• سئو ارزان

مجله دیجیتال استاندارد

مجله چه استانداردهایی را برای انتشار و توزیع هم جذب علاقه ها مخاطبان را باید در بر داشته باشد این مجلات ممکن است از نوع مجله دیجیتال یا مجله چاپی تبلیغاتی باشند.

مجله دیجیتال

سریع: سه علاقه را نام ببرید. اکنون منابع خود را برای اطلاع از آخرین اخبار ، روندها و نظرات در مورد این علاقه ها ، نامگذاری کنید.

برای درخواست دوم ، به احتمال زیاد شما از سایت های خبری مورد علاقه خود یا اخبار اجتماعی یا سایت های شرکت ها یا انجمن هایی که در این عناوین تخصص دارند ، نام برده اید. اما آیا به مجلات هم اشاره کردید؟ شما تنها نخواهید بود

این بخشی از جادوی قالب است: این می تواند به عنوان جریان اصلی یا به همان اندازه دلخواه باشد که نیاز داشته باشید و اغلب به اندازه کافی تغییر می کند تا مرتبط باشد و ارزش تجدید نظر را داشته باشد.

مجله هایی که در کتابفروشی ها و دکه های روزنامه فروشی یافت می شوند دامنه علایق عمومی را دارند. فاکتورهای موجود در عناوین تولید شده توسط ناشران یا مارک های سفارشی برای مخاطبان خاص ، و اطلاعات و الهام بخشی که نحوه زندگی و کار ما را شکل می دهد به طور قابل توجهی تعمیق می یابد.

علیرغم تروپهای خسته "چاپ مرده است" و خوانندگان امروزی فاقد دامنه توجه هستند ، تحقیقات اخیر MPA - The Association of Magazine Media نشان می دهد که از هر 10 بزرگسال آمریکایی (از جمله هزاره ها) 9 نفر مجله می خوانند. این قالب بی نظیر است ، MPA می گوید ، زیرا از هر پلتفرم فراتر می رود: "این که آیا آنها به صورت چاپی ، رایانه لوحی ، تلفن هوشمند یا وب مصرف می شوند ، رسانه های مجله خواسته های خوانندگان را برای کسب اطلاعات به موقع و سرگرمی برآورده می کنند که مورد توجه گسترده طیف منافع شخصی. "

MPA می افزاید: "آنها همچنین" روابط قدرتمندی را ارائه می دهند که تأثیر می گذارد ، الهام بخش و پایدار هستند. "

مجله دیجیتال استاندارد

عناصر مجله

اما چه چیزی مجله را مجله می کند؟
هر مجله دارای یک رسالت و چشم انداز منحصر به فرد ، مخاطب هدف و موضوع متمرکز است - به ذکر نیست که مجموعه همکاری کنندگان ، روند انتشار و روش های جذب خواننده خود را دارد.

و با این حال ، ویژگی های خاصی وجود دارد که مجلات را به طور کلی از سایر رسانه ها متمایز می کند. وقتی مشتری ها می پرسند چه چیزی مجله را به یک مجله تبدیل می کند ، جواب اصلی من این است:

مجلات ساختار (و نیاز) دارند
به آخرین شماره مجله مورد علاقه خود نگاهی بیندازید و سپس آن را با شماره قبلی مقایسه کنید. البته داستان های مختلف متفاوت خواهد بود ، اما خواهید دید که استخوان ها یکسان هستند. در اصطلاح انتشار ، موارد زیر را پیدا خواهید کرد:

صفحه های جلد
محتوای جلوی کتاب ، که ممکن است شامل موارد زیر باشد: جدول مطالب ، سربرگ ، ستون ها (از جمله سرمقاله) و بخشهای مختلف مانند نامه های به سردبیر ، اخبار ، مطالب موردعلاقه و محتوای متمرکز بر ناشر
این ویژگی به طور معمول از دو تا پنج مقاله طولانی تشکیل شده است که به طور گسترده تری گزارش می شوند و خلاقانه تر طراحی می شوند
محتوای پشت کتاب ، که ممکن است شامل: ستون های بیشتر و بخش های بیشتری باشد (به عنوان مثال: قطعات جذاب خواننده ، مانند آزمونها و پازل ها ، و محتوای محصول محور ، مانند بررسی ها)
دلیل این امر به یک واقعیت ساده خلاصه می شود: راحتی در تداوم وجود دارد - هم برای خوانندگان و هم برای افرادی که مجله را تولید می کنند.

بعضی از خوانندگان یک مجله را از جلد به جلوی دیگر (جلو به عقب یا عقب به جلو) مصرف می کنند. دیگران ابتدا به سمت نویسندگان یا بخشهای مورد علاقه می روند. آنها این قطعات را می خوانند و سپس بقیه کتاب را ورق می زنند و فقط آنچه را که به آنها علاقه دارد را نمی خوانند. در هر صورت ، آنها هر بار انتظار یک تجربه خاص را دارند. اگر در هر شماره قافیه یا دلیل وجود نداشته باشد ، احتمالاً سرمایه گذاری می شوند - چه از لحاظ عاطفی و چه از نظر اقتصادی - در این تجربه.

در طرف دیگر معادله ناشران ، ویراستاران ، نویسندگان ، طراحان ، عکاسان ، تصویرگران ، تبلیغات و سایر افرادی هستند که تلاش می کنند آنچه را که در نهایت به دست خوانندگان است ، ایجاد کنند. داشتن یک چارچوب اساسی از عناصر که از مسئله ای به موضوع دیگر ثابت می ماند ، امکان ایجاد حداکثر خلاقیت را در آن چارچوب فراهم می کند. دوباره اختراع فرمول هر بار طاقت فرسا ، کاملا رک و پوست کنده و برای خوانندگانی که خدمت می کنید بسیار گیج کننده است.

اگر هر داستان تقریباً یکسان باشد و دقیقاً به همان ترتیب سازمان یافته و طراحی شده باشد ، آنچه که شما دوستان من دارید ، یک تجربه خواننده بسیار کسل کننده است.

به زبان ساده می توان گفت: ستون ها ، بخش ها و سایر عناصر مختلف مجله پیش غذا ، کناره ها و دسرها هستند. (بله ، من گفتم دسرها - جمع!) اگر در هر یک از اینها زیاده روی کنید ، با کمبود یا بیش از حد تغذیه کنار خواهید رفت - و به احتمال زیاد ناراضی است.

از طرف دیگر ، یک تجربه کاملاً خوب خواننده ، ترکیبی از بازدیدهای سریع و شیرجه های عمیق ، نظرات و حقایق را ارائه می دهد.

مقالات برجسته معمولاً منابع بیشتری را نقل می کنند و موضوعات را با جزئیات بیشتری (بنابراین تعداد کلمات بالاتر) و با عینیت بیشتری بررسی می کنند. آنها برای شکستن متن و جلب توجه خوانندگان به سمت محتوای مرتبط ، به عناصر فراخوانی مانند ستون های کناری و نقل قول ها متکی هستند. و آنها از فرمت قالب بندی شده فرار می کنند و هر ویژگی از طریق عکس های متنوع (اغلب نمایشی) ، تصویرگری و فونت ، شکل خاص خود را دارد.

در همین حال ، ستون ها تمایل دارند ذهنی (و بنابراین کوتاه تر) و مطابق با یک طرح الگویی باشند که از یک موضوع به شماره دیگر سازگار باشد.

ادارات همچنین تمایل دارند که به تجزیه و تحلیل یکنواختی بلوک های متراکم متراکم ، کوتاه تر و خنده دار و اغلب بصری تر ، کمک کنند. به چک لیست ها ، نمودارها ، نمودارها ، جداول ، اینفوگرافیک ها و سایر تکنیک های غیر روایی فکر کنید.

مجلات دارای شخصیتی هستند (و نیاز دارند)
غذا و شراب در مقابل Bon Appétit. مردم در برابر ما هفتگی. زمان در برابر نیوزویک. Sports Illustrated vs. ESPN The Magazine. در هر حالت ، عناوینی دارید که در همان قلمرو گام برمی دارند. اما آنها یکسان نیستند.

به همین دلیل است: افرادی که هرکدام از این عناوین را تولید می کنند ، برای پرورش صدا و لحن ، یک فلسفه سرمقاله یا یک دیدگاه - یک شخصیت ، واقعاً - که منحصر به آن برند است ، سخت کار کرده اند.

این فقط آنچه آنها می گویند نیست ؛ آنها همچنین می گویند به همین دلیل است که هر مجله دارای یک راهنمای سبک است که فراتر از دستور زبان و علائم نگارشی است که توسط آسوشیتدپرس (AP Stylebook) ، دانشگاه شیکاگو (راهنمای سبک شیکاگو) یا سایر مقامات انتشاراتی دیکته می شود. استانداردهایی که کارمندان مجله برای نگارش و طراحی نشریه تعیین می کنند ، از سازگاری بین موضوعات اطمینان حاصل می کنند و مشخص می کنند - چه برای همکاران و چه برای مخاطبان - مجله مخفف چیست (چه مواردی را پوشش می دهد و چگونه درباره آن صحبت خواهد شد). ساده در مقابل پندنت ، دوستانه در مقابل رسمی ، کنایه در مقابل جدی و غیره فکر کنید.

بدون برخی از خصوصیات شخصیتی ، یک نشریه برای شرکت یا انجمنی که آن را تولید می کند به عنوان یک سخنگو به نظر می رسد. مطمئناً مکانی برای این نوع ارتباطات وجود دارد ، اما باید به تعریف MPA برگردیم: مجلات "از هر یک از پلتفرم ها فراتر می روند" و "روابط قدرتمندی را ارائه می دهند که تأثیر می گذارد ، الهام می گیرند و پایدار هستند." نادر است ، اگر نه کاملاً غیرممکن ، یافتن همه اینها در هر چیزی غیر از مجلات.

 

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی