• ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • css sliderارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
  • ارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتیارژنگ,طراحی سایت,سئو,تبلیغات در گوگل,فروشگاه آنلاین اینترنتی,طراحی سایت صنعتی,مجله دیجیتال,آگهی و نیازمندی,صفحه اول گوگل,هدایای تبلیغاتی
jquery slider plugin by WOWSlider.com v7.7

ارژنگ هاست#ارژنگ وب#ارژنگ گرافیک#دنیای سئو ارژنگ

خدمات طراحی سایت ارژنگ

طراحی انواع سایت های خدماتی،فروشگاهی و صنعتی در مرکز خدمات اینترنتی جام ارژنگ

طراحی وب به طراحی وب سایت‌هایی اشاره دارد که در اینترنت نمایش داده می‌شوند. آن معمولا به جنبه‌های تجربه کاربر از توسعه وب سایت به جای توسعه نرم‌افزار اشاره می‌کند. طراحی وب قبلا بر طراحی وب سایت‌ها برای مرورگرهای دسکتاپ تمرکز داشت؛ با این حال، از اواسط دهه ۲۰۱۰، طراحی مرورگرهای موبایل و تبلت بسیار مهم شده‌است.

 
یک طراح وب در ظاهر، چیدمان، و در برخی موارد محتوای وب سایت کار می‌کند. به عنوان مثال، ظاهر مربوط به رنگ‌ها، فونت و تصاویر مورد استفاده است. صفحه‌بندی به این که چگونه اطلاعات ساختار یافته و طبقه‌بندی می‌شود، اشاره می‌کند. طراحی وب خوب آسان است، از نظر زیباشناسی خوشایند است و برای گروه کاربری و برند وب سایت مناسب است. بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر روی سادگی طراحی شده‌اند، به طوری که هیچ اطلاعات اضافی و عملکردی که ممکن است حواس کاربران را پرت کرده یا اشتباه کند، وجود ندارد. از آنجا که سنگ تاج یک طراح وب سایتی است که برنده می‌شود و اعتماد مخاطبین هدف را افزایش می‌دهد، و از آنجا که ممکن است نکات بالقوه پریشانی کاربر را حذف کند، یک بررسی انتقادی است.
 
دو مورد از رایج‌ترین روش‌ها برای طراحی وب سایت‌هایی است که روی دسکتاپ و موبایل کار می‌کنند و طراحی انطباقی هستند. در طراحی واکنشی، محتوا به طور پویا بسته به اندازه صفحه نمایش حرکت می‌کند؛ در طراحی انطباقی، محتوای وب در اندازه‌های چیدمان که با اندازه‌های صفحه معمولی مطابقت دارند ثابت شده‌است. حفظ یک چیدمان که تا آنجا که امکان پذیر است، برای حفظ اعتماد کاربر و تعامل ضروری است. با توجه به طرح پاسخگویی ممکن است مشکلاتی در این زمینه وجود داشته باشد، طراحان باید مراقب از دست دادن کنترل چگونگی ظاهر کار خود باشند. اگر آن‌ها مسیول محتوی باشند، در حالی که ممکن است نیاز به گسترش skillset خود داشته باشند، از مزیت کنترل کامل محصول نهایی بهره‌مند خواهند شد.
عناصر طراحی وب
طراحی وب از بسیاری از مولفه‌های اصلی تصویری به عنوان انواع طراحی استفاده می‌کند:
 
صفحه‌بندی: این روشی است که گرافیک، تبلیغات و متن مرتب شده‌اند. در دنیای وب، یک هدف کلیدی کمک به دیدگاه یافتن اطلاعاتی است که آن‌ها در یک نگاه به دنبال آن هستند. این شامل حفظ تعادل، ثبات و یکپارچگی طراحی است.
 
رنگ: انتخاب رنگ‌ها به هدف و مشتریان بستگی دارد؛ این می‌تواند ساده باشد - و - سفید تا طراحی چند رنگی، و شخصیت فرد یا برند یک سازمان را با استفاده از رنگ‌های web منتقل کند.
 
گرافیک: گرافیک می‌تواند شامل logos، عکس‌ها، clipart یا آیکون ها باشد، که همه آن‌ها طراحی وب را ارتقا می‌دهند. برای دوستانه بودن کاربر، این موارد باید به طور مناسب قرار داده شوند، کار با رنگ و محتوای صفحه وب، در حالی که آن را بسیار متراکم و یا آهسته بار نمی‌کنند.
 
قلم‌ها: استفاده از فونت‌های مختلف می‌تواند یک طراحی وب سایت را افزایش دهد. اکثر مرورگرهای وب تنها می‌توانند یک تعداد انتخاب از فونت ها را بخوانند، که "فونت‌های" وب " نامیده می‌شوند، بنابراین طراحان شما عموما در این گروه بسیار مقبول کار خواهند کرد.
 
محتوا: محتوا و طراحی می‌تواند با هم‌کار کند تا پیام سایت را از طریق visuals و متن افزایش دهد. متن مکتوب باید همیشه مرتبط و مفید باشد تا خواننده را گیج نکند و آنچه را که می‌خواهند به آن‌ها بدهد تا آن‌ها در سایت باقی بمانند. محتوای باید برای موتورهای جستجو و با استفاده از کلمات کلیدی مناسب بهینه‌سازی شود.
 
ایجاد طراحی وب دوست‌دار کاربر
علاوه بر عناصر اصلی طراحی وب که سایت را زیبا و visually می‌سازد، یک وب سایت باید همیشه کاربر نهایی را در نظر بگیرد. با توجه به عوامل زیر، رفتار دوستانه کاربر را می توان به دست آورد.
 
ناوبری: معماری سایت، منوها و دیگر ابزارهای جهت‌یابی در طراحی وب باید با در نظر گرفتن این که چگونه کاربران به جستجو و جستجو می‌پردازند، ایجاد شود. هدف این است که به کاربر کمک کند تا در اطراف سایت حرکت کند و به طور موثر اطلاعاتی که مورد نیاز است را پیدا کند.
 
چند رسانه‌ای: ویدیو و محرک‌های صوتی مربوطه در این طراحی می‌تواند به کاربران کمک کند تا اطلاعات را درک کنند و درک را به شیوه‌ای آسان و سریع درک کنند. این می‌تواند بازدیدکنندگان را به صرف زمان بیشتر در صفحه وب تشویق کند.
 
سازگاری: طراحی صفحه وب، برای عملکرد یک‌سان در مرورگرهای مختلف و سیستم‌های عامل، برای افزایش مشاهده.
 
تکنولوژی: پیشرفت در تکنولوژی به طراحان اجازه می‌دهد تا حرکت و نوآوری را اضافه کنند، که به طراحی وب امکان می‌دهد که همیشه تازگی، پویا و حرفه‌ای است.
 
تعاملی: مشارکت و مشارکت فعال کاربر و مشارکت، با افزودن جعبه‌ها و نظرسنجی‌های نظری در طراحی. کاربران را از بازدید کنندگان به مشتریان با فرم‌های پست الکترونیکی و خبرنامه ها تبدیل کنید.
 
متخصصان طراحی وب تورنتو طراحی رابط کاربر عالی را برای یک تجربه وب رضایت‌بخش ایجاد می‌کنند. آن‌ها از برنامه‌ریزی و تحلیل انتقادی برای طراحی استفاده می‌کنند و توجه خود را به مشخصات فردی مشتری معطوف می‌کنند و فرآیند پیچیده را به یک قطعه ساده و ظریف تبدیل می‌کنند.
 

مرکز خدمات طراحی سایت ارژنگ

سئوکار سایت ارژنگ

سئو کار اصولا به شخصی گفته میشود که تسلط بر اصول کد نویسی بر مبنای بهینه سازی اعلام شده گوگل است جام ارژنگ مرکز بهینه سازی وب

اپلیکیشن ارژنگ

ثبت دامنه ارژنگ

بت کلیه دامنه های بین المللی توسط جام ارژنگ در اسرع زمان

ثبت دامنه ارژنگ

تبلیغات در گوگل ارژنگ

تبلیغات در گوگل با ارزانترین و مناسبترین قیمت توسط جام ارژنگ

تبلیغات در صفحه اول گوگل ارژنگ

دنیای سئو ارژنگ

دنیای سئو یکی از عناوینی است که جام ارژنگ با این نام در صفحه اول گوگل قرار دارد.

دنیای سئو ارژنگ

ارژنگ سنگ تراش

سنگ تراش داستان بسیار زیبایی مست که درجام ارژنگ قرارداده شده است.

سنگ تراش ارژنگ

 سئو کلاه سیاه ارژنگ

سئو کلاه سیاه#جام ارژنگ#استراتژی سئو کلاه سیاه,تصاویر برای سئو کلاه سیاه ارژنگ,سئو کلاه سیاه ,سئو کلاه سیاه,سئو کلاه سیاه,ویدئوها,سئو کلاه سیاه#ترفندهای سئو کلاه سیاه#تکنیک سئو کلاه ,سئو,سئو,سئو کلاه سیاه#ترفندهای سئو کلاه سیاه#تکنیک سئو کلاه سیاه

ارژتگ سئو کلاه سیاه

ارژنگ به نقل از ویکی پدیا

ارژنگ، ارتنگ یا آردهنگ نام نگارنامه یا کتاب مصوری است که مانی یکی از پیامبران ایرانی در سدهٔ ۳ میلادی و در دورهٔ ساسانیان خلق کرده و او به‌موجب آن ادعای پیامبری کرده‌ است. وی در این کتاب برای نشان دادن آموزش‌های بنیادین خود و عقایدش دربارهٔ نظام خلقت از نقاشی استفاده کرده‌است تا فهم عقاید او برای پیروانش آسان باشد. در واقع این نقاشی‌ها درونمایهٔ متن کتاب دیگر مانی به نام انجیل زنده را به تصویر کشیده‌اند. در این تصاویر دو جهان روشنی و تاریکی و همچنین آفرینش جهان کنونی به نمایش درآمده بودند. وی همچنین تفسیری بر آن نوشته بود که آردهنگ وِفراس نام داشت.

به‌رغم اشاعهٔ شگرف یک سنت هنری از سوی مانویان، امروز هیچ‌یک از اسناد هنری مانوی از میان‌رودان و مصر، که دو مرکز مهم آیین مانوی در آغاز سده‌های ظهور آن به‌شمار می‌رفتند، به‌دست ما نرسیده‌است، اگرچه نسخه‌ای از ارژنگ تا سدهٔ ۱۱ میلادی در کتابخانهٔ غزنی وجود داشته‌است. تنها نقاشی‌هایی که امروز از پیروان مانی باقی مانده دیوارنگاره‌ها و مینیاتورهایی است که بیشترشان در بین سده‌های ۹ تا ۱۲ میلادی و در درخشان‌ترین دورهٔ شهریاری اویغورهای مانوی خلق شده‌اند و از تورفان ناحیه‌ای در آسیای مرکزی واقع در غرب چین به‌دست آمده‌اند. نقاشی‌های تورفان در عین آن‌که نگه‌دار یک سنت است، ویژگی‌های بومی را نیز پذیرفته‌است. مینیاتورها و خوش‌نویسی‌های تذهیب‌شده تورفان اکنون در موزهٔ هنر هندی برلین نگهداری می‌شوند. این نقاشی‌ها تنها گوشهٔ باریکی از خلاقیت هنری این کیش جهانی از میان‌رفته را بازمی‌نمایانند.

میرخواند آورده که بنا به روایات ایرانی، مانی پیش از آن‌که نگارنامهٔ خود را به پایان برد، یک سال در غاری به سر برد. پس از آن، اثری درآورد که هرکس را که بدان می‌نگریست، متحیر می‌کرد. مانی مدعی بود که آن را همچون برهان نبوت خود از آسمان آورده‌است.

ارژنگ به نقل از سایت تمدن ما

ارژنگ، ارتنگ یا آردهنگ نام نگارنامه یا کتاب مصوری است که مانی یکی از پیامبران ایرانی در سدهٔ ۳ میلادی و در دورهٔ ساسانیان خلق کرده و او به‌موجب آن ادعای پیامبری کرده‌ است. وی در این کتاب برای نشان دادن آموزش‌های بنیادین خود و عقایدش دربارهٔ نظام خلقت از نقاشی استفاده کرده‌است تا فهم عقاید او برای پیروانش آسان باشد. در واقع این نقاشی‌ها درونمایهٔ متن کتاب دیگر مانی به نام انجیل زنده را به تصویر کشیده‌اند. در این تصاویر دو جهان روشنی و تاریکی و همچنین آفرینش جهان کنونی به نمایش درآمده بودند. وی همچنین تفسیری بر آن نوشته بود که آردهنگ وِفراس نام داشت.

به‌رغم اشاعهٔ شگرف یک سنت هنری از سوی مانویان، امروز هیچ‌یک از اسناد هنری مانوی از میان‌رودان و مصر، که دو مرکز مهم آیین مانوی در آغاز سده‌های ظهور آن به‌شمار می‌رفتند، به‌دست ما نرسیده‌است، اگرچه نسخه‌ای از ارژنگ تا سدهٔ ۱۱ میلادی در کتابخانهٔ غزنی وجود داشته‌است. تنها نقاشی‌هایی که امروز از پیروان مانی باقی مانده دیوارنگاره‌ها و مینیاتورهایی است که بیشترشان در بین سده‌های ۹ تا ۱۲ میلادی و در درخشان‌ترین دورهٔ شهریاری اویغورهای مانوی خلق شده‌اند و از تورفان ناحیه‌ای در آسیای مرکزی واقع در غرب چین به‌دست آمده‌اند. نقاشی‌های تورفان در عین آن‌که نگه‌دار یک سنت است، ویژگی‌های بومی را نیز پذیرفته‌است. مینیاتورها و خوش‌نویسی‌های تذهیب‌شده تورفان اکنون در موزهٔ هنر هندی برلین نگهداری می‌شوند. این نقاشی‌ها تنها گوشهٔ باریکی از خلاقیت هنری این کیش جهانی از میان‌رفته را بازمی‌نمایانند.

ارژنگ به نقل از سایت آبدیس

ارژنگ (نگارنامه)
ارژنگ، ارتنگ یا آردهنگ نام نگارنامه یا کتاب مصوری است که مانی یکی از پیامبران ایرانی در سدهٔ ۳ میلادی و در دورهٔ ساسانیان خلق کرده و او به موجب آن ادعای پیامبری کرده است. وی در این کتاب برای نشان دادن آموزش های بنیادین خود و عقایدش دربارهٔ نظام خلقت از نقاشی استفاده کرده است تا فهم عقاید او برای پیروانش آسان باشد. در واقع این نقاشی ها درونمایهٔ متن کتاب دیگر مانی به نام انجیل زنده را به تصویر کشیده اند. در این تصاویر دو جهان روشنی و تاریکی و همچنین آفرینش جهان کنونی به نمایش درآمده بودند. وی همچنین تفسیری بر آن نوشته بود که آردهنگ وِفراس نام داشت.
به رغم اشاعهٔ شگرف یک سنت هنری از سوی مانویان، امروز هیچ یک از اسناد هنری مانوی از میان رودان و مصر، که دو مرکز مهم آیین مانوی در آغاز سده های ظهور آن به شمار می رفتند، به دست ما نرسیده است، اگرچه نسخه ای از ارژنگ تا سدهٔ ۱۱ میلادی در کتابخانهٔ غزنی وجود داشته است. تنها نقاشی هایی که امروز از پیروان مانی باقی مانده دیوارنگاره ها و مینیاتورهایی است که بیشترشان در بین سده های ۹ تا ۱۲ میلادی و در درخشان ترین دورهٔ شهریاری اویغورهای مانوی خلق شده اند و از تورفان ناحیه ای در آسیای مرکزی واقع در غرب چین به دست آمده اند. نقاشی های تورفان در عین آن که نگه دار یک سنت است، ویژگی های بومی را نیز پذیرفته است. مینیاتورها و خوش نویسی های تذهیب شده تورفان اکنون در موزهٔ هنر هندی برلین نگهداری می شوند. این نقاشی ها تنها گوشهٔ باریکی از خلاقیت هنری این کیش جهانی از میان رفته را بازمی نمایانند.
میرخواند آورده که بنا به روایات ایرانی، مانی پیش از آن که نگارنامهٔ خود را به پایان برد، یک سال در غاری به سر برد. پس از آن، اثری درآورد که هرکس را که بدان می نگریست، متحیر می کرد. مانی مدعی بود که آن را همچون برهان نبوت خود از آسمان آورده است.

کتاب ارژنگ به نقل از پرشین بلاگ

«ارژنگ» (به ايراني ميانه: Ardahang) عنوان يكي از كتاب‌هاي غيرمذهبي ماني است. اين اثر، دفتري از نقاشي‌ها و پيكرنگاري‌هاي رنگي براي ارائه‌ي شرحي مصور از جنبه‌هاي بسيار مهم آموزه‌هاي ثنوي (dualistic) مانوي بود. ارژنگ احتمالاً ذيل و ضميمه‌اي - اما يقيناً جداگانه - را بر كتاب «انجيل زنده/ انجيل بزرگ»، يكي از آثار مذهبي مانوي‌، تشكيل مي‌داد. از اين اثر همراه با ديگر كتاب‌هاي نوشته‌ي ماني، در متون پارتي ياد شده است. ارژنگ در نوشته‌هاي قبطي مانوي، Eikon خوانده شده و از تصوير (eikon) ماني كه در جشن بما (Bema) بر تختي پيشاروي جماعت مؤمنان قرار داده مي‌شد، مشخص و متمايز گرديده است. به اين كتاب، همچنين با عنوان دربردارنده‌ي تصاويري از داوري نهايي آخرت، اشاره گرديده است. در نوشته‌اي چيني، "چكيده‌ي آموزه‌ها و شيوه‌هاي تعليم ماني، بوداي روشني"، «Men-ho-i بزرگ» خوانده شده (براساس پيش‌نهاد اميل بنونيست، از صفت bungahig* و آن هم از bungah پارتي به معناي "بنيان، شالوده" برگرفته شده) كه به صورت «نقاشي دو اصل بزرگ» ترجمه و تفسير گرديده است و ظاهراً اشاره به كتاب ارژنگ دارد.
براي ريشه‌شناسي واژه‌ي پارتي Ardahang (= ارژنگ)، شدر (H. H. Schaeder) واژه‌ي پارسي باستان arta-thanha* (ارته-ثنه) به معناي "پيام راستي" را پيش‌نهاد كرده كه با «بُشر الحق» عربي ذكر شده در كتاب «فهرست» ابن نديم، مطابق و مترادف است. اما راه حلي كه عموماً پذيرفته باشد، هنوز يافته نشده است (اين واژه شايد به معناي "نقاشي" باشد، اگر hang- را برگرفته از ريشه‌ي ايراني كهن -thang به معناي "نقاشي كردن" بدانيم). در ادبيات فارسي نو، اين واژه به چندين شكل كمابيش تحريف شده باقي مانده است: ارژنگ، ارتنگ، ارجنگ، ارسنگ، ارهنگ، ارغنگ، تنگ، چنگ. خود نگاره‌هاي اين كتاب گم شده‌اند اما پاره‌اي از تفسيرهاي پارتي اردهنگ (Ardahang) شناسايي گرديده است.
جالب آن كه در روايات تاريخي متأخر اسلامي، از ماني، مشخصاً و اختصاصاً به عنوان بنيان‌گذار يك دين يا يك شخصيت بزرگ ديني ياد نشده، اما از وي به طور ممتاز و برجسته‌اي، به عنوان يك هنرمند سخن رفته است. در تصوير ارائه شده از ماني در اين روايات، انگاره‌ي ماني نقاش چيره و غالب است. البته اين گونه روايات به لحاظ تاريخي، تا اندازه‌اي مبتني بر گرايش و علاقه‌ي مشهور مانويان به نشر كتاب، نوشتار و نگاره‌ها، اما به ويژه مبتني است بر خود كتاب اردهنگ ماني - كه تصور نقاش بودن ماني را القا كرده است.
برپايه‌ي داده‌هاي متون تاريخي ايراني، اردهنگ اثر استثنايي و فوق‌العاده‌اي بود و با مهارت و استادي بي‌نظير، و صورت‌ها و كيفيات شگرفي ترتيب داده شده بود. گفته شده است كه نسخه‌اي از كتاب ارژنگ در اواخر سده‌ي يازدهم ميلادي در غزنه، هنوز موجود بوده است ("بيان الاديان" ابوالمعالي، 1092 م.؛ ميرخواند، سده‌ي 15/ 16م.). در شاهكار فردوسي و در حماسه‌ي داستاني فخرالدين اسعد گرگاني، «ويس و رامين» (سده‌ي 11م.)، ماني - خالق ارژنگ - نقاشي بزرگ از چين توصيف شده است (شاهنامه، ed. J. Mohl, V, pp. 472-75؛ ويس و رامين، ويراسته‌ي م. محجوب، تهران، 1959، ص 32، 287). اين شهرت و معروفيت آن گونه بود كه «ماني» اصطلاحي شد براي خطاب به هر نقاش پرآوازه و برخوردار از توانايي‌هاي استثنايي هنري (1).

در ادامه بازهم مطالبی را از سایر سایت ها در باره ارژنگ نقل قول خواهیم کرد.

 

تبلیغات صفحه اول گوگل,طراحی سایت,مجله تبلیغات,مجله دیجیتال,غرفه آرایی نمایشگاه,سئو,هاست رایگان

این وب سایت در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

روابط عمومی: 02136050035 (10 خط)

بازاریابی: 02133200484 (20 خط)

مدیریت و پشتیبانی 09124341774

مدیریت اجرایی 09126486013

واحد گرافیک: 09355008180