• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

دروغ هایی در باره سئو

دروغ سئو چیست در این مقاله به گزافه گوییها و دروغ هایی که در باره سئو گفته شده میپردازیم.

حتی اگر یک متخصص سئو را استخدام کنید که بهترین روش‌ها را می‌داند، الگوریتم‌های موتورهای جستجو دائماً تغییر می‌کنند و آنها عمداً همه را در مورد اینکه چه عواملی واقعاً بر رتبه‌بندی تأثیر می‌گذارند در تاریکی نگه می‌دارند.

بنابراین قبل از اینکه تصمیم بگیرید با کدام متخصص سئو کار کنید، مطمئن شوید که فریب برخی از دروغ های رایج سئو را نخورید. در اینجا هفت مورد برتر آورده شده است.

1. "من الگوریتم ها را می شناسم."

هیچ کس خارج از گوگل نمی داند که الگوریتم های جستجو چیست. SEO ها تخمین می زنند که پلتفرم دارای صدها فاکتور رتبه بندی است ، اما راهی برای دانستن همه آنها وجود ندارد.

گوگل در مورد برخی از آنها به ما گفته است در حالی که برخی دیگر را باید خودتان با تحقیق در مورد اینکه چه چیزی بر رتبه بندی ها تأثیر می گذارد بفهمید.  همچنین گوگل همیشه در حال به روز رسانی و تنظیم است.

فقط به RankBrain ، فاکتور رتبه‌بندی جدید هوش مصنوعی (AI) گوگل فکر کنید که سال گذشته آن را پیاده‌سازی کردند.

 

همانطور که مشخص است، ماه ها قبل از اینکه آنها در مورد آن به همه گفته باشند، این موضوع وجود داشت. کارشناسان سئو سرنخی نداشتند و اکنون یکی از سه فاکتور برتر رتبه بندی محسوب می شود.

2. "من می توانم به هر صنعتی در رتبه بندی کمک کنم."

یکی از مهمترین جنبه های یک استراتژی موفق سئو، درک نیت مصرف کننده است.

این از صنعت به صنعت بسیار متفاوت است. بنابراین یک سئوی موثر باید بینش واقعی در مورد جایگاه شما و نیازهای مخاطبان شما داشته باشد، اگر می‌خواهند به شما در رتبه‌بندی مرتبط‌ترین عبارات جستجو کمک کنند.

اگر بودجه سئو غول‌پیکری نداشته باشید، بیشتر سئوی موفق شامل شناسایی کلمات کلیدی طولانی برای رتبه‌بندی است. یافتن مرتبط ترین آنها نیازمند دانش و تجربه صنعت است.

3. "سئو تمام چیزی است که شما نیاز دارید."

سئو کانال اصلی است که بازاریابان باید از آن بهره ببرند، اما این تنها یکی از راه های موثر برای دستیابی به مخاطبان شماست.

 

موفق ترین کسب و کارها با ترکیبی از کانال ها کار می کنند، از جمله: تبلیغات، بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه های اجتماعی و موارد دیگر.

تحقیقات نشان داده است که این تاکتیک ها اغلب مکمل یکدیگر هستند.

به عنوان مثال، ایجاد تعداد زیادی محتوای منحصر به فرد فرصتی عالی برای بهبود سئو است. و بازاریابانی که از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده می‌کنند، می‌توانند از داده‌های تحقیق کلمه کلیدی خود برای اطلاع‌رسانی به تلاش‌های SEO خود استفاده کنند و حتی افزایش ارگانیک در نرخ کلیک (CTR) را مشاهده کنند.

4. "هر چه تعداد لینک ها بیشتر باشد، بهتر است."

علی‌رغم تلاش‌های گوگل برای جریمه کردن دامنه‌ها با استفاده از روش‌های پیوند غیرطبیعی، بک لینک‌ها امروزه هنوز در جستجو اهمیت زیادی دارند.

اما امروزه، گوگل به شدت مراقب نوع پیوندهایی است که به سایت شما اشاره شده است. اگر با یک SEO کار می کنید، مطمئن شوید که آنها نوع پیوندهایی را که می خواهید جمع آوری کنید - مشروع، با کیفیت  و معتبر بالا را درک می کنند.

 

از آنها در مورد استراتژی های لینک سازی آنها بخواهید. کسانی که به عنوان یک تاکتیک سئو از "لینک های بیشتر بهتر" استفاده می کنند می توانند به رتبه بندی جستجوی شما آسیب بزنند.

مطالب مرتبط: 10 سوالی که باید هنگام استخدام مشاور سئو بپرسید

5. «محتوای تکراری به سئو سایت شما آسیبی نمی رساند».

گوگل به دنبال جریمه کردن بازاریابانی است که سعی در تکرار محتوا در دامنه ها برای دستکاری جستجو و دریافت ترافیک بیشتر دارند. از آنجایی که این مورد برای اکثر محتوای تکراری که آنلاین پیدا می کنید صدق نمی کند، برخی از سئوکاران فکر می کنند که نباید نگران حذف آن از وب سایت خود باشید.

 

و آنها اشتباه می کنند. گوگل از اهداف اصلی شما اطلاعی ندارد، به همین دلیل است که توصیه می کند با انجام کارهای زیر به مشکلات محتوای تکراری در دامنه شما رسیدگی کنید:

  • به حداقل رساندن تکرار دیگ بخار
  • پرهیز از انتشار مطالب خرد
  • به حداقل رساندن محتوای مشابه
  • به کنسول جستجو بگویید چگونه سایت شما را فهرست کند

اطمینان حاصل کنید که SEO شما درک قوی از توصیه های گوگل را نشان می دهد و آنها را برای وب سایت شما جدی می گیرد.

مطالب مرتبط: 6 استراتژی ضروری سئو که باید در سال 2016 استفاده شود

6. "من شما را در صفحه اول گوگل قرار خواهم داد."

هر ادعایی توسط یک SEO مبنی بر اینکه آنها می توانند شما را در صفحه اول نتایج جستجو قرار دهند، یا می توانند SEO شما را در عرض دو ماه اصلاح کنند، یا هر نتیجه قابل اندازه گیری دیگری، به سادگی درست نیست. در واقع، دستورالعمل‌های وب‌مستر گوگل به شما در مورد شرکت‌های سئو که این ادعاها را مطرح می‌کنند ، هشدار می‌دهد.

رتبه صفحه می تواند روزانه به دلایلی خارج از کنترل هر کسی تغییر کند. یک سئوی صادق قولی نمی دهد که نمی داند آیا می تواند به آن عمل کند یا خیر.

با یک سئوکار کار کنید که هیچ قولی نمی‌دهد، اما مجموعه‌ای از مطالعات موردی موفق برای پشتیبان‌گیری از اثربخشی روش‌های خود دارد.

 

مطالب مرتبط: 4 دلیل اصلی که SEO مرده است

7. "تنها کاری که باید انجام دهید این است که توصیه های گوگل را دنبال کنید."

با توجه به این واقعیت ساده که گوگل 97 درصد  درآمد خود را از تبلیغات به دست می آورد ، این نمی تواند درست باشد .

این پلتفرم از بازاریابان می‌خواهد که پول خود را در AdWords خرج کنند و اگر رتبه‌بندی آن به این راحتی باشد، این اتفاق نمی‌افتد.

کسب‌وکارها مطمئناً باید توصیه‌های گوگل را دنبال کنند، اما سئوی مؤثر به همین جا ختم نمی‌شود. یک کارشناس خوب سئو به این نکته توجه می کند که چه عناصری از یک سایت بر سئو تاثیر می گذارد و با تحقیقات صنعتی خارج از آنچه گوگل در مورد رتبه می گوید همراهی می کند.

 

وقت آن رسیده که برخی اطلاعات نادرست در مورد سئو را پاک کنیم

ما عاشق سئو هستیم. و ما فکر می کنیم که برای موفقیت در دنیای تجارت مدرن بسیار مهم است.

اما اطلاعات غلط سئوی زیادی وجود دارد. گاهی اوقات اطلاعات خوبی است که قدیمی است. گاهی اوقات گمراه کننده است. و گاهی اوقات این یک دروغ آشکار از سوی یک "کارشناس سئو" است.

در صداقت، سئو یک اصطلاح سطلی برای بسیاری از عناصر سایت است که موتورهای جستجو، مانند گوگل، وقتی به بررسی سایت‌هایی می‌پردازند که بعد از اینکه کسی چیزی را جستجو می‌کند، کجا نشان می‌دهد. 

اگر سئو را به عنوان یک کوه یخ در نظر بگیریم، بسیاری از افراد نتایج کار را می بینند: رتبه بندی، ترافیک و در نهایت فروش. آنها همچنین ممکن است محتوا، کلمات کلیدی و توضیحات متا را در نزدیکی سطح آب ببینند، اما SEO چیزهای بیشتری برای آن دارد.

 

هر عنصر سئو مستلزم کار، نظارت و اصلاح و بهینه سازی مداوم است. ساعت ها برای بالا بردن رتبه سایت و حفظ رتبه های برتر نیاز است و این تغییر کند است.

وقتی مردم فقط سطح را می بینند، اغلب دروغ های رایج سئو را باور می کنند و اغلب در مشکلی که من فکر می کنم سوراخ SEO در سطل من می دانم، قرار می گیرند. صرف کار سخت و پول برای تلاش هایی که معمولاً کوتاهی می کنند و ROI بهینه را ایجاد نمی کنند.

لوسیندا واتروس از SEJ مقاله ای عالی نوشت ( http://bit.ly/21x3Qzk ) که بسیاری از این دروغ ها را بیان کرد:

  1. تجربه در صنعت شما لازم نیست
  2. شما رتبه 1 را در گوگل دریافت خواهید کرد، تضمینی!
  3. یک ماه طول می کشد تا سئوی شما درست شود
  4. اطلاع رسانی همیشه راه حل است
  5. تمام بهترین محتوا باید در سایت شما باشد
  6. تنها چیزی که نیاز دارید سئو است
  7. شما نمی توانید این کار را خودتان انجام دهید

اگرچه لوسیندا درست می‌گوید، من می‌خواهم سه مورد دیگر را اضافه کنم که بسیاری از مردم قربانی آن‌ها می‌شوند:

  • محتوا، شما فقط باید به طور مداوم محتوای جدید داشته باشید،

    اگرچه من همیشه Content King را می نامم، پادشاه باید یک استراتژی داشته باشد. فقط ارسال کورکورانه محتوا در یک وبلاگ یا افزودن آن به صفحات به ندرت نتایجی را که انتظار دارید و می خواهید به دست می آورد. محتوا باید به درستی برنامه ریزی و زمان بندی شود تا دسترسی و پتانسیل فروش آن بهینه شود. از انتخاب کلمه کلیدی گرفته تا سبک نوشتن تا تاریخ انتشار، یک استراتژی محتوا باید دنبال شود.  
  • هرچه بک لینک های بیشتری داشته باشید بهتر است

    این یکی بسیار رایج است. زمانی به نظر می‌رسید که این موضوع هم درست باشد، اما گوگل به این کار دست یافته است و اکنون تعداد زیادی بک لینک می‌توانند به تلاش‌های سئوی شما آسیب بزنند. بک لینک های سمی یک چیز واقعی است که خیلی ها زحمت رفع آن را به خود نمی دهند. اما این به خودی خود یک اشتباه است. هنگام ساخت بک لینک می خواهید کیفیت خوبی داشته باشد. از یک سایت مربوطه که خودش یک سایت با کیفیت محسوب می شود. Link-Assistant.com یک مقاله خوب برای یک نقطه شروع منتشر کرده است: http://bit.ly/1p85oS8
  • مهم نیست که گوگل الگوریتم خود را به روز کرده باشد. خوبه.

    خوب، این یک دروغ کاملاً واضح است، هیچ منطقه خاکستری یا استثنایی در این مورد وجود ندارد. نه تنها شما یا حداقل شخصی که سئوی شما را انجام می دهد، باید از تغییرات الگوریتم گوگل در آینده و به تازگی منتشر شده آگاه باشد. اما شما باید در آماده سازی بر روی آنها عمل کنید. اگر تلاش‌های سئوی خود را به درستی و بالاتر از حد انجام می‌دهید، ممکن است برخی به‌روزرسانی‌ها نیازی به تغییر در روش‌ها یا سایت شما نداشته باشند. اما موارد دیگری مانند "Mobilegeddon" در آوریل 2015 می توانند رتبه بندی، ترافیک و در نتیجه فروش شما را تخریب کنند. (Mobilegeddon زمانی است که گوگل رتبه‌بندی تلفن همراه را برای صفحات سازگار با موبایل افزایش می‌دهد و مانع از صفحات غیرموبایل می‌شود.)

    یک صفحه مفید برای به‌روز نگه داشتن تغییرات،  https://moz.com/google-algorithm-change#2016 است.

تنها چیزی که می توانم در حقیقت بگویم این است که قربانی سطل سوراخ نشوید. قبل از سفر به کشتی سئو به تصویر کامل نگاه کنید. سئو یک سرمایه گذاری بلندمدت است، مطمئن شوید که آماده حرکت هستید، توقف کشتی گاهی خطرناک تر از شروع بادبان است.

این نه دروغ سئو ممکن است شما را جلب کند، اما فریب نخورید.

1. "من می توانم جایگاه شماره 1 را برای شما تضمین کنم."

این یکی بزرگ است. همه می خواهند در رتبه 1 قرار بگیرند. تحقیقات نشان داده است که اولین پیوند در صفحه نتایج می تواند حدود 30 درصد از ترافیک یک جستجوی معین را دریافت کند و این بسیار زیاد است. حرکت از شماره 2 به شماره 1 می تواند به معنای افزایش چشمگیر بازدیدکنندگان باشد.

به طور مشابه، ورود به صفحه اول نتایج گوگل می تواند به معنای بهبود زیادی در میزان ترافیک سایت شما از طریق جستجو باشد. صفحه اول بیش از 90 درصد کلیک ها را دریافت می کند. صفحه دو 5 درصد تاسف بار می گیرد.

بنابراین قرار گرفتن در صفحه اول بسیار مهم است. و رتبه 1 بسیار ارزشمند است.

با این حال...

بسیاری از افراد در هیجان خود برای قرار گرفتن در رتبه 1، گرفتار این دروغ خواهند شد. دلیل دروغ بودن آن ساده است: زیرا هیچکس نمی تواند رتبه 1 را تضمین کند. میلیون ها وب سایت در خارج وجود دارد که برای میلیاردها کلمه کلیدی با هم رقابت می کنند. وب سایت های جدید هر روز تاسیس می شوند. شرکت ها استراتژی های سئوی خود را تغییر می دهند. گوگل الگوریتم های جستجوی خود را تغییر می دهد.

عوامل بسیار زیادی وجود دارد که نمی‌توان رتبه اول را در صفحه نتایج تضمین کرد. به خصوص در مورد کلمات کلیدی کوتاه که دارای رقابت زیادی هستند. تضمینی برای بهبود رتبه شما؟ مطمئنا، خوب است.

گارانتی صفحه اول؟ شاید. اما اگر کسی جایگاه شماره 1 را برای شما تضمین می کند، باید از راه دیگری بدوید.

این احتمال وجود دارد که حق با آنها باشد، به خصوص در مورد کلمات کلیدی دم بلند. اما این احتمال نیز وجود دارد که آنها یا از تکنیک های کلاه سیاه استفاده کنند که شما را جریمه می کند یا اینکه خدمات خود را بیش از حد می فروشند. از هر دوی آنها می خواهید اجتناب کنید.

2. "سئو واقعا پیچیده است."

ممکن است تعجب کنید که این دومین دروغ در لیست ما است. چرا شرکت ما وجود دارد و چرا یک  سئو حرفه ای اگر خیلی پیچیده نباشد، صنعت بزرگی خواهد بود؟ پاسخ دوگانه است.

اول، بهبود رتبه بندی جستجوی شما - حداقل به طور کلی - بسیار ساده است. موارد خاصی وجود دارد که گوگل هنگام تعیین رتبه بندی جستجو به آنها اهمیت زیادی می دهد. مواردی مانند مفید بودن، پروفایل بک لینک و اعتبار.

فهمیدن و اولویت بندی همه آن چیزها همیشه آسان نیست. درک اینکه چگونه فرآیند را به طور کارآمد انجام دهید، به تجربه زیادی نیاز دارد.

اما اگر بر روی ساخت وب سایت خود تا حد امکان مفید، آسان برای استفاده و معتبر تمرکز کنید، قبلاً کارهای سخت زیادی را انجام داده اید.

دوم اینکه سئوی موثر زمان زیادی می برد. و نه فقط در طول چند ماه یا یک سال. در طول عمر وب سایت شما به کار زیادی نیاز دارد. شما باید به‌روزرسانی‌های مداوم، محتوای خود، پیشرفت‌های فنی، دسترسی به بک‌لینک، رقابت‌تان و بسیاری از چیزهای دیگر را پیگیری کنید.

بنابراین همانطور که ممکن است تصور کنید، سئو سخت است. خیلی پیچیده نیست (حداقل تا زمانی که وارد جزئیات بسیار دقیق شوید)، اما کار زیادی می طلبد. و اگر ندانید چگونه زمان و تلاش خود را به بهترین نحو تقسیم کنید، در نهایت هر دو را هدر خواهید داد.

اینجاست که یک متخصص سئو خوب وارد می شود. آنها به شما می گویند که تلاش های شما در کجا قرار است بیشترین بازده را داشته باشد، زیرا آنها قبلاً این کار را انجام داده اند و از آخرین روندها مطلع هستند.

به طور خلاصه، سئو پیچیده نیست. اما این بدان معنا نیست که آسان است.

3. "اجتماعی برای سئو مهم نیست."

نقش رسانه های اجتماعی در سئو مورد مناقشه است. در سال 2014، مت کاتز اظهار داشت که سیگنال های اجتماعی در رتبه بندی گوگل نقشی ندارند. اما بسیاری از کارشناسان سئو معتقدند که این سیگنال‌ها در واقع بر رتبه‌بندی تأثیر می‌گذارند. رفت و آمدهای زیادی شده است.

بیایید آن را از دو زاویه در نظر بگیریم.

بیایید بگوییم که سیگنال‌های اجتماعی، مانند تعداد فالوورها و اعتبار اجتماعی، بر SEO شما تأثیر نمی‌گذارند. اگر اینطور است، آیا هنوز باید در بازاریابی رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید و زمانی را صرف ارتباط با افراد در توییتر و فیس بوک کنید؟

کاملا.

چرا؟

زیرا تنها تأثیر پیوندها و اشتراک‌گذاری‌ها نیست که دنبال آن هستید. این در مورد مردم و به اشتراک گذاری محتوای شما با افرادی است که به آن نیاز دارند. هرچه بتوانید با اطلاعاتی که ارائه می دهید به افراد بیشتری کمک کنید، سایت شما عملکرد بهتری خواهد داشت. مردم محتوای شما را به اشتراک می گذارند، به صفحات شما لینک می دهند، دوباره از سایت شما بازدید می کنند و به سرنخ تبدیل می شوند.

خوب، حالا اجازه دهید روی دیگر سکه را بررسی کنیم: بیایید بگوییم که سیگنال‌های اجتماعی و پیوندها در الگوریتم‌های گوگل نقش دارند. در این صورت، بدیهی است که باید زمانی را صرف تبلیغ کار خود در شبکه های اجتماعی کنید.

پیوندها، نظرات، دنبال‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و هر معیار دیگری که معمولاً برای اندازه‌گیری اثربخشی اجتماعی خود استفاده می‌کنید، مستقیماً به سئو مرتبط می‌شود.

در هر صورت، شما برنده هستید.

4. "داشتن تعداد زیادی لینک رتبه شما را بهبود می بخشد."

چه کسی در مورد پیوندهای ورودی یا خروجی، خارجی یا داخلی صحبت می کند، این بیانیه کاملاً اشتباه نیست، گمراه کننده است. تعداد لینک هایی که به صفحه خود می گیرید مهم است (به همین دلیل برایان دین می گوید که لینک سازی مهمترین مهارت در سئو است ).

اما آنچه مهمتر است این است که این پیوندها از کجا می آیند. پیوندی از یک سایت معتبر مانند Mashable، Moz، AdAge یا Wired برای تلاش‌های سئوی شما برای آن صفحه خاص بسیار ارزشمند است.

به طور مشابه، پیوند دادن از صفحه شما به وب سایت های خارجی با کیفیت بالا به گوگل نشان می دهد که صفحه شما حاوی اطلاعات خوبی است و به آن کمک می کند تا دقیقاً موضوع صفحه شما را بفهمد.

یک پیوند از یک دامنه معتبر به صفحه شما می تواند تقویت بزرگی باشد، در حالی که بسیاری از پیوندهای سایت های با کیفیت پایین ممکن است کاری انجام ندهند. در واقع، حتی می تواند به رتبه بندی شما آسیب برساند.

اگر یک شرکت سئو به شما می گوید که به تعداد زیادی لینک نیاز دارید، مراقب باشید. آنها ممکن است در خرید لینک یا سایر روش های شرورانه برای دریافت تعداد زیادی لینک به سایت شما شرکت کنند. و این می تواند منجر به مجازات شود.

داشتن لینک های زیاد خوب است. اما فقط در صورتی که نوع پیوندهای مناسبی داشته باشید.

5. "همه چیز در مورد کلمات کلیدی است."

در گذشته، کلمات کلیدی تمرکز اصلی سئو بودند. شما باید کلمات کلیدی مناسب را در صفحات مناسب داشته باشید، و این در مورد آن بود. اما موتورهای جستجو در طول یک دهه گذشته بسیار پیچیده‌تر شده‌اند.

گوگل اکنون حدود 200 عامل را برای تعیین رتبه بندی در نظر می گیرد. و در حالی که کلمات کلیدی هنوز مهم هستند، چیزهای بیشتری در آن وجود دارد (اگرچه ژورنال موتور جستجو معتقد است که چهار مورد از این عوامل بالاتر از بقیه هستند).

سن دامنه، عناوین و تگ‌های H1، کلمات کلیدی مرتبط معنایی، سرعت بارگذاری صفحه، جدید بودن به‌روزرسانی‌ها، لینک‌های خروجی، سطح خواندن، گلوله‌ها و فهرست‌ها و حتی این واقعیت که شما یک صفحه تماس دارید ممکن است بر رتبه‌بندی شما تأثیر بگذارد.

بنابراین، در حالی که کلمات کلیدی مطمئناً بخش مهمی از استراتژی سئوی شما خواهند بود، چندین عامل دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید. و یک شرکت یا مشاور سئو که در مورد نحوه عملکرد سئو امروز به روز است، این را می داند.

حتماً در مورد تاکتیک‌های مختلفی که ارائه‌دهنده سئوی شما برای کمک به بهبود رتبه‌تان استفاده می‌کند، سؤال کنید. اگر آنها تاکید زیادی بر تراکم کلمات کلیدی، نمایه سازی معنایی پنهان و سایر روش های مرتبط با کلمات کلیدی دارند، کمی محتاط باشید.

6. "شما به محتوای زیادی نیاز دارید."

بیایید یک چیز را فوراً دریافت کنیم: داشتن محتوای زیاد چیز خوبی است. و کاملاً به سئوی شما کمک خواهد کرد. اما این تنها راه استفاده از محتوا برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو نیست.

برایان دین در Backlinko، برای مثال، کمتر از 40 پست وبلاگ در سایت خود دارد. اما او یکی از برجسته ترین متخصصان سئو در جهان است و سایت او بسیار محبوب است. او چگونه می‌تواند با تعداد انگشت شماری از پست‌ها، این همه دید و سئو را به دست آورد؟

با نوشتن مطالب واقعا عالی

هر یک از پست های دین چندین هزار کلمه است، حاوی توصیه های بسیار مفید و پر از تصاویری است که به شفاف سازی محتوا برای خواننده کمک می کند. آنها روی موضوعاتی متمرکز هستند که مردم می خواهند درباره آنها بخوانند، بسیار کاربردی هستند و خواندن آنها بسیار آسان است. دین همچنین به سبکی می نویسد که توقف خواندن را تقریبا غیرممکن می کند.

این نوع محتوای ارزشمند باعث شده است که دین تعداد زیادی بک لینک، پست مهمان، اشتراک‌گذاری اجتماعی، نظرات و سایر مواردی که سئوی او را افزایش می‌دهد، داشته باشد.

در اینجا یک درس کلیدی وجود دارد: برای بهبود سئو محتوا ننویسید. محتوایی بنویسید که به مردم کمک کند. اگر به مردم کمک می کنید مشکلاتشان را حل کنند، رتبه خوبی کسب خواهید کرد.

ساده است.

7. "استراتژی ما بهترین است."

این فقط یک دروغ نیمه تمام است. ارائه دهنده شما ممکن است باور داشته باشد که رویکرد آنها به سئو بهترین روشی است که وجود دارد. اما این باید شما را کمی مشکوک کند. اول از همه، الگوریتم‌های جستجو دائما در حال تغییر هستند و یکی از بهترین ویژگی‌هایی که یک ارائه‌دهنده سئو می‌تواند داشته باشد این است که زیاد می‌خواند و سریع تطبیق می‌یابد.

دوم، بهترین استراتژی برای سئو تا حد زیادی به صنعت شما بستگی دارد. برخی از صنایع به پست های 5000 کلمه ای به سبک برایان دین پاسخ می دهند. سایر صنایع بیشتر به نکات سریع 500 کلمه ای یا به روز رسانی های شرکت علاقه دارند.

مشتریان خود شما ممکن است کم و بیش به نوع خاصی از محتوا علاقه مند باشند و ارائه دهنده سئوی شما نیز باید به این امکان باز باشد.

و از آنجایی که بخش‌های مختلف سئوی موفق بسیار زیاد است، ممکن است یک شرکت روی یک چیز تمرکز کند – مثلاً لینک‌سازی – در حالی که شرکتی دیگر روی چیز دیگری تمرکز کند، مانند بهینه‌سازی کلمات کلیدی یا اجتماعی.

هر شرکتی یک استراتژی دارد و بیشتر آنها احتمالاً تمرکز کمی متفاوت از سایرین دارند. این بدان معنا نیست که یکی بهتر از دیگری است. این فقط به این معنی است که آنها روش های مختلف سئو را در اولویت قرار می دهند.

البته، ارائه دهندگان احتمالاً فکر می کنند که روش آنها بهترین است. اما اگر آنها در مورد آن بی پروا هستند و امکان تطبیق تاکتیک های خود را با موقعیت شغلی شما ندارند، باید نگران باشید.

8. "شما باید نگران به روز رسانی های گوگل باشید."

سئو همیشه تغییر می کند. همه موتورهای جستجوی اصلی الگوریتم های خود را به طور منظم به روز می کنند و این می تواند تأثیرات زیادی بر رتبه بندی شما داشته باشد. اکثر به روز رسانی ها بسیار کوچک هستند و ما حتی در مورد آنها چیزی نمی شنویم.

اما برخی به‌روزرسانی‌ها قابل توجه هستند و می‌توانند ضربه بزرگی به ترافیک شما وارد کنند (یا اگر محتوای شما بر اساس استانداردهای جدید خوب تشخیص داده شود، آن را تقویت می‌کند). اگر افت زیادی در ترافیک جستجوی خود مشاهده کردید، احتمالاً باید اقداماتی را برای اصلاح هر چیزی که به خاطر آن جریمه شده اید، انجام دهید.

معمولا این جریمه ها از محتوای بی کیفیت است. تعداد زیادی لینک مشکوک، تبلیغات بیش از حد، مقالات غیر مفید و غیره. به طور خلاصه، آنها کارهایی هستند که احتمالاً از ابتدا نباید انجام می دادید. و شما باید از آن مراقبت کنید.

اما به روز رسانی های گوگل نباید دغدغه اصلی سئوی شما باشد. اگر در حال انجام اقداماتی هستید که ممکن است باعث جریمه شدن شما توسط به‌روزرسانی آینده شود، این کار را اشتباه انجام می‌دهید. شما باید بر ارائه حداکثر ارزش برای بازدیدکنندگان خود متمرکز شوید و تمام.

اگر این کار را انجام دهید، نیازی نیست نگران به‌روزرسانی‌ها باشید، زیرا این چیزی است که Google همیشه بالاتر از هر چیز دیگری قرار داده است: محتوایی که آموزنده، معتبر و برای خوانندگان مفید است.

9. "سئو تمام چیزی است که شما نیاز دارید."

قابل درک است که یک ارائه دهنده سئو ممکن است چنین احساسی داشته باشد. و بله، سئو یک معامله بزرگ است. می تواند سایت شما را بسازد یا خراب کند. اما همانطور که قبلاً چندین بار اشاره کردم، محتوای مفید هسته اصلی سئو است. و اگر ارزش ارائه می کنید، به تمرکز گسترده تری نیاز خواهید داشت.

باز هم، این ممکن است به جایگاه شما بستگی داشته باشد. بسیاری از شرکت ها می توانند با ایجاد یک حضور قوی در رسانه های اجتماعی، ارزش زیادی را برای خوانندگان خود فراهم کنند. دیگران محتوا را در یک خبرنامه مدیریت می کنند. برخی دیگر پایگاه‌های اطلاعاتی واقعی را در وبلاگ‌های خود ایجاد می‌کنند. نحوه ارائه ارزش به خوانندگان به رشته شما بستگی دارد.

و این بدان معناست که شما باید هم فعالیت‌های سئو و هم فعالیت‌های غیرسئوی آنلاین خود را تطبیق دهید. شاید لازم باشد روی تولید محتوا تمرکز کنید. یا بازی تبلیغاتی خود را بالا ببرید. ممکن است لازم باشد روی روابط عمومی یا مشارکت اجتماعی یا حتی فروش خانه به خانه تمرکز کنید.

تقریباً هر کسب‌وکاری نیاز به استفاده از طیف گسترده‌ای از تاکتیک‌ها برای به دست آوردن مشتریان و فروش مورد نیاز خود برای بقا در یک بازار رقابتی دارد. سئو قطعا باید بخشی از آن باشد.

 

سئو (بهینه سازی موتور جستجو) دروغ است .

در اینجا دلیل آن است.

اگر یک تاجر کوچک هستید، آهنگ آژیر پر سر و صداترین واژه های بازاریابی را شنیده اید. سئو.

و در حالی که زمانی وجود داشت که سئو به خودی خود می توانست ترافیک را به سمت کسب و کار شما هدایت کند، آن زمان در واقع خیلی گذشته است.

باور نمی کنی؟ چرا که نه.

آیا به این دلیل است که هنوز از شرکت های بازاریابی - چه داخلی و چه در خارج از کشور - می شنوید که خدمات سئو آنها می تواند شما را به رتبه های بالای جستجوی گوگل برساند؟

آیا به این دلیل است که سایر صاحبان مشاغل هنوز در مورد سئو با لحن خاموش صحبت می کنند و این شعار را تکرار می کنند که "اگر فقط به درستی انجام شود، سئو می تواند کسب و کار بیشتری نسبت به پرداخت به ازای کلیک یا تبلیغات رسانه های اجتماعی به من بدهد."

اگر چنین است، من باید یک کلمه به شما بگویم.

مزخرف.

سئو به خودی خود باعث کسب و کار آنلاین شما نمی شود. در واقع، آن را به سادگی نمی تواند. و حتی بیشتر از آن، تنها زمانی که سئو یک کسب و کار را به طور ثابت در صدر نتایج جستجو در گوگل قرار داد، تقلب بود. آره. درست است. اگر تقلب کردی

اما من هرگز تقلب نکردم! ممکنه تو بگی. اما من به شما می گویم که چیست. اگر شما یک شرکت SEO داشتید، آنها این کار را کردند. از کجا این را بدانم؟

ساده. چون مجبور بودند.

درک کنید، تا زمانی که گوگل به‌روزرسانی‌های افسانه‌ای پاندا و پنگوئن را در الگوریتم جستجوی خود حذف نکرد، تقلب کار می‌کرد و فقط متقلبان می‌توانستند سایت‌های خود یا مشتریانشان را به بالای نتایج جستجو برسانند.

هنگامی که کلانتر گوگل در نهایت سوار شهر شد تا افراد بد را از بین ببرد، بسیاری از تجارت های قانونی به عنوان خسارت جانبی به خطر افتاد. این اتفاق برای مشتریان Imprinsic رخ نداد و من به شما می گویم چرا.

از آنجایی که ما در به کارگیری یک رویکرد طیف کامل برای بازاریابی آنلاین پیشگام بودیم، و از انجام بازی پیوندهای خارجی کلاه سیاه/خاکستری خودداری کردیم، مشتریان ما همیشه شاهد رشد تدریجی برنامه بازاریابی آنلاین خود بوده‌اند. آنها همچنین در تلاش های گوگل برای پاکسازی بازی Search Optimization در هر پیچ و تاب سقوط رتبه خود را مشاهده نکردند.

بنابراین امروزه، اگرچه بسیاری از صاحبان کسب و کار به شکوه گمشده جادوی سئو چسبیده اند.

جهنم با آن.

اگر می خواهید به صورت آنلاین موفق شوید، واقعاً تنها یک راه وجود دارد. شما باید مقداری از همه کارها را انجام دهید، زیرا همه آنها با هم کار می کنند، و گوگل آن را اینگونه می بیند.

ولش کن کدو تنبل دیگر هیچ میانبری برای انجام آن به روش قدیمی وجود ندارد -- یک تجارت سخت کوش صادق باشید و محصولات یا خدمات برتر خود را در هر جایی که می توانید به اشتراک بگذارید.

 

بنابراین، گوشه ها را کوتاه نکنید، کارها را با اخلاق انجام دهید و مطمئن شوید که برخی از این فرآیندهای اصلی بازاریابی آنلاین را انجام می دهید:

  • وب سایت خود را کاربر پسند کنید. اول از همه، بازدیدکنندگان باید یک تجربه خوب داشته باشند. و، بله، مطمئن شوید که شماره تلفن شما در بالای هر صفحه باشد، و همچنین در هر صفحه یک فرم تماس وجود دارد.
  • حضور واقعی در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. جعل نکن حداقل، یک صفحه فیس بوک مناسب ایجاد کنید و هر چند وقت یکبار یک به روز رسانی ساده در مورد چیزی که برای مشتریانتان (و مشتریان بالقوه) ارزشمند است ارسال کنید.
  • فروشگاهی را در Googleverse راه اندازی کنید. Google وب را اجرا می کند، بنابراین آن را بپذیرید و مطمئن شوید که یک صفحه Google+‎، فهرست Google Map، و هر سرویس Google دیگری که برای کسب و کار شما منطقی است داشته باشید. آیا فکر می‌کنید گوگل میزان فعال بودن کسب و کار شما در شبکه خود را در نظر نمی‌گیرد؟
  • به وب‌سایت خود بازگردید -- مطمئن شوید که پاسخگو باشد (نه فقط «موبایل دوستانه»). اگر سایت شما اینطور نباشد، Google کسب و کار شما را در نتایج جستجوی تلفن همراه فهرست نمی‌کند.
  • مطالب بیشتر گوگل در YouTube راه اندازی شوید. ویدیو کار می کند و اگر نمی دانستید گوگل مالک یوتیوب است. همچنین مطمئن شوید که Google Analytics و Webmaster Tools را برای وب سایت خود راه اندازی کرده اید. گوگل بسیار خوشحال است که پنجره ای را در مورد نحوه دیدن سایت شما باز می کند. از آن بهره ببرید.
  • در فهرست محلی و سایت های بررسی لیست شوید. Yelp، Foursquare، سایت‌هایی مانند آن‌ها و فهرست‌های محلی، همگی بخشی از چیزهایی هستند که می‌توانند به پیوند کسب‌وکار شما با عناصر بومی‌سازی شده «وب جهانی» کمک کنند و به ایجاد کسب‌وکار شما به‌عنوان یک منبع سطح بالاتر در مکان‌هایی که مشتریان شما هستند کمک می‌کند. آنلاین نگاه کنید
  • و آخر، سئو. سئو مرده نیست، اما هدف اصلی این سخن گفتن این است که سئو تنها یکی از فعالیت های مهم بازاریابی آنلاین است که کسب و کار شما برای موفقیت آنلاین باید به طور منظم انجام دهد.

بنابراین، بله، شما هنوز باید روی بهینه‌سازی محتوای سایت، توسعه کلمات کلیدی و پیوندهای خارجی که سئو را تعریف می‌کنند، کار کنید، اما واقعاً تنها بخشی از بازاریابی آنلاین است که از سایر عناصری که در بالا توضیح دادم مهم‌تر نیست.

بنابراین، برای بستن. ما را استخدام کنید یا ما را استخدام نکنید. مشتریان ما ما را دوست دارند زیرا ما سخت و هوشمندانه کار می کنیم و نتیجه می گیریم، اما ممکن است فنجان چای شما نباشیم. ما علاقه مند به شرکت هایی هستیم که به سادگی می خواهند رقابت خود را از بین ببرند و بر بازار تسلط پیدا کنند.

اما، لطفا از توصیه ما استفاده کنید. اگر شرکتی فقط به شما خدمات سئو ارائه می دهد و قول می دهد که شما را به بالای نتایج جستجوی گوگل برساند، یا به شما می گوید که همه چیزهای دیگر به سادگی مهم نیستند، آنها را استخدام نکنید.

در عوض، از آن پول برای خرید یک چیز خوب برای خود استفاده کنید، یا چند سیگار برگ با اسکناس هزار دلاری روشن کنید. شما بیشتر از آن لذت خواهید برد و از درک اینکه بودجه بازاریابی سالانه خود را صرف خدماتی کرده اید که در بهترین حالت نتایج پایداری به همراه نداشته اند (سئو کلاه سیاه همچنان نتایج کوتاه مدتی را برای شما به ارمغان می آورد، اجتناب خواهید کرد، اما اوه پسر این کار را انجام خواهد داد. شما هزینه ای می پردازید)، و در بدترین حالت ممکن است کسب و کار شما را برای سال ها به صورت آنلاین دفن کند (و چه کسی می تواند در این محیط اقتصادی این کار را بپردازد؟)