محتوا و سئو به خوبی با هم ترکیب می شوند ، صحبت در مورد آنها جداگانه تقریباً خسته کننده به نظر می رسد. با این حال ، هنوز هم به نظر می رسد طیف گسترده ای از مشاغل و حتی کارشناسان بازاریابی وجود دارند که معتقدند این سیلوها در واقع اشتراکات زیادی ندارند. به هر حال ، یک مطالعه در مورد آلتیمتر به نقل از Curata نشان داد که 30 درصد از بازاریابان از استراتژی یکپارچه و یکپارچه ای برخوردار نیستند ، به این معنی که آنها حوزه های مختلف بازاریابی خود را ثبت کرده اند.

این می تواند مانع بهره وری ، ارتباطات و پیشرفت شود. وقتی بازاریابان روی یک استراتژی یکپارچه کار کرده اند ، اکثر سازندگان محتوا از SEO به عنوان یکی از جنبه های بازاریابی نام برده اند که بیشترین تأثیر را در خط اصلی سازمان آنها داشته است. در زیر برخی از راه های تأثیر محتوا و سئو برای ایجاد محتوای بهتر ، دید جستجو و حضور موثرتر در اینترنت وجود دارد.

محتوای خوب = قابلیت جستجو بهتر

در حالی که موتورهای جستجو به الگوریتم های خود برای نمایه سازی و نمایش محتوا در نتایج جستجوی خود ادامه می دهند ، نیاز به محتوای با کیفیت بالا برای نمایش برای جستجوهای کاربر بسیار مهمتر شده است. از آنجا که هر روز محتوای بیشتری تولید می شود ، تنها راه برجسته شدن در بین کسانی که محتوای بی فایده ایجاد می کنند تمرکز بر ایجاد محتوای مفید و با کیفیت بالا است که آنچه را که کاربران به دنبال آن هستند می دهد. Yoast در مورد اینکه چرا کیفیت محتوا بر SEO تأثیر می گذارد توضیح می دهد. نکات اصلی آن این است:

  1. این درک بهتر کاربر را فراهم می کند ، به عنوان مثال آنچه را که بدنبال آن هستند به آنها می دهد
  2. این نرخ پرش را کاهش می دهد ، چیزی که موتورهای جستجو آن را کنترل می کنند
  3. اعتماد بیشتری به وب سایت ایجاد می کند ، که ممکن است منجر به پیوندهای ورودی بیشتر و بازگشت ترافیک شود که هر دو مربوط به SEO هستند
  4. این امر منجر به اشتراک بیشتر شبکه های اجتماعی می شود ، که به اعتقاد برخی سئوکاران نوعی تأثیر در جستجو دارد (اگرچه موتورهای جستجو به طور مستقیم این همبستگی را تأیید نکرده اند).

علاوه بر این ، اطمینان از اینکه مطالب گذشته شما همچنان برای خواننده مفید است ، از مزایای SEO نیز برخوردار است. به دلیل فاکتور رتبه بندی "تازه بودن" گوگل ، به روزرسانی محتوا برای اطمینان از به روز بودن و حداکثر بودن آن دارای مزایای طولانی مدت سئو است. مدت هاست که سئوکاران در مورد علاقه گوگل به تاریخ مطالب اطلاعات دارند. این اولین بار در سال 2003 با حق ثبت اختراع گوگل در مورد بازیابی اطلاعات بر اساس تاریخ ارائه شد. سپس ، در سال 2011 ، اطلاعات بیشتری در مورد فاکتور رتبه بندی "طراوت" به عنوان بخشی از الگوریتم و چگونگی تأثیر محتوای اخیر بر جایگاه محتوا در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) منتشر شد.

تیم های محتوا باید به صورت خودکار محتوا را بهینه کنند

دلیل دیگر متکی بودن محتوا به سئو این است که بهترین محتوا از قبل با در نظر گرفتن سئو ایجاد و منتشر شده است. آموزش متقابل و همکاری بین بازاریابان محتوا ، سازندگان و سئوکاران بسیار مهم است زیرا برای اینکه بتوانند بیشترین تأثیر را داشته باشند ، همه آنها باید از مهارت های یکدیگر در مشاغل خود استفاده کنند. در حالی که سازندگان محتوا پست می نویسند و بارگذاری می کنند ، باید همه روشهای SEO را از جمله عناوین ، سرصفحه ها و قالب بندی HTML بهینه سازی شده به درستی دنبال کنند تا خواندن آن توسط کاربر و موتورهای جستجو آسان باشد.

اگر بازاریابان محتوا اصول SEO را نمی دانند ، آنها در تلاشند تا محتوایی را بسازند که ممکن است موفق نباشد. علاوه بر این ، با واگذار کردن این وظایف اساسی SEO به شخص دیگری به جای انجام این کارها در هنگام ایجاد محتوا ، ممکن است هزینه بیشتری برای کارمندان دیگر صرف شود که می توانند برای انجام کاری مفیدتر صرف شوند.

در همین راستا ، SEO هایی که از بهترین مهارت های نوشتن محتوا برخوردار نیستند به اندازه کسانی که این مهارت را دارند تأثیرگذار نخواهند بود ، زیرا برخی از آنها با بهینه سازی صفحات محتوا ، نوشتن متا عنوان و توضیحات و آزمایش فراخوانی تماس می گیرند -عملکردها یا سایر عناصر موجود در صفحات. متخصصان جستجوگرها لازم نیست که متخصص نوشتن باشند ، اما توانایی درک گرامر اساسی و نوشتن متقاعد کننده در تجارت می تواند کمک زیادی به محتوای بهتر سایت کند.

انواع محتوا باید به درستی شناسایی شوند

جنبه دیگری از بهینه سازی محتوا همزمان که با SEO کار می کند ، شناسایی بهتر محتوا است. این شامل نشانه گذاری طرح و ویژگی های alt برای تصاویر است.

نشانه گذاری Schema نه تنها ویژگی های مهم سایت را به موتورهای جستجو (مانند شماره تلفن ، ساعات کار و نوع تجارت یک شرکت) مشخص می کند ، بلکه می تواند برای فهرست بندی صحیح مطالب نیز مورد استفاده قرار گیرد. برخی از مارک های علامت گذاری معمول در مشاغل یا ناشران برای محتوای قابل استفاده خود باید شامل دستورالعمل ها و نشانه گذاری رویدادها باشند.

وقتی به درستی استفاده شود ، بین استفاده از طرحواره و احتمال موقعیت یابی بالاتر SERP ، گنجاندن قطعه های برجسته و ظاهر جعبه دانش ، همبستگی وجود دارد . بر اساس مطالعه ای که توسط Kissmetrics ذکر شده است ، طرحواره مناسب منجر به چهار موقعیت بالاتر در نتایج جستجو در مقایسه با وب سایت هایی است که به هیچ وجه طرحواره ندارند.

علاوه بر طرحواره ، سازندگان محتوا باید همیشه ویژگی های alt را در تصاویر اضافه کنند ، زیرا این امر به دسترسی بیشتر وب کمک می کند و به موتورهای جستجو امکان جستجوی تصاویر بهتر برای جستجوی تصویر را می دهد.

از داده های جستجو می توان برای ایده پردازی محتوا استفاده کرد

از آنجا که محتوای شما بهتر سازماندهی می شود و برای موتورهای جستجو بیشتر قابل شناسایی است ، اغلب منجر به داده های بیشتری می شود که برای متقاضیان جستجوگرها و محتوا تأثیر متقابلی ایجاد می کند. همانطور که در Watch Engine Watch ذکر شده است ، نحوه یافتن افراد از وب سایت شما اطلاعات بسیار ارزنده ای برای سئو کاران و بازاریابان محتوا است.

برای سئوکاران ، به آنها کمک می کند تا منابع ارجاع برتر خود را شناسایی کنند ، که می تواند بر استراتژی تأثیر بگذارد و به شناسایی زمینه های بهبود کمک کند (به عنوان مثال ، تغییر صفحات فرود برای پرداختن بهینه منابع ارجاع برتر). برای بازاریابان محتوا ، بررسی اینکه وب سایت شرکت با چه عباراتی رتبه بندی می کند و همچنین نظارت بر داده های جستجو ، می توانند استراتژی محتوای بهتری تهیه کنند.

مرور منظم جستجوهای داخلی سایت و همچنین جستجوی معمول صنعت (با استفاده از ابزاری مانند Answer The Public ) ، می تواند به بازاریابان محتوا کمک کند تا ایده های محتوایی را برای پست های وبلاگ ، قسمت های پادکست ، وبینارها و فیلم های مفسر ارائه دهند. با دانستن اینکه مخاطب مورد نظر شما دقیقاً به دنبال چه چیزی است ، می توانید محتوای طاقچه سازی بیشتری را برای پاسخگویی به سوالات وی تهیه کنید.

سئو چیست؟

تعریف بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به شرح زیر است: SEO بهینه سازی وب سایت های (موبایل) برای افرادی است که در موتورهای جستجو مانند موتورهای جستجوگر Google و Bing نتایج مربوطه را جستجو می کنند. با استفاده از SEO شما با بهبود عوامل داخلی و خارجی وب سایت خود را بهینه می کنید تا تعداد بازدید کنندگان مربوط به وب سایت یا برنامه (تلفن همراه) را در کلمات کلیدی مرتبط (کلمات کلیدی یا ترکیب کلمات کلیدی) از موتورهای جستجو افزایش دهید. در اینجا بیش از 200 عامل مورد علاقه وجود دارد که در سه جز called فناوری ، محتوا و اقتدار دسته بندی می شوند. این شکل از بازاریابی موتور جستجو بر بهینه سازی وب سایت با هدف دستیابی به جایگاه بالا در نتایج جستجوی ارگانیک متمرکز است.

SEA چیست؟

تعریف موتور جستجوگر SEA به شرح زیر است: SEA در یک حراجی با اصطلاحات جستجو (به نام کلمات کلیدی) که برای هر بازدیدکننده در وب سایت شما به ازای هر کلیک پرداخت می شود ، فضای تبلیغاتی در کنار ، بالاتر از نتایج طبیعی جستجوی طبیعی را خریداری می کند. بدین وسیله می توانید تبلیغ خود را در چه کلمات کلیدی نشان دهید. هر وقت کسی روی تبلیغ شما کلیک می کند ، این مبلغی برای شما هزینه خاصی دارد. هزینه هر کلیک به کیفیت کلمه کلیدی و رقابت در جستجو بستگی دارد. هدف SEA تولید نمایشات تا حد ممکن و دریافت هرچه بیشتر کلیک در تبلیغات شما برای دستیابی به تبدیل است.

مزایا و معایب سئو

وقتی وب سایت خود را بهینه می کنید ، روز بعد در رأس Google نیستید. این ممکن است چند هفته یا یک ماه طول بکشد. این به گوگل بستگی دارد و همچنین به آنچه رقابت شما انجام می دهد بستگی دارد. با این حال ، اگر شما در بالای صفحه قرار بگیرید ، هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت. این ورودی در شبکه جستجوی گوگل در واقع رایگان است.

مزیت دیگر این است که وقتی فقط به SEO خود توجه نمی کنید ، ناگهان نامرئی و چند صفحه پایین خواهید بود. شما آن را به تدریج دور می کنید ، اما این ، دوباره به رقابت شما بستگی دارد. اینها نیز کار می کنند و بنابراین می توانند موقعیت شما را بدزدند.

مزایا و معایب SEA

یکی از مزایای بزرگ SEA سرعت بالا بودن شماست. امروز وقتی تبلیغات را شروع می کنید ، فردا در اوج هستید. نکته منفی این است که شما با توقف SEA فوراً گم می شوید. مزیت دیگر این است که شما کنترل خود هزینه ها را دارید ، زیرا شما تعیین می کنید که بودجه روزانه شما چه عواملی را می تواند متوقف کند.

یک نقطه ضعف این واقعیت است که تبلیغات هزینه زیادی دارد. شما همانطور که در بالا خوانده اید ، برای هر کلیک پرداخت می کنید. برای شفافیت ، من مختصراً مشخصات (مزایا و معایب) را برای شما در یک نمای کلی قرار دادم:

دریا

  • دید شما را هدایت کرده و به سرعت افزایش دهید و مشتریان بالقوه خود را به وب سایت خود جذب کنید
  • می توانید به صورت هدفمند تبلیغ کنید ، بنابراین می توانید به راحتی منطقه ای را تنظیم کنید که می خواهید در آن تبلیغ کنید. این برای مشاغل کوچک که در درجه اول می خواهند به مشتریان نزدیک دسترسی پیدا کنند مفید است.
  • تقریباً بلافاصله در بالا ، راست یا پایین ظاهر می شوید.
  • تبدیل (هدایت ، فروش) در وب سایت خود انجام دهید.
  • SEA یک استراتژی کوتاه مدت است: تبلیغات را متوقف کنید و دید شما فوراً از بین می رود.
  • بسته به بخش ، دامنه و رقابت ، SEA می تواند هزینه زیادی برای شما انجام دهد. علاوه بر این ، اگر دانش کافی نداشته باشید ، می توانید اشتباهات زیادی را مرتکب شوید.

سئو

  • برای رسیدن به اوج بیشتر از SEA زمان و کار می برد ، اما از طرف دیگر ورود رایگان است.
  • شما بازدیدکنندگان مناسبی از وب سایت خود می یابید بازدید کنندگان به دنبال اطلاعات و راه حل هایی هستند که شما ارائه می دهید یا می فروشید.
  • سرمایه گذاری پایدار که بازدیدکنندگان و مشتریان بیشتری را تضمین می کند.
  • قابلیت مشاهده ، آگاهی از برند خود را به عنوان اعتبار افزایش دهید.
  • هیچ تضمینی وجود ندارد که در صفحه اول نتایج جستجو برای یک عبارت خاص جستجو کنید.
  • کار SEO را متوقف کنید = به تدریج غرق شوید.

Ultimate SEO منابع اضافی برای SEA و بالعکس فراهم می کند (کلمات کلیدی خوبی در SEA قصد استفاده در SEO را دارید!) و هزینه های هر کلیک را کاهش می دهد. و اگر این کار را به خوبی انجام دادید ، SEA را فقط در یک مرحله با کلمات کلیدی دم بلند تنظیم کنید. این نتایج مربوطه را با هزینه قابل قبول تضمین می کند. SEO و SEA یکدیگر را غنی می کنند ، بنابراین در نهایت زمان بیشتری برای بهینه سازی تبدیل خواهید داشت.

در حالی که گوگل به طور مداوم به روزرسانی و الگوریتم موتور جستجوی خود را ایجاد می کند ، یک چیز همچنان درست است. نمی توانید چیزها را بیش از حد ساده کنید و فقط روی یک بعد تمرکز کنید. استراتژی سئو شما باید هم به سئو داخلی و هم به سئو خارج از صفحه بپردازد.

برای کمک به شما در یادگیری اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از موارد ، و به روز رساندن استراتژی خود ، در اینجا یک مروری جامع بر روی هر دو روش اساسی SEO به همراه بهترین روش ها آورده شده است.

SEO On-Page چیست؟

به ابتدایی ترین روشهای بهینه سازی موتور جستجو فکر کنید:

  • استفاده از کلمات کلیدی در عنوان صفحه و کپی صفحه
  • بهینه سازی توضیحات متا برای برجسته شدن در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP)
  • استفاده از کد HTML و برچسب های alt

این بنیان سئو داخلی است.

این همه اقداماتی است که مستقیماً در وب سایت شما انجام می شود تا موقعیت آن را در رتبه بندی جستجو بهبود بخشد ، زیرا ربات های موتور جستجو به راحتی می توانند صفحه را تفسیر کنند و همچنین به کاربران نهایی پیش نمایش آنچه را که از SERP روی آن کلیک می کنند ، ارائه دهند. همچنین کیفیت محتوای کلی ، عملکرد صفحه و ساختار محتوا را در نظر می گیرد.

آیا می دانید وب سایت شما در جستجو چگونه رتبه بندی می کند؟ با کلیک کردن روی دکمه زیر این موضوع را می فهمید!

حسابرسی SEO وب سایت خود را رایگان دریافت کنید!

عوامل SEO در صفحه:

محتوا

مهم است که با این ذهنیت که "محتوا سلطان است" به این مهم نزدیک شویم. شما می توانید تمام بهینه سازی را در مورد کلمات کلیدی ، توضیحات و پیوندهای داخلی مورد نظر خود انجام دهید ، اما اگر محتوای موجود در صفحه مکیده شود ، هیچ کس قصد بازدید از سایت شما را ندارد.

کلید واژه ها

در حالی که اهمیت کلمات کلیدی کمتر از چند سال پیش است ، امروزه بهینه سازی کلمات کلیدی همچنان سنگ بنای سئو است. همانطور که گفته شد ، تمرکز به سمت کلمات کلیدی طولانی تر است ، که بیشتر با الگوهای جستجوی کاربران اینترنت امروزی متناسب است. به مخاطبان و کلمات کلیدی مورد جستجو آنها فکر کنید. سپس محتوای وب سایت خود را در اطراف آن کلمات کلیدی ایجاد و بهینه کنید.

عنوان عنوان

برچسب عنوان به عنوان یک صفحه وب یا عنوان اصلی که در SERP می بینید اشاره دارد و بعد از محتوای واقعی صفحه یکی از مهمترین فاکتورهای SEO صفحه است. این عنوان را روی 65 حرف یا کمتر نگه دارید (کلمات خود را عاقلانه انتخاب کنید!)

توضیحات متا

توضیحات متا یک توضیح کوتاه است که در زیر URL در صفحه نتایج موتور جستجو و زیر عنوان در یک پست اجتماعی ظاهر می شود. این محتوا در آن صفحه را توصیف می کند اما مهمتر از همه ، برای کمک به صفحه وب شما در لیست نتایج SERP است. برای اطمینان از نمایش کامل توضیحات در نتایج جستجو ، توضیحات را زیر 155 نویسه نگه دارید.

meta description optimized for on-page SEO

متن جایگزین

متن Alt به کلمه یا عبارتی اطلاق می شود که می تواند به فایل تصویری نسبت داده شود تا از نمایه شدن آن کمک کند و بنابراین موتورهای جستجو می فهمند که چیست زیرا آنها نمی توانند تصاویر را ببینند (آنها فقط متن را می بینند). به عنوان مثال ، اگر از گرافیکی در وبلاگ خود استفاده کنید که برخی نکات مربوط به قالب تزریق را بیان می کند ، می توانید متن alt را برای آن تصویر به عنوان "نکات مربوط به تزریق اتومبیل" ذخیره کنید و این نمودار شروع به رتبه بندی برای آن عبارت در نتایج تصویر.

SSL / HTTPS

SSL HTTPS

امنیت صفحه بیش از هر زمان دیگری مهم است و فعال کردن فناوری امنیتی Secure Sockets Layer (SSL) برای بهبود امنیت ، قابلیت اطمینان و قابلیت مشاهده بسیار مهم است. با فعال کردن SSL احتمال عدم قرار گرفتن شخص ثالث بین وب سرور و وب سرور بازدید کنندگان را افزایش می دهید ، و از ایمن بودن اطلاعات وارد شده در سایت اطمینان حاصل می کنید. به همین ترتیب ، گوگل در واقع سایت هایی را که دارای SSL هستند ترجیح می دهد و این امر باعث افزایش دید می شود.

ساختار URL

علاوه بر فاکتورهای ذکر شده در بالا ، یک ساختار URL سازمان یافته برای بازاریابان امروزی مهم است زیرا به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا از صفحه به صفحه دیگر وب سایت شما را به راحتی جستجو کنند و باعث ناوبری بیشتر برای بازدید کنندگان می شود. URL ها باید حاوی کلمات کلیدی باشند که صفحاتی را که به آنها هدایت می شوند منعکس کنند ، زیرا URL های قابل فهم با کلیک بیشتر به موتورهای جستجو کمک می کنند تا سایت شما را جستجو کنند. URL ها نیز باید کوتاه باشند ، از کلمه کلیدی اصلی آن صفحه استفاده می کنند و از کلمات زائد استفاده نمی کنند.

این جایی است که اخیراً صفحات ستون برای بازاریابان به کار گرفته می شود ، برخی از صفحات وب سایت به موضوعات محبوب اختصاص یافته توسط چشم انداز شما جستجو می شود و همچنین تمام صفحات مرتبط را به آن ستون پیوند می دهد. فرض کنید شما می خواهید صفحات ستونی اختصاص دهید که به برنامه های تزریق اتومبیل ، پزشکی و مصرف کننده اختصاص دارد. با شناسایی ستون های خود ، می توانید محتوای خود و استراتژی URL خود را متناسب با این ستون ها تنظیم کنید ، تمام مطالب مرتبط را به صفحه ستون اصلی پیوند دهید و به شما کمک کند قابلیت جستجوی خود را در این عناوین افزایش دهید.

پیوند داخلی

صحبت از پیوند دادن ، پیوند داخلی صفحات مرتبط در وب سایت شما یکی دیگر از فاکتورهای مهم سئو در صفحه است. پیوند به صفحات مختلف مرتبط در سایت شما موتورهای جستجو را آسان تر برای جستجوی همه چیز آسان می کند ، و همچنین باعث می شود بازدید کنندگان مدت بیشتری مشغول باشند.

پیمایش Breadcrumb

Breadcrumbs کمکهای ناوبری هستند که بازدیدکنندگان وب سایت را در سایت خود مطلع می کنند و همچنین به Google کمک می کنند ساختار وب سایت شما را درک کند. یک مسیر متنی کوچک که به طور معمول در بالای صفحه قرار دارد ، یک خرده نان محل قرارگیری کاربر را نشان می دهد ، با هر مرحله قابل کلیک. آرد سوخاری در نتایج جستجوی Google ظاهر می شود ، و به کاربران یک مرور ساده از مکان قرارگیری صفحه در سایت شما می دهد.

سه نوع مختلف آرد سوخاری:

  • مبتنی بر سلسله مراتب - نشان می دهد چند مرحله شما را به صفحه اصلی صفحه اصلی> وبلاگ> صنعت> عنوان پست بازمی گرداند
  • مبتنی بر تاریخچه - براساس محلی که بازدیدکننده در آن سایت انجام داده است
    صفحه اصلی> نام صفحه قبلی> نام صفحه قبلی> صفحه فعلی
  • مبتنی بر ویژگی - رایج ترین در سایت های تجارت الکترونیکی ؛ صفات محصول را نشان می دهد
    صفحه اصلی> منطقه محصول> سبک> ماده> اندازه

عملکرد صفحه

در حالی که سایر عوامل SEO در صفحه با کیفیت و ساختار محتوا سروکار دارند ، عملکرد وب سایت شما (و صفحات آن) نیز از عوامل رتبه بندی درون صفحه هستند. صفحاتی که بارگیری طولانی مدت یا عدم ارائه آنها به صورت صحیح در موبایل طول می کشد ، در SERP با پایین آمدن کاربران ، ناامید شدن ، ترک و افزایش نرخ پرش ، در رتبه کمتری قرار دارند.

موتورهای جستجو این مورد را ارزیابی می کنند و از آن به عنوان یک عامل اصلی رتبه بندی صفحه استفاده می کنند ، بنابراین برای بازاریابان بسیار مهم است که اندازه پرونده تصویر را در صفحات خود در نظر بگیرند ، هدایت ها را کاهش دهند ، پاسخگویی موبایل سایت خود را بهبود بخشند و مقدار CSS / Javascript را به حداقل برسانند.

موبایل دوستی

همه افراد دارای تلفن های هوشمند هستند و جستجوی اطلاعات دائمی به نظر می رسد. بله ، تلفن همراه دنیا را تغییر داده است ، بنابراین یک وب سایت مناسب موبایل بخشی مهم از حضور آنلاین شماست.

برای اطمینان از اینکه بازدید کنندگان با دستگاه های تلفن همراه تجربه خوبی در سایت شما دارند ، دو دلیل عمده وجود دارد:

  1. سایت های غیر موبایل پسند بازدیدکنندگان را مجبور به خرج کردن یا بزرگنمایی فقط برای خواندن مطالب می کنند ، که ناامیدکننده است و می تواند باعث شود آنها سایت شما را رها کنند
  2. زیرا اکنون همه گوگل از نسخه موبایل صفحات وب سایت برای سئو استفاده می کند

نشانه گذاری طرح

نشانه گذاری طرح توسط Google برای به دست آوردن اطلاعات برای قطعات SERP استفاده می شود . انواع مختلفی از نشانه گذاری طرح وجود دارد ، برخی بیشتر از دیگران مربوط به یک شخص هدف هستند:

  • رویدادهای تجاری
  • نتایج جستجو
  • صفحه سQالات متداول
  • مقالات اخبار
  • عملکرد تجاری
  • آگهی استخدام
  • تجارت محلی

هسته هسته وب

Core Web Vital های گوگل که در بهار سال 2020 راه اندازی شد ، به تعیین عملکرد صفحه وب سایت و همچنین تجربه کاربر کمک می کند. این به کم کردن تجربه یک سایت و شناسایی فرصت های بهبود کمک می کند.

هر Core Web Vital بخشی منحصر به فرد از تجربه کاربر را نشان می دهد و تجربیات یک بازدید کننده در دنیای واقعی را منعکس می کند. در حال حاضر ، این مجموعه سه جنبه از تجربه کاربر را شامل می شود: بارگیری ، تعامل و ثبات بصری.

صفحه تجربه سیگنال (در سال 2021)

این هنوز زنده نیست ، اما شما باید برای آن آماده شوید. خبر خوب این است که اگر قبلاً کارهای ذکر شده در بالا را انجام می دهید ، سیگنال تجربه صفحه شما باید از قبل شکل خوبی داشته باشد.

آیا به بهینه سازی SEO در صفحه خود علاقه دارید؟ اتمام SE رتبه بندی و در صفحه SEO جستجوگر خود .

سئو خارج از صفحه چیست؟

در حالی که SEO در صفحه به عواملی اشاره دارد که می توانید در وب سایت خود کنترل کنید ، SEO خارج از صفحه به فاکتورهای رتبه بندی صفحه که در وب سایت شما اتفاق می افتد اشاره دارد ، مانند بک لینک از سایت دیگر. این شامل روشهای تبلیغاتی شما می باشد ، به عنوان مثال میزان در معرض قرار گرفتن چیزی در شبکه های اجتماعی.

عوامل SEO خارج از صفحه:

بک لینک

تعداد و کیفیت بک لینک هایی که برای سایت خود دارید بدون شک بزرگترین عامل سئو خارج از صفحه است. هرچه سایت های بیشتری به محتوای شما لینک دهند ، اختیارات دامنه بیشتری Google به سایت شما اعطا می کند و رتبه شما را افزایش می دهد. این امر باعث شده است که بازاریابان روشهای سوال برانگیز پیوند ایجاد را امتحان کنند ، اما روشهای ارگانیکی متعددی وجود دارد که می توانید نتایج موثری را ایجاد کنید ، مانند:

  • وبلاگ نویسی مهمان
  • حضور در نشریات تجارت صنعت
  • به دنبال تماس در صنعت هستید که خوشحال می شوند مطالب شما را به اشتراک بگذارند
  • مهمان پادکست
  • شرکت در یک انجمن صنعتی مانند یک انجمن
  • میزبانی رویدادها (حضوری یا مجازی).
  • به یک خبرنگار کمک کنید [HARO]
  • اطلاعیه های مطبوعاتی

در متن پیوند بسیار مهم است، بیش از حد. به همین دلیل است که اکثر شرکت ها در رتبه بندی برای نام تجاری خود مشکلی ندارند. بیشتر متن لنگرها نام آنها را در بر خواهد گرفت. وقتی می خواهید برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کنید ، واقعاً می خواهید آن متن لنگر حاوی کلمه کلیدی باشد.

مرجع دامنه

مرجع دامنه شما در مقیاس 1-100 اندازه گیری شده است ، تعدادی است که توسط موتورهای جستجو برای تعیین قدرت وب سایت به شما داده می شود. اساساً به آن نمره فکر کنید. وب سایت های دارای مرجع دامنه بالاتر نتایج جستجو را ترجیح می دهند ، در حالی که وب سایت های دارای دامنه پایین تر احتمال دارد که نزدیک به پایین رتبه بندی شوند.

اختیارات دامنه با چند فاکتور مختلف اندازه گیری می شود ، از جمله اینکه چه مدت نام دامنه خود را داشته اید (هرچه بهتر) ، سابقه نام دامنه ، تعداد لینک های برگشتی و تعداد 404 صفحه. با اطمینان از داشتن یک وب سایت فنی معتبر که از بهترین روشهای جستجوگرها پیروی می کند ، می توانید اقتدار دامنه خود را به حداکثر برسانید و رتبه خود را بهبود ببخشید.

ارتقا Social اجتماعی

اگرچه رتبه بندی صفحه مستقیماً به تعاملات موجود در یک پست در شبکه های اجتماعی ارتباط ندارد ، اما پست های اجتماعی که تعداد زیادی کلیک را ایجاد می کنند ، مطمئناً به افزایش بازدید سایت و ایجاد تعداد زیادی اشتراک لینک کمک می کند.

سئو محلی

بازبینی های آنلاین در سایت هایی مانند Google برای کسب و کار من ، Yelp و سایر سایت های بازبینی به افزایش SEO محلی کمک می کنند زیرا در اطراف مکان شما می چرخند. به عنوان مثال ، جستجوی خدمات IT در منطقه شما لیست های محلی را به ارمغان می آورد. در صورت عدم سرویس دهی به منطقه شما ، یک شرکت مدیریت فناوری اطلاعات به شما نشان نمی دهد. همچنین به نقل از NAP (نام ، آدرس ، تلفن) استناد کنید.

PPC (Google ، Twitter ، Facebook ، LinkedIn)

من مطمئن هستم که شما فکر می کنید ، "این قرار است در مورد SEO باشد!" خوب ، SEO بخشی از یک کمپین خوب پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) و بالعکس است. وقتی سایت شما هنوز از سطح زمین خارج می شود ، باید بازدیدکننده داشته باشید و PPC می تواند در این زمینه کمک کند. اگر محتوای خوبی داشته باشید که با PPC تبلیغ می کنید ، باعث ایجاد بازدید بیشتر در سایت شما می شود و در نتیجه لینک های بیشتری برای سایت شما ایجاد می شود و سایر فاکتورهای رتبه بندی است.

سئو داخلی و خارج از صفحه برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو با هم همکاری می کنند. با کار بر روی آنچه امروز می توانید کنترل کنید - تولید محتوای با کیفیت که توسط SEO با کیفیت بالا در صفحه پشتیبانی می شود - برای کسب بک لینک ، بهبود اعتبار دامنه و کنترل سئو خارج از سایت خود به خوبی پیش خواهید رفت.