• سئو ارزان

هدف سئو کردن چیست

سئو به معنای بهینه سازی موتور جستجو است و فرآیندی است که برای بهینه سازی پیکربندی فنی وب سایت ، مرتبط بودن محتوا و محبوبیت پیوند وب استفاده می شود ، بنابراین صفحات آن می توانند به راحتی قابل جستجو ، مرتبط تر و محبوب تر در مورد سوالات جستجوی کاربر باشند و در نتیجه ، موتورهای جستجو رتبه بندی آنها را بهتر می کنند.

موتورهای جستجو با ارائه محتوایی که نیازهای جستجوی کاربر را برآورده می کند ، تلاش در جستجوگرها را توصیه می کنند که هم به تجربه جستجوی کاربر و هم برای رتبه بندی صفحه سود می رساند. این شامل استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در عناوین ، توضیحات متا و عناوین اصلی (H1) ، حاوی URL های توصیفی با کلمات کلیدی به جای رشته های اعداد و علامت گذاری طرح برای تعیین معنای محتوای صفحه ، از جمله بهترین روشهای جستجوگرها است.

تا پایان این جمله ، بیش از 100000 جستجو در Google انجام شده است. از آنجا که بیشتر تجربیات آنلاین با جستجو شروع می شوند و بازدید از موتورهای جستجو می تواند تعداد زیادی مشتری ایجاد کند ، نتایج جستجو مهم است. این چگونگی جستجو افراد برای کسب اطلاعات آنلاین ، خدمات و محصولات است و می تواند یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه برای سایت ها باشد تا بتوانند حضور آنلاین و ترافیک جستجوی خود را افزایش دهند (بدون هزینه تبلیغات بازاریابی پرداخت شده توسط موتور جستجو). شما در این راهنمای مبتدیان جستجوگرها با اصول اساسی آشنا خواهید شد ، مهمترین معیارهایی را که باید برای رشد ترافیک ارگانیک در نظر بگیرید ، ارائه می دهد.

اهداف سئو در گوگل

چگونه به اهداف سئو برسیم

نحوه بهینه سازی موتور جستجو
موتورهای جستجو مانند Google از الگوریتم یا مجموعه ای از قوانین برای تعیین صفحات نمایش داده شده برای هرگونه پرسش استفاده می کنند. این الگوریتم ها بسیار پیچیده تکامل یافته اند و صدها یا حتی هزاران عامل مختلف رتبه بندی را برای تعیین رتبه بندی SERP های آنها در نظر می گیرند. با این وجود ، سه معیار اصلی وجود دارد که موتورهای جستجو برای تعیین کیفیت سایت و نحوه رتبه بندی آن ارزیابی می کنند:

پیوندها - پیوندها از وب سایت های دیگر نقش اساسی در تعیین رتبه بندی یک سایت در Google و سایر موتورهای جستجو دارند. به همین دلیل ، پیوند می تواند به عنوان رأی با کیفیت از وب سایت های دیگر تلقی شود ، زیرا صاحبان وب سایت بعید است به سایر سایت های بی کیفیت پیوند دهند. سایتهایی که از بسیاری از سایتهای دیگر پیوند می گیرند از نظر موتورهای جستجو از اعتبار (به نام "PageRank" در Google) برخوردار می شوند ، خصوصاً اگر سایتهایی که به آنها لینک می دهند معتبر هستند.

محتوا - موتورهای جستجو علاوه بر اینکه به پیوندها نگاه می کنند ، محتوای یک صفحه وب را نیز تجزیه و تحلیل می کنند تا تعیین کنند که آیا برای هر گونه جستجوی خاص مرتبط است. بخش عمده ای از سئو در ایجاد محتوایی است که به سمت کلمات کلیدی مورد نظر کاربران موتورهای جستجو در نظر گرفته شده است.

ساختار صفحه - سومین مولفه اصلی سئو ، ساختار صفحه است. از آنجا که صفحات وب با HTML نوشته شده اند ، نحوه ساختار کد HTML می تواند بر توانایی موتور جستجو در ارزیابی یک صفحه تأثیر بگذارد. درج کلمات کلیدی مرتبط در عنوان ، URL و سرصفحه های صفحه و اطمینان از خزنده بودن سایت ، اقداماتی است که دارندگان سایت می توانند برای بهبود سئو سایت خود انجام دهند.

سئو عالی در گوگل

اهداف اصلی سئو

به طور خلاصه ، سئو می تواند به عنوان یک استراتژی بازاریابی دیجیتال تعریف شود که به افزایش کمیت و کیفیت بازدید سایت شما کمک می کند.

قسمت بهینه سازی سئو شامل یک سری مراحل است که می توانید برای رتبه بندی بالاتر در Google و در نتیجه دریافت ترافیک ارگانیک رایگان انجام دهید.

توجه داشته باشید که گام ها را گفتم ، به این معنی که تا زمانی که هر یک از مراحل را دنبال کنید (و صبور باشید) متوجه نتایج عالی خواهید شد.

اگرچه ممکن است در آغاز کار خسته کننده و دردناک به نظر برسد ، در واقع سئو می تواند بسیار سرگرم کننده و آسان باشد.

امروزه بهترین راه برای درک سئو ، تجزیه و تحلیل معنای آن است. به این ترتیب ، سئو به شرح زیر است:

یک رشته بازاریابی - درک سئو برای همه تلاش های بازاریابی شما بسیار مهم است زیرا از این طریق قادر خواهید بود به وب سایت خود مراجعه کرده و منجر به تبدیل و تبدیل شوید. شما نه تنها باید محتوایی را که Google دوست دارد بنویسید بلکه محتوایی را نیز مورد توجه مخاطبان خود قرار دهید.
یک کار فنی - دانستن بهترین روش ها برای بهینه سازی محتوا و سایت در صورتی که قصد دارید برای جابجایی در ترافیک رقابت کنید مهم است. افرادی که از زیر و بم بهینه سازی موتور جستجو اطلاع دارند بسیار مورد جستجو هستند زیرا ROI برای آنها بالا است.
یک زمینه هیجان انگیز - من در مورد شما نمی دانم اما به نظر من ایجاد محتوای پیش بینی و تولید آگهی رایگان کاملاً شگفت آور است. همچنین ، من عاشق طبیعت در حال پیشرفت سئو هستم و این واقعیت را می طلبد که بازاریابانی مانند من باید دائماً تغییرات الگوریتم جدید و موارد دیگر را بخوانند.

هدف سئو رسیدن به صفحه اول گوگل است

سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو است ، که به شما کمک می کند رتبه بالاتری در گوگل و سایر موتورهای جستجو برای پرس و جوهای مرتبط و هدفمند داشته باشید - و بنابراین ، برای جذب کلیک های کاربر بیشتر ، زیرا آنها تمایل به کلیک بر روی اولین نتیجه دارند - ترافیک بیشتر به سایت شما .

شما می توانید صفحات خود را بر اساس آنچه موتورهای جستجو در یک وب سایت جستجو می کنند بهینه سازی کنید ، که با ادامه روند فن آوری تغییر می کند. و اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید ، می توانید حضور وب خود را تنظیم کنید تا از مفید و آموزنده بودن آن اطمینان حاصل کنید.

اما سئو همیشه به این شکل نبوده است. در روزهای ابتدایی اینترنت ، موتورهای جستجو سایت ها را بر اساس تعداد استفاده هر کلمه از کلمات کلیدی خاص در سایت ها ، رتبه بندی می کنند. این منجر به روشی شد که به آن "پر کردن کلمات کلیدی" می گویند و این بدان معنی است که حتی سایت های با کیفیت بالا نیز می توانند به راحتی دفن شوند. اکنون گوگل کیفیت را بر تراکم کلمات کلیدی اولویت دارد.

اگر وب سایتی دارید ، خبر خوبی است ، زیرا می توانید برای ایجاد سایتی که احتمال بالاترین رتبه شما را دارد ، وقت و استعداد خود را صرف کنید.

برای یادگیری نحوه کار ، باید نحوه کار موتورهای جستجو را بفهمید. ما به عنوان مثال از Google استفاده خواهیم کرد زیرا بیشترین جستجوها را در جهان انجام می دهد.

رتبه بالاتر در سئو

چه چیزی به شما کمک می کند امروز رتبه بالاتری داشته باشید؟
از دهه 1990 ، موتورهای جستجو از الگوریتم هایی برای تعیین اینکه چه سایت هایی ابتدا باید در صفحات نتایج خود نشان دهند استفاده می کنند. آنچه را که آن الگوریتم ها در اولویت قرار می دهند ، تغییر کرده است - بسیار.

از روزهای پر کردن کلمات کلیدی ، Google سخت تلاش کرده است تا بفهمد چه چیزی وب سایت را مرتبط و آموزنده می کند. این دانش هر چند ماه یک بار با انتشار یک به روزرسانی جدید که برای رتبه بندی موثرتر سایت ها طراحی شده است ، از این دانش استفاده می کند.

گوگل هنوز هنگام استفاده از رتبه بندی وب سایت ها ، استفاده و درج کلمه کلیدی مورد نظر را در محتوا در نظر می گیرد ، اگرچه کیفیت اطلاعات نیز مهم است.

Google کیفیت را بر اساس:

ارتباط با جستجو
تخصص ، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن منبع
قابلیت استفاده از سایت
سازگاری با موبایل و سازگاری بین مرورگرها
سرعت بارگذاری صفحه
برخی از این عوامل در صفحه وجود دارد ، به این معنی که آنها بخشی از تجربه وب سایت هستند. سایر سایتها مانند سایر سایتهایی که به سایت شما پیوند دارند خارج از صفحه هستند. پیوندها توسط Google به عنوان "رأی" یا تأیید دیده می شوند. عناصر خارج از صفحه باعث بهبود اعتبار و محبوبیت سایت شما برای بهبود رتبه بندی آن می شوند.

طبقه بندی مناطق مختلف برای بهینه سازی با توجه به داخل یا خارج از صفحه بودن ، به شما کمک می کند تا یک استراتژی موثر در جستجوگرها داشته باشید. سئو داخلی و سئو خارج از صفحه هر دو به شما کمک می کنند تا رتبه بالاتری داشته باشید ، اما روش های عملی سازی آنها کاملاً متفاوت است.

الگوریتم گوگل برای سئو

هنگامی که یک عبارت جستجو وارد می کنید ، الگوریتم Google تعیین می کند که کدام یک از وب سایت های بی شماری که در آن وجود دارد بیشترین ارتباط را با شما خواهد داشت. سپس سایت های مربوطه را با در نظر گرفتن ارتباط و محبوبیت آنها - از جمله سایر عوامل رتبه بندی - لیست می کند و آنها را در صفحه ای که صنعت آن را صفحه نتایج موتور جستجو می نامد ، به شما نشان می دهد.

خزیدن
Google دائماً در وب جستجو می کند و به دنبال صفحات جدید یا به روز شده است ، و کاربران شبیه ساز را شبیه سازی می کند. این برنامه از برنامه های معروف به خزنده وب استفاده می کند ، که پیوندهای موجود در اینترنت را دنبال می کنند ، روشی که به عنوان خزنده نیز شناخته می شود و آنچه را پیدا می کنند به سرورهای Google گزارش می دهد.

به همین دلیل اساسی است که اطمینان حاصل کنید که صفحات شما قابل خزیدن هستند و معماری سایت شما باید با استفاده موثر از پیوند داخلی ، پیمایش در همه صفحات سایت را تسهیل کند.

سئو فنی جنبه ای از سئو است که به پیکربندی موثر سایت شما جهت بهینه سازی خزیدنی بودن آن کمک می کند. ابزارهای مختلفی برای جستجوگرها وجود دارد که می توانند در انجام این کار به شما کمک کنند.

نمایه سازی
وقتی خزنده های وب Google اطلاعات مربوط به یک وب سایت را برمی گردانند ، مجموعه ای از سرورهای داخلی محتوای هر صفحه را برای تعیین عناوین آن تجزیه و تحلیل می کنند.

اگر گوگل فکر کند که اطلاعات صفحه می تواند مفید و مرتبط باشد تا در نتایج جستجو نشان داده شود ، هر زمان کسی موضوع مربوطه را جستجو می کند ، آن را در فهرست آماده نگهداری می کند.

به همین دلیل مهم است:

اطمینان حاصل کنید که هر صفحه فقط از طریق یک URL نشان داده شده است (اجتناب از محتوای تکراری)
برای هر صفحه از عنوان ها و عناوین مختصر و مرتبط صفحه استفاده کنید
در هر صفحه اطلاعات متن توصیفی منحصر به فرد را توصیف کنید
برای کمک به Google در پردازش ویدیو و محتوای تصویر ، متن alt یا متنی را که به جای تصاویر نشان داده می شود اضافه کنید
هرچه درباره محتوای صفحه شفافیت بیشتری داشته باشید ، فرایند نمایه سازی دقیق تر خواهد بود. به همین دلیل بازاریابی محتوا کلیدی برای موفقیت در سئو است.

رتبه بندی
وقتی کسی جستجو را انجام می دهد ، Google با در نظر گرفتن عواملی از جمله:

کلمات مورد استفاده در پرس و جو جستجو
مکان کاربر
ارتباط اطلاعات ، قابلیت اطمینان ، تخصص و اقتدار صفحه در مورد اصطلاحات جستجو شده
محبوبیت پیوند صفحه
پیکربندی صفحات برای ارائه یک تجربه سریع و قابل اعتماد: مانند سرعت آن و دوستی موبایل.
چالش مداوم سئو اطمینان از عملکرد بهتر صفحات در سایت شما در مورد همان موضوع با در نظر گرفتن عوامل سئو ذکر شده در بالا است ، بنابراین یک صفحه می تواند بدون در نظر گرفتن تغییرات الگوریتم ، در نتایج جستجو عملکرد بهتری داشته باشد.

بهینه سازی موتور جستجو (سئو) به تکنیک هایی کمک می کند که به شما کمک می کنند وب سایت دارای رتبه بالاتر در ارگانیک است نتایج جستجو وب سایت شما را بیشتر نمایان می کند.
به افرادی که به دنبال شما هستند محصول یا خدمات از طریق جستجو موتورها سئو بخشی از مبحث گسترده تر در مورد است.
بازاریابی موتور جستجو (SEM) ،اصطلاحی که برای توصیف تمام استراتژی های بازاریابی برای جستجو استفاده می شود. SEM هر دو را به همراه دارد.
جستجوی ارگانیک و پولی با جستجوی پرداخت شده ، می توانید هزینه کنید تا وب سایت خود را در لیست قرار دهید.
موتور جستجو به گونه ای که وب سایت شما هنگام تایپ شخصی خاص ، وب سایت شما نمایش داده شود.
کلمه کلیدی یا عبارت لیست های ارگانیک و پولی هر دو در موتور جستجو ظاهر می شوند ،
اما آنها در مکان های مختلف صفحه نمایش داده می شوند.
بنابراین ، چرا مهم است که وب سایت کسب و کار شما در موتورهای جستجو لیست شود؟
فقط در Google بیش از 694،000 جستجو در هر ثانیه انجام می شود.

راجع به آن فکر کن. هر ثانیه که وب سایت شما در Google نمایه نمی شود ، شما به طور بالقوه صدها ، اگر نه هزاران فرصت را برای آنها از دست می دهند.
شخصی برای بازدید از وب سایت شما ، خواندن مطالب شما و خرید بالقوه شما محصول یا خدمات تمرین اصول سئو و همچنین تکنیک های پیشرفته تر
پس از آن ، می تواند توانایی وب سایت شما برای رتبه بندی در جستجو را به شدت بهبود بخشد/
توسط موتورهای بالقوه خود پیدا کنید.
جستجوی پولی چطور؟ بله ، می توانید هزینه کنید تا وب سایت خود را در لیست قرار دهید.
موتورهای جستجو. با این حال ، اجرای کمپین های جستجوی پولی اگر هزینه زیادی داشته باشد ، می تواند بسیار پرهزینه باشد
شما نمی دانید چه کاری انجام می دهید. نیازی به گفتن نیست ، حدود 88٪ موتور جستجو به هر حال کاربران هرگز روی تبلیغات جستجوی پرداخت شده کلیک نمی کنند زیرا تنها هدف یک موتور جستجو این است که شما را با موضوع مرتبط و اطلاعات مفید ، به نفع همه است 
جستجوگر (و شما) تا اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در جستجوی ارگانیک ذکر شده است.
لیست ها در حقیقت ، احتمالاً بهترین کار این است که تا زمان جستجوی پولی همه با هم دوری کنید
شما احساس می کنید که درک کاملی از SEO و آنچه برای رتبه بندی آلی لازم است ، دارید.

اهداف سئو

هدف از سئو یک وب سایت بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو میباشد برای اینکار ابتدا باید قوانین و تکنیک های بهینه سازی را بشناسیم تا بتوانیم اهداف مورد نظرمان را از سئو جامه تحقق بپوشانیم سئو استراتژیک و هدفمند می تواند نتایج بزرگی را برای صفحات مناسب به همراه داشته باشد. مطمئناً جالب اینجاست که شما برای دیدن بهترین نتایج به صفحات "مناسب" نیاز دارید. این صفحات باید بهینه ، پیوند پذیر و بیشتر از همه برای داشتن فرصت لازم باشند.


سئو چه هدفی در گوگل دارد
فرصت جستجو توسط عوامل مختلفی مانند تعداد مخاطبان و رقابت مربوطه تعریف می شود و این فرصت تعیین می کند که چه نتیجه ای ممکن است - هرچه فرصت بیشتر باشد ، نتایج نیز بیشتر است. اساساً ، فرصت جستجو به میزان و نوع (واجد شرایط در مقابل فاقد صلاحیت) ترافیک ارگانیکی که به طور بالقوه می توانید از رتبه بندی برای یک عبارت جستجو شده دریافت کنید ، خلاصه می شود.

هدف سئو خوب چیست

امروزه سئو خوب نه تنها به معنای استفاده از کلمات کلیدی مناسب در مکان های مناسب است ، بلکه همچنین ایجاد محتوای عالی مشخصات پیوند قوی و تجربه کاربری خوب است. اگر موفقیت آمیز باشد ، به مقدار قابل توجهی کار و دانش نیاز دارد. پس چرا دارندگان وب سایت این کار را انجام می دهند؟ چرا آنها اینقدر نگران هستند که سایت آنها در یک موتور جستجو رتبه بندی می کند؟ و آنها انتظار دارند چه نتیجه ای از آن بگیرند؟

این صفحه توضیح می دهد که سئو برای چه مواردی استفاده می شود و چرا برای کسب و کارهایی که می خواهند حضور خود را به صورت آنلاین ایجاد کنند ضروری است. همچنین چند مرحله برای کمک به شما در شروع کار با استراتژی سئو ارائه می دهد.

سئو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو ، ترکیبی از تمام استراتژی هایی است که می توانید برای کمک به شانس حضور سایت در نتایج موتور جستجو استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر اتومبیل های دست دوم را در آتلانتا می فروشید ، مطمئن باشید که کاربرانی که "ماشین های دست دوم در آتلانتا" را در موتور جستجوی مثل Google تایپ می کنند ، سایت شما را نشان می دهند. سئو بهترین راه برای تحقق آن است.

مشکلات رایج بازاریابی که با سئو قابل رفع است

بسیاری از مشکلات رایج بازاریابی وجود دارد که با یک کمپین جستجوگرها به راحتی برطرف می شوند. آنها عبارتند از:

منجر به صلاحیت نشده است

جستجوگرها

اگر سایت شما بازدید کننده زیادی دارد اما نرخ تبدیل آن بسیار کم است ، احتمالاً به این دلیل است که آگهی های بی حد و حصر زیادی دارید. اینها بازدیدکنندگان سایت هستند که به دنبال چیزی کاملا متفاوت از آنچه شما ارائه می دهید یا به طور تصادفی در سایت شما قرار گرفتند.

با انجام سئو می توانید میزان هدایت های شایسته سایت خود را افزایش دهید. این به معنای جذب جستجوگرانی است که علاقه مند به خرید از شما یا کار با شما هستند و شانس بسیار بیشتری برای مشتری شدن دارند.

فروش کم

هدف بیشتر تلاش های بازاریابی در نهایت جذب مشتری یا مشتری جدید و فروش است. چه از روش های سنتی استفاده کنید و چه به صورت آنلاین ، نتیجه نهایی ایده آل افزایش درآمد است.

با جذب ترافیک واجد شرایط ، می توانید فروش کسب و کار خود را افزایش دهید. سرب های تولید شده توسط جستجو نزدیک به 15 درصد است که بسیار بیشتر از بیشتر روش های سنتی بازاریابی است.

هزینه های بالای بازاریابی

هر صاحب مشاغل یک روش مقرون به صرفه برای جذب بازدید کننده و مشتری می خواهد. برای بسیاری از استارتاپ ها و کارآفرینان ، این هزینه ها بسیار سنگین است.

سئو این صاحبان مشاغل را قادر می سازد تا با بودجه های بازاریابی بزرگتر رقابت کرده و منجر به فروش و فروش کافی برای ادامه فعالیت و حتی پیشرفت شوند.

سئو برای چه استفاده می شود؟

به ساده ترین مفهوم ، از سئو برای جذب کاربران موتور جستجو استفاده می شود که کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت شما را جستجو می کنند. با جذب این کاربران ، می توانید با هزینه های نسبتاً کم بازاریابی ، لیدهای واجد شرایط تری را بدست آورید و فروش بیشتری را انجام دهید.

اما جدا از استفاده از کلمات کلیدی که مستقیماً با سایت شما مرتبط هستند ، از سئو می توان برای چه موارد دیگری استفاده کرد؟ پاسخهای مختلفی وجود دارد ، اما اینها چند پاسخ متداول هستند:

هدف گذاری جغرافیایی

سئو استفاده شده

اگر کسب و کار شما مکان های فیزیکی دارد و هدف شما این است که مشتریانی به آنها مراجعه کنند (برخلاف سایت های تجارت الکترونیکی که می توانند به مشتریان در سراسر جهان بفروشند) ، هدف گذاری جغرافیایی می تواند بسیار مفید باشد. با درج کلمات کلیدی مرتبط با موقعیت مکانی خود ، می توانید کاربران موتور جستجو را در منطقه خود جذب کنید.

به عنوان مثال ، اگر شما یک رستوران در لنکستر دارید ، از جمله عبارت "رستوران در لنکستر" در سایت خود می توانید این احتمال را افزایش دهید که شخصی در این نزدیکی که از یک موتور جستجو برای یافتن جایی برای غذا خوردن استفاده می کند ، سایت شما را پیدا کند.

بازاریابی طاقچه

ممکن است فکر کنید شرکت های غول پیکر که محصولات بسیار متنوعی را به فروش می رسانند از مزایای سئو برخوردار هستند زیرا بسیاری از کاربران کلمات کلیدی گسترده را جستجو می کنند. اما اگرچه ممکن است شانس بیشتری برای دستیابی به رتبه بندی بیشتر داشته باشند ، اما احتمال بیشتری برای جذب آگهی های بدون صلاحیت نیز بیشتر است.

ما مشارکت های طولانی مدت را تشکیل می دهیم

بیش از 90٪ مشتریان WebFX در سال 2 کمپین خود با ما همکاری می کنند.

امروز با یک استراتژیست بازاریابی صحبت کنید

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما یک تجارت کوچک دارید که لباس های ورزشی زنانه می فروشد. اگرچه ممکن است شرکتهای بزرگتر کلمات کلیدی مانند "لباس زنانه" یا "لباس ورزشی" از شما پیشی بگیرند ، اما این کلمات کلیدی می توانند بازدیدکنندگانی را جذب کنند که لزوما به محصولات شما علاقه مند نیستند ، مانند زنانی که به لباسهای معمولی علاقه مند هستند یا مردانی که علاقه مند به آن هستند لباس ورزشی

با استفاده از سئو ، می توانید هنگام انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی به همان اندازه که می خواهید خاص باشید. این بدان معناست که شما می توانید بازار خاصی را به بازار عرضه کنید ، که در نهایت منجر به ارائه آگهی های واجد شرایط تری می شود.

ساختمان با نام تجاری

مارک های تاسیس شده مشکلی در جذب بازدید کننده سایت و فروش ندارند ، زیرا اکثر مصرف کنندگان از قبل می دانند چه کسانی هستند و چه چیزی را می فروشند. سئو می تواند به شما کمک کند تا نوعی آگاهی از نام تجاری را ایجاد کنید ، که در نهایت باعث افزایش بازدید و فروش سایت شما می شود.

اهداف سئو

انتخاب اهداف سئو

انتخاب اهداف خوب سئو اولین قدم اساسی در کارزار دیجیتال مارکتینگ شماست. مانند هر تلاش طولانی مدت ، دانستن اهداف نهایی بازاریابی و کار مستقیم با آنها باعث صرفه جویی در وقت ، هزینه و استرس می شود.

سئو خوب را نمی توان در خلا انجام داد. این به اهداف تجاری ، نیازهای تیم فروش و پشتیبانی مشتری و دانش صمیمی از فضای رقابتی که در آن کار می کنید بستگی دارد. ذینفعان مهم در هر زمینه از مشاغل خود را درگیر کنید و با هم همکاری کنید تا لیستی از نیازها را بیابید. شاید تعجب کنید که چگونه SEO می تواند به هر تیم در رسیدن به اهداف خود کمک کند.

مهم است که قبل از اجرای هرگونه استراتژی سئو اهداف صحیح را انتخاب کنید و خرید مداوم از تیم خود را انجام دهید. ایده ها را ترکیب کرده و دسته بندی کنید و ایده هایی را پیدا کنید که بازاریابی دیجیتال برای آنها مناسب است. در صورت امکان ، برخی از اهداف "آسان" را انتخاب کنید و شروع به جمع آوری پیروزی های سریع با تیم خود کنید. با این کار وقت شما را برای استراتژی های طولانی مدت که سئو برای آنها مناسب است ، می خرد.

اگر در تلاش برای خرید از اعضای تیم هستید ، یا آنها دانش کافی برای درک اینکه چگونه سئو می تواند به بخش آنها کمک کند نیست ، ممکن است کمک کند برخی از ایده ها را به مکالمه برسانید تا آب میوه های خلاقانه جریان یابد.

بیایید هفت هدف مختلف سئو و چگونگی تأثیر آنها بر کسب و کار شما را بررسی کنیم.

اهداف seo منجر به تولید نسل با دست دیگر در هر نوک انگشت می شوند.

هدف سئو شماره 1: تولید سرب و بازاریابی مستقیم

مشتری و درآمد کسب کنید ، هر بار یک فرم پاپ.

اگر شما یک تجارت سرب محور هستید ، احتمالاً مشتریان شما قبل از خرید حداقل به یک تماس شخصی از شرکت شما نیاز دارند. ممکن است شما قیمت خریدی بالاتر از حد متوسط ​​داشته باشید ، یا راه حل شما شامل سفارشی سازی است. نکته اصلی در یک مبارزات تبلیغاتی پر رونق تولید SEO ، نرخ تبدیل است.

CRO (بهینه سازی نرخ تبدیل) تقریباً همیشه بهترین مکان برای شروع زمانی است که به دنبال راهنمای بیشتری از وب سایت خود هستید. ایجاد تغییرات مستقیم که می توانند جریان سرب شما را به طرز چشمگیری افزایش دهند ، آسان تر است.

تست A / B را برای امتحان روشهای مختلف که تبدیل آنها را برای مشتریان آسان تر می کند ، انجام دهید. در اینجا چندین روش برای ایجاد تأثیر فوری وجود دارد:

فرم های خود را کوتاه کنید. آیا واقعاً در اولین تعامل مشتری به 2 شماره تلفن مختلف و یک آدرس پستی کامل نیاز دارید؟

بازدیدکننده خود را دقیقاً مطلع کنید که هنگام ارسال فرم چه اتفاقی خواهد افتاد.

از کلمه "ارسال" در دکمه های فرم خود استفاده نکنید (به هر حال چه کسی می خواهد ارسال کند؟ به نظر دردناک می رسد.)

هنگامی که نرخ تبدیل در صفحه شما حداقل 5٪ باشد (یا بیشتر - امیدوارم که خیلی بیشتر باشد) ، می توانید توجه خود را به افزایش میزان ترافیک هدفمند معطوف کنید. این امر می تواند با ایجاد محتوای عالی مشتری محور تحقق یابد و از درخواست تبدیل آن نترسید. در نظر داشته باشید كه برای ثبت نام در خبرنامه ، یك سرویس رایگان با ارزش ارائه دهید و سپس برای ایجاد تقاضا در خبرنامه خود به بازار عرضه كنید.

گرفتن اطلاعات آنها فقط اولین قدم است. اطمینان حاصل کنید که از یک ابزار اتوماسیون بازاریابی و CRM خوب برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنید.

اهداف سئو ترافیک خام جمعیتی که در حال راه رفتن هستند

هدف شماره 2 سئو: افزایش ترافیک خام به وب سایت خود

ترافیک به خاطر ترافیک.

این فقط همان چیزی است که به نظر می رسد. هرچه بیشتر از مطالب خود کلیک کنید و سعی کنید تا آنجا که ممکن است آنها را در سایت خود نگه دارید. وقتی می توانید بدون اقدامات یا معاملات مالی از ترافیک درآمد کسب کنید ، می توانید از این هدف استفاده کنید. اگر به عنوان مثال ، سایت شما حمایت مالی یا تبلیغات می کند ، این یک مکان عالی برای شروع است.

تلاش خود را بر روی محتوای عالی متمرکز کنید و تحقیقات کلمات کلیدی را برای یافتن موضوعات مورد علاقه مخاطبان خود انجام دهید. و حتماً از آن کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید.

از Google Answers برای یافتن سوالاتی که مردم می پرسند استفاده کنید و سپس برای پاسخگویی به آنها یک سری پست های وبلاگ می نویسید. با این کار در نمایشگرهای طولانی گوگل ترافیک ایجاد خواهید شد. با استفاده از دکمه های اشتراک اطمینان حاصل کنید که مقالات شما به راحتی به اشتراک گذاشته می شوند و برای انتشار ویروسی بهینه شده اند.

با این حال ، در استفاده از clickbait یا اخبار جعلی برای هدایت کلیک مبتنی بر آدرنال احتیاط کنید. مردم نسبت به این نوع تولید فریبنده ترافیک باهوش می شوند و شما می توانید خود را برای لکه دار کردن نام تجاری خود برای یک سود کوتاه مدت تنظیم کنید. در عوض روی محتوای مفید ، جالب یا به موقع تمرکز کنید که واقعاً ارزش مخاطبان هدف شما را فراهم می کند. محتوای پیگیری ارائه دهید و به آنها دلیل ماندن دهید. نرخ پرش فاکتور مهم رتبه بندی سئو است بنابراین می توانید برای افزایش زمانی که بازدیدکنندگان در سایت شما می گذرانند ، تلاش کنید.

اهداف جستجوگرها تجارت الکترونیکی با کارت اعتباری که از صفحه رایانه خارج می شود

هدف سئو شماره 3: افزایش فروش تجارت الکترونیکی

بر هدایت ترافیک مربوط به فروشگاه آنلاین خود تمرکز کرده و فروش معاملات را افزایش دهید.

حدود 10٪ از خرده فروشی در ایالات متحده آمریکا از طریق تجارت الکترونیکی حاصل می شود. فقط نیمی از آن آمازون است ، به این معنی که میلیون ها وب سایت دیگر برای کلیک و خرید مشتریان شما با شما رقابت می کنند. بهره گیری از سئو می تواند مزایای بلند مدت و رقابتی را برای هر کسب و کار در این فضای بیش از حد رقابتی ایجاد کند.

هنگامی که محصولات و یا خدمات معاملاتی برای فروش در سایت خود دارید ، این کار را نکنید.

سود استراتژی سئو چیست

سود استراتژی سئو چیست؟ این سوالی است که من مرتباً از من می پرسند - و سوالی است که من معمولاً باید بیش از یک بار به آن پاسخ دهم. در حالی که بسیاری از صاحبان مشاغل و شرکت ها نیاز به سئو را می پذیرند ، بسیاری هنوز از آنچه واقعاً سئو ارائه می دهد گیج یا پنهان هستند. توانایی اثبات بازگشت سرمایه به مشتریان یا رئیس خود برای موفقیت و حفظ یک رابطه خوب ضروری است.

در این پست ، من می خواهم سه هدف اساسی را که می توانید با یک استراتژی سئو تحقق بخشید ، معرفی کنم: دید ، بازدید و بازگشت سرمایه. من توضیح خواهم داد که چگونه این سه هدف تأثیر مثبتی ایجاد می کنند و چگونه می توانید این نتایج را به تصمیم گیرندگان نشان دهید.

اولین هدفی که مشاوران سئو می توانند برآورده کنند ، افزایش دید برند آنلاین است. مصرف کنندگان تصور می کنند که جایگاه برتر در رتبه بندی جستجو "مهر تأیید" برای نام تجاری است. در حالی که می دانیم همیشه اینگونه نیست ، بسیاری از جستجوگران ، رتبه بالا را به عنوان تایید برند تفسیر می کنند.

اطمینان از اینکه برای افزایش میزان جستجوی ارگانیک برای کلمات کلیدی مارک دار ، برنامه عملیاتی دارید بسیار مهم است. فقط برای اطمینان از اینکه همه ما در مورد اصطلاحات مارک دار در یک صفحه هستیم ، در اینجا تعریف خوبی ارائه شده است: کلمات کلیدی مارک عبارت های جستجو یا عباراتی هستند که شامل نام تجاری یا تغییر نام نام تجاری هستند. در حالی که اصطلاحات مارک دار معمولاً باعث جلب بازدید افرادی می شوند که قبلاً نام شرکت شما را شنیده اند ، اما هنوز هم مهم هستند.

هدف از جستجوگرها فقط محافظت از نام تجاری شما نیست. این همچنین در مورد افزایش دید تجاری شما در داخل هدف شما است. همانطور که احتمالاً می توانید حدس بزنید ، اینجاست که اصطلاحات بدون مارک ضروری هستند. اگرچه من وارد تحقیق در مورد کلمات کلیدی نخواهم شد ، شما می خواهید مطمئن شوید که شرایط هدف خاص شما برای تجارت اصلی شما است.

قابلیت ردیابی

پیگیری اصطلاحات کلمه کلیدی مورد نظر شما می تواند بینشی قابل توجه برای شما ایجاد کند. در حالی که من به شما احتیاط می کنم که نسبت به رتبه بندی وسواس نداشته باشید ، مهم است که بدانید در کجا ایستاده اید و به کدام سمت حرکت می کنید. امکان ارسال این گزارش ها به تیم مدیریتی یا مشتریان نیز می تواند به ایجاد اعتماد کمک کند.

برای شروع ، مطمئن شوید که لیستی از اصطلاحات مارک دار و غیر مارک دار خود دارید که می خواهید ردیابی کنید. تعدادی ابزار وجود دارد که می توانید برای ردیابی رتبه خود استفاده کنید ، برخی رایگان و برخی پولی. همانطور که حدس می زنید ، ابزارهای رایگان محدودیت هایی دارند اما هنوز هم می توانند کار را به پایان برسانند.

یک گزینه رایگان عالی SERPs ’Rank Checker است. آنها به شما امکان می دهند با موقعیت مکانی ، موتور جستجو و دستگاه ردیابی کنید. نسخه رایگان به شما اجازه نمی دهد سابقه موقعیت را ثبت کنید ، بنابراین برای شما مهم است که تمام اطلاعات خود را در یک صفحه گسترده ذخیره کنید تا به مرور گزارش شود.

با استفاده از یک ابزار پولی انعطاف پذیری بیشتر و همچنین سابقه رتبه بندی به شما می دهد. بسیاری از ابزارهای سئو و در سطح سازمانی و حرفه ای دارای ردیاب های رده بندی هستند و به شما امکان می دهند تاریخچه رتبه بندی خود را با گذشت زمان مشاهده کنید. مزیت این ابزارها این است که شما تمام داده های خود را در یک مکان دارید و می توانید موفقیت تلاش های خود را در زمینه سئو در هنگام مشاهده بسیار کارآمدتر گزارش کنید.

ترافیک وب سایت

در حالی که "آن را بساز و آنها خواهند آمد" به نظر می رسد یک مانترا خوب است ، اما واقعیت این است که اشتباه است. فقط داشتن یک وب سایت کافی نیست. این مانند افتتاح مشاغلی در جاده ای است که کمترین ترافیک را دارد و انتظار دارد مردم "شما را پیدا کنند". سئو عالی می تواند ترافیک هدفمند و مرتبط را به وب سایت شما برساند.

این هدف از یک استراتژی سئو برای ایجاد چشم اندازهای جدید به وب سایت شما است - افرادی که در غیر این صورت هرگز نمی دانند شما حتی وجود داشته اید. متخصصین باتجربه جستجو وقت می گذارند تا نه تنها محصولات ، خدمات و اهداف تجاری شما ، بلکه نیازهای مخاطبانی را که سعی در جلب آنها دارید ، درک کنند.

من با برخی از شرکت ها کار کرده ام که کار کمتری را انجام داده اند تا در مورد آنچه که به مردم ارائه می دهند به مردم بگویند. با تراز كردن فعالیتهای SEO و كارآمدی در سایت و تبلیغات خارج از سایت برای ارتقا services خدمات آنها به مخاطبان هدف ، ما توانستیم چشم اندازهایی را برای سایتشان به ارمغان بیاوریم كه هرگز نمی دانستند آنها این خدمات را ارائه می دهند.

ردیابی ترافیک

در حالی که ترافیک فقط بخشی از معادله فروش و رشد است ، اما نقش مهمی دارد. بسیاری از دارندگان سایت ها به یادآوری قدرت ترافیک نیاز دارند. به روزرسانی مدیر یا مشتری در مورد بازدیدهایشان و کمک به آنها برای درک نقش آن در موفقیت کلی فروش و بازاریابی ، می تواند دشوار باشد ، اما غیرممکن نیست.

Google Analytics و Data Studio ابزارهای بسیار خوبی هستند که می توانند به شما کمک کنند موفقیت کمپین های سئو خود را رصد و گزارش دهید. هنگام گزارش در مورد ترافیک ، مطمئن شوید که آنها را با داده ها غرق نمی کنید. هرگز بیش از هفت KPI گزارش نکنید - بیش از این ، و آنها نادیده گرفته می شوند. در اینجا چند KPI آورده شده است که در گزارش های موفقیت در SEO جستجو می کنیم:

 

شرکت هایی که در بازاریابی سرمایه گذاری می کنند ، تقاضای بازگشت سرمایه دارند. اگر آنها نتوانند بازده سرمایه گذاری خود را ببینند یا تأیید کنند ، سرمایه گذاری را متوقف می کنند. اما تعیین ROI خیلی خشک و برش خورده نیست. هر مشاغل مجموعه ای از اهداف خاص خود را دارد و همه فعالیت های جستجوگرها باید هماهنگ شوند.

معنای سئو چیست

سئو به معنای بهینه سازی موتور جستجو است و فرآیندی است که برای بهینه سازی پیکربندی فنی وب سایت ، مرتبط بودن محتوا و محبوبیت پیوند وب استفاده می شود ، بنابراین صفحات آن می توانند به راحتی قابل جستجو ، مرتبط تر و محبوب تر در مورد سوالات جستجوی کاربر باشند و در نتیجه ، موتورهای جستجو رتبه بندی آنها را بهتر می کنند.
موتورهای جستجو با ارائه محتوایی که نیازهای جستجوی کاربر را برآورده می کند ، تلاش در جستجوگرها را توصیه می کنند که هم به تجربه جستجوی کاربر و هم برای رتبه بندی صفحه سود می رساند. این شامل استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در عناوین ، توضیحات متا و عناوین اصلی اچ یک ، حاوی آدرس های توصیفی با کلمات کلیدی به جای رشته های اعداد و علامت گذاری طرح برای تعیین معنای محتوای صفحه ، از جمله بهترین روشهای جستجوگرها است.

محتوای سئو چیست

برای درک منظور بازاریابان از محتوای سئو ، تفکیک این عبارت به اجزای تشکیل دهنده آن مفید است
سئو به بهینه سازی موتور جستجو یا فرآیند بهینه سازی وب سایت گفته می شود تا افراد بتوانند از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل به راحتی آن را پیدا کنند
منظور ما از "محتوا" هر اطلاعاتی است که در وب زندگی می کند و می تواند در وب مصرف شود.
بنابراین ، قرار دادن این دو مفهوم در کنار هم: محتوای سئو هر محتوایی است که با هدف جذب ترافیک موتور جستجو ایجاد می شود
تحقیقات کلید واژه: اگر می خواهید از طریق جستجو ترافیک ایجاد کنید ، بهتر است قبل از شروع به نوشتن ، تحقیق درباره کلیدواژه را انجام دهید. از این طریق می توانید روی کلمات کلیدی متمرکز شوید که مقدار مشخصی از حجم جستجو از قبل برای آنها وجود دارد - به عبارت دیگر ، برای موضوعات بنویسید که افراد قبلاً در جستجوی اطلاعات درباره آنها هستند .
بهینه سازی کلمات کلیدی: بدانید کجا و چگونه می توان از کلمات کلیدی در محتوای خود برای حداکثر جستجو استفاده کرد
سازماندهی محتوا: محتوای سایت شما باید به روشی منطقی تنظیم شود. این نه تنها برای سئو خوب است ، بلکه به بازدیدکنندگان سایت شما کمک می کند تا سایر مطالب مرتبط را به راحتی پیدا کنند.هرچه مدت بیشتری در سایت شما بمانند ، بهتر است.
ارتقای محتوا: با به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی و ایجاد پیوند به محتوای خود (چه از طریق سایت های داخلی و چه از طریق سایت های خارجی) ، قابلیت مشاهده برای محتوای جدید را افزایش دهید.

سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو است ، که به شما کمک می کند رتبه بالاتری در گوگل و سایر موتورهای جستجو برای پرس و جوهای مرتبط و هدفمند داشته باشید - و بنابراین ، برای جذب کلیک های کاربر بیشتر ، زیرا آنها تمایل به کلیک بر روی اولین نتیجه دارند - ترافیک بیشتر به سایت شما.
شما می توانید صفحات خود را بر اساس آنچه موتورهای جستجو در یک وب سایت جستجو می کنند بهینه سازی کنید ، که با ادامه روند فن آوری تغییر می کند. و اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید ، می توانید حضور وب خود را تنظیم کنید تا از مفید و آموزنده بودن آن اطمینان حاصل کنید.
اما سئو همیشه به این شکل نبوده است. در روزهای ابتدایی اینترنت ، موتورهای جستجو سایت ها را بر اساس تعداد استفاده هر کلمه از کلمات کلیدی خاص در سایت ها رتبه بندی می کنند. این منجر به روشی شد که به آن "پر کردن کلمات کلیدی" می گویند و این بدان معنی است که حتی سایت های با کیفیت بالا نیز می توانند به راحتی دفن شوند. اکنون گوگل کیفیت را بر تراکم کلمات کلیدی اولویت دارد.

فرآیند سئو

فرایند سئو را با انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی شروع کنید ، این فرایند تحقیقاتی است که به شما کمک می کند چگونگی جستجوی مخاطبان خود را درک کنید. تحقیق با کلید واژه به شما کمک می کند تا نحوه اطمینان از مرتبط بودن و توصیف مناطق مختلف صفحات برای محبوب ترین و مرتبط ترین جستجوهای کاربران را که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، شناسایی کنید.
ابزار تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و همچنین داده هایی که مستقیماً توسط گوگل از طریق کنسول جستجوی گوگل به صورت رایگان ارائه می شود ، برای شروع با تحقیق در مورد کلید واژه ها.
همچنین توسعه ممیزی های سئو برای تجزیه و تحلیل پیکربندی فنی سایت شما و همچنین ارتباط محتوا با کلمات کلیدی مورد هدف برای بهبود محتوای شما از این جهت مهم است.
سئو خارج از صفحه همچنین به بهبود رتبه سایت شما کمک می کند ، زیرا گوگل پیوندهایی را به عنوان "تأیید" می داند که محبوبیت سایت شما را نشان می دهد ، اما اقدام برای بهبود مستقیم آن دشوارتر است. دلیل این امر آنست که سئو خارج از صفحه شامل سایتهایی است که متعلق به شما نیستند اما به شما لینک می دهند.

تحقیق کلمات کلیدی فرآیندی است برای یافتن و تجزیه و تحلیل اصطلاحات جستجو که افراد با استفاده از این داده ها برای یک هدف خاص ، اغلب برای بهینه سازی موتور جستجو (سئو) یا بازاریابی عمومی ، وارد موتورهای جستجو می شوند. تحقیق با کلمات کلیدی می تواند پرس و جوها را برای هدف قرار دادن ، محبوبیت پرسش های پایان نامه ، دشواری رتبه بندی آنها و موارد دیگر کشف کند.
چرا تحقیق در مورد کلید واژه مهم است.
تحقیقات کلمه کلیدی بینش ارزشمندی را درباره سوالاتی که مخاطب هدف شما در واقع در گوگل جستجو می کند ، فراهم می کند. بینشی که می توانید در این اصطلاحات جستجوی واقعی کسب کنید می تواند به اطلاع استراتژی محتوا و همچنین استراتژی بازاریابی بزرگتر شما کمک کند. با این حال ، ممکن است خود کلمات کلیدی به اندازه تصور شما برای سئو مهم نباشند.
بیشتر و بیشتر ، ما می شنویم که سئو در طی 10 سال گذشته چقدر پیشرفت کرده است و چگونه کلمات کلیدی بی اهمیت به توانایی ما در رتبه بندی خوب برای جستجوهای روزانه افراد تبدیل شده است.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی