• سئو ارزان

چگونه به عالی ترین سئو دست پیداکنیم

تا به حال فکر کرده اید که چگونه برخی از وب سایت ها برای یک جستجوی جستجوی خاص در صفحه اول Google قرار می گیرند؟ اگر چنین است ، شما قبلاً شاهد سئو در محل کار خود بوده اید . از ده کارشناس بازاریابی آنلاین سوال کنید که SEO چیست و ده پاسخ متفاوت خواهید گرفت.

 

به طور کلی ، بهینه سازی موتور جستجو (به اختصار SEO) می تواند به عنوان مجموعه ای از تکنیک ها برای بهبود دید ارگانیک (یا پرداخت نشده) وب سایت شما در موتورهای جستجو برای یک س quال خاص توصیف شود. از نظر اکثر افراد ، این یک روش بهینه سازی صفحه وب شما است ، بنابراین در Google (و همچنین Bing ، Yahoo و غیره) برای "کلمات کلیدی" خاص رتبه بالاتری دارد.

هر آنچه را که به صورت آنلاین جستجو می کنید ، سریع اطلاعات مربوطه را می خواهید. اگر امشب یک قرار شام می خورید و از Google می پرسید "چگونه یک فیله کاملاً پخته" ، به دنبال دستورالعمل های سریع ، ساده و دقیق هستید که مطمئناً شما را از تاریخ شماره دو مطمئن می کند.

در مورد محتوا ، شما می خواهید تمام مراحل در یک صفحه وب فهرست شده و به روش واضح و جذاب به شما ارائه شود ، به این ترتیب دیگر نیازی به اطلاعات اضافی از هر صفحه وب دیگری نیست. به عبارت دیگر ، شما اغلب انتظار دارید که نتیجه عالی تمام اطلاعات لازم برای پخت و پز را برای شما فراهم کند و اگر این کار را به طور موثر انجام دهد ، می توانید کمتر به نتایج 2-10 اهمیت دهید. به سئو خوش آمدید

تحقیقات بازار بارها و بارها ثابت کرده است که اکثر ترافیک وب هرگز از صفحه 1 عبور نمی کنند. هرچه در Google تایپ می کنید ، حدود 91.5٪ از کل کلیک ها در صفحه اول انجام می شود ، با 30٪ بیشتر به نتیجه ارگانیک . به عبارت دیگر ، هرچه صفحه شما بالاتر باشد ، میزان بازدید (مربوط) بیشتری نیز به خود اختصاص می دهد. از دیدگاه تجارت آنلاین ، هرچه بازدید کننده سایت شما بیشتر شود - همه موارد دیگر برابر هستند - هرچه بفروشید ، بیشتر می فروشید.

به همین دلیل است که هر مدیر وب سایت و مادرشان در چند سال گذشته سئو سایت خود را گرفته اند. به همین دلیل است که هر کس می خواهد سایت خود را به صورت ارگانیک در صفحه اول (ترجیحاً بالاترین نقطه) برای کلمات کلیدی مرتبط با وبلاگ / تجارت / هدف خود نشان دهد. هیچ علاقه ای به مینیون فیله در صفحه شماره 2 ندارید.

ABC's SEO

بنابراین چگونه Google می داند که هر صفحه وب واقعاً در مورد چه چیزی است و چگونه آن را در مقایسه با سایر صفحات رتبه بندی می کند؟ (برای رعایت اختصار و ارتباط ، ما از Google به عنوان یک نمونه جهانی از نحوه کار موتورهای جستجو استفاده خواهیم کرد).

 

Google دائماً با استفاده از یک نرم افزار به نام "عنکبوت" یا خزنده وب را از نظر محتوای جدید اسکن و تجزیه و تحلیل می کند. هنگامی که این ربات ها صفحه شما را با موفقیت اسکن می کنند ، فهرست می شود و در پایگاه داده گسترده Google ذخیره می شود. گوگل را به عنوان اختصاصی ترین کتابدار جهان در نظر بگیرید که هر روز هزاران صفحه وب را جستجو می کند و آنها را به مکانی عالی در دیواره های کتابخانه های دیستوپی خود پیدا می کند.

