• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فهرست مطلب

با سئو ارزان در صفحه اول گوگل تجارت کنیم

سئو ارزان چیست

سئو ارزان مقوله ایست که در گوگل بسیار به آن پرداخته اند مخالفان و موافقان سئو ارزان هر کدام دلایلی دارند.

سئو خوب و موثر هرگز نمیتواند ارزان باشد.

در مبحث سئو واژه ارزان به معنای این است که بخشی از سئو نادیده گرفته میشود و تعدادی از تکنیک ها رعایت نمیشود و این باعث عقب ماندگی وب سایت شما میشود.

در عصر دیجیتال سئو امروزه قویترین روش بازاریابی قلمداد میگردد.

سئو ارزان یک راهکار مناسب برای کسب و کارهایی که میخواهند خود را به صفحه اول گوگل برسانند نخواهد بود.

هنگامیکه به شما بسته سئو ارزان پیشنهاد میشود یقین بدانید که بسیاری از الگوریتم ها نادیده گرفته میشوند و وقت کافی برای بهینه سازی وب سایت شما اختصاص نمی یابد.

کارشناسان متخصص همواره در مطابشان اجتناب از بکارگیری سئو ارزان را پیشنهاد میدهند.

واضح و مبرهن است که برندهایی که سئو با کیفیت را مد نظر قرار داده در رقابت از سایر رقبای خود پیشی خواهند گرفت.

سئو ارزان با تبلیغات صفحه اول گوگل

سئو ارزان از دیدگاه صاحب نظران

موافقان سئو ارزان معتقدند برای شروع کار یک وب سایت که صاحب آن مایل به انجام هزینه زیادی نیست اینگونه بهینه سازی مناسب است.

مخالفان سئو ارزان میگویند اصولی بهینه سازی تحت عنوان سئو ارزان وجود ندارد و نه تنها باعث پیشرفت سایت نمیشود بلکه به ضربه هم میزند.در این پست از سایت جام ارژنگ به زوایای متفاوت سئو ارزان از نگاه کارشناسان و سایت های معتبر خارجی میپردازیم؟

دو محرکه اصلی سئو از نگاه کارشناسان عبارتند از :

1-ایجاد محتوا

2-ایجاد بک لینک

نوشتن محتوا وقت میخواهد و نیاز به تحقیق دارد و علاوه بر آن نباید از سایت های دیگر کپی شود ،آیا بسته ارزان سئو چنین وقتی را برای مجری در نظر دارد؟

ایجاد بک لینک مفید و موثر نیاز به هزینه دارد ،باید در سایت های معتبر ایجاد لینک کرد تا کاربران بیشتری بتوانند سایت شما را مورد بازدید قرار دهند،آیا با سئو ارزان میتوان به این مهم دست یافت.

برای شناخت بیشتر سئو ارزان با جام ارژنگ همراه شوید.

سئو ارزان وسوسه انگیز است

شرکت‌ها تلاش خواهند کرد تا شما را به عنوان " سئو ارزان " تحت تاثیر قرار دهند . " ترکیب با ادعاهای غیرواقعی . این وسوسه کننده است که به سرعت نتایج را ببینیم , اما آن‌ها قابل‌توجه نخواهند بود .
سئو یک محصول کوتاه‌مدت نیست که برخی شرکت‌های سئو در معرض نمایش قرار میدهند . کیفیت خوب برای ایجاد یک استراتژی موثر که برای اهداف خاص کسب‌وکار شما طراحی شده‌است ، سخت و سخت است .
یک شرکت سئو معتبر یک سرویس سئو مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌کند . شرکت سئو به ایجاد بسته‌های سئو مقرون‌به‌صرفه که متناسب با الزامات کسب‌وکار شما در حین نگه داشتن بودجه تان است ، کمک می‌کند .
با این حال ، کیفیت خدمات سئو که نتایج برتر تولید می‌کنند ، ارزان نیستند .
به عنوان یک متخصص در حوزه بازاریابی دیجیتال ، بیایید به شما کمک کنیم بهترین تصمیم برای شرکت تان را با بررسی خدمات سئو مقرون‌به‌صرفه در مقابل تان انجام دهید . سئو ارزان .

یک شرکت برجسته سئو که خدمات مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌کند ، تمام این فاکتورها را در نظر میگیرد چون آن‌ها به طور خاص مربوط به شرکت شما هستند ، سپس آن را در تحلیل داده‌ها و داده‌ها ادغام میکند . این کار کمپین سئو را در جهت درست برای نیازهای خاص خود تنظیم می‌کند .
یک شرکت سئو ارزان از شما سوال نمی‌کند که اهداف تان چه هستند . در اغلب موارد ، آن‌ها از یک روش برای همه استفاده می‌کنند و شرکت شما را به یک فرمول خودکار پرتاب می‌کنند که یک رویکرد غیر سفارشی را نشان می‌دهد .

سئو ارزان‌قیمت برخی گوشه‌ها را قطع خواهند کرد و بهترین شیوه‌های سئو را نادیده می‌گیرند . این می‌تواند باعث ایجاد مشکلات عمده برای شهرت آنلاین شما با گوگل شود .
اگر بهترین تجارب سئو به دنبال آن نباشد ، کسب‌وکار شما می‌تواند در معرض خطر ابتلا به جریمه توسط گوگل باشد . نکات پر کردن کلیدواژه و دستکاری در انتهای عقبی در تلاش برای بدست آوردن نتایج سریع همیشه نتیجه معکوس دارد .
گوگل از آنچه فکر می‌کنید باهوش‌تر است و آن‌ها می‌توانند تاکتیک‌های deceitful را بگیرند تا الگوریتم خود را در رتبه‌بندی وب سایت تان گول بزنند .
این مساله نیز با تجربه کاربر تداخل می‌کند . وب سایت‌هایی که تنها با کلمات کلیدی در ذهن نوشته شده‌اند دارای کیفیت ضعیف و محتوای غیر طبیعی هستند ، که تبدیل بزرگ به کاربران است .
یک نتیجه نهایی که شما نمی‌خواهید به ازای یک سرعت بازتاب بالا بپردازید .

در تلاش برای خوب ساختن " نتیجه به سرعت " ، شرکت‌های گوگل در تلاش برای جلوگیری از این نوع طرح‌ها ، به طور مداوم الگوریتم ‌های خود را برای ارزیابی کیفیت خوب ، وب سایت‌های مرتبط و معتبر برای بازگشت به بالای نتایج تغییر می‌دهد . این چیزیست که کاربران آن‌ها می‌خواهند و آن‌ها را خوشحال نگه می‌دارد .
با آن در ذهن - یک شرکت حرفه‌ای سئو زمان و تلاش برای ماندن در یک روز در مورد الزامات جدید گوگل را خواهد داشت .
نه تنها آن ، بلکه آن‌ها تغییراتی در استراتژی‌های قبلی خود خواهند داد تا جریان را با گوگل حفظ کنند . این کار وب سایت شما را در انطباق و همچنین وضعیت خوب نگه می‌دارد .

تبلیغات در صفحه اول گوگل با سئو ارزان

خدمات سئو ارزان چیست؟

سئو ارزان دارای خدمات ارزان در واقع نیست و اصولا نمیتوان از قبل برای سئو تعیین قیمت کرد.وقتی شما اعلام میکنید که مثلا میخواهید برای سایت خود یک میلیون تومان هزینه کنید سئوکار آپشن هایی به شما معرفی میکند و میگوید این پکیج ارزان ماست.اما وقتی بگویید میخواهید 10 میلیون تومان هزینه کنید آنوقت پکیج دیگری نشان میدهد در واقع میتوان گفت بخش هایی از سئو را حذف میکند.

وقتی بخش هایی از سئو حذف شود آن سئو ناقص است و بخش هایی از آن نادیده گرفته میشود مثلا بخش سئوی محتوا یا سئو تصاویر حذف میگردد و این به معنای اینست که سایت شما از نظر بهینه سازی موتورهای جستجو دچار نقص است.

مجری تبلیغات با سئو ارزان در صفحه اول گوگل

سئو ارزان چیست مزایای سئو ارزان کدام است معایب سئو ارزان را بشناسیم سئو ارزان در صفحه اول گوگل چگونه است.

واژه search engine optimization که با واژه seo شناخته میشود به مفهوم بهینه سازی موتورهای جستجو عامل اصلی ارتقای یک وب سایت است.

حضور یک سایت در صفحه اول گوگل نشانگر برخورداری از یک سئو مناسب و دقیق است که مجری سئو تمام نکات آنرا بخوبی رعایت کرده است.

در حالی که شما شاید شنیده اید که سئو یا بهینه‌سازی موتور جستجو یک ابزار بازاریابی دیجیتال موثر و ضروری است، اما ممکن است دقیقا مطلع نباشید که سئو در این روز و عصر چیست. این راهنما به این معنی است که سئو به چه دلیل مهم است، و چطور بهترین تجارب را اجرا کنید تا نام تجاری شما بیشتر از همیشه بیشتر باشد.

اولین دلیل مخالفان سئو ارزان

بسته‌های ارزان نمی‌توانند نیازهای اساسی سئو را در شرایط اولیه ارائه دهند , دو محرک اصلی سئو عبارتند از : محتوای کیفیت بالا و بک لینک .
همانطور که انتظار دارید ، این دو فعالیت نیز بیش‌ترین نیروی کار و سرمایه هستند ، به این معنی که آن‌ها برای درصد قابل‌توجهی از هزینه‌های سئو صحبت می‌کنند .
تنها قیمت سایت خود را به قیمت ۱۲۰ دلار در ماه روشن کنید ، آیا می‌خواهید رقبای خود را تغییر دهید ، محتوای مغناطیسی بنویسید ، و با تبلیغات کلیکی برنده شوید ؟
حتی در این نقطه ، پیشنهاد معمول ارائه‌شده توسط بسته‌های سئو ارزان ، اعتبار خود را از دست می‌دهد . این امر به این دلیل است که شرکت‌هایی که خدمات ارزانی را ارایه می‌دهند به این دلیل که سرمایه ندارند ، آن‌ها را قادر به ایجاد کیفیت بالا ، محتوا و یا جای پست مهمان در مکان‌های دارای قدرت بالا نمی‌کنند .
قیمت & ارزش سئو باید به خوبی ساختار یافته و بسیار آموزنده باشد ، در حالی که نیاز به مقدار زیادی مهارت و یک سرمایه‌گذاری زمانی قابل‌توجه برای صنعت دارد .
بدون استفاده از منابع لازم برای ایجاد چنین محتوایی ، ارائه کنندگان خدمات سئو معمولا ً از نرم‌افزار برای کپی مقالات آنلاین موجود استفاده می‌کنند و آن‌ها را به "مشاغل " جدید ، اغلب با هزینه ساختار و دستور زبان دقیق هدایت می‌کنند .
با توجه به اینکه این محتوا بازتاب مستقیمی از برند شما و وب سایت آن است ، عملی است که می‌تواند به شدت به شهرت شما در میان مصرف کنندگان آسیب برساند .
نه تنها این ، بلکه این شرکت‌ها به ندرت می‌توانند زمان را برای انجام دسترسی پایه لینک رها کنند، و این اغلب منجر به کشت لینک‌های کیفیت ارزان یا ضعیف می‌شود که کم‌ترین مقدار را ارایه می‌دهند .
این باید از هر قیمتی اجتناب شود چون توسعه پیوندهای سوال‌برانگیز در کمیت بالا یک تاکتیک قدیمی است که در واقع می‌تواند به عملکرد آنلاین مارک شما در عصر مدرن آسیب برساند .

سئو ارزان لینک ضعیف ارائه میدهد

ساختمان پیوند استاندارد در سئو ارزان بی کیفیت است. وقتی مفهوم ساختمان لینک اول به عنوان یک تاکتیک بازاریابی پایدار ظاهر شد ، یک تاکید روشن بر کمیت بیش از کیفیت وجود داشت . به سادگی ، شرکت‌هایی که بیش‌ترین ارتباط را با وب سایت خود داشتند ، به نتایج جستجوی آلی مطلوب دست یافتند ، به این معنی که نیاز اندکی برای تعامل محتوی و یا توسعه پیوند پایدار وجود داشت .
این مساله این است که در حالی که ارائه دهندگان سئو به فروش یک سرویس مشابه امروزی تمایل دارند ، ماهیت ساختمان لینک به طور قابل‌توجهی در راستای به روزرسانی های الگوریتم ادامه یافته گوگل ، رشد کرده‌است .
سرمایه‌گذاری در چنین خدماتی ، برند شما را در معرض خطر قابل‌توجهی قرار می‌دهد و گوگل به طور فزاینده‌ای احتمال دارد مواردی از کیفیت ضعیف ، ساختمان لینک جمعی و کسب و کارهایی که این استراتژی‌ها را تشکیل می‌دهند را جریمه کند .
اگر شما خودتان را درگیر شرکتی دیدید که وعده ارائه خدمات سئو ارزان را می‌دهد ، آن‌ها احتمالا ً سعی خواهند کرد که خود را با این فرض که مقدار زیادی از لینک‌ها را ارایه دهند ، بفروشند .
این به معنی کمی بدون کیفیت لازم است زیرا احتمال این وجود دارد که لینک‌های ذکر شده با استفاده از نرم‌افزار خودکار ساخته شوند و سپس بر روی وب سایت‌های با کیفیت ضعیف با حداقل اعتماد یا اختیار منتشر شوند .
اشتباه نکنید : محتمل‌ترین نتیجه از چنین استراتژی ، تنها هدر دادن منابع مالی است ، چرا که گوگل تمایل دارد چنین پیوندهایی را در زمان‌های اخیر نادیده بگیرد .

سئو ارزان استراتژی بلندمدت ندارد

سئو ارزان استراتژی بلند مدت ندارد. شما حق ندارید شرکت‌های سئو ارزان را نگه دارید و نیاز به ارائه دهندگان سئو ارزان برای اولویت‌بندی یک حجم بالا از کسب‌وکار , یک مدل کسبوکار ساده است , چرا که این مدل کسبوکار ساده را ایجاد می‌کند که به کشت روابط بلندمدت کسب‌وکار اجازه نمی‌دهد .
بنابراین نه تنها بسیاری از شرکت‌های سئو به کسب و کارهایی که به آن‌ها خدمت می‌کنند ، توجه کمی دارند ، اما آن‌ها هم چنین پاسخگویی کمی را متحمل می‌شوند و یا از آن‌ها می‌ترسند که خدمات زیر استاندارد را ارایه دهند ( که آن‌ها همیشه خواهند بود ) .
در حقیقت ، تا زمانی که از خدمات آن‌ها ناامید شده‌اید و به دنبال خاتمه دادن به روابط هستید ، آن‌ها پیش از این مشتریان جدیدی را تامین خواهند کرد و برای قطع ارتباط بسیار خوشحال خواهند شد .
این می‌تواند برای صاحبان کسب‌وکار بسیار خسته‌کننده باشد ، چه کسی باید با این چشم‌انداز مواجه شود که سرمایه مالی را از دست داده‌است و باید مسئولیت این اشتباه را به تنهایی تحمل کند .
این در تضاد با رابطه تجاری معمولی است ، که در آن یک تمایل متقابل میان تمام طرفین برای ایجاد تعامل بلند مدت و حل هر مساله‌ای که این اتحادیه را تهدید می‌کند وجود دارد .
به یاد داشته باشید، اگر یک ایمیل عمومی از یک تامین‌کننده سئو دریافت کنید ، شانس این است که این پیغام به هر تماسی که شرکت روی پایگاه‌داده آن دارد فرستاده می‌شود .
این نوع رویکرد صرفا ً برای ایجاد حجم بالایی از کسب‌وکار و تضمین پرداخت به سریع‌ترین زمان ممکن طراحی شده‌است ، و این نشان‌دهنده شرکتی است که به هم‌کاری بلند مدت یا ارائه هر گونه ارزش برای پول علاقه‌مند نیست .

شرکت‌های ارزان‌قیمت سئو نمی‌توانند یک استراتژی بلند مدت ارائه کنند می‌گویند که صبر یک فضیلت است .
در حقیقت ، می‌تواند زمان زیادی را برای دستیابی به نتایج مثبت از طریق سئو ، به خصوص در صنایع رقابتی یا در مورد شرکت‌هایی که در گذشته توسط گوگل جریمه شده‌اند ، به دست آورد .
در حقیقت ، مراحل سازنده یک فعالیت سئو معمولا ً نیاز به سرمایه‌گذاری مالی قابل‌توجهی بدون ارائه هیچ نوع بازدهی ، که برای آن‌هایی که تازه‌کار هستند ، دشوار است .
در حالی که می‌توانید نتایج جستجوی ارگانیک خود را در کوتاه‌مدت مشاهده کنید ، اغلب برای کسب جایگاه مطلوب در اولین صفحه گوگل در رابطه با کلمات کلیدی از پیش تعیین‌شده شما بسیار طولانی‌تر است .
استراتژی بلند مدت
برندها بطور برجسته‌ای در صفحه اول گوگل قرار داده می‌شوند و بیش‌ترین سود را از لحاظ کمیت و کیفیت ترافیک می‌بینند ، بنابراین مشاهده نتایج قابل‌اجرا می‌تواند بسیار طولانی‌تر باشد .
این هنوز یک استدلال قانع‌کننده برای استخدام خدمات ارائه دهندگان سئو است ، چرا که چنین سرمایه‌گذاری‌هایی منجر به یک فعالیت بلندمدت می‌شود که به احتمال زیاد منجر به نتایجی می‌شود .
در مقابل ، بسته‌های سئو ارزان به جز یک کمپین ساده و کوتاه‌مدت نیستند ، و یکی از آن‌ها مقدار کمی یا بدون ارزش برای پول فراهم می‌کند .

سئو ارزان,سئو ارزان چيست,مجري سئو,تجارت سئوmچگونه سئو کنيم,مشاور سئو,سئو در گوگل,سئو تضميني,سئو حرفه اي,سئو وب سايت,seo

بیایید در ابتدا سئو را بهتر بشناسیم.

سئو فرآیندی است که بواسطه اعمال تکنیک های آن یک وب سایت در نزد موتورهای جستجو شناخته شده و از هدایت ترافیک برخوردار میشود.

اگر بخواهیم سئو را مثالی حقیقی و عینی بزنیم و عملکرد آنرا بشناسیم میتوانیم اینگونه بگوییم که عامل اصلی رشد و ترقی یک وب سایت است.

سئو را بسیار تعریف کرده اند و دارای تعریفات متفاوتیست که نویسندگان وب سایت ها به سلیقه خویش به آن شاخ و برگ داده اند.

بیایید اینگونه تعریف کنیم که سئو مخفف بهینه‌سازی موتور جستجو می‌باشد. این یک سری قوانین برای بهینه‌سازی وب سایت شما است به طوری که می‌تواند به رتبه‌بندی بالاتر در موتورهای جستجوی "نتایج آلی" دست یابد. این فرآیند به دنبال افزایش قابلیت دید وب سایت شما در موتورهای جستجو و دریافت ترافیک بیشتر است.

سئو ارزان,سئو ارزان چيست,مجري سئو,تجارت سئوmچگونه سئو کنيم,مشاور سئو,سئو در گوگل,سئو تضميني,سئو حرفه اي,سئو وب سايت,seo

با دو هدف اصلی سئو بیشتر آشنا شویم.

سئو دو هدف اصلی دارد. اولین مورد این است که به شما کمک می‌کند درک کنید که کاربران به دنبال آنلاین می‌گردند تا شما بتوانید محتوای کیفیت بالا را برای راضی کردن نیت آن‌ها ایجاد کنید. دومی، کمک به شما برای ایجاد یک وب سایت است که موتورهای جستجو می‌توانند، شاخص و محتوای آن را درک کنند.

علاوه بر این، تمرین‌های خوب سئو به یک روش عالی برای افزایش کیفیت یک وب سایت با تبدیل آن به کاربر پسند، سریع‌تر و آسان‌تر است.

سئو ارزان ارزان در صفحه اول گوگل با مجری تبلیغات

مهمترین وظایف سئو چیست؟

مهم‌ترین وظایف سئو به این صورت است:

مشخص کردن آنچه که کاربران به دنبال آن هستند مربوط به محصولات و خدمات شما است.
ایجاد محتوا که کاربران را خوشحال می‌کند
ارائه سیگنال‌های مناسب برای موتورهای جستجو و های موتور جستجو از طریق تکنیک‌های مختلف سئو
سئو به عنوان یک چارچوب کامل در نظر گرفته می‌شود چون کل فرآیند تعدادی از قوانین (یا دستورالعمل)، چند مرحله، و مجموعه‌ای از کنترل‌ها را دارد.

چرا سئو مهم است؟

در بازار رقابتی امروز، بازاریابی سئو از همیشه مهم‌تر است.

موتورهای جستجو میلیونها کاربر در روز به دنبال پاسخ به سوالات خود و یا برای حل مشکلات خود هستند.

اگر یک وب سایت، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارید، سئو به شما کمک می‌کند که ترافیک هدفمند را از موتورهای جستجو رها کنید.

اکثر کاربران موتورهای جستجو (بیش از ۷۰ درصد - نمودار زیر)به احتمال زیاد روی یکی از ۵ پیشنهاد برتر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPS)کلیک می‌کنند. برای استفاده از این کار و کسب بازدیدکنندگان به وب سایت خود و یا مشتریان خود به فروشگاه آنلاین خود، وب سایت شما باید در یکی از بهترین موقعیت‌های خود ظاهر شود.
سئو نه تنها در مورد موتورهای جستجو بلکه عملکرد خوب سئو برای بهبود تجربه کاربر و استفاده از یک وب سایت است.
کاربران به موتورهای جستجو اعتماد می‌کنند و حضور در موقعیت‌های بالا برای کلمات کلیدی که کاربر در حال جستجو است را افزایش می‌دهد، اعتماد وب سایت را افزایش می‌دهد.
سئو برای ترویج اجتماعی وب سایت شما خوب است. افرادی که وب سایت شما را با جستجوی گوگل یا بینگ پیدا می‌کنند احتمالا آن را در فیس بوک، تویی‌تر و یا دیگر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنند.
سئو برای کارکرد روان یک وب سایت بزرگ مهم است. وب سایت‌ها با بیش از یک نویسنده می‌تواند به روش مستقیم و غیر مستقیم از سئو بهره‌مند شود. مزیت مستقیم آن‌ها افزایش ترافیک ارگانیک و سود غیرمستقیم آن‌ها داشتن یک چارچوب مشترک (checklists)برای استفاده قبل از انتشار محتوای وب سایت است.
سئو می‌تواند شما را جلوتر از رقابت قرار دهد. اگر دو وب سایت یک چیز مشابه را می‌فروشند، وب سایت بهینه موتور جستجو احتمال بیشتری دارد که مشتریان بیشتری داشته باشند و فروش بیشتری داشته باشند.

مراحل یک سئو را بدانیم.

سئو تکنیکال: با سئو تکنیکی می‌توانید اطمینان حاصل کنید که موتورهای جستجو می‌توانند بدون هیچ مشکلی به وب سایت شما نفوذ کنند.

سئو درون صفحه: قوانینی که بر روی سایت شما اعمال می‌شوند و محتوی آن هستند تا موتور جستجو را دوست داشته باشند.

سئو خارج صفحه: روش‌های تبلیغ وب سایت یا وبلاگ شما تا این که بتواند در نتایج جستجو رتبه بالاتر را داشته باشد.

اول مرحله از فرآیند بهینه سازی سئو تکنیکال است.

مرحله اول در فرآیند سئو به عنوان سئو فنی. همانطور که این نام نشان می‌دهد، سئو تکنیکی هیچ ارتباطی با محتوای واقعی یک وب سایت یا روش‌های تبلیغاتی وب ندارد.

این کار باید با تنظیماتی که برای ایجاد شغل جستجوی موتور جستجو باید پیکربندی کنید، انجام شود. معمولا وقتی سئو تکنیکی را اصلاح می‌کنید، شاید لازم نباشد دوباره با آن مقابله کنید.

از طرف دیگر، اگر شما مشکلاتی با خزیدن و شاخص گذاری داشته باشید، می‌تواند تاثیر منفی بر رنکینگ شما بگذارد.

معرفی سئو درون صفحه یا سئو محتوا

مرحله دوم در بخش سئو درون صفحه است. روی - صفحه سئو در درجه اول با محتوا و دیگر عناصر یافت‌شده در یک صفحه انجام می‌شود.

بر خلاف سئو فنی و خارج از صفحه سئو به ارایه سیگنال موتور جستجو به اندازه کافی است تا بتوانند معنی و مفهوم محتوای شما را درک کنند.

به یاد داشته باشید که موتورهای جستجو یک صفحه مانند یک انسان را نمی‌شناسند، بنابراین آن‌ها به دنبال سیگنال‌هایی هستند تا بفهمند یک صفحه تمام است

در این مرحله است که شما با ساختار وب سایت، کلمات کلیدی سئو، عنوان، لینک‌های داخلی، فرمت تصویر، و تکنیک‌های دیگر که می‌توانند سیگنال‌های مناسب را به موتورهای جستجو ارسال کنند، سر و کار خواهید داشت.

اگر به درستی پی‌گیری شود، سئو به بهبود قابلیت استفاده و اعتبار یک وب سایت یا وبلاگ نیز کمک خواهد کرد.

توجه داشته باشید که بهینه‌سازی محتوا بخشی از سئو است، اما گاهی این به آن به عنوان بخش سئو نامیده می‌شود.

سئو خارج از صفحه چیست؟

سئو به خارج از سایت
مرحله سوم مربوط به بخش سئو است.

علاوه بر تغییرات، شما می‌توانید به وب سایت خود مراجعه کنید به طوری که در سایت نتایج جستجو بالاتر است، به عبارت دیگر برای بهبود موقعیت رتبه‌بندی وب سایت تان با استفاده از تکنیک‌های سئو سایت.

سئو به عنوان ساختمان لینک شناخته شده‌است، چون یک روش مناسب برای ترویج یک وب سایت شامل بسیاری از روش‌ها و تکنیک‌های بیشتر از لینک‌های ورودی است.
چرا موضوع سئو مهم است؟
به طور کلی، زمانی که یک کاربر یک جستجوی جستجو را دنبال می‌کند، الگوریتم های موتور جستجو به فهرست خود نگاه می‌کنند و سعی می‌کنند بهترین صفحات را پیدا کنند که بتواند هدف کاربر را ارضا کند.

صفحاتی که کاندیدهای خوبی هستند در اولین موقعیت نتایج جستجو ظاهر می‌شوند.

یکی از عوامل برای تعیین موقعیت یک صفحه وب در نتایج، تعداد لینک‌های ورودی (backlinks)است. 

سئو ارزان بی کیفیت است

سئو ارزان بی کیفیت است برای اینکه با مبلغی که شما پرداخت میکنید و یک بسته سئو ارزان خریداری مینمایید مسلما بسیاری از آپشن های سئو رعایت نمیشود.

مثلا فرض کنید شما میخواهید برای ماشین خود لاستیک بخرید و قیمت لاستیک در بازار یک میلیون تومان است اگر به شما لاستیک 500 هزار تومنی پیشنهاد شود تعجب نمیکنید؟

سئو همینگونه است تمام الگوریتم های آن باید بدقت اجرا شود.

در سئو ارزان به دلیل اینکه هزینه کمتری پرداخت میکنید شرکت یا فردی که به شما خدمات ارائه مینماید مسلما برخی از تکنیک ها را انجام نمیدهد.

وقتی شما مایلید رتبه بالایی در صفحه اول گوگل داشته باشید طبیعی است که باید تمام نکات بهینه سازی موتورهای جستجو را بصورت کامل انجام دهید.