• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page
سئو سایت افزایش سئو

سئو سایت افزایش سئو

راهنمای اجرایی سئو  جهت حضور در صفحه اول گوگل برای کاربرانی که سئو و افزایش سئو سایت را بصورت جدی و حرفه ای دنبال میکنند.

رتبه سئو در گوگل,افزایش رتبه سایت,افزایش رتبه سئو,کیفیت سئو در گوگل,با سئو در گوگل,نقش سئو در رتبه,تاثیر سئو در گوگل,تاثیر رتبه سئو,نقش رتبه سایت ,سایت و سئو گوگل

سئو برای رشد

سئو پایه ای است که می تواند جریان ثابت بازدیدکنندگان را به وب سایت شما وارد کند. هدف سئو دستیابی به رتبه بالای موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی است که مخاطبان مورد نظر هنگام جستجوی خدمات شما به صورت آنلاین از آن استفاده می کنند. Google بیشترین سهم بازار را برای جستجوهای آنلاین در اختیار دارد و تیم ما از همه عوامل رتبه بندی تعیین شده توسط Google به روز است. ما فقط از بهترین شیوه های سئو برای اطمینان از موفقیت بلند مدت استفاده می کنیم. وب سایت های بهینه سازی شده با گذشت زمان ترافیک بیشتری پیدا می کنند و این به معنی کسب و کار و فروش بیشتر برای کسب و کار شما است.

معنای سئو چیست

سئو به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است و فرایندی است که برای بهینه سازی پیکربندی فنی وب سایت ، ارتباط محتوا و محبوبیت پیوندها استفاده می شود تا صفحات آن به راحتی قابل جستجو ، مرتبط تر و محبوب تر در جستجوهای جستجوی کاربران شود ، و در نتیجه ، موتورهای جستجو آنها را بهتر رتبه بندی می کنند.

موتورهای جستجو با ارائه محتوایی که نیازهای جستجوی کاربر را برآورده می کند ، تلاش های سئو را که هم برای تجربه جستجوی کاربر و هم برای رتبه بندی صفحه مفید است ، توصیه می کنند. این شامل استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در عناوین ، توضیحات متا و سرفصل ها (H1) ، شامل URL های توصیفی با کلمات کلیدی به جای رشته های اعدادی ، و نشانه گذاری طرح برای مشخص کردن معنای محتوای صفحه ، در میان سایر بهترین شیوه های سئو است.

سئو / بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

SEO مخفف "بهینه سازی موتورهای جستجو" است. به عبارت ساده ، به معنای روند بهبود سایت شما برای افزایش نمایان شدن آن در زمانی است که افراد محصولات یا خدمات مربوط به کسب و کار شما را در Google ، Bing و سایر موتورهای جستجو جستجو می کنند. هر چه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند ، احتمال جلب توجه و جذب مشتریان احتمالی و موجود به کسب و کار شما بیشتر است.

سئو چگونه کار می کند؟

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از ربات ها برای خزیدن صفحات در وب استفاده می کنند ، از سایتی به سایت دیگر می روند ، اطلاعات مربوط به آن صفحات را جمع آوری کرده و در یک فهرست قرار می دهند. فهرست را مانند یک کتابخانه غول پیکر در نظر بگیرید که در آن کتابدار می تواند کتاب (یا صفحه وب) را جمع آوری کند تا به شما کمک کند دقیقاً آنچه را که در آن زمان به دنبال آن هستید پیدا کنید.

در مرحله بعد ، الگوریتم ها صفحات ایندکس را با در نظر گرفتن صدها فاکتور یا سیگنال رتبه بندی ، تجزیه و تحلیل می کنند تا تعیین شود که صفحات ترتیب باید در نتایج جستجوی یک پرس و جو مشخص ظاهر شوند. در قیاس کتابخانه ما ، کتابدار تک کتاب موجود در کتابخانه را خوانده است و می تواند دقیقاً به شما بگوید که کدام یک پاسخ سوالات شما را خواهد داشت.

فاکتورهای موفقیت SEO ما را می توان به عنوان نیابتی برای جنبه های تجربه کاربر در نظر گرفت . این است که چگونه ربات های جستجو برآورد می کنند که یک وب سایت یا صفحه وب به خوبی می تواند آنچه را که جستجو می کنند به جستجوگر بدهد. 

