• سئو ارزان

مجله تعاملی یا دیجیتال

مجله دیجیتال یک مجله تعاملی است که مابین خوانندگان و ناشران ارتباط مستقیم بوجود می آید هنگامیکه در وب مبادرت به انتشار مجله دیجیتال آنلاین مینمایید خوانندگان شما میتوانند نقطه نظرات و کامنت های خود را زیر مطالب شما بیان کنند مطالب مجله میتواند شامل ویدئو،انیمیشن،تیزر های تبلیغاتی و گالریهای تصاویر و مطالب متنوع مانند موسیقی نیز باشد.

یک مجله دیجیتال از طریق وب میتواند در دسترس همگان قرار بگیرد نیازی به مکان خاص برای توزیع ندارد هزینه های چاپ و کاغذ شامل حامل مجله دیجیتال نمیشود بنابر این استقبال گسترده ای که امزوزه از اینگونه مجلات بعمل می آید همین موارد است که بدان اشاره کرده ایم.

صفحات مجلات دیجیتال میتواند بر خلاف مجلات چاپی نامحدود باشد همانگونه که میدانید مجلات چاپی دارای محدودیت صفحات هستند بعلت گرانی کاغذ نمیتوانند تمام مطالبی را که مد نظر دارند یکباره چاپ کنند مجله دیجیتال میتواند بروزتر باشد در سریعترین زمان اخبار را به خوانندگان خود منتقل کنند تعاملی که مابین خوانندگان وجود دارد از ظر زمانی و مکانی دارای محددودیت نیست.

5 مزیت مجلات تعاملی

5 مزیت شگفت آور استفاده از تعامل در مجلات شما
بزرگترین ناشران بازار بهترین مجلات را دارند. به غیر از طراحی استثنایی و محتوای عالی ، یک چیز دیگر وجود دارد که آنها را برجسته می کند: تعامل. اگر نگاهی به مجلات چاپ شده آنها بیندازید و آنها را با نسخه آنلاین مقایسه کنید ، متوجه می شوید که همیشه رایانه شما بیشتر از کاغذ است.

مجلات تعاملی چیست؟
مجلات تعاملی شامل کلیه نشریات دیجیتالی است که نیاز به اقدامات دارند: کلیک ، لمس یا کش رفتن برای انجام عملیات مختلف ، از یک صفحه ساده تا تعاملات پیچیده تر ، مانند خرید مستقیم محصول از یک مجله.

تعامل ستون فقرات اینترنت است. ناشران و خرده فروشان بزرگ می دانند که چگونه از این بهره برداری کنند و هیچ چیز مانع شما برای انجام همان کار نیست. استفاده از تعامل در انتشارات دیجیتال شما مزایای شگفت انگیزی دارد. اما ما فقط کارهایی را انجام خواهیم داد که فقط به شما بگوییم چه مزایایی دارد: ما به شما خواهیم گفت که چگونه آنها را بدست آورید و چه تعاملات برای انواع مختلف نشریات بهتر است.

مجله دیجیتال

مزایای استفاده از تعامل در مجلات شما
1. رانندگی را از مجله خود برانید
وقتی برای ساختن یک مجله یا کاتالوگ وقت می گذارید یک هدف دارید: می خواهید خوانندگان خود را به طریقی خاص تحت تأثیر قرار دهید. بعضی اوقات فقط می خواهید آنها را آگاه کنید یا طرز تفکر درباره یک موضوع خاص را تغییر دهید. در مواقع دیگر شما می خواهید یک عمل خاص انجام دهند. اینجاست که تعامل مفید است. با افزودن پیوندها و دکمه های قابل کلیک در مجله خود ، از انتشار آنلاین خود به سایت خود ، سایت یک شریک ، یک صفحه رسانه اجتماعی یا یک مقصد خارجی ترافیک را هدایت می کنید.
هرچه پیوندها و دکمه های بیشتری اضافه کنید ، بازدید بیشتری خواهید داشت.
آیا این راهی عالی برای راهنمایی خوانندگان به هرجایی که می خواهید فرود بیایند نیست؟ اگر هیچ پیوندی در مجله خود ندارید ، یک فرصت عالی را از دست می دهید.

2. فروش بیشتر داشته باشید
صاحبان مشاغل بیشترین علاقه را به فروش دارند. اگر می خواهید مجله آنلاین خود را به ابزاری پولساز تبدیل کنید ، باید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید.
با استفاده از تصاویر و متن های جذاب محصول ، کاتالوگ های الکترونیکی هوشمند ایجاد کنید ، اما در اینجا متوقف نشوید یک لایه تعاملی اضافی به مجله دیجیتال خود اضافه کنید: از دکمه های خرید با اقدامات واضح و روشن استفاده کنید. شما هرگز نمی دانید چه کسی می خواهد مجله دیجیتال شما را ورق بزند و بخواهد خرید کند. این وظیفه شماست که به عنوان یک مالک مشاغل یا بازاریاب ساده سازی این کار را انجام دهید و ساده ترین راه برای افزودن پیوندهای خرید جداگانه برای هر محصول است.
اگرچه دکمه های خرید بهترین راه حل برای کاتالوگ های آنلاین هستند ، اما ممکن است بهترین گزینه برای مجلات نباشد. اگر می خواهید محصولات را به شکل ظریف تری تبلیغ کنید و با طراحی مجله خود قاطی نکنید ، استفاده از برچسب ها را توصیه می کنیم.