هنگام فهرست کردن صفحه ، Google سعی می کند بهترین کلمات و اصطلاحات را برای توصیف صفحه وب شناسایی کرده و آن را به کلمات کلیدی خاصی اختصاص دهد. وقتی کسی با استفاده از آن کلمات کلیدی جستجو می کند ، Google جستجوی جستجو را با پایگاه داده خود مقایسه می کند و با لیستی از سایت های مربوط به درخواست جستجو به کاربر برمی گردد. و اینجاست که همه چیز روی حیله و تزویر است.

از آنجا که هزاران هزار صفحه برای جلب توجه برای هر جستجوی خاص وجود دارد ، Google از الگوریتمی استفاده می کند که سعی دارد ارتباط هر صفحه وب را برای کلمات کلیدی خاص محاسبه کند. به عبارت دیگر ، وقتی شخصی تایپ می کند: 'نحوه پخت فیله مینیون' ، گوگل هر یک از مثلا 5000 مقاله را در مورد موضوع مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و سعی می کند آنها را با توجه به میزان ارتباط آنها با کاربر رتبه بندی کند. صفحاتی که الگوریتم برای علاقه مندان به استیک بیشترین ارتباط را دارد صفحه اول را پر می کند و - همانطور که قبلاً نیز مشاهده کردیم - بیش از 90٪ از کل بازدید را به خود اختصاص می دهد.

SEO ، بنابراین ، هنر 1. کمک به Google برای یافتن کلمات مناسب (کلیدی) برای نسبت دادن به صفحه شما است ، و 2. استفاده از الگوریتم مرتبط بودن آن ، باعث افزایش صفحه وب شما در رتبه بندی برای این کلمات کلیدی می شود. همه موتورهای جستجو به طور طبیعی در مورد نحوه کار الگوریتم های خود بسیار محرمانه هستند و تصور می کنیم که آنها به طور مداوم در حال پیشرفت هستند ، امن است. هنوز هم ، به طور گسترده ای پذیرفته شده است که بیش از 200 عامل وجود دارد که گوگل هنگام رتبه بندی یک صفحه مورد توجه قرار می دهد. در اینجا برخی از مهمترین موارد ذکر شده است.

سئو در صفحه

تمام بهینه سازی موتور جستجو را می توان به دو قسمت اصلی تقسیم کرد: درون صفحه و خارج از صفحه. به طور کلی ، بهینه سازی در صفحه شامل همه روش هایی است که می توانید صفحه خود را برای جلب رضایت خدایان موتور جستجو بهینه سازی کنید. این شامل محتوای متنی ، تصویری و تعاملی ، کد HTML ، سرعت بارگذاری ، عوامل فنی مختلف و غیره است.

 

با توجه به اینکه وب سایت خود را کاملاً کنترل می کنید ، به طور کلی شناسایی و تأثیر مستقیم بر روی سیگنال های SEO در صفحه آسان تر است. برخی از فاکتورهای برجسته ای که می توانید بلافاصله ارزیابی و تنظیم کنید ، عبارتند از:

1. کلمات کلیدی

همانطور که قبلاً بحث کردیم ، گوگل هر صفحه وب را اسکن می کند و هدف آن شناسایی موارد مربوط به آن است. این کار را اساساً بر اساس متن انجام می دهد ، یعنی با تجزیه و تحلیل کلمات و عبارات استفاده شده در صفحه و تلاش برای ایجاد معنی در آنها. به عنوان مثال ، اگر چندین مورد از "پخت و پز" ، "فیله مینیون" ، "گوشت گاو" ، "استیک" و غیره ذکر شده باشد ، Google احتمالاً نتیجه گیری خواهد کرد که این صفحه خاص در مورد آموزش نحوه پخت یک مینیون فیله است.

به این عبارات مورد علاقه کلمات کلیدی گفته می شود. مدیران وب برای کمک به Google در شناسایی صفحه خود و تأثیر بر روی عباراتی که می خواهند برای آن رتبه بندی کنند ، اغلب کلمات کلیدی دقیقی را که فکر می کنند مردم برای یافتن محتوای خود استفاده می کنند ، ادغام می کنند.

