سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه عبارتست از فریب موتورهای جستجو جهت حضور در رتبه اول
با تکنیک های سئو کلاه سیاه بیشتر آشنا شویم
با 8 تکنیک مخرب سئو کلاه سیاه چگونه سایت نابود میشود
برای امنیت بیشتر با 44 تکتیک سئو کلاه سیاه آشنا شویم

سئو کلاه سیاه

با 8 تکتیک سئو کلاه سیاه آشنا شوید

در دنیای سئو ، ما سیاست های روشنی را برای دنبال کردن داریم. قوانینی برای ایجاد یک محیط مفید ، مرتبط و ایمن و اطمینان از کیفیت تجربه کاربر وضع شده است. رتبه بندی بالا مستلزم همگام سازی با روند فعلی و تغییر سئو و تغییر مداوم روش شما متناسب با هر بروزرسانی الگوریتم جدید است. 

در طرف دیگر ، افرادی (اسپمر) وجود دارند که سعی می کنند بدون رعایت هیچ قانونی ، از موتورهای جستجو پیشی بگیرند و ترافیک ارگانیک را به وب سایت های خود بیاورند ، اما در عوض آنها را نقض می کنند. 

این جنبه تاریک سئو است. 



8 روش سئو کلاه سیاه خطرناک 

1. پیوندهای پرداخت شده 
مت کاتس آن را به روشنی توضیح می دهد: 

اکثریت قریب به اتفاق اوضاع به طرز باورنکردنی روشن است: مردم برای لینک های مبتنی بر PageRank ، با هدایت PageRank ، سعی می کنند به طور کامل پول بدست آورند. 

وی همچنین اضافه می کند که: 

نود و نه درصد از مواقع کاملاً واضح است که اینها پیوندهایی هستند که خریداری و پرداخت می شوند و فروخته می شوند و همه این موارد. 



خرید پیوند برای سئو مزایای انکار ناپذیری برای خریدار دارد. اول از همه ، آن آسان است. پس از انجام معامله ، دیگر نیازی به مزاحمت با کیفیت محتوا نیست. در مرحله دوم ، متن لنگر ، یک عامل رتبه بندی قوی Google ، نیز با توجه به تنظیمات مشتری انتخاب می شود. این دو دلیل برای دستکاری موثر در رتبه بندی موتور جستجو کافی است ، 

2. نظرات هرزنامه 
آیا تا به حال شاهد این وضعیت بوده اید که یک نظر تازه ارسال شده در وب سایت شما با پیام بی ارزش و پیوند تبلیغاتی غیر مرتبط ، به عنوان اسپم کننده شناخته شود؟ 

نظرات هرزنامه 

دقیقاً ، این اعمالی است که ما به آنها اشاره می کنیم. 

نظرات هرزنامه برای ایجاد بک لینک رایگان است. پیوندهایی که از این طریق بدست می آورید 100٪ "nofollow" هستند و هیچ گونه سودی برای جستجوگرها منتقل نمی کنند ، که این باعث می شود این روش اتلاف وقت واقعی شود. 
با این وجود ، در حال حاضر یکی از محبوب ترین روش های کلاه سیاه است. علاوه بر این ، این کار همیشه به صورت دستی انجام نمی شود ، حتی ابزارهای مختلفی برای پاشیدن خودکار نظرات هرزنامه در سراسر وب در دسترس است. 

اگر وبلاگ شما برای نظر دادن بدون هیچ کسی برای کنترل کیفیت آنها باز باشد ، دیر یا زود می خواهید نظرات هرزنامه ای را دریافت کنید که تأثیر منفی بر روی کاربران بگذارد و کیفیت تجربه کاربر آنها را کاهش دهد. به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه نظرات هرزنامه خوانندگان شما را ناراحت کنند ، جلوگیری کرده و آنها را از اظهار نظرهای ارزشمند منصرف کنید. 

به یاد داشته باشید ، نظرات هرزنامه همچنین با بی توجهی و غیرحرفه ای به نظر رسیدن وبلاگ شما آسیب می رساند. به همین دلیل است که باید صبر کنید و نظرات را پس از فیلتر کردن هرزنامه با استفاده از پلاگین های مسدود کننده ، تأیید کنید. 

3. مطالب تکراری 
همانطور که از نامش پیداست ، محتوای تکراری به روش معروف ایجاد "کپی و جایگذاری" در دامنه ها اشاره دارد و بدین معنی است که بلوک های محتوای کپی شده از منابع مختلف دقیقاً با یکدیگر مطابقت دارند یا بسیار شبیه به هم هستند. موتورهای جستجو محتوای منحصر به فرد را ترجیح می دهند ، به همین دلیل است که محتوای هدفمند در دامنه های مختلف تکثیر می شود به عنوان یکی از بدترین تکنیک های سئو کلاه سیاه شناخته می شود. وقتی نتایج مشابهی در لیست Google یافت می شود ، این نشانه آشکاری از دستکاری در رتبه بندی موتورهای جستجو است و معمولاً منجر به تجربه کاربر ضعیف می شود. 

محتوای تکراری نه تنها به دامنه های مختلف بلکه به یک دامنه نیز مربوط می شود. با این حال ، مورد دوم چندان جدی نیست زیرا معمولاً نشانه کمبود دانش یا غفلت است. بنابراین ، اجرای برچسب متعارف برای نشان دادن نسخه اصلی مقاله خود بسیار مهم است. به این ترتیب ، نسخه های دیگر را برای Googlebots غیرقابل مشاهده می کنید. 

4. چرخاندن مقاله 
چرخش مقاله تکنیکی شبیه به موضوع محتوای تکراری است (در بالا) و به طور مداوم محبوبیت بیشتری پیدا می کند. این دزدی ادبی در سطح بعدی است و شامل استفاده از نرم افزار خاصی است که منبع کپی شده را می گیرد و برای استفاده بعدی بعنوان یک پست "جدید" ، "منحصر به فرد" دوباره تعریف می کند. اصلاح به طور موثری خطر شناسایی توسط هر ابزار دزدی ادبی را کاهش می دهد. 

5. پوشاندن لباس 
وقتی واژه cloaking را در نوار جستجوی Google وارد می کنید ، چه اتفاقی می افتد؟ به شما یک نتیجه Google Knowledge داده می شود که در ابتدا "cloaking" را به عنوان یک تکنیک موتور جستجو توضیح می دهد که محتوای کاملاً متفاوت یا URL را به کاربر نسبت به عنکبوت موتور جستجو ارائه می دهد. 
در حقیقت ، این روش SEO فریبنده تلقی می شود زیرا موتورهای جستجو را فریب می دهد تا رتبه های مورد نظر را برای کلمات کلیدی مورد نظر کسب کند. علاوه بر این ، این یک نقض دستورالعمل Google Webmaster است زیرا ، در بیشتر موارد ، به افرادی با نتایج نامربوط خدمت می کند. 

Help Console متداول ترین نمونه های مخفی را در اختیار ما قرار می دهد: 

ارائه صفحه ای از متن HTML به موتورهای جستجو در حالی که صفحه ای از تصاویر یا Flash را به کاربران نشان می دهید. 
درج متن یا کلمات کلیدی در یک صفحه فقط زمانی که کاربر عامل درخواست کننده این صفحه موتور جستجو باشد ، نه یک بازدید کننده انسانی. 
مت کاتس این روش سئو کلاه سیاه را به بهترین وجه می داند: 



هنگامی که عوامل رتبه بندی منفی مانند ، محتوای پنهان جاوا اسکریپت ، لنگرهای پیوند خالی یا تغییر مسیرهای متا / جاوا اسکریپت توسط Google مشاهده شوند ، ممکن است با دریافت مجازات های مخفی ، که می تواند عملکرد طولانی مدت وب سایت شما را خراب کند ، باشد. 

6. صفحات درب 
به عبارت دیگر ، صفحات دروازه ، صفحات پرش یا صفحات پل که به طور خاص برای کلمات کلیدی هدفمند بهینه شده اند و برای رتبه بندی بالا برای سوالات خاص طراحی شده اند. این صفحات فرود ارزش بسیار کمی دارند و فقط برای فریب موتورهای جستجو و انتقال بازدید کننده از یک نتیجه انتخاب شده به یک مقصد غیر مرتبط دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. 

7. پر کردن کلمات کلیدی 
این روش شناخته شده سئو کلاه سیاه دیگر مانند گذشته قابل استفاده نیست. 
اکنون ، موتورهای جستجو بسیار هوشمند هستند که نمی توانند با این ترفند ساده گول بزنند. 

طبق تعریف ، پر کردن کلمات کلیدی شامل استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی یکسان در طول یک صفحه است تا بیشترین میزان مشاهده و ترافیک ارگانیک آن را داشته باشد. محتوای پر شده با کلمات کلیدی طبیعی به نظر نمی رسد و به همین دلیل کاربر پسند نیست. 

Unamo's Website Optimization Grader می تواند پر کردن کلمات کلیدی را در صفحه شما شناسایی کرده و در مورد عواقب آن به شما هشدار دهد. 

اکنون امتحان کنید ! 


کشف 5 راه برای ایجاد محتوا Findable بدون چاشنی کلمه کلیدی . 

8. متن نامرئی 
قرار دادن این متن مستقیم و نامرئی به معنای اجرای متن سفید ، لیستی از کلمات کلیدی ، در پس زمینه سفید است. 

این روش باعث می شود کلمات کلیدی کاملاً از دید بازدید کننده قابل مشاهده نباشند ، اما موتورهای جستجو هنوز می توانند آنها را شناسایی و فهرست بندی کنند. 

عواقب 
تکنیک های سئو کلاه سیاه کاملاً خطرناک است زیرا معمولاً دیر یا زود تشخیص داده می شود. 

در نتیجه ، یک وب سایت می تواند ممنوع یا مجازات شود. ممنوع بودن نادر است زیرا به معنای حذف نهایی یک وب سایت خاص از SERP است. جریمه کردن پیامد رایج تری برای پرداخت هزینه SEO منفی است و شامل پایین آمدن رتبه وب سایت است. 

آیا از تکنیک های دیگر جستجوگرها برای کلاه های سیاه سراغ دارید که محبوبیت بیشتری پیدا کنند؟ 

کدام تکنیک شما را بیشتر ناامید می کند؟ 

با 44 تکنیک سئو کلاه سیاه همراه شوید

در زمان های قدیم سئو کلاه سیاه ، این تکنیک ها ، ترفندها ، تاکتیک ها یا به هر روشی که می خواهید با آنها تماس بگیرید ممکن است م workedثر باشد ، تا زمانی که موتورهای جستجو شروع به اقدامات و به روزرسانی الگوریتم هایی برای جریمه کردن وب سایت ها با استفاده از چنین تکنیک های جستجوگرها برای کلاه سیاه کردند. و از آنجا که موتورهای جستجو دوست ندارند به خود و کاربرانشان فریب بخورند ، اقداماتی را انجام دادند تا نتایج جستجو هرچه بیشتر تمیز و دقیق باشند. 

44 تکنیک SEO کلاه سیاه که سایت شما را مخدوش می کند 
استفاده از تکنیک های مناسب برای رتبه بندی و دریافت ترافیک ارگانیک کار سختی است ، اما بهترین کار این است. بنابراین ، سعی کنید در دام پیروی از تکنیک های SEO کلاه سیاه / سایه دار بعدی قرار نگیرید: 

I. بهینه سازی بیش از حد وب سایت 
پر کردن کلمات کلیدی - نوشتن مطالب نازک یا استفاده از چیزهای کلیدی برای جریمه شدن توسط Google Panda 
توصیف Alt بیش از حد بهینه شده - پر کردن کلمات کلیدی در تصویر توضیحات Alt 
متن لنگر تجاری در صفحات داخلی - استفاده از متن لنگر غنی از کلمات کلیدی برای پیوندهای داخلی 
کلمات کلیدی بی ربط - سوusing استفاده از کلمات کلیدی بی ربط فقط برای رتبه بندی به CTR شما آسیب می رساند 
پیوند دادن بیش از حد بهینه سازی - تلاش برای بهینه سازی بیش از حد پیوندهای ورودی ، نمایه پیوند شما را خراب می کند 
متن و پیوندهای پنهان / نامرئی - پنهان کردن پیوندها و نوشتار یا نوشتن متن ریز برای تنها هدف برای ایجاد پیوندها 
بهینه سازی بیش از حد عنوان HTML - استفاده از چندین H1 در یک صفحه 
دوم کلاهبرداری های محتوا 
محتوای کپی شده - نوشتن محتوای کپی شده در رتبه بندی شما اختلال ایجاد می کند 
اتوماسیون محتوا - استفاده از روشهای خودکار تولید محتوا 
طعمه و سوئیچ - با تقلب در استفاده از روش طعمه و سوئیچ برای فریب Google 
Article Spinning - راهنمای ساخت کار یا چرخش مقاله خودکار 
محتوای خراشیده شده - هچ کردن محتوای خراشیده شده نه تنها ممنوع بلکه غیرقانونی است 
Cloaking - استفاده از Cloaking دستورالعمل های Google را نقض می کند و شما مجاز به مجازات شدن توسط Google Penguin می شوید 
محتوای فعال مخرب - ایجاد صفحاتی با رفتار مخرب 
Clickbait - ساخت عناوین فریبنده CTR شما را کاهش می دهد 
III دستکاری لینک 
Web Rings - ساخت حلقه های وب برای دریافت ترافیک از وب سایت های مرتبط 
پست پست مهمان - وبلاگ نویسی مهمان بدون ارتباط فقط برای ایجاد پیوندها 
Link Farm - دستکاری پروفایل پیوند خود با افزایش تعداد پیوندهای ورودی 
Linkbait و Switch - با استفاده از روش Linkbait و Switch ، محتوای خود را به یک مطلب تجاری احیا کنید 
خرید نظرات با پیوندها با ارائه محصولات "رایگان" - دستکاری روی عملکرد ارسال محصولات رایگان در ازای بررسی با پیوندها 
تبادل لینک - تبادل لینک بیش از حد به عنوان یک برنامه پیوند در نظر گرفته می شود و اجازه نمی دهد سایت شما در SERP ظاهر شود 
نظرات هرزنامه وبلاگ - هرزنامه را نظر دهید تا به راحتی تعداد زیادی بک لینک را بدست آورید 
Shady Redirects - استفاده از 301 Redirect با Link Exchange 
کلمات کلیدی متن تجاری لنگر - استفاده از کلمات کلیدی کمتر یا اصلاً بدون مارک 
پیوندهای پانویس Spammy - بارگیری پاورقی وب سایت خود با پیوندها فقط تعداد زیادی پیوند غیر طبیعی را برای شما به همراه خواهد داشت 
چهارم پیوندهای پرداخت شده 
فروش لینک - پیوندهای فروش وب سایت شما را از فهرست بندی خارج کرده و میزان بازدید شما را به نصف کاهش می دهد 
خرید پیوندها - خرید لینک برای دریافت آب میوه لینک را متوقف کنید 
تبلیغات پرداخت شده - پرداخت هزینه تبلیغات به نمایندگی Pass 
فهرست فهرست - ثبت و / یا خرید مکان در فهرست راهنمای با کیفیت پایین 
V. SERP SPAM 
Parasite Hosting - راه اندازی یک میزبان Parasite برای استفاده از دامنه های معتبر از Google 
Google Bombing - تأثیرگذاری در رتبه یک صفحه با افزایش مصنوعی تعداد صفحاتی که به آن پیوند دارند و متن لنگر استفاده شده 
صفحات Doorway یا Gateway Pages - استفاده از Doorway Pages یا Gateway Pages برای رتبه بندی بالاتر در SERP 
Rip Snippet Markup Spam - ایجاد نامناسب Rich Snippets Markup 
س Quالات خودکار Google - ارسال س Googleالات خودکار Google 
ششم وب سایت های کج 
سایت های آینه ای - طراحی سایت های آینه ای برای افزایش رتبه بندی شما 
شبکه های خصوصی وبلاگ - ایجاد وبلاگ برای تولید آب میوه لینک 
Typosquatting یا Hijacking URL - با استفاده از Typosquatting یا URL Hijacking اعتبار و نام تجاری خود را در معرض خطر جرایم اینترنتی قرار دهید 
سایت های مسمومیت - داشتن پیوند در سایت های سمی نمایه پیوند شما را آزار می دهد 
هفتم راه های غیرقانونی برای کسب درآمد 
سکوترینگ سایبری یا اسکاتینگ دامنه - ثبت دامنه های مشابه علامت تجاری یا تجارت فقط با هدف دریافت منافع پولی 
پر کردن کوکی ها یا ریختن کوکی ها - ساختن کلوچه ها یک کار غیرقانونی است 
VIII تاکتیک های مجاز 
سئو منفی - گزارش نادرست رقبا برای جریمه شدن آنها 
TrackBack Spam - برای جلب بازدیدکنندگان در سایت خود از ویژگی TrackBack به طور نامناسب استفاده کنید 
ارجاع دهنده هرزنامه - آلودگی سایت با داده های آماری جعلی به عنوان یک نتیجه از هرزنامه ارجاع 
هرزنامه شبکه اجتماعی - ارسال لیست عظیمی از پیوندهای بی ربط در شبکه اجتماعی 

I. بهینه سازی بیش از حد وب سایت 

1. پر کردن کلمات کلیدی 
پر کردن کلمات کلیدی یک تکنیک قدیمی است که لحظه شکوه خود را دارد. این مورد قبل از سال 2000 بسیار محبوب بود ، تا اینکه گوگل شروع به مشاهده این مطلب کرد که محتوایی با تراکم کلمات کلیدی زیاد مربوط به کاربر نیست. 

به عنوان مثال ، اگر مدیر شرکتی هستید که چیپس می فروشد و کسی از شما می پرسد آیا چیپس شکلات دارید یا خیر ، شرط می بندم که به آنها جواب ندهید: "ما چیپس شکلات داریم. بهترین محصول فروش ما چیپس شکلات است زیرا این چیپس شکلات طعم بهتری نسبت به چیپس ساده ما دارد و مشتریان ما عاشق شکلات هستند ، بنابراین چیپس شکلات تصمیم بهتری خواهد بود. چیپس شکلات را امتحان کنید. " اگر اینطور حرف بزنید مثل یک دیوانه به نظر می رسید. منظورم این است که چه کسی در واقع می تواند اینگونه صحبت کند؟ همیشه؟ 

استفاده مکرر از یک کلمه کلیدی در یک مقاله یا یک متن کوچک - مانند تعریف یک کلمه با استفاده مجدد از همان کلمه است. این طبیعی و سالم و منحصر به فرد نیست. این یک تجربه کاربری بد است و از همه بدتر ، مجازات شما توسط Panda Google Algorithm به دلیل محتوای بی کیفیت است. بهتر است از عبارات استفاده کنید و مثل اینکه با کسی صحبت می کنید بنویسید زیرا G بزرگ برای محتوای نوشته شده برای افراد بیشتر از SERP ارزش دارد. اما شما این را می دانید ، پس چرا آن را عملی نمی کنید؟ 

نظر شما در مورد صفحه بعدی چیست؟ 
کلید واژه addictinggames.com 
به نظر شما طبیعی است؟ شرط می بندم که می توانید طیف وسیعی از بازی های آنلاین را در سایت پیدا کنید ، اما صادقانه بگویم ، برای درک این موضوع نیازی نیست که هزار بار آن را بنویسید. 

و از آنجا که ما در مورد Google Panda صحبت کرده ایم ، باید ببینیم که پر کردن کلمات کلیدی چه تاثیری می تواند در چندین سایت داشته باشد. وب سایت ارائه شده در زیر یکی از سایت های تحت تأثیر این الگوریتم است: 




وب پنالتی مجازات گوگل پاندا 
www.webopedia.com 

خوب ، اگر سایت خود را با کلمات کلیدی پر کنید ، این اتفاق می افتد. شما و سایت خود به طور یکسان رنج خواهید برد. 


2. توصیف Alt بیش از حد بهینه شده 
داستان با توصیف ارتفاع تصویر ادامه می یابد که بیش از حد بهینه شده است. کمی پیچیده تر از پر کردن کلمات کلیدی ، این روش توسط خزنده های موتور جستجو یافت می شود حتی اگر تصاویر خود را به جای متن (محتوای) خود ، با تعداد زیادی کلمات کلیدی بارگیری کنید. همیشه اگر نمی توانید آنها را ببینید ، به این معنی نیست که آنقدرها هم مضر نیست. 

بیایید یک نکته را روشن کنیم: توصیه می شود تصاویر را برای دسترسی بیشتر به مقالات خود اضافه کنید. از همه مهمتر ، شما باید توصیفات alt را بر روی تصاویر خود بنویسید ، اما از آن سو abuse استفاده نکنید. 


3. متن لنگر تجاری در صفحات داخلی 
اگر شماره های 1 و 2 را بخوانید ، می بینید که آسان است از مسیر درست - تکنیک کلاه سفید - دور شوید. استفاده از لنگر غنی از کلمات کلیدی برای پیوندهای داخلی نشانه واضحی از بهینه سازی بیش از حد وب سایت یا سئو بیش از حد است و دقیقاً مانند این شکلک خنده غیر طبیعی به نظر می رسد. 
لبخند ساختگی 
شما باید سایت خود را مرتب و مرتب نگه دارید. به عنوان مثال ، شما در حال نوشتن مقاله در مورد وبلاگ خود در مورد سفر زیبای خود به بارسلونا هستید و می خواهید تور فروش خود را در سایت خود پیشنهاد دهید. 

توصیه می شود : اگر دوست دارید سفری شگفت انگیز به بارسلونا داشته باشید ، باید سفر 6 روزه شگفت انگیز ما به بارسلونا را با بیمه سفر رایگان بررسی کنید. 

توصیه نمی شود : اگر می خواهید به بارسلونا بروید ، ما تورها و فعالیت های مختلفی داریم. فقط همه آنها را در بارسلونا برای شما بررسی کنید . 

Google برای کسانی که به دنبال روش آسان برای رتبه بندی در بالا هستند ، "راه حل" ارائه داده است. پنالتی نامیده می شود. برخی از سایت ها محتوای کیفی دارند اما از رتبه خوبی برخوردار نیستند و برخی از سایت ها رتبه بهتری دارند اما محتوای نازک و بیش از حد بهینه دارند. 

ممکن است تعجب کنید که کدام یک از موارد فوق بهتر است. متخصصان فکر می کنند که این به معنای محتوای منحصر به فرد است که برای کاربر و نه برای موتورهای جستجو نوشته شده و دارای اطلاعات مرتبط و معنی دار است. اما حرف ما را قبول نکنید ، برای دیدن رتبه بندی به نمونه های زیر نگاه کنید. در تصویر زیر ، سایتی را می یابید که تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد. 

Google Penguin costume-works.com 

www.costume-works.com 

مثال دوم از تصویر زیر به نظر می رسد یک سایت بیش از حد بهینه شده است: 



عروسی عروس Google Pengiun 
www.weddingdresstrend.com 

اکنون می بینید که دیگر افسانه ای نیست که استفاده از متن لنگر دار با کلمات کلیدی برای پیوندهای داخلی برای بهینه سازی بیش از حد وب سایت شما می تواند مجازات "زیبایی" از طرف Google را برای شما به همراه داشته باشد. 


4. کلمات کلیدی بی ربط 
"لذت" دیگر بازی بهینه سازی بیش از حد ، سو abuse استفاده از کلمات کلیدی بی ربط فقط برای رتبه بندی است. فقط برای اینکه خودم را روشن کنم ، بگذارید بگوییم شما دوست دارید پوکر بازی کنید ، اما ما می دانیم که شما بلوف می زنید ، دقیقاً مانند بازدیدکنندگان هنگام ورود به سایت شما و مانند خفاش ها از جهنم فرار خواهند کرد. و CTR شما رنج خواهد برد. 

به دست آوردن ترافیک با استفاده از تعداد زیادی کلمات کلیدی غیرضروری برای رتبه بندی کارایی نخواهد داشت. تقلب ، مانند هر رابطه مجازات می شود و Google شما / سایت شما را از بین می برد. 

متوجه شدم که شما موضوعات زیادی در طاقچه خود دارید ، اما آنجا بمانید ، باغ را به همسایه خود نپردازید. سگ شما را گاز می گیرد! ممکن است کاربرانی را که می توانستند مشتری شوند از دست دهید و آنها از رقبای شما خرید خواهند کرد. این اتفاق فقط به این دلیل بود که شما با آنها صادق نبودید. 


Michael Panuthos ، متخصص SEO و SEM می گوید: 

گاهی اوقات متخصص SEO شما آنقدر مشتاق است که شما را در صفحه اول Google قرار دهد ، از اهمیت بودن چشم پوشی می کند. اگر متخصص سئو سایت شما را در صفحه اول Google به دلیل کلمات کلیدی غیرمرتبط قرار دهد ، ممکن است ترافیکی دریافت نکنید. ارتباط کلیدی است. 


5. پیوند بیش از حد بهینه سازی 
مدیران وب انواع روش های کلاهبرداری برای رتبه بندی را پیدا می کنند. این روش SEO کلاه سیاه هنگامی اتفاق می افتد که شما پیوندهای داخلی را برای صفحه هایی مانند "درباره ما" ، "با ما تماس بگیرید" ، "محصولات" و غیره به زور در صفحه اصلی قرار دهید. این کار نه تنها غیر عملی است بلکه بی فایده هم هست زیرا آن صفحات به میزان موجودی خود بازدید زیادی دارند و بهتر است برای تقویت پیوندهای داخلی خود پیوندهای عمیق داشته باشید. 


6. متن و پیوندهای پنهان / نامرئی 
مخفی کردن پیوندها و متن برای تنها هدف ایجاد پیوندها در اندازه ها و اشکال مختلف وجود دارد. Google همه طرح ها را کشف کرده است : پنهان کردن متن یا پیوندها با استفاده از CSS برای قرار دادن متن در خارج از صفحه ، استفاده از فونت همان رنگ پس زمینه ، تنظیم اندازه قلم روی 0 یا پنهان کردن پیوند به یک شخصیت. 

تعجب خواهید کرد ، اما تازه کارها هنوز از این روش فریب قدیمی استفاده می کنند. 

متن سیاه-پنهان-مخفی-یا-نامرئی 
تصویر گرفته شده از http://cdn.elite-strategies.com/wp-content/uploads/2014/12/blackhat-seo-hidden-or-invisible-text.gif 



همه متن ها و پیوندهای مخفی برای سایت شما مضر نیستند. به عنوان مثال ، با استفاده از توصیف alt در توصیف تصویر ، یک اسکریپت برای جاوا یا کد برای فایلهای Flash قابل قبول است. دو فناوری اخیر به بهبود تجربه سایت شما با موتورهای جستجو کمک می کند. 


7. عنوان HTML بهینه سازی بیش از حد 
استفاده از چندین H1 در یک صفحه تاکتیکی گسترده برای تأثیرگذاری بر SEO در سایت است. سوusing استفاده از این تکنیک کلاه سیاه باعث می شود سایت شما پر شده باشد. 

برای مثال سایت زیر را در نظر بگیرید. این استفاده از عناوین و کلمات کلیدی "لوله کش" است. 

عنوان بیش از بهینه سازی بهترین لوله کش 




با کمترین میزان ، شما را به نوشتن عناوین تشویق می کنم ، اما توجه داشته باشید که فقط در صورت لزوم باید فقط یک H1 و H2 ، H3 و ... داشته باشید. 


دوم کلاهبرداری های محتوا 

8. محتوای کپی شده 
محتوای کپی شده نوعی از محتوا است که در بیش از یک سایت ظاهر می شود. همچنین ، ممکن است محتوایی باشد که از مکان های دیگر (URL ها) به سرقت رفته باشد. این فقط به موتورهای جستجو سختی می دهد تا از بین همه مطالب تکراری یکی را انتخاب کنند و اطلاعات صحیحی را نشان دهند - که معمولاً این اتفاق می افتد و Google محتوای اصلی را در SERP نشان می دهد. دلیلش این است که نمی تواند محتوای تکراری را نشان دهد - برای کاربر ارتباطی ندارد. 

اوه ، اوقات خوب سئو در هنگام کپی کردن مطالب به سایت شما آسیب نمی رساند! امروزه استفاده از این روش با یک چشم بهم زدن رتبه شما را مختل می کند. علاوه بر این ، ممکن است سایت خود را در معرض خطر مجازات شدن توسط Google Panda قرار دهید. 
Google Panda eBay 
روشی ایمن که محتوای تکراری در نظر گرفته نشود ، استفاده از ارجاع برای اطلاعاتی که از منابع خارجی جمع می کنید. 



به اشتراک گذاشتن محتوا در سایت های دیگر 
قبل از اینکه محتوای خود را بصورت آنلاین ارسال کنید و آن را به صورت عمومی منتشر کنید ، باید آن را بررسی کنید که آیا بدون دزدی ادبی است. 


9. اتوماسیون محتوا 
اتوماسیون محتوا به معنای استفاده از ابزارها یا اسکریپت ها برای تولید خودکار محتوا و انتشار آن در سایت شما بدون هیچ تلاشی از طرف شما است. محتوای خودکار بدون هیچ گونه قصد و هدف برای کاربر نوشته شده است و از هیچ نوع قالب و سبکی ، بدون عکس ، عنوان HTML ، فاصله پاراگراف ، ترازبندی و غیره برخوردار نیست. 

شاید فکر کنید در کوتاه مدت ایده خوبی است زیرا سایتی با محتوای بسیار زیاد در کمترین زمان و تلاش خواهید داشت ، اما شروع به کاهش قابل توجه رتبه ، پر کردن کلمات کلیدی و از همه بدتر خطر قرار گرفتن در لیست سیاه موتور جستجو 



ابزارهای زیادی برای انجام کارهای کثیف برای شما وجود دارد. اما بهتر است قبل از اقدام به این فکر کنید که چه عواقبی خواهد داشت. 

من می توانم راهی ایده آل برای ایده گرفتن برای تولید محتوای با کیفیت به شما بگویم. شما می توانید BrandMentions را برای نوشتن و تولید ترافیک و رتبه بندی ارگانیک به شما القا کند. مفید و سرگرم کننده است که اطلاعات یا کلمات کلیدی را پیدا کنید و جستجو کنید و ببینید چه چیزی مرسوم است. 


10. طعمه و سوئیچ 
طعمه و سوئیچ راهی اشتباه برای تغییر محتوای شما فقط برای گرفتن یک صفحه برای رتبه بندی است. اولین قدم نوشتن صفحه ای برای Google با مجموعه ای از کلمات کلیدی است و پس از رتبه بندی ، نویسنده آن را با یک پروژه یا محصول دیگر تغییر می دهد. کاربران هنگام ورود به سایت ، چیز کاملاً متفاوتی را مشاهده می کنند. این واقعاً یک ایده حیله گرانه است و شخصی که این روش را ارائه داده خلاق بوده است. این روش فریبکارانه کلاهبرداری گوگل ممکن است در گذشته به خوبی کار کرده باشد اما اکنون شما را محروم می کند و اگر "برنده تمام پولها شوید" می توانید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرید. 

در سال 2011 ، گروپون از "Bait and Switch" در Search Ads استفاده کرد و به اتهام "اقدامات تجاری و تبلیغاتی نادرست و گمراه کننده" توسط یک شرکت تور اتوبوسرانی در سانفرانسیسکو متهم شد. کلمه کلیدی که آنها استفاده کردند "incelling village play area area" بود. 
طعمه Groupon و تغییر دهیداما وقتی روی پیوند کلیک کردید ، این مورد را در سایت مشاهده خواهید کرد: 

سایت گروپون 
این نمونه دیگری از صفحه ای است که از روش طعمه و سوئیچ استفاده کرده است: 
طعمه و تغییر مثال بازی های بارگیری 


Bitcoinspot.nl اقدام کرده و رتبه بندی کلمه کلیدی "بارگیری بازی ها" را به خود اختصاص داده است ، اما سایت در مورد بیت کوین است. 


11. چرخش مقاله 
این کار ساختن یک روش (دستی یا خودکار) برای بازنویسی محتوا است فقط برای فرار از "محتوای تکراری" - چتر و تولید محتوای "جدید" برای جلوه دادن جلوی موتورهای جستجو. این کلاه سیاه در نظر گرفته شده است زیرا شما هیچ ارزش و اطلاعات مربوطه را برای کاربر به همراه ندارید. اگر در مورد موضوعی که قبلاً در یک مقاله به آن پرداخته اید چیز جدیدی کشف کردید ، می توانید اطلاعات جدید را به عنوان یک به روزرسانی بنویسید. از این طریق می توانید به آن مقاله کمک کنید تا رتبه بهتری داشته باشد و به آن ارتقا دهید. 




چرخش مقاله 

12. محتوای خراشیده شده 
اسکرپ کردن محتوا ، سرقت مطالب از ناشران دیگر با کمی کمک از اسکریپت ها و ارسال آن در وب سایت شما است. این یک عمل جالب است زیرا در برخی موارد در مورد نقض حق نسخه برداری از صاحب سایت اصلی مورد استفاده قرار گرفت. جوجه ریزی محتوای خراشیده است که نه تنها ممنوع بلکه غیر قانونی در ایالات متحده و کشورهای دیگر. به عنوان مثال ، در سال 2011 در کانادا پرونده ای به نام Century 21 Canada Limited Partnership v. Rogers Communications Inc.، 2011 BCSC 1196 وجود داشت که اظهار داشت که "استفاده های ممنوع صریحاً شامل" خراش دادن صفحه "،" خراش پایگاه داده "است و هر فعالیت دیگری که برای جمع آوری ، ذخیره ، سازماندهی مجدد ، جمع بندی یا دستکاری هر یک از مطالب (چه از طریق یک برنامه خودکار یا یک فرایند دستی) انجام شده باشد. " این استدر برابر گوگل دستورالعمل ، همچنین. با گذشت زمان ، آن نوار کناری با "آخرین اخبار" که توسط وب مسترها اجرا شده بود ، ظاهر شد ، اما برخی از آنها مجذوب شدند و اطلاعات زیادی را منتشر کردند. شما باید مراقب میزان اطلاعاتی که در سایتهای دیگر ارسال می کنید باشید تا G بزرگ را ناراحت نکنید. 


این به هر دو طرف پیش می رود. اگر شما قربانی این عمل هستید ، می توانید نرم افزاری پیدا کنید که به شما کمک کند کشف کنید چه کسانی محتوای شما را می دزدند و از سایتی که محتوای شما را به سرقت برده شکایت می کنند. 

من به شما ایده نمی دهم ، فقط به شما کمک می کنم بین آنچه اشتباه است و آنچه درست است تفاوت ایجاد کنید و از وسوسه ها و آدمهای بد دور شوید. و من در مورد گوگل صحبت نمی کنم ، او پسر خوبی است. خوب ، او خوب است به شرطی که برای ناراحتی او کاری نکرده باشید. 


13. پوشاندن لباس 
پوشاندن 

عکس گرفته شده از http://www.rochester.edu/news/headlines/jan2015/cloak.jpg 



این یک روش غیر صادقانه استفاده از دو قطعه محتوا است. یکی برای رتبه بندی موتورهای جستجو و خزیدن Googlebot و دومی برای کاربران نوشته شده است. استفاده از cloaking دستورالعمل های Google را نقض می کند و خطر جریمه شدن توسط Google Penguin را دارید. به این دلیل که تصور می شود cloaking برای فریب الگوریتم موتور جستجو استفاده می شود. 


14. محتوای فعال مخرب 
در این نوع محتوا از نرم افزارهای مخرب از طریق وب سایت متحرک ، برنامه های جاوا ، Javascript ، محتوای Flash یا تکیه بر پلاگین های مرورگر برای نمایش فیلم ، فایل های صوتی یا بارگیری پرونده ها در رایانه استفاده می شود. رایج ترین انواع بدافزارها ، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، ربات ها ، اشکالات ، روت کیت ها ، جاسوس افزارها ، اسب های تروا ، ویروس ها و کرم ها محسوب می شوند. این نوع رفتار نه تنها مغایر با دستورالعمل های Google است و هم باعث جریمه زیادی می شود ، بلکه غیرقانونی است. 



از طرف دیگر ، اگر کاربر هستید ، بهترین راه برای جلوگیری از قربانی شدن چنین نرم افزاری نصب آنتی ویروس و به روزرسانی منظم آن ، جلوگیری از بارگیری فایل از وب سایت های ناشناخته ، دور نگه داشتن سایت های سایه دار یا کلیک بر روی تبلیغاتی است که خیلی خوب به نظر می رسند تا حقیقت داشته باشند 


15. Clickbait 
Clickbait عنوانی جذاب و فریبنده است که تنها با هدف ایجاد کلیک بر روی آن نوشته شده است. یک چیز را در عنوان می گوید و یک چیز دیگر در سایت است. از عباراتی برای جلب شما استفاده می کند مانند "شما باور نخواهید کرد ..." ، "اخبار مهم در مورد ..." ، "تکان دهنده !! شما باید این را ببینید ... "و غیره و غیره. این روش فریب CTR شما را کاهش می دهد و در طولانی مدت برای سایت شما ضرر دارد. معمولاً کسانی که از clickbait استفاده می کنند می خواهند براساس تعداد کلیک درآمد کسب کنند. این روش بیش از حد را می توانید در تابلوئیدها مشاهده کنید ، جایی که به طور گسترده ای گسترش یافته است. 

یک نمونه عالی از clickbait توسط Xpango به صورت "رایگان" ارائه شده است که می گوید می تواند یک iPad اپل رایگان به شما بدهد و حتی در توضیحات قول می دهد که "گیر نمی آورد و رایگان است". 
Clickbait 


اگرچه ، وقتی وارد سایت می شویم می بینیم که "فقط 25 اعتبار" نیاز داریم. گیرم نمیاد میگی ؟! 

فیس بوک می خواهد Clickbait را متوقف کند . هدف این است که پست ها را با عناوینی که اطلاعات را در اختیار دارند ، از اولویت قرار ندهید و شما را فریب می دهد تا فقط برای دانستن آنها کلیک کنید. 


III دستکاری لینک 

16. حلقه های وب 
سایت های مختلفی که برای رتبه بندی و دریافت ترافیک از وب سایت های مرتبط بین آنها در یک شبکه دایره ای متصل می شوند ، ایجاد پارچه می کنند. Sage Well کسی بود که با استفاده از یک اسکریپت چنین مفهومی را در سال 1994 ، زمانی که شروع به محبوب شدن قبل از زمان Google کرد ، توسعه داد. برای عضویت در یک پارچه ، باید تأییدیه را از مدیر وب دریافت کنید. حتی انجام کارهای بد نیز سخت و دشوارتر می شد. 



حلقه وب 

عکس گرفته شده از http://www.blogclarity.com/wp-content/uploads/2013/07/recognize-guest-post-spam.png 


17. هرزنامه GuestPost 
افراد زیادی وجود دارند که از این روش برای گرفتن بک لینک استفاده می کنند. یکی از آنها نباشید. آنها معمولاً به وبلاگ نویسان پیام می دهند تا مقاله ای بی ربط با پیوند منتشر کنند و بیشتر اوقات این یک پیوند dofollow است.هرزنامه پست مهمانکسانی که درخواست وبلاگ نویسی مهمان در سایتی را ارسال می کنند ، اگر سایتی که به آن پیوند می خورند تجربه کاربری نامناسبی دارد ، می توانند به رتبه بندی آن صدمه بزنند. 

یک مثال از پیام ارسال شده برای ارسال مهمان ممکن است چنین باشد: 

"نام من NAME است و من نویسنده هستم. من سایت شما را پیدا کردم و فکر می کنم بسیار جالب باشد. فکر می کردم آیا می توانم یک پست مهمان انجام دهم؟ من برای موضوعات مختلف در مورد موضوعات مختلف می نویسم و ​​فکر می کنم برای مخاطبان شما بسیار مناسب باشد. مقالات من بسته به خواسته های شما 400 - 500 کلمه دارند. اگر اجازه می دهید ، فکر می کنید اضافه کردن یک پیوند به سایت ما امکان پذیر است؟ " 

اگر نام سایت را نگوید چگونه می توانم در صورت مرتبط بودن اکنون امکان پذیر باشم؟ این یک نوع مبهم است. 

به هر حال اگر از بدخواهان باشید زودتر از آنچه فکر می کنید بدهی خود را پرداخت خواهید کرد. این نه تنها بر شما ، وبلاگ نویس مهمان تأثیر می گذارد ، بلکه در سایتی که آن را پذیرفته است نیز تأثیر خواهد گذاشت. در سال 2014 ، DocSheldon.com به دلیل داشتن یک لینک خروجی که از یک پست مهمان به یک سایت غیر مرتبط اشاره می کند ، یک مجازات جانبی دریافت کرد. 


مت کاتس ، رئیس سابق تیم وب اسپم در گوگل در توییت بعدی در سال 2014 بخشی منطقی را لمس کرد. 
Matt Cutts در مورد پست مهمان هرزنامه 


شما باید اطلاعاتی را ارائه دهید که به مخاطب کمک کند و آن را برای تولید ترافیک به سایت خود بفرستد ، نه پیوندهای بی ربطی که شما را برای همیشه پایین می آورد. 


18. مزرعه پیوند 
"پیر مک مک اسپمر یک مزرعه داشت ، eiei-oh ، 
و در آن مزرعه او پیوندهایی را ایجاد کرد ، eiei-oh 
با یک لینک در اینجا ، و یک لینک در آنجا ، 
اینجا یک لینک ، یک لینک ، 
همه جا یک لینک ، پیوند ..." اسکات ویلوبی ، یافت شده در moz.com 

مزرعه پیوند 
تصویر گرفته شده از https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d9/Link_farm.svg/600px-Link_farm.svg.png 





همانطور که آهنگ می گوید ، لینک مزرعه مجموعه ای از وب سایت های متصل به یکدیگر است که با افزایش تعداد پیوندهای ورودی ، پروفایل پیوند شما را دستکاری می کند. از آنجایی که گوگل تولید لینک را راهی ناخواسته برای دریافت لینک می داند ، این تأثیر منفی دارد. محتوای سایتی که در مزرعه پیوند شرکت می کند دقیقاً مانند هر سایت دیگر در اینترنت به استثنا به نظر می رسد: این سایت دارای متنی است که با لینک های غیرمرتبط مرتبط با سایت های تصادفی پوشانده شده است. استفاده از مزرعه های لینک در روزهایی که Google Page Rank اهمیت داشت محبوب بود ، اما با تغییر زمان ، Google نیز تغییر می کند و اکنون این عمل مجازات می شود زیرا پیوندهای ایجاد شده غیر طبیعی تلقی می شوند. انسان پیوندهای رد و بدل شده را برای انسان ایجاد نمی کند ، بلکه برای موتورهای جستجو ایجاد می کند. 


19. LinkBait و Switch 
این استراتژی زمانی اتفاق می افتد که شما محتوای خود را به یک استراتژی تجاری احیا کنید. ترفند این است که پیوندهایی برای یک مقاله خاص بدست آورید و سپس آن را کاملاً با مقاله تجاری تغییر دهید و هیچ ارتباطی با موضوع اول نداشته باشد. اگر محتوایی را که برای آن رتبه بندی کرده اید منحصر به فرد و کیفی بود و پیوندها طبیعی بود اگر آن را به چیز دیگری تغییر دهید ، نشان می دهد که شما با خیال راحت به دنبال جلب بازدید هستید. 



انیمیشن Linkbait و Switch 

20. خرید نظرات با پیوندها با ارائه محصولات "رایگان" 
از آنجا که گوگل راه های زیادی برای خلاص شدن از شر افرادی که روش صحیح رسیدن به بالای SERP را دستکاری می کنند پیدا کرده است ، مردم با خلاقیت بیشتر و نه به روش خوب ، بلکه با استفاده از روش های جدید تقلب راه خود را پیدا می کنند. و این چنین است که نحوه ارسال محصولات رایگان در ازای بررسی با پیوندها ظاهر شد. اشتباه نکن خوب است که از مشتریان خود برای بررسی درخواست کنید ، اما نه با پیوند. استفاده بیش از حد از این تکنیک می تواند شما را وادار کند و نه در نتایج جستجو. و در مورد بررسی های جعلی که فقط با هدف جلب اعتماد در سایت شما ظاهر می شوند ، شروع نکنید که اگر گرفتار شوید دقیقاً عکس این مسئله را به همراه دارد ، که بیشتر اوقات اتفاق می افتد. 

مثالی در این زمینه TripAdvisor است. یک روزنامه ایتالیایی برای یک رستوران جعلی در ایتالیا حساب کاربری ایجاد کرد تا ببیند آیا تیم نظارت بر بازبینی و کشف تقلب در TripAdvisor آن را کشف می کنند یا خیر. این رستوران با نام Scaletta نظرات جعلی زیادی پیدا کرد و به نظر می رسد یک مکان واقعی باشد. بعد از یک ماه به عنوان بهترین رستوران شهر رتبه بندی شد. این آزمایش زمانی پایان یافت که روزنامه با ارسال پیامی به TripAdvisor قصد آنها را توضیح داد و ثابت کرد که سیستم بررسی TripAvisor معیوب است. 




بررسی های جعلی Scaletta 
عکس گرفته شده از http://www.grubstreet.com/2015/07/tripadvisor-bogus-reviews.html 


21. تبادل لینک 
این به توافق نامه بین 2 سایت برای رتبه بندی در Google اشاره دارد. لحظه را خراب می کنم تا این روش وسوسه نشوید زیرا این یک طرح پیوند محسوب می شود و دیگر اجازه نمی دهد سایت شما در SERP ظاهر شود. بچه های خوب با شنیدن این تکنیک SEO کلاه سیاه با سرعت نور می دوند. 

با یک جستجوی سریع در اینترنت ، سایتها و دایرکتوری های زیادی پیدا خواهید کرد که در ازای آن پیوندهایی را ارائه می دهند. آنها حتی وعده های بزرگی مانند پیوندهای رایگان ، پیوندهای با کیفیت برای جایگاه شما ، بدون وجود رد پا را می دهند و حتی می توانید از طریق برنامه وابسته آنها درآمد کسب کنید. انجام تبادل لینک و رتبه بندی پس از آن آسان است ، اما به همین راحتی مجازات خواهید شد. 




فقط یک نمونه از موارد زیر را مشاهده می کنید: 

درخواست تبادل لینک 

22. هرزنامه نظر بلاگ 
این امر زمانی اتفاق می افتد که شما سعی کنید با کامنت گذاشتن در بلاگ ها و سایت های مختلف پیوند ایجاد کنید ، تا اینکه به وبلاگ / سایت خود پیوند بزنید ، علی رغم اینکه سایت ها مرتبط هستند یا به نمایه فعالیت یا فعالیت شما مربوط نیستند. 

هرزنامه نظرات وبلاگ 
معمولاً در این نوع تکنیک ها از پیوندهایی استفاده می شود که به صفحه اصلی می روند. اظهار نظر فقط برای بدست آوردن تعداد زیادی بک لینک به راحتی یک تکنیک کلاه سیاه محسوب می شود. 

نظر-اسپم-نمونه 
تصویر گرفته شده از http://www.webanalyticsworld.net/2011/10/spam-does-your-website-digest-it.html 



اگر وبلاگ نویسی هستید که این نوع نظرات ناخواسته را دریافت کرده است ، می توانید برای جلوگیری از آنها کاری انجام دهید. می توانید به محض دریافت آنها را حذف کنید ، اما روش کافی برای ادامه کار این است که نظرات ورودی را در حالت انتظار قرار دهید و منتظر تأیید باشید فقط برای جلوگیری از آلوده کردن سایت خود با پیوندهایی که در صورت ورود از سایت های بد و سمی مجازات می شوند . 


23. Shady Redirects 
تغییر مسیر 301 در واقع یک روش خوب است. اگر صفحه اصلی جابجا شده یا تغییر کرده است می توانید از آن برای ارسال کاربر از یک URL به آدرس دیگر استفاده کنید. متأسفانه ، با گذشت سالها ، از آن به عنوان یک روش SEO بد استفاده شد. مدیران وب از دامنه های منقضی شده برای حفظ آب پیوند استفاده می کنند. آنها سایت قدیمی را به سایت خود هدایت می کنند. در این حالت ، استفاده از تغییر مسیر 301 سایه ای از SEO کلاه خاکستری است. اگر دامنه منقضی نشده مربوط باشد ، می توانید به راحتی در منطقه تاریک SEO قرار بگیرید. آیا اگر به شما بگویم ممکن است توسط Google به دلیل این عمل جریمه شوید مهم خواهد بود؟ باید! 


تغییر مسیر سایه دیگری در سایت های فیلم های آنلاین انجام می شود. وقتی برای دیدن فیلم روی پخش کلیک می کنید ، شما را به سمت همه نوع سایت ها هدایت می کند ، بیشتر آنها بی ارتباط هستند. 
تغییر سایه 


301 تغییر مسیر می دهد ، به عنوان کلاه خاکستری SEO ، برای ایجاد ترافیک در سایت ها به روش طبیعی استفاده نمی شود. 


24. کلید واژه های متن تجاری لنگر 
کلمات کلیدی متن لنگر تجاری آن دسته از کلمات کلیدی پول هستند که برای تولید ارزش مالی استفاده می شوند. اگر سایت شما دارای کلمات کلیدی کمتر یا اصلاً نام تجاری نیست ، این نشان می دهد که نمایه متن Anchor شما اصلاً ارگانیک نیست. برای دیدن نسبت بین کلمات کلیدی تجاری در مقابل نام تجاری و طبقه بندی آنها می توانید از Anchor Text Distribution & Classifier از ابزار cognitiveSEO استفاده کنید. 

متن لنگر نام تجاری حاوی نام تجاری ، URL است. این سایتی است که دارای نمایه متن لنگر طبیعی است: 

متن لنگر مارک 
به عنوان مثال ، اگر نام تجاری شما BRAND X است و سایتی در مورد الگوهای وب سایت دارید ، متن لنگر تجاری حاوی کلماتی مانند "الگوی وب سایت" ، "بهترین الگوی وب سایت" ، "الگوی وب سایت رایگان" و غیره است. این سایتی است که دارای نمایه متن spammy anchor است: 



متن لنگر تجاری 

25. پیوندهای پاورقی هرزنامه 
ما آنها را پیوندهای پاورقی هرزنامه ، ناخواسته یا کلاهبردار می نامیم زیرا شما آنها را فقط با هدف رتبه بندی و تقلب در بالا می نویسید. پیوندها به طور طبیعی در یک مقاله نوشته نشده اند ، و ارتباط بین شما و سایتی را که به آن پیوند می دهید نشان داده و توضیح می دهد. متأسفانه ، این روشی است که توسط بسیاری از افراد استفاده می شود و در پایان منجر به افت رتبه می شود. در بدترین حالت ممکن است با مجازات روبرو شوید. 
پیوندهای پاورقی هرزنامه درباره- spain.net 
بارگیری پاورقی وب سایت خود با پیوندها فقط تعداد زیادی پیوند غیرطبیعی برای شما ایجاد می کند و این می تواند باعث افت رتبه شود. 

هتل های رتبه از دست دادن 
www.hotelsanbada.com 



همانطور که در زیر مشاهده می کنید ، پروفایل پیوند غیر طبیعی نیز می تواند توسط سایر اعمال ایجاد شود: 
دگرگونی از مشخصات غیر طبیعی 


چهارم پیوندهای پرداخت شده 

26. فروش لینک 
اگر پیوندهایی را برای تصویب اعتبار دامنه می فروشید ، وب سایت شما را از فهرست خارج کرده و میزان بازدید شما را به نصف کاهش می دهد (اگر خوش شانس باشید) زیرا این امر مغایر با دستورالعمل های Google است. چیزهای زیادی برای گفتن در مورد این روش قدیمی وجود ندارد. فقط مراقب باشید و این کار را در خانه یا ... هرجایی امتحان نکنید. 

مت کاتس استدلال می کند که اگر سایتی که لینک فروش می دهد گرفتار شود و به شما لینک داده باشد ، تمام ارزشی که از آن لینک دریافت می کردید از بین می رود. 


شما می توانید چند توصیه و توضیح عالی از Matt Cutts در این ویدئو پیدا کنید: 


27. خرید پیوندها 
به یاد دارید که ما در مورد فروش پیوندها صحبت کردیم؟ خوب ، خرید پیوندها خیلی دور از آن نیست. حتی اگر سایتی که از آن پیوند می خرید ، می گوید از نظر کیفی دارای کیفیت هستند ، گول خود را نخورید. خیلی درست به نظر می رسد برای دریافت آب پیوند خرید لینک را متوقف کنید. برای رتبه بندی پول و وقت خود را از دست خواهید داد. ناگفته نماند که برای اصلاح اشتباهاتی که مرتکب شده اید باید دوباره وقت بگذارید. 



فروش و خرید لینک 

28. تبلیغات پولی 
هنگامی که مشخص شد مردم برای تبلیغات برای عبور از PageRank و در حالی که رسماً PageRank مرده اعلام شد ، تغییر قابل توجهی در گوگل رخ داد ، این بدان معنا نیست که تبلیغات تبلیغاتی پرداخت شده خلاف دستورالعمل های Google نیست. مت کاتس ، رئیس سابق تیم اسپم وب گوگل ، در توییتر خود درباره ارتباطات بین پیوندهای پولی و صفحات تبلیغاتی صحبت کرد. 
matt-cutts-تبلیغاتی-بروزرسانی 
وقتی از این روش استفاده می کنید ، پیوندهای پرداختی دارید. و پیوندهای پولی نیز می توانند از اختیارات عبور کنند. 

نکته خوب برای کسانی که از این روش استفاده می کنند این است که به نظر می رسد تبلیغات پولی در Google News نمایه می شوند . این روزنه در دستورالعمل های Google وجود دارد و این امکان را به ناشران می دهد تا در آن بخش ظاهر شوند. اما این بدان معنا نیست که زمانی نخواهد رسید که Google سایت شما را جریمه کند؟ 

شما می توانید یک نمونه از Lean Cuisine که هزینه مقاله ای را در Mashable پرداخت کرده است ، برای این وضعیت ببینید. 
تبلیغات پولی غذای ناب 
در پایان مقاله ، این پیام را خواهید دید: بخش خبری Mashable در ایجاد این مطالب دخیل نبود. " 

پیام قابل اشتراک برای تبلیغات پولی 


اگر می خواهید کارهای خوبی انجام دهید که در آینده به حساب خواهد آمد و می خواهید هزینه تبلیغات را بپردازید ، یک روش خوب این است که تمام پیوندها را به صورت زیر تنظیم نکنید. 

شما می دانید که گفتن "آنچه دور آن می چرخد ​​، دور می زند". خوب ، این مربوط به این تکنیک است ، همانطور که برای بقیه. 


29. فهرست فهرست 
اگر در حال ثبت نام و / یا خرید جایگاه در فهرست های بی کیفیت هستید ، این روش خوبی نیست. اهمیت بسیار زیادی به ارزش آن دایرکتوری دارد و اگر ثابت شود که این یک طرح پیوند است ، خوب می دانید چه اتفاقی می افتد ، تصویر را به دست می آورید. 

یک سوال واقعی این خواهد بود: "آیا فهرست های خوبی وجود دارد که بتوانم در آنها ثبت نام کنم؟" یاهو دایرکتوری دارد که می تواند در این گروه قرار بگیرد. آنها مجموعه ای خوب از قوانین دارند. همه نمی توانند ثبت نام کنند ، و من فکر می کنم این یک مثال خوب است. قبل از آن ، شما باید یک حساب کاربری برای GoogleMyBusiness ، Facebook ، Twitter یا Linkedin ایجاد کنید و سپس ببینید بهترین گزینه ها برای نمایه و طاقچه چیست. کاری را که همه انجام داده اند انجام ندهید ، جسور باشید! 

س nextال بعدی این خواهد بود: "آیا فهرست های پولی با استاندارد پیوندهای پولی نگهداری می شوند؟" و پاسخ از یک کات مت تنها ناشی می شود. 








کاتس می گوید تیم گوگل مقدار دایرکتوری و میزان کار آن را بررسی می کند. "اگر این کار اساساً زیاد کار نکند و در درجه اول ، به نظر می رسد که یک طرح پیوند کمتر باشد ، فهرست های پولی با همان استانداردهای پیوندهای پولی نگهداری می شوند. " 

شما باید بدانید که Google همیشه سعی می کند هوشمندتر شود و محتوای ارزشمندی را برای کاربران خود ارائه دهد و فهرست فهرست گزینه است. حداقل ، دیگر نه. 


V. SERP SPAM 

30. میزبان انگلی 
این یک روش غیرقانونی برای دستیابی به یک سایت ، ایجاد یک صفحه وب در آن و تزریق بسیاری از کلمات کلیدی به آن و پیوندهایی است که به صفحه تجاری متخصص SEO کلاه سیاه است. آنها یک انگل میزبان ایجاد کردند تا از دامنه های معتبر Google استفاده کنند. به این ترتیب آنها بازدید سایت و پول خود را از کسانی که مایل به خرید هستند دریافت می کنند. معمولاً این امر بدون اطلاع و رضایت شخصی که مالک دامنه معتبر است اتفاق می افتد. 

هاست انگلی 


قبل از اینکه گرفتار شوید ، و خدا می داند چه بلایی سر شما و سایت شما خواهد آمد ، باید فکر کنید "آیا سئو کلاه سیاه ارزش آن را دارد؟". فقط خوب کار کن و نیکی به تو می رسد. 


31. Google Bombing 
این روشی است که با افزایش مصنوعی تعداد پیوند به آن و متن های لنگر مورد استفاده برای تأثیرگذاری در رتبه بندی یک صفحه. یک متخصص SEO کلاه سیاه الگوریتم Google را با کمک به رتبه بندی یک صفحه ای برای کلمه کلیدی کاملاً متفاوت دستکاری می کند. این اتفاق می افتد زیرا همان متن لنگر مورد استفاده برای صفحاتی است که به طور خاص به آن صفحه پیوند دارند. 

یکی از بحث شده ترین نمونه های بمب گذاری در گوگل ، سeryال "کاملاً اشتباه" برای میت رامنی بود. اگر تصاویر را کاملاً اشتباه جستجو کنید ، Google تصویری با میت رامنی را به شما نشان می دهد. 


گوگل بمب گذاری شده در رامنی - کاملاً اشتباه 
عکس گرفته شده از http://www.empiremedia.com/google-versus-politics/ 



اگر شما یک قربانی هستید ، باید بدانید که چگونه می توانید با این روشهای شیطانی ربودن سایت خود از خود دفاع کنید. 


32. صفحات Doorway یا Gateway Pages 
صفحات Doorway به عمل تورم سایتی برای یک درخواست خاص در SERP با استفاده از برخی از مخفی کاری ها و ارسال کاربر به صفحه ای که هیچ ارتباطی با درخواست شما ندارد ، اشاره دارد. این یک روش تطبیق یافته برای هدایت مجدد ، روشی حیله گرانه است. کسانی که از این تکنیک استفاده می کنند ، البته می خواهند در SERP به طور غیر طبیعی رتبه بالاتری داشته باشند. 

در مارس 2015 ، گوگل الگوریتم مجازات صفحه درب مخصوص را برای این نوع تکنیک ها راه اندازی کرد . 

اگر "پردنیزولون بدون نسخه" را جستجو کنید ، این نتیجه را در Google پیدا خواهید کرد: 
پردنیزولون بدون نسخه 
و وقتی به سایت می روید یک صفحه درب ورودی پیدا می کنید. من آنچه را که می خواستم پیدا نکردم ، اما در عوض لیستی با برترین داروخانه های آنلاین پیدا کردم. 



صفحه درب 

33. هرزنامه علامت گذاری Rich Snippet 
داده های نشانه گذاری ساختاری می تواند راهی عالی برای قالب بندی نحوه نمایش سایت شما در نتایج جستجو باشد وقتی کسی به دنبال اطلاعات است. همچنین ، به ایندکس سایت شما کمک می کند. از طرف دیگر ، اگر در حال ایجاد مارک های قطعه غنی بی ربط هستید ، به دلیل دستیابی به این روش کلاهبردار ، توسط Google جریمه می شوید. 

به عنوان مثال ، اگر از علامت گذاری قطعه برای بررسی استفاده می کنید و هیچ خط مشی بررسی در سایت خود ندارید ، آن را به عنوان هرزنامه علامت گذاری قطعه غنی حساب می کنند. 



جعل قطعه های غنی serps 


34. Google Query خودکار 
ارسال درخواست های خودکار Google به این معنی است که شما از یک نرم افزار برای افزایش تعداد جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص استفاده می کنید تا در SERP بالاتر رتبه بندی کنید. اگر هدف شما این است که سایت خود را با این روش غیر طبیعی در نتایج جستجو بالاتر قرار دهید ، Google راهی دارد که شما را ناامید و مجازات کند. 



سeriesالات خودکار Google 

ششم وب سایت های کج 

35. سایت های آینه ای 
از یک سایت آینه ای استفاده می شود تا محتوای اصلی وب سایت را به منظور افزایش رتبه در محتوای جدید قرار دهد. این می تواند روش دیگری برای تکثیر مطالب از سایت شما یا منابع دیگر باشد. 




افراد بد در آنجا سعی خواهند کرد تا شما را متقاعد کنند که فقط در صورت حملات DDoS (انکار سرویس توزیع شده) از این روش استفاده می کنند. DDoS یک حمله سایبری است که در آن از چندین سیستم خطرناک برای هدف قرار دادن یک سیستم واحد برای دسترسی به اطلاعات مهم (شخصی) استفاده می شود. 


36. شبکه های وبلاگ خصوصی 
شبکه های وبلاگ خصوصی (PBN) مجموعه ای از وبلاگ های ایجاد شده توسط شخص برای ایجاد پیوند به یک سایت و کمک به رتبه بندی آن در Google است. این یک روش قدرتمند برای ایجاد تعداد زیادی پیوند از دامنه های مختلف به یک سایت است. صاحب شبکه این امکان را دارد که محتوای مورد نظر خود را تغییر دهد ، تعداد پیوندهایی را که می خواهد اضافه کند و محتوا را به خواسته های خود تغییر دهد تا رتبه سایت را افزایش دهد. PBN به این شکل است: 

شبکه خصوصی وبلاگ 
تصویر گرفته شده از https://searchenginewatch.com/wp-content/uploads/sites/25/cnt-import/sew/IMG/947/301947/private-blog-network.png 



معمولاً PBN ها با استفاده از دامنه های منقضی شده ایجاد می شوند. این به این دلیل است که آنها قبلاً آب لینک دارند و هنگامی که شما می خواهید اختیارات خود را به سایت دیگری منتقل کنید که موارد زیادی ندارد ، می تواند مفید واقع شود. با این حال ، این اجباری نیست. 


37. Typosquatting یا URL Hijacking 
این روش هواپیماربایی مبتنی بر یک خطای تایپی برای ایجاد دامنه های مخرب است که شبیه مارک های معروف است. این خطا به عنوان غلط املایی رایج ، املای بیگانه مورد توجه ، سو an استفاده از دامنه سطح بالا کد کشور به حساب می آید . دلیل این عمل "وابستگی" کسب سود از نام تجاری و شهرت برند است. 

در اینجا می توانید سایت رسمی مارک کارتیه را مشاهده کنید. 
وب سایت رسمی کارتیه 
و این تلاش برای ربودن URL توسط کارتر است: 

وب سایت الماس کارتر 


نکته منفی این عمل این است که باعث می شود شهرت و برند شما در معرض جرایم اینترنتی قرار گیرد. 


38. سایت های سمی 
اگر سایتی فقط با هدف ایجاد لینک ایجاد شود و یکی از مشکلات پیوند را در تصویر زیر ذکر کرده باشد ، ممکن است در مورد سایت های سمی صحبت کنیم. این مشکلات پیوند فقط چند مورد از موارد احتمالی است که می توانید در دنیای بزرگ اینترنت و سایت های سمی به سر خود بیاورید. 

مسئله پیوند 


اگر پیوندی به سایت های سمی دارید ، می تواند به کسب و کار شما آسیب برساند. همچنین ، داشتن پیوندهای نامناسب از سایت های سمی در نتیجه یک کار SEO کلاه سیاه ، باید شما را برای بررسی این پیوندها تعیین کند. یک راه آسان برای انجام این کار بررسی آنها در Uninatural Links Navigator در ابزار cognitiveSEO است. مستقیماً از طریق این ابزار امکان مدیریت آنها را دارید و حتی اگر اینگونه باشد آنها را رد کنید. 


هفتم راه های غیرقانونی برای کسب درآمد 

39. سکواتینگ سایبری یا اسکاتینگ دامنه 


کوات سایبرت به معنای ثبت دامنه هایی مشابه علامت تجاری یا تجارت فقط با هدف دریافت منافع مالی است. این شامل کلمه "چمباتمه زدن" است ، که به معنی تصدیق یک مکان عمومی بدون اجازه است. کلاهبردارانی که این روش را انجام می دهند می توانند به دلیل کسب درآمد ، پرونده های قضایی دریافت کنند. آنها افرادی را که در دامنه جعلی وارد شده اند به یک سایت تبلیغاتی گران قیمت پرداخت به ازای هر کلیک هدایت می کنند. 


40. پر کردن کوکی یا حذف کوکی 


پر کردن کوکی روشی است برای استفاده از اسکریپت ها ، پنجره های بازشو ، نوار ابزار و تصاویر جاسازی شده در صفحه های پیام برای ناشر برای دریافت پول. ممکن است بپرسید او چگونه پول را دریافت می کند؟ بیایید بگوییم ، به عنوان مثال ، یک ناشر بازدید کننده ای را به سایت Example.com می فرستد و او برای هر فروش انجام شده اعتبار می گیرد. حتما می دانید که پر کردن کوکی ها یک عمل غیرقانونی است. 


VIII تاکتیک های مجاز 

41. سئو منفی 
همانطور که از نام آن بر می آید ، SEO منفی برعکس آنچه انتظار می رود عمل می کند و آن کاهش بازدید و کاهش دید دائمی SEO است. اما چه کسی این را می خواهد؟ من می خواهم بگویم که بسیاری از مردم از زمانی که ما در مورد آن صحبت می کنیم. آنها نمی خواهند این کار را برای سایت خود انجام دهند ، بلکه گزارش نادرست رقبای خود برای جریمه شدن آنها است. 

گری ایلیس ، تحلیل گر روند وب مستر در گوگل ، در حساب خود توییتی نوشت که گوگل نمونه واقعی SEO منفی را ندیده است؟ 

سئو منفی گری 
بخش غم انگیز برای کسانی که در واقع برای کاری که انجام نداده اند مجازات می شوند این است که نمی دانند چه کسی "آنها را زنده به خاک سپرده" اما می توانند ایده بگیرند. اگر از ابزاری برای استفاده از cognitiveseo استفاده می کنید می توانید از طریق Unnatural Links Navigator جستجو کنید تا لینکهای خود را بررسی کنید و ببینید از کجا آمده اند. همچنین ، با تجسم نمودار دید SEO می توان شاخص بزرگی برای از دست دادن رتبه مشاهده کرد. 




مثالی از یک آژانس معروف SEO که تحت تأثیر روش منفی SEO قرار گرفت : 
jellyifish-rank-drop 

42. هرزنامه TrackBack 
TrackBack فقط برای تسهیل ارتباط بین وبلاگها از طریق ارسال پینگ استفاده شد. پینگ پیامی است که از طریق یک وبلاگ نویس برای کسانی که با او در ارتباط هستند ارسال می شود. استفاده متوسط ​​از آن یا فقط مقاله جدید شما هرزنامه محسوب نمی شود. اگرچه وقتی از ویژگی TrackBack برای ورود بازدیدکنندگان به سایت خود و ارسال تعداد زیادی پینگ به آنها استفاده نادرست می کنید ، این طبیعی به حساب می آید. 







نظرات هرزنامه 
تصویر گرفته شده از www.conferencesthatwork.com 


43. هرزنامه مراجعه کننده 


هرزنامه ارجاع نوعی spamdexing است که با آلوده کردن سایت با داده های آماری جعلی آشکار می شود. اسپمر قصد دارد رتبه سایت خود را بهبود بخشد. این سایت به جز افزایش اطلاعات آماری مربوط به بازدید ، بازدیدکنندگان و غیره ، به سایت آسیب نمی رساند. نکته مثبت این است که شما امکان فیلتر کردن هرزنامه ارجاع را دارید. 
مراجعه ناخواسته از یک آژانس مسافرتی 

44. هرزنامه شبکه اجتماعی 
شبکه اجتماعی هرزنامه نوعی اسپم نسبتاً جدید است. از زمان ظهور وب 2.0 ، اسپمرها سیستم عامل های جدیدی پیدا کرده اند که می توانند پیوندهای خود را گسترش دهند. وقتی آنها لیست عظیمی از پیوندهای بی ربط را در شبکه اجتماعی ارسال می کنند ، این زمانی است که پرچم قرمز برافراشته می شود. 




شناخته شده است که هرزنامه در شبکه های اجتماعی به عنوان پیوند در نظرات به پست های مختلف ، بدون ارتباط با سایت ظاهر می شود. به عنوان اشتراک لینک های مخرب در گروه ها / صفحات / افراد بی ربط ؛ پیام های خصوصی که یک بار یا چند بار برای انواع افراد / صفحات ارسال می شود. 

نتیجه 
برای جمع بندی همه چیز ، ما جمله ای از مت کاتس را تکرار می کنیم که می گوید: "هدف" طبیعی جلوه دادن پیوندهای شما نیست ". هدف این است که پیوندهای شما طبیعی باشد ". شما فکر می کنید اگر برخی از این تکنیک های جستجوگرها برای کلاه سیاه را امتحان کنید می توانید از اینجا دور شوید ، اما دیر یا زود ممکن است رتبه یا ترافیک خود را از دست دهید ، به شهرت خود آسیب برسانید ، از Google مجازات بگیرید ، اعتبار خود را از دست دهید و مشتری ها یا از همه بدتر چهره آنها دادخواهی. یک متخصص SEO در زمینه محتوای همیشه سبز باشید . تا دفعه بعد ، با Google خوب باشید و او (احتمالاً) با سایت شما خوب خواهد بود.