• سئو ارزان

چهار ستون استراتژی عالی سئو

بهینه سازی موتور جستجو (سئو) می تواند پیچیده باشد ، اما مارکوس میلر ، مقاله نویس ، با تجزیه عناصر اصلی آن در چهار دسته اصلی ، آن را ساده می کند.

چهار ستون یک استراتژی م SEOثر SEO

سئو می تواند پیچیده باشد - در بسیاری از موارد ، بیش از حد پیچیده. چند عامل رتبه بندی در ایجاد نتایج جستجوی ارگانیک قوی نقش دارند؟ ده؟ بیست؟ سی؟ دویست؟

با جستجوی سریع "فاکتورهای رتبه بندی سئو" همه این پاسخ ها و سایر پاسخ های بی شمار به شما ارائه می شود. اطلاعات زیادی در آنجا وجود دارد. و واقعیت این است که گرچه صدها متغیر برای تعیین مکان نهایی با هم کار می کنند ، اما بیشتر آنچه پیشنهاد می شود حدس و گمان است. و مطمئناً همه عوامل رتبه بندی مربوط به هر مشاغل نیستند.

با توجه به اینکه ، از بین رفتن سوراخ خرگوش الگوریتمی آسان است. این اطلاعات بیش از حد اطلاعات وجود دارد و شما می توانید تمام وقت خود را صرف چرخ تحقیقاتی همستر کنید و به نتایج بسیار کمی دست پیدا کنید.

در این مقاله ، من می خواهم موارد را ساده کنم و چهار زمینه اصلی را که باید با سئو جستجو کنید ، شرح دهم. واقعاً ، وقتی صحبت از آن می شود ، SEO در واقع در سطح استراتژیک بسیار ساده است.

چهار ستون سئو

چهار حوزه اصلی سئو که صاحبان سایت باید در نظر بگیرند عبارتند از:

  1. سئو فنی:  چقدر محتوای شما قابل خزیدن و نمایه سازی است.
  2. محتوا:  داشتن مناسب ترین و بهترین پاسخ به سوال یک مشتری احتمالی.
  3. سئو در محل:  بهینه سازی محتوا و HTML شما.
  4. سئو خارج از سایت:  ایجاد اختیارات برای اطمینان از اینکه Google عرشه را به نفع شما قرار می دهد.

مطمئناً ، این چهار حوزه دارای پیچیدگی و همپوشانی زیادی هستند ، اما درک نقاط قوت و ضعف شما در رابطه با آنها ، کلید تمرکز تلاش های شماست.

1. سئو فنی

سئو فنی ممکن است کمی دلهره آور به نظر برسد ، اما در واقع ، آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم اطمینان از این است که یک موتور جستجو می تواند مطالب شما را بخواند و سایت شما را کاوش کند. بیشتر این موارد توسط سیستم مدیریت محتوایی که شما استفاده می کنید مراقبت خواهند شد و ابزارهایی مانند Screaming Frog و Deep Crawl می توانند وب سایت شما را کاوش کرده و مشکلات فنی را برجسته کنند.

زمینه های اصلی مورد بررسی در اینجا عبارتند از:

  • خزیدن آیا یک موتور جستجو می تواند سایت شما را کاوش کند؟
  • فهرست مطالب.  آیا مشخص است که موتور جستجو باید کدام صفحات را فهرست و برگرداند؟
  • سیار.  آیا سایت شما برای کاربران تلفن همراه سازگار است؟
  • سرعت.  زمان بارگذاری سریع صفحه یک فاکتور مهم در خوشحال نگه داشتن بازدید کنندگان شما است.
  • فن آوری  آیا از فناوری موتور جستجوگر یا CMS برای وب سایت خود استفاده می کنید؟
  • سلسله مراتب  ساختار محتوای شما در وب سایت شما چگونه است؟

اگر شما یک تجارت کوچک هستید که از وردپرس برای وب سایت خود استفاده می کنید ، سئو فنی باید چیزی باشد که بتوانید خیلی سریع لیست خود را بررسی کنید. اگر یک وب سایت بزرگ و سفارشی با میلیون ها صفحه داشته باشید ، SEO فنی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

بسیاری از مواردی که در اینجا "SEO فنی" در نظر گرفته می شود در واقع بخشی از طراحی وب سایت شما است. ترفند این است که اطمینان حاصل کنید که توسعه دهنده شما تأثیر متقابل بین طراحی وب سایت ، توسعه و سئو و نحوه ایجاد یک سایت سریع و بهینه شده برای موبایل را درک می کند .

