• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

سئو تضمینی

سئو تضمینی چیست؟آیا میتوان شعار سئو تضمینی را باور کرد؟با مجری تبلیغات همراه باشید تا ابعتد گوناگون بهینه سازی را بررسی کنیم.

سئو تضمینی,سئو تضمینی ارزان,سئو تضمینی حرفه ای,سئو تضمینی گوگل,سئو تضمینی عالی,سئو تضمینی با کیفیت,قیمت سئو تضمینی,نرخ سئو تضمینی,هزینه سئو تضمینی,تعرفه سئو تضمینی

انتخاب یک شرکت بهینه‌سازی موتور جستجو می‌تواند دشوار باشد . گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارند و همه آن‌ها دلایل مختلفی دارند که شما باید آن‌ها را انتخاب کنید .
برخی از شرکت‌های سئو که از طریق آن مراجعه می‌کنید ، ضمانت سئو را ارائه می‌کنند . به عنوان مثال ، آن‌ها ممکن است به شما قول تعداد مشخصی از رتبه‌بندی صفحات اول و یا پول تان را بدهند .
در ابتدا یک سئو تضمینی به نظر یک دلیل عالی برای انتخاب یک شرکت سئو به نظر می‌رسد . با این حال ، در واقعیت ، تضمینی است که شما باید به جای دیگری برای خدمات سئو نگاه کنید .
به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید که چرا شما باید از خدمات سئو تضمینی و انواع چیزهایی که باید به آن نگاه کنید خودداری کنید .

سئو تضمینی چیست

سرویس‌های سئو تضمینی خدماتی هستند که به یک نتیجه خاص - معمولا ً رتبه اول برای تعدادی از کلمات کلیدی قول می‌دهند .
شرکتی که سئو تضمینی را ارائه می‌دهد , به شما قول می‌دهد که پول خود را پس بگیرید , سئو تضمینی رایگان برای مدت‌زمان معینی کار می‌کند , یا پیشنهاد دیگری اگر به نتایج هدف دست نیابد .
علاوه بر رتبه‌بندی صفحه اول برای تعدادی از کلمات کلیدی , سئو تضمینی اغلب یک بازه زمانی خاص را تعریف می‌کند که در آن فرد سئوکار به نتایج خواهد رسید .
وقتی ما به تضمین خدمات سئو در این مقاله اشاره می‌کنیم , در مورد وعده‌ها برای استفاده از تاکتیک‌های اخلاقی سئو صحبت نمی‌کنیم , به طور منظم در مورد نتایج و یا دیگر تضمین‌های مشابه گزارش می‌دهیم . ما به تضمین نتایج خاص مانند موقعیت‌های خاص در صفحات نتایج موتور جستجو اشاره می‌کنیم .

سئو تضمینی غیر باور است

یک سئو تضمینی به نظر یک چیز خوب می‌رسد , و روشن است که برای شرکت‌هایی که با موسسات سئو تضمینی کار می‌کنند وسوسه‌انگیز است .
با این حال , انتخاب یک شرکت سئو تضمینی که خدمات سئو را تضمین می‌کند , با خطرات قابل‌توجهی همراه است و اغلب منجر به نتایج نامطلوب یا حتی آسیب‌های جدی به رتبه‌بندی‌ها و کسب‌وکار شما می‌شود .

یکی از جذاب‌ترین دلایل جلوگیری از سئو تضمینی این است که موتورهای جستجو مانند گوگل به طور صریح به شرکت‌ها هشدار می‌دهند که با سئو تضمینی که به آن‌ها پیشنهاد می‌کنند کار نکنند .
گوگل می‌گوید :
او گفت : " seo آینده شما باید بتواند برآورده‌ای واقع‌بینانه از بهبود را به شما بدهد و برآورد کار درگیر را انجام دهد . اگر آن‌ها به شما تضمین کنند که تغییرات آن‌ها به شما در نتایج جستجو جایگاه اول را می‌دهد , کس دیگری را پیدا کنید . "
گوگل همچنین اشاره می‌کند که " هیچ‌کس نمی‌تواند رتبه # ۱ گوگل را تضمین کند " و به شرکت‌ها هشدار می‌دهد که " از سئو تضمینی که ادعا می‌کنند رتبه‌بندی را تضمین می‌کنند , آگاه باشند . "

