• سئو ارزان

داستان سئو تضمینی

داستان سئو بسیار مهیج و جذاب است یعنی اینکه شما برای تمام تکنیک هایی که در نظر دارید از داستان سرایی استفاده کنید داستان مردان و زنان موفقی که با سئو به صفحه اول گوگل رسیدند.

روزگاری ، این زن بود - بگذارید او را میا صدا کنیم - و او می خواست داستان های زیبایی برای وبلاگ خود بنویسد. میا متوجه شد که بازدید زیادی از گوگل ندارد ، در حالی که به نظر می رسید بلاگرهای دیگر بازدید کنندگان زیادی را به خود جلب می کنند. او تعجب کرد که چه اشتباهی می کند؟ یک روز ، در یک کنفرانس وبلاگ نویسی ، میا در مورد چیز شگفت انگیزی به نام سئو شنید. او یاد گرفت که باید از کلماتی که مخاطبانش از آنها استفاده می کند استفاده کند ، یاد گرفت که باید درباره کلماتی که می خواست برای آنها پیدا کند فکر کند. و او نیاز داشت که از این کلمات دقیق استفاده کند. این یک تغییر دهنده بازی برای میا بود. پس از استفاده از این نکات ، میا بازدید بیشتری را به وبلاگ خود جلب کرد. سرانجام ، او حتی از طریق وبلاگ خود شروع به کسب درآمد کرد. میا همیشه با خوشحالی وبلاگ نوشت.

خواندن داستان ها خوب است. داستان سرایی تاکتیکی عالی است. اما چه ارتباطی با سئو دارد؟ اگر هدف اصلی شما رتبه بندی برای یک اصطلاح خاص است استفاده از داستان سرایی ایده خوبی است؟ در این پست وبلاگ ، چهارمین مجموعه از داستان نویسی ، قصد دارم توضیح دهم که چگونه داستان گویی می تواند یک تاکتیک موثر در سئو باشد.

داستان نویسی و سئو

داستان نویسی و سئو می تواند خلاف واقع باشد
بخش مهمی از سئو به استفاده از کلمات مناسب - کلماتی که می خواهید برای آنها پیدا شود - در متن شما متمرکز شده است. اما اگر از داستان سرایی استفاده می کنید ، اگر از استعاره استفاده می کنید. اگر با ساختن یک مثال داستانی را تعریف کنید ، احتمال این وجود دارد که در آن زمان از عبارت اصلی تمرکز خود استفاده نکنید.

در ابتدای پستی که هم اکنون می خوانید ، من یک داستان کوچک در مورد میا به اشتراک گذاشتم. در آن داستان ، من از عبارت اصلی تمرکز خود استفاده نمی کنم - کلماتی که می خواهم آنها را با این پست خاص رتبه بندی کنم. من می خواهم با "SEO قصه گویی" رتبه بندی کنم. اما در کل پاراگراف اول ، کلمه "قصه گویی" ظاهر نمی شود. این به خودی خود برای سئو سایت شما مفید نیست. افزونه Yoast SEO قطعاً پیشنهاد می کند از کلمه کلیدی تمرکز در پاراگراف اول خود استفاده کنید. بنابراین ، شما یک گلوله خواهید داشت که سبز نمی شود. مشکلی نیست کاملاً مشکلی نیست که یک پاراگراف - یا دو - داشته باشید که شامل عبارت اصلی تمرکز نباشد.

قصه گویی تاکتیک سئو

داستان سرایی برای سئو خوب است زیرا خواندن مطلب شما را زیبا می کند. و ، ایجاد محتوای مورد پسند مردم دقیقاً همان چیزی است که گوگل می خواهد. اگر در حال نوشتن پست های وبلاگ هستید ، مردم از خواندن لذت می برند ، شانس خود را برای کسب رتبه بالا در Google افزایش می دهید. در پست قبلی ام درباره داستان سرایی ، من توضیح داده ام که چگونه می توانید از داستان سرایی در یک پست وبلاگ استفاده کنید.

اگر افرادی محتوای شما را دوست دارند ، احتمال بیشتری برای ماندن افراد در وب سایت شما خواهد بود. زمان شما در صفحه افزایش می یابد و میزان گزاف گویی شما کاهش می یابد. این عوامل کمک شایانی به رتبه بندی پست شما می کنند.

در کنار جذابیت بیشتر خواندن پست های وبلاگ ، داستان سرایی به دلیل دیگری برای سئو مفید است. اگر افرادی پست شما را دوست داشته باشند ، احتمال بیشتری دارد که با آن درگیر شوند. آنها یک نظر می گذارند ؛ آنها آن را در سیستم عامل های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند. این در حال حاضر بازدید از پست شما را افزایش می دهد. اما این موارد همچنین احتمال رتبه بندی یک پست توسط Google را افزایش می دهد. Google عاشق محتوایی است که با ذهنیت مردم نوشته شده باشد. Google متوجه خواهد شد که افراد دوست دارند متن شما را بخوانند و در نتیجه در بلند مدت رتبه بالاتری کسب خواهد کرد.

وب استوری و سئو

Google Web Stories
شاید هنوز با Web Stories آشنایی نداشته باشید ، اما قطعاً در اینجا شایسته ذکر است. این قالب داستان سرایی امکان بیان داستان شما را به روشی کاملا تصویری فراهم می کند و حتی می توان با یک Web Story به تنهایی رتبه بندی کرد. این بدان معناست که این نوع قصه گویی می تواند برای سئو سایت شما بسیار مفید باشد. کاربر پسند است ، به این معنی که اضافه کردن یک داستان وب به سایت یا صفحه خود آسان است. از همه مهمتر ، شما خوانندگان آن را دوست خواهید داشت زیرا بسیار عالی به نظر می رسد! در مورد نحوه ساخت Google Web Stories در مورد ما بیشتر بخوانید.

نتیجه
از داستان های کوچک به عنوان استعاره و مثال استفاده کنید. این باعث می شود مطالب شما بسیار خواناتر شود. نگران داشتن گلوله نارنجی یا قرمز نباشید. تا زمانی که گلوله کلی شما در Yoast SEO سبز باشد ، خوب کار می کند. داستان ها برای سئو شما مفید هستند ، و بیشتر از تراکم کلمات کلیدی کامل یا توزیع کلمات کلیدی مفید هستند قصه گویی به شما امکان می دهد مطالبی را بنویسید که آنقدر خوب باشد که افراد مایل باشند در صفحه شما بمانند. این برای سئو بسیار خوب است!

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی