واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.
فهرست مطلب

توصیه تبلیغاتی
توصیه تبلیغاتی برای بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است در این بحش 5 توصیه تبلیغات دیجیتال را در سایت جام ارژنگ به شرح کامل گذارده ایم.
توصیه تبلیغاتی راههای موثر و مفیدی است که توسط کارشناسان خبره و معروف جهان بر اساس تجربه شخصی ارائه شده است.
برای اینکه بتوانیم یک تبلیغات موثر و مفید داشته باشیم لازم است به توصیه تبلیغاتی متخصصان توجه نماییم.
تبلیغات یکی از مهمترین اجزای استراتژی بازاریابی تان است , زیرا به شما کمک میکند کسبوکار خود را ارتقا دهید و یک راه موثر برای ارتباط با مشتریان خود فراهم کنید . در این صفحه از سایت جام ارژنگ چند توصیه تبلیغاتی مفید برای حفظ ذهن در هنگام ایجاد یک کمپین تبلیغاتی برای کسبوکار شما آورده شدهاست .
توصیه تبلیغاتی برای تجارت
قبل از اینکه شروع کنید و پول خود را صرف فعالیتهای تبلیغاتی کنید ، مهم است که مخاطبین هدف خود را درک کنید، افرادی که محصول شما را میخرند و یا از خدمات شما استفاده میکنند .
از ابزارهای مختلف برای پیدا کردن بینشهایی از مشتری مانند نظرسنجیهای مشتریان ، Google Analytics برای مطالعه رفتار مشتری و شناخت مشکلات و نیازهای آنها استفاده کنید . زمانی که مشکلات و رفتار مشتریان خود را درک میکنید ، میتوانید محصول و یا سرویس خود را براساس آن ارتقا دهید .
درک نقاط درد مشتری ( مشکلات ) و ایجاد راهحل برای حل این مشکلات به طور مستقیم راز پشت یک محصول موفق است . زمانی که محصول شما مشکلات مشتری را حل میکند ، آنها بیش از تمایل به پرداخت بابت آن هستند .
زمانی که بدانید مشکلات مخاطبین هدف تان چه هستند ، میتوانید بهترین راهحلها را برای آنها پیدا کنید . این راهحلها مشکلات مشتریان را حل کرده و یک گوشه نرم برای برند شما در قلبشان ایجاد میکنند .
ممکن است راهحلهای منطقی متعددی برای یک مشکل وجود داشته باشد . بنابراین اگر بهترین راهحل برای مشکل مشتری پیدا کردید ، یک محصول برنده را در دستان خود دارید .
کسبوکار شما ممکن است تنها کسبوکار با راهحل مناسب نباشد . شرکتهای دیگری هم وجود دارند که با راهحلهای دقیق برای مشکلات مشتری سر و کار دارند .
در چنین مواردی ، باید به مخاطبین هدف خود بگویید که شما چقدر متفاوت و چه بهتر از رقیب تان هستید . شما میتوانید از بهترین ویژگیهای برند شما استفاده کنید ، مانند کیفیت بهتر ، تحویل سریعتر ، پشتیبانی مشتری ، بازپرداخت بهتر ، و غیره .
از سرزنش برندهای رقیب خودداری کنید تا نشان دهید که برند شما بهتر است . اگر هیچ ویژگی خاصی ندارید که شما را از رقبای دیگر متمایز کند ، میتوانید قیمت خود را اصلاح کنید تا مشتریان بیشتری به دست آورید . اما سعی کن آن را به عنوان آخرین راه نگه داری .
برای اجتناب از مشکلات قانونی ، بهتر است که از ذکر نام تجاری رقیب تان در فعالیتهای تبلیغاتی خود خودداری کنید .
چند توصیه تبلیغاتی مفید
- خودتان را با قوانین و مقررات دولتی برای بازاریابی و تبلیغات مقایسه کنید .
- کاملا ً و به وضوح تمام جزئیات مربوط به تبلیغ ، محصول یا خدماتی که تبلیغ میکنید را شرح دهید .
- از تصاویری که همانند فروش محصول استفاده میشوند استفاده کنید .
- پایینترین قیمت دو یا چند قیمت را که بر روی یک محصول ظاهر میشوند ، شارژ کنید .
- مطمئن شوید که شما مقدار معقولی از محصولات خود دارید که به قیمت فروش تبلیغ میکنید .
- هنگام برگزاری یک مسابقه ، تمام جزئیات مورد نیاز قبل از ورود شرکت کنندگان بالقوه را اعلام کنید .
- دقت کنید که کارکنان فروش با این " بایدها و نبایدها " آشنا هستند . کسبوکار شما میتواند مسئول تمام کارهایی باشد که توسط کارمندان انجام میشود .
- تنها از عبارت " فروش " یا " ویژه " استفاده کنید که قیمت یک محصول به میزان قابلتوجهی کاهشیافته است .
- از " قیمت معمولی " یا " قیمت درب کارخانه " با " پیشنهاد قیمت " اجتناب کنید ; آنها یکسان نیستند .
- مطمئن شوید که برای مدت طولانی یک " فروش " ندارید یا هر هفته آن را تکرار میکنید .
- قیمت یک محصول یا سرویس را افزایش ندهید تا هزینه یک محصول یا سرویس رایگان را پوشش دهید .
- از ایجاد هر گونه ادعایی در مورد محصول و یا سرویس خودداری کنید مگر اینکه بتوانید آنها را ثابت کنید , حتی اگر شما فکر کنید که آنها دقیق هستند .
توضیه تبلیغاتی برای تجارت دیجیتال
تبلیغات دیجیتال به یکی از اجزای اصلی استراتژیهای بازاریابی روز مدرن تبدیل شدهاست - و اگر بخشی از استراتژی کسبوکار شما نباشد ، باید باشد . با اجرای صحیح تبلیغات دیجیتال ، شما میتوانید با موفقیت حضور آنلاین خود را افزایش دهید و در نهایت تبدیلات و فروش بیشتری را ترویج کنید . اکنون بیش از همیشه ، تبلیغات دیجیتال به شرکت شما اجازه میدهد تا در تمام مخاطبان بسیار وسیعتر قابلیت دید بیشتری داشته باشد . با این حال ، اگر آگهیهای شما خوب کار کنند ، به احتمال زیاد میتوانید نتیجهای را که به آن امید دارید بدست آورید . چه طراحی ، کانال ، یا پیامرسانی متنی باشد، هر جنبه از تبلیغات باید در نظر گرفته شود تا به نفع شما کار کند . برای تعیین بهترین راهها برای ایجاد و اجرای تبلیغات دیجیتال ، لازم است به توصیه تبلیغاتی متخصصان گوش دهیم.
توصیه تبلیغاتی :سارا مالوی
اولین توصیه تبلیغاتی از زبان سارا مالوی مدیر بازاریابی شوتراستاک است که میگوید کسبوکار شما دارای عناصر بصری است که باعث میشوند از رقبایتان از صحنه خارج شوند . از آن به نفع خود در تلاشهای بازاریابی خود استفاده کنید . چه یک لوگو , مسکات , فونت یا الگوی رنگ باشد , داشتن آن میتواند به شما کمک کند تا برند شما قابلتشخیص باشد . شما میخواهید چشم بیننده را جلب کنید , اما همچنین میخواهید توجه آنها را جلب کنید و آنها را به خاطر داشته باشید . استفاده از عناصر بصری منحصر به فرد و خلاق در تبلیغ شما برای موفقیت این تبلیغات بسیار مهم است . سارا مالوی , مدیر بازاریابی محتوا در شوتراستاک اشاره میکند که شما میخواهید از تصاویر خلاقانه متفاوتی استفاده کنید , اما باید سازگار باشند : " هنگامی که تبلیغات بر روی وب سایتهای ارتباط جمعی پخش میشود , مهم است که خلاقانه شما را تجدید کند تا مرتبط باشد و به گونهای که کاربران بتوانند همان پست را بیش از یکبار ببینند . هنگام آزمایش تغییرات و تلاش برای کمپین های جدید , به دنبال تصاویری بگردید که یک زیبایی سازگار دارند , به طوری که کمپین اجتماعی کلی شما احساس آشنا بودن میکند , اما تکراری نیست, برای کاربرانی که ممکن است بیش از یک تبلیغ روی دهند . به طور کلی , شما میخواهید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات اجتماعی تان یک داستان منسجم را تعریف میکنند.
نوصیه تبلیغاتی:پلتفرم ها
توصیه تبلیغاتی دوم مربوط به استفاده از پلتفرم های اجتماعی است هر پلت فرم استفادهشده برای بازاریابی آنلاین شما را با یک مقدار متفاوت فراهم میکند . شما باید آنالیز کنید که کدام خروجی باید زمان و پول بیشتری را سرمایهگذاری کنید , و کدام یک از آنها الزامی نیستند . برخی از پلتفرم ها که به خوبی برای یک شرکت کار میکنند , به هیچ نتیجهای برای دیگری دست نمیدهند . این برای برند شما بسیار خاص است و شما باید بودجه خود را براساس آن برنامهریزی کنید . تعیین اینکه کدام سکو برای تلاشهای ویژه تبلیغاتی شما انجام خواهد شد باید اساس تصمیماتی که با کمپین خود میگیرید , باشد . ضروری است که ارزش هر کانال را درک کنید . سکوهای تبلیغات جستجو , مانند Google adwords , زمانی که یک تقاضا روشن برای محصول یا سرویس شما وجود دارد , بهترین کار را بکنید و میخواهید افرادی را که به دنبال محصول و یا سرویس شما هستند را هدف قرار دهید . تبلیغات جستجو برای راهاندازی که یک محصول جدید و جدید را هرگز قبل از مشاهده در بازار به وجود نیاورده است, کمتر موثر است . یا برای چیزی که بیشتر مردم در فروشگاههای آجر و ملات خرید میکنند و به ندرت به صورت آنلاین جستجو میکنند . در این موارد , شما میخواهید از ابتدا درخواست ایجاد کنید . در جایی که فیس بوک شکاف را پر میکند . کاربران فیس بوک پروفایل خود را با جزئیات جمعیتی و علایق دیگر پر میکنند . این به این معنی است که شما میتوانید افرادی را هدف قرار دهید که احتمالا ً به کسبوکار شما علاقمند هستند , چه در جستجوی کسبوکار شما باشند یا نه " .
توصیه تبلیغاتی:الیوت سیموندز
ممکن است ایدهای داشته باشید که چه چیزی برای مخاطب شما براساس تجربه گذشته با تبلیغ شما بهتر عمل میکند , اما زمان برای انجام تحقیقات کامل و داشتن اطلاعات برای حمایت از اقدامات شما مهم است . شما ممکن است پیشبینی کنید که مشتریان شما به شیوهای خاص رفتار خواهند کرد , در واقع آنها به یک جهت کاملا ً متفاوت میروند . ضروری است که قبل از زمان آماده باشید و از اطلاعاتی که از تحقیق برای برنامهریزی استراتژی بازاریابی خود جمعآوری میکنید استفاده کنید . الیوت سیموندز این مفهوم را در زیر توضیح میدهد : " بسیاری از مردم از پستهای پشتیبانی شده و تبلیغات پرداختشده دیگر استفاده میکنند , و به نظر میرسد که بسیاری از افراد خوشحال هستند که به سادگی پول را پرداخت کنند و کلیک کنند - حتی اگر برخی از این کلیک از افراد مماس با محصول یا خدماتی هستند که آنها تبلیغ میکنند . اکثر پلت فرمها به شما این اجازه را میدهند که پستها و تبلیغات مورد پشتیبانی خود را هدف قرار دهید , و انعام من این است که این کار را بعد از یک دوره انجام دهید ( حتی اگر فقط یک دوره کوتاه از تحقیقات واقعی باشد ) . ممکن است غریزه اولیه شما درباره اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند را به شما بگوید , اما شما باید زمان آن را داشته باشید که خودتان بفهمید - کدام یک از مشتریان بیشتر از بقیه خرج میکنند ؟ کسانی که زمان و بار دیگر برمی گردند چه کسانی هستند ? تعداد بیشتری از مشتریان شما کجا هستند ؟
توصیه تبلیغاتی گوگل
از دست دادن هر ریال تبلیغاتی که خرج میکنید بخش مهمی از استفاده از تبلیغات گوگل برای اغلب تبلیغ کنندگان است . در اینجا چند نکته برای تبلیغات موثر با تبلیغ گوگل تبلیغات از متخصصان گوگل تبلیغات وجود دارد .
نوصیه تبلیغاتی اول گوگل
پیش از ایجاد تبلیغات خود , تصمیم بگیرید که اهداف بازاریابی تان چه هستند . تصمیمگیری در مورد آنچه که میخواهید قبل از ایجاد کمپین خود انجام دهید تا بعد از ساخت آن تضمین خواهد کرد که هدف , بودجه و فرمت شما به طور مطلوب موثر هستند و به شما کمک خواهند کرد اهداف واقعگرایانه ای برای آنچه که از هر یک از این تنظیمات کمپین خارج میکنید , تعیین کنید .
نوصیه تبلیغاتی دوم گوگل
اگر شما چندین کمپین را مدیریت میکنید , باید بودجه بیشتری برای فعالیتهایی اختصاص دهید که عملکرد بهتری داشته باشند و به شما کمک میکنند به اهداف کاری خود دست یابید و بودجه کمتری برای آنهایی که از تجربه استفاده میکنید و یا بازدهی سرمایه کمتر داشته باشید .
نوصیه تبلیغاتی سوم گوگل
ایجاد تبلیغات موثر اغلب به زمان خود نیاز دارد تا افرادی را که امیدوار هستند ببینند و به تبلیغات شما پاسخ دهند , در نظر بگیرید . به نیازهای خاص خود و سوالاتی که ممکن است داشته باشند فکر کنید و به سوالات و نیازهای محصول خود , متن آگهی و سایر داراییها پاسخ دهید . در اینجا بهترین شیوههای ایجاد تبلیغ برای برنامههای کاربردی , تبلیغات نمایش , کمپین های جستجو , کمپین های خرید هوشمند , کمپین های ویدیویی , ارایه شدهاند .
نوصیه تبلیغاتی چهارم گوگل
هدف قرار دادن محتوا ، مانند استفاده از کلمات کلیدی ، جایابی ، و / یا موضوع مورد هدف ، به شما این امکان را میدهد که آگهیهای خود را در کنار محتوای مربوطه نشان دهید که مشتریان و مشتریان احتمالی شما در حال بازدید از آن هستند . در مقیاس بزرگتر ، استفاده از مخاطب مانند هدفگیری جمعیتی ، remarketing ، مخاطبان سفارشی ، و مخاطبان قرابت را در نظر بگیرید ، که مشتری را به عنوان مخالف محتوای صفحه هدف قرار میدهد .
نوصیه تبلیغاتی پنجم گوگل
از تنظیمات مشاهده , که در آن قابلاجرا است , استفاده کنید . تنظیمات مشاهده تاثیری بر کسانی که تبلیغ شما را میبینند و یا جایی که ظاهر میشوند ندارد , اما به شما این امکان را میدهد که در حالی که کمپین شما در حال اجرا است , چگونه تبلیغ شما را برای مکانهای تبلیغ , موضوعات و یا مخاطبان خود انجام دهد . شما میتوانید از دادهها در این گزارشها برای بهینهسازی عملکرد تبلیغ خود استفاده کنید .
توصیه تبلیغاتی جیمز کربی
سفر خریدار را درک کنید و آنچه را که نیاز دارید در هر مرحله از فرآیند ارایه دهید تا به طور موثر به کاربران برسد . وقتی نوبت به تجزیه و تحلیل خریدار میرسد گزینههای مفصل بسیاری وجود دارد . شما میتوانید هر قدم را بازدید کننده در وب سایت خود ببینید , چقدر زمان صرف هر صفحه میشود , و حتی اگر چه صفحات آنها را احتمالا ً ترک کند . از این اطلاعات برای برآورده کردن بازاریابی دیجیتال تان به اعضای خود استفاده کنید تا بتوانید این فرآیند را برای آنها ساده و برای شما مفید واقع شوید . جیمز کربی , متخصص PPC at آبی , بر اهمیت این مساله تاکید میکند : " کاربران را هدف قرار دهید که نزدیک پایین قیف قرار دارند . به عنوان مثال , هدف بازاریابی در بازار به گوگل اجازه میدهد تا تاریخ کاربر را برای درک بهتر اینکه در کجا در مرحله خرید هستند , مشاهده کند . این کار به خرده فروشان اجازه میدهد تا مشتریان احتمالی را هدف قرار دهند که در قیف پایین هستند و به خرید یک خرید نزدیک هستند . در حال حاضر ۴۹۲ شرکتکننده در بازار مختلف برای رسیدن به این هدف وجود دارد . هدف قرار دادن روشهایی مانند این اغلب توسط بازاریابان و خرده فروشان به قدری مهم است که استفاده از آنها مهم است " - جیمز کربی
توصیه تبلیغاتی:شان گالاهار
کاملا ً درک کنید که مخاطب شما چه کسی است و چگونه بهترین بازار برای آنها حیاتی است . شما باید بدانید که چه کسانی را میخواهید قبل از اینکه سعی کنید بازار را به آنها عرضه کنید , چه کسانی را میخواهید باشید . این یک گام مهم در هر استراتژی بازاریابی است , چه روشن باشد و چه آفلاین , و یک جنبه کاملا ً مشخص از برند شما است که شما میتوانید به آن مراجعه کنید . شان Gallahar , مدیر وب سایتهای ارتباط جمعی در بازاریابی i7 اهمیت مشخص بودن مخاطب هدف خود را توضیح میدهد : " هنگامی که به تبلیغات دیجیتال دست پیدا میکنید , باید بدانند که مخاطب آنها چه کسی است , کدام وب سایتهای ارتباط جمعی زمان خود را صرف میکنند , و سپس آنها باید اطمینان حاصل کنند که مخاطبین خود زمان صرف میکنند . فیس بوک وقتی به بازاریابی از طریق وب سایتهای ارتباط جمعی میرسد , قطعا ً این مسابقه را رهبری میکند چون آنها بهترین گزینهها را برای تعریف کسانی که میخواهید به بازار بروند را دارند و میتوانید هر بودجهای را که با آن راحت هستید تنظیم کنید . فیس بوک همچنین به شما این امکان را میدهد که مخاطبین خود را براساس علایق و خواستههای مخاطبین خود هدف قرار دهید . به همین دلیل است که مهم است که مخاطبان هدف تعیینشده داشته باشند, شما باید بدانید که چه کاری میخواهند انجام دهند و چه چیزی میخواهند , شما میدانید چطور مطالبی را ایجاد کنید که توجه آنها را جلب کند " شان Gallahar
توصیه تبلیغاتی:هارپیت سینگ
برای اینکه بدانید کدام تلاش بهترین کار است ، باید بتوانید دادههای خود را به نتیجه مستقیم که تولید میکند متصل کنید . زمانی که به صورت آنلاین بازاریابی میکنید ، به گروه متنوعی از افراد دست پیدا میکنید ، و این باید در هنگام اندازهگیری نتایج شما مورد توجه قرار گیرد . شما باید به آنچه در حال ترویج تعامل با شرکت تان است نگاه کنید ، در مقابل آنچه در واقع تبدیل به تغییر دین میشود . برای توسعه یک استراتژی تخصیص رسانه اجتماعی قابلاعتماد ، هارپیت سینگ ، میگوید که یک برند باید این عوامل کلیدی را در نظر بگیرد : ۱ . مخاطب اجتماعی شما یک حباب تفکیک نشده از افرادی نیست که سعی میکنند دیگران را دوست داشته باشند و یا سر و کار پیدا کنند . آنها را میتوان به گروههای رفتاری متمایز با ماموریتهایی متمایز تقسیم و تعریف کرد ، زمانی که با برند شما تعامل دارند . ۲ . کانالهای اجتماعی یک گروه زنده و زنده از مردم را نشان میدهند که نظرات خود را بیان میکنند و به رویدادهای جهان پاسخ میدهند . آنها در شار ثابت هستند . توسعه توانایی برای نظارت بر این امر در زمان واقعی و پاسخگویی به آن با چابکی حیاتی است که مرتبط با گفتگوی اجتماعی باشد . ۳ . تنها به این دلیل که لایک بیشتر یا بیشتر سهام وجود دارد ، به این معنا نیست که مصرفکننده قصد دارد وارد یک فروشگاه شود و خرید کند . در حالی که همبستگی وجود دارد ، عوامل دیگری نیز در بازی مثل هزینه پرداختی ، اثرات متقابل بین کانال ، اندازه مخاطب هدف ، موضوعات تعامل اجتماعی ، رسانههای اجتماعی رقابتی و غیره وجود دارد .
توصیه تبلیغاتی:آندره ماچرمن
سرمایهگذاری نسبتا ً جدید در تبلیغات دیجیتال , نوید بخش زیادی برای بازاریابان دارد - به خصوص آنهایی که در فضای B2C هستند. این به شما این امکان را میدهد که مشتریان را به یک روش کاملا ً جدید براساس موقعیت فیزیکی خود هدف قرار دهید , به این امید که به طور طبیعی آنها را به کسبوکار شما هدایت کند . آندره ماچرمن , معاونت بازاریابی در بازاریابی Gravit8 توضیح میدهد که چگونه شمشیربازی میتواند برای تنوع کسب و کارها موثر باشد : " چیزی که به طور فزایندهای به ابزار موثرتر برای بازاریابان تبدیل میشود در ترکیب با تبلیغات دیجیتال برای درگیر کردن مصرف کنندگان در زمان مناسب , با استفاده از پیام مناسب برای رانندگی در ترافیک فروشگاه . این نوع فعالیتها معمولا ً سه برابر میزان ترافیک پای خود را تولید میکنند و ۲۷ درصد افزایش در فروش را به طور متوسط تولید میکنند . چه چیزی باعث میشود که شمشیربازی به قدری قدرتمند باشد که بازاریابان این توانایی را دارند که مصرف کنندگان را براساس منافع خود هدف قرار دهند و با ارائه پیشنهاداتی که آنها را به سمت مسیر خرید سوق خواهند داد , آنها را استخدام کنند . Geo به بازاریابان اجازه میدهد تا یک حصار مجازی در اطراف هر آدرس یا نقطه موردنظر تنظیم کنند و یک اعلان را هنگامی که یک مشتری از آن خط عبور میکند , ارسال کنند . چه یک صاحب کسبوکار کوچک و یا یک خردهفروش بزرگ , آنها میتوانند از این فنآوری برای جلب توجه customer's قبل از رقابت شان استفاده کنند تا پیشنهادها به موقع ارایه دهند که در ترافیک فروشگاه و در نهایت درآمد حرکت کنند .
توصیه تبلیغاتی :مونیکا کابانیس
تبلیغات لیست محصول باید تمام عناصری را داشته باشد که کاربران میخواهند ببینند زمانی که جستجو را انجام میدهند . شما باید به مشتریان بالقوه بخواهید که بروند و تحقیق بیشتری در مورد ریسک از دست دادن بهره انجام دهند , بنابراین به هر سوالی که ممکن است در پیش داشته باشند پاسخ دهید . هر اطلاعاتی که میتواند برای فرآیند خرید مفید باشد شامل آن است ! تقویت این آگهیها تضمین میکند که آنها در کنار مونیکا کابانیس , استادیار PPC در مدیا فواره دبی میایستند : " زمان لازم برای ساخت یک غذای محصول را در نظر بگیرید که توضیح دقیقی از محصولات شما بدهد تا آنها بتوانند به خوبی در گوگل , بینگ و در حال حاضر فیس بوک ارایه شوند . در نهایت , تبلیغات دیجیتالی میتواند کلید موفقیت هر شرکتی باشد که به طور موثر برای مخاطب مناسب به بازار نگاه میکند . اگر میخواهید تاکتیکهای خود را افزایش دهید و دامنه فعالیتهای فعلی خود را گسترش دهید, سعی کنید این روشها را در استراتژی بازاریابی دیجیتالی خود ادغام کنید . در حالی که بکارگیری این نکات باید به بهبود بازدهی کلی تان در حال حاضر و نزدیک کمک کند , به یاد داشته باشید که به طور پیوسته مشتاق یادگیری در مورد تغییرات و نوسانات در تبلیغات دیجیتال , صرفنظر از پلت فرم یا کانالی که هستید , باشید . آگاه بودن در مورد آن و حفظ بالا روندها و به روز رسانی, خودتان را از رقیب تان جدا میکند .