• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

17 تکنیک پیشرفته سئو برای سال 2021

17 تکنیک پیشرفته سئو در این صفحه از سایت جام ارژنگ مجری سئو و تبلیغات در صفحه اول گوگل برای دوستداران سئو ارائه شده است.

سئو پیشرفته جهت تبلیغات در صفحه اول گوگل

امروز باید ۱۷ نکته مهم سئو را ببینید .

و این نکات واقعا ً جواب می‌دهند .

این نکات سئو به ما در گرفتن رتبه ۱ برای کلمات کلیدی مانند " سئو عالی " کمک کرده‌اند :

بنابر این شما در مورد سئو یک فرد باتجربه هستید , امیدواریم که شما مقدار زیادی از این تکنیک‌ها را در این پست کسب کنید .

تکنیک سئو پیشرفته جهت تبلیغات صفحه اول گوگل

از کلمات کلیدی در مکان‌های مناسب استفاده کنید

استفاده از کلمات کلیدی در جای مناسب یک هنر واقعی در سئو است.

برخی از سایت ها را مشاهده میکنید که کلمات کلیدی را انباشته کرده اند یعنی یک صفحه را مالامال از کلیدی کرده اند.

این کار مصداق سئو کلاه است.

سئو درباره درست کردن صفحه شما تا حد امکان برای یک کلید واژه مورد استفاده در موتور جستجو است . شاید مهم‌ترین و معروف‌ترین آن‌ها , از طریق استفاده از کلمات کلیدی است . با این حال , تنها گذاشتن یک کلید واژه بر روی یک صفحه چند بار برای سیگنال که شما مفید و مرتبط با جستجوی کاربر است , زیاد انجام نخواهد داد . شما باید از کلمات کلیدی خود به روش درست استفاده کنید تا موتورهای جستجو را نشان دهید که وب سایت شما می‌تواند به یک جستجوگر به هدف خود کمک کند . از طرف دیگر , استفاده از کلمات کلیدی در مکان‌های مناسب به شما کمک می‌کند تا بازدیدکنندگانی که به دنبال چیزی هستند که وب سایت شما ارائه می‌کند , جذب کنید .
قبل از اینکه شروع شوید ، باید تحقیق کلید واژه‌های کلیدی را برای شناسایی کدام کلمات کلیدی که می‌خواهید هدف قرار دهید ، انجام دهید . ابزار کلیدواژه جای خوبی برای شروع این کار است .

تبلیغات صفحه اول گوگل با سئو پیشرفته

آدرس اینترنتی سایت در تکنیک سئو

ساختار و کلماتی که در نشانی‌های اینترنتی خود استفاده می‌کنید بسیار مهم هستند . نشانی‌های اینترنتی بهینه‌شده برای موتورهای جستجو و قابلیت استفاده انسان حیاتی هستند و بخش بزرگی در سئو بازی می‌کنند . از کلمات کلیدی در نشانی اینترنتی خود استفاده کنید تا به خوانندگان بگویید که این صفحه تا چه حد مرتبط با یک کلید واژه است و چه نوع محتوایی باید انتظار داشته باشند در صفحه پیدا کنند .
اگر شما یک سایت تجارت الکترونیک دارید ، از مقوله خود ، دسته‌بندی فرعی و کلمات کلیدی محصول در نشانی اینترنتی استفاده کنید . 
سئو کردن نشانی‌های اینترنتی شما با کلمات کلیدی نیز برای ارتباط دادن اهداف مفید است . تحقیقات نشان داده‌اند که URL ها با استفاده از کلمات کلیدی ، با استفاده از کلمات کلیدی به عنوان متن لنگر به احتمال زیاد ، ارتباط برقرار می‌کند که برای یک لینک با ارزش تر ایجاد می‌شود . در مواردی که افراد لینک‌ها را بدون مشخص کردن متن لنگر به سایت شما اضافه می‌کنند ، معمولا ً با کپی کردن و چسباندن نشانی اینترنتی به متن ، خود URL به متن اصلی تبدیل خواهد شد . استفاده از کلمات کلیدی شما در نشانی اینترنتی تضمین خواهد کرد که در این موارد متن لنگر شما شامل کلمات کلیدی خواهد بود .

برچسب های عنوان در سئو پیشرفته

برچسب عنوان به اهداف زیادی خدمت می‌کنند : آن‌ها توسط مرورگرهای مختلف و توصیفات چوب‌الف و سایت‌های ارتباط جمعی وقتی که لینک را تقسیم می‌کنید مورد استفاده قرار می‌گیرند . آن‌ها همچنین یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو هستند . موتورهای جستجو برای تشخیص موضوع یک صفحه بیشتر از هر عنصر دیگری به برچسب‌های عنوان تکیه می‌کنند , بنابراین مهم است که عناوین صفحه را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بهینه کنید . از کلمات کلیدی خود در ابتدای عنوان بهترین اثر استفاده کنید . اگر می‌خواهید چند کلمه کلیدی اضافه کنید , یا موقعیت شما برای سئو محلی , از ویژگی‌های لوله ( | ) برای جدا کردن آن‌ها استفاده کنید .
عناوین که خیلی بلند هستند قطع خواهند شد ، بنابراین آن‌ها را کم‌تر از ۶۰ کاراکتر ( از جمله فضا ) ، با طول ایده‌آل بین ۵۰ تا ۶۰ کاراکتر نگه دارید . موتورهای جستجو برای مشخص کردن زمانی که یک نفر سعی دارد آن‌ها را دستکاری کند ، یک استعداد را ایجاد کرده‌اند . اضافه کردن کلمات کلیدی خیلی زیاد ، یا تکرار کلمات کلیدی مشابه بارها و بارها ، باعث می‌شود صفحه شما بد به نظر برسد و به سئو آسیب برساند .

تاثیر محتوای صفحه در سئو

محتوای صفحه شما ستون فقرات سایت شما است , و به طور نظری کل دلیل صفحه شما در وهله اول وجود دارد . در روزه‌ای قدیمی , بهینه‌سازی محتوای خود به منظور بار کردن ابتدای صفحه خود با کلمات کلیدی و مترادف بازی کنید . با این حال , از آنجایی که به روز رسانی پاندا گوگل , این نوع از محتوای کلید واژه - اسپم به نظر می‌رسد و شما برای پیدا کردن ترافیک جستجوی ارگانیک زیادی تلاش خواهید کرد .
در عوض ، روی ایجاد محتوا تمرکز کنید که موضوع را در عمق و در طول پوشش می‌دهد . گوگل مقدار زیادی را دوست دارد - میانگین ده صفحه برتر در حدود ۲۰۰۰ کلمه است . تمرکز بر پوشش این موضوع ، به شما این امکان را می‌دهد که از کلمات کلیدی در سراسر صفحه استفاده کنید . همچنین به طور طبیعی به شما اجازه می‌دهد از کلمات کلیدی معنایی نهفته استفاده کنید . کلمات کلیدی معنایی کلمات کلمات هستند که به طور روزانه با کلمات دیگر مرتبط هستند . این یکی از راه‌هایی است که موتورهای جستجو به تفاوت بین صفحه‌ای در مورد استخرهای شنا و یک صفحه در مورد بیلیارد می‌گویند . آن‌ها به تقویت روابط صفحه شما با یک موضوع خاص کمک می‌کنند که می‌تواند رتبه جستجو شما را بهبود بخشد.
هم چنین محتوای شما باید منحصر به فرد و با کیفیت بالا باشد . محتوای چرخش و یا اسپین باعث جریمه نخواهد شد ، اما شما را از رتبه‌بندی نتایج جستجو دور نگه می‌دارد . محتوای کپی شده می‌تواند باعث شود که گوگل شما را از نتایج جستجو به طور کامل ترک کند . شما همچنین باید محتوای خود را بازخوانی کنید مانند هجی کردن، دستور زبان و دایره لغات باعث می‌شود که سایت شما بد به نظر برسد و باعث بالا رفتن سرعت بازتاب شود .
خبر خوب این است که اگر شما در حال ایجاد محتوای بسیار با کیفیت بالا هستید ، به احتمال زیاد در حال ایجاد محتوای همیشه‌سبز هستید . محتوای همیشه‌سبز به جای روزها یا چند هفته ( یا چند هفته یا چند هفته ) مربوط و رتبه یک دوره زمانی طولانی است ( فکر کنید ماه‌ها یا سال‌ها ) . هم چنین به عنوان linkbait عمل می‌کند تا به کمک شما صفحه سئو را کمی ساده‌تر کند .

لینک داخلی و ارتباط آن با سئو

گاهی اوقات به سئو لینک‌های داخلی نادیده گرفته می‌شوند . با این حال آن‌ها منبع بزرگی برای گسترش آب پیوندی در اطراف سایت شما هستند . در واقع , اگر سایت شما مدتی است که شانس خوبی برای شما وجود دارد , شما چند صفحه دارید که در طول زمان , تعداد زیادی از سهام لینک را ایجاد کرده‌اید . برخی از آن آب‌میوه را با اتصال به صفحات دیگر در سایت خود با استفاده از کلمات کلیدی به عنوان متن لنگر , زه‌کشی کنید .
صفحات سایت شما را پیدا کنید که رتبه بالایی برای یک کلمه کلیدی خاص با استفاده از سایت دارد : و intext : عملگرهای جستجو . همچنین می‌توانید از ابزاری مانند با شکوه برای پیدا کردن صفحات با قدرت و اعتماد بالا استفاده کنید که می‌تواند به صفحات دیگر منتقل شود .
با این حال , فقط کلمات کلیدی با کلمات کلیدی مطابقت نمی‌کنند , چون به نظر می‌رسد که این کلمات به نظر می‌رسند . به جای آن از کلمات مترادف استفاده کنید .
توجه داشته باشید که با استفاده از " nofollow " برای کنترل اینکه چقدر آب پیوندی به ازای هر لینک عبور می‌کنید , به نام " PageRank sculpting " شناخته می‌شود , دیگر ممکن نیست . هر پیوندی از همان برابری عبور می‌کند ; لینک‌های nofollow به سادگی ارزش خود را به ورطه عظیم اینترنت منتقل می‌کنند .

کلیدواژه های متا در سئو

علامت کلید واژه شما در واقع جایی است که شما می‌خواهید از استفاده از کلمات کلیدی هدف خود اجتناب کنید . فوق کلمات کلیدی که برای موتورهای جستجو مهم هستند , اما برای مدتی طولانی به آن‌ها نگاه نمی‌کنند و هیچ نقشی در رتبه‌بندی جستجو ایفا نمی‌کنند . بنابراین زمان خود را هدر ندهید و کلمات کلیدی را به meta اضافه کنید . در حقیقت , وقتی نوبت فرا می‌رسد که فرا کلیدواژه هدر برود زمان شما بهترین سناریو است .
از آنجا که این کلمات کلیدی دارای گذشته شطرنجی هستند ، تنها تاثیر روی سئو که شما می‌توانید برای سایت خود داشته باشید ، این است که اگر شما کلمات کلیدی زیادی را به meta اضافه کنید . استفاده از فرا کلیدواژه نیز یک مزیت رقابتی است . هر کسی می‌تواند آن‌ها را ببیند : تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که راست کلیک کرده و سپس آن را هدف قرار دهید . اکنون همه رقبای شما می‌توانید ببینید که کدام کلمات کلیدی را هدف قرار داده و از آن‌ها استفاده می‌کنید . البته ، شما می‌توانید سعی کنید آن‌ها را فریب دهید، اما بعد به موضوع اسپم برگردید .

نگهداشتن کاربر در سایت از مهمات سئو است

 وب سایت شما قدرتمندترین ابزار بازاریابی است که دارید . این اولین جایی است که مردم برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد اموال شما و بهترین راه برای کسب bookings مستقیم به آنجا می‌روند . بنابراین ایجاد یک سایت که تاثیر مثبت را القا می‌کند و کاربران را به ماندن و تعامل با محتوای آن دعوت می‌کند ، حیاتی است . هر چه مهمان طولانی‌تر در وب سایت شما می‌ماند ، احتمال این تبدیل به یک تبدیل بیشتر خواهد بود . نکات زیر را بخوانید تا بازدیدکنندگان بیشتری در سایت خود نگهداری کنید .

آن را ساده نگه دارید : تمیز نگه داشتن سایت تان یک سنگ است که تعداد زیادی از پرندگان مختلف را می‌کشد . نه تنها برای مهمانان شما جذاب است , بلکه باعث می‌شود که شما جهت‌یابی بیشتری داشته باشید, به هدف صفحه خود کمک کنید و به احتمال زیاد به سرعت بار بیشتری کمک کند - که همه آن‌ها بازدیدکنندگان را تشویق به ماندن در مدت طولانی می‌کند .
اقامت مدرن در وب سایت وب سایت باید احساس موثر بودن را داشته باشد . صفحه‌ای که به نظر می‌رسد در دهه ۹۰ طراحی شده‌است ، اعتماد به نفس را القا نمی‌کند . زیبایی‌شناسی خود را حفظ کنید تا اعتبار خود را با مخاطبین آنلاین خود حفظ کنید .
اولویت‌بندی دادخواست تصویری > > یک سوال واضح است ، اما بازدیدکنندگان به احتمال زیاد در صفحاتی که از نظر بصری برای آن‌ها جاذبه ندارند ، باقی بمانند . تعریف چیزی که باعث می‌شود یک وب سایت از نظر بصری جذاب باشد ، می‌تواند سخت باشد ، اما یک قاعده خوب از دست دادن این است که با این رنگ دیوانه نشود . یک رنگ پایه ، یک یا دو صدا ، و حدود سه خنثی، انتخاب کنید .

حذف صفحات زامبی در سئو

صفحات زامبی صفحات وب سایتی هستند که ترافیک کم یا کم ایجاد می‌کنند و دسترسی به نتایج موتور جستجو مشکل یا غیرممکن هستند .
در این مقاله ما به شما توصیه می‌کنیم که چگونه این صفحات را تشخیص دهید و چگونه با آن‌ها رفتار کنید تا آن‌ها بر دید کل سایت شما تاثیر نگذارد .

بهبود تجربه کاربر از بازدید کنندگان . حذف یا تصحیح صفحات زامبی یک سایت , امکان فراهم آوردن تجربه کاربر بهتر و بهبود سرعت بازتاب و تبدیل یک سایت را فراهم می‌کند .

برای بهبود امتیاز کیفیت ارایه‌شده توسط گوگل . موتورهای جستجو یک سایت به عنوان یک کل جبران آثار منفی صفحات زامبی , امتیاز کلی آن را افزایش داده و در نتیجه موقعیت یابی آن را بهبود می‌بخشد .

برای بهینه‌سازی بودجه crawl . حذف یا مسدود کردن نمایه‌سازی صفحات زامبی امکان انتشار زمان crawl را فراهم می‌کند که به یک سایت در بیشترین صفحات آن اختصاص می‌یابد .

جایگذاری کلمات کلیدی عامل مهم سئو

از آنجا که موتورهای جستجو از کلمات کلیدی به عنوان نقطه شروعی برای حذف نتایج استفاده می‌کنند , بسیار مهم است که مطمئن شوید که چگونه می‌توانید از کلمات کلیدی در محتوای خود به درستی استفاده کنید تا محتوای شما شانس بهتری برای یافتن , indexed و رتبه‌بندی داشته باشد .
در حالی که نظرات بسیاری در مورد چگونگی استفاده از کلمات کلیدی برای seo وجود دارد , ما می‌خواهیم یک راهنمای گام‌به‌گام و سریع در مورد نحوه صحیح و استفاده صحیح از کلمات کلیدی در هر نوع از محتوای سئو به شما ارائه کنیم .

زمانی که در مورد چند کلید واژه برای تمرکز بر روی یک صفحه بحث می‌کنید , پاسخ به کلمات کلیدی بستگی دارد که می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید , چقدر به یکدیگر مرتبط هستند , و اگر آن‌ها به هل دادن پیغام به سمت جلو کمک کنند . با این حال , با پژوهش کلمه کلیدی مناسب , نباید با یک لیست ۵ - ۱۰ کلیدواژه جلو بیاید . این به این معنی نیست که باید روی همه ۱۰ تمرکز کنید !

کلمه کلیدی شما باید کانون اصلی کل مقاله باشد , بنابراین عنوان و محتوای آن باید بازتاب آن باشد . شما واقعا ً نمی‌توانید یک قطعه خوب از محتوا را در مورد دو موضوع جداگانه بنویسید , بنابراین تنها یک کلمه کلیدی باید برای تحریک کردن گوشت به جلو مورد استفاده قرار گیرد .
واژه‌های کلیدی : کلید واژه مکمل برای اولی , اما فقط تغییرات جزیی . معمولا یک موضوع اصلی شامل ۵ - ۵ نکته اصلی صحبت می‌شود , بنابراین با استفاده از یک مشت کلمات کلیدی ثانویه حس می‌شود .
کلمات کلیدی دیگر تنها هر کلید واژه‌های مرتبط دیگری هستند که به صورت متفاوتی نسبت به دو کلمه اول بیان یا هجی می‌شوند . این یک تله است - تمام خالص برای گرفتن تغییرات مختلف از کلمات کلیدی شما در آنجا برای امتحان کردن و رتبه‌بندی برای یک ( یا همه ) آن‌ها . به طور معمول کلمات کلیدی " دنباله بلند " در این دسته گنجانده خواهند شد .

در اکثر موارد , این عدد در مجموع , براساس طول محتوای آن ۳ - ۸ است . این امر به یک کلید واژه اولیه , ۱ - ۳ کلیدواژه ثانویه و ۱ - ۴ کلیدواژه ‌های اضافی تقسیم می‌شود . این به شما فرصتی برای شروع رتبه‌بندی برای یکی از آن‌ها می‌دهد و سپس می‌توانید بر مبنای آنچه در حال حاضر در آن زمان رتبه‌بندی می‌کنید , محتوای خود را بیشتر کنید .
با استفاده از بیش از ۸ یا به این ترتیب کلمات کلیدی ( با فرض اینکه شما نه به طور دیوانه‌وار , و یا محتوای بسیار کم ) , می‌تواند به عنوان spammy از کار درآید . همچنین به طور باورنکردنی سخت است که کلمات کلیدی بسیاری برای سئو به کار ببرید و واقعا ً لازم نیست . چیزی که خواهید فهمید این است که کلمات کلیدی مرتبط به طور طبیعی و به طور خودکار در زمان نوشتن مطالب براساس چند کلمه کلیدی واقعا ً خوب به دست می‌آیند . انجام کاره‌ای بیشتر از این معمولا ً به خوانایی و خوانایی آن مانند یک انگشت شست به خوانندگان و همچنین به جستجو های صفحه گوگل صدمه می‌زند .

تاثیر کنسول گوگل در سئو

کنسول جستجوی گوگل ( ابزارهای گوگل Webmaster ) یک پلت فرم رایگان برای هر کسی است که وب سایتی برای نظارت بر چگونگی دیدگاه‌های گوگل درباره سایت آن‌ها و بهینه کردن حضور ارگانیک آن است . این شامل بازدید از حوزه‌ها ، عملکرد سایت موبایل ، نتایج جستجوی غنی ، و بیش‌ترین تعداد پرس و جو‌ها و صفحات است .

آیا وب سایت خود را دارید یا وب سایت شرکتی که برای آن کار می‌کنید را حفظ کنید ? البته برای انجام این کار باید مراقب عملکرد وب سایت خود باشید . گوگل برای جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها از وب سایت شما چندین ابزار ارائه می‌کند . احتمالا ً شما قبلا ً از گوگل Analytics و کنسول جستجوی گوگل شنیده بودید . این ابزارها آزاد هستند تا برای هر کسی که یک وب سایت را حفظ می‌کنند , استفاده کنند و اطلاعات بسیار ارزشمندی در مورد وب سایت تان به شما بدهند . در اینجا توضیح می‌دهیم که چگونه از کنسول جستجوی گوگل برای سئو استفاده کنیم .

کنسول جستجوی گوگل برای پی‌گیری آسان عملکرد وب سایت شما ایجاد شده‌است . شما می‌توانید بینش‌های ارزشمندی از حساب کنسول جستجو گوگل به دست آورید که به این معنی است که شما می‌توانید ببینید که بخشی از وب سایت تان به کار نیاز دارد . این می‌تواند بخش فنی سایت شما باشد ، مثلا ً تعداد رو به افزایشی از خطاهای crawl که باید ثابت شوند . این امر همچنین می‌تواند یک کلید واژه کلیدی خاص را به این دلیل که رتبه‌بندی‌ها یا برداشت‌ها در حال کاهش هستند ، ارایه دهد .
علاوه بر دیدن این نوع داده‌ها ، وقتی خطاهای جدید توسط کنسول جستجوی گوگل مورد توجه قرار می‌گیرند ، اطلاعیه‌های پست دریافت خواهید کرد . به خاطر این notifications ، شما به سرعت از مسائلی که به آن نیاز دارید آگاه هستید . به همین دلیل است که همه با یک وب سایت باید یاد بگیرند چطور از آن استفاده کنند !

کلیک روی دکمه " اضافه کردن یک دکمه " می‌توانید وب سایتی که می‌خواهید اضافه کنید را وارد کنید . اگر گزینه دامنه جدید را انتخاب کنید , تنها باید نام دامنه را اضافه کنید - بنابراین بدون آدرس www . این گزینه همه چیز مربوط به آن حوزه را ردیابی می‌کند . با گزینه اینترنتی " قدیمی " شما باید یک نشانی اینترنتی درست را اضافه کنید , بنابراین اگر یک وب سایت اینترنتی داشته باشید و یا بدون " www " . برای جمع‌آوری داده‌های صحیح , اضافه کردن نسخه صحیح مهم است .