دیوید اوگیلوی در مورد تبلیغات: 7 دستور و عبارات وی را که همه بازاریابان باید بدانند
تبلیغات یک هنر باستانی است ، اما حتی فکر نکنید کاری را که دیوید اوگیلوی انجام می دهد "هنر" بنامید.

 

وی در 23 ژوئن 1911 در وست هورسلی انگلیس متولد شد. او تصمیم گرفت به ایالات متحده ، به ویژه نیویورک مهاجرت کند. در آنجا او تبدیل به یک افسانه نوشتن کپی شد و صدها عنوان موثر و قدرتمند ایجاد کرد که تا به امروز قدرت خود را حفظ کرده اند.

دیوید اوگیلوی مشهورترین روزنامه نگار است و امروزه نیز دروس او به همان اندازه که درهای نمایندگی خود را در سال 1948 Ogilvy & Mather باز کرد ، مهم است . او ماهیت نقش بازاریابی و تبلیغات را تا حدی درک کرد که بتواند با این عبارت نتیجه گیری کند:

تبلیغات یک شکل هنری نیست ، بلکه وسیله ای برای اطلاع رسانی است ، پیامی برای یک هدف واحد: فروش.

نقل قول اوگیلوی:

وقتی من یک تبلیغ می نویسم ، نمی خواهم به من بگویید که آن را "خلاقانه" می دانید. من می خواهم آنقدر جالب باشد که محصول را بخرید.

این نقل قول از کتاب اوگیلوی در تبلیغات است که اتفاقاً بسیار عالی است و خواندن آن را به شما توصیه می کنم . اگر علاقه مند هستید ، می توانید نسخه ای از آن را از اینجا بارگیری کنید .

اگرچه "Ogilvy on Advertising" در سال 1983 نوشته شده است ، (بله ، من می دانم ، تقریباً پیش از تاریخ به نظر می رسد و بدون اینترنت! ) حتی یک لحظه فکر نکنید تمام آنچه که او به دنیای تبلیغات معرفی کرده است دیگر استفاده نمی شود امروز. درس های او در بازاریابی ، از جمله چالش های جدید عصر رسانه های اجتماعی ، بی انتها است.

همین تکنیک های "Ogilvian" که در دهه 70 کار می کرد را می توان امروزه در تبلیغات فعلی ، عناوین وبلاگ ، بازاریابی وب سایت ، تجارت الکترونیکی و کانال های YouTube به کار برد. به دلایلی ، آنها می گویند که عقاید نوابغ از زمان فراتر می رود. این 7 دستورالعمل نشان خواهد داد که ایده های تأثیرگذارترین روزنامه نگار در بازار ابدی و با دلیل موجه هستند! بیایید با مطالعه دستور شماره 1 شروع به استفاده از آنها کنیم! (اگر دیوید اوگیلوی آن را گفت ، باور کنید

این 7 دستورالعمل نشان خواهد داد که ایده های تأثیرگذارترین روزنامه نگار در بازار ابدی و با دلیل موجه هستند! بیایید با مطالعه دستور شماره 1 شروع به استفاده از آنها کنیم! (اگر دیوید اوگیلوی آن را گفت ، باور کنید ارزشش را دارد!)

فرمان شماره 1 دیوید اوگیلوی: نقش شما فروش است ، اجازه ندهید چیزی شما را از هدف اصلی تبلیغات منحرف کند.

هدف از ایجاد تبلیغات اثبات باهوش یا شوخ بودن بیشتر نیست . همچنین اثبات اینکه چه کسی می تواند این عبارت را با بهترین بازی در کلمات ارائه دهد. اوگیلوی در کتاب خود می گوید ، او از اینکه کارمندانش خود را "خلاق" خطاب می کردند متنفر بود.

یکی از نقل قول های دیوید اوگیلوی می گوید:

"نقش شما فروش است ، اجازه ندهید چیزی شما را از هدف اصلی تبلیغات منحرف کند."

نکته اصلی این دستورالعمل و دیوید اوگیلوی آن را خیلی ساده بیان می کند: اگر می خواهید مردم محصول شما را بخرند ، باید آن را در کوتاهترین زمان ممکن توضیح دهید: آنچه می فروشید و اینکه خرید محصول شما چگونه زندگی آنها را بهبود می بخشد . مردم وقت زیادی برای توقف و خواندن ندارند ، بنابراین اگر فکر می کنید باید آنها را با سخنان و خلاقیت خود غافلگیر کنید ، می توانید این کار را انجام دهید ، اما هرگز به قیمت انجام فروش.

مردم وقت زیادی برای توقف و خواندن ندارند ، بنابراین اگر فکر می کنید باید آنها را با حرف و خلاقیت خود غافلگیر کنید ، می توانید این کار را انجام دهید ، اما هرگز به قیمت انجام فروش.

مثال: آژانس تبلیغاتی TBWA- ونکوور ، یک تبلیغ واضح و خلاقانه برای "انجمن ریه بریتیش کلمبیا" ، یک انجمن مبارزه با سرطان ریه ، ایجاد کرد. آنها واقعاً می دانند که چگونه مفهوم مبارزات را به طور مlyثر منتقل و "بفروشند" و بازی با کلمات بی ارزش است. عنوان را بررسی کنید:

 

ogilvy در مثال تبلیغات

 

پدر دستور تبلیغات شماره 2: موقعیت خود را به روشنی مشخص کنید: برای چه کسی و برای چه کسی؟

موقعیت یابی اصطلاحی خنده دار است و پدر تبلیغات »تعریف دیگری دارد.

پدر تبلیغات می پرسد: محصول چه کاری انجام می دهد و برای چه کسانی است؟

"من می توانستم Dove را به عنوان یک میله مواد شوینده برای مردان با دستان آلوده قرار دهم ، اما به جای آن قرار دادن آن را به عنوان یک میله توالت برای زنان با پوست خشک انتخاب کردم. این هنوز 25 سال بعد کار می کند. "

 

دیوید اوگیلوی ، پدر تبلیغات ، نقل قول ها - مثال
 

 

سالها بعد ، زنان هنوز پوست خشک دارند و داو برای حل مشکل آنجا است. تنها تفاوتی که بین زنان داو در حال حاضر و پس از آن وجود دارد این است که امروزه محصولات زیادی برای مقابله با همین مشکل وجود دارد. با این حال،

با این حال ، Dove همچنان در میان رقبای خود برجسته است زیرا یک جایزه اضافی ارائه می دهد ، وعده ای که دیگران انجام نمی دهند: این نه تنها پوست شما را مرطوب می کند بلکه هنگام خرید آن ، از مبارزه برای ترویج یک تصویر واقع بینانه حمایت می کنید. از زن مدرن ، در برابر کلیشه دست نیافتنی ارائه شده توسط رسانه ها. شما عیب های ما (چین و چروک ، سلولیت ، خمیدگی ، موهای خاکستری ، کک و مک و غیره) را جشن خواهید گرفت.

Dove برای زیبایی واقعی می جنگد. فکر می کنید بدون این کارزار آگاهی آنها بسیار موفق خواهند بود؟

 

زیبایی واقعی
به یاد داشته باشید که برای دستیابی به موقعیت مناسب برای برند و محصول خود ، جدا از مطالعه دقیق مخاطبان ، داشتن یک کمپین تبلیغاتی قوی در همه زمان ها و مکان هایی که مخاطبان شما در آن حضور دارند ضروری است. شبکه های اجتماعی امروزه یک رسانه ضروری است که به ما امکان می دهد تا به مشتریان بالقوه خود نزدیک شویم.

 

فرمان شماره 3 دیوید اوگیلوی: تکالیف خود را انجام دهید. مصرف کننده خود را با جزئیات مطالعه کنید.

نقل قول های دیگر دیوید اوگیلوی:

"تبلیغاتی که تحقیقات را نادیده می گیرند به اندازه ژنرالی که نشانه های دشمن را نادیده می گیرند خطرناک است. "

اگر شروع به انجام تکالیف خود نکنید ، در جهنم فرصتی برای تولید تبلیغاتی موفق و فروشنده نخواهید داشت . همانطور که اوگیلوی می گوید خسته کننده ترین قسمت است ، اما اجباری است . باید انجامش بدی اوگیلوی سالها تحت نظر جورج گالوپ ، بنیانگذار گالوپ پلو ، آژانس تحقیق و بررسی بازار فعالیت داشت. دستور شماره 4 اوگیلوی استوار است

اوگیلوی سالها تحت نظر جورج گالوپ ، بنیانگذار گالوپ پلو ، آژانس تحقیق و بررسی بازار فعالیت داشت. دستور شماره 4 اوگیلوی بر این اساس استوار است که

یکی از دستورالعمل های عالی تبلیغات دیوید اوگیلوی بر این واقعیت استوار است که اگر نمی دانید برای چه کسی می نویسید ، آن را جعل می کنید ، و این مشکلات بیش از تصور شما خواهد بود.

اگر موارد زیر را نادیده بگیرید ، هرگز نمی توانید یک نسخه موثر بنویسید:

  • برای چه کسی می نویسید
  • چگونه آن شخص فکر می کند
  • آنچه آن شخص نیاز دارد

در زیر یک مدل اساسی از مصرف ایجاد شده توسط جورج بلچ و مایکل بلچ است . این روند خرید مشتریان را به وضوح نشان می دهد دانستن اینکه مخاطب هدف شما چه می خواهد ، به چه چیزی نیاز دارد و چگونه فکر می کند ، به شما کمک می کند تا یک استراتژی ارتباطی م effectiveثر برای تأثیرگذاری و دستیابی به هدف نهایی یعنی فروش ، طراحی کنید.

نگاهی بیاندازید:

 

دیوید اوگیلوی عناوین تبلیغاتی عالی: جستجو
اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه مخاطب هدف یا "شخصیت خریدار" تجارت خود را تعریف کنید ، این مقاله را از دست ندهید!

 

پدر فرمان تبلیغات شماره 4: مشتری را به عنوان یک زن در نظر بگیرید ، او تمام اطلاعاتی را که می توانید به او بدهید می خواهد.

درس مهمی که باید هنگام نوشتن و برقراری ارتباط به خاطر بسپارید: مصرف کننده را دست کم نگیرید. مخاطب خود را "گنگ" تصور نکنید ، برای آن ارزش قائل شوید گویی که او همسر شما است.

دیوید اوگیلوی نقل قول:

"مشتری مصرف کننده نیست او همسر تو است. اگر تصور کنید که یک شعار صرف و چند صفت پوچ او را ترغیب به خرید هر چیزی می کند ، به هوش او توهین می کنید. او تمام اطلاعاتی را که می توانید به او بدهید می خواهد. "

معنی آن چیست؟ اگر می خواهید از بازاریابی درآمد کسب کنید باید به مخاطبان خود احترام بگذارید. هر روز ، مصرف کنندگان با تبلیغات بمب گذاری می شوند ، تبلیغاتی که در بسیاری از موارد با مرز مضحک هم مرز است: به نظر می رسد تبلیغ کنندگان فقط می خواهند نشان دهند که چقدر خلاق ، شوخ طبع یا باهوش هستند ، و این واقعیت را کاملاً نادیده می گیرند که یک تبلیغ باید ارائه دهد اطلاعات مربوطه و اغوای مردم.

 

پدر تبلیغات - نقل قول DAVID OGILVY
به عنوان مثال ، در این سری از محصولات "ضد پیری" ، این پیام نوید چیزی می دهد که حتی یک چاقوی جراحی نمی تواند انجام دهد: "چین و چروک کمتر در دقیقه " (چند دقیقه؟ !!) اگر واقعاً جواب داد ، من کاملاً مطمئن هستم اکنون به دنیای جراحی زیبایی پایان داده اند. گاهی اوقات من تعجب می کنم که آیا این افراد واقعی هستند!

 

 

دیوید اوگیلوی ، پدر تبلیغات ، نقل قول ها - مثال

 

فرمان دیوید اوگیلوی شماره 5: با آنها به زبانی که هر روز استفاده می کنند صحبت کنید.

با مخاطبان خود به همان روشی صحبت کنید که با یک دوست نزدیک که روی صندلی مقابل شما نشسته است صحبت کنید. در همان زمان ، وقتی برای مخاطبان خود می نویسید ، دیوید اوگیلوی گفت ،

هنوز خوانندگان خود را نمی به عنوان اینکه آنها با هم در یک ورزشگاه جمع آوری شد. وقتی مردم نسخه شما را می خوانند ، تنها هستند. وانمود کنید که از طرف مشتری خود برای هر یک نامه می نویسید. "

نقل قول اوگیلوی:

"به نظر من شما باید از زبان آنها ، زبانی که آنها هر روز استفاده می کنند ، زبانی که در آن فکر می کنند استفاده کنید."

مثال بعدی از ژیلت است و به دو دلیل بسیار جذاب است:

  1. این نشان می دهد که یک تیم بازاریابی خوب می تواند وضعیت نامطلوب یک برند را معکوس کند و این کار را به سرعت انجام دهد.
  2. ژیلت واقعاً می داند که چگونه به زبان مخاطب خود صحبت کند!

به نظر می رسد که در سال های اخیر ، ماه نوامبر ماه سبیل است! بله ، در صورت عدم آگاهی ، جنبشی به نام Movember وجود دارد که مردان را در سراسر جهان ترغیب می کند تا سبیل خود را در ماه نوامبر به منظور جمع آوری کمک مالی و ارتقا awareness آگاهی در مورد مسائل بهداشتی مردان و جمع آوری پول برای تأمین بودجه بگذارند. بیش از 770 برنامه تحقیقاتی. و وای گرفتار شده!

 

اینفوگرافیک متحرک
این کمپین خبر خوبی برای امور خیریه است ، اما خبر بدی برای مارک های فروش تیغ. جنبش مومبر محبوبیت زیادی داشت ، به حدی رسید که ژیلت تحت تأثیر تأثیر آن قرار گرفت. به گفته CFO P & G ، Jon Moeller ، آنها از 16 درصد کاهش فروش خبر دادند.

 

در این شرایط ، فکر می کنی ژیلت چه کاری انجام داده است؟ شکایت کنید و به عنوان برخی از برندهای حریص که واقعا هدف خیرخواهانه بزرگی را پشتیبانی نمی کنند ، به دلیل علاقه آنها فقط به فروش ، در ذهن مصرف کننده گیر کنید؟ البته که نه! (اگرچه همه ما می دانیم که در پایان روز ، هدف همیشه فروش است ).

ژیلت با رشته ای از تبلیغات شگفت انگیز پاسخ داد که با موومبر مقابله نکرد ، بلکه به آنها پیوست . علاوه بر این ، آنها این کار را از طریق یک کمپین تبلیغاتی با استفاده از محاوره ترین زبانی که می توانید تصور کنید ، دقیقاً برای ایجاد تعامل و جلب توجه مخاطبان هدف خود انجام دادند. برای شروع ایده ، فقط یکی از آنها را بخوانید ، با این یکی شروع کنید:

 

آه خدای من
ژیلت تبلیغات خود را به گونه ای نوشت که ترکیبی از سبک زیبایی Vintage تبلیغات یکپارچه ، و اصطلاحات نسل فعلی است ، با استفاده از اصطلاحاتی مانند "omg" (مخفف "اوه خدای من") که به احتمال زیاد توسط کسی استفاده می شود که 17 ساله است ، از دهان مادربزرگت است.

 

پدر فرمان تبلیغات  شماره 6: عناوین بزرگی بنویسید و با موفقیت 80٪ از پول خود را سرمایه گذاری کنید.

یکی از نقل قول های دیوید اوگیلوی می گوید:

"به طور متوسط ​​، پنج برابر تعداد افراد عنوان را می خوانند تا نسخه اصلی را بخوانند. وقتی عنوان خود را نوشتید ، هشتاد سنت از دلار خود خرج کرده اید. "

وقتی صحبت از عناوین می شود کمتر است . آیا می دانید از هر 10 نفر 8 نفر فقط عنوان را می خوانند؟ فقط 2 نفر از 10 نفر باقی می مانند و ادامه مقاله را می خوانند. با این اعداد ، آیا واقعاً فکر می کنید مردم توانایی این را دارند که وقت خود را با خواندن چیزی پیچیده یا روی حیله و تزویر تلف کنند ، که این باعث می شود بیشتر فکر کنند؟ مردم فقط به اطلاعات کافی نیاز دارند ، که فقط در چند ثانیه آنها را فریب می دهد تا کمی بیشتر بمانند.

اساساً با یک عنوان تبلیغاتی عالی ، آنچه را که خواننده باید به ما بگوید: "خوب ، شما توجه من را جلب کردید ، اکنون ، بیشتر به من بگویید."

 

im-listening-cat-gif
بنابراین ، با عنوان و کپی خود ، می خواهید مردم محصول شما را خریداری کنند ، درست است؟ آنچه خواننده می خواهد بداند تا متقاعد شود آخرین نکته است: چرا؟ استاد تبلیغات می گوید: "هرچه تبلیغات شما بیشتر آموزنده باشد ، اقناع کننده تر خواهد بود."

 

دیوید اوگیلوی درباره عناوین عالی تبلیغات نقل قول می کند  :

"هرگز از عناوین روی حیله و تزویر یا بی ربط استفاده نکنید ... مردم خیلی سریع می خوانند تا متوجه شوند شما چه می خواهید بگویید."

نوشتن عناوین عالی برای تبلیغات به همان راحتی که به نظر می رسد ساده نیست ، اما اگر می خواهید آنها را بخوانید ، درک کنید و مردم برای خواندن بقیه متن باقی بمانند ، شما باید یاد بگیرید که به سخنرانی تسلط داشته باشید و از هر آنچه در مورد محصول می توانید بدانید .

هنگامی که دیوید Ogilvy در زمان رولز رویس به عنوان یک مشتری، او سه هفته را صرف خواندن و مطالعه تمام ویژگی های فنی از ماشین تا زمانی که با عبارت آمد "60 مایل در ساعت، بلندترین سر و صدا می آید از ساعت های برقی" . این عنوان شد و بقیه جزوه فروش از 607 کلمه نسخه تشکیل شده بود. من در مورد شما نمی دانم ، اما نمی توانم 607 کلمه متن را بخوانم بدون عنوان خوبی که باعث می شود بیشتر بخواهم .

در اینجا مثالی از عنوان عالی تبلیغاتی ایجاد شده توسط Ogilvy آورده شده است: 

 

رول
آیا می خواهید یاد بگیرید چگونه عناوینی بنویسید که حتی باعث ایجاد حسادت Buzzfeed یا Upworthy شود ، زیرا هیچ کس قادر به مقاومت در برابر کلیک کردن بر روی آنها نیست؟ پس شما باید این پست را بخوانید!

 

نکته : شما می توانید با به اشتراک گذاشتن نسخه های مختلف عنوان در توییتر ، عناوین مناسبتری را برای وبلاگ خود امتحان کنید. نکته جالب در مورد توییتر این است که عنوان همه چیز است: اگر خوب باشد ، تعداد زیادی کلیک دریافت می کند. در غیر این صورت ، نادیده گرفته می شود. عنوان با بیشترین کلیک ممکن است بهترین باشد.

با کوتاه کردن پیوندهای خود با bit.ly یا استفاده از برچسب های UTM و Google Analytics می توانید تعداد کلیک ها را اندازه بگیرید . یا می توانید از ابزارهایی مانند Postcron برای کوتاه کردن پیوندها و زمانبندی انتشار عناوین مختلف در زمان های مختلف و در شبکه های اجتماعی مختلف استفاده کنید.

فرمان شماره 7 دیوید اوگیلوی: با قهرمان سازی محصول را برجسته کنید.

چه تفاوتی بین فروش صابون A و فروش صابون B وجود دارد ، اگر اساساً هر دو صابون خاصیت یکسانی دارند و اساساً محصول یکسانی هستند؟ تهیه چیز دیگری این کار را نمی کند. در واقع ، ساخت محصول خود را قهرمان و ستاره.

همانطور که در مورد داو دیدیم ، آنها در شبکه های اجتماعی شرکت می کنند ، و بحث ها را تشویق می کنند تا تعریف کنند زیبایی واقعی در پاسخ به اعتماد به نفس پایین زنان ناشی از جامعه و رسانه ها چیست. اگر محصولات زیادی مشابه آن وجود داشته باشد ، محصولات شما باید کالاهای مشابه یا بیشتر را تهیه کرده و چیزهای اضافی را به میز بیاورید . افراد باید با ارزش های مارک تجاری و هر آنچه که محصول نشان می دهد هویت داشته باشند.

اگر فکر می کنید محصول شما خسته کننده است ، پس Ogilvy چند خبر برای شما دارد: "هیچ کالایی کسل کننده وجود ندارد ، فقط نویسندگان کسل کننده هستند."

نقل قول اوگیلوی:

"من هرگز محصولی را به نویسنده اختصاص نمی دهم مگر اینکه بدانم او شخصاً به آن علاقه دارد. هر بار که من یک کمپین بد نوشتم ، دلیل آن عدم علاقه محصول برای من بود. "

مارک عظیم دیگری که به دلیل سبک ، شخصیت نوآورانه ، فناوری ، کیفیت و سادگی محصولات خود توانست خود را در ذهن مصرف کنندگان جای دهد ، اپل است. راستش را بخواهید ، آنها در این کار بهترین هستند.

 

سیب-بهترین-گیف

 

برای برجسته شدن ، باید در ذهن مصرف کنندگان کاملاً مشخص باشید: شما کی هستید و چه کاری انجام می دهید.

اپل می داند چگونه باورهای خود را در گوش مخاطبان خود نجوا کند. تعداد زیادی دستگاه پخش کننده و رایانه لوحی MP3 در بازار وجود دارد ، اما iPod یا iPad بیش از ساعتها و ساعتها موسیقی و فیلم به شما می دهد. استراتژی موقعیت یابی اپل اساساً بر احساسات و سبک زندگی مصرف کننده ، تخیل ، اشتیاق ، رویاها ، امیدها ، آرزوها متمرکز است و قول می دهد زندگی افراد را آسان تر خواهد کرد.

هنگام خرید یک محصول اپل ، شما بلافاصله بخشی از نسلی می شوید که معتقد است شورشیان می توانند جهان را تغییر دهند و باید برای آنچه فکر می کنند مبارزه کنند. این مارک به لطف استراتژی های استیو جابز ، که این شرکت را تأسیس و برای دستیابی به بالاترین سطح کیفیت ، موفق به تبدیل به آنچه که امروز است ، شد.

در این مقاله ، ما بیشتر در مورد ایدئولوژی یکی دیگر از نوابغ افسانه ای که باور نکردنی ترین درس های بازاریابی را به ما آموخته است ، می پردازیم .

 

ویژگی های سیب-شخصیت-شیک
 

 

دیوید اوگیلوی نقل قول :

"نمی بندید. از پارک توپ بیرون بروید. هدف شرکت جاودانه ها باشید. "

می دانید منظورش از این حرف چیست؟ شما هرگز نباید تسویه حساب کنید. از محصول خود گرفته تا نسخه تبلیغاتی خود به دنبال کمال باشید. به عنوان یک روزنامه نگار یا بازاریاب ، فقط یک نکته وجود دارد که باید نگران آن باشید: محصول من ، آیا فروش می یابد یا نه؟ سوال این است.

و اگر فروش ندارد ، از هر آنچه از دیوید اوگیلوی آموخته اید استفاده کنید و از خود بپرسید:

  • آیا این کار نمی کند زیرا من مصرف کننده را دست کم می گیرم و خلاقیت در تبلیغ را نسبت به اطلاعات واقعاً مهم اولویت می دهم؟ (اگر چنین است ، آن را ساده کنید و اطلاع دهید)
  • آیا پیام من قابل درک است یا فقط یک جناس خوب است؟ (فقط خلاقیت را فدای فروش نکنید ؛ هدف شما برقراری ارتباط برای فروش است).
  • آیا من با مخاطبانم به زبانی که آنها می فهمند و روز به روز از آنها استفاده می کنند صحبت می کنم یا اینکه خیلی فنی یا پیچیده هستم؟ (با آنها به زبانی که آنها می فهمند صحبت کنید ، اگر نمی دانید چیست ، روی مخاطبان خود مطالعه کنید تا بفهمید!)
  • آیا می دانید پیام خود را به سمت چه کسی هدایت می کنید ، آنها چگونه فکر می کنند و به چه چیزهایی نیاز دارند ؟ (تکالیف خود را انجام دهید! آنچه خوانندگان شما می خواهند را دریابید و آن را تهیه کنید. پیامی را که باید بشنوند برای ساختن آنها بخرید).
  • آیا عنوان تبلیغات شما به اندازه کافی قابل کلیک و اغوا کننده است که بتواند آنها را بخواند تا همه چیز را بخوانند؟ (سعی کنید توجه را با عناوین خود جلب کرده و خوانندگان خود را بدون اینکه آن را بیش از حد پیچیده جلوه دهند ، خواهان مطالب بیشتری باشند).

و سرانجام ، آیا شما قهرمان ذهن مخاطبان خود هستید؟ آیا می دانید چه چیزی شما را از دیگران جدا می کند؟

ایده های نوابغ فقط روند لحظه ای نیستند بلکه در واقع فراتر از زمان هستند. اما ، از همه درسی که از این استاد استراتژیست آموخته ام ، درسی که بیشتر مرا مورد آزار قرار داده است ،

"شما هرگز نباید حل و فصل کنید ، و همیشه باید هدف بالا داشته باشید."

در زندگی شخصی و شغلی خود ، شما فقط باید بهترین ها را هدف بگیرید و سپس ، کمی بالاتر بروید. " و باور کن دیوید اوگیلوی ، به آنجا رسیدی!