• طراحی سایت

5 روش یرای سئو ارزان

برای اینکه سئو خود را ارزانتر کنیم 5 روش در این پست توصیه گردیده است تا سئو ارزانتری داشته باشیم و بتوانیم به ارتقای وب سایت خود کمک نماییم.
بهینه سازی موتور جستجو برای ایجاد هدایت و فروش جدید فوق العاده مفید است - اما همیشه ارزان نیست. مطمئناً ، شما می توانید کسی را استخدام کنید تا هرزنامه کامنت یا پیوندهای انجمن را به وب سایت خود با قیمت 5 تا 20 دلار ایجاد کند ، اما این سئو مقرون به صرفه نیست. این خودکشی بازاریابی دیجیتال است. موتورهای جستجو همیشه کیفیت را بر کمیت انتخاب می کنند ، بنابراین از پیشنهادات خیلی خوب و واقعی دور شوید.

از طرف دیگر ، استخدام متخصصان باتجربه سئو می تواند رنج بزرگی در امور اقتصادی شما ایجاد کند. بنابراین صاحب مشاغل و وب سایت ها چه کاری باید انجام دهد؟ در اینجا پنج نکته برتر (و مقرون به صرفه ترین) SEO برای کمک به شما در زمینه شروع وجود دارد.

محتوای با کیفیت بالا و با فرم بلند را منتشر کنید

اگر مقالات ، پست های وبلاگ و صفحات دیگر از مرز 500 کلمه عبور نمی کنند ، شما تجارت و وب سایت خود را در معرض آسیب قرار می دهید.

یک مطالعه در سال 2012 که شامل 20،000 کلمه کلیدی است نشان داد که میانگین طول 10 نتیجه برتر 2000 کلمه است. و برای نقطه شماره 1؟ تعداد متوسط ​​کلمات حدود 20٪ بیشتر است ، با 2416 کلمه. این خیلی دور از مقاله های کوتاه و عمومی است که اغلب در وب سایت های بی کیفیت مشاهده می شود.

اما همانقدر که اشاره از طرف پاندو نایاک ، عضو کادر فنی و مردی که پشت به روزرسانی پاندا بود ، قانع کننده بود: "کاربران اغلب برای پاسخ دادن به یک سوال سریع به Google مراجعه می کنند ، اما تحقیقات نشان می دهد که حداکثر 10٪ از اطلاعات روزانه کاربران شامل یادگیری در مورد یک موضوع گسترده. به همین دلیل امروز ما نتایج جستجو جدیدی را برای کمک به کاربران در یافتن مقالات جامع معرفی می کنیم. "

اگر می خواهید سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بندی کند و بازدیدی که شایسته آن است را بدست آورید ، باید محتوای عمیق و آموزنده ای بسازید که به پرسش ترین سوال خواننده پاسخ دهد. اما کیفیت را فقط برای رسیدن به تعداد خاصی از کلمات فدا نکنید - خوانندگان ممکن است به خاطر آن از شما متنفر شوند!

سئو سایت خود را افزایش دهید

وقتی افراد در مورد سئو صحبت می کنند ، اغلب عوامل خارجی مورد توجه قرار می گیرند. اما در حالی که پیوندها ، تعاملات اجتماعی و سایر علائم بیرونی برای رتبه بندی مهم هستند ، نمی توان از نقشی که SEO در صفحه بازی می کند چشم پوشی کرد.

SEO در صفحه بهینه سازی صفحات وب منفرد (به ویژه محتوای آنها و کد منبع آنها) برای رتبه بندی بالاتر در SERP ها و کسب ترافیک بیشتر است. اگر به نظر پیچیده می آید ، ترس نداشته باشید. سئو داخلی صفحه موشکی نیست و شما می توانید با نکات ساده زیر مبانی خود را پوشش دهید:

عنوان: برچسب عنوان باید آنچه مربوط به صفحه است را ضبط کند. برای بهترین نتیجه ، کلمه کلیدی مورد نظر را وارد کنید ، مطمئن شوید که خوب خوانده شده است و آن را در 70 حرف یا کمتر نگه دارید.
توضیحات: توضیحات یک صفحه برای رتبه بندی حساب نمی شود ، اما بی فایده نیست. توضیحات می تواند تفاوت چشمگیری در میزان کلیک ایجاد کند ، بنابراین آن را مرتبط و بهینه کنید.
URL های کاربرپسند: URL های خود را کوتاه و آسان بخوانید. کلیدواژه اصلی خود را وارد کنید تا خوانندگان قبل از کلیک روی ایده موجود در صفحه بهتر فکر کنند.
فرکانس کلمات کلیدی: ممکن است Google از تراکم کلمات کلیدی استفاده نکند ، اما تعداد دفعاتی را نشان می دهد که یک کلمه کلیدی بر روی بخشی از محتوا ظاهر می شود. چند بار در متن پست خود از عبارت مورد نظر استفاده کنید.
با پیوند داخلی ، آب میوه SEO را به سایر صفحات منتقل کنید

پیوند داخلی ، که به هر پیوندی از یک صفحه در یک دامنه به صفحه دیگر در همان دامنه اشاره دارد ، یک تاکتیک اساسی SEO است که نباید نادیده بگیرید. از طریق پیوند داخلی ، دارندگان وب سایت می توانند توجه Google و بازدیدکنندگان را به صفحه خاصی جلب کنند - و این مزایای زیادی برای سئو دارد.

 

جام ارژنگ

دفتر مرکزی:
واحد فروش: 02136050035 (10خط)
بازاریابی : 02133200484 (8 خط)