طراحی سایت ارزان با سئو

طراحی سایت ارزان با کیفیت عالی و قالب دلخواه مشتری در اسرع زمان
سئو با ارزانترین قیمت جهت حضور وب سایت شما در صفحه اول گوگل
تبلیغات صفحه اول گوگل با ارزانترین قیمت با کلیدواژه درخواستی مشتریان
طراحی و چاپ مجله دیجیتال و هدایای تبلیغاتی و سئو سایت هدایای تبلیغاتی
مجری سئو با ارائه پکیج ویژه بهینه سازی سایت جهت موتورهای جستجو

مجری سئو ارزان

ظاهر وب سایت عالی

اولین چیزی که در ورود به یک وبسایت توجه کاربر را به خودش جلب می‌کند، طراحی و ظاهر وبسایت است. کاربران ترجیح می‌دهند مطالب مورد نیاز خود را از وبسایت‌هایی استخراج کنند که ظاهر آن وبسایت‌ها حس خوبی به آنان القاء می‌کند. وبسایتی که ظاهر مناسبی ندارد نمی‌تواند کاربر را برای مدت زمان زیادی در خود نگه‌دارد و این امر علاوه بر کاهش عملکرد مفید وبسایت، باعث بروز اشکالاتی همچون افت رتبه وبسایت در موتورهای جستجو خواهد شد
طراحی خوب علاوه بر رعایت اصول روز طراحی دنیا لازم است که واکنش‌گرا باشد. امروزه درصد بسیاری از کاربران اینترنتی مرور صفحات وب را توسط ابزارهای مختلفی از جمله تبلت و گوشی همراه انجام می‌دهند. طراحی ریسپانسیو شکل صحیحی از ظاهر وبسایت در دستگاه‌های مختلف از جمله رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها، گوشی‌های موبایل و … به نمایش می‌گذارد. اگر طراحی ریسپانسیو نباشد، نمایش سایت در برخی ابزارها به درستی انجام نمی‌شود و همین امر باعث می‌شود کاربر رغبتی به گذراندن زمان خود در وبسایت شما نداشته باشد. این امر نیز علاوه بر تأثیر منفی بر روی عملکرد وبسایت، باعث کاهش رتبه سایت در موتورهای جستجو خواهد شد

نجری طراحی سایت

سفارشی سازی وب سایت

بزرگترین شکست افراد این است که آن‌ها سعی می‌کنند وبسایتی را که دوست دارند، بسازند و نه لزوماً وبسایت مورد نیازشان را" . به عنوان مثال: یک رستوران را در نظر بگیرید، فرانکل می‌گوید "همه افراد به نوع موسیقی، دکوراسیون رستوران و تنوع غذاهای آن علاقه دارند، اما از چیزهای اساسی مانند منو، اطلاعات تماس و دستورالعمل‌ها به صورت سرسری می‌گذرند
همه ما این را می‌دانیم، که یک رستوران برای اینکه بتواند در کارش موفق باشد نیاز دارد که یک منو از غذاهایش داشته باشد تا به وسیله آن بتواند به راحتی مشتریانش را از غذاهای رستوران مطلع و آگاه سازد. شما هم هر نوع کسب‌و‌کاری که دارید، این کار برای‌تان الزامی است. یعنی شما باید اطلاعات کامل مربوط به کسب‌و‌کارتان را در جایی داشته باشید تا با استفاده از آن مشتریان و مخاطبان‌تان را از نوع کاری که انجام می‌دهید آگاه سازید. مثلاً اگر شما شغل‌تان فروش محصول است، لازم است که از تمامی محصولات‌تان تصاویر مناسب و با کیفیتی تهیه کنید. همچنین اگر شما در صنعتی کار می‌کنید که خدمات خاصی را به مشتریان ارائه می‌دهید، مثلاً: خدمات پذیرایی عروسی، لازم است که تمامی کارها و امور انجام شده را با ریز جزئیات، در وب سایت خود قرار دهید
مثلاً دارنده یک سالن زیبایی می‌تواند نظرات و پیشنهادات مشتریانش را در سایت قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارند از کیفیت آن سالن اطلاعات کافی داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در نتیجه شما می‌توانید با قرار دادن نظرات مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان‌تان را بیشتر جلب کنید. سایت خود را با توجه به نیازها و علایق مخاطبان‌تان به صورت سفارشی‌سازی شده طراحی کنید تا بتوانید همیشه مخاطبان خاص خود را داشته باشید