سئو تضمینی عملی نیست

شرکت های سئو تضمینی نمی‌توانند به طور مستقیم رتبه‌بندی موتورهای جستجو را کنترل کنند. ایجاد تضمین در مورد چیزی که نمی‌توانید کنترل کنید , پرسش‌های اخلاقی را افزایش می‌دهد و اغلب منجر به نتایج بدون نور می‌شود .
عوامل مختلفی در رتبه‌بندی موتورهای جستجو قرار می‌گیرند . گوگل اشاراتی در مورد اینکه الگوریتم ‌های رتبه‌بندی به دنبال چه هستند ارائه می‌دهد و سئو کارها از طریق تجربه و تحقیق بینش ارزشمندی را کشف کرده‌است . با این حال , هیچ‌کس خارج از گوگل دقیقا ً نمی‌داند که در الگوریتم‌های رتبه‌بندی گوگل چه می‌گذرد .
همچنین الگوریتم ‌ها به طور مداوم تغییر می‌کنند , بنابراین حتی کارمندان گوگل هم نمی‌دانند که سایت‌ها چگونه در آینده رتبه‌بندی خواهند شد .
بسیاری از عوامل دیگر خارج از کنترل شرکت‌های سئو تضمینی نیز بر رتبه‌بندی تاثیر می‌گذارند , مانند فعالیت seo در سایر وب سایت‌ها که کلیدواژه ‌ها و شهرت کلی شرکت شما را هدف قرار می‌دهند . برای مثال اگر شهرت یک شرکت به دلیل نقص در محصول خود ضربه بخورد , رتبه‌بندی آن نیز می‌تواند آسیب ببیند .
این نیست که بگوییم که ادارات سئو تضمینی نمی‌توانند بر رتبه‌بندی تاثیر بگذارند . برخی از متخصصان seo در تعیین آنچه که برای رتبه‌بندی و ایجاد تغییرات لازم نیاز است , بهتر از دیگران هستند . با این حال , حتی بهترین سئوکارها نمی‌تواند در خواست خود SERPs را دستکاری کند , به خصوص در بازه زمانی کوتاه بسیاری از سئو تضمینی قول می‌دهد .

سئو تضمینی کلاه سیاه 

از لحاظ تاریخی , بسیاری از شرکت‌هایی که رتبه‌بندی موتور جستجوی تضمین‌شده را پیشنهاد کردند , از تاکتیک‌های گوگل استفاده کردند . این روش‌ها تاکتیک کلاه سیاه نامیده می‌شوند و به جای اینکه به طور قانونی به طور قانونی رتبه‌بندی شوند , الگوریتم ‌های گوگل را فریب می‌دهند .
مثال‌هایی از تاکتیک کلاه سیاه شامل خرید پیوندها و پنهان کردن کلمات کلیدی در محتوای شما با استفاده از متن نامریی است .
در گذشته ، این تاکتیک‌ها ، حداقل در کوتاه‌مدت ، کار می‌کردند . شما می‌توانید به سرعت با " fooling " الگوریتم گوگل به رتبه‌بندی بالا دست یابید .
امروزه ، الگوریتم ‌ها بسیار باهوش‌تر هستند . اگر سعی کنید از این روش‌ها استفاده کنید ، احتمالا ً دستگیر خواهید شد ، و منجر به جرایم گوگل خواهید شد که می‌تواند به رتبه‌بندی‌ها شما آسیب برساند یا از نشان دادن نتایج جستجو به همه شما جلوگیری کند .
اگر یک شرکت خدمات سئو تضمینی ارائه می‌کند ، به خصوص اگر آن‌ها به نتایج سریع عمل کنند ، ممکن است از تاکتیک‌های کلاه سیاه استفاده کنند . SEO یک استراتژی بلندمدت است و شما معمولا ً نمی‌توانید به تغییرات عمده‌ای در رتبه‌بندی‌ها دست یابید . شرکت‌هایی که یک تضمین سئو را ارائه می‌کنند ، یک انگیزه قوی برای استفاده از تاکتیک‌های کلاه سیاه برای تحقق وعده‌های خود دارند .
حتی اگر شرکت سئو به سرعت برنده رتبه‌بندی شما شود ، شما احتمالا ً آن‌ها را به همان سرعتی که گوگل در حال کسب این رتبه‌بندی‌ها به دست آورده‌است ، از دست خواهید داد .

به نظر می‌رسد که خدمات سئو تضمینی با ریسک کمی همراه است . اگر شرکت وعده‌های خود را تحویل ندهد , آیا شما می‌توانید به یک سازمان حرکت دهید ?
شما می‌توانید ، اما ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا از رتبه‌بندی‌های آسیب‌دیده و یا جریمه‌هایی که سایت شما برای کار با آژانس متحمل می‌شود ، بازیابی شود .
اگر شما با یک آژانس سئو تضمینی کار می‌کنید که از تاکتیک کلاه سیاه استفاده می‌کند ، گوگل وب سایت شما را جریمه می‌کند . بازیابی از این جریمه‌ها می‌تواند پرهزینه و زمان‌بر باشد . این می‌تواند مدتی طول بکشد تا قدرت خود را در چشمان گوگل باز گرداند .
اگر شما با یک شرکت سئو تضمینی کار می‌کنید که مهارت‌ها و تخصص درست را ندارد ، رتبه‌بندی‌ها چطور آسیب می‌بینند ، و شما را از جایی که می‌خواهید ، بیشتر می‌کند . حتی اگر رتبه‌بندی‌ها کاهش پیدا نمی‌کنند ، اگر کمی بهتر شوند ، وقت هدر داده‌اید و در مشتریان بالقوه جدید از دست داده‌اید .

اگر یک موسسه SEO به شما در یادگیری SEO و پاسخ دادن به سوالاتی که در مورد استراتژی SEO دارید ، کمک کند ، این نشانه خوبی است که آن‌ها می‌دانند در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند .
اگر آن‌ها در مورد آنچه که می‌دانند و تاکتیک‌هایی که استفاده می‌کنند ، باز شوند ، این نشانه‌ای است که آن‌ها قابل‌اعتماد هستند و شریک خوبی برای کار شما خواهند بود .
منابع موجود در وب سایت  آژانس را بررسی کنید و ببینید آیا اطلاعات مفیدی در اختیار دارند یا خیر. دقت کنید که محتوای آن‌ها تکنیک‌های بهینه‌سازی قانونی و نه کلاه سیاه را ترویج می‌دهد .
زمانی که با یک موسسه SEO صحبت می‌کنید ، درباره سئو به طور کلی و روش آن‌ها برای SEO صحبت کنید . اگر مایل نیستند به سوالات شما پاسخ دهند ، ممکن است بخواهید به دنبال شریک بازاریابی دیجیتال بگردید .

خدمات سئو تضمینی از سوی شرکت‌هایی ارائه می‌شود که به چیز خاصی مانند رتبه‌بندی صفحات اول , تعداد خاصی از کلیک , برداشت‌ها و یا جلسات ارگانیک , و گاهی حتی تغییر , مانند فروش و یا اشتراک فرم , قول می‌دهند .
آن‌ها معمولا ً تضمین بازگشت به پول را ارائه می‌دهند ، از قبیل بازپرداخت به هدفی که مورد توافق قرار نگرفته است .
این به نظر نمی‌رسد که این حرکت بدی از دیدگاه مشتری باشد : آن‌ها هر چیزی را که می‌خواهند را دریافت کنند ، یا چیزی را صرف این کار نکنند .
تنها نتایج مثبت ، درست است؟
خب ، نه ، خیلی پیچیده‌تر از اینهاست . و مثل همیشه با SEO ، بیشتر آن می‌تواند در ابتدا ضد شهودی به نظر برسد .

چیزهای خاصی در زندگی وجود دارد که فقط با گارانتی بوجود نمیآید و وب سایت سئو  قطعا ً یکی از آن‌ها است . مطمئنا , ممکن است شرکت‌هایی وجود داشته باشند که " نتایج تضمین‌شده " یا " نرم‌افزار seo " را ارائه دهند که آن‌ها تضمین می‌کنند که به شیوه‌ای خاص کار کنند . حقیقت این است که تضمین سئو موتور جستجو غیرممکن است زیرا خود ایده یک سیال است . نرم‌افزار سئو محلی قطعا ً می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا pagerank را در جایی که بیشتر به آن نیاز دارند بهبود بخشند.

