• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

دانستنی های تبلیغات در یک صفحه

هر آنچه در باره تبلیغات باید بدانیم

در دنیای امروز تبلیغات یک سرمایه گذاری سودآور جهت جذب مشتریان بیشتر است

13 تکنیک تبلیغات

با 13 تکنیک رایج در تبلیغات آشنا شویم

امروزه هر شرکتی برای اطلاع رسانی به مشتریان از محصول، افزایش فروش، کسب ارزش بازار و کسب شهرت و نام در صنعت، نیاز به تبلیغ محصول خود دارد. هر کسب و کاری پول زیادی را برای تبلیغات محصولات خود صرف می کند، اما پولی که صرف می شود تنها زمانی به موفقیت منجر می شود که از بهترین تکنیک های تبلیغات برای محصول استفاده شود. بنابراین در اینجا برخی از تکنیک های بسیار رایج و پرکاربردی که توسط تبلیغ کنندگان برای دستیابی به نتایج دلخواه استفاده می شود آورده شده است .
  1. درخواست عاطفی

    این تکنیک تبلیغات با کمک دو عامل نیاز مصرف کنندگان و عامل ترس انجام می شود. متداول ترین درخواست های مورد نیاز عبارتند از:

    • نیاز به چیزی جدید
    • نیاز به پذیرش
    • نیاز به نادیده نگرفتن
    • نیاز به تغییر چیزهای قدیمی
    • نیاز به امنیت
    • نیاز به جذاب شدن و غیره

    رایج ترین درخواست های تحت ترس عبارتند از:

    • ترس از تصادف
    • ترس از مرگ
    • ترس از اجتناب شدن
    • ترس از بیمار شدن
    • ترس از پیر شدن و غیره
  2. تبلیغات تبلیغاتی

    این تکنیک شامل ارائه نمونه های محصول به صورت رایگان به مصرف کنندگان است. اقلام در نمایشگاه های تجاری، رویدادهای تبلیغاتی و کمپین های تبلیغاتی به منظور جلب توجه مشتریان ارائه می شود.

  3. تبلیغات باند واگن

    این نوع تکنیک شامل متقاعد کردن مشتریان برای پیوستن به گروه افرادی است که این محصول را خریداری کرده‌اند و در طرف برنده قرار می‌گیرند. برای مثال آگهی اخیر شامپو Pantene که می گوید: "زنان 15 کرور به Pantene اعتماد کردند و شما؟"

  4. حقایق و آمار

    در اینجا، تبلیغ‌کنندگان از اعداد، اثبات‌ها و مثال‌های واقعی استفاده می‌کنند تا نشان دهند محصولشان چقدر خوب کار می‌کند. به عنوان مثال، "کف شوینده لیزول 99.99٪ میکروب ها را تمیز می کند" یا "Colgate توسط 70٪ دندانپزشکان جهان توصیه می شود" یا Eno - فقط 6 ثانیه.

  5. تبلیغات ناتمام

    تبلیغ‌کنندگان در اینجا فقط با کلمات بازی می‌کنند و می‌گویند که محصولشان بهتر کار می‌کند، اما پاسخ نمی‌دهند که چقدر بیشتر از رقیب. برای مثال Lays - هیچ کس نمی تواند فقط یک یا Horlicks بخورد - تغذیه بیشتر روزانه. در تبلیغات نمی گویند چه کسی می تواند بیشتر بخورد یا چه مقدار تغذیه بیشتر.

  6. کلمات راسو

    در این تکنیک، تبلیغ کنندگان نمی گویند که از بقیه بهترین هستند، اما انکار هم نمی کنند. به عنوان مثال محلول ریزش مو Sunsilk - ریزش مو را کاهش می دهد. در آگهی نمی گوید ریزش مو را متوقف می کند.

  7. تاییدیه ها

    تبلیغ کنندگان از افراد مشهور برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند. افراد مشهور یا ستاره با بیان تجربیات خود از محصول، محصول را تایید می کنند. اخیراً در یک تبلیغ جواهرات الماس، سوپراستار آمیتاب باچان و همسرش جایا این محصول را تبلیغ کردند. این تبلیغ نشان داد که او چگونه همسرش را با انتخاب هوشمندانه خرید این برند تحت تاثیر قرار داده است. باز هم Sachin tendulkar، ستاره کریکت، برای یک برند کفش تایید شده است.

  8. تکمیل کننده مشتریان

    در اینجا، تبلیغ‌کنندگان از خطوط پانچ استفاده کردند که مکمل مصرف‌کنندگانی است که محصولاتشان را خریداری می‌کنند. به عنوان مثال، رولون می‌گوید: «چون ارزشش را داری».

  9. خانواده ایده آل و بچه های ایده آل

    تبلیغ‌کنندگانی که از این تکنیک استفاده می‌کنند نشان می‌دهند که خانواده‌ها یا بچه‌هایی که از محصول آن‌ها استفاده می‌کنند، خانواده‌ای خوش شانس هستند. این آگهی همیشه خانه ای مرتب و مبله دارد، بچه های خوش اخلاق و خانواده خانواده ساده و شیرینی است. به عنوان مثال، یک تبلیغ صابون دتول به همه افراد خانواده نشان می دهد که از آن صابون استفاده می کنند و بنابراین همیشه در برابر میکروب ها محافظت می شود. آنها در مقایسه با سایر افرادی که از این صابون استفاده نمی کنند، یک خط رنگی فلورسنت را نشان می دهند که کل بدن هر یک از اعضای خانواده را می پوشاند.

  10. تبلیغات وطن پرستانه

    این تبلیغات نشان می دهد که چگونه می توان از کشور خود در زمانی که از محصول یا خدمات آن استفاده می کند حمایت کرد. برای e. برخی از محصولات با هم اتحادیه ای تشکیل دادند و در آگهی خود مدعی شدند که اگر یکی از این محصولات را بخرید به کودکی برای رفتن به مدرسه کمک می کنید. یکی دیگر از آگهی‌های شرکت تلفن همراه، یک سلبریتی داشت که نشان می‌داد اگر مشتریان از سیم‌کارت این شرکت استفاده کنند، می‌توانند به کنترل جمعیت کشور کمک کنند.

  11. زیر سوال بردن مشتریان

    تبلیغ‌کنندگانی که از این تکنیک استفاده می‌کنند از مصرف‌کنندگان سؤال می‌پرسند تا برای محصولات خود پاسخی دریافت کنند. به عنوان مثال، تبلیغات Amway همچنان سوالاتی را مطرح می کند، مانند اینکه چه کسی مزارع بسیار زیادی دارد که طبیعت کاملاً ارگانیک دارند، چه کسی قدرت بالا رفتن از پله ها را در سن 70 سالگی می دهد، چه کسی باعث می شود بچه ها به روش های مناسب و مغذی رشد کنند، آیا کسی وجود دارد که گوش دادن به کل این سوالات و سرانجام پاسخ می آید - "آموی: ما در حال گوش دادن هستیم."

  12. رشوه

    این تکنیک برای رشوه دادن به مشتریان با چیزهای اضافی استفاده می شود، اگر آنها محصول را با استفاده از خطوطی مانند "یک پیراهن بخرید و یکی را رایگان دریافت کنید" یا "به مدت دو سال عضو باشگاه باشید و 20٪ تخفیف در تمام خدمات دریافت کنید." ”

  13. تبلیغات جایگزین

    این تکنیک معمولاً توسط شرکت هایی استفاده می شود که نمی توانند محصولات خود را مستقیماً تبلیغ کنند. تبلیغ‌کنندگان از تبلیغات غیرمستقیم برای تبلیغ محصول خود استفاده می‌کنند تا مشتریان از محصول واقعی مطلع شوند. بزرگترین مثال از این تکنیک تبلیغات مشروب است. این آگهی‌ها هرگز نشان نمی‌دهند که کسی مشروب واقعی می‌نوشد و به جای آن، در حال نوشیدن مقداری آب معدنی، نوشابه یا نوشابه نشان داده می‌شود.

اینها تکنیک های اصلی هستند که توسط تبلیغ کنندگان برای تبلیغ محصول خود استفاده می کنند. تکنیک های مختلفی برای تبلیغات آنلاین استفاده می شود مانند تبلیغات بنری وب که در آن یک بنر در صفحات وب قرار می گیرد، تبلیغات محتوا با استفاده از محتوا برای تبلیغ آنلاین محصول، لینک دادن به تبلیغات در سایت های مختلف برای بازدید مستقیم از وب سایت محصول و غیره.

15 تکنیک متقاعد کننده تبلیغات

با 15 روش تبلیغات متقاعدکننده همراه شوید

ما در دنیای پر سرعتی زندگی می کنیم که در آن تبلیغ کنندگان برای همگام شدن با رفتار و روند مصرف کننده رقابت می کنند.

یک مطالعه توسط دانشگاه فنی دانمارک نشان می دهد که دامنه توجه جمعی در چند سال اخیر به دلیل بار بیش از حد اطلاعات دیجیتال به شدت کاهش یافته است . در نتیجه، مصرف کنندگان بیشتر و بیشتری از تبلیغات مصون می شوند.

 

امروزه، طرح‌های حیله‌گر یا ویدیوهای کوتاه معمولاً فروش بهتری نسبت به تبلیغات سنتی 30 ثانیه‌ای دارند.

مروجین روی چندین تاکتیک برای افزایش اثربخشی تبلیغات حساب می کنند، و بیشتر آنها به جذابیت روانشناختی تبلیغات مربوط می شود، چه در مورد رنگ و روانشناسی شناختی صحبت کنیم و چه از زبان بدن. 

هنگام استفاده از تکنیک‌های خاص تبلیغات بصری ، طراحان عناصر مختلف را برای دستیابی به نتایجی ترکیب می‌کنند که نه تنها برای چشم خوشایند است، بلکه برای مخاطبان هدف نیز جذاب است.

در اینجا 15 تکنیک و مثال قانع کننده تبلیغات برای الهام بخشیدن به شما آورده شده است:

1. روانشناسی رنگ

بر کسی پوشیده نیست که روانشناسی رنگ یکی از رایج ترین و موثرترین تکنیک های مورد استفاده در تبلیغات است .

روانشناسی رنگ ها تأثیر رنگ ها را بر رفتار انسان، تصمیم گیری و در نهایت خرید تجزیه و تحلیل می کند. 

طرح‌های رنگی این قدرت را دارند که پیام‌های قدرتمندی را بدون استفاده از کلمات زیاد ارسال کنند، زیرا آنها لحن هر چیزی را که در ادامه می‌آید تعیین می‌کنند.

در روانشناسی رنگ، هر سایه معنای متفاوتی دارد. به عنوان مثال می توان از رنگ مشکی برای شیک و مجلل جلوه دادن یک محصول استفاده کرد. سفید می تواند نمادی از مینیمالیسم باشد و زرد یک رنگ جهانی و در دسترس است که تضاد را با تصاویر به ارمغان می آورد.

2. ترکیب تایپوگرافی

تایپوگرافی بخش مهمی از تبلیغات و طراحی است. 

فونت ها این قدرت را دارند که بر نحوه درک مخاطب از پیام تأثیر بگذارند، زیرا می توانند اطلاعات را بیشتر به تصویر بکشند و داستان سرایی بصری را مؤثرتر کنند.

هنگام ایجاد یک تبلیغ ، به این فکر کنید که چگونه می توانید فونت ها را جفت کنید، و فراموش نکنید که مطمئن شوید هر دو سبک در تعادل کامل هستند و پالت رنگی تبلیغات را تکمیل می کنند. 

3. مینیمالیسم

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب، مانند فیس‌بوک و اینستاگرام، مملو از پست‌های حمایت‌شده هستند، و از آنجایی که مشتریان بالقوه در حال حاضر در فعالیت‌های اجتماعی مختلف شرکت می‌کنند، حذف محصولات و معاملات شما در فید خبری آنها ایده بدی نیست.

در حالی که تکنیک‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای برجسته کردن تبلیغات خود از آن‌ها استفاده کنید، مینیمالیسم یک سبک بصری عالی برای جلب توجه محصولات شما است، به علاوه با چیدمان پلتفرم مطابقت دارد.

قرار دادن محصولات خود در جلو و مرکز، روی یک پس‌زمینه سفید یا خنثی، در یک تبلیغ چرخ فلک می‌تواند این کار را انجام دهد، بدون ذکر این واقعیت که می‌توانید بیش از یک محصول را با یک تبلیغ تبلیغ کنید.

4. درخواست عاطفی

به جرات می توان گفت که تبلیغات الکترونیکی دارای بار هیجانی می توانند مستقیماً به قلب مخاطبان شما وارد شوند، زیرا تکنیک جذابیت احساسی یکی از متقاعد کننده ترین رویکردها در تبلیغات است. 

تبلیغاتی که احساسات انسانی مانند شادی، غم، تعجب، ترس، خشم یا انزجار را برمی انگیزد، تجارب جذابی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند.

مروجین با استفاده از تداعی و نمادگرایی، مشتریان بالقوه را برای انجام اقدامات خاص ترغیب می کنند.

هنگام ایجاد تبلیغات احساسی باید موارد زیادی را در نظر گرفت . با این حال، مهمترین جنبه این است که تحقیقات خود را به خوبی انجام دهید تا بتوانید درک روشنی از مخاطبان هدف خود و درک آنها داشته باشید. 

5. واگن

به‌عنوان یکی از متقاعدکننده‌ترین تکنیک‌های مدرن ، افکت bandwagon می‌تواند به خواسته‌های مخاطبان شما کمک کند و از نشانه‌های احساسی برای وادار کردن مردم به اقدام سریع هنگام خرید چیزی استفاده کند. 

یک رویکرد این است که این واقعیت را تبلیغ کنید که شما یک سری محصولات محدود دارید که مخاطبان شما باید فوراً آن را بخرند. 

به عبارت دیگر، این تکنیک تبلیغاتی متکی بر FOMO است که به عنوان ترس از دست دادن نیز شناخته می شود.

برند لباس‌های هیپ Supreme پادشاه تبلیغات باند واگن است و استراتژی آن‌ها ایجاد یک دسته از محصولات و اقلامی است که معمولاً با قیمت‌های بالا به فروش می‌رسند، برای مدت زمان محدود.

اما آیا این تکنیک واقعا کار می کند؟

آمازون گواهی نهایی برای رویکرد Bandwagon است، زیرا این پلتفرم بدیهی است که مایل بیشتری را برای مطابقت با مشتریان بالقوه ای که نیازهای مشابهی دارند، با فهرست های خود انجام می دهد.

به‌علاوه، غول خرده‌فروشی آنلاین، بازه‌های زمانی محدودی را برای فروش تعیین می‌کند و به مردم اجازه می‌دهد تا خود را در لیست انتظار محصولات با تقاضای بالا قرار دهند. 

6. اصول گشتالت

این اصل به همان اندازه آلمانی است که همه چیز باید به آرامی اجرا شود و همه عناصر باید با دقت در طراحی قرار گیرند.

گشتالت اصول  مجموعه ای از قوانین توصیف چگونه انسان آثار مغز و چگونگی درک ما از جهان را از دید طراحی، کمک به سازندگان محتوای بصری برای ایجاد تجربیات جالبتر است. 

7. نسبت طلایی

طراحان، توجه داشته باشید: این نسبت ریاضی است که در همه جای طبیعت با آن مواجه می‌شویم، و در طراحی استفاده می‌شود، ترکیب‌های بی‌نظیری ایجاد می‌کند که نه تنها مؤثر هستند، بلکه چشم‌ها را نیز به‌طور قابل ملاحظه‌ای دلپذیر می‌کنند. 

از اعداد فیبوناچی می توان به عنوان یک تکنیک تبلیغاتی نیز استفاده کرد. مشتریان بالقوه بیشتر متوجه تبلیغات با روشی هوادار می شوند. 

در نهایت، ایده این است که همه تبلیغات باید بر روی عناصر متعادل قرار گیرند و مهمتر از همه، نقطه کانونی مشابهی داشته باشند. هنگام ترسیم طرح واقعی، نسبت طلایی را در نظر داشته باشید تا در کمترین زمان مشتریان بالقوه را تحت تأثیر قرار دهید. 

8. نقطه کانونی

از جمله تکنیک های تجسم در تبلیغات، روش نقطه کانونی است.

اگرچه این اصل نیز بخشی از رویکرد جیره طلایی است، اما به اندازه انتخاب رنگ یا فونت مهم است. از طریق این تکنیک، تبلیغات صحنه را تنظیم می کند و یک نقطه متمایز برای تماشای مخاطب ایجاد می کند.

آنها منظره ای را ایجاد کردند که در آن بچه ها تمام اسباب بازی های خود را همراه با یک غذای شاد روی زمین گذاشتند.

خط M شکل که مستقیماً وارد جعبه می‌شود می‌تواند نمادی از پرش بچه‌ها در تمام طول روز تا نقطه‌ای که از گرسنگی می‌میرند باشد، و این خط همچنین یک نقطه کانونی برای تبلیغ ایجاد می‌کند.  

9. انجمن

این روش که بار دیگر روانشناسی انسان را به خود جلب می کند، از تصاویر برای ایجاد یک زنجیره کامل از ایده ها و افکار در پشت یک طرح استفاده می کند.

یک کالای مجلل، مانند یک ساعت گران قیمت، می تواند باعث شود مردم فکر کنند که زندگی مجللی دارند و در همین راستا، برخی از برندها با سبک زندگی خاصی مرتبط هستند.

به عنوان مثال، Evian از این اصل استفاده کرد تا پیشنهاد کند آب آنها برای کودکان نوپا بی خطر است.

10. نمادگرایی

این یکی دیگر از تکنیک های بصری است که بر استفاده از نمادها در تبلیغات متکی است و بسیار شبیه به روشی است که در بالا توضیح دادیم. نمادگرایی از تصاویر دراماتیک، استعاره ها یا شباهت ها برای جلب توجه و علاقه به یک محصول استفاده می کند. 

11. زبان بدن

گاهی اوقات، به جای استفاده از متن برای انتقال پیام، تبلیغات با زبان بدن کار می کند که نوعی ارتباط غیرکلامی است. با استفاده از این استراتژی، تبلیغ شما می تواند احساسات را از طریق وضعیت بدن، حرکات بدن یا هر شکل دیگری از حالت چهره بیان کند.

یکی از زیرمجموعه‌های تکنیک زبان بدن، القای نگاه است. این به این معنی است که شخصی که در آگهی حضور دارد (معمولاً یک سلبریتی در یک تبلیغ عطر یا ساعت مچی لوکس) مستقیماً به بیننده نگاه نمی کند و احساس رمز و راز ایجاد می کند.

12. تاییدیه ها

تکنیک تبلیغات بصری قبلی ما را مستقیماً به این تکنیک می برد. برخی از برندها از افراد مشهور برای تبلیغات محصولات خود استفاده می کنند زیرا آنها تأثیر خاصی بر مخاطبان خود دارند.  

مصرف کنندگان می خواهند از عطری مشابه افراد مشهور مورد علاقه خود استفاده کنند. زنان تمایل بیشتری به خرید محصولات آرایشی استفاده شده توسط شخصیتی دارند که تحت تأثیر آنها هستند. افراد فعال می خواهند با همان کفش هایی که بسکتبالیست مورد علاقه خود دارند ورزش کنند و این لیست ادامه دارد.

13. پشت صحنه

در میان انواع مختلف روش‌های تبلیغاتی ، این روش همیشه زمانی کار می‌کند که بخواهید مخاطبانتان احساس ارتباط بیشتری با برند شما داشته باشند.

عکس‌ها و ویدیوها از پشت صحنه باعث می‌شود مشتریان شما از زحماتی که در پشت یک کمپین انجام شده است قدردانی کنند. 

14. فانتزی

استراتژی دیگر در تبلیغات استفاده از فانتزی است. ترکیبی از محصول تبلیغ شده و یک عنصر بصری خارق العاده هرگز باعث جرقه زدن تخیل مخاطب نمی شود. 

از طریق این تبلیغ خلاقانه ، این برند می‌خواهد به مشتریان بالقوه اطلاع دهد که این خودرو می‌تواند ایمنی را حتی در زمستان فراهم کند.

15. حقایق و آمار

استفاده از حقایق و آمار یک تکنیک محبوب در تبلیغات است .

آنها می توانند با فراخوانی بخش منطقی مغز انسان متقاعد کننده باشند. شخصاً می‌توانم بگویم که این تکنیک برای فروش لوازم آرایشی یا محصولات نظافتی خانه مفید است.

با اهمیت تبلیغات در رشد تجارت آشنا شویم

اهمیت تبلیغات در تجارت

کسب‌وکارها از تبلیغات برای دستیابی به اهداف مختلف استفاده می‌کنند و شرکت‌ها آن تبلیغات را در رسانه‌های مختلف قرار می‌دهند. علاوه بر تبلیغات محصولات در مکان‌های سنتی مانند روزنامه‌ها و مجلات عمومی، کسب‌وکارها در رسانه‌هایی که به بازارهای خاصی می‌رسند، تبلیغ می‌کنند. به عنوان مثال، یک دستگاه ارتباطی قابل حمل در یک سایت رسانه اجتماعی تبلیغ می شود که به مشتریان جوانتر دسترسی پیدا می کند. مبلمان و دکوراسیون منزل در راهنمای برنامه Home and Garden Show تبلیغ می شود. تبلیغات تولید شده به طور موثر به اهداف تجاری بیشتر کمک می کند.

 

معرفی و آگاهی محصول

هنگامی که یک کسب و کار محصول جدیدی را معرفی می کند، تبلیغات ابزاری را برای آگاهی بازار بزرگ از محصول فراهم می کند. تبلیغات اغلب بر راه حل محصول برای یک مشکل رایج تمرکز می کنند، مانند توانایی تبلیغ شده یک تلفن همراه جدید برای حل مشکل "قطع تماس". در یک مثال بسیار بصری، تبلیغات یک درمان ضد موخوره می‌تواند عکس‌های «قبل و بعد» را نشان دهد تا اثربخشی محصول را نشان دهد.

رویدادهای فروش محصول

تبلیغات راهی موثر برای اطلاع رسانی به بازار در مورد رویدادهای فروش محصول با زمان محدود فراهم می کند. آگهی‌های مبتنی بر فروش می‌توانند توسط فروشگاه‌های خرده‌فروشی محلی تولید شوند، یا می‌توانند از تولیدکننده ملی محصول نشأت بگیرند. در بسیاری از موارد، تولید کننده ملی هزینه آگهی را با خرده فروش محلی تقسیم می کند. این نوع تبلیغات را تبلیغات تعاونی می نامند و معمولاً از گرافیک ها و قالب های تبلیغاتی ارائه شده توسط سازنده استفاده می کند. نام خرده فروش محلی به عنوان محل فروش محصول محلی ظاهر می شود.

 

تمایز محصول از رقبا

کسب‌وکارها اغلب از تبلیغات استفاده می‌کنند تا نشان دهند که چگونه محصولشان مزایای بیشتری نسبت به محصولات رقبای مشابه دارد یا موثرتر است. در برخی موارد، خرده‌فروش احساس می‌کند که لازم است تبلیغ کند، زیرا رقابت صفحات روزنامه یا امواج تلویزیونی را با تبلیغات خود پوشانده است. مگر اینکه سایر خرده فروشان بازار که به شدت محصولات خود را برجسته کنند، احتمالاً در ذهن مصرف کنندگان نادیده گرفته می شوند.

پیشرفت ها و پیشرفت های محصول

از تبلیغات برای ارتباط با پیشرفت های چشمگیر محصول استفاده می شود. در سپتامبر 2003، "عصر تبلیغات" تاریخ طولانی "جنگ صابون" را به تصویر کشید که در آن تولید کنندگان صابون نواری محصولات مربوطه خود را تبلیغ می کردند. در سال 1980، با معرفی اولین صابون مایع دست، یک پیشرفت بزرگ در محصول رخ داد. این صابون قابل پر کردن مجدد مشکل باقی مانده سینک نامرتب را حل کرد. این محصول صابون مایع توسط یک برند ملی خریداری شد، در حالی که محصولات صابون مایع رقبا نیز ظهور کردند.

تبلیغات سازمانی برای تبلیغ یک تصویر خوب

هنگامی که یک کسب و کار اطلاعاتی را در مورد عملیات خود ارسال می کند، یا نشان می دهد که چرا محصولش بهترین انتخاب برای مصرف کنندگان است، شرکت از تبلیغات سازمانی استفاده می کند. زیگ زیگلار، کارشناس فروش، خاطرنشان می کند که این نوع تبلیغات واقعاً برای افزایش فروش طراحی نشده است، بلکه ساختاری برای ارتقای تصویر خوب از شرکت یا محصول دارد. امیدواریم این تصور به فروش آینده تبدیل شود. زیگلار تاکید می کند که حتی اگر مصرف کننده در حال حاضر محصول را خریداری نکند، این شرکت نام خود را در بازار مصرف خود حفظ کرده است.

7 مزیت تبلیغات

با 7 مزیت کلیدی تبلیغات آشنا شویم

  • تبلیغات به میزان قابل توجهی در معرض دید برند شما به مشتریان مرتبط قرار می گیرد
  • کمپین های تبلیغاتی آنلاین قابلیت های هدف گیری پیشرفته ای را ارائه می دهند که می تواند ROI را افزایش دهد
  • تبلیغات مستقیماً بر فروش و درآمد بسیاری از مشاغل کوچک تأثیر می گذارد
اعداد واضح هستند: تبلیغات یک سرمایه گذاری کلیدی برای مشاغل بزرگ و کوچک است. شرکت‌ها در سراسر جهان سالانه بیش از 500 میلیارد دلار صرف تبلیغات می‌کنند – و تبلیغات دیجیتال به طور خاص قرار است در سال 2021 بیش از 10 درصد رشد کند. اما چرا تبلیغات مهم است؟ هفت مزیت تبلیغات را کشف کنید که نشان می دهد چقدر می تواند برای مشاغل کوچک قدرتمند باشد .
چرا تبلیغات مهم است؟ 7 مزیت کلیدی
از راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید گرفته تا تلاش برای معرفی نام تجاری خود به جهان، کمپین های تبلیغاتی می توانند به شما کمک کنند تا به افراد مناسب بیشتری دسترسی پیدا کنید.
تبلیغات نوعی تبلیغ پولی است که توجه را به پیام کلیدی شما جلب می کند و گام بعدی حیاتی برای عملی کردن استراتژی های بازاریابی دیجیتال شما است . قرار گرفتن در معرض دید شما را افزایش می دهد تا به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کند، خواه بخواهید پایگاه مشتری خود را ایجاد کنید یا به سرعت حجم فروش خود را افزایش دهید. حتی اگر آژانس تبلیغاتی استخدام نکنید ، می توانید از روش های زیر از تبلیغات بهره مند شوید.
1. ایجاد آگاهی
یکی از مستقیم ترین نتایج تبلیغات افزایش آگاهی از برند، محصول یا خدمات شماست. مشتریان بالقوه قبل از اینکه شما را به خاطر بسپارند، احتمالاً باید چندین بار با کسب و کار شما برخورد کنند و کمپین های تبلیغاتی به شما کمک می کنند تا به این هدف برسید.
بازاریابان اغلب از تبلیغات پولی استفاده می کنند تا نه تنها در مقابل افراد بیشتری قرار بگیرند، بلکه چندین برابر با همان افراد روبرو شوند. بسیاری از پلتفرم‌های دیجیتال از ردیاب‌هایی به نام «کوکی‌ها» استفاده می‌کنند تا مشخص کنند چه کسی قبلاً تبلیغ شما را دیده است. به لطف این داده ها، کسب و کارهایی مانند شما می توانند همان بینندگان را مجدداً هدف قرار دهند. با این دسترسی مداوم، می توانید در بازار هدف خود به خوبی شناخته شوید .
2. آموزش مصرف کنندگان
فراتر از ایجاد آگاهی، تبلیغات به شما کمک می کند تا به مصرف کنندگان در مورد اینکه چگونه محصولات یا خدمات شما به آنها کمک می کند و برند شما چیست، آموزش دهید. می‌توانید از کمپین‌های تبلیغاتی برای ایجاد درک عمیق‌تر در مورد همه چیز، از مأموریت شرکت تا ارزش آنچه می‌فروشید، استفاده کنید.
همانطور که بازار هدف شما بیشتر در مورد کسب و کار شما درک می کند، ارتباط قوی تری با برند شما احساس می کند و شما را یک قدم به فروش نزدیک تر می کند و به شما در ایجاد اعتماد و وفاداری مشتری کمک می کند.
همچنین می توانید از کمپین های تبلیغاتی برای آموزش مصرف کنندگان در مورد موضوعات مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید. به عنوان مثال، یک کمپین بازاریابی لوله کش ممکن است یک تبلیغ در رسانه های اجتماعی اجرا کند که شامل یک اینفوگرافیک درباره یک هک ساده برای رفع گرفتگی توالت است. با انجام این کار، می توانید دید خود را به عنوان یک متخصص صنعت افزایش دهید و در عین حال مصرف کنندگان را به کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند شما سوق دهید.
3. شهرت خود را افزایش دهید
تبلیغات به شما این امکان را می دهد که شهرت کسب و کار کوچک خود را افزایش دهید . هم تبلیغات آفلاین و هم تبلیغات آنلاین می‌توانند برجستگی پیام‌های کلیدی شما - نکاتی که می‌خواهید مخاطبان هدفتان داشته باشند - و جنبه‌های خوب شرکت شما را برجسته کنند. 
تبلیغاتی که احساس دوست داشتنی بودن را برمی انگیزند، تأثیر ثابت شده ای بر رشد فروش دارند ، بنابراین تبلیغات می تواند بر ادراک تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر در معرض منفی قرار گرفته اید، اجرای تبلیغی که بخش مثبت کسب و کار شما را برجسته می کند، می تواند مصرف کنندگان بالقوه را از توجه ناخواسته دور کند. 
4. مشتریان جدید به دست آورید
جذب مشتریان جدید برای رشد کسب و کار ضروری است. تبلیغات مهم است زیرا می تواند به شما کمک کند با پیام هایی که مستقیماً برای آنها جذابیت دارد به افراد بیشتری در بین مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید.
تبلیغات آنلاین - از جمله تبلیغات رسانه های اجتماعی ، تبلیغات Yelp و دیگران - این روزها برای جذب مشتری بسیار مهم است. از طریق تبلیغات آنلاین، مجبور نیستید مانند رسانه‌های تبلیغاتی سنتی مانند تبلیغات چاپی یا تلویزیون، مخاطبان زیادی را جذب کنید . تبلیغات دیجیتال به شما امکان می دهد به طور خاص به افرادی دسترسی پیدا کنید که دقیقاً با جمعیت هدف ، علایق کلیدی و موارد دیگر مطابقت دارند . 
 
همانطور که به بخش های بسیار خاصی از بازار هدف خود می رسید - بدون هدر دادن پول نقد برای کسانی که علاقه ای به آن ندارند - می توانید پیام های بسیار هدفمند برای بازگشت سرمایه (ROI) بهتر ارسال کنید. به همین دلیل، تبلیغات می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای به دست آوردن سرنخ و تبدیل مشتریان جدید برای برند شما باشد.
به عنوان مثال، اگر صاحب یک تجارت تعمیر خودرو برای وسایل نقلیه لوکس هستید، می توانید از تبلیغات برای هدف قرار دادن ساکنان پردرآمد منطقه اطراف خود استفاده کنید. به جای بازاریابی خدمات خود در یک بیلبورد یا در یک مجله - که توسط مخاطبان عمومی تر مشاهده می شود - شما هر دلار را حساب خواهید کرد.
5. مشتریان فعلی را حفظ کنید
حفظ مشتری پایه و اساس رشد کسب و کار است . شما به مشتریان وفادار و بازگشتی نیاز دارید – اینها افرادی هستند که برند شما را دوست دارند، از طریق دهان به دهان به شما ارجاع می دهند و احتمالاً پول بیشتری را برای محصول یا خدمات شما خرج می کنند .
تبلیغات موثر با معطوف کردن مجدد توجه مشتریان به سمت شما، کسب و کار را تکرار می کند. می‌توانید از کمپین‌های تبلیغاتی برای هدف قرار دادن مجدد اعضای مخاطب هدف خود ، از جمله افرادی که قبلاً در پایگاه مشتریان شما هستند، استفاده کنید. همانطور که شما دائماً برند خود را به خریداران خود یادآوری می کنید - شاید علاقه آنها را با محصولات جدید یا قیمت گذاری تخفیف برای اعضای وفادار جلب کنید - آنها به جای روی آوردن به رقبای شما به احساس ارتباط با شما و خرید از شما ادامه می دهند.
6. جلوتر از رقابت باشید
مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید، شما رقبای دارید. همیشه برندهایی وجود خواهند داشت که برای جلب توجه همان مصرف کنندگان رقابت کنند. حتی اگر ندانید که آن رقبا چه کسانی هستند، احتمال زیادی وجود دارد که آنها در میان برندهای متعددی باشند که در صنعت تبلیغات میلیارد دلاری مشارکت دارند .
از این نظر، تبلیغات مهم است زیرا همه آن را انجام می دهند. اگر از تبلیغات برای قرار دادن برند خود در خط مقدم ذهن مردم استفاده نمی کنید، رقبای شما با کمال میل در کانون توجه قرار خواهند گرفت. و اگر بیش از حد طولانی در سایه بمانید، ارتباط خود را در ذهن مصرف کنندگان از دست خواهید داد.
جلوتر ماندن از رقبا - به ویژه در صنایع اشباع - همه چیز در معرض قرار گرفتن مداوم است. فراتر از دسترسی شما به صورت ارگانیک یا دهان به دهان ، تبلیغات می تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند.
7. فروش داشته باشید
هنگام پاسخ به این سوال "چرا تبلیغات مهم است؟" نادیده انگاشتن تأثیرات آن بر فروش، نادیده گرفته خواهد شد. تبلیغات ابزار قدرتمندی برای کمک به کسب و کارهای کوچک برای کسب درآمد مورد نیاز برای بقا و رشد هستند.
کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند مستقیماً بر فروش تأثیر بگذارند و اگر یک برند تجارت الکترونیک دارید، مشتریان بیشتری را مستقیماً به فروشگاه فیزیکی، وب‌سایت و حتی صفحات محصول خاص هدایت می‌کنند. تبلیغات جستجوی دیجیتال به تنهایی به کسب و کارها کمک می کند تا به طور متوسط حدود 11 دلار به ازای هر دلار خرج کنند . تبلیغات هر رسانه ای حتی می تواند به شما در فروش متقابل محصولات و خدمات کمک کند و ارزش خرید فردی هر مصرف کننده را افزایش دهد.
بسیاری از گزینه های تبلیغات دیجیتال به شما امکان می دهند بودجه خود را تنظیم کنید و فقط زمانی که کلیک دریافت می کنید، پرداخت کنید، مانند گزینه های پرداخت به ازای کلیک (PPC). به این ترتیب، تبلیغات می تواند نقش مهمی در بهبود سود کلی شرکت شما نیز داشته باشد. از آنجایی که تبلیغات به شما کمک می کند تا به بازگشت سرمایه (ROI) بالا برسید، درآمد اضافی خواهید داشت که می توانید برای چرخه مداوم تبلیغات و رشد، دوباره در کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید.
اهداف تجاری خود را برآورده کنید
چرا تبلیغات مهم است؟ این مهم است زیرا می تواند باعث رشد کسب و کار شود. تبلیغات برای تقویت بازاریابی کسب و کار کوچک شما کار می‌کند و به شما کمک می‌کند با پیام‌های مثبت و هدفمند به مخاطبان مناسب دست یابید که مشتریان بالقوه را به مشتریان پولی تبدیل می‌کند. همچنین به شما کمک می‌کند تا مخاطبان خود را مجدداً هدف‌گیری کنید، خواه هدفتان ایجاد آگاهی از برند باشد یا کسب و کار بازگشتی از مشتریان وفادار.
 
 

اهمیت تبلیغات مناسب در هر کسب و کاری

چرا تبلیغات مناسبی برای کسب و کارمان داشته باشیم

تبلیغات در هر کسب و کاری به ویژه برای کسب و کارهای جدید نقش مهمی را ایفا می کند. دنیای کسب و کار رقابتی است، و تبلیغات به بالا بردن سطح آگاهی در مورد یک کسب و کار یا محصول استفاده می شود، ایجاد رابطه دوستانه، یک نام تجاری و موقعیت یک شرکت، محصول یا خدمات را در برابر رقابت برای آنها به یک مزیت . تبلیغات پیام یا اطلاعات استراتژیک را ترویج می کند و آگاهی را در بازار هدف افزایش می دهد. چندین رسانه تبلیغاتی برای ارائه تبلیغات به بازار استفاده می شود. از این رو مهم است که تعیین کنید کدام رسانه برای کسب و کار شما بهترین است. در این مورد، خریداران رسانه معمولاً نقش را بر عهده می گیرند یا در بررسی آکادمی adtrics  ثبت نام می کنند
تبلیغات در هر کسب و کاری بسیار حیاتی است زیرا می تواند یکی از حیاتی ترین جنبه های یک کسب و کار باشد. به این صورت است که می‌خواهید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، زیرا به احتمال زیاد، اگر بازار هدف شما احساس کنند که واقعاً با هم مرتبط هستند، محصول/خدمت شما را خریداری می‌کند.
در زیر چهار دلیل وجود دارد که چرا تبلیغات باید بهترین دوست یک شرکت باشد :
1. تبلیغات مشتریان جدیدی به ارمغان می آورد - بازار در حال تغییر است و مصرف کنندگان بیشتری به داخل و خارج از منطقه شما نقل مکان می کنند. مصرف کنندگان جدید به معنای یک مخاطب هدف جدید برای شماست تا به آنها دسترسی پیدا کنید. تبلیغات به مشتری جدید شما نشان می دهد که محصول شما در بازار محبوب است.
2. تبلیغات باعث ترویج تجارت تکراری می شود - با همه انتخاب هایی که مصرف کنندگان می توانند خریداری کنند، بسیاری از مصرف کنندگان وفادار از برندهای قبلی در جستجوی گزینه های دیگر ترک کرده اند. تبلیغات به مشتریان شما اطلاع می دهد که چرا کسب و کار شما را در وهله اول انتخاب می کنند و چرا باید در آینده شما را انتخاب کنند.

3. تبلیغات به کسب و کار شما کمک می کند تا رقابت کند - فقط مشتریان زیادی در بازار وجود دارند که می خواهند محصول یا خدمات شما را در هر زمان خریداری کنند. تبلیغات به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در صفحه مناسب رقابت با سایر مشاغل باقی بمانند. تبلیغات به این معناست که چگونه بر مصرف کننده تأثیر می گذارید که شما فردی هستید که او باید انتخاب کند.

4. تبلیغات پولی را برای شرکت شما فراهم می کند - به این نتیجه می رسد. تبلیغات موفقیت آمیز است. تبلیغات باعث جذب مشتریان به کسب و کار شما و کسب فروش بیشتر می شود. هنگامی که مصرف کنندگان تبلیغات قوی و مثبت را می بینند، تمایل بیشتری به خرید دارند و همیشه کسب و کار شما را از بین گزینه های دیگر انتخاب می کنند. برای تبلیغات کسب و کار خود زمان و پول خود را صرف کنید و خواهید دید که چگونه تفاوت زیادی در شرکت شما ایجاد خواهد کرد. 

چرا تبلیغات مهم است؟ و چرا نمی توانید آن را نادیده بگیرید

چرا تبلیغات مهم است؟ و چرا نمی توانید آن را نادیده بگیرید

چرا بسیاری از کسب و کارها با تبلیغات دست و پنجه نرم می کنند؟
وقتی کسی کلمه "تبلیغات" را می گوید، به چه چیزی فکر می کنید؟ یک تبلیغ تلویزیونی، شاید، یا یکی از آن بیلبوردهای بزرگ کنار جاده.
 
این اشکال سنتی تبلیغات مطمئناً کاربردهای خود را دارند. در واقع، آنها می توانند مزایای زیادی را به همراه داشته باشند. اما آنها همچنین با برخی از اشکالات جدی همراه هستند. هزینه های بالای اولیه به این معنی است که بسیاری از کسب و کارها به سادگی نمی توانند به طور مؤثر از این طریق تبلیغات کنند.
 
و در حالی که این نوع کمپین‌های تبلیغاتی می‌توانند برای آگاهی از برند شگفت‌انگیز باشند، شما کنترل واقعی روی افرادی که تبلیغات شما را می‌بینند نخواهید داشت. یک تبلیغ تلویزیونی جذاب 30 ثانیه ای ممکن است توسط میلیون ها نفر دیده شود. اما چند نفر از این میلیون‌ها واقعاً به آنچه شما برای ارائه دارید علاقه مند خواهند شد؟
 
این چنین افکاری است که بسیاری از کسب و کارها را از ایده تبلیغات دور می کند. ممکن است فکر کنید خیلی گران است، خیلی غیرقابل اعتماد است، و هر گونه برد بالقوه به سادگی ارزش هزینه و ریسک را ندارد.
 
نوعی از تبلیغات وجود دارد که به شما امکان کنترل کامل بودجه را می دهد. و با ابزارهای هدف‌گیری قدرتمند، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما فقط توسط افرادی دیده می‌شود که فعالانه به محصولات یا خدمات شما علاقه دارند.
 
این شکل از تبلیغات به شما این امکان را می دهد که با بازیگران اصلی صنعت خود در نزدیکترین شرایطی که تا به حال به یک زمین بازی برابر خواهید رسید، رقابت کنید. می‌توانید در عرض چند ساعت پس از اولین سرمایه‌گذاری خود، نتایج خوبی را مشاهده کنید، و تنها زمانی پرداخت می‌کنید که تبلیغات شما آن‌طور که می‌خواهید کار کند.
 

3 مزیت اصلی تبلیغات

در اینجا دلیلی است که نمی توانید از تبلیغات چشم پوشی کنید.

با یک استراتژی خوب، تبلیغات می تواند به شما کمک کند:

  1. مشتریان جدید را به دست آورید و مشتریان فعلی را حفظ کنید
  2. آگاهی و اعتبار برند را ایجاد کنید
  3. جای پای خود را در بازارهای جدید ایجاد کنید

اینها همه چیزهایی هستند که می خواهید به آنها برسید، بله؟

مشتریان جدید را بدست آورید و مشتریان موجود را حفظ کنید

باید واضح باشد که چگونه تبلیغات می تواند به شما در جذب مشتریان جدید کمک کند. بدون تبلیغات، مردم چگونه می‌دانند که کسب و کار شما وجود دارد؟ یک کمپین تبلیغاتی می تواند نام شما را مطرح کند و در عین حال بر مزایایی که می توانید به همراه داشته باشید و مشکلاتی که می توانید حل کنید تأکید می کند.

در مورد حفظ مشتریان - با تبلیغات می توانید محصولات جدید را در محدوده خود، خدمات تکمیلی جدید و حتی مزایای جدید، که قبلاً نامشخص بود، برجسته کنید.

برای توضیح اینکه چگونه PPC به شما کمک می کند تا مشتریان جدید را جذب کنید و مشتریان فعلی را حفظ کنید، ابتدا باید به طور خلاصه توضیح دهیم که چگونه کل کار می کند.

وقتی اکثر مردم به PPC فکر می کنند، به تبلیغات جستجو فکر می کنند. آنها تبلیغاتی هستند که در صفحات نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ ظاهر می شوند. بیش از 80 درصد از مشتریان فرآیند خرید خود را با یک موتور جستجو آغاز می کنند ، بنابراین تبلیغات واضح در موتورهای جستجو می تواند پاداش های بزرگی را به همراه داشته باشد.

تبلیغات جستجو چگونه کار می کنند؟ به آن به عنوان یک حراج فکر کنید، جایی که شما برای کلمات کلیدی خاصی پیشنهاد می دهید. شما کلمات کلیدی را که می خواهید برای آن پیشنهاد بدهید و حداکثر مبلغی را که می خواهید پیشنهاد بدهید مشخص می کنید.

در اینجا می‌توانید درباره نحوه عملکرد تبلیغات جستجوی PPC بیشتر بخوانید . اما به طور خلاصه، به دلیل مناقصه و سیستم بودجه:

  • تبلیغات شما فقط توسط افرادی دیده می شود که فعالانه به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند
  • شما فقط زمانی پرداخت خواهید کرد که مردم واقعاً روی تبلیغات شما کلیک کنند - یعنی زمانی که تبلیغات شما همانطور که باید کار کند

این هدف گیری قدرتمند چیزی است که PPC را در جلب مشتریان جدید کسب و کار شما بسیار موثر می کند. در همین حال، کنترل شدیدی که بر بودجه خود خواهید داشت، این نوع تبلیغات را بسیار مقرون به صرفه تر از سایر اشکال سنتی تر می کند.

و این فقط نیمی از داستان است. انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین برای بازی وجود دارد که هر کدام مجموعه ای از مزایای متفاوت را ارائه می دهند.

تبلیغات جستجوی خود را با تبلیغات نمایشی با کیفیت بالا ترکیب کنید و می توانید تبلیغات با کیفیت بالا را به بیش از 90 درصد از کاربران اینترنت نشان دهید .

سپس شگفتی های بازاریابی مجدد و لیست های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو وجود دارد . با این تکنیک های پیشرفته می توانید تبلیغات هدفمند را به کاربرانی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده اند نشان دهید. بگویید شخصی صفحه محصول را مشاهده کرده است اما اقدام به خرید نکرده است. بازاریابی مجدد به شما این امکان را می دهد که تبلیغی برای آن محصول خاص به این فرد نشان دهید - شاید با تخفیفی خوشمزه که مقاومت در برابر آن غیرممکن باشد.

و البته، آنچه برای مشتریان جدید کار می کند، برای مشتریان فعلی شما نیز مفید خواهد بود. شما می توانید مجموعه کاملی از تبلیغات را به طور خاص برای مشتریان فعلی خود ایجاد کنید، مزایای خاصی را برجسته کنید یا پیشنهادات ویژه ای را که برای حفظ وفاداری آنها طراحی شده است، تبلیغ کنید.

ایجاد آگاهی و اعتبار برند

اشکال سنتی تبلیغات که قبلاً ذکر کردیم - مواردی مانند بیلبوردها و تبلیغات در تلویزیون و روزنامه ها. همه آنها برای آگاهی از برند فوق العاده هستند. آنها می توانند توسط هزاران یا شاید میلیون ها نفر دیده شوند. اما همانطور که می گوییم، چند نفر از آن افراد واقعاً به آنچه شما برای ارائه دارید علاقه مند خواهند شد؟

با تبلیغات PPC می توانید بهترین ها را از هر دو دنیا دریافت کنید. می‌توانید آگاهی از برند را تقویت کنید و در عین حال مطمئن شوید که فقط کسانی که به طور فعال به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند، تبلیغات شما را خواهند دید.

بنابراین، این فقط افزایش آگاهی از برند نیست. در جایی که اهمیت دارد، آگاهی از برند را افزایش داده است!

با تبلیغات جستجو، بار دیگر به سیستم مناقصه می رسد. از آنجایی که می‌توانید کلمات کلیدی را انتخاب کنید، با یک استراتژی کلمات کلیدی هوشمند می‌توانید تبلیغات خاصی را برای هدف ایجاد کنید:

  • افرادی که کاملاً مطمئن نیستند که چه می خواهند و به دنبال راه حل هستند
  • افرادی که ایده ای از آنچه می خواهند دارند، اما در حال مقایسه گزینه ها هستند
  • افرادی که دقیقا می دانند چه می خواهند و به دنبال بهترین پیشنهاد ممکن هستند

تبلیغات نمایشی ممکن است حتی در افزایش آگاهی از برند موثرتر باشد. گوگل ادعا می کند که تبلیغات نمایشی می تواند به بیش از 90 درصد از کاربران جهانی اینترنت در بیش از دو میلیون سایت دسترسی پیدا کند . مخاطبان بالقوه بسیار زیاد است، و شما می توانید با تبلیغات با کیفیت بالا، افراد مهم را برای بخش کوچکی از مبلغی که برای تبلیغات سنتی تلویزیون، روزنامه یا بیلبورد می پردازید، هدف قرار دهید.

و این به معنای هیچ چیز از امکانات ارائه شده توسط تکنیک های پیشرفته تر است. به عنوان مثال، با مخاطبان هدف سفارشی، می‌توانید افراد را با تبلیغات نمایشی بر اساس اطلاعات حیاتی برگرفته از داده‌های بازاریابی حیاتی هدف قرار دهید. بنابراین یک بار دیگر، شما فقط به دنبال آگاهی بیشتر از برند نیستید. شما به دنبال آگاهی بیشتر از برند در میان افرادی هستید که تمایل بیشتری به خرید از شما دارند.

جای پایی در بازارهای جدید ایجاد کنید

در نهایت، تبلیغات سنگ بنای توسعه تجارت و بازار است. می تواند به شما کمک کند در بازارهای کاملاً جدید به مشتریان کاملاً جدیدی دست پیدا کنید.

بیایید یک بار دیگر به آن اشکال سنتی تبلیغات برگردیم. اگر می‌خواهید با تبلیغات روزنامه‌ها جایگاهی در بازار جدیدی ایجاد کنید، بدیهی است که برای درج آگهی در روزنامه محلی هر منطقه جدیدی که مد نظر دارید، به سادگی هزینه می‌کنید. به طور مشابه، می توانید یک بیلبورد در خیابان های اصلی منطقه هدف جدید خود قرار دهید.

اما باز هم، در هر دو مورد، با همان مشکلی مواجه خواهید شد که قبلاً به آن اشاره کردیم: به افراد زیادی دسترسی خواهید داشت، اما نه لزوماً افراد مناسب.

PPC این نوع توسعه کسب و کار را بسیار ساده تر می کند. با استفاده از ابزارهای هدف‌گیری و گزارش‌دهی قدرتمند، می‌تواند میانبر بسیار مقرون به صرفه‌ای برای شناسایی گروه‌های هدف جدید در حوزه‌های جدید فراهم کند . سپس می توانید با تبلیغاتی که به طور خاص نیازهای آنها را برطرف می کند، به این گروه ها دسترسی پیدا کنید. و بار دیگر، شما فقط زمانی پرداخت خواهید کرد که مردم واقعاً روی تبلیغات شما کلیک کنند.

PPC همچنین می تواند به نفوذ در بازار کمک کند . داده های بازاریابی شما اطلاعات ضروری را در مورد آنچه برای مشتریان هدف شما مهم است ارائه می دهد. سپس می‌توانید تبلیغات خود را برای کمک به بهبود سهم بازار خود تنظیم کنید، چه از طریق تنظیم استراتژی قیمت‌گذاری یا ارائه چیزی اضافی.

آخرین اما نه کم اهمیت، بینش ارائه شده توسط PPC می تواند به تنوع کسب و کار کمک کند ، که می تواند بخش مهمی از رشد و ثبات بلندمدت شما باشد.

نتیجه - تبلیغات را در معرض خطر نادیده بگیرید

بنابراین، اگر تصمیم بگیرید که تبلیغ نکنید، چه؟

خوب، نه تنها تمام مزایا و فرصت هایی را که در این پست بیان کردیم از دست خواهید داد، بلکه کنترل بسیار کمی بر پیام و شهرت برند خود خواهید داشت.

تبلیغات می تواند بیشتر از فروش مزایای محصولات یا خدمات شما انجام دهد. آنها همچنین می توانند کمک کنند تا کسب و کار شما در بهترین حالت ممکن قرار گیرد.

برای یافتن نمونه هایی از زمانی که تبلیغات برای اعتبار کسب و کارها معجزه کرده است، به اینجا سر بزنید. ما همچنین چند نمونه از مواردی که همه چیز نتیجه معکوس داشته است را نیز آورده ایم. تبلیغات یک شمشیر دولبه است و مهم است که همه چیز را درست انجام دهید!

بنابراین به خطر شما تبلیغات را نادیده بگیرید. اما اگر قصد انجام آن را دارید، آن را درست انجام دهید.

در این پست، ما نشان داده‌ایم که چگونه PPC یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و قدرتمندترین شکل‌های تبلیغات برای هر کسب‌وکاری است. اگر به کمی متقاعد کردن نیاز دارید، به اینجا سر بزنید تا در مورد 18 مزیت فوری تبلیغات PPC بیاموزید .

اینها مزایایی هستند که به طور بالقوه می توانید ظرف چند ساعت پس از راه اندازی اولین کمپین خود از آنها بهره مند شوید.

در PPC Geeks، ما با کسب‌وکارها کار می‌کنیم تا از طریق تبلیغات موفق PPC سود خود را افزایش دهیم. ما به شما کمک می کنیم از موفقیت کوتاه مدت لذت ببرید و در عین حال شما را برای موفقیت بلندمدت پایدار آماده کنیم.