• سئو ارزان

فهرست مطلب

سئو ارزان از منظر کارشناسان بهینه سازی

سئو ارزان یک کلید واژه بسیار چالش برانگیز در سطح دنیای مجازی و بصورت خاص در عالم بهینه سازی و نزد متخخصان سئو میباشد.

سئو ارزان واژه ای است که مخالفان و موافقان بسیاری دارد البته بنظر میرسد که تعداد مخالفان بیشتر هستند .

در این پست از سایت جام ارژنگ به جایگاه سئو ارزان و بررسی دیدگاههای مختلف کارشناسان در این باره میپردازیم.

سئو ارزان اینفو گرافیک سئو ارزان و تضمینی

تعریف اولیه از سئو ارزان کدامست؟

سئو ارزان یعنی ارتقای رتبه وب سایت شما با کمترین هزینه ممکن که میتوانید به یک مجری سئو پرداخت نمایید و از او بخواهید تا وب سایت شمارا به صفحه اول موتورهای جستجو بویژه گوگل بیاورد با توجه به اینکه بسیاری از روشهای سئو و تکنیک های آن مانند ایجاد نیاز به وقت و زمان و هزینه دارد این سوال پیش می آید که آن فرد سئو کننده و یا آن شرکت چکونه میتواند با کمترین هزینه اینکار را انجام دهد بدیهی است که ناچار است برخی از آپشن ها و اصول سئو را نادیده بگیرد و این یعنی لطمه خوردن به کار بهینه سازی وب سایت شما و این اولین نتیجه بدی است که از سئو ارزان نصیب شما میگردد.

محتوا میتواند در سئو ارزان نقش داشته باشد؟

یکی از راههای سئو ارزان ایجاد محتوا توسط دارنده وب سایت است فرض کنید شما یک وب سایت دارید و نمیخواهید هزینه گزافی بابت سئو پرداخت نمایید اولین راه این است که خودتان دست به کار شوید و شروع به نوشتن مطالب و مقالات متعدد بکنید البته سعی کنید مطالب را از جایی کپی نکنید و برداشت های خودتان را بعد از خواندن مقالات بنویسید.

سئو نویسی و محتوا نویسی در راستای یکدیگر هستند مهم نیست راجع به چه چیزی مطلب مینویسید مهم اینست مطالبی را که مینویسید مورد علاقه خوانندگان و کاربران باشد و آنان را تشویق کند که در سایت شما بمانند که این عمل از طرف موتورهای جستجو بویژه گوگل بسیار مورد استقبال قرار میگیرد و باعث افزایش رتبه سایت شما میشود.

آیا سئو تضمینی وجود دارد؟

پاسخ به این سوال بسیار واضح است سئو تضمینی وجود ندارد و کسی نمیتواند رتبه سایت شما را تضمین نماید زیرا رتبه سئو به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و از آنجا که الگوریتم های موتورهای جستجو و گوگل قابل پیش بینی نیست و کارشناسان معتقدند وقتی کنترل و اختیار کاری بدست شما نیست نمیتوانید آنرا گارانتی نمایید رتبه سئو نیز توسط موتورهای جستجو با یک فرآیند خاص انجام میشود.

پکیج سئو ارزان در سایت سئو ارزان

سئو ارزان چه تاثیری روی سایت میگذارد؟

محدودیت هایی که در موتور های جستجو قرار داده تشخیص میدهد و سایت شما را جریمه خواهد نمود، اصطلاحا میگویند اسپم کردن گوگل یا حتی ممکن است سایتتان را کاملا از صفحه نتایج حذف می نماید. سایت هایی که از نظر گوگل مخرب شناخته می شوند گاهی اجازه بازگشت ندارند. بیشتر تکنیک های ان براساس تکنیک های اسپم بوده که این نوع تکنیک ها در ابتدا به سرعت سایت را به صفحه اول می برند. حتی برخی شرکت ها بدون داشتن دسترسی به پنل مدیریت سایت از طریق تکنیک های اسپم در مدت بسیار کم سایت مورد نظر را به کمک کلمات کلیدی مرتبط به صفحه اول گوگل می برند، اما بعد از ۳ تا ۶ ماه یا به طور کامل از صفحه گوگل حذف می گردد و یا به صفحات دوم به بعد با رتبه ای بد منتقل می گردد. ضرری که سئو ارزان با متد کلاه سیاه برای سایت دارد همین دائمی نبودن رتبه و نتایجی است که در ابتدا به سایت شما می دهد. سئو ارزانی که ما انجام میدهیم کلاه سفید و کاملا اصولی می باشد.

در این مواقع دیگر کاری از دست هیچ سئو کار حرفه ای هم برنمی آید، زیرا دیگر هیچ فعالیت سئو جدیدی نمی تواند سایت شما را به صفحه اول و رتبه قبلی آن بازگرداند. از روش هایی که در سئو ارزان کلاه سیاه استفاده می شود و به سایت شما صدمه می زند می توان به ارسال ایمیل تبلیغاتی گروهی به کاربران نامرتبط به جهت دریافت کلیک از آن ها و همچنین قرار دادن لینک در سایت های نامرتبط اشاره نمود. این روش ها می توانند علاوه بر آسیب رساندن به سایت شما بر سایت های دیگری که روی سرور خدمات دهنده به سایت شما قرار دارند تاثیر بگذارند.

نقش سئو ارزان در رتبه گوگل

سئو ارزان به مجموعه ای از فعالیت ها و تکنیک ها اطلاق می گردد که بر روی سایت انجام می گیرد، تا رتبه آن بالا رفته و در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار گیرد ولی باید توجه نمایید اگر به دنبال سئو ارزان با متد کلاه سیاه هستید و از افراد غیر حرفه ای کمک بگیرید دچار دردسر جدی می شوید. اگر هیچ اطلاعاتی در زمینه سئو سایت ندارید این کار می تواند سایت شما را دچار مشکلات و آسیب های جبران ناپذیری کند. زیرا گوگل اکثر ترفندهایی که در سئو کلاه سیاه بکار گرفته می شود را با برای کسب بهترین جایگاه در گوگل و پیشرفت روز به روز از طریق سئو می بایست هزینه بپردازید، زیرا با توجه به نیاز سایت شما، کلمات کلیدی مناسب برای سایت تان در نظر گرفته می شود، زمان و انرژی که برای انجام این فرآیند صرف می شود نیازمند هزینه می باشد. بنابراین افرادی که با شعار سئو بسیار ارزان قیمت اقدام به بهینه سازی سایت شما می نمایند، قطعا از روش های اصولی که نیازمند زمان و انرژی می باشند استفاده نخواهند کرد، در این صورت سایت شما نیز به نتیجه دلخواه نخواهد رسید. قطعا مدیریت لینک ها و رسیدگی به آن ها که یکی از اصلی ترین موارد در بهینه سازی سایت می باشد آسان نبوده و می بایست توسط یک متخصص سئو با تجربه و به شکل کاملا دستی انجام شود. رسیدگی و امور مربوط به لینک ها نیازمند هزینه زیادی است، این فرآیند که زمانبر نیز می باشد در بعضی از کشورها حتی به تنهایی ۲۰ میلیون دلار نیز هزینه برداشته است. امر دیگری که در سئو سایت هزینه دارد ریسک پذیری می باشد، شرکتی که بهینه سازی و بهبود رتبه سایت شما را تضمین می نماید می بایست مسئولیت مشکلات ناگهانی و یا کاهش ترافیک سایت را نیز به عهده بگیرد. 