بر خلاف تبلیغات جستجوی پولی ، شما نمی توانید به موتورهای جستجو پرداخت کنید تا رتبه جستجوی ارگانیک بالاتری را بدست آورید ، این بدان معناست که متخصصان SEO باید کار خود را انجام دهند. آنجاست که وارد می شویم.

جدول دوره ای عوامل سئو عوامل ما را بر اساس اهمیت کلی آن در SEO به شش دسته اصلی و وزن تقسیم می کند. به عنوان مثال ، کیفیت محتوا و تحقیقات کلمات کلیدی از عوامل کلیدی بهینه سازی محتوا هستند و قابلیت خزندگی و سرعت از عوامل مهم معماری سایت هستند.

جدول تناوبی سئو که به تازگی به روز شده است شامل لیستی از سموم است که از بهترین شیوه های سئو کاسته می شود. اینها میانبرها یا ترفندهایی هستند که ممکن است برای تضمین رتبه بالا در روزی که روشهای موتورها بسیار پیچیده تر بود ، کافی باشد. و ، آنها حتی ممکن است برای مدت کوتاهی کار کنند - حداقل تا زمانی که شما گرفتار شوید.

ما همچنین یک بخش جدید Niches داریم که در عوامل موفقیت SEO در سه زمینه اصلی جستجو می کند: SEO محلی ، اخبار/انتشارات و SEO تجارت الکترونیک. در حالی که جدول کلی دوره ای SEO ما به شما در بهترین شیوه ها کمک می کند ، دانستن تفاوت های ظریف SEO برای هر یک از این Niches می تواند به شما در موفقیت در نتایج جستجو برای مشاغل کوچک ، وبلاگ دستور العمل و/یا فروشگاه آنلاین شما کمک کند.

الگوریتم های جستجو به گونه ای طراحی شده اند که صفحات مرتبط و معتبر را نشان دهند و تجربه جستجوی کارآمدی را در اختیار کاربران قرار دهند. بهینه سازی سایت و محتوای خود با در نظر گرفتن این عوامل می تواند به رتبه صفحات شما در نتایج جستجو کمک کند.

چرا سئو برای بازاریابی مهم است؟

سئو بخش اساسی بازاریابی دیجیتال است زیرا افراد سالانه میلیاردها جستجو انجام می دهند ، اغلب با هدف تجاری برای پیدا کردن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای مارک ها است و مکمل سایر کانال های بازاریابی است. دید بیشتر و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقابت شما می تواند تأثیر مهمی در نتیجه نهایی شما داشته باشد.

با این حال ، نتایج جستجو در چند سال گذشته در حال پیشرفت بوده و به کاربران پاسخ ها و اطلاعات مستقیم تری می دهد که به احتمال زیاد کاربران را در صفحه نتایج به جای رانندگی به وب سایت های دیگر نگه می دارد.

همچنین توجه داشته باشید ، ویژگی هایی مانند نتایج غنی و پانل های دانش در نتایج جستجو می تواند دید را افزایش داده و اطلاعات بیشتری را در مورد شرکت شما به طور مستقیم در نتایج به کاربران ارائه دهد.

در مجموع ، SEO پایه و اساس یک اکوسیستم بازاریابی جامع است. هنگامی که می فهمید کاربران وب سایت شما چه می خواهند ، می توانید این دانش را در کمپین های خود (پولی و ارگانیک) ، در وب سایت خود ، در ویژگی های رسانه های اجتماعی خود و موارد دیگر پیاده سازی کنید.

الگوریتم های جستجوگر سئو چگونه کار می کنند؟

صفحات وب و اطلاعات فراوانی در وب وجود دارد. موتورهای جستجو مانند Google با مرتب سازی اطلاعات و ارائه اطلاعات به شما بر اساس آنچه جستجو می کنید ، کمک می کنند. برای ارائه مناسب ترین نتایج جستجو ، الگوریتم های متعددی به عوامل زیادی از جمله کلمات درخواست شما ، ارتباط و قابلیت استفاده از صفحات ، تخصص منابع و مکان و تنظیمات شما توجه می کنند. این الگوریتم ها دائماً با هدف ارائه بالاترین کیفیت و مرتبط ترین نتایج برای جستجوگران ، ارتقاء و به روز می شوند.

ترجمه سئو

شرکتهایی که فعالیتهای خود را در خارج از کشور توسعه می دهند باید دارای وب سایتی باشند که بتواند آنها را در سطح بین المللی نمایندگی کند و فراتر از ترجمه تحت اللفظی ساده محتویات سایت از زبان مبدا باشد. این عبارت حتی برای کلمات کلیدی در نظر گرفته شده برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) که نمی تواند به سادگی به زبان دیگری ترجمه شود ، اما باید به زبان دیگری ترجمه شود ، منطبق است.

تطبیق ترجمه های مختلف یک وب سایت به مخاطب مورد نظر از نظر هویت بصری ، از نظر زبانی و ساختاری ، کافی نیست. بازاریابی موتورهای جستجو که زیربنای سایت است نیز باید به گونه ای طراحی شود که مشاغل بتوانند رتبه های برتر را در نتایج جستجو کسب کنند.

 
 

راهنمای اجرایی برای درک سئو

مشاغل به دلایل اساسی برای بهبود رتبه بندی بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) پی می برند. رتبه بندی ضعیف SEO به معنای فروش و امتیازات کمتر است. آنها همچنین تأثیر یک مارک را کاهش می دهند. دانستن اینکه چگونه سئو را به درستی در برند خود پیاده سازی کنید ، در مقایسه با سایر رقبا ، وب سایت شما را در معرض دید و دسترسی بیشتر قرار می دهد.

وقتی مشاغل در بالای صفحه نتایج موتورهای جستجو ظاهر می شوند ، نام تجاری خود را تقویت می کنند. مدیران می دانند که رتبه بندی جستجوی تأثیرگذار به تلاش و تلاش بستگی دارد. بنابراین ، پیشبرد تلاش های سئو ، چه در داخل و چه از طریق یک آژانس ، برای استراتژی تجاری در سال 2019 ضروری است.

با این حال ، بسیاری از مدیران برای اجرای هر نوع استراتژی به سختی تلاش می کنند. این امر کمتر به رخوت و بیشتر به سردرگمی مربوط می شود. برای مدیرانی که وظیفه توسعه بازاریابی نام تجاری را بر عهده دارند ، سئو یک فیل در اتاق باقی می ماند

ارائه دهندگان سئو کلاهبرداری دلیل بزرگی برای وضعیت گوسفند سیاه صنعت است. شرکت های نادرست سئو و مشاوران به عنوان نجات دهندگان تجارت رژه می روند ، اما به عنوان کلاهبردار عمل می کنند. 

مدیران اجرایی می خواهند از مجازات جریمه های گوگل و بودجه های بازاریابی متناسب با استخدام مشاوران جلوگیری کنند. اما چنین رزروهایی مشاغل را به دستور ار سئو برای مدت طولانی هدایت می کند. هر روز ، کسب و کار بیشتر صفحه نتایج جستجوی املاک را به دلیل رقابت از دست می دهد.

بنابراین چگونه مدیران ترس خود را از مشاوران و آژانس های سئو برطرف می کنند؟

اگر زمانی را به یاد می آورید که چرخ های آموزشی روی دوچرخه شما بودند ، تصور این که بدون آنها سوار شوید دلهره آور و ترسناک است. هنگامی که والدین شما چرخها را برداشته و مهارتهای مورد نیاز تعادل ، فرمان ، رکاب زدن و ترمز را فرا گرفتید ، دوچرخه سواری بسیار ساده و قابل درک به نظر می رسید.

 

همین امر در مورد سئو نیز صادق است . اگر مبنای اصلی را درک نکنید ، به نظر می رسد که یک زبان خارجی است. کار ما این است که چرخ های آموزشی را برای شما برداریم تا بتوانید با استراتژی سئو خود راه خود را در مسیر درست هدایت کنید.

1. سئوی سایت

اگر بخواهید یک خانه بسازید و فونداسیون در وضعیت وحشتناکی قرار داشته باشد ، بدون توجه به زیبایی تزئینات داخلی ، مشکلات زیادی خواهید داشت. همین امر در مورد سئو نیز صادق است. شما باید یک پایگاه عالی در وب سایت خود داشته باشید که شامل موارد زیر است:

 
  • محتوای متنی منحصر به فرد
  • معماری پیوند داخلی
  • قابلیت دسترسی به ربات
  • نقشه های سایت
  • ساختار URL
  • کدهای پاسخ سرور

از این اصطلاحات منطقی فن آوری نترسید. اگر با توسعه دهنده وب سایت تماس بگیرید ، ظرف دو تا سه ساعت ، او باید بتواند سایت شما را ممیزی کند تا از استحکام پایه اطمینان حاصل کند.

نکته: من به شدت توصیه می کنم این مسیر را طی کنید. اغلب ، آژانس ما مشکلی را در زمینه ایجاد سایت مشتری مشخص می کند ، که باعث می شود شرکت از پتانسیل واقعی خود در رتبه بندی خوب در Google باز بماند . انجام ممیزی باعث می شود که پایه شما از ابتدا محکم باشد.

 

2. محتوای وب سایت منحصر به فرد

محتوای تکراری یا غیر ضروری وب سایت نیز می تواند شما را از پتانسیل واقعی رتبه شما باز دارد. من نمی توانم به شما بگویم چه تعداد از مشاغلی که ما با آنها کار کرده ایم یا با آنها مشورت کرده ایم که محتوای تکراری در سایت خود دارند یا ساختار URL خراب دارند.

در زیر چندین نمونه آورده شده است.

  • صفحات سطح شهر: یک کسب و کار سعی می کند برای همه حومه های اطراف یک شهر یا همه شهرهای ایالت با داشتن صفحه مشابه برای هر یک رتبه بندی کند. با انجام این کار ، گوگل می تواند تشخیص دهد که این محتوای دستکاری کننده و اغلب تکراری است ، که می تواند رتبه شما را به شکل منفی تحت تأثیر قرار دهد.
  • صفحات غیر ضروری: اغلب صفحات سرویس را به صفحات زیر سرویس تقسیم می کنیم ، که همیشه چیز خوبی نیست. به عنوان مثال ، چند نفر واقعاً به دنبال یک شرکت بازاریابی مجدد صفحه نمایش در کلمبوس ،  ؟ ما صفحه ای برای تبلیغات آنلاین داریم که در آن تمرکز خود را بر روی هدف گیری مجدد صفحه نمایش ذکر می کنیم ، اما برای این کار نیازی به یک صفحه کامل نداریم.

نکته: به Google Analytics بروید و تجزیه و تحلیل کنید که کدام صفحات در سایت شما بیشترین بازدید را در مقایسه با کمترین بازدیدکنندگان دارند. اگر صفحه ای وجود دارد که به سختی ترافیک وب سایت را دریافت می کند ، ممکن است این صفحه را در صفحه اصلی ادغام کنید ، که به رتبه بندی صفحه اصلی کمک می کند.

3. برچسب عنوان

من فقط با یک صاحب مشاغل که در مورد خدمات مورد نظر برای رتبه بندی در صفحه اصلی بحث می کرد ، سئو مشورت کردم. من این س simpleال ساده را مطرح کردم ، "تقسیم درآمد بین سرویس A در مقابل سرویس B چیست؟" وقتی فهمیدم که سرویس A درآمد بیشتری دارد و همچنین انتظار می رود که خدماتی باشد که درآمد بیشتری را به دنبال خواهد داشت ، به او گفتم تمرکز اصلی باید روی سرویس A باشد ، زیرا این صورتحساب ها را پرداخت می کند.

برچسب عنوان در صفحه اصلی شما یکی از مهمترین اجزای وب سایت شما است. هنگام تصمیم گیری درباره اینکه در برچسب عنوان چه چیزی را وارد کنید ، براساس معیارهای واقعی کسب و کار ، عاقلانه انتخاب کنید.

 

نکته: اگر یک  ، حتما نام شهر خود را در برچسب عنوان در سایت قید کنید زیرا این امر به شما در رتبه بندی در بازار محلی شما کمک می کند. اغلب اوقات ، من شرکت هایی را می بینم که درصدد رتبه بندی ملی هستند وقتی 90 درصد مشاغل آنها محلی است.

 

4. بک لینک با کیفیت

پیوندها پایه و اساس الگوریتم گوگل هستند. هنگامی که ساختار سایت خوبی ایجاد کردید ، باید بر روی خرید بک لینک تمرکز کنید. بک لینک به سادگی یک پیوند است که به سایت شما باز می گردد. شما باید بر کیفیت تمرکز کنید تا کمیت. 

یک معیار به نام domain domain وجود دارد که نمره ای را در مقیاس 100 به شما ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از ابزار Moz از قدرت دامنه خود مطلع شوید . همچنین می توانید سایت خود را با سایت های رقبای خود مقایسه کنید. یکی از بهترین شاخص ها در دنیای SEO برای تعیین رتبه سایت شما در Google ، نحوه تعیین قدرت دامنه شما نسبت به رقبای شما است. 

نکته: برای به دست آوردن پیوندهای با کیفیت بیشتر ، در HARO ثبت نام کنید (به گزارشگر کمک کنید). هر روز از رسانه ها در صندوق ورودی خود مطالب دریافت خواهید کرد و می توانید از طرف شرکت خود پاسخ دهید.

 

5. روابط عمومی دیجیتال

HARO تنها یک راه برای به دست آوردن پیوندهای معتبر است. اگر می خواهید واقعاً موفق شوید ، به سایت های دیگر نیاز دارید که به طور مداوم از سایت شما نام ببرند ، که به شما در ایجاد پیوندهای بیشتر کمک می کند. این امر با انجام مراحل زیر قابل انجام است:

  • با خبرنگاران خاص صنعت تماس بگیرید تا به آنها اطلاع دهید که برای نقل قول های تخصصی مربوط به صنعت خود در دسترس خواهید بود.
  • با وب سایت های مرتبط با صنعت تماس بگیرید و با مشارکت در ارسال یک وبلاگ مهمان ، تخصص خود را به اشتراک بگذارید.
  • با شرکا ، فروشندگان ، مشتریان یا مشتریان تماس بگیرید و از آنها بخواهید تا شما را در صفحه "شرکای" سایت های خود فهرست کنند.
  • با مشتریان یا مشتریانی که پیشنهاد ارائه گواهی در سایت خود را دارند ، تماس بگیرید ، که پیوندی به سایت شما نیز شامل می شود.
  • با مجلات و نشریات مربوط به شهر تماس بگیرید تا بینشی در مورد بازار محلی خود ارائه دهید.

نکته : اگر می توانید ماهانه سه تا چهار بک لینک با کیفیت به طور مداوم به دست آورید ، باید در رتبه بندی SEO خود شاهد افزایش چشمگیری باشید ، به خصوص اگر قبلاً هرگز فعال نبوده اید.

6. رد بک لینک های اسپم

من اشاره کردم که ایجاد لینک برای موفقیت SEO بسیار مهم است. خب ، افراد زیادی بودند که سعی کردند سیستم خود را با تغییر پیوندهای ایجاد لینک یا فهرست بندی در سایتهای فهرست اسپم ، دستکاری کنند. این می تواند منجر به جریمه گوگل شود .

 

توصیه می کنم وارد کنسول  خود شوید ، به "Search Traffic" بروید و سپس روی "Links to Your Site" کلیک کنید. از اینجا ، به "پیوندی ترین مطالب خود" بروید. پس از رسیدن به این نقطه ، می خواهید "گزارش آخرین پیوندها را بارگیری کنید". 

با این کار یک فایل Excel بارگیری می شود که دارای تمام پیوندهایی است که Google تشخیص می دهد به سایت شما باز می گرداند. اگر پیوندهای بسیار ناخواسته ای را در گزارش مشاهده می کنید ، ممکن است ارزشمند باشد که با یک شرکت SEO تماس بگیرید تا آنها را ممیزی بک لینک انجام دهد و به طور بالقوه یک فایل منکر را ارسال کند.

نکته: اگر پیوندهای ناخواسته دارید ، بارگذاری یک فایل نادیده گرفتن به گوگل می گوید که نمی خواهید هیچ ارتباطی با پیوندهای خاصی که به سایت شما اشاره می کند داشته باشد. اگر پیوندهای با کیفیت پایین به سایت شما اشاره می کنند و رد نشده است ، این می تواند شما را در جستجوی Google باز دارد.

7. سئوی محلی

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه کسب و کارها با آدرس و رتبه بندی ستاره در کنار کسب و کار خود در رتبه های بالای Google قرار می گیرند؟ این از صفحه Google برای کسب و کار شما آمده است.

اگر به صفحه Google برای کسب و کار خود توجه نمی کنید ، باید بلافاصله با انجام اقدامات پیشگیرانه زیر شروع کنید:

  • اطمینان حاصل کنید که همه اطلاعات کسب و کار شما سازگار است (نام ، آدرس ، تلفن).
  • اطمینان حاصل کنید که عکس های شما به روز هستند.
  • یک استراتژی در نظر بگیرید تا با نظرات خود پیشگام باشید.
  • این ویژگی را روشن کنید تا مشتریان به شما پیام دهند.
  • دسته بندی اصلی خود را برای همسویی با خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید لیست کنید.

نکته : یک قسمت Insights وجود دارد که در آن می توانید نمایش ها و کلیک هایی را که از صفحه Google برای کسب و کار من آمده است مشاهده کنید. اگر مشاغل محلی هستید ، برای بهبود مستمر معیارهای خود ، بر این امر نظارت کنید.

 

 

8. فهرست مشاغل محلی

Google می خواهد بداند که تجارت شما قانونی و محلی است. اینجاست که لیست مشاغل محلی مطرح می شود.

به گزارش موز ، فهرست مشاغل محلی یک نمایه آنلاین است که شامل نام ، آدرس ، شماره تلفن و سایر اطلاعات شما می باشد. هزاران وب سایت و دایرکتوری وجود دارد که صاحبان مشاغل محلی مجاز به ایجاد لیست مشاغل رایگان در آنها هستند. برخی از مواردی که ممکن است قبلاً درباره آنها شنیده باشید عبارتند از: Google+ ، Yelp ،  Places ، Internet Yellow Pages و Yahoo Local.

با هزینه ای اندک ، می توانید کسب و کار خود را زیر 100 دلار به فهرست محلی مانند Yext یا Moz Local ارسال کنید . با این کار مطمئن می شوید که همه اطلاعات تجاری شما در همه زمینه سازگار است اما مهمتر از همه ، حضور محلی شما را مشروعیت می بخشد.

 

9. نظارت بر موفقیت شما

با 79 دلار در ماه (در صورت پرداخت سالانه) ، می توانید پنج کمپین را در Moz دنبال کنید. اگر این پول برای شما بسیار زیاد است ، آن را با برخی از دوستان دیگر که صاحب یک کسب و کار هستند یا در حال بازاریابی هستند تقسیم کنید ، زیرا می توانید پنج کمپین اضافه کنید. شما قادر خواهید بود دامنه خود را به Moz اضافه کنید ، کلمات کلیدی مهم برای تجارت شما را ردیابی کرده و موفقیت پیشرفت SEO خود را بسنجید. هنگامی که می توانید کلمات کلیدی خود را ردیابی کنید ، می توان تصمیمات تجاری کلیدی زیادی گرفت ، بنابراین من هر بازاریابی را تشویق می کنم که در این مورد ثبت نام کند.

 

10. بازاریابی مداوم

Google می خواهد ببیند که شما دارای یک سایت قانونی با ترافیک قانونی هستید. این بدان معناست که محتوای شما باید ستاره ای باشد. محتوای وبلاگ شما در سایت شما باید دارای موضوعات قانع کننده باشد. شما باید فعالانه وبلاگ های خود را در فیس بوک تبلیغ کنید تا ترافیک به وبلاگ شما افزایش یابد. صفحه اصلی و صفحات داخلی شما باید اطلاعات بینظیری را ارائه دهند که برای خواننده ارزش ایجاد کند. سایت شما نیاز به سازگار با تلفن همراه دارد.

وب سایت شما مرکز اصلی بازاریابی شماست. اطمینان حاصل کنید که محتوا عالی است زیرا مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد و Google نیز این مورد را دوست خواهد داشت!

نکته: یک روزنامه نگاری یا رشته انگلیسی در کالج پیدا کنید تا وب سایت خود را مرور کرده و نقد کنید. دریافت یک دیدگاه تازه از شخصی با مجموعه مهارت نوشتاری قوی می تواند بینش زیادی را برای شما فراهم کند.