• سئو ارزان

10 نکته در باره مجله تبلیغاتی

مجله تبلیغاتی برای رشد و پیداکردن مخاطبان جدید و ارائه تبلیغات و مقالات برای یک طبقه خاص و یا عموم جامعه نیاز به رعایت نکاتی دارد که 10 نکته مهم در این پست آمده است.

مجله دیجیتال

ساخت مجله: 10 نکته ای که باید بدانید
مجله به سختی قالب جدیدی است ، اما مجله ای است که اغلب نادیده گرفته می شود. در طول سالها چیزهای زیادی تغییر کرده است ، امکانات مجله بی پایان است. فرمت مجله که یک قالب مقدس در نظر گرفته شد ، از چیزی برای خرید در دکه های روزنامه فروشی به چیزی تبدیل شده است که خودتان می توانید ایجاد کنید. جمع و جور ، سبک و کم هزینه ، برخی از متخصصان حتی از قالب مجله به عنوان یک روش قابل حمل برای ایجاد نمونه کارهای خود استفاده می کنند.

گرچه دلایل زیادی برای ساختن مجله وجود دارد ، اما در اینجا ده نکته مهم وجود دارد که باید قبل از ساخت مجله خود مورد توجه قرار دهید.

مزایای قالب مجله
1) مجلات رسمیت کمتری دارند و برخورد آنها با کتابها متفاوت است. من نمی توانم تصور کنم کسی که کتاب گرانبهای خود را با جلد سخت با جلد سخت ، به استخر خود می برد ، هنگام تعطیلات ، اما مطمئناً می توانم ببینم که همان شخص دسته ای از مجلات را در دست دارد. یک مجله کاملاً قابل مصرف است. بخوانید ، سپس به شخص دیگری منتقل شوید.

2) تقریباً همه مجلات حرفه ای بر اساس یک برنامه چاپ می شوند: هفتگی ، ماهانه یا حتی سه ماهه. با ایجاد یک مجله ، شما در حال آمدن یک مجموعه به مخاطبان خود هستید. این یک روش عالی برای ادامه دادن خوانندگان وفادار به محتوای شما و بازگرداندن آنها برای اطلاعات بیشتر است.

3) ماهیت مجله ذاتاً مشترک است. هر شماره از نویسندگان ، عکاسان و ویراستاران متعددی برای تکمیل آن استفاده می کند. بنابراین ، ایجاد یک مجله راهی عالی برای شبکه سازی و همکاری با دیگر افراد خلاق است.

4) قالب مجله Blurb’s امکان چاپ تصاویر و / یا متن در قسمت داخلی جلد و پشت را دارد. این یک طراحی خوب است که منحصر به این قالب چاپی است.

5) با شروع فقط 3.99 دلار در ایالات متحده ، مجلات Blurb یکی از مقرون به صرفه ترین قالب ها برای هر پروژه است. مجلات Premium دارای جلد مجله سطح بالا با پوشش سنگین تر هستند. مجله های اقتصادی با هزینه کمتری ، وزن کمتری دارند و وفاداری چاپ کمتری دارند.

نکاتی برای یادآوری
6) Blurb ایجاب می کند که تمام تعداد صفحات مجله بر چهار قابل تقسیم باشد. همیشه می توانید در انتها برگه های خالی اضافه کنید تا مجله خود را با این تعداد صفحه متناسب کنید. اما نگران نباشید - اگر از نرم افزار Blurb استفاده می کنید ، اگر تعداد صفحات مجله شما نادرست باشد ، به شما اطلاع می دهد.

7) حتی با تعداد صفحات زیاد ، ستون فقرات یک مجله نسبتاً کوچک است. پیشنهاد ما به جای متن ، استفاده از یک تصویر ، رنگ ثابت یا بافت روی ستون فقرات است.

8) هرگز از پوشش خود کوتاهی نکنید. همانطور که می گویند ، شما فقط یک ضربه دارید تا اولین تأثیرگذاری عالی را ایجاد کنید. با استفاده از عکاسی با تأثیرگذاری بالا و یک هدر حرفه ای اطمینان حاصل کنید که پوشش شما جذاب است. یک قانون خوب استفاده از یک عنوان اصلی و کمتر از 5 عنوان فرعی برای اطمینان از یک طرح تمیز است. قسمت مجله کتابفروشی محلی خود را مرور کنید و جلدهای برجسته خود را یادداشت کنید.

9) در گسترش فکر کنید ، نه در صفحات. خوانندگان مجلات را در دو صفحه جذب می کنند ، بنابراین از طراحی در فضای گسترده نترسید. اما فراموش نکنید که فضای زیادی در اطراف محتوای خود ، به ویژه در ناودان ، بگذارید. پیشنهاد می کنیم حداقل 1 / 4–1 / 2 ″ (یا حتی بیشتر) از حاشیه صفحه از لبه استفاده کنید.

10) تایپوگرافی به ویژه با طراحی مجلات مهم است. عکس ها و رنگ ها با هر شماره می توانند تغییر کنند و تغییر می کنند ، اما تایپوگرافی ثابت می ماند. وقت بگذارید و شخصیتی را که می خواهید مجله شما داشته باشد در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، فونت های serif احساسی مجلل دارند در حالی که فونت sans-serif حاوی محتوای مدرن و جوان است.

مجله تبلیغاتی

وظایف سردبیر مجله تبلیغات

سردبیر مجله چه کاری انجام می دهد؟
وظایف خاص سردبیر مجله از نظر انتشار متفاوت خواهد بود ، اما ممکن است شامل هر یک از موارد زیر باشد:

جلسه به طور منظم با ناشر یا مدیر عامل مجله برای بحث در مورد تیراژ ، مخاطبان هدف و منابع انسانی - از جمله افزودن مشاغل جدید یا حذف مشاغل اضافی
نظارت بر کل کارمندان نوشتن ، از خبرنگاران کارکنان گرفته تا سردبیران تا کارآموزان دبیرستان
برنامه ریزی استراتژیک ابتکارات ، ویژگی ها و تحقیقات آینده مجله
استخدام زیردستان برای نظارت بر حوزه های تخصصی مجله
نظارت بر مجله به عنوان یک کل و اطمینان از اینکه هر بخش با حداکثر توانایی خود کار می کند
ایده های داستان طوفان فکری
تصمیم گیری در مورد ویرایش در مقیاس بزرگ در مورد اینکه چه محتوایی منتشر می شود و چه غیر
تصمیم گیری درباره زیبایی شناسی بصری ، چیدمان و پوشش هنری
در زیر سردبیر مسئول ، ستادی از سردبیران قرار دارند که کارهای تخصصی تری دارند. اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

اختصاص داستان برای ضرب و شتم خبرنگاران یا نویسندگان
برای تأیید صحت داستان ، شخصاً پیگیری کنید
کمک به هماهنگی عکسبرداری (که برای انتشاراتی از مجلات مد گرفته تا نشریات خبری گرفته تا نشریات علمی و فناوری ضروری است)
اطمینان حاصل کنید که نویسندگان از مهلتهایی برخوردار هستند که بقیه کارکنان را قادر می سازند کارهای خود را به موقع انجام دهند
کپی ویرایش ، که به معنای واقعی بررسی ، تصحیح و بازنویسی بخشهای یک داستان مشخص شده برای انتشار است.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی