• سئو ارزان

روانشناسی سئو

روانشناسی سئو عبارتست از شناخت سلیقه مشاری و شناخت کلیدواژه ها و تاثیر رنگ آمیزی یک وب سایت در نگاه و انتخاب کاربران و اینکه چگونه اصول و قوانین موتورهای جستجو را به بهترین شکل اجرا نماییم روانشناسی سئو این است که در انتخاب جملاتی که برای شناساندن یک صفحه از وب سایت بکار میبریم چگونه نظر مشتریان را جلب کند و ازینطریق بازدید سایت افزونی یابد اگر در دنیای تجارت بوده اید و وب سایتی داشته اید ، به احتمال زیاد اهمیت سئو خوب به شما گفته شده است. همچنین مخفی نیست که تهیه یک استراتژی موفقیت آمیز سئو زمان ، تحقیق و تلاش زیادی را می طلبد و بسیاری احساس می کنند استخدام یک حرفه ای بهترین کار است. اما حتی اگر این برنامه بازی شما باشد ، باز هم بسیار توصیه می شود که حداقل برخی از اصول را خودتان بدانید.

تبلیغات ارزان و رایگان در گوگل

سئو کوه یخی

اگر فروید بازاریاب بود ، احتمالاً می گفت: "سئو مانند کوه یخی است ، با یک هفتم حجم عمده خود در زیر آب شناور است". وقتی نوبت به بهینه سازی وب سایت می رسد ، موارد بسیار بیشتری نسبت به آنچه که تصور می کنید است. اگر بخواهید در رتبه رتبه بالاتری داشته باشید ، نحوه درج عنوان سئو یا نحوه نوشتن متن ait بسیار مهم است. اما موفقیت شما با درک جستجوگر ، تلاش برای یافتن پاسخ و چگونگی تأثیر نهایی انتخاب در وب سایت شما آغاز می شود. به همین دلیل است که در این مقاله می خواهیم رویکرد روانشناختی تری در مورد سئو جستجو کنیم.

تبلیغات ارزان و رایگان در گوگل

نقش روانشناسی در سئو

هیچ رازی نیست که روانشناسی در بسیاری از زمینه ها در دنیای بازاریابی اعمال می شود. از استفاده از اعداد گرفته تا تئوری رنگ و طراحی ، رفتار انسان عامل بزرگی در نحوه تولید محتوا توسط بازاریابان است. و سئو سایت تفاوتی ندارد. داشتن درک بهتر از دانش پشت ذهن جستجوگر  شما را قادر می سازد حتی محتوای بهتری برای وب سایت خود ایجاد کنید. به نوبه خود ، گوگل با افزایش سئو برای سایت شما به شما پاداش می دهد. ذهن را باد کنید.

وظیفه بازاریاب در عمیق ترین سطح خود طی سالها ثابت مانده است.

انقلاب دیجیتال فناوری را به منصه ظهور رسانده است ، اما ما در نهایت در بازی ارتباطات هستیم.

بازاریابان موفق انگیزه های مخاطبان خود را درک می کنند و می دانند چگونه مردم را ترغیب به اقدام کنند. این امر به ویژه در عرصه جستجو صادق است.

ارتباط متوسط ​​مصرف کننده با موتورهای جستجو اساساً در دوران همراه اول تغییر کرده است.

هنگامی که آنها می خواهند بروند ، انجام دهند یا بدانند ، مصرف کنندگان به جستجو می پردازند. پیش فرض "لحظات خرد" کاملاً بر اساس همین بینش بنا شده است.

Google اکنون می خواهد ما را به "عصر کمک" معرفی کند ، جایی که با گفتگو با تلفن های ما ، بلندگوها و تقریباً هر شی they دیگری که می توانند نرم افزار خود را در آن قرار دهند ، هرگونه نیاز برآورده می شود.

پیش بینی ها نشان می دهد که دستیار Google به زودی در بیش از 1 میلیارد دستگاه زندگی خواهد کرد ، در حالی که آمازون در حال حاضر بیش از 100 میلیون دستگاه الکسا فروخته است.

امروزه جستجو یک رشته تخصصی یا تخصصی نیست. این یک محیط است ، قابل اعتماد است و از طریق طیف گسترده ای از حالت های قصد هر روز به مصرف کنندگان متصل می شود.

تبلیغات ارزان و رایگان در گوگل

رابطه روانشناسی و فناوری

فناوری و روانشناسی می تواند هوش پیشرفته را ارائه دهد
بازاریاب هایی که در دهه آینده سرآمد هستند کسانی خواهند بود که از نقاط قوت فن آوری و مردم آگاهی داشته باشند.

این بازاریاب های روشن فکر را قادر می سازد تا با استفاده از این پایگاه برای افزایش و گسترش توانایی های تیم بازاریابی ، از فناوری در مناطقی که برای انجام آنها مناسب تر است استفاده کنند.

دانشمندان MIT این "هوش گسترده" را اصطلاح کرده اند که راهی مفید برای در نظر گرفتن نقش مفیدی است که فناوری می تواند بازی کند.

در مورد چگونگی هوش مصنوعی (AI) شغل های ما عناوین پر شور زیادی وجود داشته است ، اما بررسی دقیق تر نشان می دهد که بعید به نظر می رسد.

تبلیغات ارزان و رایگان در گوگل

روانشناسی سئو و بازاریابی

این راز نیست که در هر صنعت ، هرچه بازار هدف خود را بهتر درک کنید ، عملکرد بهتری از کسب و کار شما به دست می آورد. همه اینها به تأمین نیازهای مردم برمی گردد - ذاتاً دانستن اینکه مشتری چه چیزی را جستجو می کند ، گاهی اوقات حتی قبل از اینکه خودشان بتوانند آن را تشخیص دهند ، برمی گردد.

در مورد سئو نیز همین قضیه وجود دارد. تجزیه و تحلیل ها ، بک لینک ها و الگوریتم های دیگر ، عملکرد اصلی SEO این است که بفهمد چگونه افراد در اینترنت جستجو می کنند ، به دنبال چه چیزی هستند و چگونه می توانند این اطلاعات را به بهترین شکل به آنها تحویل دهند. واقعاً خیلی ساده است.

سئو قابلیت مشاهده بصورت آنلاین را افزایش می دهد. برای موفقیت در سئو ، مهم است که روانشناسی بازاریابی را بشناسید.

رفتار آنلاین مشتری شما چیست؟
سلام ... آیا این لیدهایی است که به دنبال آن هستید؟
انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی در صنعت شما به شما کمک می کند افراد هنگام جستجوی کالاها یا خدمات شما از چه اصطلاحاتی استفاده می کنند. اما دانستن اینکه چرا افراد به دنبال روش های مختلف می گردند هنگام ایجاد محتوای شما در سایت بیشتر مفید خواهد بود.

به عنوان مثال ، افرادی که در جستجوی عبارات "چگونه ..." هستند در درجه اول کاربرانی هستند که به دنبال تسلط بر مهارت برای خود هستند. این نوع DIY شماست - آنها اطلاعات ساده ای می خواهند که یافتن آنها آسان باشد ، خواندن آنها آسان و گام به گام قابل پیگیری باشد. شخصی که عبارات "چرا ..." را جستجو می کند به دنبال پاسخ است. آنها در حال تحقیق هستند.

کاوش و در نظر گرفتن انواع مسائلی که کاربر شما را به جستجوی کلمات کلیدی با حجم زیاد شما سوق می دهد ، به شما کمک می کند محتوای بهتری برای ارائه پاسخ های مورد نظر خود ارائه دهید.

تبلیغات ارزان و رایگان در گوگل

نقش روانشناسی در تجارت

بازاریابی سنتی در اوایل قرن 20 در نتیجه تولید انبوه آغاز به کار کرد. با تولید محصولات فله ای ، نیاز به بازاریابی بود تا بتوان آنها را به سرعت در معرض دید مصرف کنندگان قرار داد و از قفسه ها خارج کرد. در دهه 1950 بازاریابی به بخشی شناخته شده از رسانه های اصلی تبدیل شده بود ، نتیجه این شد که دانشمندان و روانشناسان شروع به مطالعه جزئیات ارتباط بین بازاریابی و روانشناسی کردند.

طی سالها ، صنعت بازاریابی به رشد خود ادامه داد (و ارزش آن در حال حاضر حدود 1.7 تریلیون دلار تخمین زده شده است). سپس ، ابداع فن آوری های جدید بدان معنی بود که صنعت بازاریابی باید سازگار شود و بازاریابی دیجیتال اکنون به استراتژی اصلی بسیاری از مشاغل در سراسر جهان تبدیل شده است.

اگرچه ممکن است در طی سالها تکنیک ها و سیستم عامل های بازاریابی تغییر کرده باشند ، اما بسیاری از روانشناسی پیرامون بازاریابی همچنان ثابت مانده و می تواند برای هر دو استراتژی آنلاین و آفلاین اعمال شود. و با محبوبیت روزافزون سیستم عامل ها مانند رسانه های اجتماعی ، همیشه مطالعات بیشتری برای کمک به بازاریابان در حفظ آخرین روند انجام می شود.

با جزئیات بیشتر این مطالعات و رقابتی شدن بازاریابی ، درک روانشناسی موجود در آن برای درک رفتار مصرف کننده حیاتی شده است. این مهم برای اینکه بتوانید مصرف کنندگان را به بهترین نحو برای تولید بیشترین فروش هدف قرار دهید ، مهم است. به خصوص با توجه به حجم عظیم اطلاعات و تصاویر ، ما هر روز از طریق تلفن ، تلویزیون ، لپ تاپ و غیره بمباران می شویم.

اما منتظر بمانید ، اگر بازاریابی و روانشناسی برای مدت طولانی با هم مرتبط بوده اند ، چرا اکنون ما روی این موضوع تمرکز کرده ایم؟ خوب ، سئو قسمت مهمی از بازاریابی آنلاین است و بسیاری از مشاغل وقت و هزینه زیادی را برای استراتژی خود صرف می کنند. علی رغم این ، صنعت SEO در درک نقش مهمی که روانشناسی در فضای SEO بازی می کند کمی عقب است.


این می تواند به این دلیل باشد که سئو در حال حاضر به اندازه کافی پیچیده است و موارد زیادی در صنعت وجود دارد. با این حال ، برای دستیابی به بهترین نتایج و رتبه بندی هرچه بیشتر ، بسیار مهم است که روانشناسی این نوع بازاریابی و نحوه تأثیر آن بر رفتار مصرف کننده در نظر گرفته شود.

به همین دلیل این راهنما را گردآوری کرده ایم ، در زیر به نقشی که روانشناسی در سئو سایت ایفا می کند و نحوه استفاده از این روش در استراتژی خود را بررسی خواهیم کرد. برای انجام این کار ، ما می خواهیم به فصل های زیر بپردازیم:

روانشناسی بازاریابی چیست و چرا مهم است؟
نقش روانشناسی در تصمیم گیری
اهمیت ترکیب SEO با اصول روانشناختی اقناع
نقش روانشناسی در سئو برای مصرف کنندگان و متخصصان صنعت.

روانشناسی بازاریابی

روانشناسی بازاریابی عبارت است از درک فرآیند تصمیم گیری و سوگیری شناختی مصرف کنندگان. همین که این را فهمید ، می توانید رفتار و عملکرد خریداران را بهتر پیش بینی کنید. سپس می توانید این دانش را در مورد تکنیک های بازاریابی ، محتوا ، تبلیغات و کمپین های خود اعمال کنید.

درک رفتار مصرف کنندگان و اینکه چه چیزی باعث انتخاب آنها در خرید می شود (به عنوان مثال تجارب شخصی ، اعتماد ، وفاداری به برند و سهولت) مهم است زیرا این امر می تواند بر نحوه و هدف قرار دادن آنها و تجربه مشتری که شرکت شما ارائه می دهد تأثیر بگذارد.

نقش روانشناسی در تصمیم گیری

نقش روانشناسی در تصمیم گیری

اگرچه ممکن است دوست داشته باشیم فکر کنیم که همه افراد بسیار منطقی و در کنترل ذهن خود هستیم ، اما همیشه اینطور نیست. بیشتر اوقات ، تصمیمات ما ناخودآگاه گرفته می شود ، همان کارهای کوچکی که هر روز انجام می دهیم و حتی ممکن است به آنها فکر نکنیم. حتی آن تصمیمات بزرگی که روزها با وزنه زدن موافقان و مخالفان وقت صرف می کنید ، همیشه منطقی نیستند. طی سالها ، تحقیقات نشان داده است که بیشتر تصمیمات ما شامل احساسات و تعصب ناخودآگاه است که حتی ممکن است حتی از وجود آنها اطلاع نداشته باشیم.

به همین دلیل ، اگر امیدوارند بتوانند درک کنند که چه چیزی رفتار مصرف کننده را به وجود می آورد و اینکه چگونه می توانند از این امر برای دستکاری اقدامات خریدار استفاده کنند ، بازاریابان مجبور شده اند با روانشناسی تصمیم گیری کنار بیایند.

تحقیقات انجام شده توسط اریک دو پلسیس نشان داد که "دوست داشتن" یکی از بزرگترین کلیدها برای ترغیب مردم است و به همین ترتیب ، تبلیغات باید همه جعبه های مناسب را علامت گذاری کند ، آنها باید سرگرم کننده ، مرتبط و همدل باشند بدون اینکه گیج کننده یا بیگانه باشند.

کتاب ذهن تبلیغ شده

این محرک های اساسی روانشناختی توسط قسمت عاطفی مغز ، آمیگدالا هدایت می شوند. و پلسیس همچنین دریافت که ترس ، حسادت و هیجان همچنین می تواند رفتارهای مصرف کننده را به دنبال داشته باشد. موارد دیگری که بر نحوه عملکرد مصرف کنندگان تأثیر می گذارد "گله داری" و "فلج تصمیم گیری" است که با گزینه های زیادی روبرو شوید. با در نظر گرفتن همه اینها ، بازاریاب ها می توانند کمپین ها ، آگهی ها ، تبلیغات تجاری و محتوایی ایجاد کنند که می تواند بر مصرف کنندگان تأثیر بگذارد و آنها را دستکاری کند تا اقدامات مورد نظر خود را انجام دهند.

تبلیغات ارزان و رایگان در گوگل

چرا روانشناسی سئو مهم است؟

چرا این موضوع برای سئو مهم است؟

بنابراین همه اینها چه ارتباطی با سئو دارد و چرا ما این را به شما می گوییم؟ بسیاری از جنبه های SEO به الگوریتم ها (مانند Google) متکی هستند ، اما این الگوریتم های منطقی همیشه نحوه تصمیم گیری افراد را به طور دقیق منعکس نمی کنند زیرا همانطور که گفتیم ، تصمیم گیری اغلب عملی منطقی نیست. بنابراین با درک اینکه روانشناسی و هیجان چگونه بر تصمیم گیری تأثیر می گذارد ، مارک ها می توانند محتوای خود را متناسب با جنبه های منطقی و عاطفی مخاطبان خود تنظیم کنند.

وقتی به آن فکر می کنید ، صفحات نتایج جستجو هزاران لیست را نشان می دهد که همه در تلاشند تا در مرکز توجه قرار بگیرند - گاهی اوقات همه در چهار تا پنج اینچ صفحه نمایش تلفن هوشمند است. بنابراین دانستن اینکه چه چیزی مخاطب هدف شما را از نظر احساسی تیک می زند و می تواند طرف منطقی آنها را نیز مورد توجه قرار دهد ، می تواند تفاوت بین برداشت و کلیک برای وب سایت شما باشد. و کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت شما می تواند در رتبه بندی شما تأثیر بگذارد.

مثال دیگر این است که آیا افراد تصمیم می گیرند از طریق پیوند یا تبلیغات به وب سایت شما کلیک کنند. آنها تصمیم آگاهانه را برای این کار می گیرند ، بنابراین برای هدایت کلیک بیشتر ، محتوای شما باید احساسات آنها را جلب کند و چیزی ارزشمند و مرتبط به آنها ارائه دهد. این می تواند برای شروع یک اقدام تقریباً ناخودآگاه در کلیک کردن روی سایت یا صفحات ارسالی شما کافی باشد.

اهمیت ترکیب سئو با اصول روانشناسی

ما در تصمیم گیری و اهمیت درک رفتار مصرف کننده برای استفاده از آن در استراتژی سئو شما صحبت کرده ایم ، اما همچنین بسیار مهم است که به اصول ترغیب به عنوان راهی برای تأثیرگذاری بر رفتار مصرف کننده نیز نگاه کنیم. دکتر رابرت سیالدینی درباره 6 اصل اقناع نوشت. هنگامی که برای بازاریابی اعمال می شود ، این موارد عبارتند از:

متقابل - با توجه به اینکه اگر کاری برای آنها انجام دهید ، افراد احتمالاً کاری را برای شما انجام می دهند
میل - افراد مارک هایی را دوست دارند که ارزش های مشابه آنها (به عنوان مثال پایداری) دارند و بنابراین احتمال اعتماد آنها به این مارک ها بیشتر است
اقتدار - مردم بیشتر به مارک ها یا افرادی که شهرت خوبی دارند گوش می دهند
اثبات اجتماعی - مردم تمایل به پیروی از ذهنیت گله دارند و به همسالان خود اعتماد دارند ، بنابراین اگر دیگران این کار را توصیه کرده باشند یا قبل از آنها این کار را انجام دهند ، احتمال انجام کاری بیشتر است
کمبود - هر کس چیزی را دوست دارد که نسخه منحصر به فرد یا محدود آن باشد و بنابراین ارزش بالاتری برای آن خواهد داشت
تعهد - اگر بتوانید در ابتدا آنها را وادار کنید تعهد کمتری داشته باشند ، افراد در آینده بیشتر به شما متعهد می شوند
اصول ترغیب
بازاریاب ها می توانند با استفاده از این اصول مخاطبان خود را هدف قرار دهند و بر رفتار مصرف کننده تأثیر بگذارند. همچنین بسیار مهم است که هنگام تنظیم استراتژی سئو خود ، این اصول را در راس ذهن خود داشته باشید ، به آنها اجازه دهید بر محتوای شما ، تحقیقات کلمات کلیدی و نحوه برنامه ریزی برای بهینه سازی وب سایت شما تأثیر بگذارند.

نقش روانشناسی در سئو برای مصرف کنندگان و متخصصان صنعت

رابطه بین روانشناسی ، رفتار مصرف کننده و بازاریابی جستجو برای متخصصان سئو مهم است. ما قبلاً در مورد چگونگی تصمیم گیری و اقناع از فاکتورهای مهم برای ایجاد محتوای قابل تبدیل (و رتبه بندی) صحبت کرده ایم و در این بخش بعدی با جزئیات بیشتر به سایر روشهای تأثیر روانشناسی بر سئو می پردازیم.

در فضای رقابتی امروز ، این امر بسیار حیاتی است که مشاغل می توانند انگیزه ها و نیروهای محرکه اصلی را برای درک این که چرا کاربران کارهایی را که انجام می دهند جستجو کنند ، چرا روی برخی سایت ها یا پست های وبلاگ کلیک می کنند و به برخی از ایمیل های تبلیغاتی و نه دیگران پاسخ می دهند ، و انگیزه های آنها را درک کنند. و دلایل انجام برخی خریدها وجود دارد.

با درک نقشی که روانشناسی بر مصرف کنندگان می گذارد ، می توانید نحوه استفاده از این تأثیر را در تأثیرگذاری سئو خود برای دستیابی به بهترین نتیجه درک کنید. همچنین می توانید بهترین هزینه ممکن کاربر را در سایت و صفحه اصلی خود تحویل دهید. در زیر ، برخی از بزرگترین نقشی را که روانشناسی در سئو سایت ایفا می کند و همچنین میزان موثر بودن آنها را بررسی خواهیم کرد.

تبلیغات ارزان و رایگان در گوگل

تشویق سئو

یکی از اصول اصلی اقناع که قبلاً در مورد آن بحث کردیم ، متقابل بودن بود. به طور کلی ، افراد برای انتخاب مشوق ها برنامه ریزی شده اند و اگر به نوعی به آنها سود برسد ، بیشتر اقدام می کنند. برای متخصصان صنعت ، این روانشناسی را می توان هنگام ایجاد پیوند استفاده کرد. اگر شخصی را تبلیغ کنید و پیوندی به او در سایت یا رسانه های اجتماعی خود بگنجانید ، به احتمال زیاد او به شما لطف می دهد. اما این همیشه لازم نیست که پیوندی برای یک پیوند باشد ، هر عملی با ارزش برابر به خوبی دریافت می شود.

از نظر مصرف کنندگان ، این اصل در پیام رسانی شما اعمال می شود. با دقت در انتخاب پیام خود برای نشان دادن مزایای محصول یا خدمات خود ، شما مصرف کننده را ترغیب می کنید تا اقدام مورد نظر خود را انجام دهد ، این کار برای کلیک کردن روی سایت شما ، ثبت نام در خبرنامه یا خرید است. چند نمونه از این موارد می تواند شامل موارد زیر باشد:

با ثبت نام در خبرنامه ما تخفیف های منحصر به فردی دریافت خواهید کرد - به آنها فرصتی می دهید تا پس انداز کنند
با انتخاب محصول ما ، 10٪ از درآمد به خیریه انتخابی ما اهدا می شود - شما ارزش آنها را مطابقت می دهید و نیاز عاطفی آنها را برای کمک به دیگران بازی می کنید
با انتخاب محصول ما سلامت خود را در درجه اول قرار می دهید - شما در حال نیاز به احساس آنها هستید که از خود مراقبت می کنند و از بدن آنها مراقبت می کنند
بنابراین همانطور که از این نمونه ها مشاهده می کنید ، با دقت در انتخاب زبان خود می توانید ترافیک با کیفیت بیشتری را به وب سایت خود هدایت کرده و همچنین آنها را ترغیب کنید تا سایر اقدامات دلخواه مانند خرید را انجام دهند.

سئو : بهینه سازی

بهینه سازی موتور جستجو (سئو) فرایندی است که شامل همه نوع تجزیه و تحلیل آماری ، محاسبات پیچیده و توسعه تکراری برای درست شدن آن است.

این یک رشته دائما در حال پیشرفت است زیرا موتورهای جستجو با یک بازاریاب آنلاین در رقابت تسلیحاتی هستند. موتورهای جستجو می خواهند بهترین و دقیق ترین نتایج را پیش روی کاربران قرار دهند. بازاریابان می خواهند رتبه بندی گوگل را افزایش دهند. این دستورکارها همیشه در تضاد نیستند ، اما باعث ایجاد تنش کافی برای ایجاد یک جنگ سرد دستکاری و اقدامات متقابل می شوند.

به دلیل این جنگ شاد بین بازاریابان و الگوریتم ها ، مردم تقریباً فقط بر این هستند که از موتورهای جستجوگر بزرگ برای جستجوی یک مزیت جلوتر باشند. نکته منفی این روش این است که آنها فراموش می کنند برای چه کاری انجام می دهند. کاربران

در این مقاله ، من در مورد چگونگی تغییر ابزارها ، استراتژی ها و الگوریتم ها از دیدگاه فرد محور بحث خواهم کرد. هدف این است که به شما در درک کاربران خود کمک کنیم ، و اینکه چگونه این درک باید اقدامات شما را از ابتدا تا انتها آگاه کند.

هرچه مخاطب هدف خود را بهتر درک کنید ، عملکرد تجاری شما بهتر خواهد بود. سئو رتبه بندی و در نتیجه قابلیت مشاهده را افزایش می دهد ، اما درک مخاطبان شما مزیت بزرگی در تبدیل به شما می دهد.

 

 

 

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی