• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فهرست مطلب

15 دلیل مجری سئو برای کسب و کار

تمام برندها وقتی دارای وب سایت اختصاصی میشوند نیاز به سئو دارند و کار مجری سئو یعنی بهینه سازی یک وب سایت برای موتورهای جستجو.

در این پست 15 دلیل سئو برای کسب و کار را به تفصیل بیان کرده ایم با سایت جام ارژنگ همراه باشید.

کسب و کارها برای اینکه در تبلیغات به موفقیت برسند نیاز دارند تا بصورت آنلاین قابل مشاهده باشند.

سئو کمک میکند تا وب سایت ها سریعتر،جدابتر و کار برپسندتر باشند.و این منجر به کسب رتبه بالاتر وب سایت در موتورهای جستجو و افزایش ترافیک ارگانیک میشود.

با حضور قدرتمند خود در صفحه اول گوگل که بر اساس یک استراتژی قوی سئو انجام میشود از رقبای خود پیشی گرفته و مشتریان بیشتری جذب میکنید.

وقتی وب سایت شما در صفحه اول گوگل باشد باعث میشود تا برند شما اعتبار و اعتماد بیشتری کسب کند.

طبق نظرسنجی های بعمل آمده بیش از 70درصد کاربران فقط تمایل دارند که به سایت هایی که در صفحه اول گوگل هستند مراجعه نمایند.

بنابر این سئو میتواند با قرار دادن شما در صفحه اول گوگل باعث افزایش بازدید بیشتری از سایت شما شود.

سئو seo مخفف عبارت search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است.

وقتی سایت شما سئو شود یعنی ساختار کلی سایت شما مانند سرعت بارگذاری،کنترل کدها و عنوان صفحه و مهمتر ازهمه محتوای وب سایت شما طبق الگوهای موتورهای جستجو بهینه سازی شده اند.

مجری سئو چه وظایفی دارد

مجری سئو برای ارتقای رتبه یک وب سایت وظایف متعددی بر عهده دارد.در این بخش لازم است برای اینکه یک مجری سئو را بهتر بشناسیم و بدانیم چه وظایفی را بر عهده دارد تا بتوانیم با انتخابی درست یک مجری حرفه ای برای بهینه سازی وب سایت خود پیدا کنیم.وظایف مجری سئو عبارتند از :

  1. تحقیقات کلمات کلیدی را به منظور افزایش ترافیک ارگانیک و جذب بیشتر بازدیکنندگان در راستای اهداف تجاری یک ب سایت انجام دهد.
  2. از نظر ساختار فنی وب سایت را بررسی کند و تمام تکنیک های بهینه سازی را از نظر سرعت بازگذاری و قابلیت نمایش در تمام سیستمها اعمال نماید.
  3. ایجاد معماری فنی یا همان سئو تکنیکال برای دریافت ترافیک عالی.
  4. اطمینان حاصل کند که محتوای سایت برای تمام پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی بهینه شده باشند.
  5. نظارت و کنترل بر اعمال تکنیک های سئو خارج از صفحه که شامل فعالیت های شبکه های اجتماعی و اشتراک گذاری مطالب وب سایت و دریافت بک لینک از سایت های معتبر.
  6. ارائه تحلیل و توصیه های بهینه سازی در راستای اهداف سایت از وظایف مجری سئو است.
  7. مجری سئو باید دارای مهارت تجزیه و تحلیل داده ها و آمارهای ارائه شده از طرف گوگل وبمستر و گوگل آنالایتیکس باشد تا بتواند به نقاط ضعف و قوت وب سایت پی ببرد.

در ادامه در همین صفحه از سایت جام ارژنگ در باره تک تک وظایف مجری سئو  صحبت خواهیم کرد.

مجری سئو و تحقیق در باره کلمات کلیدی

مجری سئو مهمترین وظیفه ای که در شروع کار دارد تحقیق در باره کلمات کلیدی Research is about keywords است که آن فرآیند یافتن و تحلیل عبارات کلیدی در راستای اهداف یک وب سایت است.

تحقیق در باره کلمات کلیدی یعنی اینکه بدانیم یک کلیدواژه یا یک عبارت از چه ترافیکی برخوردار است.چقدر محبوبیت دارد.میزان رقابت چقدر است.موتورهای جستجو چه عباراتی را پیشنهاد میدهند.

فرض کنید یک سایت فروش کفش دارید ابتدا باید در باره سایت هایی که با این کلیدواژه در صفحه اول گوگل فعالیت دارند تحقیق کرد.مثلا عبارت فروشنده کفش در تهران یک کلیدواژه میتواند باشد که اصطلاحا به آن سئو دم دراز گویند.با شروع روی همین عبارت که از ترافیک کمتری برخوردار است میتوانیم کار خود را شروع کنیم.

به تصویر زیر توجه کنید.

مجری سئو چه وظایفی در گوگل دارد

جام ارژنگ با عبارت 15 دلیل مجری سئو برای کسب و کار یک صفحه را ایجاد نمود اکنون همین صفحه با عبارت مجری سئو در صفحه اول گوگل است.

 

15 مزیت سئو برای کسب و کار

سئو باعث افزایش جستجوی ارگانیک میشود

بیش از 95درصد از کاربران روی نتایج جستجوی ارگانیک کلیک میکنند.یعنی کاربران از طریق موتورجستجو نیازهای خود را جستجو میکنند.استفاده از سئو باعث میشود در صفحات نتایج جستجو ظاهر شده و بازدید بیشتری بیابید که این افزایش نزخ بازدید ارگانیک باعث رونق کسب و کار و فعالیت شما میگردد.

سئو عامل افزایش اعتماد است

وقتی سایت شما از نظر محتوافلینک ها،عناوین و متا و ساختار کلی موجب افزایش تجربه کاربری شود اعتماد موتورهای جستجو به شما بیشتر شده و باعث میشود که رتبه شما را بالاتر ببرند.

سئو باعث افزایش تجربه کاربری میشود.

وقتی محتوای سایت شما بخوبی سئو شده باشد کاربران بیشتر به سایت شما مراجعه میکنند.زمان بیشتری را در سایت شما سپری میکنند.و این باعث میشود بازدید از سایت شما افزایش یافته و رتبه سایت شما بالاتر برود.

تجربه کاربری چیست

وقتی صحبت از تجربه کاربری میشود یعنی به حساسترین نقطه سئو رسیده ایم.جاییکه موتورهای جستجو بیشترین تاکید را بر آن دارند.براستی تجربه کاربری چیست؟

وقتی شما صفحه ای از سایت خود را ایجاد میکنید مثلا همین صفحه سایت جام ارژنگ که با عنوان"15 دلیل سئو برای کسب و کار"و آنرا به موتورهای جستجو معرفی میکنید کاربران توقع دارند دقیقا با مطلبی روبرو شوند که در عنوان صفحه آمده است.

وقتی کاربر وارد صفحه سایت شما میشود باید از خواندن مطلب لذت ببرد بر دانش و تجربه و آگاهی او افزوده شود.این عمل باعث افزایش ترافیک ارگانیک گشته و موتورهای جستجو از مدتی که کاربر در سایت شما گذرانده است پی میبرند که محتوای شما باعث افزودن بر تجربه کاربر شده است.

هرگاه کاربر عنوان سایت شما را بخواند اما با صفحه ای روبرو شود که مغایر با عنوان باشد مثلا"سئو عالی"را ببیند اما با مطلبی راجع به فروش لوازم آرایشی روبرو شود بلافاصله از سایت شما خارج میشود که این عمل باعث افزایش نرخ پرش گردیده و رتبه سایت شما را کاهش داده و موجب امتیاز منفی برای سئو میگردد.

تعداد کلمات بواقع چندان اهمیتی ندارد شما گاهی اوقات یک صفحه از یک سایت را میبینید که مثلا حدود 300 کلمه دارد اما در صفحه اول گوگل است اما یک صفحه با 10000 کلمه نتوانسته است این موفقیت را کسب کند.اینجا نگاهی اگر به محتوا ی سایت داشته باشید متوجه اهمیت محتوا میشوید .

سئوی محلی عامل تقویت مشاغل

سئو محلی یعنی حضور در گوگل مپ که بواسطه آن مکان شما شناخته میشود.محتویات سایت خود را بر اساس مکان و محل کار خود قرار میدهید مانند"طراحی سایت در خیابان لاله زار تهران"این عبارت به کاربران میفهماند که حوزه فعالیت شما کجاست.کاربرانی که در خیابان لاله زار تهران فعالیت دارند ممکن است مایل باشند طراحی سایت را در خیابان لاله زار تهران بشناسند.بنابر این سئوی محلی میتواند شما را معرفی کند.

سئو خارج صفحه چیست

سئو خارج صفحه شامل تمام تکنیک هایی است که مربوط به ساختار و محتوای وب سایت شما نمیشود.

از مهمترین تکنیک های سئو خارج صفحه لینک سازی است یعنی با سایت های معتبر تبادل لینک کردن از آنها بک لینک گرفتن.باید خود را به سایت ها و شبکه های اجتماعی بزرگ معرفی کنید.

بخشی از محتوای خود را مثل 4 سطر از یک مطلب یا یک عکس زیبا یا یک ویدئو را به اشتراک بگذارید.

 

 

مجری سئو کسب و کار و مجری سئو مشاغل در گوگل.

مجری سئو عامل افزایش ترافیک وب سایت شماست.

مجری سئو اصولا به شخصی گفته میشود که با تسلط بر قوانین بهینه سازی موتورهای جستجو میتواند باعث ارتقای رتبه وب سایت شما شود.

سئو مهمترین عامل رشد یک وب سایت و رسیدن به صفحه اول گوگل است.

اما چرا سئو مهمترین عامل رشد کسب و کار به شمار میآید.

در این صفحه به 15 دلیل سئو برای کسب و کار پرداخته ایم.

 

سئو از طریق گوگل مپ

یکی از ابزارهای رایگان تبلیغاتی استفاده از گوگل مپ است.گوگل مپ مکان شما را بخوبی نشان میدهد.پس از ثبت نام در گوگل مپ و تنظیم پروفایل میتوانید تبلیغات خود را بصورت رایگان آغاز کنید.

فرض کنید در گوگل مپ خود را بعنوان"فروشنده کفش در خیابان فردوسی تهران"معرفی کرده اید.مردمی که در خیابان فردوسی تهران زندگی میکنند یا محل کارشان آنجاست طبیعی است که مایلند کفش خود را از محل نزدیک بخود تهیه کنند.بنابر این وقتی این عبارت را جستجو میکنند شما در نقشه گوگل برایشان ظاهر میشوید.

بسیاری از مشاغل و برندهای بزرگ تجاری را وقتی جستجو میکنید مثلا "سئو"را وقتی جستجو میکنید مشاهده میکنید که یک نقشه گوگل در نتایج جستجوها ظاهر میشود.برخی از سایت ها لینکشان در صفحه اول گوگل نیست اما با گوگل مپ ظاهر میشوند.

اهمیت گوگل مپ از آن جهت است که کاربران دقیقا محل کار شما میبینند و مطمئن میشوند که چنین آدرسی وجود دارد.حتی اگر بخواهند با خودرو برای خرید نزد شما بیایند نیازی به پرس و جو ندارند از طریق فعال کردن گوگل مپ تلفن همراه خود مسیر را بخوبی پیدا میکنند.

مجری سئو عامل افزایش کسب و کار در گوگل

 جستجوی ارگانیک بزرگترین عامل برتری یک وب سایت در موتورهای جستجو است.
یک سئو عالی و حرفه ای که توسط یک مجری سئو انجام گیرد میتواند باعث سرازیر شدن کاربران به سوی یک وب سایت گردد.
گوگل بزرگترین موتور جستجوی جهان در حال حاضر است و کاربران بنابه نیاز خود در گوگل بدنبال مطالب مورد علاقه خود هستند.
هرچقدر ترافیک ارگانیک و ریشه ای وب سایت شما بیشتر شود سایت شما شانس بیشتری برای حضور در صفحه اول گوگل دارد.

سئو باعث ایجاد اعتبار و حس اعتماد میگردد.

حضور وب سایت در صفحه اول توسط سئو عامل جذب اعتماد است.

هدف هر مجری سئو با تجربه رساندن یک وب سایت به صفحه اول گوگل است.

وقتی سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد اعتماد مشتریان بیشتری بسوی کار و کسب شما جذب میشود.

حضور یک وب سایت در صفحه اول گوگل یعنی اینکه موتور جستجو به آن سایت اعتماد کرده و تمام مطالب آن را مورد تایید قرار داده است.

حضور یک وب سایت در صفحه اول گوگل به سادگی میسر نیست و عوامل بسیاری در آن دخیل است که یک مجری سئو میتواند آن را بخوبی اجرا نماید.

 

مجری سئو عامل حضور سایت در صفحه اول گوگل است.

با سئو میتوانید صدای مشتری خود را بشنوید.

یکی از دلایل مهم سئو برای کسب و کار دریافت بازخورد از طرف مشتریان است.

وقتی سایت شما پربازدید میشود و افراد بیشتری به شما مراجعه میکنند میتوانید سلیقه و خواست آنان را باتوجه به بازدید از صفحه ای که انجام میشود را دریابید.

فرض کنید در سایت خود صفحه ای دارید که مربوط به پوشاک زنانه است اگر با استفاده از ابزارهای گوگل بتوانید میزان بازدید را دریابید و متوجه شوید که کدام صفحه بازدید بیشتری داشته صدای مشتری خود را درک کرده اید.

مجری سئو و مجری تبلیغات ارزان در گوگل