مجری سایت و سئو

مزایای داشتن وب سایت

حضور آنلاین
داشتن یک وب سایت به این معنی است که مشتریان همیشه قادر به یافتن شما هستند - در هر زمان و هر مکان. وب سایت شما حتی خارج از ساعات کاری نیز به یافتن و اطمینان از مشتریان جدید ادامه می دهد. این کار راحتی کاربر را فراهم می کند زیرا آنها می توانند به راحتی در خانه خود به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند ، بدون اینکه فشار بیشتری برای خرید وارد شود. بعلاوه ، از آنجا که امروزه اکثر شرکتها وب سایت خود را دارند ، هر فرصتی وجود دارد که با آفلاین ماندن ، مشتری خود را نسبت به رقبا از دست بدهید
تبادل اطلاعات
در ساده ترین حالت ، یک وب سایت راهی سریع و آسان برای برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان ارائه می دهد. شما می توانید ساعات کار خود را لیست کنید ، اطلاعات تماس را نشان دهید ، تصاویری از مکان یا محصولات خود را نشان دهید و از فرم های تماس برای تسهیل سوالات از مشتریان بالقوه یا بازخورد از مشتریان موجود استفاده کنید. حتی می توانید فیلم های تبلیغاتی بارگذاری کنید تا مشتریان خود را درگیر واقعی کنید و تجارت خود را به روشی موثر و مقرون به صرفه بفروشید. این نیز یک روش خوب برای تبلیغ کانال های رسانه های اجتماعی شما و ایجاد جامعه ای با مشتریان است
اعتبار
در دنیای مدرن امروز ، هر شرکت معتبری انتظار دارد که به نوعی حضور آنلاین داشته باشد. مشتری های احتمالی احتمالاً نسبت به هر مشاغلی که شماره تلفن یا آدرس فیزیکی نداشته باشد بی اعتماد هستند و در مورد نداشتن وب سایت و آدرس ایمیل نیز می توان همین را گفت. اینها ابزارهای مفیدی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم در مورد مشاغل شما با مشتریان و پاسخ دادن به همه مواردی است که ممکن است داشته باشند. علاوه بر این ، داشتن یک وب سایت با کیفیت و آسان برای استفاده باعث می شود مشتریان با استفاده از خدمات شما احساس راحتی کنند ، زیرا تصور می کنند می توانند انتظار تجربه مثبت یکسانی را در همه زمینه های کسب و کار شما داشته باشند
هزینه ها را کاهش می دهد
علاوه بر نمایش ساده اطلاعات ، می توانید از وب سایت خود برای فروش مستقیم کالاها و خدمات به مصرف کنندگان استفاده کنید ، در بعضی موارد نیاز به استفاده از فروشگاه های "آجر و ملات" را که شامل هزینه های عملیاتی زیادی (از جمله دستمزد کارکنان ، اجاره ، آب و برق فقط چند مورد را نام ببرید). حذف این هزینه های اضافی همچنین به شما این امکان را می دهد که قیمت های خود را پایین بیاورید و به کسب و کار خود این برتری واقعی را بدهید. همچنین می تواند از طریق داخلی در تجارت شما استفاده شود. آیا اخباری دارید که بخواهید با همکاران خود به اشتراک بگذارید یا اطلاعات مهمی دارید که توسط مدیریت قابل دسترسی است؟ داشتن یک وب سایت داخلی می تواند باعث صرفه جویی در وقت شما شود زیرا همه چیزهایی که نیاز دارید یک مکان است و در هر زمان قابل دسترسی است

طراحی سایت تجاری

اولین و شاید بارزترین مزیت یک وب سایت تجاری ، امکان دستیابی به مخاطبان بیشتر است. به معنای واقعی کلمه میلیون ها نفر از اینترنت استفاده می کنند ، همه آنها به دنبال چیزی هستند و برخی از آنها ممکن است به دنبال شما باشند
ایجاد یک وب سایت برای تجارت شما به این معنی است که به طور بالقوه می توانید به این مشتریان غیرقابل دسترسی برسید. تجارت شما ممکن است محلی باشد اما ممکن است شما این توانایی را داشته باشید که محصولات یا خدمات خود را به بازار گسترده تری بفروشید ، خواه این افراد در شهر بعدی ، به طور کلی ملت و یا حتی بازار بین المللی باشند. داده ها نشان می دهد که خرید اینترنتی هنوز در حال افزایش است ، بنابراین کسب و کار آنلاین خود به طور بالقوه به شما امکان می دهد از مزایای رشد استفاده کرده و تجارت خود را گسترش دهید. حتی اگر قصد استفاده از وب سایت تجاری را برای فروش ندارید ، باز هم ممکن است بخواهید به مشتریان در مورد تجارت خود اطلاع دهید. افراد معمولاً قبل از مراجعه به مکان کسب و کار ، به طور آنلاین در مورد مشاغل تحقیق می کنند. بنابراین داشتن یک وب سایت خوب طراحی شده ، آنها را تشویق می کند تا به شما بیایند و از شما بازدید کنند یا در وهله اول بتوانند تجارت خود را پیدا کنند
هر کسی ، هر کجا و هر زمان
مزیت داشتن یک وب سایت اطلاعات کسب و کار شما و جزئیات مربوط به محصولات و خدمات شما توسط هر کسی قابل دسترسی است ، مهم نیست که در کجای این سیاره قرار دارد و چه ساعت از روز است. اینترنت در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته آنلاین است. بنابراین حتی اگر کسب و کار شما باز نباشد ، وب سایت شما باز خواهد شد
اگر فرم تماس یا روش دیگری برای تماس با مردم دارید - حتی اگر به سادگی آدرس ایمیل شما در وب سایت شما باشد ، افراد می توانند با شما تماس بگیرند
در عصر مدرن ، مردم بیشتر از تلفن های همراه خود برای مرور اینترنت ، کسب اطلاعات در مورد مشاغل و حتی خرید محصولات و خدمات استفاده می کنند بنابراین حتی اگر وب سایت شما فقط شرح مختصری از مشاغل شما باشد ، ممکن است به مشتریان در یافتن موقعیت مکانی شما هنگام حرکت کمک کند. این امر به ویژه برای رستوران ها ، بارها و سایر غذاخوری ها مهم است ، اما در مورد بیشتر مشاغل دیگر نیز مورد توجه قرار می گیرد
دسترسی آسان به اطلاعات کسب و کار
اطلاعات وب سایت با یک وب سایت ، مشتریان می توانند به راحتی به اطلاعات مربوط به تجارت شما دسترسی پیدا کنند. آنها می توانند ببینند چه محصولات یا خدماتی را می فروشید ، قیمت ها ، موقعیت مکانی شما و موارد دیگر. هرچه تصمیم دارید به آنها بگویید ، آنها می توانند با چند کلیک ماوس آن را پیدا کنند

اطلاعات تماس وب سایت

مطمئناً ثبت اطلاعات تماس در سایت، یکی از مهم‌ترین کارها است، بنابراین باید یک صفحه مخصوص به خود داشته باشد. میلز می‌گوید: تا به حال شده چند بار به سایت یک شرکت سر بزنید و با خود بگویید که چقدر سخت میشود با این شرکت تماس گرفت؟ او می‌گوید بنابراین نیاز است که در سایت خود یک صفحه مختص به اطلاعات تماس قرار دهید و همه اطلاعات، مثل: آدرس ایمیل، تلفن ثابت، در صورت نیاز تلفن همراه، فرم تماس و لینک شبکه‌های اجتماعی مخصوص به کسب‌و‌کار خود را در این بخش قرار دهید. تا افراد به راحتی بتوانند به اطلاعات تماس شما دسترسی پیدا کنند. زیرا هیچ چیز ناامید‌ کننده‌تر از عدم برقراری ارتباط با یک کسب‌و‌کار نیست. زیرا هدف همه کسب‌و‌کارها از طراحی وب سایت این است که تعامل خود با مشتریانشان را افزایش دهند

زمانی که خواستید اطلاعات تماس و آدرس ایمیل و شبکه‌های اجتماعی‌تان را در سایت بگذارید، آنرا به صورت عکس در سایت قرار ندهید، باید قابلیت کلیک کردن روی آنها وجود داشته باشد، تا با کلیک بر روی آیکن‌های شبکه‌های اجتماعی، مخاطب به راحتی بتواند وارد صفحه مربوطه شود و فعالیت مورد نیازش را انجام دهد

  امروزه همه تلفن‌های همراه هوشمند، این قابلیت را دارند که شما بتوانید بر روی لینک‌های تماس کلیک کنید و مستقیماً با کلیک بر روی شماره، تماستان را ایجاد کنید. همچنین شما می‌توانید از گوگل اپ استفاده کنید و آدرس جیمیل مورد نظرتان را وارد کنید، تا کاربران از طریق کلیک بر روی آدرس ایمیل به صورت مستقیم وارد صفحه پیامرسان شوند

حضور آنلاین تمام وقت

یا می توانید حضور آنلاین ایجاد کنید

این روزها اولین کاری که بسیاری از مردم با شنیدن نام تجاری می کنند انجام جستجوی آنلاین آن است. اگر وب سایتی راه اندازی نکرده اید - یا حداقل برخی از نمایه های رسانه های اجتماعی - ممکن است برای همه آن مشتری های بالقوه وجود نداشته باشید

علاوه بر این ، داشتن یک وب سایت می تواند به نحوه درک افراد از تجارت شما کمک کند. به عنوان مثال ، می توانید سایت خود را با بررسی ، عکس از مکان خود ، اطلاعات مفید و هر چیز دیگری که تصویر شما را تقویت می کند پر کنید. ما به شما می گوییم که بازاریابی آنلاین یکی از مولفه های مهم موفقیت در تجارت امروز است ، ما بیش از حد اغراق نمی کنیم

هدف قرار دادن مشتریان محلی امکان پذیر است

اگر چیزی مثل ما هستید ، هنگامی که می خواهید خرید خاصی انجام دهید نزدیکترین مشاغل به شما را جستجو می کنید. به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما به مدل مویی نیاز دارید و محله را نمی شناسید. احتمالاً آنلاین خواهید پرید و به آرایشگاه ها یا آرایشگاه های اطراف نگاه خواهید کرد

اگر وب سایت شما در بین اولین نتایج موتور جستجو برای این نوع پرس و جوهای محلی نشان داده شود ، ممکن است برای خود کسب و کار اضافی انجام دهید ایجاد استراتژی برای رتبه بندی مناسب برای کلمات کلیدی به عنوان بهینه سازی موتور جستجو یا سئو شناخته می شود. علاوه بر طبل بیشتر مشتریان ، سایت شما همچنین می تواند به ایجاد آگاهی از نام تجاری در مورد تجارت محلی شما در جامعه کمک کند

می توانید آدرس و اطلاعات تماس خود را با مشتریان در میان بگذارید

تصور کنید کسی می داند تجارت شما وجود دارد ، اما مطمئن نیست که چگونه به آنجا برسد. در حالت ایده آل ، وب سایت شما باید شامل آدرس کامل شما ، دستورالعمل هایی در مورد نحوه یافتن شما و (اگر به دنبال امتیاز اضافی هستید) نقشه منطقه. مسلح به این اطلاعات ، تقریباً غیرممکن است که کسی در این راه گم شود

همچنین داشتن مکانی برای شماره تلفن ، آدرس ایمیل و سایر اطلاعات تماس کسب و کار شما نیز مفید است. به این ترتیب افراد در صورت داشتن هرگونه سوال سریع می توانند تماس بگیرند

این امکان را برای شما فراهم می کند تا سوالات آنلاین را دریافت کنید

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک این روزها درخواست های آنلاین را به تماس های تلفنی ترجیح می دهند. فهمیدن دلیل آن آسان است. به هر حال ، شما می توانید به وقت خود به ایمیل ها پاسخ دهید ، و مهم نیست که 20 نفر همزمان با شما تماس بگیرند - شما هنوز می توانید به همه آنها برسید

در حالت ایده آل ، وب سایت شما چندین روش برای تماس با شما در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد. ما قبلاً اشاره کردیم که این شماره باید شامل شماره تلفن و آدرس ایمیل شما باشد ، اما فرم تماس نیز یک مورد عالی است که به شما امکان می دهد مشتریان بدون ترک سایت از طریق تماس با ما تماس بگیرند. حتی برخی از مشاغل تا جایی پیش می روند که چت زنده راه اندازی کنند

می توانید در تبلیغات کاغذی پس انداز کنید

قبلاً اینگونه بود که اگر می خواستید تجارت خود را تبلیغ کنید ، گزینه هایتان محدود بود. می توانید آگهی های تبلیغاتی ، روزنامه های محلی تبلیغ کنید ، یا ممکن است برای یک جایگاه تلویزیونی هزینه کنید. با این حال ، وب روش های کاملا جدیدی برای دسترسی به مخاطبان شما فراهم می کند

حتی اگر نمی خواهید هزینه تبلیغات آنلاین را پرداخت کنید ، وب سایت شما می تواند به بازاریابی تجارت شما کمک کند. به عنوان مثال می توانید در هنگام اجرای پیشنهادهایی که ممکن است به آنها علاقه مند شوند با بازدیدکنندگان تماس بگیرید. حداقل می توانید آخرین اخبار را در سایت خود منتشر کنید ، بنابراین افراد انگیزه بازدید از تجارت شما را دارند

طراحی سایت موبایلی

گوشی‌های تلفن همراه دیجیتالی و تبلت، میزان ترافیک سایت را افزایش می‌دهند. زمانی که یک سایت قابلیت دسترسی با موبایل را داشته باشد، تعداد مراجعین به آن سایت افزایش می‌یابد
اندی چو مدیر بخش توسعه موبایل بینگ می‌گوید، 70 درصد فرایندهای تکمیلی در سایت‌ها به صورت روزانه توسط موبایل ها انجام می‌شوند. این به این معنا است که افراد غالباً از طریق موبایل‌های خود، کارهای اینترنتی را انجام می‌دهند. اگر بخواهند خریدی انجام دهند، جایی بروند و ... اکثراً با موبایل خود این کار را انجام می‌دهند. چو می‌گوید: اگر کسی در گوشی هوشمند خود یک رستوران را جستجو کند به احتمال قوی یک ساعت بعد غذای خود را در آن رستوران میل کرده است. بنابراین سایت شما باید در دستگاه‌های موبایل هوشمند، قابل دسترسی باشد
فرانکل می‌گوید: تا 2 سال پیش طراحی وب سایت، طراحی برای کامپیوتر بود، اما در حال حاضر وب‌سایت‌ها طراحی می‌شوند برای هر وسیله‌ای که به اینترنت وصل می‌شود. حالا با توجه به اینکه تبلت‌ها و گوشی‌ها و لپتاب‌ها هر کدام دارای سایز و اندازه متفاوتی هستند. پس چگونه می‌توان این‌کار را انجام داد؟
طراحی تعاملی: ریسپانسیو کردن یا طراحی تعاملی، باعث می‌شود تا سایت شما در هر سایزی نمایش داده شود و با همه صفحه نمایش‌ها سازگاری داشته باشد
شما می‌توانید یک کد را وارد کنید که باعث می‌شود تا نوار کناری سایت شما کشیده شود و 20 درصد از عرض صفحه نمایش را در بر گیرد و 80 درصد بقیه برای بدنه وب سایت شما باقی می‌ماند. ترتیب‌ها قابل تنظیم و تصاویر مقیاس پذیر بوده تا بتواند وب سایت را در دستگاه‌های بی‌شماری نشان دهد. شما می‌توانید از نرم افزار موبایلی و سایر ابزارهای موجود برای ایجاد نسخه موبایلی سایت خود استفاده کنید