خدمات سئو کلاه سیاه برای سایت شما منفعتی ندارد، زیرا در این فرآیند از تکنیک ها و ترفندهای محدود و غیر اصولی استفاده می گردد. هر سایت هدف خاصی را دنبال می کند و افرادی که سایتی را طراحی و راه اندازی می کنند نیز اهدافی دارند، که سئو سایت باید با توجه به هدف هر سایت روش مختص آن را بکار ببرد تا سایت را به چیزی که می خواهید برساند. اما بعضی ازشرکت هایی که خدمات سئو ارزان ارائه می دهند به خواسته ها و نیازهای شما و سایتتان توجهی نمی کنند و فقط و فقط به فکر بالا بردن رتبه سایت در گوگل می باشند و همه سایت ها را به یک روش سئو می نمایند، در آخر می بینید که به هیچ کدام از اهداف سایتتان دست پیدا نکرده اید. بنابراین به این موضوع پی بردیم که افراد و شرکت هایی که سئو ارزان ارائه می دهند دانش و تجربه لازم و کافی ندارند و از سایت شما برای آزمون و خطای خود در سئو سایت استفاده می کنند، که این عمل قطعا برای سایت شما زیان بار می باشد، به همین علت کار درست این است که آینده کسب و کار خود را به این نوع شرکت ها نسپارید.

تعریفات متعدد از سئو ارزان 

تعریف خدمات ارزان سئو متفاوت است. آنها اغلب به بودجه و درآمد شرکت شما بستگی دارند ، که اغلب با اندازه کسب و کار شما ارتباط دارد.
در هر صورت ، خدمات سئو کم هزینه مترادف با سئوی ارزان قیمت هستند. امروزه سئو ارزان قیمت فراتر از قیمت خدمات است. همچنین به کیفیت خدمات و نتایج استراتژی گسترش می یابد ، به همین دلیل این نوع خدمات دوست شرکت شما نیست.

تجارت شما را به آژانس های ناخواسته و غیرقابل اعتماد باز می کند که می توانند لطمه واقعی به اعتبار ، درآمد و حضور آنلاین شرکت شما وارد کنند
شما خدمات سئو با کیفیت و قابل اعتماد می خواهید. وقتی کلماتی مانند "ارزان" یا "کم هزینه" را به جستجوهای خود برای خدمات جستجوگرها پیوست می کنید ، تجارت خود را به روی آژانس های ناخواسته و غیرقابل اعتماد باز می کنید که می تواند به اعتبار ، درآمد و حضور آنلاین شرکت شما آسیب برساند.

چرا سئو ارزان چیز بدی است؟

با وجود بسیاری از آژانس های تبلیغاتی سئو ارزان ، این معمول است که شرکت ها می پرسند ، "چرا بهینه سازی موتور جستجو ارزان است؟" منطقی است که بپرسید. به عنوان مثال ، جستجوی "خدمات سئو ارزان" با ده ها آژانس که ظاهرا سئو کم هزینه ارائه می دهند ، برمی گردد.

در حالی که تجارت شما می تواند از آژانس های مختلف برای سئو ارزان استفاده کند ، همه آنها تجربه یکسان و قیمت های پایین یکسانی را ارائه می دهند. اگر در خرید خدمات از این آژانس ها جدی هستید ، باید اشکالات شدید خدمات ارزان سئو را بشناسید.

 

5 دلیل قانع کننده برای جلوگیری از خدمات سئو ارزان

درباره پنج معایبی که با سئو ارزان قیمت و آژانس های سئو کم هزینه همراه است بیشتر بدانید:

1. خدمات سئو ارزان = همه استراتژیهای متناسب با یک اندازه

برای آژانس های سئو کم هزینه ، تجارت شما مانند بقیه است. هیچ چیز در مورد شرکت ، محصولات یا خدمات ، صنعت یا رقبا منحصر به فرد نیست. به همین دلیل کسب و کار شما یک استراتژی برش کوکی برای سئو کسب می کند.

اگر با SEO آشنایی دارید ، می دانید که رویکردهای کپی و چسباندن کارایی ندارند. مانند هر استراتژی بازاریابی دیجیتال ، SEO نیز به طرحی متناسب با تجارت شما نیاز دارد. آنچه باعث نتایج یک شرکت تولیدی می شود ، هیچ چیز قابل توجهی به فروشگاه تجارت الکترونیکی شما تحویل نمی دهد.

آژانس ارائه دهنده خدمات ارزان سئو به آنچه که با سئو کار می کند و چه سودی ندارد اهمیتی نمی دهد. آنها پرداخت ماهانه خود را دریافت می کنند ، اسکریپت خدمات خود را دنبال می کنند و به مشتری بعدی می روند. از آنجا که برای نشان دادن هر نتیجه جستجوگرها ممکن است چندین ماه طول بکشد ، لازم نیست مدتی با نارضایتی شما کنار بیایند.

به همین دلیل آژانس ها می توانند قیمت خدمات کمتر از 100 دلار در ماه را ارائه دهند. آنها با هر مشتری از همان استراتژی پیروی می کنند. شخصی که حساب شما را اداره می کند نیازی به زحمت برای تحقیق در مورد کسب و کار شما نیست ، او می تواند برای راه اندازی طرح یکپارچه همه کارها را انجام دهد.

در مقایسه ، نمایندگی های سئو با قیمت مناسب تجربه کاملاً متفاوتی را ارائه می دهند. آنها الگوی خدماتی ندارند. در عوض ، آنها کمپین شما را از پایین می سازند و زمانی را برای کسب اطلاعات در مورد تجارت ، صنعت ، محصولات و حتی رقبا اختصاص می دهند.

وقتی با یکی از این نمایندگی ها شریک شوید ، یک استراتژی سفارشی دریافت می کنید. همه چیز درباره شرکت شما ، از برند شما گرفته تا تیم شما گرفته تا مزایای شما ، بی نظیر است و این آژانس ها این موضوع را تشخیص می دهند.

خلاصه سریع

یک رویکرد سفارشی در بودجه سئو ارزان قیمت وجود ندارد. اگر با یک شرکت سئو ارزان تجارت می کنید ، انتظار یک استراتژی کپی و چسباندن را دارید. این عملکرد خوبی نخواهد داشت یا نتایج دلخواه شما را به دنبال نخواهد داشت ، بنابراین آماده شوید برخی گزارش های کمتر از ستاره را با تصمیم گیرندگان در تجارت خود به اشتراک بگذارید.

2. خدمات سئو ارزان = خسته کننده خدمات مشتری

هیچ کس سرویس دهی مشتری بد را دوست ندارد ، اما این یک ویژگی مهم در خدمات سئو ارزان است. چه بخواهید سوالی بپرسید ، چه گزارشی از عملکرد بگیرید یا درباره استراتژی بحث کنید ، دریافت هر چیزی از مدیران حساب در آژانس های سئو کم هزینه سخت است.

بدترین قسمت این است که شما هر ماه هزینه می کنید تا نادیده گرفته شوید. هر ماه ، کسب و کار شما پرداخت خود را ارسال می کند ، اما آژانس شما نتواند به قول خود عمل کند - برای ارائه پشتیبانی درجه یک از تیم و شرکت شما.

ناامیدی دیگر برای مشاغل سرمایه گذاری در سئو ارزان ناشی از موانع زبان و همچنین اختلاف منطقه زمانی است. در تلاش برای کاهش هزینه ها ، بسیاری از این آژانس ها کار خود را به مکان های خارج از ایالات متحده واگذار می کنند. این توافق نامه می تواند ارتباطات را دشوار کند.

به عنوان مثال ، تیم شما برای دریافت تماس تلفنی از مدیر حساب شما ممکن است مجبور باشد دیر بماند (یا زود به محل کار خود برسد). در سراسر کانال ها ، از تلفن گرفته تا ایمیل ، ممکن است به دلیل موانع زبان با مشکلات و سوء تفاهماتی روبرو شوید.

ناگفته نماند ، مدیر حساب شما با تجارت شما آشنا نیست. آنها نام شرکت شما را می دانند و همچنین اینکه شما محل تماس هستید ، اما چیز دیگری نیست. به یاد داشته باشید ، آنها از رویکرد کپی و چسباندن استراتژی شما پیروی می کنند.

آنها نیازی به دانستن چیزی در مورد شرکت شما ندارند.

با خدمات کم هزینه SEO ، زندگی شما راحت تر نمی شود. این مسئله پیچیده می شود ، که می تواند باعث ناامیدی و تنش در بین تیم تصمیم گیرنده و شرکت شما شود. برای بسیاری از مشاغل ، صرفه جویی در هزینه که با بهینه سازی ارزان موتور جستجو همراه است ، ارزش آن را ندارد.

خلاصه سریع

یک شرکت سئو ارزان قیمت ، کسب و کار شما را یک عدد می داند نه یک نام. ناگفته نماند ، محل و منطقه زمانی کارکنان آنها می تواند منجر به تاخیر در پاسخگویی ، ارتباط نادرست و سناریوهای ناامید کننده تری شود که استرس را به روز شما اضافه می کند.

3. خدمات سئو ارزان = مدیرهای حساب با تجربه

از آنجایی که آژانس های سئو کم هزینه از روش کپی و چسباندن سئو استفاده می کنند ، نیازی به مدیران حساب باتجربه ندارند. آنها استخدام جدید را به سرعت انجام می دهند و اسکریپتی اساسی برای بهینه سازی وب سایت شرکت شما در اختیار آنها قرار می دهد.

برای این آژانس ها دلیلی برای استخدام متخصصان سئو وجود ندارد. آنها در حال ساختن کمپین های سفارشی یا هدف قرار دادن کلمات کلیدی رقابتی نیستند. در عوض ، آنها در مورد سئو SEO حداقل کسب و کار شما را ارائه می دهند.

به علاوه ، استخدام شخصی باتجربه در سئو برای یک شرکت ارزان قیمت SEO بسیار هزینه بر است.

علاوه بر این ، افرادی که تجربه SEO حرفه ای دارند تمایلی به کار در این نوع آژانس ها ندارند. آنها به دلیل سابقه SEO خود ، می دانند که این آژانس ها چگونه کار می کنند و دلیل ضرر آنها برای مشاغل مانند شما را تشخیص می دهند.

کمبود تجربه در آژانس های سئو کم هزینه می تواند تأثیر فوق العاده ای بر عملکرد استراتژی شما داشته باشد. به عنوان مثال مدیر حساب شما ممکن است از روشهای کلاه سیاه برای کمک به رتبه بندی سایت شما استفاده کند که این امر منجر به مجازات شدید موتورهای جستجو مانند Google می شود.

ناگفته نماند ، شما به کسی با حداقل تجربه خدمات ویژه پرداخت می کنید. به همین دلیل مشاغلی که فقط توانایی خرید خدمات سئو ارزان را دارند اغلب با رویکرد فعالانه به آموزش تیم داخلی خود می پردازند. سپس تیم شما می تواند استراتژی شما را مدیریت و هدایت کند.

خلاصه سریع

آژانس هایی که خدمات ارزان سئو ارائه می دهند ، با استخدام کارکنانی با تجربه صفر در SEO ، نرخ پایین خود را حفظ می کنند. یک مدیر حساب با تجربه سئو کمتر از تیم شما (در بعضی موارد) استراتژی شما را عقب نگه می دارد ، و مانع از دستیابی کسب و کار شما به چیزهای اساسی با سئو می شود.

4. خدمات سئو ارزان = تاکتیک های SEO BLACK-HAT

با استفاده از استراتژی های کپی و چسباندن ، برای شرکت های ارزان قیمت جستجوگر سایت سخت است که بتوانند برای مشتریان خود نتیجه بگیرند. به همین دلیل بسیاری از روشهای کلاه سیاه استفاده می کنند. یک تاکتیک کلاه سیاه با استفاده از تکنیک های فریبنده موتورهای جستجو را فریب می دهد تا رتبه سایت شما را در نتایج جستجو افزایش دهند.

این روش ها در جامعه جستجوگرها شناخته شده است. در حقیقت ، آنها آنقدر بدنام هستند که موتورهای جستجوگر مانند Google الگوریتم خود را به جای مجازات کردن این تکنیک ها ، به روز کرده اند. با این حال ، بسیاری از آژانس های کم هزینه SEO هنوز سعی در استفاده از SEO کلاه سیاه دارند.

این تصمیم بازتاب مستقیم تجربه و مهارت شرکتهای ارزان قیمت سئو است. آنها مانند سایر آژانس های جستجوگرها در مورد استانداردهای صنعت به روز نیستند. از این بدتر ، آنها اهمیتی برای جریمه ای که از طرف Google در وب سایت شما ایجاد می کند ، ندارند.

مجازات Google می تواند در کوتاه مدت و بلند مدت به وب سایت شما آسیب برساند. وقتی یکی از آنها را در وب سایت خود دارید ، Google می تواند سایت شما را از نتایج جستجوی خود حذف کند. این بدان معناست که وب سایت شما از Google بازدید نمی کند ، این می تواند تأثیر مستقیم بر روی خط اصلی شما داشته باشد.

به عنوان مثال ، اگر شما یک فروشگاه تجارت الکترونیک هستید ، ممکن است افت قابل توجهی در فروش هفتگی مشاهده کنید. این به این دلیل است که افراد دیگر در نتایج جستجو کسب و کار شما را پیدا نمی کنند. آنها به دنبال کالایی می گردند ، رقیبی پیدا می کنند و خرید خود را انجام می دهند.

کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بیشترین اهمیت را دارند تأثیر می گذارند!

طی 5 سال گذشته ، ما تولید کرده ایم:

2.4 میلیارد

در درآمد مشتری

6.3 میلیون+

برای مشتریان ما منجر می شود

4.2 میلیون

تماس تلفنی مشتری

درباره نتایج ما بیشتر بدانید

در همان زمان ، شما در حال ارسال پرداخت ماهانه خود به آن شرکت ارزان قیمت SEO هستید. شما برای کمک به رشد و افزایش درآمد کسب و کار خود به این نمایندگی پرداخت می کنید ، با این وجود آنها درآمد و دید شما را در نتایج جستجو کاهش می دهند.

این دقیقاً برعکس کاری است که یک آژانس سئو انجام می دهد.

خلاصه سریع

یک آژانس سئو ارزان قیمت توانایی مقابله با استانداردهای سئو صنعت را ندارد. آنها نمی خواهند وقت خود را برای به روزرسانی الگوی سرویس خود (یا تا آنجا که ایجاد یک استراتژی سفارشی است) سرمایه گذاری کنند ، بنابراین از روش های قدیمی استفاده می کنند که آسیب مستقیم به تجارت و سودآوری آن می زند.

5. خدمات سئو ارزان = دارایی های SEO صفر

با تکامل موتورهای جستجو ، الگوریتم های آنها نیز تغییر کرده است. به همین دلیل استراتژی های جستجوگرها اغلب روی دارایی هایی متمرکز هستند که دارای ارزش طولانی مدت هستند ، مانند محتوای اصلی و پیوندهای وب سایت های دیگر به آن محتوا.

یک آژانس معتبر جستجوگرها برای ایجاد محتوای با کیفیت و اصلی برای سایت شما کار می کند. این نوع مطالب به دلیل کیفیت و توانایی کمک به کاربران ، به راحتی لینک می گیرند. هنگامی که یک نمایه بک لینک ستاره ای دارید ، می تواند به رتبه بندی محتوای شما در نتایج جستجو کمک کند.

اگر شما با یک آژانس ارزان سئو کار می کنید ، آنها نمی توانند در این بخش اصلی سئو به شما کمک کنند.

آنها پرسنل و تجربه لازم برای راه اندازی این نوع استراتژی را ندارند. ناگفته نماند ، این نوع محتوای وب سایت شما نیاز به رویکردی سفارشی دارد. بخاطر داشته باشید ، خدمات کم هزینه SEO با سفارشی سازی صفر همراه است - این کپی و پیست است.

این واقعیت ساده باعث می شود بسیاری از مشاغل علاقه خود به سئو ارزان را زیر سوال ببرند. چرا به کسی برای استراتژی برش کوکی ، برخی از تاکتیک های کلاه سیاه و نتایج غیرقابل پرداخت پول پرداخت می کنید؟ این هدر دادن بودجه شماست که می توانید آن را صرف آموزش سئو برای تیم داخلی خود کنید.

خلاصه سریع

یک شرکت سئو ارزان قیمت دارایی صفر را در اختیار شما قرار می دهد که ارزش درازمدت را ارائه می دهد. به عنوان مثال یک نمایه لینک دهی با کیفیت می تواند به رتبه بندی محتوای فعلی و آینده کمک کند. اگرچه اغلب توسط آژانس های معتبر گنجانده می شود ، اما آژانس های کم هزینه سئو مهارت و منابعی برای ارتقا to تجارت شما ندارند.

چرا شرکت های سئو ارزان هنوز در تجارت هستند؟

با اشکالات متعدد شرکت های ارزان قیمت SEO و خدمات سئو کم هزینه ، طبیعی است که تعجب کنیم که چرا این شرکت ها به فعالیت خود ادامه می دهند؟ در حالی که این آژانس ها از نرخ بالای مشتری برخوردار هستند ، آنها همچنین برای به دست آوردن مشتری های جدید روش های تهاجمی را در پیش می گیرند.

به عنوان مثال ، آنها ممکن است از تماس های سرد برای ثبت نام مشتریان جدید استفاده کنند. در برخی موارد ، آنها حتی ممکن است مشتریان آژانس های معتبر را شکار کنند ، و از روش های ترس برای به دست آوردن این مشاغل استفاده می کنند. بسیاری نیز قیمت های پایین خود را برای جلب SMB ها ارتقا می دهند.

به طور خلاصه ، آژانس های سئو ارزان قیمت بیش از حفظ مشتری بر جذب مشتری تمرکز می کنند. از آنجا که SEO یک استراتژی مداوم است ، این تصمیم فقدان تجربه صنعت توسط این آژانس ها را نشان می دهد.

آنها به نگه داشتن شما به عنوان مشتری اهمیتی نمی دهند. به محض اینکه شما را امضا کردند (و شما را در قرارداد قفل می کنند) ، آنها به دنبال مشتری بعدی خود هستند. در مقایسه ، یک آژانس معتبر جستجوگرها با کسب اطلاعات در مورد شما و تجارت خود به علاوه اهداف شما ، یک رابطه طولانی مدت ایجاد می کند.

قیمت واقع بینانه خدمات SEO چیست؟

امروزه بسیاری از مشاغل ماهانه 350 تا 2000 دلار برای سئو هزینه می كنند.

در حالی که ممکن است سازمانهای سطح سازمانی از این مقدار فراتر رود ، این محدوده قیمت مرجع عالی برای SMB ها است. همچنین هنگام تحقیق در مورد آژانس های جستجوگرها مرجع مفیدی است. اگر آژانس پیشنهادی کمتر از این محدوده را ارائه می دهد یا از مقرون به صرفه بودن خدمات خود نام می برد ، می تواند نشانگر آژانس سئو ارزان باشد.

اگر قیمت خدمات معتبر و قابل اعتماد SEO بیش از بودجه شما باشد ، گزینه های دیگری پیش رو دارید.

اگر تجارت من فقط توانایی خرید خدمات ارزان سئو را داشته باشد چه می شود؟

بسته به شرکت شما و همچنین بودجه بازاریابی ، خدمات حرفه ای سئو ممکن است از محدوده قیمت شما فراتر رود. این بدان معنا نیست که کسب و کار شما باید روی خدمات SEO ارزان سرمایه گذاری کند. اگرچه ممکن است بودجه شما را تأمین کنند ، اما به اهداف یا انتظارات شما از سئو نمی رسند.

اگر توانایی پرداخت سرویس های معتبر SEO را ندارید ، گزینه هایی پیش رو دارید:

در آموزش SEO سرمایه گذاری کنید

حتی اگر بتوانید هزینه خدمات حرفه ای سئو را پرداخت کنید ، درک سئو مفید است. اگر توانایی خرید خدمات سئو را ندارید حتی مفیدتر است زیرا وقتی دانش سئو دارید ، می توانید وب سایت شرکت خود را بهینه سازی کنید.

وقتی نوبت به آموزش سئو می رسد ، شرکت شما نیازی به پرداخت هزینه دوره ها ، کنفرانس ها یا سمینارها ندارد. می توانید به صورت آنلاین مقدار قابل توجهی از اطلاعات رایگان را پیدا کنید. با این حال ، یک کلاس می تواند به تیم شما کمک کند تا در مورد SEO بیشتر بیاموزد ، و همچنین می تواند برخی آموزش های عملی را کسب کند.

چند مورد از بهترین وب سایت های صنعت برای آموزش و اطلاعات در مورد SEO شامل:

شما می توانید از این سایت ها استفاده کنید تا نه تنها در مورد سئو اطلاعات کسب کنید بلکه در مورد آن نیز به روز باشید.

استخدام یک مشاور سئو

اگر به دنبال مشاوره حرفه ای در مورد استراتژی SEO خود هستید ، می توانید در مورد هزینه استخدام مشاور SEO نیز تحقیق کنید. با یک مشاور سئو ، کسب و کار شما هزینه خدمات ساعتی را پرداخت می کند که اغلب در شناسایی مشکلات سایت شما و همچنین فرصت ها متمرکز است.

به طور متوسط هزینه مشاور 80 تا 200 دلار در ساعت است .

در حالی که یک مشاور همچنین می تواند توصیه های خود را برای شما اجرا کند ، انجام این به روزرسانی ها برای تیم شما مقرون به صرفه تر است. بسته به توصیه های مشاور شما ، ممکن است لازم باشد با تیم توسعه خود کار کنید.

به عنوان مثال ، یک مشاور ممکن است به روز رسانی وب سایت شما را پیشنهاد کند تا شامل پاورقی با نام ، شماره تلفن و آدرس شرکت شما باشد. یا ممکن است آنها برای ایجاد تجربه کاربری بهتر توصیه تغییر در سازمان نوار پیمایش اصلی شما را انجام دهند.

اگر تصمیم دارید یک مشاور استخدام کنید ، ساعت های مشخص قبل را متعهد شوید. شما نمی خواهید از بودجه مشاوره خود فراتر بروید ، بنابراین برداشتن این مرحله فعال می تواند از هزینه بیش از حد شرکت شما جلوگیری کند.

پشتیبانی شرکت ساخته شده برای جستجوگرها

در برخی موارد ، تیم های بازاریابی بودجه SEO غیرواقعی دریافت می کنند زیرا تصمیم گیرندگان شرکت از SEO پشتیبانی نمی کنند یا آن را درک نمی کنند. اگرچه ممکن است زمان و تلاش لازم باشد ، ایجاد پشتیبانی در کسب و کار شما برای سئو می تواند منجر به افزایش بودجه شود.

چند منبع مفید برای آموزش تصمیم گیرندگان شرکت در مورد SEO شامل:

چه با یک فنجان قهوه با رهبران سازمان خود گپ بزنید و چه به کل C-suite یک سخنرانی ارائه دهید ، این منابع می تواند به شما کمک کند تا استراتژی شما را برای ترغیب آنها به سرمایه گذاری در SEO جستجو کند. آنها همچنین می توانند بینشی در مورد آنچه که رهبری شما را از پشتیبانی از SEO باز می دارد ، فراهم کنند.

یک استراتژی SEO در خانه شروع کنید

اگر فقط توانایی خرید خدمات سئو ارزان را دارید ، رویکرد فعالانه را در پیش بگیرید و یک استراتژی سئو را در داخل راه اندازی کنید. با آموزش های خود می توانید طرحی ایجاد کنید که فراتر از توانایی های یک شرکت سئو کم هزینه باشد.

به علاوه ، شما می توانید بودجه سئو سازمان خود را در ابزارها و منابع مفیدتری سرمایه گذاری کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید یک فریلنسر استخدام کنید تا نسخه بهینه شده را برای وب سایت خود بنویسد یا یک طراح گرافیک برای ایجاد یک اینفوگرافیک برای سایت خود.

برای بسیاری از شرکت ها ، موفقیت یک استراتژی داخلی SEO می تواند منجر به سرمایه گذاری قابل توجه تری در سال بعد شود. با افزایش این بودجه ، می توانید یک آژانس معتبر و قابل اعتماد را برای تجارت خود استخدام کنید.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی