واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.
سئو چیست و چه اهمیتی دارد
سئو چیست؟سئو چه اهمیتی برای کار و کسب دارد؟در این صفحه در باره اهمیت سئو صحبت میکنیم.
سئو مخفف بهینهسازی موتور جستجو میباشد . سئو فرآیند برداشتن گامهایی برای کمک به یک وب سایت یا قطعه محتوا در گوگل است .
تفاوت کلیدی بین سئو و تبلیغات پرداختشده این است که سئو شامل رتبهبندی " ارگانیک " است، که به این معنی است که شما نباید در آن فضا باشید . برای سادهتر کردن آن ، بهینهسازی موتور جستجو به معنی گرفتن یک قطعه از محتوای آنلاین و بهینهسازی آن است، بنابراین موتورهای جستجو مانند گوگل آن را به بالای صفحه نمایش میدهند زمانی که فردی به دنبال چیزی میگردد .
به این روش نگاه کنید . زمانی که یک فرد از انواع " vegan " به گوگل استفاده میکند ، احتمالا ً به دنبال یک دستورالعمل ، مواد اولیه ، و دستورالعمل در مورد نحوه ایجاد آن هستند . اگر مقالهای درباره درست کردن گیاهخواری منتشر کردید ، از مردم بخواهید که دستورالعمل شما را پیدا کنند . برای هر کسی که آن را پیدا کند ، باید بیش از همه وب سایتهای دیگر را با دستور العملها برای lasagna گیاهی پیدا کنید . این کار آسانی نیست ، اما این همان چیزی است که بازاریابی سئو درباره آن انجام میدهد .
اجازه دهید آن را حتی بیشتر رها کنیم : اکثر جستجوهای آنلاین با یک موتور جستجو مانند گوگل آغاز میشوند . در واقع ، ۷۵ درصد از این جستجوها در گوگل آغاز شدهاست .
سئو کلاه سفید در برابر سئو کلاه سیاه
نیل پاتل سئوکار حرفه ای و معروف در این باره چنین میگوید که:
من همیشه بازی کارآفرینی بلند مدت را بازی کردهام , و معتقدم راه رفتن هم همین است . با این حال , این مورد همه صادق نیست . بعضی از مردم ترجیح میدهند که منافع سریع را بگیرند و به چیز دیگری بروند .
وقتی نوبت به سئو است ، اغلب به آن " کلاه سیاه سئو " اشاره میشود . کسانی که کلاه سیاه را اجرا میکنند ، دوست دارند از تاکتیکهای موذیانه مانند stuffing کلید واژه استفاده کنند و link را به سرعت به رتبه سرعت تبدیل کنند . ممکن است برای مدت کوتاه کار کنید و کمی ترافیک به سایت خود تبدیل کنید ، اما بعد از مدتی ، گوگل به شما ضربه میزند و حتی در لیست سیاه سایت شما قرار میگیرد ، بنابراین شما هرگز رتبه را پیدا نخواهید کرد.
از طرف دیگر ، سئو به منظور ایجاد یک کسبوکار آنلاین پایدار است . اگر به این روش سئو را انجام دهید ، بر روی مخاطبین انسانی خود تمرکز خواهید کرد .
شما سعی خواهید کرد تا بهترین محتوای ممکن را به آنها بدهید و آن را به راحتی با بازی با توجه به قوانین موتور جستجو به راحتی در دسترس قرار دهید .
سئو کلاه خاکستری از نظر نیل پاتل
نیل پاتل در باره سئو خاکستری اینگونه میگوید که:
اما سئو به عنوان کلاه خاکستری وجود دارد . این به این معنی است که آن به اندازه سفید خالص نیست ، اما به اندازه روشهای کلاه سیاه فریبکار نیست . شما سعی نمیکنید کسی را گول بزنید و یا عمدا ً سیستم را با کلاه خاکستری بازی کنید . با این حال ، شما سعی دارید که یک مزیت متمایز داشته باشید .
ببینید ، استانداردهای گوگل به اندازه آنچه از شما انتظار دارند ، واضح نیستند . بسیاری مواقع ، ممکن است حتی چیزهای متناقض هم بگویند . به عنوان مثال گوگل میگوید که آنها طرفدار وبلاگ نویسی مهمان نیستند تا لینکها را بسازند .
حالا ، چه چیزی در مورد وبلاگ نویسی برای رشد برند شما وجود دارد ؟ چه میشود اگر این کار را برای ایجاد آگاهی انجام دهید ، ترافیک با کیفیت بالا را به سایت خود بیاورید و یک نام خانگی در این صنعت پیدا کنید ؟
در دنیای سئو ، این خیلی مهم نیست که چه کار میکنید ، اما چطور این کار را انجام میدهید . اگر پستهای مهمان هایی را در سایتهایی خرید میکنید که هیچ ارتباطی با جایگاه شما و spamming یک دسته از لینکها ندارند ، شما میخواهید جریمه شوید . اگر شما مشاغل منحصر به فردی ایجاد میکنید که برای خوانندگان در سایتهایی که مربوط به شما هستند ، برایتان ارزشی فراهم کند، خوب خواهد بود ، و عصاره پیوند به خوبی به محل شما جاری خواهد شد .
با 4 اصل محتوای سئو آشنا شویم
برای داشتن یک محتوای خوب در جهت ارتقای رتبه سئو و رسیده به صفحه اول گوگل باید 4 اصل مهم را در ایجاد محتوا در نظر بگیریم.
این 4 اصل عبارتند از
- هدف کاربر را درک کنید : باید بدانید خواننده در هنگام فرود بر روی صفحه شما چه میخواهد انجام دهد .
- تهیه یک آواتار مشتری : شما هم باید بدانید خواننده تان چه کسی است , چه چیزی دوست دارند , و چرا آنجا هستند .
- متن را بشکنید : افراد دارای ابعاد توجه کوتاه هستند , و نوشتن دیوارهای عظیم متن دیگر کارساز نیست ; شما باید آن را با مقدار زیادی از headers و تصاویر بشکنید .
- آن را عملی کنید : هیچ چیز بدتر از خواندن یک قطعه از محتوا وجود ندارد و تمام چیزهایی که نیاز دارید انجام دهید را ندارد . محتوای شما باید کامل باشد ، اما باید به سوال پاسخ دهد ، " حالا چه ؟ آیا خواننده هر چیزی که نیاز دارند را دارد وقتی که مقاله شما را تمام میکنند ؟
جستجوی کلیدواژه در سئو از نگاه نیل پاتل
ما فقط به طور خلاصه بر روی تحقیق کلمه کلیدی دست یافتیم که آنچه را که شما سایت خود مینامید و یا نحوه توصیف برند خود را دیکته میکند .
کلمات کلیدی حتی نحوه ایجاد ارتباط را مشخص میکنند ، از جمله همه چیز از تاکتیکهایی که برای اجرای آنها انتخاب میکنید . یک اشتباه رایج دیگر این است که آنها متوقف میشوند .
شاید آنها وب سایت آنها را طراحی مجدد کرده و یا با یک کمپین بازاریابی جدید بیرون بیایند . آنها این کار را برای یک یا دو هفته انجام میدهند ، صفحات خود را به روز میکنند ، و سپس متوقف میشوند. آنها فکر میکنند که تحقیق کلید واژه ، کار یک و انجام است . در واقع ، دقیقا ً برعکس است . بهترین SEOs به طور مداوم تحقیقات کلیدی در زمینه کلمات کلیدی را انجام میدهند .
این تحقیق به چند دلیل مختلف انجام شدهاست ، اما دو دلیل اصلی این است که در گوگل رتبهبندی شوند و محتوای مرتبط را ایجاد کنند. کلمات کلیدی اغلب میتوانند درها را به سمت الهام باز کنند و به شما بگویند که دقیقا ً چه چیزهایی میخواهند براساس آنچه در جستجوی آن هستند بدانند .
موتورهای جستجو چگونه کار میکنند
حالا زمان آن رسیده که یاد بگیرید چطور موتورهای جستجو مانند Google در واقع کار میکنند .
زمانی که شما به دنبال چیزی در گوگل ( یا هر موتور جستجوی دیگری ) بگردید ، یک الگوریتم در زمان واقعی کار میکند تا شما را به این نتیجه برساند که موتور جستجو بهترین نتیجه را در نظر میگیرد .
گوگل به طور خاص , شاخص " صدها میلیارد " صفحات را اسکن میکند تا مجموعهای از نتایج را پیدا کند که به بهترین شکل به تحقیق شما پاسخ میدهد .
گوگل چطور بهترین نتیجه را تعیین میکند ؟
حتی اگر گوگل کار داخلی الگوریتم خود را براساس ثبت اختراع ثبتشده و بیانیههای گوگل انجام ندهد ، ما میدانیم که وب سایتها و صفحات وب براساس آن رتبهبندی میشوند :
اولین کاری که در زمان نیاز به ایدههای بازاریابی جدید انجام میدهید ، چیست ؟ زمانی که تصمیم میگیرید یک نرمافزار جدید حسابرسی پیدا کنید ، چطور است ؟ یا حتی وقتی یک لاستیک پنچر را در اتومبیل دیدید ؟
شما به گوگل برگردید .
" Impact Plus " گزارش داد که ۶۱ درصد از بازاریابان به نام سئو به عنوان یک اولویت بازاریابی برتر در سال ۲۰۲۱ انتخاب شدند. و بنابراین , این یک حقیقت سرد و سرد است که بدون حضور در گوگل , کسبوکار شما با مبارزهای دشوار روبرو میشود . در این راهنما , شما یک استراتژی برای ایجاد بهینهسازی موتور جستجوی آنلاین تان ( SEO ) کشف خواهید کرد . شما یاد میگیرید که سئو به چه شکل کار میکند , و کاری که شما باید انجام دهید این است که سایت خود را در نتیجه موتور جستجو قرار دهید .