• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

چرا تبلیغات برای تجارت مهم است

چرا تبلیغات برای تجارت مهم است

در مصر باستان، تبلیغات هدف مهمی را در دنیای تجارت انجام داده است، زیرا فروشندگان را قادر می سازد تا به طور مؤثر با یکدیگر برای جلب توجه خریداران رقابت کنند. صرف نظر از اینکه کالاها و خدماتی که شرکت شما ارائه می‌کند یک ضرورت، لوکس یا فقط کمی هوی و هوس باشد، نمی‌توانید برای حفظ یک جریان ثابت از مشتریان، به یک اعلامیه یا صحبت‌های شفاهی تکیه کنید. تعهد قوی به تبلیغات به همان اندازه که یک فراخوان خارجی برای اقدام است، به همان اندازه که یک تقویت داخلی برای تیم فروش شما است.

10 دلیل که چرا باید تبلیغات کنیم

10 دلیل که چرا باید تبلیغات کنیم

اگر پس از شروع یک کسب و کار و شروع یک برنامه بازاریابی - یعنی سرمایه گذاری پول نقد جدی برای ارتقای کسب و کار (از 100 دلار در ماه تا 1000000 دلار در ماه) - تصمیم گرفتید بازاریابی را برای مدتی متوقف کنید، بلافاصله به این صفحه را بخوانید و فهرست زیر از دلایلی که چرا باید به بازاریابی ادامه دهید را بخوانید:
1. بازار دائما در حال تغییر است. خانواده های جدید، چشم اندازهای جدید، سبک زندگی جدید بازار را تغییر می دهند. نزدیک به 13 درصد از مردم آمریکا در سال 2009 محل سکونت خود را تغییر دادند. نزدیک به 5 میلیون آمریکایی ازدواج خواهند کرد. وقتی تبلیغات را متوقف می‌کنید، فرصت‌های در حال تکامل را از دست می‌دهید و دیگر بخشی از فرآیند نیستید. تو اتوبوس نیستی شما در بازی نیستید.
2. مردم به سرعت فراموش می کنند. به یاد داشته باشید، آنها روزانه با هزاران پیام بازاریابی (تقریباً 5000) بمباران می شوند. آزمایشی نیاز به ثبات در بازاریابی را با اجرای تبلیغات یک بار در هفته به مدت سیزده هفته ثابت کرد. پس از آن دوره، 63 درصد از افراد مورد بررسی تبلیغات را به خاطر داشتند. یک ماه بعد، 32 درصد آن را به خاطر آوردند. دو هفته پس از آن، 21 درصد آن را به خاطر آوردند. یعنی 79 درصد آن را فراموش کرده اند.
3. رقابت شما کنار نمی رود. مردم پول خود را برای خرید خرج می کنند و اگر شما آنها را آگاه نکنید که چیزی می فروشید، پول خود را در جای دیگری خرج می کنند.
4. بازاریابی هویت شما را تقویت می کند. وقتی بازاریابی را کنار می گذارید، شهرت، قابلیت اطمینان و اعتماد مردم به شما را کاهش می دهید. وقتی شرایط اقتصادی بد می شود، شرکت های هوشمند همچنان به تبلیغات خود ادامه می دهند. پیوند ارتباطی بسیار باارزش است که نمی توان هوسبازانه شکست.
5. بازاریابی برای بقا و رشد ضروری است. به استثنای بسیار اندک، مردم نمی‌دانند که شما آنجا هستید، اگر حرفتان را به گوش نرسانید. و وقتی بازاریابی را متوقف می کنید، در مسیر عدم هستید. همانطور که بدون بازاریابی نمی توانید یک کسب و کار راه اندازی کنید، بدون آن نیز نمی توانید آن را حفظ کنید.
6. بازاریابی شما را قادر می سازد تا مشتریان قدیمی خود را حفظ کنید. بسیاری از شرکت ها در تجارت تکراری و ارجاعی زنده می مانند. مشتریان قدیمی کلید هر دو هستند. وقتی مشتریان قدیمی از شما یا در مورد شما خبری ندارند، تمایل دارند شما را فراموش کنند.
7. بازاریابی روحیه را حفظ می کند. وقتی بازاریابی خود را در محل کار می بینید، و به خصوص وقتی می بینید که واقعاً کار می کند، روحیه شما بهبود می یابد. روحیه کارمندان شما نیز به همین ترتیب بالا می رود. و حذف بازاریابی برای کسانی که فعالانه تبلیغات شما را دنبال می کنند، سیگنالی از شکست به نظر می رسد. این افراد زیاد نخواهند بود، اما تعدادی خواهند بود.
8. بازاریابی به شما مزیتی نسبت به رقیبی می دهد که بازاریابی را متوقف کرده اند. یک اقتصاد آشفته می تواند یک مزیت عالی برای یک کارآفرین بازاریابی باشد. برخی از رقبا را مجبور می کند که بازاریابی را متوقف کنند - به شما فرصتی می دهد تا از آنها جلوتر بروید و برخی از مشتریان آنها را جذب کنید. در همه شرایط زشت اقتصادی، برنده و بازنده وجود دارد.
9. بازاریابی به کسب و کار شما اجازه می دهد تا به فعالیت خود ادامه دهد. شما هنوز مقداری سربار دارید: قبوض تلفن، تبلیغات صفحه زرد، اجاره و/یا هزینه تجهیزات، احتمالاً حقوق و دستمزد، زمان شما. بازاریابی هوای تنفسی را در بالای سر ایجاد می کند.
10. شما پولی را سرمایه گذاری کرده اید که در انتظار از دست دادن آن هستید. اگر بازاریابی را رها کنید، تمام پولی که برای تبلیغات، آگهی‌های بازرگانی و زمان و مکان تبلیغات خرج کرده‌اید، از بین می‌رود، زیرا آگاهی مصرف‌کننده‌ای که خریده است به تدریج کاهش می‌یابد. مطمئناً می توانید دوباره آن را بخرید. اما شما باید از صفر شروع کنید. به ندرت ایده خوبی است که بازاریابی را به طور کامل متوقف کنید، مگر اینکه قصد خروج از تجارت را داشته باشید.

تبلیغات باعث ارتقای محصولات و خدمات است

تبلیغات باعث ارتقای محصولات و خدمات است

جورج فلتون، نویسنده کتاب "تبلیغات: مفهوم و کپی" می گوید: هدف اصلی تبلیغات این است که این کلمه را به گوش شما برسانیم که چیزی هیجان انگیز برای ارائه دارید. این می تواند هر چیزی باشد، از یک رویداد سرگرمی آتی که تبلیغ می کنید، یک خط محصول جدید که می فروشید، یک کمپین سیاسی که مدیریت می کنید، گسترش یک پلتفرم خدمات موجود یا قرار دادن رسمی یک شینگل برای اولین کسب و کارتان. خواه تبلیغ شما به صورت تبلیغات چاپی، تبلیغات، بیلبوردها یا بیلبوردهای دستی باشد، محتوا با شناسایی چه کسی، چه چیزی، چه زمانی، کجا و چرا به قوانین روزنامه نگاری پایبند است.

تبلیغات باعث افزایش آگاهی مشتری میشود

تبلیغات باعث افزایش آگاهی مشتری میشود

تبلیغات به افزایش آگاهی جمعیت هدف شما در مورد مسائلی که ممکن است با آنها ناآشنا باشد و همچنین به آنها در مورد مزایای مرتبط محصول یا خدمات شما آموزش می دهد. نمونه رایج این صنعت، صنعت مراقبت های بهداشتی است. برای مثال، اگر مصرف‌کننده‌ای تبلیغات تلویزیونی را تماشا کند که در آن شخصی دردها و دردهایی را که شبیه دردهایی است که بیننده تجربه می‌کند، توصیف می‌کند، آگهی نه تنها یک علت احتمالی را شناسایی می‌کند، بلکه یک راه‌حل یا گزینه درمانی بالقوه را پیشنهاد می‌کند تا با پزشکش در میان بگذارد.

