و تحلیل خریدار می‌رسد گزینه‌های مفصل بسیاری وجود دارد . شما می‌توانید هر قدم را بازدید کننده در وب سایت خود ببینید , چقدر زمان صرف هر صفحه می‌شود , و حتی اگر چه صفحات آن‌ها را احتمالا ً ترک کند . از این اطلاعات برای برآورده کردن بازاریابی دیجیتال تان به اعضای خود استفاده کنید تا بتوانید این فرآیند را برای آن‌ها ساده و برای شما مفید واقع شوید . جیمز کربی , متخصص PPC at آبی , بر اهمیت این مساله تاکید می‌کند : " کاربران را هدف قرار دهید که نزدیک پایین قیف قرار دارند . به عنوان مثال , هدف بازاریابی در بازار به گوگل اجازه می‌دهد تا تاریخ کاربر را برای درک بهتر اینکه در کجا در مرحله خرید هستند , مشاهده کند . این کار به خرده فروشان اجازه می‌دهد تا مشتریان احتمالی را هدف قرار دهند که در قیف پایین هستند و به خرید یک خرید نزدیک هستند . در حال حاضر ۴۹۲ شرکت‌کننده در بازار مختلف برای رسیدن به این هدف وجود دارد . هدف قرار دادن روش‌هایی مانند این اغلب توسط بازاریابان و خرده فروشان به قدری مهم است که استفاده از آن‌ها مهم است " - جیمز کربی 

توصیه تبلیغاتی:شان گالاهار

کاملا ً درک کنید که مخاطب شما چه کسی است و چگونه بهترین بازار برای آن‌ها حیاتی است . شما باید بدانید که چه کسانی را می‌خواهید قبل از اینکه سعی کنید بازار را به آن‌ها عرضه کنید , چه کسانی را می‌خواهید باشید . این یک گام مهم در هر استراتژی بازاریابی است , چه روشن باشد و چه آفلاین , و یک جنبه کاملا ً مشخص از برند شما است که شما می‌توانید به آن مراجعه کنید . شان Gallahar , مدیر وب سایت‌های ارتباط جمعی در بازاریابی i7 اهمیت مشخص بودن مخاطب هدف خود را توضیح می‌دهد : " هنگامی که به تبلیغات دیجیتال دست پیدا می‌کنید , باید بدانند که مخاطب آن‌ها چه کسی است , کدام وب سایت‌های ارتباط جمعی زمان خود را صرف می‌کنند , و سپس آن‌ها باید اطمینان حاصل کنند که مخاطبین خود زمان صرف می‌کنند . فیس بوک وقتی به بازاریابی از طریق وب سایت‌های ارتباط جمعی می‌رسد , قطعا ً این مسابقه را رهبری می‌کند چون آن‌ها بهترین گزینه‌ها را برای تعریف کسانی که می‌خواهید به بازار بروند را دارند و می‌توانید هر بودجه‌ای را که با آن راحت هستید تنظیم کنید . فیس بوک همچنین به شما این امکان را می‌دهد که مخاطبین خود را براساس علایق و خواسته‌های مخاطبین خود هدف قرار دهید . به همین دلیل است که مهم است که مخاطبان هدف تعیین‌شده داشته باشند, شما باید بدانید که چه کاری می‌خواهند انجام دهند و چه چیزی می‌خواهند , شما می‌دانید چطور مطالبی را ایجاد کنید که توجه آن‌ها را جلب کند " شان Gallahar 

توصیه تبلیغاتی:هارپیت سینگ

برای اینکه بدانید کدام تلاش بهترین کار است ، باید بتوانید داده‌های خود را به نتیجه مستقیم که تولید می‌کند متصل کنید . زمانی که به صورت آنلاین بازاریابی می‌کنید ، به گروه متنوعی از افراد دست پیدا می‌کنید ، و این باید در هنگام اندازه‌گیری نتایج شما مورد توجه قرار گیرد . شما باید به آنچه در حال ترویج تعامل با شرکت تان است نگاه کنید ، در مقابل آنچه در واقع تبدیل به تغییر دین می‌شود . برای توسعه یک استراتژی تخصیص رسانه اجتماعی قابل‌اعتماد ، هارپیت سینگ ،  می‌گوید که یک برند باید این عوامل کلیدی را در نظر بگیرد : ۱ . مخاطب اجتماعی شما یک حباب تفکیک نشده از افرادی نیست که سعی می‌کنند دیگران را دوست داشته باشند و یا سر و کار پیدا کنند . آن‌ها را می‌توان به گروهه‌ای رفتاری متمایز با ماموریت‌هایی متمایز تقسیم و تعریف کرد ، زمانی که با برند شما تعامل دارند . ۲ . کانال‌های اجتماعی یک گروه زنده و زنده از مردم را نشان می‌دهند که نظرات خود را بیان می‌کنند و به رویداده‌ای جهان پاسخ می‌دهند . آن‌ها در شار ثابت هستند . توسعه توانایی برای نظارت بر این امر در زمان واقعی و پاسخگویی به آن با چابکی حیاتی است که مرتبط با گفتگوی اجتماعی باشد . ۳ . تنها به این دلیل که لایک بیشتر یا بیشتر سهام وجود دارد ، به این معنا نیست که مصرف‌کننده قصد دارد وارد یک فروشگاه شود و خرید کند . در حالی که همبستگی وجود دارد ، عوامل دیگری نیز در بازی مثل هزینه پرداختی ، اثرات متقابل بین کانال ، اندازه مخاطب هدف ، موضوعات تعامل اجتماعی ، رسانه‌های اجتماعی رقابتی و غیره وجود دارد .

توصیه تبلیغاتی:آندره ماچرمن

سرمایه‌گذاری نسبتا ً جدید در تبلیغات دیجیتال , نوید بخش زیادی برای بازاریابان دارد - به خصوص آن‌هایی که در فضای B2C هستند. این به شما این امکان را می‌دهد که مشتریان را به یک روش کاملا ً جدید براساس موقعیت فیزیکی خود هدف قرار دهید , به این امید که به طور طبیعی آن‌ها را به کسب‌وکار شما هدایت کند . آندره ماچرمن , معاونت بازاریابی در بازاریابی Gravit8 توضیح می‌دهد که چگونه شمشیربازی می‌تواند برای تنوع کسب و کارها موثر باشد : " چیزی که به طور فزاینده‌ای به ابزار موثرتر برای بازاریابان تبدیل می‌شود در ترکیب با تبلیغات دیجیتال برای درگیر کردن مصرف کنندگان در زمان مناسب , با استفاده از پیام مناسب برای رانندگی در ترافیک فروشگاه . این نوع فعالیت‌ها معمولا ً سه برابر میزان ترافیک پای خود را تولید می‌کنند و ۲۷ درصد افزایش در فروش را به طور متوسط تولید می‌کنند . چه چیزی باعث می‌شود که شمشیربازی به قدری قدرتمند باشد که بازاریابان این توانایی را دارند که مصرف کنندگان را براساس منافع خود هدف قرار دهند و با ارائه پیشنهاداتی که آن‌ها را به سمت مسیر خرید سوق خواهند داد , آن‌ها را استخدام کنند . Geo به بازاریابان اجازه می‌دهد تا یک حصار مجازی در اطراف هر آدرس یا نقطه موردنظر تنظیم کنند و یک اعلان را هنگامی که یک مشتری از آن خط عبور می‌کند , ارسال کنند . چه یک صاحب کسب‌وکار کوچک و یا یک خرده‌فروش بزرگ , آن‌ها می‌توانند از این فن‌آوری برای جلب توجه customer's قبل از رقابت شان استفاده کنند تا پیشنهادها به موقع ارایه دهند که در ترافیک فروشگاه و در نهایت درآمد حرکت کنند .

 

توصیه تبلیغاتی

 

توصیه تبلیغاتی :مونیکا کابانیس

تبلیغات لیست محصول باید تمام عناصری را داشته باشد که کاربران می‌خواهند ببینند زمانی که جستجو را انجام می‌دهند . شما باید به مشتریان بالقوه بخواهید که بروند و تحقیق بیشتری در مورد ریسک از دست دادن بهره انجام دهند , بنابراین به هر سوالی که ممکن است در پیش داشته باشند پاسخ دهید . هر اطلاعاتی که می‌تواند برای فرآیند خرید مفید باشد شامل آن است ! تقویت این آگهی‌ها تضمین می‌کند که آن‌ها در کنار مونیکا کابانیس , استادیار PPC در مدیا فواره دبی می‌ایستند : " زمان لازم برای ساخت یک غذای محصول را در نظر بگیرید که توضیح دقیقی از محصولات شما بدهد تا آن‌ها بتوانند به خوبی در گوگل , بینگ و در حال حاضر فیس بوک ارایه شوند . در نهایت , تبلیغات دیجیتالی می‌تواند کلید موفقیت هر شرکتی باشد که به طور موثر برای مخاطب مناسب به بازار نگاه می‌کند . اگر می‌خواهید تاکتیک‌های خود را افزایش دهید و دامنه فعالیت‌های فعلی خود را گسترش دهید, سعی کنید این روش‌ها را در استراتژی بازاریابی دیجیتالی خود ادغام کنید . در حالی که بکارگیری این نکات باید به بهبود بازدهی کلی تان در حال حاضر و نزدیک کمک کند , به یاد داشته باشید که به طور پیوسته مشتاق یادگیری در مورد تغییرات و نوسانات در تبلیغات دیجیتال , صرف‌نظر از پلت فرم یا کانالی که هستید , باشید . آگاه بودن در مورد آن و حفظ بالا روندها و به روز رسانی, خودتان را از رقیب تان جدا می‌کند .