بهینه‌سازی موتور جستجو یک " چیز " بیش از یک دهه در این نقطه بوده‌است . اگر یک چیز وجود داشته باشد که بازاریابان باید بدانند , این است که تکنیک‌های موثر همیشه در حال تغییر هستند , اغلب به این دلیل که الگوریتم جستجوی گوگل همیشه در حال تغییر هستند . آنچه که در سطح عملی به آن معنا است این است که آنچه دیروز کار کرد ممکن است به خوبی عمل نکند . این بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین اثر بهینه‌سازی موتور جستجو و آنچه بیشتر شرکت‌های SEO را در کسب‌وکار نگه می‌دارد - این واقعیت است که بهینه‌سازی همیشه یک چیز نیست .
تا زمانی که گوگل به افزایش و بهبود الگوریتم خود ادامه می‌دهد و کارایی بیشتری را اضافه می‌کند ، تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو باید همچنان به دنبال تغییر جهت تغییرات باشد . دانستن این موضوع، پیش‌بینی اینکه فردا چه چیزی را به ارمغان خواهد آورد ، غیر ممکن است .

سئو تضمینی غیر ممکن است

آیا تحویل نتایج سئو تضمینی غیر ممکن نیست ? اشتباه است! این ایده زمانی آغاز شد که گوگل اظهار داشت که هیچ‌کس نمی‌تواند جای خاصی را برای هر کلمه کلیدی تضمین کند , زیرا این امر دلالت بر " رابطه خاص " با گوگل دارد که البته هیچ‌کس ندارد .
از آن زمان به بعد , شرکت‌های سئو تضمینی به عنوان بهانه‌ای برای جلوگیری از هرگونه پاسخگویی استفاده کرده‌اند . به عبارت دیگر , " ما پول شما را خواهیم گرفت , اما نمی‌توانیم بگوییم که چقدر ارزش و سود در ازای دریافت می‌کنید . "
ما فکر می‌کنیم که این اشتباه است . ما می‌دانیم که تضمین نتایج سئو امکان پذیر است - و ما هر روز آن را برای مشتریان در طیف گسترده‌ای از صنایع انجام می‌دهیم .

با تضمین عملکرد سئو , یک رتبه‌بندی برای کلمات کلیدی بسیار مرتبط دریافت خواهید کرد که ترافیک را به وب سایت شما منتقل می‌کنند . ما از روش خود مطمئن هستیم که این نتایج را تضمین می‌کنیم , یا تا زمانی که نتایج حاصل نشود بدون هیچ هزینه‌ای کار خواهیم کرد .
نتایج سئو تضمینی از آنچه که کسب و کارها انتظار دارند, و نه اظهارات مبهم در مورد آنچه ممکن است ( یا ممکن است ) حاصل شود , هستند . بنابراین جای تعجب نیست که یک برنامه SEO که مقرون‌به‌صرفه است , یک رتبه‌بندی کامل برای کسب و کارهایی می‌کند که می‌خواهند خودشان را در گوگل تبلیغ کنند .

قبل از اینکه ما در یک برنامه سئو صحبت کنیم ، ابتدا یک حسابرسی کامل از سایت خود و رقبا انجام خواهیم داد و با حداقل تعداد صفحات وب سایت شما در یک دوره زمانی مشخص موافقت خواهیم کرد .
اینها کلمات کلیدی هستند که ترافیک مرتبط با درآمد را به وب سایت شما هدایت می‌کنند . برای مثال ، در یک بسته ۲۰ کلیدواژه ، ممکن است توافق کنیم که ۸۰ % کلمات کلیدی در صفحه اول در انتهای ۱۲ ماه داشته باشیم .
ما تضمین نمی‌کنیم که شما شماره یک را داشته باشید - ما نمی‌توانیم ! اما این به این دلیل نیست که ما به اندازه کافی برای رسیدن به این هدف خوب نیستیم ، بلکه به این دلیل است که جستجو شخصی و محلی بوده و تا آنجا که ممکن است انعطاف‌پذیر و بدون آسیب رساندن به ارتباط نتایج است . دو نفر که بدنبال یک کلید واژه از کامپیوترهای مختلف در یک شهر می‌گردند ، نتایج متفاوتی را خواهند دید .
اگر این معیار عملکرد برآورده نشود ، ما بصورت رایگان کار را ادامه خواهیم داد تا زمانی که معیارهای عملکرد برآورده شود . این یک تضمین بازپرداخت پول نیست ، تضمینی است که ما با تعهداتی که با شما توافق کرده‌ایم مواجه خواهیم شد .
شرایطی وجود دارد که تضمین می‌کند قوانین برای هر دو طرف منصفانه است ، اما این تضمین به طور خلاصه است .