تبلیغات باعث مقایسه با رقبا میشود.

تبلیغات باعث مقایسه با رقبا میشود.

جرارد تلیس، نویسنده کتاب «تبلیغات مؤثر: درک زمان، چگونگی و چرایی کارکرد تبلیغات»، می‌گوید: تبلیغات از مخاطبان هدف شما دعوت می‌کند تا ارزیابی کنند که محصول یا خدمات شما در برابر رقبای شما چگونه عمل می‌کند. نمایش محصولات شوینده خانگی مثال خوبی برای این امر است زیرا شواهد بصری قانع‌کننده‌ای را ارائه می‌کند که نشان می‌دهد کدام محصول کار سریع‌تر و مؤثرتری را برای مقابله با لکه‌های سرسخت انجام می‌دهد. تبلیغات سیاسی نمونه دیگری از این است که چگونه تبلیغات به مقایسه صلاحیت ها و سوابق رای کاندیداها برای خوانندگان و بینندگان کمک می کند تا انتخاب های آگاهانه ای را در صندوق های رای انجام دهند.

تبلیغات باعث حفظ مشتریان موجود میشود

تبلیغات باعث حفظ مشتریان موجود میشود

کنت رومن و جین ماس، نویسندگان "چگونه تبلیغ کنیم"، می گویند که یک کمپین تبلیغاتی مداوم برای یادآوری به مشتریان فعلی شما ضروری است که شما هنوز در اطراف هستید. در یک اقتصاد آشفته که بسیاری از مغازه‌ها، رستوران‌ها و شرکت‌ها در حال از بین رفتن هستند، حفظ حضور قوی از طریق تبلیغات منظم، آگهی‌ها، کارت‌پستال‌ها، رویدادها و یک وب‌سایت پویا برای روابط بلندمدت بسیار ارزشمند است. این همچنین به جذب مشتریان جدیدی کمک می کند که ممکن است در ابتدای باز کردن شما به محصولات یا خدمات شما نیاز نداشته باشند اما اکنون از اینکه خاطرات خود را حفظ می کنند خوشحال هستند.

چرا شرکت ها تبلیغات میکنند

چرا شرکت ها تبلیغات میکنند

واضح به نظر می رسد که چرا شرکت ها تبلیغ می کنند، اما، مانند همه چیز، چیزهای بیشتری در آن وجود دارد. چه آنلاین و چه آفلاین، تبلیغات موفق = فروش بیشتر برای یک شرکت. تبلیغات همچنین می‌تواند افراد را متقاعد کند که برند را تغییر دهند، وفاداری به یک برند خاص را ایجاد کنند و در نهایت، مردم را وادار به پرداخت بیشتر برای محصولات یا خدمات کنند.

همه تبلیغات محصولات و خدمات را نمی فروشند - تبلیغات می تواند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات (مثلاً در مورد سلامتی ما)، تأثیرگذاری بر نظرات (مثلاً در مورد ایجاد چیزهای جدید در جوامع ما) یا تأثیرگذاری بر اقدامات (مثلاً ترویج احزاب و کمپین های سیاسی) استفاده شود.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

تبلیغات رسانه های اجتماعی

تبلیغات رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهد با افرادی که به خدمات یا محصول شما نیاز دارند ارتباط برقرار کنید

طبق یک نظرسنجی در سال 2016 که توسط مرکز تحقیقات پیو انجام شد،  56 درصد از بزرگسالان آنلاین از مجموعه نسبتاً متنوعی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند که به عنوان بیش از یکی از پنج پلتفرم رسانه اجتماعی اندازه‌گیری شده در نظرسنجی تعریف می‌شود. علاوه بر این، همانطور که  65 درصد از بزرگسالان ایالات متحده به استفاده از رسانه های اجتماعی اعتراف می کنند، حضور در  آن به نفع برند شما نیز هست.

به عبارت ساده، اولین قدم برای فروش، آگاهی است، بنابراین شما می خواهید در مکان هایی که چشم همه است تبلیغ کنید. محصولاتی برای کاهش درد افراد و بهبود کیفیت زندگی آنها وجود دارد. تبلیغات به شما امکان می دهد تا نیازهای برآورده نشده مصرف کنندگان را یادآوری کنید. با این حال، اولین گام، یافتن جایی است که آنها هستند و آن مکان رسانه های اجتماعی است.

رسانه های اجتماعی پلتفرم های متنوع و قالب های تبلیغاتی متعددی را ارائه می دهند

رسانه های اجتماعی پلتفرم های متنوع و قالب های تبلیغاتی متعددی را ارائه می دهند

رسانه های اجتماعی پلتفرم های متنوع و قالب های تبلیغاتی متعددی را ارائه می دهند

یکی از زیبایی های تبلیغات در شبکه های اجتماعی این است که برای همه چیزهایی ارائه می دهد. اگر می خواهید به افراد میانسال و بزرگتر دسترسی داشته باشید، می توانید از فیس بوک استفاده کنید. اگر می خواهید هزاره ها را هدف قرار دهید، اسنپ چت وجود دارد. حتی می توانید آن را به محتوا تقسیم کنید. اگر تبلیغات شما در درجه اول به زیبایی بصری متکی است، از اینستاگرام یا پینترست استفاده کنید. اهداف شما هر چه که باشند، احتمالاً یک پلتفرم رسانه اجتماعی برای حمایت از آنها وجود دارد.

چرا لازم است در گوگل تبلیغات کنیم

چرا لازم است در گوگل تبلیغات کنیم

راه حل های بازاریابی طی چند دهه گذشته به شدت تغییر کرده است.

رشد اینترنت، موتورهای جستجو، رسانه‌های اجتماعی و دستگاه‌های دیجیتال، کانال‌های گسترده‌ای را در اختیار کسب‌وکارها قرار داده است تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

به طور متوسط در یک روز حدود 3.5 میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود.

بنابراین هیچ سوالی وجود ندارد که چرا میلیون ها کسب و کار از پلتفرم بازاریابی گوگل، گوگل ادز استفاده می کنند.

بنابراین، تبلیغات گوگل چگونه کار می کنند و چرا سرمایه گذاری روی آنها سودمند است؟

بیایید شروع کنیم به اینکه تبلیغات گوگل دقیقا چیست.

گوگل ادز (که قبلا با نام گوگل ادوردز شناخته می شد) یک پلتفرم بازاریابی پرداخت به ازای کلیک است که به کسب و کارها اجازه می دهد محصولات یا خدمات خود را از طریق تبلیغات کوتاه، ویدئوها، کمپین های خرید و موارد دیگر در موتور جستجو تبلیغ کنند.

پیشنهادات پولی توسط هر کسب و کار برای رقابت برای کلمات کلیدی یا عبارات جستجوی مرتبط با آن، به گوگل ارائه می شود.

کسب‌وکارها بالاترین قیمت پیشنهادی خود را به ازای هر کلیک (CPC) ارائه می‌کنند، یعنی حداکثر مقدار پولی که حاضرند برای کلیک کاربر روی یک تبلیغ بپردازند.

هرچه قیمت پیشنهادی بالاتر باشد، دستیابی به آن بیشتر خواهد بود و شانس بیشتری برای دستیابی به تبدیل های فروش دارد.

زمانی که کاربر یک عبارت یا کلمه کلیدی را جستجو می کند، گوگل پایگاه داده آن را اسکن می کند تا مناسب ترین تبلیغ برای نمایش را شناسایی کند.

این لزوماً پیشنهاد دهنده ای نخواهد بود که بالاترین پیشنهاد را داشته باشد.

گوگل واجد شرایط ترین تبلیغات را بر اساس چندین عامل انتخاب می کند

گوگل واجد شرایط ترین تبلیغات را بر اساس چندین عامل انتخاب می کند

گوگل واجد شرایط ترین تبلیغات را بر اساس چندین عامل انتخاب می کند:
  • امتیاز کیفیت: گوگل برندگان مناقصه را بر اساس چیزی به نام "امتیاز کیفیت" تعیین می کند، که معیاری است برای عملکرد یک تبلیغ. هرچه امتیاز کیفیت بالاتر باشد، شانس بیشتری برای ظاهر شدن بیشتر در جستجوها خواهد داشت - حتی اگر رقیب سرمایه گذاری بالاتری را برای یک تبلیغ پیشنهاد دهد. امتیاز کیفیت Google برای هر پیشنهاد دهنده بین 1 تا 10 بر اساس عملکرد کلی تخمین زده شده یک آگهی از عوامل متعددی رتبه بندی می کند:
  • ارتباط: وب سایت و صفحه فرود یک کسب و کار چقدر با عبارات جستجو و آگهی مرتبط است. عبارات جستجو باید دقیقاً نمایانگر چیزی باشد که تبلیغ تبلیغ می کند. تبلیغات مرتبط می تواند به بهبود نمره کلی کیفیت کمک کند زیرا Google دوست دارد تبلیغاتی را به کاربران خود ارائه دهد که مناسب ترین آنها برای جستجوی آنها باشد.
  • تجربه صفحه فرود: گوگل معمولاً دوست دارد کاربران خود را به سایت هایی هدایت کند که کاربرپسند، کند و ارتباطی با عبارات جستجوی افراد ندارند.
  • کلمات کلیدی خوب تحقیق شده: کلمات کلیدی مورد استفاده در هر تبلیغ باید دقیقاً با آنچه کاربر جستجو می کند مطابقت داشته باشد.
  • نرخ کلیک مورد انتظار: وقتی کلمه کلیدی شما توسط کاربر وارد می شود، گوگل تعیین می کند که آیا تبلیغ شما کلیک ایجاد می کند یا خیر.
امتیاز کیفیت گوگل یک عامل جدایی ناپذیر در موفقیت تبلیغات با عملکرد خوب است و حتی می تواند از رقبای کلمات کلیدی پردرآمد پیشی بگیرد.
اکنون که به نحوه عملکرد Google Ads نگاه کردیم، بیایید به این موضوع بپردازیم که چگونه Google Ads می تواند نتایج عالی برای مشاغل در سراسر جهان ایجاد کند.

موثرترین روش تبلیغات کدامست؟

موثرترین روش تبلیغات کدامست؟

تبلیغات موثر به مشتریان بالقوه می رسد و آنها را از محصولات یا خدمات شما آگاه می کند. در حالت ایده آل، تبلیغات باید توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کرده و آنها را به استفاده از محصول شما ترغیب کند. صرف نظر از روش، همه تبلیغات شما باید واضح باشد و به طور مداوم بیانیه موقعیت یابی منحصر به فرد کسب و کار شما را منعکس کند.

تبلیغات ارتباطی است که به منظور اطلاع رسانی، آموزش، متقاعد کردن و یادآوری محصول یا کسب و کار شما به افراد است. برای موفقیت، تبلیغات باید با سایر ابزارهای بازاریابی و عناصر تجاری کار کند. تبلیغات باید مزاحم باشد - یعنی باید باعث شود که شما آنقدر روزنامه را سر نزنید یا به روزتان فکر نکنید تا آگهی را بخوانید یا بشنوید. همچنین تبلیغات باید معتبر، منحصر به فرد و به یاد ماندنی باشد تا بتواند کارساز باشد. مانند تمام پشتیبانی های بازاریابی موثر، باید بر اساس یک استراتژی موقعیت یابی محکم ساخته شود. در نهایت، برای هر کمپین تبلیغاتی، باید پول کافی برای ارائه یک برنامه رسانه ای برای فراوانی تبلیغات، مهم ترین عنصر برای خاطره ماندن تبلیغات، خرج شود.

تبلیغات دهان به دهان تا زمانی وجود داشته است که بشر با کالاها و خدمات ارتباط برقرار کرده و تجارت کرده است. تبلیغات دهان به دهان موثرترین شکل در نظر گرفته می شود. دارای ویژگی های مطلوب از اعتبار قوی، سطح بالای توجه مخاطب، و استقبال دوستانه مخاطبان است. این شامل گفتگوی پایان باز با پرسش و پاسخ در مورد محصول، انگیزه های روانی برای خرید، به یاد ماندنی، کارایی و فراوانی است. تبلیغات دهان به دهان اطلاعات محصول را به بسیاری از خریداران بالقوه دیگر منتقل می کند (و حتی ممکن است شامل نمایش های آزمایشی تبلیغاتی و نمونه گیری رایگان باشد)، با هزینه کم یا بدون هزینه برای کسب و کار. در صورت امکان، یک کسب و کار کوچک باید یک برنامه تبلیغاتی ایجاد کند که منجر به تبلیغات دهان به دهان شود. مشتریان راضی بهترین تبلیغات شما هستند.

از برخی جهات، تبلیغات معمولی رسانه ای (مثلاً تبلیغات "کمتر پر کننده/ طعم بیشتر" میلر لایت) تنها به عنوان یک کاتالیزور برای دستیابی به تبلیغات دهان به دهان و افزایش فروش عمل می کند. تبلیغات موفق چندین برابر بیشتر از تعداد ارائه‌های رسانه‌ای پولی تبلیغات از طریق تبلیغات دهان به دهان به آن اشاره می‌کند.

چند توصیه برای بهبود کمپین تبلیغاتی

چند توصیه برای بهبود کمپین تبلیغاتی

  • مطمئن شوید که تبلیغات شما "بر اساس استراتژی" با موقعیت کسب و کار شما است. یک استراتژی موقعیت یابی خوب، شناسایی مخاطبان هدف صحیح برای تبلیغات شما را به همراه فهرستی از ویژگی ها و مزایای معنادار تضمین می کند. این می تواند دلایلی برای برتری و منحصربفرد بودن محصول به همراه «شخصیت» تبلیغاتی ارائه دهد.
  • یک پیام ساده و تک ارسال کنید. مردم در به خاطر سپردن نام یک نفر مشکل دارند، چه رسد به یک پیام تبلیغاتی پیچیده. از اصل "KISS" برای پیام های تبلیغاتی استفاده کنید: "ساده نگه دارید، احمقانه." برای تبلیغات چاپی، هر چه عنوان ساده تر باشد، بهتر است. و هر عنصر تبلیغاتی دیگر باید از پیام تیتر پشتیبانی کند، خواه آن پیام «قیمت»، «انتخاب»، «کیفیت» یا هر مفهوم ساده دیگری باشد.
  • استایلی دوست داشتنی داشته باشید. تبلیغات دارای شخصیت و سبک هستند. Pillsbury Doughboy تبدیل به یک نماد محبوب می شود. "میمون های اسفنجی" Quiznos تقریباً برند را غرق کردند. یک سبک و شخصیت دوست داشتنی پیدا کنید و حداقل یک سال یا بیشتر از تبلیغات با آن بمانید. تغییر سبک تبلیغات و شخصیت اغلب باعث سردرگمی خریداران بالقوه می شود. همچنین با خاطره‌انگیز بودن مبارزه می‌کند.
  • معتبر باشید اگر می گویید کیفیت یا ارزش شما "بهترین" است و واضح است که اینطور نیست، تبلیغات نابودی شما را تسریع می کند، نه افزایش کسب و کار شما. همچنین باید از شناسایی و تحقیر رقابت اجتناب شود. این به طور بالقوه گیج کننده و حواس پرتی است و ممکن است با وفاداری بیشتر خریداران به محصولات رقابتی، نه کمتر، به شما پاسخ دهد.
  • فروش را بخواهید. از خریداران دعوت کنید تا به فروشگاه شما بیایند، برای اطلاعات بیشتر ارسال کنند یا برای اطلاعات و سفارشات در آگهی تماس بگیرند. اطلاعاتی را که به راحتی قابل مشاهده است در آگهی برای مشتریان بالقوه برای خرید ارائه دهید: مکان، شماره تلفن، ساعات کاری فروشگاه، کارت های شارژ پذیرفته شده و غیره.
  • از رقابتی بودن تبلیغ مطمئن شوید. مشقت را بنویس. تبلیغات رقابتی را در رسانه هایی که قصد دارید در آن تبلیغ کنید، بررسی کنید. مطمئن شوید که تبلیغ شما از تبلیغات رقابتی متمایز است. می‌توانید از قضاوت شخصی، قرار گرفتن در معرض آزمون آگهی برای گروه کوچکی از خریداران هدف (یعنی تحقیقات کیفی)، یا روش‌های آزمایش کمی گران‌تر و پیچیده استفاده کنید. تبلیغات را برای منحصر به فرد بودن، به یاد ماندنی بودن، اعتبار و انگیزه خرید مقایسه کنید.
  • مطمئن شوید که تبلیغ حرفه ای به نظر می رسد. اگر زمان و استعداد دارید، نرم افزارهای گرافیک کامپیوتری و انتشارات رومیزی می توانند قالب هایی با ظاهر حرفه ای برای ایجاد تبلیغات چاپی زیبا ارائه دهند. دریافت کمک نویسندگی، هنری و گرافیکی از آژانس‌های محلی یا استودیوهای هنری که دارای متخصصان مجرب در کارمندان هستند، با نرم‌افزار رایانه‌ای گران‌قیمت و خلاقانه در داخل خود را در نظر بگیرید. آنها ممکن است در دراز مدت در زمان و هزینه شما صرفه جویی کنند و نتایج بهتری به همراه داشته باشند. تبلیغات الکترونیکی (به عنوان مثال، تلویزیون، رادیو، اینترنت) و تبلیغات در فضای باز بهتر است برای نوشتن، تولید و خرید با هزینه یا درصدی از دلارهای رسانه ای (یعنی به طور کلی 15 درصد از هزینه ناخالص رسانه) به متخصصان واگذار شود.
  • راستگو باش هر رسانه تبلیغاتی را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که پیام شما اخلاقی و واقعی است. قوانین سختگیرانه ای در مورد اعمال فریبنده و تبلیغات نادرست وجود دارد.

تبلیغات هر نوع ارتباط پولی از یک حامی یا منبع مشخص است

تبلیغات هر نوع ارتباط پولی از یک حامی یا منبع مشخص است

  • تبلیغات هر نوع ارتباط پولی از یک حامی یا منبع مشخص است که توجه را به ایده ها، کالاها، خدمات یا خود حامی جلب می کند. بیشتر تبلیغات به جای افراد به سمت گروه ها هدایت می شود و تبلیغات معمولاً از طریق رسانه هایی مانند تلویزیون، رادیو، روزنامه ها و به طور فزاینده ای اینترنت ارائه می شود. آگهی اغلب در اندازه گیری برداشت (به تعداد دفعاتی که یک مصرف کننده به تبلیغات معرض).

    تبلیغات یک شکل بسیار قدیمی از تبلیغات است که ریشه هایی دارد که حتی به دوران باستان بازمی گردد. در دهه‌های اخیر، شیوه‌های تبلیغات به شدت تغییر کرده است، زیرا فناوری و رسانه‌های جدید به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهند تا مکان‌های تبلیغاتی سنتی را دور بزنند. از اختراع کنترل از راه دور، که به افراد اجازه می دهد بدون ترک مبل، تبلیغات را در تلویزیون نادیده بگیرند، تا دستگاه های ضبط کننده ای که به مردم اجازه می دهد برنامه های تلویزیونی را تماشا کنند اما تبلیغات را نادیده می گیرند، تبلیغات معمولی رو به زوال است. در کل، بینندگان تلویزیونی پراکنده شده و رتبه بندی ها کاهش یافته است.

    رسانه‌های چاپی نیز در حال کاهش هستند، به طوری که افراد کمتری مشترک روزنامه‌ها و سایر رسانه‌های چاپی می‌شوند و افراد بیشتری به منابع دیجیتال برای اخبار و سرگرمی علاقه‌مند هستند. درآمد تبلیغات روزنامه‌ها از سال 2000 به‌طور پیوسته کاهش یافته است. [1]  درآمد تبلیغات در تلویزیون نیز پایین است و در تعداد روزافزونی از شبکه‌های پخش و کابلی تقسیم می‌شود. واضح است که شرکت ها برای دستیابی به مشتریان باید از کانال های تبلیغاتی سنتی فراتر روند. رسانه های دیجیتال با خوشحالی وارد عمل شده اند تا این شکاف را پر کنند. با وجود این تغییر چشم‌انداز، برای بسیاری از شرکت‌ها تبلیغات در خط مقدم نحوه ارائه پیام مناسب به مشتریان و مشتریان احتمالی باقی می‌ماند.

3 هدف اصلی تبلیغات کدامند؟

3 هدف اصلی تبلیغات کدامند؟

  •  

    تبلیغات سه هدف اصلی دارد: اطلاع رسانی، متقاعد کردن و یادآوری.

    تبلیغات آموزنده باعث ایجاد آگاهی از برندها، محصولات، خدمات و ایده ها می شود. محصولات و برنامه های جدید را اعلام می کند و می تواند به مردم در مورد ویژگی ها و مزایای محصولات جدید یا تاسیس شده آموزش دهد.
    تبلیغات متقاعد کننده سعی می کند مشتریان را متقاعد کند که خدمات یا محصولات یک شرکت بهترین هستند، و برای تغییر ادراک و ارتقای تصویر یک شرکت یا محصول کار می کند. هدف آن تحت تاثیر قرار دادن مصرف کنندگان برای اقدام و تغییر برند، امتحان یک محصول جدید یا وفادار ماندن به برند فعلی است.
    تبلیغات یادآور نیاز به یک محصول یا خدمات یا ویژگی ها و مزایایی را که هنگام خرید فوری به مردم ارائه می دهد را یادآوری می کند.
    در سمت چپ، پوستری که مردی با کلاه بالایی را نشان می‌دهد که آبجو در دست دارد و مشتی را بالا برده است. پشت سر او یک پس‌زمینه طرح‌دار با خوک‌ها و برگ‌های افرا است. روی پوستر Rogue نوشته شده است. دونات وودو. بیکن Maple Porter، Porter دم شده با طعم های طبیعی. در سمت راست، پوستری یک بطری اسموتی Naked Boosted Green Machine را در مقیاسی با میوه های متعدد دیگر نشان می دهد. ترازو می گوید 1. روی پوستر نوشته شده است، 1 پوند میوه بنوشید. کارهایی را که دوست دارید بیشتر انجام دهید. با چاپ کوچکتر، این نوشته می‌خواند: چه به ماهیگیری با مگس یا یوگا علاقه‌مند باشید، Naked Juice چیزهای زیادی برای ادامه دادن شما دارد. آبمیوه 100٪ ما به شما کمک می کند 110٪ از کارهایی را که دوست دارید انجام دهید.