2. بهینه سازی سئو در سایت

وب سایت شما باید به طور کلی و در سطح صفحه فردی بهینه شود. در اینجا برخی از crossover ها از سئو فنی شما وجود دارد و شما می خواهید با یک سلسله مراتب محتوای مناسب برای سایت خود شروع کنید.

با فرض اینکه شما یک سایت دارای ساختار مناسب هستید ، استفاده از بهینه سازی معقول دوباره نسبتاً ساده است. زمینه های اصلی برای تمرکز در اینجا عبارتند از:

  • تحقیق کلمات کلیدی.  زبان مخاطب مورد نظر خود را درک کنید.
  • URL های توصیفی  اطمینان حاصل کنید که هر URL ساده و توصیفی است.
  • عنوان صفحه  از کلمات کلیدی به طور طبیعی در عنوان صفحه استفاده کنید.
  • توضیحات متا  توضیحات متای صنایع دستی مانند اینکه برای تبلیغات برای رانندگی کلیک کپی شده اند.
  • بهینه سازی محتوا از کلمات کلیدی و تغییرات در نسخه صفحه خود به راحتی استفاده کنید.
  • تجربه کاربری خوب (UX). اطمینان حاصل کنید که سایت شما از استفاده و پیمایش لذت می برد.
  • فراخوان های قوی برای اقدام برای کاربران خود دانستن اینکه در مرحله بعد چه کاری انجام دهند آسان است.
  • نشانه گذاری داده شده برای بهبود نرخ کلیک ، روی جدیدترین ویژگیهای SERP ضربه بزنید .

هنگام بهینه سازی سایت خود ، وقت بگذارید تا مشتریان خود را در نظر بگیرید. اگر مشاغل محلی هستید ، SEO محلی از اهمیت بیشتری برخوردار است و آدرس و مکان شما به نقاط مهم بهینه سازی تبدیل می شوند.

با استفاده از SEO فنی جامع ، بهینه سازی صفحه شما ساده است. برای خزیدن و شناسایی نقاط ضعف و استفاده از روش در صفحات خود از ابزاری مانند Screaming Frog استفاده کنید.

3. محتوا

مطالب سلطان است. این همان گفته است ، درست است؟ به نوعی درست است. وب سایت شما واقعاً فقط بسته بندی کننده محتوای شماست. محتوای شما به شما می گوید که شما چه کاری انجام می دهید ، کجا انجام می دهید ، برای چه کسی این کار را انجام داده اید و چرا کسی باید از تجارت شما استفاده کند. و اگر باهوش هستید ، محتوای شما باید فراتر از این عناصر واضح از نوع بروشور باشد و به مشتریان احتمالی شما کمک کند تا به اهداف خود برسند.

برای مشاغل خدماتی ، ما می توانیم محتوای شما را به سه دسته تقسیم کنیم:

  • محتوای سرویس  چه کاری انجام می دهید و در کجا انجام می دهید.
  • محتوای اعتبار  چرا یک چشم انداز باید با تجارت شما درگیر شود.
  • محتوای بازاریابی. محتوایی که به شما در جایگاه متخصص کمک می کند و در اوایل چرخه خرید ، کسب و کار شما را در برابر چشم انداز قرار می دهد.

واقعاً مهم است که درک کنیم SEO برای همه این نوع محتوا مهم است ، اما اغلب فقط برای محتوای نوع سرویس در نظر گرفته می شود. وقتی صحبت از محتوای اعتبار مانند مرورها ، توصیفات و مطالعات موردی می شود ، SEO معمولاً فراموش می شود.

به عنوان یک مثال ساده ، من اخیراً یک خانه متعلق به دوران ویکتوریا را در انگلستان بازسازی کردم و در طول این مراحل ، به دنبال متخصصان مختلفی بودم که بتوانند تجربه مربوطه را نشان دهند. در این مورد ، داشتن یک مطالعه موردی بهینه شده که نشان می دهد کارهای بازسازی در یک خانه مشابه در منطقه محلی انجام می شود ، به عنوان محتوای بزرگ SEO طولانی مدت عمل می کند - همچنین کاملا نشان می دهد که پیمانکار می تواند کار را انجام دهد ، که  کاملاً اعتبار آنها را نشان می دهد . برد - برد.

اطمینان حاصل کنید که تمام محتوای بازاریابی خود را ، از جمله مطالعات موردی ، مطالب نمونه کارها و توصیفات - نه فقط صفحات واضح خدمات - را بهینه کرده اید .

استراتژی بازاریابی و محتوا و محتوای جامد همچنین مقیاس پذیرترین راه برای تبلیغ تجارت شما به مخاطبان گسترده است. و این به طور کلی بهترین ROI را دارد ، زیرا هیچ هزینه ای برای هر کلیک وجود ندارد - بنابراین شما بدون اینکه مقیاس مستقیم هزینه های خود را داشته باشید ، بازاریابی خود را مقیاس می کنید. این نوع استراتژی سئو برای هر مشاغل مناسب نیست ، اما وقتی مناسب باشد ، تقریباً بی نظیر است.

در اینجا کلیدهای اصلی آورده شده است:

  • تمام مطالب را در کل سفر مشتری بهینه کنید.
  • تعیین کنید آیا بازاریابی محتوا از طریق جستجوی ارگانیک مناسب است یا خیر.

ما هنوز هم روشهای زیادی را برای SEO مشاهده می کنیم ، جایی که مشاغل محلی به آژانس های پرداختی برای ارسال مطالب وبلاگ که از نظر استراتژیک مناسب نیستند ، پرداخت می کنند. اطمینان حاصل کنید که تمام مطالب شما بهینه شده است و اگر بازاریابی محتوا انجام می دهید ، اطمینان حاصل کنید که برای تاکتیک های بازاریابی شما مناسب است.

4. ساختمان مرجع خارج از سایت

سرانجام ، همه رودخانه های SEO به این نقطه می رسند: ایجاد اقتدار. ایجاد اقتدار خود ، تا حد زیادی شامل پیوند سازی است. پیوندها هنوز یک م crucلفه اساسی برای ایجاد رتبه بندی آلی قوی هستند. با این حال ، پیوندها می توانند سخت ترین قسمت SEO برای درست شدن باشند.

در اینجا واقعاً مهم است که فلسفه پیوند خود را قبل از شروع شماره گیری کنید ، زیرا این امر واقعاً می تواند تلاش های شما را برای ایجاد پیوند ایجاد کند. اگرچه پیوند سازی موضوعی عمیق است که در اینجا نمی توانیم آن را به صورت عمیق بیان کنیم ، اگر حداقل بتوانید یک فلسفه ایجاد پیوند مثبت ایجاد کنید ، در حال حاضر از اکثریت رقابت خود پیشی گرفته اید.

این فلسفه از نظر سادگی زیباست و در خدمت اصلاح ذهنیت "بیشتر ، بیشتر ، بیشتر" پیوند سازی است. ما فقط پیوندها را از منابع مربوطه می خواهیم. غالباً ، این بدان معناست که برای مقیاس گذاری پیوندهای خود فراتر از تاکتیک های واضح ، باید چیزی ایجاد کنیم که سزاوار پیوند باشد. شما پیوندهایی دارید که داشتن پیوند برای شما منطقی است. ساده.

ویکی پدیا میلیون ها پیوند دارد ، با این حال من کاملاً مطمئن هستم که آنها هرگز پیوند سازی نکرده اند. این به این دلیل است که آنها دارای محتوای مفیدی هستند که به هم پیوند می خورند. اینها پیوندهای واقعی و طبیعی هستند که صفحه پیوند را غنی می کنند ، زمینه بیشتری را فراهم می کنند و به عنوان بافت پیوندی واقعی این جهان پیوندی که در آن زندگی می کنیم ، عمل می کنند.

این نوع پیوند طبیعی باید ستون فقرات تلاش های شما برای ایجاد پیوند باشد. این ممکن است به این معنی باشد که شما مجبورید دوباره محتوای سایت خود را مرور کنید و ابتدا چیزی با ارزش ایجاد کنید ، اما اگر می توانید آن را میخکوب کنید ، در نیمه راه خانه هستید.

هر استراتژی پیوند ساز ایمن و مقیاس پذیر باید بر اساس این طرز فکر ساخته شود.

سفرهای کلیدی در اینجا:

خلاصه

SEO لازم نیست بیش از حد پیچیده باشد. چهار حوزه کلیدی سئو وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید ، و یک فرایند متد ساختارمند وجود دارد که می تواند برای بهینه سازی سایت شما دنبال شود.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی