• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فهرست مطلب

7 دستور تبلیغاتی که یک مجری تبلیغات باید رعایت کند. 

مجری تبلیغات کیست و چه وظایفی بر عهده دارد؟با 7 دستور تبلیغات دیوید اوگیلوی مجری تبلیغات شویم.

مجری تبلیغات وظیفه هدایت و ارتباط فیمابین مشتریان و خریداران استواصلی ترین وظیفه یک مجری تبلیغات افزایش فروش است.

نکات تبلیغاتی که در این صفحه آمده حاکی تجربیات دیوید اگیلوی پدر تبلیغات است که با عنوان 7 دستور تبلیغاتی آمده است.

تبلیغات امروزه مهمترین بخش تجارت و اقتصاد است.بدون داشتن یک استراتژی تبلیغاتی هرگز نمیتوان به زشد کسب و کار اندیشید.

 

با دستور تبلیغات دیوید اوگیلوی مجری تبلیغات شوید

در این پست 7 دستور تبلیغاتی دیوید اوگیلوی معروفترین مجری تبلیغات را قرار دادیم دستور تبلیغات چیست چگونه تبلیغات موثر انجام دهیم اسرار تبلیغات چیست.

مجری تبلیغات وظیفه دارد میزان فروش را افزایش دهد اما چگونه باید از طریق تبلیغات اینکار را انجام داد.

دیوید اوگیلوی معروفترین مجری و متخصص تبلیغات با ارائه هفت دستور و راهکار تبلیغاتی فرآیند موفقیت در تجارت را بصورت بسیار ساده و شفاف برای ما بیان نموده است.
دیوید اوگیلوی متخصص تبلیغات است در این صفحه 7 دستور تبلیغاتی را جهت رونق کسب و کار و چگونگی استفاده از روش های تبلیغاتی را ارائه داده ایم.

آگهی تبلیغات خوب باعث فروش است.

تبلیغات باعث افزایش فروش است اما اینکه این تبلیغات باید بر چه اساسی باشد نیاز به استراتژی دارد و باید برای آن برنامه ریزی کرد.

تبلیغات همیشه موفق نیست بسیاری از تبلیغات ها بوده اند که حتی باغث شدند مردم نسبت به یک برند تجاری نظر منفی پیداکنند.

بیان تبلیغات بسیار مهم است حتما وارد بازارهای شلوغی شده اید که فروشندگان با سروصدا و فریاد مشتریان را دعوت به خرید میکنند اما در آن بین ناگهان شخصی را میبینید از کلمات خوب نظیر شعر یا موسیقی و آواز خواندن استفاده میکند و بازدیدکنندگان فراوانی دور او جمع میشوند.

محتوای تبلیغات باید جذاب و گیرا باشد ومخاطب را بسوی خود بکشاند و او را از بی تفاوتی خارج کرده و ترغیب به خرید نماید.

برخی تبلیغات آن چنان در ذهن و خاطره انسان میماند که بعد از گذشت ده سال وقتی در یک مجلسی نشسته اید و صحبت تبلیغات میشود شما ناگهان آن نوع تبلیغات بخاطرتان می آید و آنرا برای دیگران تعریف میکنید.

تبلیغات نباید خشک و بیروح باشد باید از نظر روانی بگونه ای باشد که با افراد جامعه و فرهنگ مکانی بتواند بخوبی ارتباط برقرار نماید.

 

دستور تبلیغات دیوید اوگیلوی به مجری تبلیغات

اهمیت تبلیغات در دنیای امروز یعنی رونق تجارت

چرا باید تبلیغات کنیم؟

تبلیغات امروزه یکی از حیاتی ترین بخش های رونق یک کسب و کار و تجارت است وجود میلیونها تابلو تبلیغاتی حاکی از آین است که صاحبان مشاغل بزرگ برای این موضوع استراتژی گسترده ای تعیین کرده اند.

هنگامیکه از بزرگ راههای شهرتان گذر میکنید با تابلوها ،بیلبوردها و نوشته های رنگی روی دیوارهای روبرو میشوید که کالا و خدمات مختلفی را تبلیغ میکنند.

شایع ترین شیوه تبلیغات موثر استفاده از چهره های معروف سینمایی و ورزشی است که معمولا لباس و عینک و کفش را تبلیغ میکنند.

هنگامیکه به تبلیغات مربوط به خودرو میرسید در کنار آن یک چهره معروف ورزشی ایستاده که بسیار موثر و تعیین کننده بوده و بیننده را ترغیب و تشویق به خرید کالا مینماید.

تبلیغات یک هنر باستانی است که این هنر را دیوید اوگیلوی انجام داد.

نظرات دیوید اوگیلوی در باره تبلیغات

دیوید اوگیلوی یک افسانه کپی رایت است و صدها اثر خلق کرد که هنوز هم کارایی دارند.

او میگوید تبلیغات را نباید به شکل یک هنر نگاه کرد بلکه رسانه ای برای اطلاعات است و فقط یک هدف را دنبال میکند که آنهم فروش است.

دیوید اوگیلوی میگوید وقتی من یک آگهی مینویسم نمیخواهم بمن بگوید که آن بسیار عالی و خلاقانه است میخواهم کاری کنم که آن محصول را از من بخرید.

او میگوید هدف از تبلیغات این نیست که بدانیم چه کسی باهوشتر است و چه کسی در بازی تبلیغات خلاق تر است تنها و تنها هدفی را باید دنبال کنید فروش است.

دیوید اوگیلوی میگوید مردم وقت چندانی ندارند تا تبلیغات شما را بخوانند سعی کنید کوتاه و مختصر بنویسید و جمله ای کوتاه محصول خود را معرفی نموده و مشتری را تحریک به خرید نمایید.


 

مجری تبلیغات با ارائه راهکارهای دستور تبلیغاتی

درک مجری تبلیغات از روند بازار

مجری تبلیغات بر روی روشهایی کار میکند تا بتواند ارتباط بیشتری با مشتریان فعال و مشتریانی که در آینده جذب میکند برقرار نماید.

صاحبان کسب و کار مجری تبلیغات را استخدام میکنند تا با ارائه این روشها فضای بازاریابی مناسبی پیداکرده و مشتریان جدیدی را جذب نماید.

مجری تبلیغات باید درک کاملی از مشتری داشته باشد.

مجری تبلیغات با بررسی های کارشناسانه ای که انجام میدهد ابتدا باید مشتریان را بشناسد میزان ظرفیت او را برای ارائه و خرید محصول بداند.

سپس با ارائه پیشنهادات بسوی مشتری میرود و اطلاعات کاملی از محصول خود شامل قیمت و همچنین امتیازات و تخفیفات خرید را ارائه مینماید.

مجری تبلیغات با توجه به توان و بودجه مشتریان پیشنهادات خود را در قالب بسته های تشویقی به مشتریان ارائه میدهد و میزان سود عادلانه را برای مشتری در نظر میگیرد.


نقش یک مجری تبلیغات افزایش میزان فروش است

دستور شماره یک دیوید اوگیلوی

دستور شماره یک دیوید اوگیلوی میگوید که وظیفه شما فروش و اجازه ندهید هیچ چیز شما را از مسیر افزایش فروش دور نماید.

تمام راهکارها و  نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید که چگونه میتوانید فروش خود را افزایش دهید.

فروش بیشتر یعنی سود بیشتر و رونق کسب و کار و تجارت.

مجری تبلیغات با ارزان ترین قیمت در گوگل.

مجری تبلیغات باید موقعیت خود را به روشنی مشخص نماید.

دستور تبلیغاتی شماره 2 دیوید اوگیلوی

موقعیت خود را بسنجید و آنرا مشخص کنید که برای چه کسی میخواهید تبلیغات کنید.

برای موقعیت سنجی باید بدانید محصولی را که تولید میکنید یا خدماتی که ارائه میدهید برای چه رده سنی میباشد؟

آیا برای خانم ها مسن و یا آقایان مسن ارائه میدهید؟؟که در این صورت باید قدری محتاط تر عمل کنید.

آیا برای دختران و پسران جوان تبلیغ میکنید اینجا نیاز است تا از مد روز پیروی کنید و مطالبی عرضه کنید که برای طبقه جوان جذاب و گیرا باشد.

مجری تبلیغات با عناوین عالی تبلیغاتی  توسط جام ارژنگ.

مجری تبلیغات باید تمام جزییات محصول خود را بداند.

دستور شماره 3 دیوید اوگیلوی

 تکالیف خود را بصورت کامل انجام داده و مصرف کننده را در جزییات کامل قرار دهید.

شاید برای شما این مطلب جالب باشد که بدانید ارائه جزییات و اعلام ترکیبات بکار رفته در یک محصول مانند صابون و شامپو میتواند مخاطب را جذب نماید.

در بسیاری از آگهی های تلویزیونی مشاهده میکنید که در باره ترکیبات یک محصول مانند رنگ و بو و خواص و سازنده و فعل و انفعالات شیمیایی آن اطلاع رسانی میشود.

مجری تبلیغات باید زبان جامعه خود را بشناسد.

دستور شماره 4 دیوید اوگیلوی

یک مجری و مدید تبلیغات باید با زبان عادی جامعه با آنان حرف بزند حرف زدن عادی و بدور از بکارگیری کلمات و جملات ثقیل و سنگین مخاطب را دور میکند.

زبان مردم شهر و محل شما چیست؟با آنان حرف بزنید ببینید از چه واژه هایی خوششان میآید چه جملاتی در آنان تاثیر بیشتری میگذارد با همان روش با آنان حرف بزنید و کالای خود را تبلیغ نمایید.

مجری تبلیغات با عنوان مجری گوگل و تبلیغات ارزان.

مجری تبلیغات باید عناوین عالی بکار ببرد.

دستور شماره 5 دیوید اوگیلوی

هنگام تبلیغات باید عناوین عالی انتخاب نمایید مثلا استفاده از محصول شما راز ماندگاری است.

استفاده از عناوین تبلیغاتی محرک مانند این که استفاده از محصول ما بسیار ارزان و کم هزینه است.

شعارهای تبلیغاتی نقش بسیار مهم و حیاتی در جذب مخاطب دارد مانند این جمله که با ما دنیارا زیباتر ببینید.

مجری تبلیغات در صفحه اول گوگل

مجری تبلیغات باید قهرمان سازی کند.

دستور شماره 6 دیوید اوگیلوی

ایجاد یک تصویر جذاب از یک چهره زیبا مردانه یا زنانه یا یک هنرپیشه معروف و یک خواننده محبوب میتواند باعث افزایش مراجعه مخاطبان بیشتری بسوی شما شود.

بسیاری از برندهای معروف جهانی را که میبینید یک شخص را بعنوان برند تبلیغات انتخاب کرده اند.

افرادی مانند کریستیانو رونالدو ، پائولو مالدینی و دیوید بکهام و صدها چهره معروف دیگر باعث معروفیت برندهای معروف ساعت و ماشین و عینک و غیره شدند.

مجری تبلیغات باید تبلیغات موثر را تکرار نماید.

دستور شماره 7 دیوید اوگیلوی

فرض کنید ده مورد تبلیغات راجع به محصولات و خدمات خود داشته اید و یکی از آنان بیشتر تاثیر گذار بوده است همان تبلیغ را بازهم تکرار کنید.

همیشه موارد جایگزین برای تبلیغات خود را در نظر داشته باشید که اگر تبلیغاتی موثر نبود بلافاصله تبلیغ دیگری را جایگزین نمایید.


تبلیغات میتواند از طریق یک شعر کوتاه و موثر انجام شود. 

بسیاری از انواع تبلیغات هستند که از هنرهای خاصی بهره میجویند مانند نقاشی که یک محصول خاص را به بهترین وجهی از طریق نقاشی به جامعه معرفی مینمایند.

خوشنویسی یکی از ابزارهایی است که مورد استفاده یک مجری تبلیغات قرار میگیرد.

شعر پدیده ای عجیب است که بطور خیلی سریع احساسات مردم را تحریک میکند بسیاری از محصولات هستند که با شعری زیبا در خاطرات مردم ماندگار شده اند.

شعارهای بسیار زیبایی در دنیای تبلیغات وجود دارند که با گذشت شاید نیم قرن هنوزهم بر روی برچسب محصولات قرار میگیرند.

در ادامه به برخی شعارهای تبلیغاتی معروف جهان که سابقه فراوانی داشته و هنوزهم مورد استفاده قرار میگیرند خواهیم پرداخت.

مجری تبلیغات با دستور تبلیغاتی دیوید اوگیلوی.


 توصیه های دیوید اوگیلوی در باره تبلیغات

  • در دنیای نوین تجارت فایده ای ندارد که متفکر یا خلاق باشید کگر اینکه آچه را که خلق میکنید بتونید بفروشید.
  • زیرکی باعث فروش محصولات و خدمات شما نمیشود.
  • تفکر اصیل در بازاریابی است اما این مطلب نباید همراه شوخ طبعی باشد.
  • سعی کنید محتوایی ایجاد کنید که برای مخاطب شما روشنگر باشد.
  • قبل از نوشتن هر مطلبی ابتدا در باره آن تحقیق کرده و بیشتر بیاموزید.
  • اگر میخواهید مردم را متقاعد کنید تا چیزی از شما بخرند با زبان خودشان حرف بزنید.
  • هرگز آزمایش را متوقف نکنید تا تبلیغات شما از پیشرفت باز نایستد.
  • هرگز از عناوین فریبنده در تبلیغات خود استفاده نکنید مردم سریع به نیت شما پی میبرند.

مجری تبلیغات چه کاری را انجام میدهد؟

مجری تبلیغات بر روشی و اصولی تمرکز میکند تا بین مشتریان و کسب و کارها ارتباط برقرار کند.

به عبارت دیگر مجری تبلیغات وظیفه شناساندن کسب و کارها و محصولات و خدمات را به مشتریان بر عهده دارد.

خریداران نیز تبلیغات میکنند شما در روزنامه ها و مجلات و فضای وب تبلیغات انبوهی را مشاهده میکنند که خریدار کالای شما هستند مانند :

خرید لوازم دست دوم منزل.

خرید لوازم گازسوز کهنه.

خرید کتاب های قدیمی و کاغذ.

خرید فرش و موکت کهنه.

خرید لباس های دست دوم و نظایر آن که شامل تبلیغات خرید میشود.

با توجه به توضیحات فوق میتوان نتیجه گرفت که مجری تبلیغات بر روی روشی تمرکز میکند تا بتواند این دو گروه و دست را به همدیگر وصل کند یعنی خریدار و فروشنده را به یکدیگر مرتبط نماید.


 وظایف شغلی یک مجری تبلیغات را بدانیم.

  • برای مشخص شدن نیازهای تجاری صاحبان تبلیغات و نحوه ارتباط آنان با مشتری 
  • درک کامل از نیازهای مشتری

تبلیغات در فضای مجازی

تبلیغات تلاش برای جلب توجه و تمرکز بر روی برخی از انواع دسترسی ها است , به طوری که تمایل به خرید داشته باشید , در نتیجه پول را برای اسپانسر به دست بیاورید .
یا تعریف کنید : تبلیغات تلاشی برای غلبه بر کمیابی توجه است .
این دو تعریف همپوشانی دارند , و در دنیای چیزهای مادی و پول , برای مقاصد تجاری , آن‌ها با هم همپوشانی دارند .
اما در فضای مجازی , اوضاع متفاوت است . تعریف دوم از اهمیت زیادی برخوردار است , زیرا وب در تمام نقاط , نوید تقریبا ً نامحدود را برای هر کسی که راهی مستقیم یا موذیانه برای به دام انداختن آن بیابد , دارد . و زمانی که توجه کافی داشته باشید , می‌توانید هر چیز دیگری که نیاز دارید را دریافت کنید . بنابراین عصر مجازی به شکوفایی و توسعه مهارت‌های تبلیغاتی منجر خواهد شد . اما تبلیغات در درجه اول برای خود , یا برای برخی از ایده‌ها , احساس , نگرانی وجود دارد که یکی از آن‌ها بسیار بیشتر از یک محصول , یک شرکت و یا یک برند , مورد توجه است . این تبلیغات اغلب برای بهبود فروش یا به طور مستقیم برای بهبود جریان پول به خود , در نظر گرفته نمی‌شوند .
حال به اولین تعریف - تبلیغات به عنوان بخشی از بازاریابی برای فروش به عنوان بخشی از بازاریابی , باز می‌گردیم . چهار مشاهده : اول , این نوع تبلیغات باید با نوع دیگری رقابت کند . کلیت توجه موجود از همه , در همه کانال‌ها و برای همه اهداف محدود است . اگر فضای مجازی اهمیت داشته باشد, اگر افراد بیشتری زمان خود را صرف تماشای صفحات کامپیوتر در این حوزه جدید کنند , آن‌ها در فروشگاه‌ها نیستند , آن‌ها تبلیغات تبلیغاتی را در مجلات یا روزنامه‌ها می‌خوانند - - علی‌رغم این واقعیت که همه اینها در دسترس قرار دارند تا در فضای مجازی قابل‌دسترسی باشند .
دوم اینکه , در این زمینه , حتی آن تبلیغات که تحت اولین تعریف قرار می‌گیرد , وقتی مورد توجه قرار می‌گیرد , به وسیله‌ای برای تبلیغات برای خود تبدیل می‌شود . در وب , هیچ‌کس نیاز به پشت صحنه ندارد , و هر مجله‌ای , روزنامه , کانال تلویزیونی , و فهرست موجودی انبار ( با نمایش ) به زودی در وب شرکت خواهند کرد . همه افراد درگیر با یک آگهی می‌توانند معتبر یا کشف شوند , اگر تنها توسط شایعه منتشر شود, اما شایعه در همان رسانه منتشر می‌شود که آگهی در آن ظاهر می‌شود , چون فضای مجازی - - و حتی به صورت یک رسانه واحد و متحد عمل می‌کند . شایعات می‌توانند شامل تصاویر , bios , حتی مصاحبه‌های ویدئویی باشند, به همین سادگی که نه , چرا این روش را انتخاب کردید که پیج را بسازید ? " " " " چطور با این ایده اومدی ? " " " " وقتی به شما نزدیک شدند که با چنین محصولی همراه باشید چه احساسی داشتید ? " هر چه بیشتر آگهی توجه را به خود جلب کند , هر چه بیشتر این سوالات را افزایش دهد , بیشتر به آگهی برای افرادی که پشت آن هستند , به همان اندازه , خدمات , و یا هر چیزی که به ظاهر در مورد آن است , تبدیل می‌شود .

شفافیت در تبلیغات

این شفافیت جدید تبلیغات ( با پس‌زمینه به اندازه پیش‌زمینه ) در یک دوره از آشفتگی در داخل خود صنعت تبلیغات قدیمی شکل می‌گیرد - - که خود آشفتگی ناشی از رقابت فزاینده برای توجه از طریق فضای مجازی و دیگر رسانه‌های غیر متعارف است. بنابراین هر کسی که در این کار دخالت داشته باشد، دلیل خوبی برای استفاده از هر نوع مهارت تبلیغاتی دارد که به عنوان وسیله‌ای برای دسترسی به ستاره و ستاره هاست که می‌تواند به او اجازه دهد تا هر چه سریع‌تر از طوفان بیرون بیاید . بنابراین ، حتی در شکل مرسوم ، فشار بی‌امان بر محصولات و مارک‌های تجاری تا فاصله زیادی از مرکز توجه وجود خواهد داشت ، به طوری که فرد می‌تواند با آن کنار بیاید . و این موفق‌ترین تبلیغات خواهد بود .
سوم : ماهیت خود محصولات صنعتی را در نظر بگیرید ، همانطور که با انواع of که می‌توانند مستقیما ً بر روی فضای مجازی توزیع شوند ، اغلب در واقع بدون هیچ قیمتی ، مقایسه می‌شوند . ( رقابت ، همراه با کانال‌های جایگزین نامحدود ، به این معنی است که تنها قیمت ثابت پول برای چیزی که در وب صفر است ، صفر است) ما به سه دلیل عمده از مواد مادی ، ویژگی‌های حسی آن‌ها و توانایی‌های حاصل از آن‌ها ( مانند لباس‌های مد روز یا اتومبیل ) استفاده می‌کنیم تا به ما کمک کنند توجه کنیم . در هر سه زمینه ، با این حال ، رقابت محکم‌تر از آنچه می‌تواند از فضای مجازی جاری شود ، به عنوان یک نرم‌افزار در دنیای مجازی اش ، به عنوان یک واقعیت مجازی ، امکان رسیدن به ستاره را فراهم می‌کند - - تا زمانی که پیوند فضای مجازی ، و چیزهای واقعی ، صرفا ً به عنوان گونه‌های موجود در entities سایبری ، درک شود .
به عبارت دیگر , تبلیغات در نهایت تبدیل به محصولات می‌شوند : محصولات در نهایت تنها هدایای رایگان برای تبلیغ خود هستند . این روزها ما رسانه‌ها را به عنوان وسیله‌ای برای عبور از مردم ( مثل اجرا کنندگان ) به محصولاتی که پشت سر آن‌ها می‌نشینند و پرداخت می‌کنند ( یا ما این کار را انجام دادیم : در نظر بگیرید , ساعت Texaco یا شورلت مدل قبلی از این قبیل را در نظر بگیرید . اما اکنون این چیز , محصول , به خودی خود یک رسانه , یا بخشی از یک , یک راه جدید برای فرد است - - مثلا ً طراح آن , یا ستاره ورزشی که آن ( خط هوایی آردن ) را نشان می‌دهد تا توجه بیشتری به خود جلب کند . آن به روش دیگری تبلیغ می‌کند . این وارونگی بیشتر - - و کاملا ً سریع انجام خواهد شد .
چهارم : اگر توجه شما را به چیزی جلب کند که شما می‌خواهید , پول یک مکمل غیرضروری است . اگر توجه داشته باشید , به هر حال می‌توانید پول بگیرید . اگر توجه داشته باشید , به پول نیاز دارید . پس چرا به عنوان وسیله‌ای برای هل دادن محصول تبلیغ می‌کنیم تا با پول نقد خاتمه دهیم ? چرا فقط خود را تبلیغ نکنید و توجه خود را جلب کنید ? بگذارید من اضافه کنم که پول دیجیتال - - پول - - هرگز به خوبی کار نمی‌کند . انواع اقدامات دولت آمریکا باید به منظور جلوگیری از جعل اسکناس واقعی در این روزها صورت گیرد : نوارهای مخفی جدید درون مقاله , نوشته‌های میکروسکوپی , صفحات hologram مانند , و غیره هیچ یک از اینها به صورت دیجیتالی انجام نمی‌شود ; به جای آن, پول دیجیتال به امنیت در سطح بسیار بالایی برای هر تراکنش و کده‌ای غیرقابل شکستن وابسته است . با این حال , امنیت بالا باعث تاخیره‌ای ناخوشایند می‌شود و هیچ قانونی نمی‌تواند واقعا ً غیرقابل شکستن باشد . وقتی کسی یک الگوریتم شکستن کدها را تشخیص می‌دهد, می‌تواند به طور مجازی به هر جایی ارسال شود . به همین دلیل است که فضای مجازی برای اقتصاد مورد توجه مناسب‌تر است , که در آن کدها غیر ضروری هستند تا اقتصاد پول ).

انتقال تبلیغات

چیزی که مشکل است انتقال است ، دوره‌ای که در حال حاضر در آن هستیم ، زمانی که تبلیغ کنندگان در حالت سنتی با چالش‌هایی رو به افزایش در جلب توجه مواجه هستند ، با این حال پول هنوز بسیار مطلوب به نظر می‌رسد . در حال حاضر ، انقلاب‌های اقتصادی یا فرهنگی ، به طور کلی ، توسط کسانی صورت می‌گیرند که اگر پرسیده شوند ، خود را مخالف اعلام خواهند کرد . با این حال ، با توجه به ریتم‌های قدیمی ، یا فکر کردن که آن‌ها انجام می‌دهند ، با این وجود مزیت خود را در بهره‌برداری از گرایش‌ها جدید که ساختارهای جدید را ایجاد می‌کنند ، می‌بینند . با توجه به آنچه که زمان اجازه می‌دهد، حتی در شرایط قدیمی ، پیوستن به انقلاب بهترین استراتژی باز است . از این رو ، طبقه اشراف در انتهای ملوک‌الطوایفی اغلب با طبقه بالا از طبقه بورژوا و صاحبان صنایع هم‌کاری می‌کردند ، که خود نیز خود را به منزله طبقه اشراف تلقی می‌کردند . آن‌ها در تلاش برای بالا بردن جایگاه خود در سیستم درباری ، آن را به یک پایان سریع‌تر رساندند .
امروزه ، آن تعریف - یک تبلیغ کنندگان که به طور آگاهانه از ببرها سواری می‌کنند - یا با جریان رقابت می‌کنند ، اگر شما آن استعاره ناقص ‌تری را ترجیح می‌دهید - - بدون توجه به جایی که ممکن است در نهایت آن‌ها را آلوده کند، احتمالا ً بهترین کار را انجام می‌دهند . این به این معنی است که ارتباط خود را با شخصیت به وضوح تعریف‌شده - - در تمام جنبه‌های طراحی ، تولید ، توزیع ، بازاریابی ، مالی ، و تبلیغات ، پشتیبانی از خلاقیت و گنجاندن آن در محصولات خود ، حتی اگر نیاز به یک اندازه تبلیغ کوچک داشته باشد، یا تنها یک ارتباط ظریف با محصولات واقعی آن‌ها داشته باشد.
سپس ، حرفه تبلیغاتی به طور بالقوه نقش مهمی در کمک به روش‌های تدبیر و یاری برای جلب توجه مستقیم در فضای مجازی ایفا می‌کند ، حتی اگر این مورد توجه شخصی باشد ؛ هر کدام از این روش‌ها برای هل دادن محصول در دیگر رسانه‌ها می‌توانند برای این نقش جدید تطبیق داده شوند . و البته ، فضای کافی برای تکنیک‌های جدید وجود دارد : هر گروه خبری یا اتاق گپ را ببینید ، پر از انواع نرم‌افزارها برای محو شدن در و خارج ، پر کردن صحنه‌ها از منابع دیگر ، انیمیشن و غیره .
انواع کنونی تبلیغات وب ، به طور فزاینده‌ای به نظر مرورگرهای وب، مانند تبلیغات تلویزیونی تا بیشتر بینندگان ، و بیش از حد توجه بینندگان را به خود جلب می‌کنند - - مگر اینکه تولیدات بسیار خوبی برای محصولات خود داشته باشند یا محصولاتی که آن‌ها به نمایش می‌گذارند واقعا ً خارق‌العاده هستند . بنابراین همانند کنترل‌های مربوط به کنترل از راه دور ، اغلب تبلیغات وب بدون نظارت محدود می‌شوند . نرم‌افزارها برای این منظور کار را با افزایش کارایی انجام خواهند داد .
بدون توجه به این واقعیت که این مساله همچنان برای انتقال پول از طریق اینترنت و یا کسب درآمد از طریق تبلیغات از طریق آن یا با ایجاد محصولات وب ، همچنان دشوار باقی خواهد ماند ، با این وجود ، مقدار زیادی پول و حتی ابتکار بیشتری به آن ریخته خواهد شد ، به طوری که به عنوان یک محیط چند منظوره و فراگیر که همه رسانه‌ها را ترکیب می‌کند ، به آن دست پیدا خواهد کرد .
درست همانطور که colonists و فاتحان به دنیای جدید آمریکا، ۵۰۰ سال پیش به سوی دنیای جدید آمریکا هجوم بردند ، امروز و در آینده نزدیک ، با میلیاردها دلار به سوی فضای مجازی ، بسیاری از ما فکر می‌کنیم که اقتصاد پولی را که ما به خوبی می‌شناسیم ، دوباره تولید کنیم . اما همان طور که اقتصاد واقعی آمریکا تبدیل به سیستم پول - صنعتی شد ، که پس از پیدا کردن بهترین مکان خود در اینجا به عقب برگشت تا اروپا را به طور کامل تسخیر کند ، بنابراین اقتصاد فضای مجازی به سرعت به سمت اقتصاد توجه محض حرکت خواهد کرد که پس از آن به تکمیل سلطه خود بر دنیای مادی و مادی ما باز خواهد گشت . متخصصان تبلیغاتی و تبلیغ کنندگان که می‌دانند در کجا به سر می‌برند بهترین راه را خواهند پرداخت .