راهنمای مقدماتی تبلیغات اینترنتی

 

کاملاً در هر مشاغل نوعی حضور در اینترنت وجود دارد - آنها می توانند بزرگ یا کوچک باشند ، محصولات و خدمات را بفروشند ، بسیار خاص یا عمومی باشند - همه آنها یک چیز را می خواهند: در حالی که کمترین میزان سرمایه گذاری را انجام می دهند به بیشترین تعداد افراد برسند و دریافت بیشترین میزان مزایای ممکن .

خوب ، یک روش بسیار کارآمد برای دستیابی به همه اینها وجود دارد در حالی که همه مشتریان بالقوه شما را از کسب و کار شما می شناسند و به آن علاقه مند هستند: تبلیغات اینترنتی .

بر خلاف تبلیغات سنتی، اینترنت تبلیغات به طور فزاینده در دسترس تر را برای هر کسب و کار است و شما را قادر می سازد تا به سرعت، به راحتی، موثر و مقرون به صرفه رسیدن عمومی هدف خود را . به همین دلیل است که با حضور آنلاین در بین آن مشاغل جایگاه بیشتری پیدا می کند.

بنابراین ، گرچه داشتن یک وبلاگ امری اساسی است ، اما حضور در شبکه های اجتماعی ضروری است و داشتن یک استراتژی بازاریابی آنلاین ضروری است . واقعیت این است که تبلیغات اینترنتی نیز ضروری است و در حال تبدیل شدن به یک عمل عادی و ضروری است.

این فقط این نیست ، بلکه باید بدانید که چرا تبلیغات اینترنتی بسیار مهم است ، چه نوع تبلیغاتی وجود دارد و چه نکاتی را باید برای دستیابی به بهترین نتیجه دنبال کنید. و این دقیقاً همان چیزی است که ما قصد داریم به شما نشان دهیم. آماده؟؟

تبلیغات اینترنتی JLO GIF

بزرگترین مزیت تبلیغات در اینترنت چیست؟

تصور کنید که در یکی از بهترین خیابان های جهان ویترین فروشگاهی جذاب دارید که در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال باز است . این چیزی است که کم و بیش اتفاق می افتد وقتی که شما در تبلیغات اینترنتی سرمایه گذاری می کنید: شما به طور خودکار در معرض دید هزاران نفر قرار می گیرید که تمام زندگی خود را به دنبال شما می گشتند و حتی نمی دانستند که شما موجودیت دارید!

علاوه بر این ، شرط بندی در مورد تبلیغات آنلاین هم برای مشاغل بزرگ و هم برای کسب و کارهای کوچک بسیار مهم است ، زیرا با فقط چند دلار شما می توانید دید بهتری داشته باشید ، که مطمئناً به افزایش بازدید به وب سایت شما و افزایش در شما تبدیل می شود. فروش آنلاین .

به طور خلاصه ، یک کمپین تبلیغاتی اینترنتی پولی که به خوبی طراحی و اجرا شده است ، می تواند موفقیت شما را چندین برابر کند.

اما این چیزی است که بیشتر و بیشتر مردم از آن آگاه می شوند. شاید به همین دلیل است که تبلیغات اینترنتی هر ساله میلیون ها میلیون دلار در سراسر جهان جابجا می کند . در واقع ، در کنار بازاریابی محتوا و بازاریابی ویدیویی ، تبلیغات آنلاین یکی از بزرگترین مناطق در حال رشد در اینترنت است.

اطلاعات مالی: هزینه تبلیغات اینترنتی  فقط دو سال پیش به 137.53 میلیارد دلار رسیده و برای سال بعد پیش بینی می شود حتی از هزینه تبلیغات تلویزیونی نیز فراتر رود .

این امر تا حدی به این دلیل است که تبلیغات آنلاین بسیار جذاب است و علاوه بر این تقسیم بندی بهتری از تبلیغات شما را امکان پذیر می کند ، بنابراین شما می توانید اساساً به هر نوع مخاطبی که می خواهید برسید .

همه اینها را می توان به روشی موثر ، ساده ، انعطاف پذیر ، به راحتی قابل اندازه گیری و کم هزینه انجام داد. علاوه بر این ، شما می توانید عملکرد تبلیغات خود را در زمان واقعی و در صورت عملکرد یا عدم عملکرد مشاهده کنید .

و اگر هنوز هم به دلایل بیشتری برای تبلیغات اینترنتی نیاز دارید ، در اینجا 10 دلیل بزرگ وجود دارد که نشان می دهد واقعاً برای رونق کسب و کار شما ضروری است :

تبلیغات اینترنتی 10 مزیت

بنابراین اکنون که می دانید چرا باید اندکی از پول خود را برای تبلیغات پولی سرمایه گذاری کنید. ما حتی قصد داریم به شما بگوییم که بهترین شکل های تبلیغات اینترنتی چیست و بهترین آنها برای دستیابی به اهداف شماست. آیا شما به دنبال افزایش بازدید از وب سایت خود هستید ، به دست آوردن دید ، ورود به بازارهای جدید ، بهبود تصویر نام تجاری خود ، حفظ مشتری ، افزایش فروش ، به دست آوردن ROI مثبت یا اهداف دیگری که می خواهید انجام دهید. بگذار چک کنیم!

9 بهترین روش تبلیغات در اینترنت

روش های تبلیغات اینترنتی

  1. تبلیغات در موتورهای جستجو

یکی از متداول ترین روشهای تبلیغات اینترنتی ، بازاریابی موتور جستجو (SEM) است و البته گوگل همه آنها را برتری دارد.

در واقع ، غول بزرگ فناوری از روشی استفاده می کند بنابراین شما می توانید تبلیغات خود را با حمایت مالی انجام دهید: Google AdWords .

مزیت اصلی این نوع تبلیغات این است که آنها از طریق تبلیغات پولی امکان بهبود موقعیت وب سایت شما را فراهم می کنند . از این طریق ، به عنوان مثال با استفاده از تکنیک های SEM ، می توانید محصولات ، خدمات یا محتوای خود را از طریق سرویس تبلیغات Google یا سایر موارد تبلیغ کنید. کاربران به راحتی شما را پیدا می کنند ، زیرا تبلیغات شما در نتایج جستجوی مربوط به کاربر نمایش داده می شود.

این نوع تبلیغات معمولاً با پرداخت هر کلیک ( PPC ) انجام می شود. به این معنی که شما فقط هزینه هر کلیک روی تبلیغات خود را پرداخت می کنید ، و اگرچه روش های دیگری نیز وجود دارد ، اما همچنان بیشترین استفاده را می کند. این بسیار شخصی است و شما حداکثر کلیک هایی را که می خواهید برای یک کلمه خاص پرداخت کنید انتخاب می کنید .

از نظر قالب ، فقط حداکثر چهار خط متن پشتیبانی می شود و به روش زیر توزیع می شود: 25 حرف در عنوان ، 70 حرف در متن و 35 آدرس برای URL .

به عنوان مثال ، فرض کنید می خواهید ماه آینده در هتلی در جزایر فیجی رزرو کنید و در Google جستجو کنید: "بهترین هتل ها در جزایر فیجی". همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، در نتایج جستجوی بالا تبلیغات وجود دارد و برای موارد پایین نتایج ارگانیکی است که از طریق تکنیک های SEO قرار گرفته اند . نتایج اخیر با قرار دادن در رتبه بندی اول به شما نشان می دهد که تجارت شما قابل مشاهده است:

تبلیغات اینترنتی گوگل

در مورد استفاده از آنها ، تبلیغات موتور جستجو بیشتر توسط تبلیغاتی استفاده می شود که هدف اصلی آن دریافت ترافیک وب و تبدیل است ، زیرا با این نوع تبلیغات به کاربران در جستجوی محصولات خود می رسید. علاوه بر این ، این یکی از ساده ترین و کارآمدترین تکنیک های تبلیغاتی است.

  1. تبلیغات در شبکه های اجتماعی

این احمقانه است که از قدرتی که شبکه های اجتماعی در کمک به شما برای دستیابی به یک تجارت موفق دارند غافل شوید . و نه تنها در استراتژی بازاریابی دیجیتال شما موثر است بلکه تبلیغات در شبکه های اجتماعی به لطف اثربخشی خود به طور فزاینده ای طرفداران بیشتری پیدا می کند.

در حقیقت ، اکثر شبکه های اجتماعی امکان ایجاد تبلیغات را در سیستم عامل خود فراهم می کنند ، خواه تبلیغ تبلیغات پیام و محتوا باشد یا ایجاد تبلیغات خاص. Facebook ، Twitter ، LinkedIn ، Instagram   و YouTube  فقط برخی از آنها هستند.

بعلاوه ، آنها به شما امکان می دهند تا هدف عمومی خود را تقسیم بندی کنید و با این کار می توانید گروهی از افراد را که سعی در رسیدن به آنها دارید انتخاب کنید . نه تنها با این ، بلکه با پیام های تبلیغاتی خواهید توانست به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید ، در جایگاه بالاتری قرار بگیرید و گزینه های بیشتری برای دستیابی به نتایج موفق داشته باشید.

اگر می خواهید حضور خود را در شبکه های اجتماعی به حداکثر برسانید ، شناخته شدن و هدایت بازدید به سمت پروفایل های اجتماعی و وب سایت خود گزینه خوبی برای شماست.

اینگونه است که تبلیغات توییتر به عنوان تبلیغات در جدول زمانی شما به نظر می رسد :

تبلیغات اینترنتی Google cloud twitter ad

  1. بنرها

احتمالاً بنرها بهترین شناخته شده ترین شکل تبلیغات آنلاین هستند و بیشتر این به این دلیل است که آنها اولین تبلیغاتی بودند که در اینترنت ظاهر شدند.

آنها شامل قرار دادن استراتژیک تبلیغات با قالب ها ، اندازه ها و طرح های مختلف در یک صفحه وب هستند. کاربرانی که روی تبلیغات کلیک می کنند به سایتی که انتخاب می کنید منتقل می شوند. اگرچه مسئله این است که امروزه ما آنقدر از تبلیغات اشباع شده ایم که به سختی به آنها توجه می کنیم ، بنابراین ، اگر می خواهید تبلیغات اینترنتی کنید ابتدا باید گزینه های دیگر مانند Google AdWords یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ، اگر در حال خواندن یک مقاله خبری در هر روزنامه آنلاین هستید ، بگذارید بگوییم DailyMail.com ، تبلیغاتی مانند این را مشاهده خواهید کرد:

بنرهای تبلیغاتی اینترنتی

  1. پنجره های باز شو

تمام شوخی ها به کنار: بدون شک شما ده ها تبلیغ پاپ آپ را هنگام استفاده از اینترنت بسته اید (احتمالاً خیلی بیشتر از این) و این اتفاقاً در مورد تبلیغات آنلاین نیز عادی است و همچنین بسیار آزار دهنده است.

اینها پنجره هایی هستند که ظاهر می شوند و شما را به وب سایتی متفاوت از آنچه که اخیراً مشاهده می کردید می رسانند ، و گرچه سالها پیش این روش کاملاً کارآمد بود ، اما امروزه در اینترنت بدون ممنوعیت هرچه بیشتر و بزرگتر می شود.

اکنون ، این مربوط به منبع بازاریابی آنلاین بسیار محبوب نیست: درج یک پنجره بازشو در وب سایت خود که کاربران را به ثبت نام ، اشتراک یا وارد کردن ایمیل خود به منظور دریافت اطلاعات کاملا رایگان دعوت می کند .

چیزی به همین سادگی می تواند به شما در دستیابی به چشم انداز ، افزایش پایگاه داده و نتایج بهتر کمک کند. در Postcron ، همانطور که در ابتدای این مقاله کمی یاد گرفتید ، ما این عمل را پیاده کردیم و حقیقت این است که چیزی است که باید بخاطر بسپارید:

پنجره تبلیغاتی اینترنتی در Postcron

  1. تبلیغات در وبلاگ ها

با این کار ما به تبلیغاتی که در هر وبلاگ ظاهر می شود اشاره نمی کنیم - از آنجایی که این امر همراه با بنرها یا تبلیغات گوگل است - بلکه به نوعی تبلیغات غیرمستقیم است که معمولاً از طریق  داستان سرایی و محتوای مارک دار ایجاد می شود ، و ایجاد یک تبلیغ پیرامون یک تجربه ، داستان یا بازتاب

این یک روش نسبتاً جدید است و بنابراین بسیاری از مشاغل هنوز از مزایا بی اطلاع هستند.

این یک نوع شامل تبلیغات مشترک و به منظور استفاده از پتانسیل آن شما باید برای رهبران در بخش خود را جستجو کنید به آنها پرداخت در ازای آنها به نوشتن یک مقاله که در آن آنها بسیار از محصولات یا خدمات شما صحبت می کنند که البته وقتی می گوییم "پرداخت" ما نه تنها در مورد پول صحبت می کنیم بلکه شما همچنین می توانید محصولات و خدمات خود یا موارد دیگری را که هر دو می توانید از آنها بهره مند شوید به آنها ارائه دهید -

اگر قبلاً می دانید که کدام وبلاگ توسط عموم مخاطبان شما دنبال می شود ، این گزینه بسیار خوبی برای کشف و بازدید بیشتر است .

TheFashionSpot ، به عنوان مثال، یکی از مد و زیبایی وبلاگ بیشتر شناخته شده است که تمایل به مورد محصولات و خدمات به عنوان شما می توانید در تصویر زیر ببینید مختلف صحبت شده است:

تبلیغات اینترنتی در وبلاگ ها

  1. تبلیغات در تلفن های همراه

این بدون شک یکی از استراتژی های تبلیغاتی در اینترنت است که در سالهای گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده است زیرا عملا کل جهان دارای یک تلفن هوشمند یا نوع دیگری از دستگاه تلفن همراه هستند که به طور منظم با آنها ارتباط برقرار می کنند.

این امر باعث می شود که شرکت های بیشتر و بیشتر ترجیح دهند تبلیغات خود را با سریعترین رشد وفق دهند. و برخلاف آنچه مدت ها پیش اتفاق افتاد ، هنگامی که اکثر تبلیغات موبایلی فقط سازگاری ساده ای از تبلیغات رایانه ای بود ، اکنون تبلیغات بیشتر با هدف مشاهده از طریق تلفن هوشمند بدون ایجاد مزاحمت انجام می شود. اعم از متن ، فیلم یا تصویر.

آنها می توانند در هر دو شبکه اجتماعی و همچنین Google AdWords ، بنرها یا سایر اشکال تبلیغاتی باشند. بنابراین ، باید به خاطر داشته باشید که کاربران از تلفن های هوشمند و رایانه به یک روش استفاده نمی کنند ، بنابراین یک طراحی پاسخگو را انتخاب کرده ، طراحی را متناسب کرده و مطمئن شوید صفحه شما برای دیدن در تلفن همراه سازگار است. و مهمتر از همه ، اطمینان حاصل کنید که زمان بارگیری خیلی طولانی نباشد ، فراخوان برای عمل برجسته شده و دکمه ها قابل مشاهده هستند .

در این مثال می توانید  تبلیغات Orbitz را در Facebook مشاهده کنید که به طور انحصاری برای مشاهده از طریق تلفن های هوشمند ایجاد شده است:

تبلیغات اینترنتی orbitz در فیس بوک

  1. بازاریابی ایمیلی

سالهاست که این شکل از تبلیغات بر اینترنت مسلط است و آزار دهنده ، مزاحم و بی تأثیر نیست: تبلیغات گسترده ایمیل .

در واقع ، روزانه ایمیل های زیادی دریافت می کنیم که به نوعی از تبلیغات در امان مانده ایم و برای ارسال مستقیم به پوشه Spam به دو ثانیه بیشتر نیاز نداریم .

بازاریابی از طریق پست الکترونیکی هیچ ارتباطی با این موضوع ندارد بلکه فراتر از این است و می تواند بخشی اساسی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باشد.

بازاریابی از طریق پست الکترونیکی کل مقاله را در بر می گیرد (احتمالاً موارد بیشتر) اما برای این منظور ، در مورد تبلیغات صحبت می کردند و اشاره به تبلیغات استتار و تبلیغات در هر روز ، پیام های دوستانه و ارزشمندی دارند که کاربر نمی خواهد آنها را حذف کند .

این یک شکل قابل تحمل و دوستانه تبلیغات است و شما قطعاً باید از آن استفاده کنید اما آن را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود در نظر بگیرید نه به عنوان شکلی از تبلیغات.

به عنوان مثال ، اپل یکی از شرکت هایی است که تمایل دارد مرتباً از آن استفاده کند تا تبلیغات خود را به اشتراک بگذارد بدون اینکه کاربران آن را فقط به عنوان یک تبلیغ ببینند - حتی دکمه "خرید" را مستقیماً در ایمیل اضافه می کنند:

ineternet تبلیغات بازاریابی ایمیل سیب

  1. تبلیغات ویدئویی

ما بیشتر و بیشتر محتوای ویدئویی مصرف می کنیم و این باعث می شود تبلیغات ویدیویی پادشاه پادشاهان باشد.

فیلم های ویروسی در حال رشد است و حتی شبکه های اجتماعی فقط برای فیلم هایی مانند YouTube یا Vine تعیین شده است. در واقع ، این سیستم عامل ها می توانند به یک سرعت عالی برای تبلیغ کالا و خدمات شما تبدیل شوند. با استفاده از تبلیغات ویدیویی YouTube ، Dailymotion ، Vimeo و Vine ، قبل از شروع پخش ویدئو ، به کاربر نشان داده می شود. حتی می توان آنها را در وب سایت و نتایج جستجو قرار داد.

علاوه بر این ، این شکل از تبلیغات همچنین شامل بنرها و تبلیغاتی است که می تواند به عنوان یک ویدیو در یک وب سایت درج شود. نشان داده شده است که دو برابر تعداد کاربران نسبت به متن ساده یا تصاویر را به خود جلب می کند.

این گزینه خوبی است که بخاطر داشته باشید و علاوه بر این گزینه اقتصادی است که پیکربندی آن آسان است.

به عنوان مثال ، اگر ما در YouTube "بازاریابی آنلاین" را جستجو کنیم اولین نتیجه ای که ظاهر می شود یک تبلیغ است .

تبلیغات اینترنتی تبلیغات یوتیوب

  1. بازاریابی مجدد

بازاریابی مجدد یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی برای تبلیغ کنندگان کوچک و بزرگ است.

این فقط نوعی تبلیغات نیست بلکه ویژگی بسیار خوبی است که به شما امکان می دهد تبلیغات شخصی سازی کنید که برای کاربرانی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند اما هیچ تغییری انجام نداده اند ، نشان داده می شود .

این راه حل در Google AdWords ، غول تبلیغات آنلاین یافت می شود و عمدتا معطوف به بازگشت سرمایه است . بنابراین ، اگر بسیاری از کاربران بدون خرید چیزی از سایت شما خارج شده اند ، باید گزینه ای را در نظر بگیرید .

مراقب باشید زیرا استفاده نامناسب از بازاریابی مجدد ممکن است تهاجمی به نظر برسد ، اما با پیکربندی خوب اصلاً منفی نخواهد بود: می تواند برای تجارت شما بسیار مفید و سودآور باشد.

حتی اگر این اشکال اصلی تبلیغات اینترنتی باشد ، موارد دیگری وجود دارد و حتی می توانید آنها را با هم مخلوط کرده و یک استراتژی تبلیغات آنلاین را که شامل انواع مختلفی از تبلیغات است انتخاب کنید.

بنابراین ، همانطور که هست ، مهم است که قبل از شروع تبلیغات در اینترنت گسترده ، توصیه های روشنی داشته باشید . در زیر ما 10 نکته را در اختیار شما قرار می دهیم که هنگام تبلیغات آنلاین باید در خاطر داشته باشید.

10 نکته برای دستیابی به بهترین نتیجه با تبلیغات اینترنتی خود

  1. مشغول داشتن یک وب سایت خوب باشید

در واقع مهم نیست که شما چه نوع تبلیغاتی را منتشر می کنید: کاملاً همه آنها مأموریت دارند که مردم را وادار به کلیک بر روی آنها کرده و افراد گفته شده را به صفحه ای که شما انتخاب کرده اید هدایت کنند .

به همین دلیل شما باید از داشتن یک وب سایت خوب اطمینان حاصل کنید ، این وب سایت به سرعت بارگیری می شود ، طراحی خوبی دارد و تجربه کاربری خوبی تضمین می شود.

وقت لازم را برای تعیین اینکه کاربر هنگام ورود به صفحه چه اطلاعاتی را می بیند اختصاص دهید و مطمئن شوید که مفید و جذاب است بنابراین باعث ایجاد تبدیل می شود.

تبلیغات اینترنتی 404 GIF

  1. واقعاً بازار خود را بررسی کنید

شما می توانید بهترین تبلیغات را در کل جهان داشته باشید ، اما اگر مردم را گیج کنید این به درد شما نمی خورد . بنابراین بازار خود را بررسی کنید ، هدف عمومی خود را مشخص کنید ، آنها را تقسیم بندی کنید و واقعاً روشن کنید که چه کسی را هدف قرار داده اید تا بتوانید تبلیغاتی را طراحی کنید که تأثیرگذار باشد.

  1. مشخص کنید که از چه نوع تبلیغاتی استفاده خواهید کرد

به این فکر کنید که مشتری های بالقوه شما می توانند کجا باشند و وقتی می دانید نوع تبلیغاتی را که مناسب آنها است انتخاب کنید . مخاطبان شما در فیس بوک هستند؟ سپس کمپین های تبلیغات کتاب الکترونیکی Fac را انتخاب کنید . آیا شما مشتریان بالقوه فیلم تماشا می کنید؟ تبلیغات خود را در YouTube به حداکثر برسانید.

  1. به هدف تبلیغات اینترنتی بیندیشید

برای اینکه بتوانید تبلیغات موثری ایجاد کنید ، تعریف آنچه می خواهید با تبلیغات آنلاین خود به دست آورید بسیار مهم است. بنابراین ، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید بازدید بیشتری داشته باشید ، بازدهی بیشتری داشته باشید ، فروش بیشتری داشته باشید ، تصویر برند خود را بهبود ببخشید یا هر آنچه را می خواهید انجام دهید یا خیر و سپس تبلیغات خود را بر روی این اهداف متمرکز کنید.

شکست GIF / موفقیت تبلیغات اینترنتی

  1. زمان لازم را برای طراحی تبلیغات خود اختصاص دهید

به یاد داشته باشید که شما فضای بسیار کمی برای استفاده برای آنچه می خواهید منتقل کنید و نحوه انجام آن دارید. بنابراین در مورد کلماتی که استفاده خواهید کرد ، طولانی و سخت فکر کنید ، چه  عناصر بصری را تأکید خواهید کرد و چه عملکردهایی را به حداکثر می رسانید.

مدت زمانی که شما برای طراحی تبلیغات خود سرمایه گذاری می کنید می تواند نتایج شما را چند برابر و حتی سه برابر کند. انجام این کار را به آرامی .

  1. بسیار واضح و موجز باشید

برخلاف آنچه در بازاریابی محتوا اتفاق می افتد ، با تبلیغات اینترنتی شما این همه فضای لازم را ندارید تا مخاطب خود را متقاعد کنید که شما بهترین گزینه هستید. بنابراین ، وقتی می توانید سه کلمه بگویید ، از 10 کلمه استفاده نکنید .

تبلیغات آنلاین احساس فوریت می دهد و این شامل توانایی شما در مختصر بودن و فقط برجسته کردن موارد مهم است.

به این فکر کنید که چرا مخاطبان شما باید روی تبلیغات شما کلیک کنند و خیلی راحت تر جلو می رویم.

کشتی تبلیغات اینترنتی GIF

  1. از یک دعوت به عمل خوب استفاده کنید

برای اینکه مخاطبان شما عملی مصمم را انجام دهند باید به آنها بگویید. و اینجاست که فراخوان برای اقدام یا CTA به بازی در می آیند ، بنابراین همیشه آنها را در تبلیغات خود بگنجانید تا مخاطب شما را کلیک کند.

  1. به عناصر بصری توجه کنید

ما به عنوان یک انسان بصری هستیم و این ناگزیر به این معنی است که برداشت اول همه چیز است. در مورد تبلیغات آنلاین ، این یک فاکتور بسیار مهم است ، به این دلیل که اگر تبلیغات شما دارای طراحی بد ، هجی و یا اشتباهات دستوری باشد ، تصاویر با وضوح ضعیف یا عناصر نامناسب از یک فرصت بزرگ برای ایجاد تبدیل شدن به سایت خود غافل می شوید.

  1. در مورد تصویر برند خود فراموش نکنید

تصویر مارک شما بسیار مهم است بنابراین مطمئن شوید که آرم شما در تبلیغات شما گنجانده شده است ، آنها با رنگ های تجاری شما همزمان هستند و در مورد آنچه می خواهید منتقل کنید کاملاً مشخص است.

به تصویر کشیدن تصویر نام تجاری که اعتماد به نفس ، خوش بینی و مسئولیت را منتقل می کند بسیار مهم است. و البته شما می توانید از طریق تبلیغات خود به همه اینها برسید.

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید علامت های آبی را به تصاویر و محتوای خود اضافه کنید ، این امر به شما کمک می کند .

  1. کاملاً همه چیز را اندازه بگیرید

در آخر ، و مهمتر از همه ، اندازه گیری عملکرد تبلیغات در زمان واقعی ، تجزیه و تحلیل دقیق مبارزات شما برای به حداکثر رساندن عملکردها و تغییر مواردی که م doesn'tثر نیستند ، و مهمتر از همه ، عملکرد مطابق با آن ، زیرا تغییر مسیر کسب و کار شما به لطف این معیارها .

حتی اگر دنیای تبلیغات اینترنتی گسترده است و به زمان و منابع نیاز دارد ، با این راهنمای مقدماتی که خواندن را به پایان رسانده اید ، برای شروع کافی دارید. شما دنیایی پر از فرصت در نوک انگشتان خود دارید! این شما هستید که باید از آن استفاده کنید. ؟

آیا این راهنمای تبلیغات اینترنتی مفید بود؟ آیا شما در استراتژی آنلاین خود از آن استفاده می کنید؟ آیا می خواهید سرمایه خود را در تبلیغات پولی و به حداکثر رساندن تبلیغات خود شروع کنید؟ نظرات خود را برای ما بگذارید و البته ، اگر با خواندن این مقاله چیز جدیدی یاد گرفتید ، در به اشتراک گذاشتن آن با مخاطبین خود دریغ نکنید تا آنها نیز در مورد چگونگی به حداکثر رساندن تجارت خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.