در مثال بالا ، نویسنده احتمالاً می خواهد هنگام نوشتن "نحوه پختن مینیون فیله" ، مقاله وی در Google ظاهر شود. به همین دلیل است که او سعی خواهد کرد کلمات کلیدی دقیق و تغییرات جزئی را چند بار در سراسر راهنمای آشپزی خود بگنجاند. تحقیق و شناسایی دقیقاً کدامیک از کلمات کلیدی را می خواهید رتبه بندی کنید ، خود یک علم است و بهتر است برای مقاله ای جداگانه باشد.

کلمات کلیدی در گذشته مهمترین موتورهای جستجوی سیگنال بودند که برای درک و رتبه بندی یک صفحه استفاده می شدند. با این حال ، افراد سعی کردند با پر کردن صفحه با بیشترین تعداد کلمات کلیدی دقیق صفحه ، یک سیستم بازی کنند تا شانس خود برای رتبه بندی در این عبارات را افزایش دهند. در نتیجه ، آنها اهمیت اصلی خود را تا حدودی از دست داده اند ، اگرچه بدون شک یک عامل قابل توجه SEO باقی مانده است.

اگرچه باید از سرریز شدن مصنوعی صفحه خود با کلمات کلیدی جلوگیری کنید ، اما مکان های خاصی در صفحه وجود دارد که استفاده از آنها هنوز یک مزیت استراتژیک محسوب می شود. اینها هستند:

  • URL صفحه - نشانی اینترنتی این صفحه www.entrepreneurhandbook.com/what-is-seo/ حدس می زنید با این مقاله کدامیک از کلمات کلیدی را رتبه بندی می کنیم؟
  • برچسب <Title> - اگر منطقی است ، کلمات کلیدی اصلی خود را در عنوان قرار دهید. یک بار دیگر ، عنوان این پست را به عنوان مرجع بررسی کنید.
  • متن alt تصویر - به جای عنوان (یا زیرنویس) تصویر ، متن alt تصویر معمولاً برای کاربر قابل مشاهده نیست ، اما درصورتی که تصویر به هر دلیلی بارگیری نمی شود ، ظاهر می شود. Google قبلاً تأیید کرده است که تقریباً فقط از متن alt برای درک اینکه یک تصویر چیست استفاده می کند.
  • کپی متن - یعنی داشتن کلمات کلیدی در متن واقعی. باز هم ، این به معنای پر کردن کلمات کلیدی نیست ، که به هر حال Google امروزه آن را مجازات می کند. این فقط به این معنی است که کلمات کلیدی شما به طور طبیعی به متن راه پیدا می کنند. چگونه کسی قرار است مقاله ای را در مورد پخت فیله مینیون بدون درج چندین کلمه "پخت و پز" و "فیله مینیون" در سراسر پست بنویسد؟ Google واقعاً در شناخت مترادف و عبارات مربوطه نیز تبحر دارد ، بنابراین قطعاً نباید مجبور شوید کیفیت متن خود را با دستکاری زیاد در کلمات کلیدی فدا کنید.

2. پیوندهای خروجی

اگرچه برخی از افراد معتقدند که این موضوع ضد محصول است اما افزودن لینک به سایت های دیگر در صفحه شما یکی دیگر از عناصر ارزشمند سئو است. چند نکته مهم وجود دارد:

 

الف - از اعتبار سایت احتیاط کنید 

پیوند به سایتهایی که از نظر Google سایه یا اسپم محسوب می شوند می تواند بر روی رتبه بندی صفحه خود تأثیر منفی بگذارد. چرا Google توصیه می کند کاربران خود را به محتوای ناامن معرفی کند؟ برعکس ، لینک دادن به منابع بسیار معتبر مانند رسانه های خبری معروف ، دانشگاه ها یا دایرکتوری های وب معتمد می تواند برای سئوی کلی شما مفید باشد.

ب زیاده روی نکنید

برخی مطالعات نشان می دهد شما نباید به بیش از 100 سایت در یک صفحه پیوند دهید ، اما احتمالاً باید قبل از این تعداد کاملاً متوقف شوید. گوگل خرید و خرید پیوند را در ازای هرگونه منفعت مادی منع می کند. هرچه تعداد سایتهایی که به آنها لینک می شوید بیشتر به نظر مشکوک می رسید.

3. برجسته UX

طبق نظرسنجی سال 2014 ، حدود 50٪ از کاربران وب انتظار دارند سایت شما در کمتر از 2 ثانیه کاملا بارگیری شود. از طرف دیگر ، گوگل به طور واضح علاقه مستقیم به مراجعه کاربران به وب سایت هایی دارد که نه تنها محتوای مربوطه را در اختیار آنها قرار می دهد بلکه تجربه کاربری فوق العاده ای را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

اگر سایت شما خیلی کند بارگیری می شود ، ممکن است بخواهید فشرده سازی تصاویر (یا کاملاً خلاص شدن از شر آنها) را تغییر دهید ، به یک سیستم عامل میزبانی سریعتر بروید یا انواع تغییرات فنی را انجام دهید تا کاربران بتوانند از محتوای شما بهتر لذت ببرند.

همچنین اطمینان حاصل کنید که سایت شما در تمام مرورگرها و دستگاه ها به راحتی مصرف می شود. دسترسی به وب سایت شما به طور جهانی در سئو امروز اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است و هنوز هم یکی از مناطقی است که دستیابی به مزیت رقابتی نسبتاً آسان است.

4. محتوای طولانی مدت

در طی دو سال گذشته ، ما شاهد تغییر Google در اعطای رتبه بندی بهتر به راهنماهای جامع و مقالات جامع در مقایسه با محتوای کوتاه هستیم. این به چند دلیل اتفاق افتاد. یکی اینکه ، گوگل به وضوح از این واقعیت آگاه شده است که هرکسی می تواند یک قطعه 500 کلمه ای بنویسد و آن را با کلمات کلیدی معما کند. این رقابت را افزایش می دهد اما کیفیت عمومی اطلاعات موجود را کاهش می دهد.

دوم ، همانطور که قبلاً ذکر شد ، Google به سمت یک فلسفه با یک کلیک حرکت می کند ، جایی که هر جنبه ممکن از یک جستجوی جستجو در یک صفحه وب بررسی و پاسخ داده می شود ، و نیازی به جستجوی نتایج جستجو برای یافتن اطلاعات خود نیستید. خواستن هنگام جستجوی رتبه بندی برای کلمات کلیدی مرتبط حداقل 1500 کلمه را در نظر بگیرید. به طور کلی ، هدف تولید محتوای منحصر به فرد ارزشمند و آموزنده است که بهتر از هر چیز دیگری در وب به س user'sال کاربر پاسخ دهد. در پایان ، همه علائم گوگل در تلاشند تا تشخیص دهند که آیا محتوای شما به طور موثر آن نقش را ایفا می کند یا خیر.

 

به غیر از اینها ، ده ها فاکتور SEO در صفحه دیگر وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. برخی از آنها به مهارت برنامه نویسی ابتدایی و درک اولیه از ترکیب فنی سایت شما نیاز دارند. ما در مقاله های آینده به این موارد و موارد دیگر خواهیم پرداخت.

سئو خارج از صفحه

بهینه سازی خارج از صفحه به تمام سیگنال های رتبه بندی خارج از صفحه شخصی شما که موتورهای جستجو در نظر می گیرند اشاره دارد. عمدتا ، این به کیفیت و کمیت وب سایت هایی که به صفحه شما پیوند داده اند و همچنین تأثیر فزاینده رسانه های اجتماعی در SEO اشاره دارد.

بک لینک

لینک های ورودی نیز نامیده می شوند ، بک لینک ها به سادگی پیوندهایی به وب سایت شما از وب سایت های دیگر هستند. بگویید یک وبلاگ بازاریابی آنلاین بخشی از اصول SEO را انجام می دهد. آنها در حین تحقیق با این پست روبرو می شوند و تصمیم می گیرند در مقاله خود آن را ذکر کنند. آنها ممکن است چیزی مانند این را بگویند: "برای اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی خارج از صفحه ، این راهنمای جالب توسط کتاب کارآفرین را بررسی کنید" و یک پیوند لینک به این صفحه اضافه کنید. اینها بک لینک هستند و در سئو بسیار مهم هستند.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، آنچه گوگل با الگوریتم رتبه بندی خود واقعاً سعی در تحقق آن دارد ، یافتن بهترین پاسخ برای هر س givenال داده شده ای است. با این کار ، مشخصاً رضایت کاربران از محتوای شما در لیست بالایی خواهد بود. Google سعی می کند افراد را به طرق مختلف میزان محتوای شما را بسیار ارزیابی کند. سیگنالهایی مانند متوسط ​​زمانی که کاربر در سایت شما صرف کرده است ، نرخ پرش (٪ افرادی که پس از بازدید از تنها یک صفحه از سایت شما خارج شده اند) همه به طور غیر مستقیم به Google می گویند که آیا کاربران از وب سایت شما لذت می برند یا خیر. بک لینک تقریباً به همان روش کار می کند.

منطق گوگل در ارزیابی بک لینک ساده است: اگر محتوای شما خوب باشد ، وب سایت های دیگر به آن پیوند می خورند. اگر دو مقاله در مورد پخت مینیون فیل وجود داشته باشد ، مقاله ای که توسط چندین وبلاگ معتبر آشپزی و رسانه های خبری به آن پیوند داده شده است ، و مقاله دیگری که از همتایان صنعت خود پیوند صفر کسب کرده است ، آسان است که ببینید کدام یک از این دو قرار است رتبه بالاتری داشته باشد .

 

پیوندهای خود را اندازه بگیرید

وقتی می خواهید افراد را وادار به بازگشت به شما کنند ، به خاطر داشته باشید که همه بک لینک ها برابر نیستند. الگوریتم گوگل هر وب سایت را با توجه به قدرت و اعتماد آن رتبه بندی می کند. وب سایت هایی مانند ویکی پدیا ، گاردین و نیویورک تایمز معتبرتر از یک وبلاگ شخصی با 400 خواننده ماهانه شناخته می شوند. هرچه اقتدار سایتی که به شما لینک می شود بالاتر باشد ، ارزش آن لینک برای استراتژی رتبه بندی خودتان بیشتر است.

این بدان معنی است که بدست آوردن بک لینک فقط مربوط به کمیت نیست بلکه حداقل به همان اندازه کیفیت وب سایت هاست. با توجه به این نکته ، برخی از بک لینک ها وجود دارند که در واقع می توانند بر روی SEO کلی شما تأثیر منفی بگذارند. دریافت پیوند از سایتهایی که از نظر Google هرزنامه یا ناامن محسوب می شوند ، سیگنالی است که سایت شما نیز ممکن است ناامن باشد. چرا دیگر طی دو ماه گذشته www.win-free-ipods.com ده بار به شما پیوند می دهد؟ اگر هنگام بررسی ساختار پیوند خود این نوع بک لینک ها را پیدا کردید ، مطمئن شوید که آنها را در اسرع وقت رد کنید .

سرانجام ، این به هیچ وجه یک راهنمای جامع برای بهینه سازی موتور جستجو نیست (در غیر این صورت دیگر نیازی به یک صنعت چند میلیون دلاری وجود ندارد که در اطراف این ایده شکل گرفته باشد). هنوز هم ، مهم است که به یاد داشته باشید که صرف نظر از اینکه وب سایت شما در مورد چه موضوعی است ، محبوبیت آن و مدت زمان آنلاین بودن آن ، اصول رتبه بندی خوب در جستجو برای همه یکسان است. به Google کمک کنید بفهمد برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنید ، عناصر موجود در صفحه خود را با توجه به الگوریتم گوگل بهینه کنید و تا آنجا که ممکن است بک لینک معتبر دریافت کنید. به این ترتیب Google به شما کمک می کند که اولین قرار را ناخن بزنید.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی