با سئو خوب در گوگل باشیم

سئو خوب چه مشخصاتی دارد؟برای اینکه بتوانیم در صفحه اول گوگل دیده شویم باید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم اصولا واژه seo که مخفف search engine optimization است به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو میباشد یک سئو خوب باید تمام اصول و قوانین مورد نظر موتورهای جستجو را رعایت کند تگ های H1 تا H6 بسیار مهم است meta سایت اهمیت خاصی دارد ایجاد محتوا مهمترین اصل یک سئو خوب و عالی است بهینه سازی تصاویر با عنوان و برچسب Alt میتواند تصاویر را برای موتورهای جستجو قابل خواندن نماید تمام این موارد لازمست تا یک سایت بطور کامل seo گردد بروز رسانی مداوم استفاده از راهنماییهای google webmaster میتواند در این راه بسیار کارگشا باشد برای راهنمایی و مشاوره رایگان با جام ارژنگ تماس بگیرید

سئو خوب سئو ارزان سئو تضمینی

مشخصات سئو خوب

شرکت شما وب سایت خود را دوباره انجام می دهد و شما مسئول محتوا هستید. بسیار هیجان انگیز است ، درست است؟ سپس رئیس شما به شما می گوید که شما مسئول بهینه سازی موتور جستجو (سئو) نیز هستید. ناگهان ، پروژه دیگر خیلی هیجان انگیز به نظر نمی رسد. شما یک استاد راهنما نیستید. شما سالها تجربه سئو ندارید. وحشت شروع می شود.

صبر کن! باور کنید یا نکنید ، چه شما در حال تحویل گرفتن ، بهبود یا تازه شروع استراتژی سئو خود باشید ، اصول SEO آنقدرها سخت نیست. در واقع ، آنها فقط عقل سلیم هستند. من سعی نمی کنم چیزی را از ستاره های راک که در زمینه تخصص سئو کار کرده اند ، دور کنم. ما به آنها نیاز داریم تخصص آنها فوق العاده ارزشمند است زیرا دانش زیادی در زمینه سئو وجود دارد و با ادامه موتورهای جستجو مانند گوگل به روزرسانی الگوریتم های خود ، دائماً در حال تغییر است.

آنچه من می گویم این است که برای اطمینان از اینکه وب سایت شما از نظر ارگانیک برای ترافیک موتور جستجوگر لازم نیست ، باید مدرک کارشناسی ارشد در جستجوگرها داشته باشید. این هفت روش ساده برای ایجاد یک استراتژی قوی سئو را بررسی کنید:

1. کلمات کلیدی خود را بدانید

اول کار های مهم. بدون دانستن اینکه بازار هدف شما از چه کلمات کلیدی برای یافتن راه حل برای مشکلات خود که شرکت شما حل می کند ، نمی توانید کار زیادی انجام دهید. این نیاز به کمی تحقیق دارد. وارد کفش های مشتری احتمالی محصول یا خدمات خود شوید. چگونه می توانید راه حل هایی برای مشکل خود پیدا کنید؟ چه چیزی را در موتور جستجوی خود جستجو می کنید؟ به عنوان مثال ، اگر غذای ارگانیک سگ می فروشید ، مشتری احتمالی شما نگران سلامتی سگ خود است. شاید سگ او حساسیت غذایی داشته باشد و نگران مواد شیمیایی و محصولات جانبی موجود در بیشتر غذاهای سگ باشد. شروع به جستجو کنید. چه سایت هایی ظاهر می شوند؟ به کلمات استفاده شده در آن قطعه ها نگاه کنید.

مثال SEO

در پرسش من در مورد "سگ حساسیت غذایی دارد" ، کلماتی مانند "حساسیت" ، "طبیعی" و "متعادل" نشان داده می شوند. فراموش نکنید که در مورد کلمات مرتبط ، مانند مترادف (thesaurus.com می تواند بهترین دوست شما باشد) و گروه کلمات ، فکر کنید. با جستجوی آلرژی غذایی به سگ ما برگردید. شما می توانید عبارات کلیدی کلیدی مانند "حساسیت های غذایی" ، "تمام رژیم های طبیعی" ، "تغذیه کامل متعادل" و "فقط مواد طبیعی" را در نظر بگیرید.

2. نوشتن محتوای با کیفیت بالا (به طور طبیعی)

نکته کلیدی در اینجا استفاده از حس تند و تیز بازاریابی و ایجاد محتوای جذاب است که برای بازار هدف شما ارزشمند است. محتوای ارزشمند شامل محتوایی است که به سوالات خریداران شما پاسخ می دهد ، بینش هایی را که می توانند استفاده کنند به آنها ارائه می دهد و به آنها آموزش می دهد تا در انجام کاری بهتر عمل کنند. در محتوای عالی که ایجاد می کنید ، به یاد داشته باشید که از کلمات کلیدی مناسب به طور طبیعی استفاده کنید. سعی نکنید صفحات خود را پر کنید (به عنوان مثال اصطلاحات کلمات کلیدی را بارها و بارها در محتوای خود ، در برچسب های متا ، در توضیحات Alt و غیره اضافه کنید) تا سعی کنید رتبه سایت خود را باد کنید. این به رتبه بندی جستجوی شما کمک نمی کند (در واقع می تواند به آن آسیب برساند). اگر موتورهای جستجو شما را گیر بیاورند (و این باعث خواهد شد زیرا ربات های آنها بسیار هوشمند هستند!) ، آنها می توانند با پایین آوردن رتبه شما یا حذف کامل سایت شما از فهرست آنها ، سایت شما را جریمه کنند. بعلاوه ، بازدیدکنندگان وب سایت شما را تحت تأثیر قرار نخواهد داد. چه کسی می خواهد همان کلمات را بارها و بارها بخواند: "آیا به دنبال غذای ارگانیک سگ هستید؟ اگر به دنبال غذای ارگانیک سگ هستید ، دیگر نگاه نکنید. وب سایت غذای ارگانیک سگ ما بهترین مکان برای سفارش غذای ارگانیک سگ شماست. " واقعیت را حفظ کنید — دارید برای شخصی می نویسید.

3. از کلمات کلیدی در URL های صفحه وب سایت خود استفاده کنید

مطمئن باشید که URL های صفحه خود را نادیده نمی گیرید زیرا برای SEO شما مهم هستند. اینجاست که تحقیق کلمات کلیدی شما مفید است. به عنوان مثال ، اگر صفحه ای در مورد محصول تأمین مالی خورشیدی شما صحبت می کند ، پس URL آن صفحه باید محصولات / تأمین مالی خورشیدی باشد. تمرکز خود را بر روی متداول ترین و پر جستجوترین کلمات کلیدی مناسب قرار دهید. اگر می خواهید بین "تأمین مالی خورشیدی" و "لیزینگ خورشیدی" تصمیم بگیرید ، یکی را با بالاترین رتبه جستجو انتخاب کنید.

چند روش سریع و آسان (و رایگان) برای بررسی رتبه بندی جستجو وجود دارد. یکی استفاده از Google AdWords Keyword Planner. به سادگی کلمات کلیدی خود را وارد کنید تا از میزان محبوبیت تاریخی آنها از نظر میزان جستجو مطلع شوید. همچنین می توانید از Google Trends که یک سایت واقعا سرگرم کننده برای کاوش است استفاده کنید. کلمات کلیدی مختلف را مقایسه کنید تا مقایسه گرافیکی سریع علاقه را با گذشت زمان مشاهده کنید.

Google Trends

4- عنوان صفحه را فراموش نکنید

ایجاد عناوین جذاب و جالب برای صفحات وب بسیار مهم است. مطمئن باشید که آنها بازار هدف شما را به دست می گیرند. اگر اینگونه نباشد ، افراد قصد ندارند تمام مطالب عالی زیر را بخوانند. من متوجه شدم که در حال پاسخ دادن به "چه چیزی برای من مفید است؟" زیرا بازدیدکنندگان به من کمک می کنند تا روی موارد برجسته تمرکز کنم. از خود بپرسید: آنها از محتوای این صفحه چه سودی می برند و چرا باید به آنها اهمیت دهند؟ همین که این میخ را زدید ، عنوان خود را کوتاه کنید ، از کلمات قوی استفاده کنید و آن را سکسی کنید (کمی سرگرمی را برای سرگرمی امتحان کنید). هنگام ایجاد این عناوین جالب توجه ، اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی شما در عنوان (H1) و / یا زیرعنوان (H2) قرار دارد. با استفاده از مثال تأمین مالی خورشیدی در بالا ، H1 شما ممکن است "تأمین مالی خورشیدی آسان باشد".


سئو خوب را بهتر بشناسیم

سئو خوب یا اصولا واژه seo که به معنای کامل بهینه یک وب سایت برای موتورهای جستجو میباشد یعنی اینکه یک وب سایت تمام قوانین مورد نظر موتورهای جستجو مانند google ,bing و yahoo را رعایت کند باید بدانیم منظور موتورهای جستجو از یک سئو خوب آن است که کاربران از دیدن آن سایت بهره ببرند بر سطح آگاهی کاربران افزوده شود صاحب سایت ایجاد محتوای عالی و مناسب را در دستور کار سایت قرار دهد شاید شماهم گاهی اوقات در گوگل مطلبی را جستجو کردید بعد سایتی را دیدید که اصلا با خواسته شما و مطلب مورد نظر شما جور در نمیاید این یعنی فریب کاربر و کاربران را به صفحه ای انتقال میدهند که مورد نظر آنان نیست گاهی اوقات سایت هایی را میبینید که اصلا محتوایی درونشان وجود ندارد بعد که در جای سفید با موس کلیک میکنید میبینید مطالبی وجود دارد که انباشته از کلید واژه های خاص صاحب سایت میباشد این مطلب یعنی اغوا کردن کاربر و موتورهای جستجو از این عمل ناخشنودند بنابر این سئو خوب یعنی رعایت اصول و مقررات اعلام شده توسط موتورهای جستجو بویژه گوگل

راهنمای سئو خوب

راهنمای یک سئو خوب

گوگل وبمستر راهنمای سئو خوب

سئو خوب بدون یک راهنما هرگز نمیتواند به سر انجام برسد یکی از مراکز راهنمایی سئو google webmaster است که میتواند میزان رقابت و رشد سایت شما و همچنین آنالیز و ایرادات سایت شما را بازگو نماید

محتوای سئو خوب

محتوای سئو خوب

سئو خوب بدون محتوای خوب ممکن نیست

سئو خوب بدون ایجاد یک محتوای خوب هرگز امکان پذیر نخواهد بود برای اینکار باید در رابطه با اهداف سایت خود مطالب جدید ایجاد کنیم تحقیق و مطالعه در ایجاد محتوا نقشی بسیار اساسی و انکار ناپذیر دارد

عناصر سئو خوب

عناصر یک سئو خوب

سئو خوب میتواند رشد سایت را باعث شود

سئو خوب تاثیر انکار ناپذیری در رشد و ارتقای وب سایت ما دارد عناصر یک سئو خوب عبارتست از ایجاد برچسب و keyword های مناسب تگ Alt برای تصاویر و توضیحات کامل در meta برای کاربران

اجرای سئو خوب

اجرای یک سئو خوب

با سئو خوب در گوگل باشیم

برای اجرای یک سئو خوب لازمست در ابتدا اهداف و انگیزه ایجاد وب سایتمان را بشناسیم و میزان رقابت در صنف خود را بدانیم . کلیدواژه های قدرتمند شغل خود را در صفحه اول گوگل بطور کامل بررسی کنیم

چرا سایت خود را سئو کنیم

سئو کردن یک وب سایت یعنی معرفی خودمان و برندمان به موتورهای جستجو بویژه گوگل که میتواند باعث شهرت و معروفیت برند ما شود فرض کنید شما یک کارگاه بسیار مجهز با پرسنل مجرب دارید و کالاهایی تولید میکنید که مورد نیاز تمام افراد جامعه است اما کسی خبر ندارد اینجا فروش کالا یا خدمات شما فقط منحصر به افرادی میگردد که همسایه شما هستند یا شمارا میشناسند سئو دقیقا همین مطلب است که کارگاه و محصول و خدمات شما را به تمام جامعه معرفی میکند وقتی سایت شما سئو شود و شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرید میلیونها نفر با خبر میشوند شما صاحب نمایشگاهی میشوید که بطور دائم باز است ممکن است آدرس شما و مکان یا فروشگاه شما تغییر کند از شهری به شهر دیگر یا حتی به کشور دیگری بروید اما آدرس سایت شما عوض نمیشود و شما همواره در مکانی ثابت که همان آدرس وب سایت شما میباشد در دسترس مراجعه کنندگان میباشید این از هزینه های شما میکاهد باعث میشود مشتریان فراوانی بیابید بازارهای جدیدی بروی شما گشوده شود و تمام این اقدامات بواسطه سئو ممکن میشود پس بیایید یک سئو خوب برگزینیم و بر اساس آن سایتمان را رونق دهیم 

یک سئو خوب دارای چه مواردی است

یک سئو خوب دارای چه مواردی است

یادگیری نحوه بهینه سازی وب سایت برای سئو و تبدیل سایت برای موفقیت سایت شما بسیار مهم است

این اطمینان می دهد که وب سایت شما دقیقاً به همان سختی که لازم است کار می کند

اگر سئو خوبی داشته باشید ، می توانید ترافیک بیشتری جذب کنید و فرصت های بیشتری برای تبدیل مشتریان بالقوه کسب کنید

و یک وب سایت بهینه شده برای تبدیل ها معمولاً دارای معیارهای بهتری است ، مانند زمان حضور در صفحه و نرخ گزاف گویی ، به این معنی که گوگل ممکن است آن را بالاتر قرار دهد

نکات و استراتژی های زیر به شما می آموزد که چگونه وب سایت خود را هم برای سئو و هم برای تبدیل سایت بهینه کنید تا از هر دو بهترین جهان بهره مند شوید

سئو مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است

سئو چیست؟

سئو مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است. این روند افزایش بازدید وب سایت شما از طریق نتایج موتور جستجو است

این کمک می کند تا وب سایت شما قابل کشف تر شود. وقتی مشتریان بالقوه عبارات مربوط به نام تجاری شما را جستجو می کنند شانس بیشتری برای کشف وب سایت شما و مشتری شدن خواهند داشت

تصور کنید که یک تجارت تناسب اندام دارید. شما نکات مربوط به رژیم و تمرین را در وب سایت خود ارائه می دهید

شما همچنین مقاله ای در مورد کاهش وزن دارید. با استفاده از روشهای خوب سئو ، شخصی که کلمه کلیدی "چگونه لاغر شود" را جستجو می کند شانس بیشتری برای یافتن آن مقاله دارد

این قدرت سئو است

پنج دلیل برای سئو

پنج دلیل برای سئو و بهینه سازی وب سایت خود نیاز دارید

دلایل زیادی برای یادگیری نحوه بهینه سازی برای تبدیل و سئو به طور همزمان وجود دارد

ابتدا باید بدانید که آنها چگونه با یکدیگر کار می کنند تا یک وب سایت کم بارتر و کارآمدتر ایجاد کنند

بیایید به پنج دلیل خاص برای بهینه سازی سریع سایت شما و بهینه سازی مداوم سایت خود در طول زمان توجه کنیم

اول- وب سایت خود را برای مخاطبان خاص خود مفید کنید

بازاریابان گاهی اوقات احساس می کنند که با گوگل اختلاف دارند. به عنوان مثال موتور جستجو بهترین محتوای خود را رتبه بندی نمی کند یا پس از به روزرسانی الگوریتمی ، افت زیادی در ترافیک مشاهده می کند

در حقیقت ، اهداف شما و گوگل یکسان هستند

بهترین محتوای ممکن را برای مخاطبان خود ارائه دهید

ایجاد یک تجربه کاربری وب سایت مثبت

محتوایی که ارزش قابل توجهی دارد را در اولویت قرار دهید

شما فقط به روش های مختلف این کار را انجام می دهید. در حالی که شما رفتارهای مخاطبان خاص خود را تجزیه و تحلیل می کنید ، گوگل میلیون ها وب سایت را تجزیه و تحلیل می کند

گوگل بیش از 200 سیگنال رتبه بندی برای تصمیم گیری در مورد محتوای موجود در صفحه اول نتایج موتور جستجو استفاده می کند. الگوریتم به علائمی توجه دارد که یک صفحه وب خاص اطلاعاتی را که جستجو می کنند به جستجوگران می دهد

وقتی روی سئو تمرکز می کنید ، کلمات کلیدی معنایی اصلی و پنهان مربوط به قصد جستجو را انتخاب می کنید. شما محتوایی می نویسید که مردم دوست دارند آن را بخوانند و مطمئن شوید که اطلاعات متا را برای کمک به گوگل در درک بهتر نسخه ارائه می دهید

