• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page
سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟

سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟

سئو چیست و چه کاربردی دارد اهمیت سئو برای رسیدن به صفحه اول گوگل بسیار حیاتی و ضروری است سئو را بشناسیم.

 
سئو چیست و چرا اهمیت دارد؟
 

احتمالاً صد بار شنیده اید که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک ابزار حیاتی بازاریابی دیجیتال است. اما آیا واقعاً می دانید سئو چگونه کار می کند ؟ حتی اگر درک درستی از آنچه شامل آن می شود داشته باشید ، ممکن است هنوز درک کاملی از این فرایند پیچیده و چند وجهی نداشته باشید.

سئو از عناصر متعددی تشکیل شده است ، و دانستن اینکه آنها چیست و چگونه کار می کنند کلید درک دلیل اهمیت SEO است. به طور خلاصه ، SEO بسیار مهم است زیرا باعث می شود وب سایت شما بیشتر نمایان شود وب سایت شما بیشتر قابل مشاهده است و این به معنای ترافیک بیشتر و فرصت های بیشتر برای تبدیل مشتریان احتمالی به مشتری است. اتمام ابزار جستجوگرها شما می توانید برای بهینه رتبه بندی استفاده .

این همچنین یک ابزار ارزشمند برای آگاهی از نام تجاری ، ایجاد روابط با چشم اندازها و موقعیت خود به عنوان یک متخصص معتبر و قابل اعتماد در زمینه شما است. بنابراین ، در اینجا همه آنچه شما باید در مورد SEO بدانید و چرا موفقیت در دنیای دیجیتالی امروز بسیار مهم است.

عناصر مهم بازاریابی سئو

کلید واژه ها

روزهایی گذشته که کلمات کلیدی تنها تکنیک سئو بودند که اهمیت داشت ، اما این بدان معنا نیست که هنوز مهم نیستند. تفاوت در این است که امروزه ، کلمات کلیدی باید به خوبی مورد تحقیق قرار گیرند ، با دقت انتخاب شوند و در محتوا به صورت عاقلانه مورد استفاده قرار گیرند تا م effectiveثر واقع شوند.

اما دقیقاً کلمات کلیدی چیست؟ کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که مشتریان احتمالی برای یافتن محتوای آنلاین از آنها استفاده می کنند و سپس مارک ها می توانند از آنها برای ارتباط با مشتریانی که به دنبال محصولات و خدمات خود هستند استفاده کنند.

هنگام انجام مراحل کلیدی تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، مهم است که به دنبال مواردی باشید که دارای نرخ جستجوی بالا و رقابت کم هستند و کلمات کلیدی دم کوتاه (مانند سگ ) ، کلمات کلیدی دم بلند (مانند توله سگ تریر برای فروش ) و کلمات کلیدی محلی (مانند توله سگ برای فروش در بوستون ) تا در محتوای شما کار کنند. در کنار یک کلمه کلیدی اصلی یا دانه ای ، باید از کلمات کلیدی ثانویه و ثالث نیز استفاده کنید زیرا همچنان به تجارت شما ارزش می دهند. در نهایت ، از کلمات کلیدی برای بهینه سازی همه عناوین ، URL ها و سایر عناصر SEO درون صفحه استفاده کنید (در مورد آن بعداً ...)

محتوا

محتوا بخش مهمی از سئو است زیرا وسیله ای است که برای دسترسی و جذب مخاطبان استفاده می کنید. دانستن زاویه و ایجاد محتوای متناسب ضروری است.

به عنوان مثال ، اگر صاحب یک مهد کودک هستید و می خواهید دید خود را افزایش دهید ، ممکن است یک سری وبلاگ در مورد باغبانی ، انتخاب گونه های مناسب گیاهان ، راهنمایی های رشد و موارد دیگر منتشر کنید. هنگامی که شخصی که می خواست درباره باغبانی اطلاعات کسب کند به دنبال آن اطلاعات می رفت ، وبلاگ شما ظاهر می شد و شما می توانستید با ارائه اطلاعات ارزشمند با آن مشتری رابطه برقرار کنید. ایده این است که وقتی زمان خرید این گیاه فرا رسید ، شما اولین مهد کودک هستید که به ذهن شما رسید.

محتوای امروز باید آموزشی باشد ، اما همچنین جالب ، مرتبط و قابل اشتراک گذاری است. محتوا به اشکال مختلف ارائه می شود ، از جمله:

 

سئوی خارج از صفحه

سئوی خارج از صفحه شامل بهینه سازی خارجی است که دور از سایت شما اتفاق می افتد و نه در آن.

تکنیک اصلی که برای سئوی خارج از صفحه استفاده می شود ایجاد بک لینک است زیرا پیوندهای با کیفیت به سایت شما از سایت های خارجی به موتورهای جستجو می گویند که سایت شما ارزشمند و با کیفیت است که به ایجاد اقتدار کمک می کند.

تاکتیک های زیادی برای ایجاد ارتباط مجدد وجود دارد ، و برخی از بهترین شیوه های فعلی شامل وبلاگ نویسی مهمان ، ایجاد اینفوگرافیک های زیادی است که بسیار به اشتراک گذاشته می شود و استفاده از بازاریابی تأثیرگذار در محتوای شما.

PS شما می توانید یک راهنمای کامل SEO در داخل و خارج از صفحه را بخوانید تا مطمئن شوید که تفاوت را می دانید و از هر دو بیشترین استفاده را می برید. علاوه بر این ، برخی از کارشناسان در حال حاضر از SEO خارج از صفحه به عنوان " ایجاد شهرت " یاد می کنند.

سئوی محلی

سئوی محلی به طور فزاینده ای اهمیت پیدا می کند زیرا بیشتر مردم از دستگاه های تلفن همراه برای جستجو استفاده می کنند. این روزها 60 درصد از کل جستجوها بر روی دستگاه تلفن همراه انجام می شود و تقریبا نیمی از این جستجوها دارای هدف محلی هستند .

بنابراین ، فرض کنید شما صاحب یک رستوران هستید ، SEO محلی اطمینان می دهد که وقتی مردم منطقه شما به دنبال بهترین رستوران های شهر می گردند ، با سایت شما روبرو می شوند.

همراه با استفاده از کلمات کلیدی محلی ، سایر شیوه های SEO محلی شامل ادعای لیست فهرست ها ، ایجاد صفحات مربوط به مکان برای سایت شما و ایجاد صفحات برای کسب و کار شما (که به آنها صفحات ورودی نیز گفته می شود ) در فهرست های محلی Google My Business و Google Maps می شود.

بازاریابی موتورهای جستجو

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) به تلاشهای بازاریابی پولی اشاره دارد و شامل مواردی مانند تبلیغات بومی ، Google AdWords ، تبلیغات رسانه های اجتماعی ، پرداخت به ازای کلیک (PPC) ، تبلیغات خرید Google ، تبلیغات نمایش داده شده و موارد دیگر است.

اگرچه SEM همیشه جزء اصلی یک استراتژی SEO جامع نیست ، اما جای خود را دارد زیرا می تواند به شما در رسیدن به مخاطبان جدید و بسیار هدفمند کمک کند. همچنین می توانید SEO و SEM خود را با هم کار کنید .

نمونه هایی از فعالیت های تبلیغاتی SEM عبارتند از:

  • کمپین های پولی و هدفمند
  • نسخه مبتنی بر کلمات کلیدی که به طور خاص به کسب و کار یا محصول شما مربوط می شود
  • شاخص های عملکرد مانند نرخ کلیک (CTR) و هزینه هر کلیک (CPC)

درک اهمیت سئو برای مشاغل مدرن

 

قابلیت مشاهده و رتبه بندی

یکی از مهمترین کارکردهای SEO افزایش دید است ، به این معنی که هنگام جستجوی چیزی که شما ارائه می دهید ، مشتریان را برای شما راحت تر می کند. قابلیت مشاهده مستقیماً با رتبه شما مرتبط است.

هرچه رتبه بالاتری در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) داشته باشید ، احتمال بیشتری وجود دارد که مشتریان شما را ببینند و روی سایت شما کلیک کنند ، بنابراین مهم است که رتبه بندی صفحات ارگانیک خود را افزایش دهید . هرچه تلاشهای SEO شما م effectiveثرتر باشد ، رتبه شما بالاتر و دید شما بهتر است ، این امر به ویژه هنگامی اهمیت دارد که در نظر بگیرید یک چهارم از کاربران وب هرگز از اولین SERP کلیک نمی کنند.

ترافیک وب

افزایش ترافیک وب یکی از اهداف اصلی سئو است و وقتی دید و رتبه را افزایش می دهید ، ترافیک را افزایش می دهید. یک لحظه این را در نظر بگیرید: نقطه #1 در جستجوی Google تقریباً 32 درصد از کلیک ها را به دست می آورد و تنها با افزایش یک نقطه در نتایج جستجو می توانید CTR را تا 30.8 درصد شگفت انگیز افزایش دهید.

جام طلایی برای بسیاری از بازاریابان "قطعه برجسته" است که اغلب به عنوان موقعیت 0 شناخته می شود ، زیرا در بالای URL اول رتبه بندی شده است. این معمولاً محتوایی است که از یک صفحه فرود در وبلاگ گرفته شده است و به س questionالی که افراد در جستجوی آن هستند پاسخ می دهد و می تواند کلیک ارگانیک شما را تقویت کند.

بنابراین ، اگر می خواهید افراد بیشتری وب سایت شما را از طریق یک موتور جستجو پیدا کنند ، باید از شیوه های SEO استفاده کنید که به شما کمک می کند در بین پنج موقعیت برتر قرار بگیرید و به طور ایده آل رتبه یک را بدست آورید.

قدرت

اعتبار صفحه (PA) به طور فزاینده ای برای موتورهای جستجو اهمیت دارد زیرا برای کاربران وب اهمیت بیشتری پیدا می کند. در اصل ، اقتدار به این معنی است که وب سایت شما قابل اعتماد ، با کیفیت بالا ، مرتبط است و چیزی برای ارائه دارد.

دامنه نمرات از 1 تا 100 است و هرچه تعداد شما بیشتر باشد ، اعتبار سایت شما بیشتر است. شما می توانید رتبه PA خود را با استفاده از ابزارهایی مانند Moz پیدا کنید و در حالی که تأثیرگذاری بر آن دشوار است ، بسیاری از متخصصان SEO معتقدند که این مربوط به نمایه پیوند است - دریافت پیوندهای خارجی از منابع معتبر و مورد بازدید.

ایجاد تجربه بازدیدکنندگان بهتر

یکی دیگر از دلایلی که سئو بسیار مهم است این است که مدام برای تولید محتوای عالی و بهینه سازی SEO روی صفحه ، قابلیت استفاده از سایت خود را بهبود می بخشید. این یک تجربه یکپارچه و مثبت از مشتری ایجاد می کند.

به عنوان مثال ، وقتی گام هایی را برای واکنشگرا شدن سایت خود برمی دارید ، برای همه بازدیدکنندگان تلفن همراه شما و همچنین افرادی که از لپ تاپ یا دسکتاپ بازدید می کنند ، قابل استفاده است. به طور مشابه ، با افزایش سرعت بارگذاری صفحه ، نرخ پرش خود را کاهش داده و بازدیدکنندگان را تشویق می کنید تا مدت بیشتری در سایت شما هزینه کنند. مصرف کنندگان انتظار دارند که صفحه ای در اسرع وقت بارگیری شود و محدودیت بارگذاری در سه ثانیه گذشته نرسد! او دیگر زمان بار ، بالاتر نرخ گزاف گویی و کمتر تبدیل کنید.

به یاد داشته باشید ، موتورهای جستجو اشتباه پذیر هستند

SEO مهم است زیرا موتورهای جستجو کامل نیستند. اگر اقدامی برای مقابله با شکست های آنها انجام ندهید ، وب سایت شما هزینه آن را پرداخت می کند.

به عنوان مثال ، اگر سایتی ساختار پیوند مناسبی نداشته باشد ، موتورهای جستجو ممکن است سایت را خزنده و فهرست بندی نکنند که می تواند رتبه را پایین بیاورد. خطاهای برنامه نویسی می توانند موتورهای جستجو را به طور کامل مسدود کرده و رتبه سایت شما را بدون توجه به زمان دیگری که برای سایر تلاش های SEO انجام می دهید ، غیرممکن سازد. سایر زمینه های متداول که موتورهای جستجو در آن دچار مشکل می شوند عبارتند از:

  • صفحات تکراری
  • تشکیل می دهد
  • تصاویر ، فلش ، فایل های صوتی ، ویدئو و سایر محتوای غیر متنی
  • زبان و معناشناسی