بیشتر شیوههای تبلیغاتی به دلیل اینکه از همان ابتدا ماهیت تبلیغاتی خود را رو میکنند، چندان با استقبال مخاطب مواجه نمیشوند. حتما شما هم شاهد این موضوع بودهاید که بسیاری از مخاطبان حتی بدون خواندن تبلیغات آنها را رد میکنند. حتی تبلیغات تلویزیونی نیز با وجود تمام تلاشی که برای جذابیتهای بصری خود انجام میدهند، معمولا بازدید مورد انتظار را ایجاد نمیکنند. اما با بررسی نمونه رپورتاژ آگهی برندها که به شکل یک گزارش خبری منتشر شده اند ، مشاهده میکنیدکه این یک شیوه غیرمستقیم برای تبلیغات اینترنتی است. با استفاده از این شیوه تبلیغاتی شما میتوانید در قالب یک خبر، فایل آموزشی و یا محتوای داستان برند خود را تبلیغ کنید. به این ترتیب مخاطب حین خواندن محتوای رپورتاژ شما علاقهمند خواهد شد که برای دیدن پاسخ جامعتر و یا راهنمای کاملتر به سایت شما مراجعه نماید. به همین دلیل بسیار مهم است که نوشتن رپورتاژ آگهی خود را به یک تیم حرفهای و باتجربه بسپارید.
سایر شیوههای تبلیغات اینترنتی معمولا در سایتهایی منتشر میشوند که ممکن است ارتباطی با کار شما نداشته باشند. بنابراین به ندرت میتوانند شما را با مشتریهای واقعی پیوند داده و مشتریان وفادار را برایتان به ارمغان آورند. به عبارت بهتر برخی از روش های تبلیغات ممکن است بازدید وب سایت شما را بالا ببرد، اما بازدهی نسبتا کمی را برای شما به همراه خواهد داشت! این در حالی است که اگر نوشتن و انتشار رپورتاژ آگهی خود را به یک تیم متخصص و باتجربه مانند ویرلن بسپارید، مطمئن خواهید شد که محتوا در بهترین سایت های رپورتاژ آگهی منتشر میشود که با زمینه کاری شما ارتباط مستقیم دارند. به این ترتیب مخاطبانی آنها را مطالعه خواهند کرد که واقعا به آنها نیاز دارند. در نتیجه برای پاسخ به این نیاز و برطرف کردن دغدغههای خود وارد سایت شما میشوند. به این ترتیب اگر شما واقعا محصولی را ارائه دهید که نیازهای مخاطب را برطرف میکند، این مخاطب نه تنها خود به صورت مشتری دائمی شما در خواهد آمد، که وب سایت شما را به سایرین نیز معرفی خواهد کرد. به این ترتیب یک بازاریابی رایگان و پربازده را برای خود به ارمغان آوردهاید.
رپورتاژ چیست سوال بسیاری از علاقمندان به دنیای بازاریابی اینترنتی است که در این مقاله سعی به دادن پاسخ به سوال رپورتاژ چیست داریم. به شخصه وقتی برای اولین بار کلمه ی رپورتاژ را شنیدن حتی قابلیت نوشتن این کلمه را به صورت صحیح نداشتم، بعد از جستجو رپورتاژ چیست گوگل باز کردن صفحات سایت های مختلف متوجه شدم نحوه ی تلفظ و نوشتن صحیح کلمه ی رپورتاژ فقط برای من مشکل نبوده است، زیرا در هر سایت این کلمه را به شکل های مختلف نوشته بودن، ریپورتاژ چیست، رپورتاژ چیست و غیره، در بین سایت های مختلف به معتبرترین آنها اعتماد کردم و مطمئن شدم صحیح ترین نوع نوشتن این کلمه ی نا آشنا رپورتاژ است.
رپورتاژ آگهی برگرفته از واژه ی لاتین Advertisement Reporting به معنی گزارش تبلیغاتی است، آگهی رپورتاژ در قالب خبر ارائه می شود و نویسنده به شیوه ی بی طرفانه ذهن خواننده را در مورد محصول با برند خاص درگیر می کند، برای درک بهتر رپورتاژ یک سایت خبری را تصور کنید، که خبری در مورد تردمیل منتشر کرده است و در پایان خبر پس از بازگو نمودن مزایا و معایب استفاده از تردمیل نام شرکت یا برند شما رو به عنوان بهترین فروشگاه تردمیل عنوان می نماید، به همین دلیل رپورتاژ آگهی یک روش هوشمندانه برای هدایت مشتریان و برند سازی می باشد.
مطمئنا شنیده اید که رپورتاژ آگهی باعث بهبود و ارتقاء رتبه ی سایت شما می شود، شاید دلیل خواندن این مقاله برای شما رسیدن به دلیل اهمیت ریپرتاژ برای گوگل باشد، بدون شک با واژه ی سئو آشنا هستد، رپورتاژ یکی از از بهترین روش های گرفتن لینک و سئو سایت است، هنگامی که یک سایت خبر بر روی کلمه ی هدفمند به سایت شما لینک فالو بدهد خوانندگان خبر به سایت شما هدایت و موجب توجه موتورهای جستجو گر به سایت شما می شود، به همین دلیل رپورتاژ روش اصولی برای گرفتن بک لینک است و تاثیر بسیار زیادی بر رتبه ی سایت شما دارد.
سایت های خبری مشهور مانند، ورزش 3، ایسنا، خبرگزاری فارس، شهر خبر، خبر آنلاین، Yjc و غیره مشهورترین و معتبرترین سایت های ریپورتاژ آگهی در ایران که هزینه های مختلفی از درخواست کننده بابت هر خبر دریافت می کنند، با دریافت لینک از سایت های خبری معتبر شاهد رشد بسیار سریع سایت خود خواهید بود، سایت های خبری سایت های قدرمندی هستند، سایت قدرمتند به سایتی گفته می شود که بازدید کننده بالا، لینک خروجی کم، بک لینک ورودی زیاد داشته باشد و به طور مرتب در حال آپدیت شدن باشد، اکثر سایت های خبری معروف این وِیژگی ها را دارا می باشند، تمامی ریپرتاژ ها هزینه بر نیستند بعضی از سایت های خبری اجازه ی ثبت خبر و دادن لینک را برای کاربران آزاد گذاشته اند اما متاسفانه داشتن لینک از این سایت ها تاثیر زیادی بر سئو ندارد و احتمال کاهش رتبه ی سایت را ایجاد می نماید.