اگر وب سایت خود را برای تبدیل بهینه کنید ، بر هدایت بازدیدکنندگان به سمت هدفی خاص تمرکز می کنید ، خواه پیوستن به لیست ایمیل شما باشد یا خرید یکی از محصولات شما. دقیقاً مانند گوگل ، شما می خواهید مخاطبان خود را دقیقاً همان چیزی را که آن مصرف کنندگان می خواهند ، ارائه دهید

دانستن چگونگی بهینه سازی وب سایت برای سئو و تبدیل همزمان هر دو هدف را بهبود می بخشد و رابطه بهتری بین سایت شما و موتورهای جستجو ایجاد می کند

دوم- ترافیک ارگانیک خود را رشد دهید

یک تجارت متوسط ​​حدود 1 درصد از کل درآمد خود را صرف تبلیغات می کند. اگر تجارت شما سالانه 1 میلیون دلار درآمد کسب کند ممکن است 10،000 دلار برای تبلیغات هزینه کنید

اگرچه ممکن است درصد کمی به نظر برسد ، اما جمع می شود. برخی صنایع مانند خرده فروشی ، هزینه های قابل توجهی بیشتر برای تبلیغات صرف می کنند

جذب ترافیک ارگانیک از طریق سئو رایگان است. برای توسعه و تبلیغ محتوا باید هزینه کنید ، اما این هزینه تقریباً به اندازه پرداخت برای هر کلیک نیست

وقتی میزان نزدیک بین جستجوگرانی را که از طریق جستجوی ارگانیک به سایت شما می رسند و کسانی که از طریق تبلیغات پولی به دست شما می رسند مقایسه می کنید ، نتایج قابل مشاهده است. جستجوی ارگانیک تقریباً 15 درصد بسته می شود ، در حالی که جستجوی پولی کمتر از 2 درصد بسته می شود

وقت و در صورت لزوم هزینه خود را صرف رشد ترافیک ارگانیک خود کنید. ممکن است بیشتر طول بکشد ، اما نتایج بیشتر طول می کشد و منجر به تبدیل بیشتر می شود

سوم- از ترافیک موجود استفاده کنید

وقتی افراد از وب سایت شما بازدید می کنند ، نمی خواهید آنها بهم بزنند و آنجا را ترک کنند. در عوض ، شما می خواهید یک تأثیر ماندگار ایجاد کنید و آنها را تشویق کنید که برگردند

یادگیری چگونگی بهینه سازی وب سایت خود برای تبدیلات به درک تجربه کاربر نیاز دارد. دریابید که بازدید کنندگان چگونه به سایت شما هدایت می شوند ، آیا صفحه را به پایین پیمایش می کنند و چند بار روی تماس های شما برای اقدام کلیک می کنند

اگر کسی در لیست ایمیل شما ثبت نام کرد ، می توانید بعداً با پیشنهادات ، مشوق ها و موارد دیگر با آنها تماس بگیرید. همچنین می توانید بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا شما را در موارد اجتماعی دنبال کنند ، از صفحات محصول خود بازدید کنند و پست های وبلاگ خود را بخوانند

استفاده از ترافیک موجود به بهبود نرخ تبدیل شما کمک می کند زیرا درصد بالاتری از ترافیک ارگانیک شما تبدیل خواهد شد. شما می دانید چه پیشنهادی دارید

فرآیند یک سئو خوب

بهینه سازی موتور جستجو (سئو) فرآیند بهبود قابل مشاهده بودن یک وب سایت یا رتبه بندی فروشگاه آنلاین در نتایج ارگانیک یک موتور جستجو است

سئو به دو قسمت تقسیم می شود: سئو داخلی و سئو خارج صفحه. سئو در صفحه به تمام تکنیک هایی گفته می شود که می توانند در وب سایت شما برای بهبود رتبه بندی شما در (صفحات نتایج موتور جستجو) پیاده سازی شوند ، در حالی که سئو خارج از صفحه به همه کارهایی که می توان خارج از وب سایت شما انجام داد برای بهبود دید آن در وب اشاره دارد. وب برای کمک به شما در تکمیل بهترین سئوی ممکن برای وب سایت خود ، در اینجا 6 عنصر اصلی یک استراتژی سئو خوب آورده شده است

سئو در صفحه

محتوا

محتوای یک وب سایت مهمترین عنصر یک استراتژی موثر برای بهینه سازی موتور جستجو است. هنگام جمع آوری محتوای وب سایت خود ، باید در نظر بگیرید که کدام اطلاعات برای مشتری ضروری است. طول محتوای یک وب سایت برای موتورهای جستجو و همچنین تأثیر سئو سایت شما اهمیت دارد ، بنابراین توصیه می کنیم متنی را تشکیل دهید که حداقل از 300 کلمه تشکیل شده باشد  اما میانگین خوب برای یک صفحه در حدود 500 کلمه بهترین است. به خاطر داشته باشید که هرچه محتوای طولانی تر باشد ، بهتر است ، اما سعی کنید ضمن پرهیز از تکرار ، محتوای خود را برای مشتریان جالب و مرتبط نگه دارید

کلید واژه ها

کلمات کلیدی اصطلاحاتی هستند که کاربران برای یافتن وب سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل جستجو می کنند. داشتن کلمات کلیدی مرتبط برای یافتن در صفحات نتایج ارگانیک موتور جستجو ضروری است. یک کلمه کلیدی خوب اصطلاحی با درخواست های فراوان در گوگل است و ارتباط نزدیکی با حوزه کسب و کار شما دارد. برای یافتن در نتایج جستجو ، باید کلمات کلیدی خود را در عنوان صفحات وب و همچنین در محتوای وب سایت خود ادغام کنید. ترجیح داده می شود که کلمات کلیدی در ابتدای متن خود ادغام شوند ، در حالی که اطمینان حاصل کنید که ادغام به نظر طبیعی و متناسب با محتوای شما است. اگر شما به سادگی کلمات کلیدی خود را لیست کنید ، یکی پس از دیگری بدون ادغام مناسب ، شما می توانید با نظارت بر موتور جستجو شناسایی شوید و وب سایت شما مجازات می شود

عنوان متا و توضیحات متا

عنوان متا عنوانی است که در نتایج جستجو منتشر شده است. حداکثر می تواند 55 نویسه باشد که به طور کامل در صفحه نتایج نمایش داده شود. یک عنوان متای موثر باید شامل 3 کلمه کلیدی اصلی شما باشد و کاملاً تجارت شما را تعریف کند تا کاربران را ترغیب به بازدید از وب سایت شما کند

توضیحات متا متنی است که در نتایج گوگل تحت عنوان متای شما نمایش داده می شود. این توضیحات باید حداکثر 150 حرف داشته باشد و همچنین باید حاوی 3 کلمه کلیدی اصلی شما باشد. توضیحات باید به طور واضح تجارت شما را ترسیم کند تا کاربران برای بازدید از سایت شما جذب شوند

سئو خارج از صفحه

بک لینک

این یک واقعیت مشهور است که دهان به دهان می تواند بهترین شکل تبلیغات برای هر تجارت باشد. بک لینک دقیقاً همین است ، با این وجود می تواند پیچیده ترین قسمت سئو باشد زیرا برای انتشار محتوا در مورد کسب و کار شما به منابع خارجی احتیاج دارد. ساده ترین راه برای تشویق بک لینک برای وب سایت شما ایجاد محتوای خوب و همچنین انتشار اخبار جالب به طور مکرر است که به نوبه خود دیگران را ترغیب می کند تا درباره کسب و کار شما بررسی یا صحبت کنند. روش متفاوتر دیگر برای ایمن سازی بک لینک ، تماس مستقیم با وبلاگ نویسان / وب سایت های مربوطه است که بر حوزه کسب و کار شما تمرکز دارند زیرا از دید مشتری به عنوان اطلاعات اضافی تلقی می شود

شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی یکی از بهترین کانال ها برای تعامل کسب و کارها با مشتریانشان و ارائه به روزرسانی درباره هر گونه اخبار از تجارت شما است. رسانه های اجتماعی با ارسال مطالب جالب مانند تصاویر و فیلم ها می توانند در رسیدن به اهداف خاص و همچنین تبلیغ محصولات و خدمات بسیار مفید باشند

دایرکتوری های آنلاین

دایرکتوری های آنلاین به شما امکان می دهند در وب سایت های مختلف قابل مشاهده باشید و همچنین نظرات مشتریان خود را جمع آوری کنید. حضور خوب دایرکتوری آنلاین و بررسی مثبت مشتری می تواند مشتریان جدید زیادی را به تجارت شما بیاورد. همچنین بررسی و پاسخگویی به نظرات منفی در مورد کسب و کار شما بسیار مهم است زیرا این امر می تواند بر روی نام تجاری شما تأثیر بگذارد و مشتریان را از وب سایت و / یا خدمات شما باز دارد

سئو خوب برنده نبرد نهایی

در وب مدرن ، داشتن یک وب سایت تنها نیمی از تلاش است

نیمه دیگر؟ ورود افراد به وب سایت شما. و از بسیاری جهات ، نبرد بسیار سخت تری است

به هر حال ، هیچ کس مانع ایجاد وب سایت شما نمی شود. با استفاده از ابزاری مانند وب فلو ، هرگز آسان نبوده که خودتان را به روشی بزرگ ، جسورانه ، پویا و پاسخگو آنلاین کنید

اما وقتی نوبت به جلب افراد می رسد تا سایت شما را بررسی کنند ، باید رقابت کنید. رقابت زیاد بسته به موضوعاتی که درباره آنها محتوا ایجاد می کنید ، ممکن است وارد یک جنگ محتوایی واقعی شوید - جنگی با هزاران مخالف دیگر

برای زنده ماندن - و در حالت ایده آل ، پیروزی - در این جنگ ، باید در مورد چگونگی بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو به عنوان مثال ، نحوه انجام سئو فکر کنید

اما اولین و مهمترین نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که شما هرگز نباید در اطراف الگوریتم های موتور جستجو بهینه سازی کنید - زیرا الگوریتم ها دائما در حال پیشرفت هستند

شما باید وب سایت خود را برای انسانهایی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند بهینه کنید

به هر حال موتورهای جستجو برای انسان وجود دارد. برخی از مهندسان برتر دنیا آنها را بهینه سازی کرده اند تا به انسان ها مرتبط ترین و مفیدترین محتوایی را که می توانند در هر موضوع خاص پیدا کنند ، ارائه دهند. بعلاوه ، موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی صفحات ، بنابراین بیش از هر چیز دیگری ، آمار به اشتراک گذاری و پیوندهای خارجی را در نظر می گیرند

سئو خوب بهترین روش است

سئو خوب بهترین روش است

داده های بررسی عامل رتبه بندی موتور جستجو نشان داده است که دریافت پیوندهای خارجی مهمترین هدف برای دستیابی به رتبه های بالا است. این از این ایده ناشی می شود که پیوندهای خارجی یکی از سخت ترین معیارها برای دستکاری و در نتیجه یکی از بهترین راه ها برای تعیین محبوبیت یک صفحه وب خاص برای موتورهای جستجو است. این ایده ابتدا توسط موتور جستجوی اولیه ویستا مورد استفاده قرار گرفت و بعداً توسط گوگل بهبود یافت

گوگل ابتدا با معرفی جامعه استنفورد به پیج رنک (الگوریتمی که توسط لاری پیج ، بنیانگذار گوگل توسعه یافته است) ، نشان خود را نشان داد. این الگوریتم پیوندها را به عنوان رأی برای محبوبیت شمرد. صفحاتی که بیشترین پیوندها را به سمت خود داشته اند ، محبوب ترین ها محسوب می شوند. هنگامی که برای یک سوال خاص مرتبط تشخیص داده می شوند ، محبوب ترین و مرتبط ترین صفحات به اولین صفحات ذکر شده در نتایج گوگل تبدیل می شوند. اگرچه این الگوریتم امروزه بسیار پیچیده تر است ، اما به احتمال زیاد مفهوم پیوندهای خارجی را به عنوان رأی شامل می شود

امروزه موتورهای اصلی جستجو از معیارهای زیادی برای تعیین مقدار پیوندهای خارجی استفاده می کنند. برخی از این معیارها عبارتند از

قابل اعتماد بودن دامنه پیوند دهنده

محبوبیت صفحه پیوند دهنده

ارتباط مطالب بین صفحه منبع و صفحه هدف

متن لنگر استفاده شده در لینک

تعداد پیوندها به همان صفحه در صفحه منبع

تعداد دامنه های ریشه ای که به صفحه هدف پیوند دارند

تعداد تغییراتی که به عنوان لنگر متن برای پیوند به صفحه هدف استفاده می شود

رابطه مالکیت بین دامنه منبع و هدف