پوستر برچسب ها

3- افراد را مجبور کنید وقت بیشتری را به خواندن مجله شما اختصاص دهند
بهترین راه برای جلب توجه مخاطبان به محتوای شما ، ارائه محتوای جذاب و تعاملی است. سعی کنید از فیلم ها به همراه داستان استفاده کنید. تصاویر جذاب را اضافه کنید. آژانس های مسافرتی می توانند از ویدیوها در مجلات تعاملی خود برای جذابتر نشان دادن پیشنهادات خود و ترسیم تصویری عالی از مکانی که مردم هنوز ندیده اند استفاده کنند. مشاغل املاک و مستغلات می توانند از همین استراتژی برای خانه ها و آپارتمان ها استفاده کنند.
افراد وقت بیشتری را برای مجله شما صرف خواهند کرد ، زیرا شما انواع مختلفی از محتوای رضایت بخش را ارائه می دهید ، همه در یک مکان. و خبر خوب این است که زمان صرف شده برای مجله شما نشانه تحویل شما است که برای خوانندگان شما جالب و مرتبط است.

4- با خوانندگان خود ارتباط عاطفی برقرار کنید
شاید شما از این طریق به این موضوع فکر نکرده باشید ، اما تعامل می تواند باعث بهبود رابطه بین خوانندگان و مجله شما شود. این به شما کمک می کند در چندین سطح ارتباط برقرار کنید و یک تجربه چند حسی را فراهم کنید.
علاوه بر این ، رسانه های غنی تعاملی نیاز به اقدامی از سوی خواننده دارند. او باید روی عناصر تعاملی که برای او آماده کرده اید در صفحات مجله خود کلیک کند ، بنابراین به نوعی خواننده به طور فعال درگیر روند کار می شود. او می تواند اطلاعات یا سرگرمی هایی را که شما در مجله خود گنجانده اید ، کشف کند ، بنابراین به نوعی بخشی از آن می شود.
اگر می خواهید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید ، این روش برای انجام این کار است.

5. هویت و جذابیت برند خود را تقویت کنید
یکی از مهمترین الزامات در هر معامله تجاری اعتماد است. اگر مشتریان به تجارت شما اعتماد ندارند ، اگر در قانونی بودن آن شک دارند ، از شما خرید نمی کنند. اولین قدم در ایجاد اعتماد ، شناختن نام تجاری شما و گام بعدی ایجاد ارتباط مشتری با آن است.
صادقانه بگویم ، مارک تجاری فرایند طولانی و پیچیده ای است ، اما شما می توانید با گام های کوچک در جهت برنده شدن مشتریان و تمایز کسب و کار خود تلاش کنید. از آنجا که شما در حال حاضر از Flipsnack استفاده می کنید ، در راه درست قرار دارید. تعامل این عنصر "واو" را به مجلات آنلاین شما اضافه خواهد کرد که باعث چشمگیر شدن آنها خواهد شد. هیچ راهی برای نام تجاری بهتر از قابل توجه بودن نیست.

7 مطلبی که راجع به مجله دیجیتال باید بدانیم

در صورت انزجار شدید در برخورد با واقعیت ، بدون شک از این واقعیت که نسل بشر متحرک شده است آگاه خواهید شد. تلفن های هوشمند در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به کار گرفته شدند و تأثیر زیادی بر مصرف کنندگان دارند. علاوه بر این ، این افزایش استفاده از تلفن همراه منجر به افزایش مصرف محتوای دیجیتال شده است.

7 مزیت تبلیغات در مجلات دیجیتال طبق گزارش Magazine Media Factbook 2013/2014 ، بیش از 90٪ از بزرگسالان آمریکایی هنوز مجله می خوانند و تعداد بیشتری از آنها در رایانه های لوحی و تلفن های هوشمند این کار را انجام می دهند. در ادامه این گزارش آمده است كه از هر 10 مالك تبلت یكی روزانه مجله های دیجیتال می خواند و برنامه های مجله نیز مرتباً در جدول iPad در دسته هایی مانند شیوه زندگی ، بهداشت و تناسب اندام و اخبار قرار دارند.

این کتاب واقعیت برخی دیگر از چهره های چشم نواز را به اشتراک گذاشت که بیانگر روند تقاضای مصرف کنندگان و مصرف هرچه بیشتر رسانه های دیجیتال در قالب انتشارات مجلات آنلاین است:

80٪ پاسخ دهندگان پس از بارگیری نسخه دیجیتالی یک مجله مانند بازدید از وب سایت مجله ، سایت های رسانه های اجتماعی یا توصیه مجله به یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود ، نوعی اقدام کردند.
پیش بینی شده است که تا سال 2016 59٪ از کاربران اینترنت ایالات متحده یک تبلت دارند.
10٪ دارندگان تبلت تقریباً هر روز مجلات دیجیتال می خوانند و 13٪ کاربران تبلت حداقل یک بار در هفته مجلات دیجیتال می خوانند. 17٪ از کاربران تبلت گفتند که ماهانه مجلات دیجیتال را یک تا سه بار می خوانند ، در حالی که 40٪ ماهانه مجلات دیجیتالی را می خوانند.
این ارقام برای بازاریابان با توجه به تبلیغ در یک مجله دیجیتال چه معنایی دارند؟ مجلات دیجیتال مزایای فوق العاده ای دارند که با سایر کانال های رسانه ای قابل مقایسه نیستند.

1. به خوانندگان فراتر از مرزهای منطقه ای دسترسی پیدا کنید

مجلات دیجیتالی توانایی دستیابی به خوانندگان در مقیاس جهانی را دارند. آنها تبدیل به روشی جذاب و جذاب برای حفظ علاقه خواننده در عین حفظ وفاداری شده اند ، حتی زمانی که خوانندگان به مکان دیگری نقل مکان کرده اند. مجله های دیجیتال به ناشران اجازه می دهند محتوا را برای خوانندگان بدون توجه به مکان آنها ارسال کنند.

2. انتشار و توزیع سریعتر

مجلات دیجیتال در مدت زمان بسیار کمی به مخاطبان خود می رسند و خوانندگان آنلاین اغلب نسخه را همان روز توزیع آن مصرف می کنند.

3. انعطاف پذیری مطالب

یکی از مزایای مجلات دیجیتال این است که می توانند حاوی افزایش تعداد صفحات باشند بدون تغییر در طرح بندی یا متراکم کردن متن برای کار با یک قالب خاص. همچنین ناشران برای کاغذ یا چاپ صفحات اضافی در نسخه دیجیتالی یک مجله هزینه اضافی ندارند ، این بدان معنی است که هیچ هزینه اضافی به تبلیغ دهندگان پرداخت نمی شود.

4. مجلات دیجیتال نسخه های چاپ شده را نمی کشند 7 مزایای تبلیغات در مجلات دیجیتال

برخی معتقدند که انتشار دیجیتال جای چاپ را می گیرد ، اما این خیلی ساده نیست - جای مجلات چاپی و دیجیتال وجود دارد. در حقیقت ، کتاب واقعیت MPA گزارش می دهد که 87٪ از کسانی که به خواندن مجله در یک دستگاه تلفن همراه علاقه مند هستند ، هنوز یک نسخه چاپی را می خواهند. داشتن نشریه دیجیتالی یک مجله باعث نمی شود خوانندگان نسخه چاپی را نیز بخواهند.

5. درک بهتر خوانندگان

رضایت مشتری واقعی غالباً به ارتباط دو طرفه متکی است و نرم افزار نشر دیجیتال به مجلات دیجیتال این امکان را می دهد تا تعامل خواننده را ردیابی کرده و موضوعات برگزیده را شناسایی کنند ، که پس از آن می تواند انتشارات آینده را تقویت کند. وقتی محتوا برای علاقه مندی های مخاطب ایجاد می شود ، آنها بیشتر سرگرم می شوند و بیشتر می توانند روی تبلیغات توزیع شده در کل مطالب کلیک کنند.

6. عدم از دست دادن درآمد حاصل از نسخه های فروش نرفته

با مجلات دیجیتال ، ناشران نگران هزینه و تدارکات مربوط به نسخه های فروخته نشده نیستند. باز هم ، هرچه ناشر پول بیشتری پس انداز کند ، پس انداز بیشتری نیز به تبلیغ دهندگان منتقل می شود.

7. معیارهای داخلی

به لطف فناوری مدیریت تبلیغات و تبلیغ تبلیغات ، ناشران می توانند به تبلیغ دهندگان بگویند که دقیقاً چه تعداد خواننده روی پیوندهای تبلیغات کلیک کرده اند. تبلیغ کنندگان همچنین به پیوندهای متنی ساده محدود نمی شوند بلکه اکنون می توانند از رسانه های ثروتمند مانند ویدئوها و پیوندهای تعاملی استفاده کرده و گزارش گیری کنند.

مجلات دیجیتال تجربه تبلیغاتی با نام تجاری پیشرفته ای را ارائه می دهند زیرا آنها خواننده را در یک زمینه تحریری بسیار طراحی شده قرار می دهند که باعث ایجاد تعامل و قصد خرید خواننده می شود. سپس ناشران می توانند از نرم افزار ویژه ردیابی استفاده کنند که بینش عملی درباره چگونگی تعامل مخاطبان با محتوای سرمقاله و تبلیغات را کشف می کند ، که به تبلیغ کنندگان امکان می دهد کمپین های آینده را برای کسب حداکثر نتایج تنظیم کنند.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی