• سئو ارزان

تجارت دیجیتال چیست؟

تجمیع عناصر در تلاش یک بازاریاب برای اجرای استراتژی تجارت دیجیتال قرار دارد. این را با تجارت الکترونیکی اشتباه نگیرید ، زیرا اگرچه تجارت دیجیتال نیز ابزاری  موثر برای بازاریابی است ، اما مجموعه ای از کارهای اضافی را شامل می شود که این استراتژی را دقیق تر می کند.

برخی از اجزای جدایی ناپذیر هر طرح تجارت دیجیتال شامل ایجاد محتوا - به عنوان مثال ، وبلاگ ها ، توضیحات محصول و پست های رسانه های اجتماعی - تحقیق و توسعه ، تبلیغات ، تجزیه و تحلیل ، بازاریابی ، حضور رسانه های اجتماعی ، رضایت مشتری و خدمات به مشتری است.

شاید ساده ترین راه برای فكر كردن در مورد تجارت دیجیتال تصور كردن آن مانند یك فیوز باشد كه یك دستگاه الكتریكی را با انرژی تأمین می كند. تجارت دیجیتال منبع قدرت معاملات خرده فروش آنلاین است. این نوع تجارت اساساً شامل هر نقطه تماس و روشی است که مصرف کننده را وادار به خرید نهایی می کند.

نیاز به تجارت دیجیتال چیست؟

چشم انداز تجارت امروز با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و با این تغییرات تغییر در رفتار مصرف کننده به وجود می آید. تجارت دیجیتال که عمدتا توسط مدرن سازی فناوری تحریک می شود ، به عنوان یک دندان جدایی ناپذیر در کارهای داخلی جهان خرده فروشی آنلاین پذیرفته شده است. برتری در این بدان معناست که شما باید با پیشرفت تکنولوژی پیشرفت کنید.

در حوزه بازاریابی دیجیتال ، تلفن همراه یکی از جنبه های مهم تجربه مدرن دیجیتال است. در واقع ، در واقع ، داده های آوریل 2019 از Statista ، جمعیت موبایل جهانی را به چهار میلیارد کاربر منحصر به فرد متصل کرد. علاوه بر این ، در فوریه سال گذشته ، 48٪ از نمایش صفحات وب در سراسر جهان از طریق دستگاه های تلفن همراه حاصل شده است.

از آنجا که افراد بیشتری از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند ، تعداد بیشتری از مشتریان به دنبال راه های مناسب برای خرید با استفاده از تلفن های هوشمند خود هستند ، این نشان دهنده سازگاری در رفتار خرید مصرف کننده است. این بدان معنا نیست که همه در حال خرید از طریق تلفن همراه خود هستند ، اما این چیزی است که خرده فروشان اگر بخواهند بازار بزرگ تری را بدست آورند ، باید معادله را در آن لحاظ کنند.

1. بهترین تجربه مشتری را ایجاد کنید.

یک مطالعه توسط Qualtrics نشان داد که بیش از 65٪ از مشتریان احساس می کنند برنامه یا وب سایت یک شرکت تجربه کلی را شکل می دهد. این افراد تجربه دیجیتال را به عنوان یک جنبه "بسیار مهم" در توصیه یک مارک توصیف کردند. 

مردم همچنین به عنوان وسیله ای برای به دست آوردن پشتیبانی پیگیرانه از شرکت هایی که با آنها تجارت می کنند مانند دیجیتال خدمات مشتری به دیجیتال روی می آورند. چیز دیگری که باید به آن فکر کنید ، تحقق همه کانال است ... - چیزی که امروز بیشتر خریداران هنگام خرید از یک مارک انتظار دارند.

طی چند سال گذشته ، این روند به عنوان یک راه حل ضروری برای بازرگانان و خرده فروشانی که می خواهند با حداقل تلاش سفارشات خود را افزایش دهند ، ظاهر شده است. این فرآیند کانالهای مختلف فروش (آنلاین ، موبایل ، فروشگاه ، کیوسک و / یا مراکز تماس) را با منابع موجودی کالا (فروشگاه ، انبار ، تأمین کننده و / یا بازار) و مکانهای انجام کار متمرکز می کند (که ممکن است شامل تحویل در خانه ، تحویل فروشگاه باشد ، یا محل برداشت).

2. همگام با رقابت در حال پیشرفت.

اگر در حال حاضر نقشه مسافرت مشتری را ترسیم نمی کنید ، باید سخت شروع کنید. احتمال این وجود دارد که رقبای شما این مورد را در معادله تجارت دیجیتال خود لحاظ کنند. 

پس از همه ، وقتی روی لحظات تعامل مشتری با وفاداری به برند تمرکز می کنید ، می توانید دقیقاً بفهمید چه چیزی باعث می شود مشتری بخواهد تجربه نام تجاری خود را به دوست ، عضو خانواده ، همکار ، همسایه و غیره توصیه کند. وظیفه پیشی گرفتن از رقبا را می توانید هنگام مرور اطلاعات مشتری ساده کنید.

چالش های تجارت دیجیتال

گرچه ضروری است برخی از عادت های تجارت دیجیتال را در عملیات روزمره خود ادغام کنید ، دنیای همیشه در حال تغییر فناوری و رفتار مصرف کننده می تواند یک چالش باشد. اختصاص زمان کافی برای نظارت بر چندین نقطه تماس در طول سفر مصرف کننده ، از لحظاتی که مشتریانتان شادی را تجربه می کنند تا زمانهایی که احساس ناامیدی می کنند ، می تواند مشکل باشد.

با پیش بینی موانع بالقوه زیر در ارتباط با تجارت دیجیتال ، خود را آماده کنید:

1. ارائه تجارب مداوم مشتری.

انتظارات مشتری دائماً در حال تغییر است. خرده فروشان باید عادت کنند که یک رویکرد استراتژیک برای نظارت بر داده های مشتری اتخاذ کنند تا به راحتی مناطقی را که به خوبی کار می کنند و مناطقی را که نیاز به بهبود دارند مشخص کنند. هرچه بیشتر درباره رفتار مشتری بیاموزید ، می توانید برای شخصی سازی هر تجربه بیشتر کار کنید.

فناوری در این زمان بهترین دوست شما خواهد بود. تجزیه و تحلیل الگوریتم ها به شما کمک می کند تا در زمینه تجارت دیجیتال خود نرم افزاری ایجاد کنید تا از یکپارچگی در همه زمینه های تجربه خرید آنلاین ، از جمله تنظیمات حمل و نقل ، گزینه های جستجو و انواع محصولاتی که ارائه می دهید ، اطمینان حاصل کند.

2. برآورده کردن انتظارات فناوری جدید.

با وجود بسیاری از روند بازاریابی دیجیتال در سال 2020 ، برآورده کردن انتظارات مشتری می تواند یک کار دشوار در عصر دیجیتال باشد. دستگاه ها به طور مداوم در حال ارتقا هستند ، این بدان معناست که شما باید به طور منظم کمپین های تجارت دیجیتال خود را به روز کنید تا به مشتریان باهوش فناوری خود خدمات دهید.

به یاد داشته باشید که ، مشتریان قبل از خرید یک محصول ، هنگام جستجوی نام تجاری مناسب ، از چندین سیستم عامل دیجیتال استفاده می کنند. اگرچه پیش بینی رفتارهای مصرف کننده در این عصر پرشتاب فناوری بازاریابی دشوار است ، شما می توانید با آگاهی از روند تجارت دیجیتال ، از جمله هوش مصنوعی ، بازاریابی مکالمه ، شخصی سازی ، بازاریابی ویدئویی ، جستجوی تصویری و پست های قابل خریداری ، تجربه های خرید یکپارچه را ارائه دهید .

3. ایجاد ترافیک کافی.

دیگر روزهای خرده فروشان بسته به اینکه یک منبع ترافیکی به وب سایت تجارت الکترونیکی آنها می آید ، گذشته است. معلمان موفق تجارت دیجیتال در حال استفاده از SEO ، PPC ، ایمیل ، اجتماعی ، تبلیغات نمایشی ، هدف گذاری مجدد ، موبایل ، موتورهای خرید و شرکتهای وابسته به عنوان راهی برای ارسال ترافیک هدفمند به فروشگاه میزبان وب خود هستند.

ایجاد گالری های اینستاگرام ، اطمینان از همکاری در اینفلوئنسر ، میزبانی از جوایز اهدای جوایز در شبکه های اجتماعی ، بهینه سازی تصاویر محصول برای Google ⁠ - اینها فقط تعدادی از راه های ایجاد ترافیک برای تجارت الکترونیک از طریق کانال های دیجیتال است. بهترین راه برای غلبه بر این مانع سرمایه گذاری در یک راه حل نرم افزاری است که تمام عناصر اساسی تجارت دیجیتال را با هم ادغام می کند.

4. تبدیل و حفظ مشتری.

بیشتر بازاریابان B2B اتوماسیون بازاریابی را ابزاری بسیار مفید برای تولید و تبدیل لیدها می دانند. از نظر آماری ، گزارش بررسی خودکار بازاریابی در سال 2019 رسانه های اجتماعی نشان داد که 75٪ از بازاریابان / شرکت ها از حداقل یک نوع ابزار اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند. 

اما در مورد حفظ آن مشتریان ارزشمند چطور؟ اگر به دنبال علاقه مندی آنها نباشید ، تمام تلاش و منابعی که برای تبدیل مشتری صرف کرده اید از بین می رود.

یک مشتری وفادار می تواند یک عمر دوام داشته باشد ، بنابراین از او غافل نشوید! هنگامی که تلاش های حفظ مشتری توسط Groove HQ - یک شرکت نرم افزاری رایانه ای - فقط 5٪ تقویت شد ، سود 95٪ افزایش یافت . 

با استفاده از ابزارهای تجارت دیجیتال مانند نظرسنجی بازخورد ، وبینارهای آموزشی زنده و اتوماسیون ، از قدرت حفظ مشتری استفاده کرده و مشتریان موجود را مجدداً درگیر خود کنید .

5. گسترش تجارت با فناوری.

آیا فناوری شما شما را محدود می کند؟ اگرچه ممکن است متوجه این موضوع نشوید ، اما ابزاری که در حال حاضر استفاده می کنید می تواند مانع شما شود. خرده فروشانی که مایل به رشد مداوم و سازگار با تجارت دیجیتال هستند باید پایه محکمی برای عملکردهای فناوری خود ایجاد کنند. در این مرحله موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود ، از جمله تجزیه و تحلیل ، راه حل های سبد خرید ، نرم افزار ایمیل ، سیستم های CRM و نرم افزار مدیریت موجودی .

با سرمایه گذاری در مسیرهای مناسب فناوری از گرسنگی در تجارت خود دور شوید. به عنوان مثال ، عملکرد گپ وب سایت را در فروشگاه تجارت دیجیتال خود ادغام کنید و از مشتریان خود بازخورد بخواهید. به یاد داشته باشید ، اولین قدم برای مقابله و غلبه بر مشکلات احتمالی این است که بدانید مشتریان چه فکر و احساسی دارند.

طبق eMarketer پیش بینی می شود هزینه تبلیغات دیجیتال در سراسر جهان تا سال 2021 بیش از 375 میلیارد دلار افزایش یابد . شرکت تحقیقات بازار همچنین پیش بینی کرده است که "دیجیتال همچنان رشد چشمگیری خواهد داشت و از 39.1٪ کل تبلیغات رسانه ای در سال 2017 به 49.6٪ تا سال 2021 افزایش خواهد یافت." 

با در نظر گرفتن این نکته ، مهم است که شما در نظر بگیرید که در کدام یک از تجارت های دیجیتال سرمایه گذاری می کنید. حتی باتجربه ترین بازاریاب ها نیز می توانند برای پیشرفت در امر نوآوری در دنیای تجارت دیجیتال تلاش کنند ، اما با پیشرفت تکنولوژی ، استراتژی های تجارت الکترونیکی شما نیز باید پیشرفت کند. .

برای همگام شدن با تغییرات سریع ، مشاغل به موارد زیر اعتماد می کنند:

1. محتوای شخصی شده.

گزارشی از SmarterHQ به این نتیجه رسید که 72٪ از مصرف کنندگان فقط زمانی تصمیم می گیرند که یک پیام بازاریابی متناسب با علایق خاص آنها پاسخ دهند. بهبود تجربه کاربر و جلب اعتماد مخاطبان به شما دو موردی هستند که می توانید با شخصی سازی محتوا بر آنها تسلط پیدا کنید . 

یکی از راه های ایجاد احساس اینکه هر یک از اعضای مخاطب شما احساس ارتباط شخصی با نام تجاری شما دارند ، استفاده از تبلیغاتی است که مبتنی بر فعالیت آنلاین فرد است.

آمارهای Instapage نشان می دهد که 78٪ از کاربران اینترنت ایالات متحده تمایل بیشتری به خرید یک محصول دارند پس از ارائه محتوای نام تجاری مربوط به خود ، این نوع محتوا معمولاً با یک فرد یا گروه خاصی از افراد صحبت می کند. 

انجام تحقیقات درمورد مصرف کنندگانی که هدف آنها قرار گرفته بسیار حیاتی است. بدانید چه چیزی مخاطب شما را تیک می زند ، الگوهای خرید او را بیاموزید و محتوای خود را در این مورد متمرکز کنید. جمع آوری داده های بازدید کننده با سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در اینجا مفید خواهد بود.

2. تجارت اشتراک.

هنگامی که مشتریان برای دریافت کالا در یک برنامه منظم ثبت نام می کنند ، در گروه بازار تجارت الکترونیکی اشتراک قرار می گیرد. بین سالهای 2012–2018 ، این نوع تجارت دیجیتال بیش از 100٪ محبوبیت داشته است . 

یک گزینه عالی برای تکرار تجارت ، تجارت اشتراکی به عنوان یک انتخاب محبوب در طیف گسترده ای از صنایع ، از جمله غذا و نوشیدنی ، زیبایی ، سلامتی و سلامتی ، معنویت ، تناسب اندام و ادبیات ، به نام چند مورد ظهور یافته است.

"کتی گرینلر" مدیر عامل و ناشر اشتراک اشتراک داخلی Sexton ، طی مصاحبه ای با ConsumerAffairs گفت . او نکته خوبی را بیان کرد ، زیرا قدرت کل کسب درآمد از طریق تجارت اشتراکی در میان مشاغل موفقی مانند Netflix و Spotify مشهود است.

3. بازار سازمانی.

به گفته شرکت تحقیقاتی و مشاوره ای برجسته گارتنر ، "بازار سرمایه گذاری یک مدل تجاری جدید است که در آن سازمان ها روش های تجارت خود را تغییر می دهند ، اکوسیستم های گسترده تری ایجاد می کنند ، قابلیت های جدیدی را ایجاد می کنند و منابع جدیدی برای درآمدزایی ایجاد می کنند." 

تا سال 2023 ، گارتنر پیش بینی کرده است که "15٪ از سازمانهای تجارت دیجیتال با ارزش متوسط ​​و کالای کل ناخالص ، بازارهای خود را مستقر کرده و بدین ترتیب یک اکوسیستم دیجیتالی کاملاً جدید ایجاد می کنند." این شرکت حتی گزارشی را با تمرکز بر شرکت هایی مانند Toyota Material Handling ، Best Buy Canada و H&M (Afound) منتشر کرد که در حال پذیرش بازارهای سازمانی هستند.

مارک های فوق الذکر تنها مارک هایی نیستند که از قدرت بازارهای سازمانی بهره می برند ، که به دلیل توانایی آنها در کمک به سازمان ها در گسترش دسترسی به مصرف کنندگان مورد تأیید قرار گرفته اند. شرکت چند ملیتی Honeywell همچنین در مارس 2019 اعلام کرد که بازار جدیدی را برای برنامه های سازمانی راه اندازی می کند. هانی ول ادعا می کند که سرمایه گذاری در بازار شرکت آن به شرکت بستری را برای ارائه پیشنهاد نهایی به مشتریان و در نهایت تبدیل شدن به یک رهبر فکری در فضای نرم افزار خواهد داد.

4. واقعیت افزوده.

چرا به مخاطبان خود تجربه تجارت دیجیتال ارائه نمی دهید که احساس واقعی بودن داشته باشد؟ واقعیت افزوده (AR) نوعی فناوری است که با قرار دادن تصاویر بر روی دید یک فرد از جهان با تحریک حواس ، کار می کند. AR ممکن است از جلوه هایی استفاده کند که اصوات ، احساسات ، تصاویر واقعی را تقلید می کند و در بعضی موارد بو می دهد. هدف ایجاد ارتباط عاطفی است که باعث می شود مصرف کننده کالای خاصی را بخرد.

شاید یکی از قابل تحسین ترین جنبه های معرفی AR در یک استراتژی تجارت دیجیتال این واقعیت باشد که نیاز به موجودی فیزیکی محصولات را کاهش می دهد و در نتیجه باعث صرفه جویی در وقت ، منابع و هزینه می شود. AR یک روش بی عیب و نقص برای افزایش ارزش نام تجاری از طریق صفحه نمایش تلفن یا رایانه ، نیاز مشتریان به تعامل مستقیم با محصولات قبل از خرید آنها را از بین می برد.

شرکت هایی که از این نوع فناوری برای گسترش دامنه خود استفاده کرده اند شامل Sephora ، L'Oreal ، Perfect Corp. و Facebook هستند . StubHub همچنین هنگامی که از برنامه ای در سال 2018 رونمایی کرد و کاربران را قادر به گشت و گذار در استادیوم Super Bowl با نمایشگر سه بعدی کرد ، موفق به تبلیغات چشمگیر AR شد .

5. هوش مصنوعی.

ویکی پدیا هوش مصنوعی را رایانه ها و ماشین هایی توصیف کرد که عملکردهای شناختی مورد اعتماد بشر را برای حل مسئله و یادگیری اطلاعات جدید تقلید می کنند. هنگامی که در تجارت دیجیتال ادغام می شود ، AI داده های کاربران را تجزیه و تحلیل می کند - به عنوان مثال ، سن ، جنسیت و علایق - برای ارسال مواد فروش بسیار خاص برای مصرف کنندگان. با توجه به اینکه گوگل در سال 2014 500 میلیون دلار در شرکت هوش مصنوعی DeepMind سرمایه گذاری کرده است ، مشخص است که این نوع تجارت دیجیتال در حال افزایش است.

مزایای هوش مصنوعی در یک نظرسنجی گارتنر مشخص شد که 59٪ به دنبال راه هایی برای بهبود استراتژی های هوش مصنوعی خود هستند. 41٪ باقیمانده راه حلهای خودکار را در استراتژی تجارت دیجیتال خود وارد کرده اند. این شرکت تا آنجا پیش می رود که می گوید 80 درصد از تعاملات مشتری امسال توسط AI انجام می شود.

6. محتوا و تجارت.

محتوای تجارت یکی از پرطرفدارترین خدمات است. بر اساس داده های Digiday ، تجارت تجاری Buzzfeed در سال 2018 معاملات 250 میلیون دلاری را انجام داده است . این قطعات محصول محور از موضوعات یا محصولات خاصی استفاده می کنند تا علاقه را جلب کرده و در نهایت خواننده را به سمت خرید سوق دهند.

با ترکیب محتوا و تجارت ، شرکت های رسانه ای می توانند بدون اتکا به تبلیغات اصلی ، از مخاطبان خود درآمد کسب کنند. پس از خواندن نکات برجسته محصول ، مشتری می تواند روی پیوند وابسته کلیک کند یا مستقیماً به وب سایت مشتری مراجعه کند تا خرید کند. 

برای موفقیت در تجارت محتوا ، محتوا باید الهام بخش و آموزش دهد. اگر می توانید این کار را انجام دهید ، می توانید شرط ببندید که محتوای شما به اشتراک گذاشته می شود و نمای تجاری شما گسترش می یابد.

7. برنامه های وب پیشرفته (PWA).

امسال مایکروسافت اعلام کرد که پشتیبانی پشتیبانی از ثبت پروتکل URL برای همه برنامه های وب پیشرفته را شامل می شود. دلیل این شرکت فناوری این است که Google را قادر می سازد تا خدمات PWA را در مرورگر Chrome ادغام کند تا مانند یک برنامه نصب شده منفی شود.

یک مطالعه نشان داد که تقریباً 20٪ از افراد با برخورد با مراحل - پیدا کردن برنامه ، بارگیری ، نصب و باز کردن آن - بین تماس اولیه و استفاده اول ، علاقه خود را به یک برنامه از دست می دهند. آنچه PWA ها را برای خرده فروشان و مشتریان بسیار جذاب می کند ، بی واسطه بودن استفاده همراه آن است. برنامه های پیشرفته از این نوع می توانند در ترکیب با مرورگری که روی آن نصب شده اند ، استفاده شوند.

استفاده از PWA - که در هر نوع مرورگری کار می کند - در استراتژی تجارت دیجیتال شما روشی هوشمندانه برای نشان دادن آنچه شما بدون تلاش زیاد از جانب آنها ارائه می دهید به مشتریان است. پیشنهادات و یادآوری ها می توانند از طریق PWA به عنوان روشی برای جلب مجدد کاربران برای روزها ، هفته ها و ماه ها پس از تجربه اولیه آنها با این نرم افزار ارائه شوند.

8. تجزیه و تحلیل مشتری.

مفهوم استفاده از تجزیه و تحلیل برای درک رفتار مشتری برای تصمیم گیری مبتنی بر داده و آگاهانه بسیار مهم است.

تجزیه و تحلیل به شرکت ها کمک می کند تا در بازاریابی کارآمدتر عمل کنند و تقاضای خود را از مشتریان احتمالی تنظیم کنند. تجزیه و تحلیل مشتری می تواند به کسب و کارها در درک رفتارهای همیشه در حال تغییر مصرف کنندگان کمک کند. الگوریتم های نظارت با نرم افزار تجزیه و تحلیل همچنین می تواند به شرکت ها در بهینه سازی استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی برای بازگشت سرمایه و کمک به "لحظه های خرد" بسیار مهم در هر مرحله از سفر خرید مشتری کمک کند.

نتیجه

درک آنچه در بین مخاطبان شما تأثیر دارد ، این اطمینان را به شما می دهد که می توانید در تجارت موفقیت آمیز در تجارت دیجیتال ، همچنان روی موفقیت خود متمرکز باشید. برآورده کردن خواسته های مصرف کننده دیجیتال عصر جدید ، نسیم زمانی ایجاد می شود که نیروهای راه حل های تحلیلی را به کار بیندازید. از رفتار وب و الگوهای جستجو گرفته تا شناسایی محصولات با بهترین و بدترین عملکرد ، نوع صحیح نرم افزار دیجیتال می تواند اطمینان حاصل کند که شما ترجیحات مصرف کننده را جذب کرده و فعالیت آنها را در نقاط مختلف لمس ارزیابی می کنید. وقتی این عناصر با تکنیک های پیشرفته شخصی سازی ، هوش مصنوعی و بهینه سازی بودجه ترکیب شوند ، مطمئناً تجارت دیجیتال شما مثمر ثمر خواهد بود.

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی