ارتقای رتبه سئو ارتباط بسیار سخت و محکمی با نوشتن مطالب جذاب و گیرا دارد اینترنت آنقدر پر از ناخواسته است که شما واقعاً مجبورید چیزی ارزش واقعی بنویسید تا در Google برجسته شود.
اینترنت در درجه اول وسیله ارتباطی اطلاعات است. وقتی تحقیق در مورد کلید واژه خود را انجام دادید ، متوجه خواهید شد که بسیاری از کلمات کلیدی دم بلند شما س --الاتی هستند - ضمنی یا صریح. اینها پرسشهای واقعی مشتریان هدف شما هنگام جستجوی اطلاعات در Google تایپ می کنند. آنها یا به دنبال سرویس محلی یا اطلاعات مربوط به مشکلی هستند.
مقالات شما به شما این فرصت را می دهد که به این سوالات به گونه ای پاسخ دهید که زندگی مشتری شما را راحت تر کند. شما در زمینه تجارت خود متخصص هستید ، بنابراین با استفاده از این دانش مطالب ارزشمندی ایجاد کنید.
مقالات "چگونه" مکانی عالی برای شروع هستند ، زیرا این مطالب اطلاعات مفیدی را ارائه می دهند و در مدت زمان کوتاهی خواندن آنها آسان است. با استفاده از یکی از کلمات کلیدی خود ، به دنبال راهی برای تبدیل آن به یک موضوع جالب و مرتبط باشید.
متخصصان سئو در مورد اینکه یک مقاله در مورد سئو چیست باید جوهر زیادی بریزد. از آنجا که هیچ کس در خارج از Google واقعاً نمی داند الگوریتم جستجوی او چگونه کار می کند ، این لزوماً شامل برخی حدس ها بر اساس آنچه که کار می کند و چه چیزی نیست - و این با گذشت زمان تغییر می کند. قبلاً اینگونه بود که وبلاگهای کوتاهتر بهتر در نظر گرفته می شدند - حدود 350 تا 400 علامت کلمه - اما دیگر این مورد وجود ندارد. Google برای محتوای معتبر ارزش قائل است ، بنابراین طولانی ترین مقالات با شاخص ترین مقالات معمولاً حداقل 600 کلمه هستند.
اما مهمترین دستورالعمل این است که مقاله خود را برای موضوعی که انتخاب کرده اید ، به طول مناسب برسانید. هیچ فایده ای وجود ندارد که بخواهیم مقاله ای را به 800 کلمه بچرخانیم که می تواند در 400 مورد بهتر پوشش داده شود. وفل به شدت برای موتورهای جستجو و مشتریان بسیار مناسب نیست. اکثر وبلاگ ها محتوای متنوعی را منتشر می کنند ، با حدود 700 تا 800 کلمه وبلاگ ، و طولانی تر ، 1000 تا 1500 کلمه وبلاگ در هم آمیخته شده است.
وبلاگهای کوتاهتر نیز به عنوان بخشی از ترکیبی متعادل از محتوا قابل قبول هستند ، زیرا همه افراد وقت و تمایلی برای پیمودن یک مقاله طولانی وبلاگ ندارند ، به خصوص در برخی از بخش ها. اما برای کسب رتبه های برتر در Google به قطعات کوتاه وابسته نباشید. برای این کار باید دانش صنعت خود را نشان دهید.
اولین قدم برای تبدیل شدن به نویسنده محتوای سئو ، درک بهینه سازی موتور جستجو است. برای محتوای نوشتاری ، این کار با پیدا کردن یک کلمه کلیدی یا عبارت برای ایجاد محتوا در اطراف شروع می شود. اغلب ، مشتری شما این را به شما می دهد.
وقتی کلمه کلیدی یا عبارتی دارید ، باید درباره آن تحقیق کنید. نحوه کار:
کلمه کلیدی یا عبارت خود را در یک ابزار کلمه کلیدی مانند ابزار کلید واژه Google یا ابزار SEO Book Keyword وارد کنید.
به تعداد جستجوهای انجام شده برای آن کلمه کلیدی یا عبارت طی ماه گذشته نگاه کنید. در حالی که شما می خواهید تعداد زیادی جستجو در آن کلمه داشته باشید ، اما تعداد جستجوها تنها مورد شما نیست.
چقدر رقابت برای آن کلمه کلیدی یا عبارت وجود دارد؟ اگر جستجوهای زیادی وجود داشته باشد ، اما همچنین رقابت بالایی نیز وجود داشته باشد ، ممکن است رتبه بندی برای آن کلمه کلیدی در موتور جستجو دشوار باشد. بعضی اوقات بهتر است یک کلمه کلیدی متفاوت با جستجوی کمتر ، اما همچنین رقابت کمتری انتخاب کنید.
چه کلمات کلیدی دیگری وجود دارد؟ این ابزارها در شناسایی کلمات کلیدی که ممکن است بهتر باشند کمک زیادی می کنند یا تغییرات کلمه کلیدی مورد استفاده در مقاله برای جلوگیری از استفاده بیش از حد از یک کلمه کلیدی و جریمه شدن موتور جستجو برای پر کردن کلمات کلیدی.
فراوانی کلمات کلیدی در نوشتن سئو
یکی از مشکلات نوشتن در موتورهای جستجو این است که برای خواننده وب سایت خسته کننده است. بعلاوه ، به ویژه Google ، دوست ندارد که یک کلمه کلیدی یا عبارتی که بارها و بارها استفاده می شود ، که به عنوان پر کردن کلمات کلیدی استفاده می شود ، ببیند.
به نظر می رسد کارشناسان در مورد "کامل" یا تعداد دفعات استفاده از کلمه کلیدی اختلاف نظر دارند. به نظر می رسد میانگین 3 تا 7 درصد باشد. برنامه های آنلاین و افزونه های وردپرس وجود دارد که فرکانس کلمات کلیدی شما را تجزیه و تحلیل می کند و به شما می گوید که آیا این تعداد زیاد است یا کافی نیست. بعضی اوقات مشتری آنچه را انتظار می رود به شما می گوید یا یک متخصص SEO در دسترس دارد که نمی تواند بنویسد اما می تواند شما را در مورد استفاده از کلمات کلیدی راهنمایی کند.
نوشتن سئو برای خوانندگان
شما باید از استعداد خود در نوشتن برای به دست آوردن مطالب با کیفیت و خوب نوشته شده که خوانندگان از آن لذت می برند یا از آنها بهره مند می شوند استفاده کنید و مایل به اشتراک گذاری آنها باشید ، در عین حال به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجو باید آنها را پیدا و رتبه بندی کنند.
در حالت ایده آل ، شما باید مقاله خود را برای جلب نظر خوانندگان نهایی بنویسید. مشتری شما در مورد عواملی مانند صدا و سبک دستورالعمل هایی خواهد داشت که می خواهید آنها را دنبال کنید. پس از تهیه پیش نویس ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، مکان هایی را برای استفاده از کلمه کلیدی یا تغییر کلمه کلیدی پیدا کنید. بررسی کنید که از آنها نه تنها در مقاله ، بلکه در عنوان ، زیرنویس و عنوان نیز استفاده کرده اید.
سئو ارزان بعلت اینکه از مبلغ کمی استفاده میکند طبیعی است که بسیاری از تکنیک ها را انجام نمیدهد.
تکنیک هایی مانند ایجاد محتوا،لینک دهی،استفاده از متاتگ ها،استفاده از تصاویر و سایر گروهها ناقص میماند.
شما قادر به پرداخت هزینه برای مهمترین قسمت نیستید
تنها چیزهای زیادی وجود دارد که یک سئو می تواند با چند صد دلار انجام دهد. او می تواند تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی را انجام دهد ، دو عنصر فنی را در وب سایت شما تغییر دهد و حتی ممکن است یک صفحه فروش کلیدی را بهینه کند. متأسفانه ، او منابع مالی برای پرداختن به دو عنصر مهم هر استراتژی سئو: محتوا و پیوندها را ندارد.
بدون محتوا و پیوندها ، تلاش های شما در زمینه سئو بی فایده است. مهم نیست که وب سایت شما چقدر پر زرق و برق است یا تعداد زیادی از قوانین Google را دنبال می کنید ، به سادگی نمی توانید دسترسی ، قرار گرفتن در معرض یا رتبه بندی مورد نیاز خود را برای ایجاد نتایج بدست آورید.
نوشتن ، ویرایش و انتشار یک محتوای واحد می تواند صدها یا هزاران دلار هزینه داشته باشد. اگر سئو کافی برای پرداخت این هزینه ها ندارید ، چگونه انتظار دارید ده ها مقاله اصلی و پست وبلاگ تولید کنید؟
شرکت های سئو مقرون به صرفه منابع مالی لازم برای تولید محتوای با کیفیت را ندارند. اگر آنها قول مطالب زیادی با این نرخ کم را بدهند ، آنها کاری ماهیانه انجام می دهند. (جستجوی سریع در حال چرخش محتوا را انجام دهید و احتمالاً پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.)
در مورد پیوندها ، دومین مولفه جدایی ناپذیر سئو ، هیچ راهی برای برنامه ریزی و اجرای یک استراتژی قدرتمند ایجاد پیوند بدون پول وجود ندارد. علاوه بر ایجاد محتوا ، شبکه سازی ، ایجاد روابط و قرار دادن پیوند ایمن در وب سایت های معتبر که ارزش واقعی را در ازای آن فراهم می کنند ، زمان زیادی را صرف می کند.
به جای پرداخت هزینه برای پیوندهای با کیفیت ، یک سرویس ارزان قیمت سئو ما را با تکنیک های کلاه خاکستری یا سیاه پیدا می کند تا وب سایت های ناخواسته و وبلاگ های مشکوکی را پیدا کنید که به وب سایت شما لینک می دهند. در نهایت ، این می تواند به مجازات های سخت گوگل منجر شود.
تبلیغات در صفحه اول گوگل به عنوان یکی از راه های اساسی برای فروش محصولات و یا خدمات به شمار می آید. اگر شما صاحب یک شرکت و یا برند هستید و قصد دارید محصولات خود را با مشتریان به اشتراک گذاشته و یا اینکه خدمات خود را به آن ها ارائه دهید، به راحتی می توانید با تبلیغات در گوگل به این مهم دست پیدا کنید کسب بیشترین نتیجه از تبلیغات در گوگل بخاطر هدفمند بودن کلمات.رقابت با بزرگترین برند ها و دیده شدن در دهکده جهانی اینترنت تبلیغ برند و سایت و افزایش ترافیک وب سایت در سطح وب عبور از تبلیغات کاغذی و مزاحم و قدم نهادن در تبلیغات نوین با حد اقل هزینه
صفحه اول گوگل در هر کسب و کاری، یکی از مهم ترین نیازها محسوب شده و راهی مناسب برای جذب مخاطبین بیشتر خواهد بود. چرا که طبق آمارهای در دسترس، بیشترین بازدید از سایت ها، از صفحه اول نتایج موتور جستجو گوگل انجام می شود و بیشترین تعداد کلیک ها روی لینک اول تا سوم در همین صفحه است.شما دو راه برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل خواهید داشت. یکی سئو سایت و دیگری تبلیغات در گوگل ادوردز که هریک دارای معایب و مزایایی هستند در همین ابتدای مسیر بگوییم که سئو و ادوردز درکنار یکدیگر بایستی قرار بگیرند و داشتن هر یک به تنهایی اثربخشی کاملی را در اختیار شما قرار نخواهد داد
طراحی وب سایت، طراحی سایت یا همان وب دیزاین، دقیقا به معنای تلاش برای ایجاد یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات، فروش محصول یا اطلاع رسانی است. طراحی وب سایت یک پروسه است که از لایهسازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است. در واقع اگر شما میخواهید یک وب سایت قدرتمند ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل بیاورید، باید تمام اصول فنی و ظاهری طراحی یک وب سایت را رعایت کنید.
طراحی وب سایت یا وب دیزاین به مجموعه کارهایی گفته میشود که زیبایی ظاهری سایت را ایجاد میکند. در واقع هر آن چیزی که کاربر با آن مواجه میشود و آنرا در صفحه مانیتور خود میبینید، حاصل طراحی وب و کار طراح وب است. در واقع کار اصلی یک طراح وب، طراحی چیزهایی است که کاربران با آن بصورت مستقیم در ارتباط هستند و آنرا در مانیتور خود مشاهده میکنند
هدف سئو کمک به وب سايتها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرسوجوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا ميکند و موتور جستجو قابل اعتماد ميشود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان ميدهد بعد از اينکه سئوبراي بهبود رتبهبندي سايتها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را شروع کرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پيادهسازي روشهاي خود شد. زمان، بزرگترين سرمايهگذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه است
سئو برگرفته از عبارت بهینه سازی وب سایت است که کلمات معادلی چون سئو یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:سئو (بهينهسازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتورهاي جستجو با روشهاي غير اخلاقي نيست. آنها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايتها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبهبندي بالا، ايجاد شدهاند.سئو را ميتوان مجموعهاي از روشها براي تغيير استراتژيک وب سايتها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، ميپردازد
بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار ميگيرند، سئو هفتهها يا ماهها طول ميکشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينهسازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبهبندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايتها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليکها را شامل ميشود، قرار گيرند
در اصطلاحات فني اين حوزه، سئو کلاه – سفيد به مجموعه تکنيکها، روشها و استراتژيهاي که از قوانين و راهنماييهاي موتورهاي جستجو تبعيت ميکنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتورهاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد ميشود زيرا دليل آن اين است که يا اجراي بلند مدت داشته و يا از دستورالعملها و سياستهاي صحيح جهت بدست آوردن رتبههاي بالا در نتايج موتورهاي جستجو استفاده ميکند
سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو ، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد. فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینکهای ورودی به سایت شما از سایتهای دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم
اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از اینرو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد
صفحه اول گوگل ، آرزوی هر مالک وب سایتی است که لینک سایت خود را در آن قرار دهد، از این رو همیشه سعی می کنند بهترین متخصصان سئو را برای دستیبابی به این هدف استخدام کنند. اما همانطور که می دانید، در هر صفحه نتایج گوگل فقط ده لینک نمایش داده می شوند و برای اینکه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید کاملا اصولی مراحل سئو را بپیمایید، مخصوصا اینکه اگر کلمه کلیدی که انتخاب می کنید، جز کلمات پربازدید و تک کلمه ای باشد