• سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • slider responsiveسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
joomla slider by WOWSlider.com v7.7
پنج شنبه, 29 -2668 12:33

سئو موزیک و موسیقی سئو

نوشته شده توسط
امتیاز به این مطلب
(0 رای)
ارژنگ ارژنگ ارژنگ

سئو موزیک و موسیقی سئو

این مقاله راجع به ارزش سئو و تاثیر آن در موسیقی و بازاریابی گوگل بوده و نشانگر اهمیت سئو در موزیک و موسیقی و معرفی آن به همگام میباشد.

در زمان انتشار این پست ، من در جستجوی بازاریابی به مدت ۳ سال و ۲۴ روز متخصص بوده‌ام ( این یک محاسبه ساده است که از زمانی که اولین دوره SEO را در آغاز ژانویه ۲۰۱۴ شروع کردم، یک محاسبه ساده بوده‌است. اگرچه قبلا چندین بار وارد بازاریابی دیجیتال شده بودم، که در همان زمان بود که تصمیم گرفتم در دنیای موتورهای جستجو به درستی حرکت کنم.

در کنار شغلم در بازاریابی دیجیتال، همیشه شور و شوق برای موسیقی داشته‌ام. من ۱۶ سال است که گیتار را بازی کرده‌ام، در چندین باند تور بازی کرده و حتی در یک موضوع مربوط به موسیقی در جولای ۲۰۱۲ فارغ‌التحصیل شده‌ام.

با این دو موضوع موازی با یکدیگر، من همیشه به این موضوع علاقه‌مند بوده‌ام، به خصوص از زمانی که digitalisation باعث شده صنعت موسیقی به طور کامل مدل کسب‌وکار خود را در طول یک دهه یا بیشتر تغییر دهد.

اگرچه من با چندین متخصص کسب‌وکار موسیقی در صنعت بازاریابی جستجو آشنا شده‌ام و کار کرده‌ام، به ندرت کسی را در صنعت موسیقی پیدا می‌کنم که واقعا از نظم و انضباط استفاده می‌کند. این طور نیست که این اتفاق نیفتاده است ، من به احتمال زیاد کسب و کارها از بخش‌های دیگر را پیدا می‌کنم که از بازاریابی جستجوی ارزش برای کسب‌وکار شان قدردانی می‌کنند. برای بسیاری از افراد حرفه‌ای موسیقی، مثل این است که دنیای جستجو یک راز باقی می‌ماند.

بنابراین من این پست را نه تنها از لذت شخصی خودم برای هر دو موضوع نوشته‌ام، بلکه برای مطلع کردن کسانی که در کسب‌وکار موسیقی کار می‌کنند ، چطور می‌توانند از جستجو برای توسعه استراتژی کلی خود استفاده کنند.

 

  • سئو موزیک×
  • سئو موسیقی×
  • سئو سایت موزیک×
  • سئو سایت موسیقی×
  • بازاریابی سئو×
  • سئو و بازایابی×
  • ارزش سئو در بازایابی×
  • تاثیر بسزای سئو در بازار×
  • چگونه با سئو بازاریابی کنیم×
  • معرفی سایت موسیقی توسط سئو×

 طراحی سایت موزیک و موسیقی

واقعیت این است که، اگرچه مهم است ، رسانه اجتماعی نیاز ندارد تنها یک کانال بازاریابی تجاری باشد. مطالعات موردی بیشماری در این زمینه رخ داده‌است که ثابت می‌کنند جستجو ارزش می‌تواند به خط پایین کسب‌وکار موسیقی بیانجامد، بازاریاب‌های موسیقی فقط باید نظم را درک کنند تا دقیقا در جایی که در داخل قیف بازاریابی صنعت قرار می‌گیرد ، گیج شوند. با توجه به این موضوع، این یک راهنمای مبتدی برای استفاده از بازاریابی موتور جستجو ( SEM )، و به طور خاص، بهینه‌سازی موتور جستجو ( SEO ) برای تجارت موسیقی را در نظر بگیرید. من این راهنما را در نظر می‌گیرم که برای دو هنرمند و هم برای کسب و کاره‌ای موسیقی مبتنی بر خدمات قابل‌اجرا باشد تا شما بتوانید آن را در هر جایی که در داخل این صنعت قرار دارید ، مفید بیابید.

چرا هنرمندان و کسب و کاره‌ای موسیقی باید بازاریابی جستجو را در نظر بگیرند

گوگل در ماه مه سال ۲۰۱۶ فاش کرد که هر سال حداقل ۲ تریلیون جستجو را کنترل می‌کنند. این معادل با ۱۶۷ میلیارد در هر ماه و ۵.۵ میلیارد در روز است؛ بدون شک مقدار زیادی فعالیت برای یک وب سایت است.

علاوه بر این، موتورهای جستجو همچنان محرک اصلی ترافیک وب هستند، به گفته SimilarWeb، و ۲۹ ٪ کل ترافیک ارجاعی در وب را تشکیل می‌دهند. اگرچه ممکن است در ابتدا نسبتا کوچک به نظر برسد، این یک آمار شگفت‌انگیز است که با توجه به اینکه رسانه‌های اجتماعی تنها ۶ ٪ از کل ترافیک ارجاعی را تشکیل می‌دهند.

هنگامی که شما این دو آمار را با هم جفت می‌کنید، قطعا شکی نیست که موتورهای جستجو به عنوان روش اولیه ناوبری وب برای همه کاربران، در همه جا عمل می‌کنند. بنابراین منطق تمرکز بر روی موسیقی SEO به طور نسبتا self: اگر اکثر کاربران وب از موتورهای جستجو برای هدایت وب استفاده کنند، به دنبال آن است که به عنوان بازاریاب‌های موسیقی، شما باید در میان آن‌ها باشید.

ویژگی ارزشمند دیگر موتورهای جستجو، ماهیت ترافیکی است که آن‌ها به آن اشاره می‌کنند. در نهایت، این امر ترافیک را مستقیما به ویژگی وب شما هدف قرار می‌دهد. مصرف کنندگان از موتورهای جستجو برای پیدا کردن فعال خدمات و موسیقی که شما پیشنهاد می‌کنید ، استفاده می‌کنند ، بنابراین مهم است که در محیط حضور داشته باشید تا به طور بالقوه آن ترافیک را ثبت کنید. موتورهای جستجو فوری هستند و مخاطبین هدف خود را مستقیما به سایت شما منتقل می‌کنند.

نکته پایانی که هنرمندان و کسب و کاره‌ای موسیقی باید در نظر بگیرند بهترین عملکرد SEO با توجه به فعالیت بازاریابی دیجیتال است. بازاریابی جستجو ذاتا به چندین رشته بازاریابی مرتبط است، از وب سایت عمومی که در بازاریابی محتوا، رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی دیجیتال استفاده می‌شود . با سرمایه‌گذاری در جستجو به عنوان یک بازاریاب موسیقی، شما را تشویق می‌کند که با استراتژی کلی کلی خود یکپارچه شوید. راه‌اندازی برنامه راه‌اندازی Spotify در سال ۲۰۱۱ نمونه‌ای عالی از این امر است ، چرا که از کانال‌های تلفیقی متعدد و استراتژی‌هایی برای کمک به راه‌اندازی موفقیت‌آمیز خدمات streaming استفاده کرده‌است. در میان این استراتژی‌ها بازاریابی influencer و روابط‌عمومی دیجیتال بوده‌است. بنابراین مضحک است که این فکر زاییده فکر یکی از SEO قبلی است، شکیل خان. ( من از گرایش من در ترسیم نتیجه‌گیری‌های خودم در اینجا قدردانی می‌کنم؛ موفقیت s مشخصا مربوط به چندین عامل است، نه فقط این حقیقت که آن‌ها یک SEO دارند. با این حال، این امر باید با موفقیت این نکته را روشن کند که SEO می‌تواند رشته‌های بیشتری به دماغه بازاریابی دیجیتال شما بدهد ) .

به رابطه جستجو با بازاریابی دیجیتالی شبیه رابطه تیوری موسیقی با songwriting فکر کنید؛ کسانی که می‌دانند این رابطه به طور حتم به عنوان یک پزشک در کل به خوبی شناخته شده‌است.
هنرمندان و کسب و کاره‌ای موسیقی باید شروع کنند ?

یک وب سایت ( یا اگر واقعا لازم باشد ، یک app موبایل - این رتبه نیز وجود دارد ). هنرمندان به خصوص تمایل دارند که تنها به رسانه‌های اجتماعی خود تکیه کنند و کانال‌های پخش را پخش کنند تا حضور آنلاین آن‌ها را تشکیل دهند. شما به جایی نیاز دارید که همه اینها را مستحکم کنید و جایی پیدا کنید تا شنوندگان تان را با تجربه‌ای منحصر به فردی فراهم کنید که آن‌ها را با یک مغازه یک توقف برای تمام لوازم جانبی مرتبط با برند شما تامین می‌کند.

وب سایت‌ها قطعه قدرتمندی از املاک و مستغلات هستند که یک مقدار فوق‌العاده انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهند. هیچ خط‌مشی حزبی دیگری شما را قادر می‌سازد تا کنترل زیادی بر هویت بصری شما داشته باشد و هیچ خط‌مشی دیگری به شما این امکان را نخواهد داد که آن مقدار کسب مشتری را حفظ کنید. به عنوان مثال، تنها شما صاحب کارت خرید خود، آدرس ایمیل و دیگر اطلاعات شخصی قابل‌دستیابی هستید. با بازاریابی دیجیتال، داده‌های جمعیتی بسیار ارزشمند هستند ، بنابراین ضروری است که شما مال خود را داشته باشید. با استفاده از یک وب سایت، شما می‌توانید حتی می‌توانید از طریق گوگل ادوردز و یا رسانه‌های اجتماعی برای نگهداری بلندمدت و ارزش مشتری بهره ببرید.

با ایجاد وب سایت، من به شدت توصیه می‌کنم از برنامه‌های رایگان مانند Wix و Moonfruit اجتناب کنم. در عوض، راه‌حل‌های مناسب تری مانند آن‌هایی که در سایت WordPress.org و Bandzoogle موجود هستند را انتخاب کنید. با پشتیبانی مناسب Bandzoogle در مورد موسیقی SEO و محدوده تاثیر گذار WordPress.org، شما قادر خواهید بود یک راه‌حل وب بسیار حرفه‌ای را در هر کدام از این دو سیستم‌عامل که در واقع روی سکوهای وب سایت رایگان نیستند ، به دست آورید. کسب‌وکار شما و / یا گروه شما زندگی شما است ، بنابراین مهم است که از آن به درستی، هم به صورت آنلاین و هم آفلاین مراقبت کنید.
صفحه نتایج جستجوی موتور جستجوی ( SERP ) integrations

چیزی که در مورد موسیقی SEO برای هنرمندان بسیار مهم است، مقدار بسیار زیادی از محتویات گوگل است که کاربران آن‌ها را برای جستجوهای منتهی به هنرمند معرفی می‌کند. از نمودار دانش تا به تاریخ سفر، ماهی با یاد گرفتن این که چگونه این ترکیب SERP را تشویق می‌کند به باند شما کمک خواهد کرد تا نوردهی بیشتری را بر روی موتورهای جستجو به دست آورند. دوباره، با استفاده از Polica به عنوان مثال، در اینجا چند ترکیب SERP موجود برای هنرمندان وجود دارد. لطفا توجه داشته باشید که اینها روی هر دو رومیزی desktop و mobile قابل‌مشاهده هستند؛
چگونه هنرمندان می‌توانند از ترکیب SERP بهره‌مند شوند ?

مقدار SERP که برای هنرمندان در دسترس است مسلما کمی ترسناک است. در میان تمام مسئولیت‌های دیگری که یک هنرمند مستقل باید از آن مراقبت کند، به نظر می‌رسد که این گروه‌ها در حال حاضر نیاز به نگرانی خود با اعمال مربوط به طراحی وب دارند. خوشبختانه، این لزوما اینطور نیست. ترویج این ترکیب برای گروه شما بیش از حد دشوار نیست و نیاز به اجرای بسیار کمی فنی دارد. بسیاری از آن‌ها حتی نگران بازاریابی دیجیتال ساده هستند .

ترویج این ترکیب برای گروه شما واقعا بسیار دشوار نیست و نیاز به اجرای تکنیکی بسیار کمی دارد. بسیاری از آن‌ها حتی نگران شیوه‌های ساده بازاریابی دیجیتال هستند. به خاطر داشته باشید، واژه فعال در اینجا " تشویق " است. متاسفانه به خاطر ماهیت SEO، هرگز نمی‌توانید چیزی را تضمین کنید. شما تنها می‌توانید سیگنال‌ها را افزایش دهید که می‌دانید الگوریتم Google برای رسیدن به نتایجی که نیاز دارید به دنبال آن است. با توجه به این موضوع، از فرایندهای زیر استفاده کنید تا بر ترکیب SERP بیشتر برای گروه شما تاثیر بگذارد:
ایجاد پروفایل های مربوط به ویژگی‌های گوگل

اگرچه این روش توسط گوگل تایید نشده است، دلیل آن کاملا سالم است. اگر گروه شما قبلا بخشی از اکوسیستم گوگل است، این احتمال وجود دارد که الگوریتم جستجوی آن بهتر تشخیص داده شود و شما را به عنوان یک گروه درک کند. از آنجا، راحت‌تر است که محتویات خود را از طریق SERPs بکشید. روشن است که ترکیب چند سکو در SERPs یک تمرکز کلیدی برای گوگل محسوب می‌شود و این تصادفی نیست که ویژگی‌های مالکیت گوگل در خط مقدم آن قرار دارند. به طور خاص، من به فهرست موسیقی گوگل پلی " اشاره می‌کنم که در آلبوم منتشر شده ریچ Cards و videos یوتیوب ( همانطور که قبلا دیده شد ) استفاده شد. برای راه‌اندازی این قابلیت، به دنبال آن است که محتوای شما باید به درستی بر روی این سکوها با اطلاعات مربوطه برچسب زده شود. اگر چه شما می‌توانید خودتان را به راحتی آپلود کنید، می‌توانید از خدمات توزیع دیجیتال مثل آن‌هایی که در گوگل پخش می‌شوند ، استفاده کنید.

فراموش نکنید که یک پروفایل برند در گوگل پلاس ایجاد کنید. من از استفاده این سکو در طول سال‌ها به میزان قابل‌توجهی کاهش‌یافته است، اما برای تقویت احساسات دن Shure، تعجب می‌کنم اگر این داده‌ها توسط گوگل مورد استفاده قرار نگیرد تا نتایج نمودار دانش را تحت‌تاثیر قرار دهد.

در رسانه‌های اجتماعی فعال باشید

به منظور داشتن پروفایل های وب سایت‌های ارتباط جمعی شما به نمودار دانش کشیده شده‌است ، این به دنبال آن است که شما در واقع باید در پلت فرم‌های مرتبط فعال باشید. ما قبلا درباره اهمیت YouTube و گوگل پلاس بحث کرده‌ایم ، پس حالا وقت آن است که اطمینان حاصل کنید که تمام حساب‌های شما آماده هستند. تویی‌تر و فیس بوک مشخصا حیاتی هستند، اما هم چنین برای اینستاگرام رایج است که به خوبی کشیده شوند. برای تشویق آیکون های اجتماعی به نمودار دانش خود، این حداقل کاری که شما نیاز دارید به اضافه کردن تفصیلی بر روی نمودار دانش، یک پروفایل تویی‌تر به شما این امکان را می‌دهد که از چرخ carousel تویی‌تر استفاده کنید که گاهی می‌تواند در SERPs برای جستجوهای معتبر ظاهر شود، همان طور که قبلا نمایش داده شد .

علاوه بر افزایش تفصیلی بر روی نمودار دانش، پروفایل تویی‌تر به شما امکان می‌دهد تا از چرخ carousel تویی‌تر استفاده کنید که گاهی می‌تواند در SERPs برای جستجوهای معتبر ظاهر شود، همان طور که قبلا نمایش داده شد.

برای بهترین روش، سعی کنید تا وب سایت‌های ارتباط جمعی خود را از طریق نشانی‌های اینترنتی فرمت بندی شده مشابه به آدرس وب سایت خود داشته باشید. به عنوان مثال، اگر حوزه شما thisispolica.com باشد ، حساب کاربری فیس بوک و Twitter شما باید به ترتیب از طریق facebook.com/thisispolica و twitter.com/thisispolica وجود داشته باشد. دوباره، این کار دوباره به موتورهای جستجو کمک خواهد کرد تا ارتباط بین پروفایل های رسانه‌های اجتماعی شما، وب سایت شما و نام گروه شما را درک کنند.
آغاز با تحقیق کلید واژه

تحقیقات کلیدواژه عبارتند از نان و کره SEO و کسب‌وکار موسیقی شما می‌تواند از این رشته برای اطلاع‌رسانی به ساختار محتوای سایت شما استفاده کند. این فرآیند شناسایی دقیق صفحات شما به منظور انجام خوب در جستجو است. این فرض ساده است؛ اگر حجم جستجو در اطراف یک موضوع مرتبط وجود داشته باشد ، سایت شما باید شامل یک صفحه باشد تا کلید واژه را به درستی مورد هدف قرار دهد.

در این موقعیت، شما می‌توانید به کلیدواژه Google مراجعه کنید تا دقیقا بدانید که کاربران چه موضوعاتی در جستجوی سرویس کسب‌وکار موسیقی شما هستند. با ورود به کلیدواژه های بذر خود شروع کنید، به عنوان مثال آن‌هایی که most از کسب‌وکار موسیقی شما هستند، دیدن اینکه چه موضوعات دیگری ممکن است مرتبط باشند.

به خاطر بحث، بیایید تحقیق کلید واژه برای یک کسب‌وکار موسیقی را انجام دهیم که چیزی ساده را ارایه می‌دهد، به عنوان مثال، یک استودیوی ضبط برای نوازندگان و گروه‌هایی که در بریستول مستقر هستند . برای شروع، " استودیوی ضبط " و " ضبط استودیوی ضبط " به Google Keyword Planner کلیک کنید تا مشخص کنید که سایت شما چه موضوعاتی می‌تواند در مورد آن صحبت کند. در زیر یک نمونه از آنچه محصول شما می‌تواند به طور معمول به نظر برسد آورده شده‌است:

 

 

خوانده شده 392 بار آخرین اصلاح در تاریخ یکشنبه, 28 مرداد 1397 11:20
بیشتر در این مجموعه: « ارتباط سئو جوملا و سئو »

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

امار بازدید سایت

0460511
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
1856
2854
19058
19058
54974
102625
460511

پیش بینی امروز
4848

6.45%
2.06%
0.50%
0.20%
0.02%
90.78%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):46
46 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست

آی پی شما54.198.52.82