• سئو ارزان

مزایای سئو عالی

سئو عالی در گوگل باعث افزایش رتبه سایت و صعود به صفحه اول موتورهای جستجو بویژه گوگل است سئو عالی راه و روش و مزایای منحصر بفرد خود را دارد.

مزایای سئو چیست

هنگامی که به صورت آنلاین تجارت می کنید ، نمی توان اهمیت سئو را بیش از حد ارزیابی کرد - استراتژی سئو با دقت برنامه ریزی شده بهترین تضمین برای اطمینان از موقعیت شما در نتایج جستجوی گوگل است. اگر استراتژی سئو شما مطابق نباشد ، بدیهی است که در نهایت در نتایج جستجو پایین خواهید آمد و این جایی نیست که می خواهید باشید. این برای تجارت شما خوب نیست و برای مشتریان شما نیز خوب نیست. شما می خواهید استراتژی بازاریابی محتوای شما با استفاده از رسانه های جالب و محتوای برتر مشتریان شما را به خود جلب کند و این همان چیزی است که گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز می خواهند - وب سایت های عالی که نه تنها افسانه به نظر می رسند ، بلکه بسیار آموزنده و آموزشی هستند.

سئو عالی سئو برتر سئو گوگل

صفحات زیبا کافی نیستند می توانید وب سایت خود را به دست یک طراح گرافیک بسپارید و بدون شک در نهایت با یک سایت بسیار جذاب مواجه خواهید شد. این که آیا یک طراح وب متوسط ​​می خواهد بداند چگونه می تواند یک استراتژی موثر سئو در جستجوگرها را ایجاد کند ، سایت خود را رتبه بندی کند ، به بازار هدف خود برسد و محصول یا خدمات خود را به روشی تولید کند که منجر به ایجاد تماس ، تماس و درآمد شود. کاملاً موضوع دیگری است.

آنچه شما می خواهید افزایش بازدید به وب سایت خود ، تولید آگهی های بیشتر و گفتگو با مشتریان خود است. اینها برخی از مزایای سئو و نحوه دستیابی شما به این نتایج است. موتورهای جستجو از برنامه هایی به نام "عنکبوت" استفاده می کنند که بصورت سیستماتیک وب را می شناسند و صفحات وب سایت را مشخص می کنند. این داده ها از تمام خزیدن وب آنها جمع شده ، برای تعیین میزان مرتبط بودن شما در سلسله مراتب نتایج جستجو ، جمع آوری ، تحلیل و استفاده می شوند. بیایید با واقعیت روبرو شویم ، بیشتر طراحان گرافیک و طراحان وب درگیر جزئیات کارهای هنری ، برنامه نویسی و کارهای فنی شده اند و به راحتی نمی توانند حرفه طراحی وب سایت خود را انجام دهند و در آن مهارت کافی داشته باشند و همچنین در زمینه سئو متخصص هستند. اکثر طراحان وب درک سطحی از سئو دارند و به سادگی با روند جزئی سئو کاملاً آشنا نیستند. اگر از شخصی استفاده می کنید که واقعاً در آن تخصص ندارد ، چگونه می توانید از مزایای خدمات سئو بهره مند شوید؟ به همین دلیل است که وقتی از شرکتی استفاده می کنید که دارای تجربه و تخصص در سئو است ، مزایای خدمات سئو و آنچه می توان به دست آورد بسیار قابل توجه است

مزایای خدمات سئو بسیار زیاد است اما اگر اشتغال به کار سئو را شروع نکرده اید ، باید سریعاً این کار را شروع کنید. اگر منتظر بمانید ، بیشتر و بیشتر عقب خواهید افتاد ، در حالی که شرکت هایی که سالها از سئو استفاده کرده اند همچنان در رتبه بندی صعود می کنند. هرچه رقابت شما مسلط شود ، پیشی گرفتن از آن دشوارتر می شود. گاهی ممکن است غیرممکن باشد. هنگامی که شروع به کار کردید ، باید یک برنامه برنامه ریزی شده به طور منظم برای سئو را شروع کنید - برای بیشتر مشاغل کوچک ، این هر ماه بین 10 تا 40 ساعت در هر ماه برای این کار اختصاص می یابد. مطمئناً شما برای انجام همه این کارها بسیار شلوغ خواهید بود و در بالای محتوای وب خود باقی خواهید ماند و اطمینان از به حداکثر رساندن آن برای سئو می تواند یک چشم انداز دلهره آور باشد. این یکی از مزایای خدمات است که بهترین راه حل است.

بسیاری از مشاغل کوچک وقتی مزایای خدمات سئو را می یابند و همچنین از اینکه چگونه می توانند با استفاده از سئو صرفه جویی کنند ، کاملاً متعجب می شوند. مشتریانی که از گوگل ادر استفاده کرده اند مطمئناً ضرورتی ندارند که با یک کلیک هزینه پرداخت کنند و معمولاً متوجه می شوند که سئو در تولید سرنخ بسیار موثر است.

سئو عالی در صفحه اول گوگل

بهترین روشهای جستجوگرها چیست؟

بهترین روشهای جستجوگرها مجموعه کارهایی است که برای کمک به بهبود رتبه بندی موتور جستجو در وب سایت طراحی شده است. بهترین روش های معمول بهینه سازی موتور جستجو شامل بهینه سازی در سایت ، تحقیق درباره کلمات کلیدی و ایجاد لینک برای سایت است.

راه دیگری را بیان کنید:

یک میلیون کار وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن رتبه های بالاتر Google (از جمله استراتژی ها و تکنیک های پیشرفته SEO ) انجام دهید.

 
پست "استراتژی های پیشرفته SEO"

اما مهم است که ابتدا اصول را پایین بیاورید.

به عبارت دیگر: شما می خواهید مطمئن شوید که سایت شما بهترین روشهای فعلی سئو را دنبال می کند. این پایه است.

سپس ، وقتی بنیاد خود را درست کردید ، به رویکردهای جدید و پیشرفته فرو بروید.

با استفاده از این ، 10 مورد مهمترین سئو که در سال 2020 باید بدانید آورده شده است:

1. کلیدواژه اصلی خود را در اوایل مطالب خود اضافه کنید

مخفی نیست که شما می خواهید چند بار در صفحه خود از کلمه کلیدی خود استفاده کنید.

اما شاید ندانید که محل کلمه کلیدی شما نیز تفاوتی ایجاد می کند.

به طور خاص ، شما می خواهید حداقل یک بار کلمه کلیدی اصلی خود را در بالای صفحه خود ذکر کنید.

چرا این مهم است؟

Google شرایط بیشتری را برای اصطلاحاتی که در بالای یک صفحه وب نشان داده می شوند قایل می شود.

 
Google شرایط بیشتری را در بالای صفحه وب قرار می دهد

به عنوان مثال ، این صفحه در سایت من در اطراف "mobile seo" بهینه شده است.

 
راهنمای جستجوگرها برای موبایل

بنابراین من این اصطلاح را یک بار در 25 کلمه اول محتوای خود ذکر کردم.

 
سئو موبایل - کلمه کلیدی

ساده.

2. عنوان ، شرح و محتوای منحصر به فرد بنویسید

اجتناب از محتوای تکراری یکی از مهمترین بهترین اقدامات سئو است که باید به خاطر بسپارید.

در حقیقت ، Google اظهار داشته است که باید از "نسخه های تکراری یا تقریباً تکراری محتوای خود در سایت خود" خودداری کنید.

 
از تکرار مطالب خودداری کنید

و این قانون برای هر محتوای وب سایت شما اعمال می شود ، از جمله:

  • برچسب های عنوان
  • برچسب های توضیحات متا
  • صفحات محصولات تجارت الکترونیکی
  • صفحات فرود
  • متن alt متن
  • صفحات دسته بندی

اساساً: اگر صفحه ای را در سایت خود منتشر کنید ، محتوای آن صفحه باید 100٪ منحصر به فرد باشد.

اگر یک وبلاگ کوچک با یک صفحه اصلی و تعدادی پست وبلاگ دارید ، رعایت این قانون بسیار آسان است.

اما اگر صاحب سایت تجارت الکترونیکی با هزاران محصول هستید ، نوشتن محتوای منحصر به فرد برای هر صفحه می تواند مشکل باشد.

روی حیله و تزویر ... اما ارزشش را دارد.

اگر در نوشتن محتوا برای هر صفحه مشکل دارید ، ترکیب صفحاتی را که محتوای مشابه دارند با هم در نظر بگیرید. یا از برچسب canonical استفاده کنید .

 
برای ترکیب صفحات با محتوای مشابه از برچسب متعارف استفاده کنید

3. برچسب عنوان خود را برای جستجوگرها بهینه کنید

وقتی نوبت به SEO داخلی می رسد ، برچسب عنوان شما KEY است.

گوگل حتی گفته است که : "استفاده از عناوین با کیفیت بالا در صفحات وب مهم است."

 
عناوین صفحه با کیفیت بالا

در اینجا نحوه استفاده بیشتر از برچسب عنوان صفحه خود آورده شده است:

Front-load کلید اصلی شما: "Front-load" به این معنی است که شما برچسب عنوان خود را با کلمه کلیدی مورد نظر خود شروع می کنید.

چرا این مهم است؟

خوب ، موتورهای جستجو به اصطلاحاتی که شما در برچسب عنوان خود استفاده می کنید بسیار توجه می کنند. به همین دلیل است که شما کلمه کلیدی خود را در عنوان صفحه خود می خواهید.

 
کلمه کلیدی اصلی خود را در برچسب عنوان قرار دهید

اما آنچه ممکن است شما ندانید این است که Google همچنین تأکید بیشتری بر کلمات و عباراتی دارد که در اوایل برچسب عنوان شما نشان داده می شوند.

 
تأکید کلمه کلیدی Google بر کلمات اولیه در برچسب عنوان

بنابراین اگر منطقی است ، عنوان خود را با کلمه کلیدی که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید شروع کنید.

به عنوان مثال ، من در حال حاضر رتبه 1 را برای اصطلاح فوق العاده رقابتی "تجارت الکترونیکی SEO" دارم.

و برچسب عنوان من با همان عبارت دقیق شروع می شود.

 
تجارت الکترونیکی سئو Google SERP

بعضی اوقات استفاده از کلمه کلیدی شما خیلی زود امکان پذیر نیست زیرا باعث می شود برچسب عنوان شما عجیب به نظر برسد. بله ، بهینه سازی موتور جستجو مهم است. اما برچسب های عنوان شما باید برای کاربران نیز مفید باشد.

(بعداً بیشتر در این باره)

اگر نمی توانید برچسب عنوان خود را با یک کلمه کلیدی شروع کنید ، هیچ biggie. کلمه کلیدی خود را فقط در اسرع وقت وارد کنید.

به عنوان مثال ، این صفحه در اطراف کلمه کلیدی "استراتژی SEO" بهینه شده است.

 
Backlinko - راهنمای استراتژی SEO

من نمی توانستم راهی برای درج کلمه کلیدی "استراتژی SEO" در اوایل عنوان خودم پیدا کنم. بنابراین من فقط در اسرع وقت از کلمه کلیدی خود استفاده کردم.

 
کلمه کلیدی استراتژی SEO در پست

در ابتدا درست نیست. اما به اندازه کافی زود است تا Google ببیند که صفحه من به وضوح درباره "استراتژی SEO" است.

از هر کلمه یک کلمه کلیدی استفاده کنید: Google در این مورد کاملاً واضح عمل کرده است .

آنها نمی خواهند شما عنوان خود را با مجموعه ای از کلمات کلیدی مختلف پر کنید.

 
از پر کردن کلمات کلیدی غیرضروری در عنوان خود جلوگیری کنید

(همچنین به عنوان " پر کردن کلمات کلیدی " نیز شناخته می شود )

درعوض ، می خواهید از یک کلمه کلیدی اصلی در عنوان خود استفاده کنید. و اگر صفحه شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد ، به طور طبیعی رتبه بندی آن کلمه کلیدی lots و بسیاری دیگر را خواهید داشت.

به عنوان مثال ، این صفحه در سایت من با اصطلاح بهینه شده است: "تحقیق کلید واژه".

 
Backlinko - راهنمای تحقیقات کلمات کلیدی

و ، همانطور که مشاهده می کنید ، من از این اصطلاح در برچسب عنوان خود استفاده می کنم.

 
تحقیقات کلمات کلیدی - کلمات کلیدی در عنوان

کلمات و عبارات دیگر عنوان من فقط برای برجسته کردن آنچه صفحه من در واقع مربوط به آن است است.

 
عنوان تحقیق کلمات کلیدی

و از آنجا که صفحه من حاوی محتوای با کیفیت بالا است ، در میان 5 کلمه کلیدی اصلی من قرار دارد.

 
تحقیق کلمات کلیدی - Google SERP

و طبق SEMRush ، این صفحه همچنین دارای 630 کلمه کلیدی مختلف است.

 
SEMrush - رتبه بندی کلمات کلیدی

آیا من صفحه خود را در حدود 630 کلمه کلیدی بهینه کردم؟ جواب منفی!

در عوض ، من صفحه (و عنوان) خود را در حدود ONE کلمه کلیدی مهم بهینه کردم. و گوگل تا حد زیادی از بقیه امور مراقبت می کرد.

عنوان های جذاب و قابل اشتراک بنویسید: برچسب های عنوان شما باید باعث شود افراد بخواهند برای کسب اطلاعات بیشتر روی صفحه شما کلیک کنند.

چرا؟

هنگامی که افراد زیادی بر روی نتیجه شما در Google کلیک می کنند ، می توانید با رتبه بندی بالاتر برای آن مدت خود را پیدا کنید.

 
تعداد زیادی کلیک می تواند منجر به کسب رتبه های بالاتر شود

به همین دلیل است که ، به محض اینکه از SEO موارد من مراقبت شد ، من شروع به بهینه سازی عنوان خود برای کلیک و اشتراک می کنم.

به عبارت دیگر:

سعی می کنم برچسب های عنوانی را بنویسم که جالب ، جذاب باشد و افراد را به اشتراک گذاری سوق دهد.

به عنوان مثال ، این لیست از ابزارهای SEO رایگان عنوان چشم نوازی دارد.

 
Backlinko - عنوان رایگان بهترین ابزارهای جستجوگرها رایگان

4. سرعت بارگذاری سایت خود را بهینه کنید

گوگل معمولاً در مورد عوامل رتبه بندی در الگوریتم خود به صورت عمومی صحبت نمی کند .

بنابراین وقتی آنها زیاد در مورد یک سیگنال رتبه بندی خاص صحبت می کنند ، شما می دانید که این یک معضل بزرگ است.

سرعت بارگذاری سایت یکی از موارد نادر رتبه بندی است.

 
استفاده از سرعت صفحه به عنوان عامل رتبه بندی

به همین دلیل است که من به شدت توصیه می کنم سایت خود را در اسرع وقت بارگذاری کنید.

به خصوص در دستگاه های تلفن همراه )

اولین قدم شما این است که سرعت بارگذاری فعلی سایت خود را محک بزنید. به این ترتیب ، قبل از شروع تغییر ، می دانید در کجا هستید.

من ابزار فوق العاده مفید PageSpeed ​​Insights را توصیه می کنم .

 
Google PageSpeed ​​Insights

از این گذشته ، توصیه هایی که از این ابزار می گیرید از طرف خود گوگل ارائه می شوند.

 
بینش PageSpeed ​​- نتایج

بعلاوه ، این فقط به شما نمی گوید که صفحه شما سریع است یا کند. این ابزار به شما گزارش مفصلی می دهد که شامل روش هایی برای بهبود آن است.

 
بینش PageSpeed ​​- فرصت ها

اگر می خواهید با چیزهای سرعت صفحه عمق بیشتری پیدا کنید ، از تست صفحه صفحه بازدید کنید .

 
WebPageTest

این یک ابزار رایگان است که می تواند احساس دقیق تری از نحوه بارگذاری سایت شما برای کاربران واقعی ایجاد کند.

 
WebPageTest - نتایج

در هر صورت ، در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید سرعت بارگذاری سایت خود را بهبود بخشید.

  • فشرده سازی تصاویر: این یک تصویر بزرگ است. تصاویر بیشتر حجم صفحه را تشکیل می دهند (بر حسب کیلوبایت). به همین دلیل است که من توصیه می کنم از ابزاری مانند Kraken.io برای کوچک کردن اندازه تصویر استفاده کنید.
  • از مضامین سبک استفاده کنید: مضامین حجیم وردپرس می توانند روند کار را کند کنند. بنابراین اگر موضوع شما برای سرعت بهینه نشده است ، تغییر موضوع دیگری را در نظر بگیرید.
  • از Lazy Loading استفاده کنید: تصاویر بارگذاری تنبل می توانند سرعت بارگذاری سایت شما را 50٪ یا بیشتر افزایش دهند. نکته منفی این است که تصاویر در هنگام پیمایش کاربران به پایین صفحه نشان داده می شوند ، که برای UX چندان مناسب نیست. بنابراین این یک داد و ستد است.
  • از CDN استفاده کنید: CDN ها تصاویر و سایر رسانه ها را در سایت شما در سرورهای نزدیک به کاربران شما ارائه می دهند.

5. نتایج خود را با کنسول جستجوی Google پیگیری کنید

اگر تنظیمات Google Search Console را ندارید ، با SEO خود کور پرواز می کنید.

کنسول جستجو مانند یک داشبورد زنده است که به شما امکان می دهد عملکرد سایت خود را در SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) بدانید .

 
کنسول جستجوی Google - نمای کلی

بسیاری از ویژگی ها و ابزارهای جالب در Search Console وجود دارد.

اما احتمالاً به بیشتر آنها احتیاج نخواهید داشت.

در عوض ، من توصیه می کنم این 3 گزارش را به طور منظم بررسی کنید.

عملکرد: این داده ها به شما این امکان را می دهد تا بدانید که چند نفر سایت شما را در جستجوی Google مشاهده و کلیک می کنند.

 
کنسول جستجوی Google - عملکرد

همچنین می توانید کلمات کلیدی دقیقی را که مردم برای یافتن محتوای شما استفاده می کنند where و مکانهایی که تمایل به رتبه بندی دارند استفاده کنید.

 
کنسول جستجوی Google - کلمات کلیدی

این همه به تنهایی فوق العاده ارزشمند است. اما ارزش واقعی پیگیری برداشت ها و کلیک های شما در طول زمان است. اگر آنها به سمت بالا حرکت می کنند ، واضح است که این بهترین روش های جستجوگرها در حال کار هستند.

در غیر این صورت ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که روش دیگری را امتحان کنید.

پوشش: گزارش پوشش به شما اجازه می دهد تا بدانید Google صفحات سایت شما را ایندکس کرده است.

 
کنسول جستجوی Google - پوشش

همچنین اگر در خزیدن کامل هر یک از صفحات شما مشکلی داشته باشد به شما اطلاع می دهد.

اگر در اینجا "خطا" و "هشدار" می بینید ، توصیه می کنم این ASAP را برطرف کنید.

از این گذشته ، اگر گوگل نتواند صفحه شما را فهرست بندی کند ، برای هیچ چیز رتبه بندی نمی شود. خوشبختانه ، Google فقط به شما نمی گوید: "ما نمی توانیم این صفحه را فهرست کنیم". آنها معمولاً به شما اطلاع می دهند که چه چیزی باعث بروز این مسئله شده است.

 
کنسول جستجوی Google - خطاهای فهرست

پیشرفت ها: اصلی ترین نکته ای که در این گزارش باید به آن توجه شود "قابلیت استفاده از تلفن همراه" است.

 
کنسول جستجوی Google - قابلیت استفاده از تلفن همراه

با توجه به اینکه ایندکس گوگل اکنون برای اولین بار در موبایل قرار دارد ، قطعاً می خواهید مطمئن شوید که سایت شما در دستگاه های تلفن همراه آسان است.

6. بهینه سازی تصاویر برای سئو

سئو تصویر فقط برای رتبه بندی در تصاویر گوگل نیست.

گوگل اخیراً گزارش داده است که تصاویر بهینه سازی شده به درستی می توانند صفحات شما را در جستجوی وب Google در رتبه بالاتری قرار دهند.

 
متن ALT یک عامل رتبه بندی Google است

بنابراین اگر از تصاویر در صفحه خود استفاده می کنید ، می خواهید مطمئن شوید که آنها برای SEO بهینه شده اند.

خوشبختانه ، این واقعا آسان است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که این دو بهترین روش SEO را در ذهن داشته باشید.

تصاویر خود را با نام پرونده های توصیفی نامگذاری کنید: Google نمی تواند تصاویر را "ببیند" (هنوز). و نام فایل تصویر شما یکی از مواردی است که به آنها کمک می کند محتوای تصویر شما را درک کنند.

به عنوان مثال ، فرض کنید شما در سایت خود تصویری از پنکیک دارید.

 
تصویر پنکیک در وب سایت

شما نمی خواهید نام آن تصویر را چیزی مانند: image89.png بگذارید.

در عوض ، از یک نام پرونده استفاده کنید که آنچه در تصویر شماست را توصیف می کند.

 
تصاویر خود را با نام پرونده های توصیفی نامگذاری کنید

از Image Alt Text استفاده کنید: Google گفته است که آنها برای درک تصاویر بیشتر به متن alt اعتماد می کنند.

 
الگوریتم تصویر گوگل

نوشتن متن alt برای هر تصویر چند ثانیه بیشتر طول می کشد. اما به تجربه من ، ارزشش را دارد.

به عنوان مثال ، شما نمی خواهید تصویر شما از پنکیک دارای متن alt مانند این باشد.

 
تصویر بد متن ALT

دقیقاً مانند نام پرونده خود ، می خواهید متن توصیفی alt بنویسید که به موتورهای جستجو اجازه دهد بدانند تصویر شما چیست.

 
تصویر خوب متن ALT

7. از پیوند داخلی استفاده کنید

پیوند داخلی یکی از ساده ترین روشهای SEO برای استفاده است.

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که پیوندی را از یک صفحه در سایت خود به صفحه دیگری در سایت خود اضافه کنید.

 
از پیوند داخلی استفاده کنید

همانطور که گفته شد ، شما فقط نمی خواهید یک دسته از پیوندهای داخلی تصادفی اضافه کنید. بله ، پیوند داخلی تصادفی احتمالاً بهتر از عدم وجود پیوند داخلی است.

اما اگر می خواهید از پیوندهای داخلی بیشترین بهره را ببرید ، توصیه می کنم این نکات را اجرا کنید.

استفاده از متن لنگر-کلمه کلیدی: Google از متن لنگر شما به عنوان سرنخ از یک صفحه استفاده می کند.

به عنوان مثال ، متن لنگر در این پیوندها به Google کمک می کند تا بفهمد هر صفحه مربوط به چیست.

 
متن لنگر توصیفی

نیازی به گفتن نیست ، شما می خواهید از متن لنگر استفاده کنید که شامل کلمه کلیدی اصلی شما باشد.

به عنوان مثال ، این پیوند داخلی در حال پیوند دادن به صفحه من درباره "SEO در صفحه" است.

 
Backlinko - پیوند داخلی

و همانطور که مشاهده می کنید ، متن لنگر پیوند داخلی من دقیقاً این اصطلاح را در خود دارد.

مرجع خود را به صفحاتی که به آن نیاز دارند ارسال کنید: به طور کلی ، شما می خواهید به صفحاتی که قدرت پیوند ندارند (در صورت وجود) پیوند داخلی دارند.

ابزار سئو

 
پیوند به صفحات با قدرت پیوند پایین

پس از انجام این کار ، مرجع مورد نیاز خود را به آن صفحه کم قدرت ارسال خواهید کرد ... که می تواند رتبه بندی آن در Google را افزایش دهد.

با همه آنچه گفته شد:

من این مرحله را بیش از حد فکر نمی کنم. در حقیقت ، من فقط تمایل دارم از صفحات قدیمی به صفحات جدید پیوند دهم.

صفحات قدیمی دارای قدرت بیشتری نسبت به صفحات جدید هستند.

و این میانبر کوچک به من کمک می کند بدون نیاز به تجزیه و تحلیل هر صفحه در سایت خود ، از پیوندهای داخلی استفاده کنم.

8. انتشار مطالب شگفت انگیز

اگر قبلاً سعی کرده اید SEO را یاد بگیرید ، احتمالاً در مورد اهمیت "محتوای با کیفیت بالا" چیزهایی شنیده اید.

 
محتوای با کیفیت بالا (کلاژ)

و این درست است: انتشار محتوای اصلی و مفید می تواند به شما در رتبه بندی بالاتر در Google کمک کند.

مسئله این است که آنچه که اکثر مردم "محتوای با کیفیت بالا" می دانند طی چند سال گذشته تغییر کرده است.

من توضیح خواهم داد:

در روزهای گذشته ، می توانید یک پست وبلاگ 1000 کلمه ای منتشر کنید و مردم را به باد دهید.

امروز؟ یک پست وبلاگ 1000 کلمه ای چیز خاصی نیست.

در حقیقت ، یک نظرسنجی وبلاگ نویسی توسط Orbit Media نشان داد که بلاگر متوسط ​​اکنون بیش از 3 ساعت را صرف یک پست می کند .

 
چه مدت طول می کشد تا یک پست وبلاگ بنویسید

(این 44٪ بیشتر از سال 2014 است)

حرف آخر؟

اگر امروز می خواهید محتوای خود را رتبه بندی کنید ، بازی بازاریابی محتوا باید مورد توجه قرار بگیرد.

که معمولاً به معنای سرمایه گذاری در وقت ، پول و کارکنان است ... یا هر 3.

به عنوان مثال ، ما اخیراً یک مطالعه صنعتی در زمینه ارتباط با ایمیل منتشر کردیم .

 
مطالعه صنعت در ارتباط با ایمیل

برای انتشار این یک پست ، ما مجبور بودیم:

  • یک شریک داده پیدا کنید.
  • داده ها را جمع آوری و تحلیل کنید.
  • گزارش را بنویسید.
  • گزارش را ویرایش کنید.
  • یک PDF از روشهای مطالعه ایجاد کنید.
  • نمودارها و نمودارها را طراحی کنید.
  • پست را در شبکه های اجتماعی و از طریق ایمیل تبلیغ کنید.
  • پاسخ به نظرات

در کل ، تکمیل این پست 20+ ساعت طول کشید.

به طور کلی ، تلاش ارزش آن را داشت. هفته ای که این پست را منتشر کردیم ، تعداد زیادی ترافیک به همراه داشت.

 
ارسال پیام ایمیل - ترافیک

و مردم هنوز هم این پست را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و از وبلاگ خود به آن پیوند می دهند.

 
اشتراک پست الکترونیکی را در دسترس قرار دهید

این واقعیت وجود ندارد که ایجاد محتوایی که در سال 2020 برجسته باشد ، به یک تن کار نیاز دارد.

(کار بیشتر از انتشار یک دسته از "محتوای با کیفیت بالا").

اما اگر مایل به انتشار مطالب شگفت انگیز هستید ، رتبه خوبی در Google برای کلمات کلیدی مورد نظر خود دارید.

سال 2020 است. آیا بک لینک ها هنوز سیگنال مهم رتبه بندی گوگل هستند؟

آره!

مطالعه ای که اخیراً توسط SEMrush انجام شده است نشان می دهد که بک لینک با رتبه بندی بالاتر گوگل ارتباط زیادی دارد.

 
بک لینک ها با رتبه بالاتر مرتبط هستند

در اینجا چند روش برای ایجاد پیوند به سایت خود آورده شده است.

اول ، بر روی قالب های محتوایی تمرکز کنید که از نظر بک لینک بهترین عملکرد را دارند.

تجزیه و تحلیل ما از 900+ میلیون پست وبلاگ نشان داد که چه چیزی و چرا پست ها (همراه با اینفوگرافیک ها) پیوندهای بیشتری نسبت به انواع دیگر مطالب (مانند ویدئو) دارند.

 
"چرا پست ها" ، "چه پست هایی" و اینفوگرافیک به شدت با آنها مرتبط هستند

این بدان معنا نیست که انتشار این نوع مطالب به طور خودکار منجر به پیوند می شود. اما حداقل طبق این مطالعه می تواند شانس افرادی را که دیگران به شما پیوند می دهند افزایش دهد.
دوم ، ایجاد محتوا با "قلاب".

قلاب یک زاویه ، یک نقطه داده یا چیز بحث برانگیز است که مردم را به پیوند طبیعی با شما ترغیب می کند.

به عنوان مثال ، چند سال پیش من یک پست در مورد استراتژی به نام " The Skyscraper Technique " منتشر کردم.

 
تکنیک آسمان خراش - پست

برخلاف اکثر مطالعات موردی SEO ، این پست شامل یک فرآیند دقیق و گام به گام است.

 
تکنیک آسمان خراش - مراحل

من همچنین مطمئن شدم که به این استراتژی نامی می بخشم تا به خاطر سپردن آن آسان شود.

 
تکنیک آسمان خراش

و از آنجا که محتوای من حاوی چندین قلاب بود ، آن صفحه دارای 11.6K بک لینک است.

 
Skyscraper Technique - بک لینک

10. تجربه کاربری سایت خود را بهبود ببخشید

بهبود تجربه کاربری سایت (UX) می تواند به طور مستقیم و غیر مستقیم به SEO شما کمک کند.

UX می تواند به طور مستقیم به جستجوگرها کمک کند زیرا Google می داند چه زمانی افراد پس از ورود به سایت شما از نتایج جستجو شروع به " چسبیدن پوگو " می کنند.

 
Pogosticking

اگر افراد کافی از سایت شما به نتایج موتور جستجو گزاف گویی می کنند ، این به گوگل می گوید که نتیجه شما آنچه را که جستجو می کرده اند به آن جستجوگر نمی دهد.

و رتبه بندی موتور جستجوگر شما می تواند شروع به کاهش کند.

 
بسیاری از pogosticks حاکی از محتوای ضعیف و افت رتبه است

می توانید اندازه گیری پروکسی چسبیده Pogo را از Google Analytics دریافت کنید . اگر صفحه شما واقعا نرخ پرش بالایی دارد ، این ممکن است نشانه این باشد که کاربران آنچه را که می خواهند پیدا نمی کنند.

 
ارسال با نرخ گزاف گویی بالا

UX می تواند به طور غیرمستقیم به سئو کمک کند زیرا افراد به احتمال زیاد سایت دوستانه کاربر را به اشتراک می گذارند و به آن لینک می دهند.

 
یک سایت کاربر پسند می تواند به جستجوگرها کمک کند

بنابراین اگر استفاده از سایت شما دشوار است ، از پنجره های بازشو و تبلیغات سرزده استفاده می کند و دارای پیوندهای خراب است ... افراد قرار نیست به آن پیوند دهند.

(حتی اگر محتوای عالی داشته باشید)

بنابراین بله ، UX چیزی است که به هر حال هر صاحب سایت باید به آن توجه کند. خیلی اتفاق می افتد که UX عالی می تواند SEO شما را نیز تقویت کند.

نکته مهم در ایجاد و حفظ ترافیک ارگانیک این است که بدانید بهترین ابزارهای جستجوگرها برای استفاده چیست . امروزه تعداد زیادی جستجوگر سئو در بازار وجود دارد که دانستن اینکه از کجا شروع می شود دشوار است. آیا شما باید روی نرم افزار سرمایه گذاری کنید یا از یک برنامه رایگان استفاده کنید و تحلیل SEO خود را انجام دهید؟

مهم نیست که شما یک متخصص  هستید یا تازه شروع به یادگیری نحوه کار  می کنید. اینها بهترین ابزارهای جستجوگرها برای  ، ایجاد لینک ، آنالیز ترافیک و درک رقابت هستند.

بهترین ابزارهای جستجوگرها برای تحقیقات کلمات کلیدی

کلمات کلیدی اساس رانندگی به وب سایت شما هستند.

مهم نیست که چه می نویسید ، مهم است که مخاطب هدف خود را درک کنید ، به این معنی که بدانید چه عباراتی را در Google تایپ می کنند.

ابزارهای مختلف SEO برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی وجود دارد. چه در حال راه اندازی یک نفره باشید و چه در حال راه اندازی یک شرکت SEO ، ابزارهای زیر برخی از عملی ترین اطلاعات را ارائه می دهند.

مرتبط: 4 استراتژی جستجوی کلمات کلیدی برای رشد تجارت خود

SEMrush

SEMrush یکی از محبوب ترین گزینه های تجزیه و تحلیل سئو در بازار است. به شما امکان می دهد ترافیک پرداخت شده ، ترافیک مبتنی بر شبکه های اجتماعی و البته ترافیک دسک تاپ و موبایل را ردیابی کنید .

این سایت همچنین میزبان یک ابزار تحقیقاتی محبوب کلمات کلیدی است. یک کلمه یا عبارت وارد کنید و این جستجوگر جستجوگر جستجو ، میزان جستجو ، پتانسیل ، دشواری و شرکت های رقیب خود را که قبلاً رتبه بندی آن را به شما نشان می دهند ، می گوید.

SEMrush همچنین کلمات کلیدی مرتبط را توصیه می کند و به شما کمک می کند تا یک استراتژی کلمه کلیدی ایجاد کنید. این به این معنی است که دنبال کلمات کلیدی longtail یا کلمات کلیدی حاوی بیش از سه کلمه بروید.

این تنها یکی از ویژگی های SEMrush است. همچنین می تواند یک ممیزی یا وب سایت شما را انجام دهد ، که کیفیت و کمیت بک لینک ها را بررسی می کند.

مرتبط:  مخاطبان موبایل آینده شما هستند

Google Keyword Planner

اگرچه تجزیه و تحلیل SEO برای  ،  و  به طور فزاینده ای اهمیت پیدا می کند ، بیشتر کارآفرینان عمدتاً به نحوه نمایش محتوای آنها در Google توجه دارند.

برای دسترسی به تمام قابلیت های Google Keyword Planner به یک حساب Google  نیاز دارید . با این حال ، برنامه کلمات کلیدی Google در واقع برای هر کسی که دارای حساب Google است رایگان است.

این ابزار SEO دارای دو قابلیت اصلی است: کشف کلمات کلیدی و بررسی معیارهای کلمات کلیدی.

در حالت اول ، کلمات متصل به صنعت خود را وارد می کنید ، که برای آنها Google لیستی از کلمات کلیدی پیشنهادی را به شما ارائه می دهد. این شامل تقریبی نتایج جستجو ماهانه ، برآورد هزینه هر کلیک و رقابت است.

در مرحله دوم ، می توانید از Google Keyword Planner برای مقایسه تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی استفاده کنید. این تعداد نمایش و کلیک برای یک تبلیغ سی روزه را نشان می دهد که یک کلمه کلیدی خاص را هدف قرار می دهد.

همچنین به شما نشان می دهد که هزینه همه اینها چقدر است.

البته ، هدف اصلی بهینه سازی موتور جستجو جلوگیری از پرداخت هزینه تبلیغات است ، می تواند مفید باشد که می دانید این ترافیک چقدر هزینه دارد - و با یک استراتژی بهینه سازی موفق چه مقدار پس انداز می کنید .

مرتبط:  بیشترین بهره را از برنامه کلمات کلیدی Google ببرید

Ubersuggest

آیا می خواهید بدون سرمایه گذاری در ابزار SEO در مورد کلمات کلیدی اطلاعات کسب کنید؟ Ubersuggest یک برنامه رایگان است که به شما امکان می دهد داده های مربوط به کلمه کلیدی یا نام دامنه را جمع آوری کنید.

به طور خاص ، Ubersuggest حجم یک کلمه کلیدی ، متوسط هزینه هر کلیک و درجه بندی برای آن دشوار است. همچنین کلمات کلیدی مرتبط با دم طولانی را پیشنهاد می دهد و رتبه بندی سایت برتر برای کلمه ای که وارد کرده اید را نشان می دهد.

اگر URL را در Ubersuggest وارد کنید ، این کلمات کلیدی و بازدیدهای ارگانیک آن سایت را نشان می دهد. این جستجوگر سئو همچنین تعداد پیوندهای وب سایت را کمی می کند و می تواند روند بهینه سازی موتور جستجو در آن سایت را طی چند ماه ردیابی کند.

کلید واژه

Keyword.io یک جستجوگر SEO برای اجرای تحقیقات کلمات کلیدی در تعدادی از سیستم عامل های مختلف از جمله Google ، Amazon ، Youtube ،   و  . اگر به دنبال کلمات کلیدی فراتر از Google هستید ، Keyword.io یک نقطه شروع مفید است.

هنگامی که یک کلمه کلیدی را تایپ کردید و منطقه خود را انتخاب کردید ، Keyword.io لیستی از صدها کلمه کلیدی longtail مربوط به ورودی شما ایجاد می کند که می توانید فیلتر کنید. می توانید به طور خاص به کلمات کلیدی ویکی پدیا نگاه کنید ، یا از طریق سیستم عامل های دیگر جستجو کنید.

برای صادر کردن آن لیست و دیدن حجم جستجوی ماهانه و کلمات کلیدی مرتبط ، باید در گزینه Keyword.io سرمایه گذاری کنید.

تجزیه و تحلیل SEO برای ایجاد لینک

یکی دیگر از م componentلفه های مهم بهینه سازی وب سایت شما ایجاد دامنه خارج از صفحه دامنه است . به عبارت دیگر ، چگونگی پیوند وب سایت های دیگر به سایت شما بر نحوه مشاهده Google سایت شما تأثیر می گذارد. هرچه سایت شما بک لینک بیشتری داشته باشد ، منابعی که Google شما را در نظر می گیرد بهتر است.

بخاطر داشته باشید که پیوندها همه ارزش ندارند. هرچه رتبه دامنه یک صفحه دیگر بالاتر باشد ، پیوند لینک آنها به سایت شما با ارزش تر است.

Moz Link Explorer

علاوه بر راه اندازی یک وبلاگ ، Moz نرم افزار بهینه سازی موتور جستجو را ارائه می دهد.

Moz دارای یک جعبه ابزار SEO است که می تواند وب سایت شما را بررسی کند دارای یک ابزار Keyword Explorer است. این شامل معیارهای کلیدی کلیدی مانند حجم جستجوی ماهانه و تجزیه و تحلیل SERP ، به معنای بررسی سه وب سایت برتر برای آن کلمه کلیدی است.

Moz همچنین دارای یک ابزار Link Explorer است ، که مشکلاتی را در ساختار یک وب سایت پیدا می کند. آیا Google تمام پیوندهای شما را نمایه سازی می کند ؟ چگونه بک لینک ها روی نمره دامنه شما تأثیر می گذارند؟ از ساختار پیوند رقابت خود چه می توانید یاد بگیرید؟ جستجوگر SEO Moz می تواند همه این داده ها را ارائه دهد.

اندازه گیری میزان ترافیک با جستجوگر جستجوگرها

اندازه گیری ترافیک ارگانیک - تعداد افرادی که وب سایت شما را از طریق جستجو بدون تبلیغات پیدا می کنند - تنها راهی است که می دانید رویکرد شما برای بهینه سازی موتور جستجو موثر است.

کنسول 

یک روش عالی برای دانستن اینکه آیا SEO شما در Google کار می کند این است که مستقیماً این اطلاعات را از Google دریافت کنید.

کنسول جستجوی Google همه آنچه را که باید درباره چگونگی نمایش یک وب سایت در جستجوی Google بدانید به شما نشان می دهد. این بدان معنی است که هر چند وقت یکبار در Google نشان داده می شود و برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می شود. همچنین میزان کلیک شما را نشان می دهد.

علاوه بر این ، Google Search Console قابلیت نمایه سازی احتمالی یک وب سایت ، مشکلات اسپم و اینکه کدام سایت ها به سایت شما پیوند دارند را تجزیه و تحلیل می کند. همه این قابلیت ها رایگان است.

بهترین ابزارهای جستجوگرها برای حسابرسی وب سایت شما

مطمئن نیستم از کجا با بهینه سازی موتور جستجو شروع کنیم یا کارهایی که باید بعد انجام دهید؟ تنها راه برای بهبود سئوی وب سایت خود این است که بفهمید برای بهبود چه چیزی لازم است. این کار با حسابرسی وب سایت شما آغاز می شود.

ممیزی وب سایت زمانی است که شما از برنامه ای برای جستجوی وب سایت خود به روشی که Google استفاده می کند استفاده می کنید.

این به معنای یافتن خطاهای بزرگ و آسان برای رفع اشکال در سایت شما ، تعیین کمیت داده های جستجوی ارگانیک و تجزیه و تحلیل لینک ها است . ممیزی معمولاً عواملی مانند سرعت بارگذاری صفحه ، کیفیت محتوا و برچسب های HTML را در نظر می گیرد.

بیشتر ابزارهای این لیست دارای ویژگی حسابرسی به عنوان بخشی از جستجوگر جستجوگرها هستند. اما نرم افزارهای مختلف می توانند اطلاعات متناقضی به شما بدهند. این بدان معنی است که در انجام تجزیه و تحلیل سئو با چندین برنامه ارزش وجود دارد ، اما این اطلاعات به یک اندازه معتبر نیستند.

اهرفس

Ahref یکی از جامع ترین ابزارهای سئو برای حسابرسی وب سایت شماست. در عرض چند ساعت ، Ahrefs تمام صفحات وب سایت شما را خزیده و گزارشی از آن ایجاد می کند.

جستجوگر جستجوگر Ahref شامل طیف گسترده ای از ویژگی ها است ، شروع با یک رتبه بندی کلی سلامت سایت که از لحاظ گرافیکی با ممیزی های قبلی وب سایت شما مقایسه می شود.

یکی دیگر از ویژگی های مهم در مورد حسابرسی وب سایت شما ، درک نحوه کار پیوندهای خارجی و داخلی شما است . Ahrefs 404s ، صفحات بارگیری آهسته ، صفحات یتیم و صفحات شکسته را پیدا خواهد کرد.

همچنین به موضوعات وب سایت داخلی از جمله کیفیت محتوا می پردازد. آیا تعداد کلمات به اندازه کافی زیاد است؟ آیا وب سایت دارای محتوای تکراری است؟ Ahrefs می تواند این مسائل را نیز شناسایی کند.

حسابرسی سایت Ahref تنها یکی از ابزارهای SEO آن است. یک بسته شامل جستجوگر کلمات کلیدی ، کاوشگر محتوا و یک سایت کاوشگر است. کاوشگر سایت داده های مربوط به کلمات کلیدی ، ترافیک ، پیوندها و موارد دیگر را در طول زمان برای هر وب سایت - از جمله رقابت شما - فراهم می کند.

بهترین جستجوگرهای جستجوگرها در بازار

نادیده گرفتن م onlineلفه آنلاین کارآفرینی دیگر یک گزینه نیست. و با توجه به قیمت تبلیغات گوگل ، ایجاد استراتژی SEO بیش از هر زمان دیگری مهم است.

این به معنای داشتن بهترین ابزارهای جستجوگرها برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، اندازه گیری میزان بازدید ، درک رقابت و حسابرسی وب سایت شما است. برای کسانی که تازه در تجزیه و تحلیل سئو جستجو می کنند ، ابزاری رایگان برای کسب اطلاعات در مورد کلمات کلیدی ، پیوندها و چگونگی ساختار دیگران توسط وب سایت ها ، مکانی عالی برای شروع است. اما برای نتایج طولانی مدت ، ارزش سرمایه گذاری در یک جستجوگر سئو پرداخت شده را دارد ، بنابراین می توانید ببینید چه چیزی طولانی مدت کار می کند.

موفقیت در جستجوگرها به معنای ایجاد تغییرات ، پیگیری نتایج آنها با گذشت زمان و به خاطر سپردن این است که باید یک بار دیگر الگوریتم های Google استراتژی خود را تطبیق دهید.

 
 
 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی