حام ارژنگ

تماس سریع

جستجو

  • سئو سایتطراحی سایت,سئو,چت روم,سئو چت روم,سئو کلاه سیاه,سئو جوملا,طراحی قالب جوملا,ارژنگ,جام,سئو وبلاگ,سئو وردپرس,سئو برتر
  • سئو چت رومطراحی سایت,سئو,چت روم,سئو چت روم,سئو کلاه سیاه,سئو جوملا,طراحی قالب جوملا,ارژنگ,جام,سئو وبلاگ,سئو وردپرس,سئو برتر
  • سئو کلاه سیاهطراحی سایت,سئو,چت روم,سئو چت روم,سئو کلاه سیاه,سئو جوملا,طراحی قالب جوملا,ارژنگ,جام,سئو وبلاگ,سئو وردپرس,سئو برتر
  • سئو ارزانطراحی سایت,سئو,چت روم,سئو چت روم,سئو کلاه سیاه,سئو جوملا,طراحی قالب جوملا,ارژنگ,جام,سئو وبلاگ,سئو وردپرس,سئو برتر
  • ارژنگطراحی سایت,سئو,چت روم,سئو چت روم,سئو کلاه سیاه,سئو جوملا,طراحی قالب جوملا,ارژنگ,جام,سئو وبلاگ,سئو وردپرس,سئو برتر
  • سئو برترطراحی سایت,سئو,چت روم,سئو چت روم,سئو کلاه سیاه,سئو جوملا,طراحی قالب جوملا,ارژنگ,جام,سئو وبلاگ,سئو وردپرس,سئو برتر
  • سئو کلاه سفیدطراحی سایت,سئو,چت روم,سئو چت روم,سئو کلاه سیاه,سئو جوملا,طراحی قالب جوملا,ارژنگ,جام,سئو وبلاگ,سئو وردپرس,سئو برتر
  • jquery sliderطراحی سایت,سئو,چت روم,سئو چت روم,سئو کلاه سیاه,سئو جوملا,طراحی قالب جوملا,ارژنگ,جام,سئو وبلاگ,سئو وردپرس,سئو برتر
  • سئو سازطراحی سایت,سئو,چت روم,سئو چت روم,سئو کلاه سیاه,سئو جوملا,طراحی قالب جوملا,ارژنگ,جام,سئو وبلاگ,سئو وردپرس,سئو برتر
jquery slider by WOWSlider.com v7.7
نوئیتر فیسبوک تلگرام اینستاگرام

جام ارژنگ را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

ارژنگ سئو کار

ارژنگ سئو کار

ارژنگ نامی است که شرکت جام ارژنگ از ابتدای ورود به عرصه تبلیفات برای خود برگزیده است و امروز با داشتن بیش از 600 سایت در صفحه اول گوگل و هزاران کلید واژه نامی آشنا در عرصه تبلیغات اینترنتی بویژه طراحی سایت و سئو و مالتی مدیا میباشد طراحی سی دی های آتوران مالتی مدیای ارژنگ و سئو ارژنگ و سایت ارژنگ و صدها کتاب تبلیغاتی ارژنگ از عملکرد جام ارژنگ بوده است

داستان پر طمطراق سئو کلاه سیاه
داستان پر طمطراق سئو کلاه سیاه امروزه تبدیل به یک سوژه پردرآمد گشته است و شرکتها و اشخاص برای اینکه خود را برتر نشان دهند به مشتریان خود میگویند که از سئو کلاه سیاه بترسید و از عدم اطلاع آنان راجع به سئو استفاده کرده و مبالغ کلانی را بابت سئو از آنان دریافت مینمایند سئو کلاه سیاه داستانی شده پر از آب و تاب و شاخ و برگ فراوان که برخی ازین مطالب شگفت آور و خنده دار است

آیا سایت هایی که صفحه اول گوگل هستند از سئو کلاه سیاه بهره گرفته اند؟
پاسخ به این سوال این است که نه تمام سایت هایی که در صفحه اول گوگل هستند با تولید محتوا و زحمتی که طراحان سایت و سئو کاران کشیده اند رشد و ارتقا پیداکرده و در صفحه اول آمده اند و هرکدام ازین سایت ها با کلمات کلیدی موردنظر خود محتوا سازی کرده و بسوی صفحه اول موتورهای جستجو راه پیدا کرده اند سئو سایت صنعتی،سئو سایت موسیقی،سئو سایت خبری،سئو سایت شرکتی،سئو سایت بازی،سئو سایت فروش آنلاین و سئو چت روم ازین قبیل سایت ها هستند که با سئوی مناسب و برخورداری از قواعد و چارچوب سئوی مناسب در صفحه اول گوگل خودنمایی میکنند

سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید
سئو کلاه سیاه چیست ؟سئو کلاه سفید کدامست؟ به روش های اصولی بالا آوردن وب سایت در موتورهای جستجو سئو کلاه سفید گفته می شود که طبق قوانین و موازین موتورهای جستجو کار بهینه سازی سایت انجام می گردد و معمولا نتیجه گرفتن از این روش ها در بلند مدت خواهد بود اما نتایج آن دائمی خواهد بود و ریسک ندارد و دچار مجازات های موتورهای جستجو نخواهید گردید در مقابل سئو کلاه سیاه به روش های غیر قانونی بالا آوردن وب سایت در موتورهای جستجو گفته می شوند که معمولا ریسک بالایی دارند و ممکن است وب سایت را دچار مجازات های موتورهای جستجو نمایند و البته روش های کلاه سیاه معمولا سریعتر به جواب می رسند اما ممکن است در آینده وب سایت از نتایج جستجوی موتورهای جستجو حذف گردد. در ادامه تکنیک های اصلی این دو روش را برای شما بیان می نمایم:

سئو کلاه سفید
همانطور که اعلام شد سئو کاه سفید به روش های اصولی و درست بالا آوردن وب سایت در موتورهای جستجو گفته می شود که در این روش کلیه خط مشی موتورهای جستجو در نظر گرفته می شود و سئو کار در مسیر این قوانین حرکت می نماید. روش های اصولی در روش کلاه سفید شامل موارد زیر می باشد. البته روش های سئو سفید معمولا در بلند مدت جواب می دهند و ریسکی را متوجه وب سایت نمی نمایند.

تولید محتوای با کیفیت
در سئوی کلاه سفید بر تولید محتوای با کیفیت، کامل، جامع در زمینه شغلی مورد نظر تمرکز می گردد. محتوا یکی از مهترین فاکتورها و مسائل در زمینه امور سئو می باشد و در صورتی که سایتی بتواند مطالب مورد نیاز کاربران در زمینه شغلی خود را تهیه نماید می تواند گوی رقابت را از سایر سایت ها برباید و بازدید کنندگان بسیاری جذب نماید. در عملیات سئو کاه سفید محتوای با کیفیت پادشاه می باشد و سئو کار بر روی ارائه مطالب جدید و پر محتوا در زمینه فعالیت به صورت دوره ای تمرکز می نماید. وجود محتوا در سایت باعث می گردد تا زمانی که کاربری وارد وب سایت شد بتواند مطالب مورد نیاز خود را در وب سایت مطالعه نماید و همین مورد باعث بالا رفتن مدت زمانی خواهد گردید که کاربر در وب سایت می ماند و بالا رفتن مدت زمان ماندگاری کاربران در وب سایت باعث بالا رفتن رنک وب سایت در موتورهای جستجو خواهد گردید.

کد نویسی اصولی صفحات وب سایت
سئو کار کلاه سفید بر روی کد نویسی صفحات تمرکز می نماید تا صفحه طبق اصول ایجاد شده باشد. عنوان صفحات می بایست با تگ H1 ایجاد شده باشد و سایر عناوین و زیر مجموعه های صفحه می بایست با تگ های H2, H3 و ... دسته بندی شده باشند و همچنین مطالب در درون پاراگراف ها می بایست قرار گیرند. هر صفحه می بایست عنوان متمایز خود را توسط تگ title داشته باشد و تمامی صفحات می بایست تگ های کلمه کلیدی و توضیحات کلیدی مختص به خود را داشته باشند. کد نویسی طبق استاندارد صفحات وب سایت درک درستی از وب سایت به موتورهای جستجو می دهد و موتورهای جستجو با دید بهتری صفحات وب سایت را ایندکس می نمایند.

انتخاب عناوین و توضیحات مناسب صفحه
انتخاب عناوین مناسب و اصولی برای صفحات وب سایت یکی دیگر از روش هایی که سئو کار کلاه سفید سایت را با آن بهینه سازی می نماید. انتخاب عنوان مناسب تاثیر بسیار مثبتی بر روی سئو و رتبه بندی وب سایت خواهد داشت. موتورهای جستجو موضوع هر صفحه را با استفاده از عنوان صفحه درک می نمایند و در صورتی که عنوان درستی برای صفحه انتخاب نشود علاوه بر آنکه کاربران پس از ورود به سایت ممکن است صفحه را ببندند همچنین ممکن است موتورهای جستجو نتوانند برای کلمه کلیدی مورد نظر شما صفحه شما را بیابند. عنوان صفحه می بایست با محتوای صفحه همخوانی داشته باشد و همچنین برای صفحه می بایست کلمات کلیدی (Meta Keywords) و توضیحات کلیدی (Meta Description) با توجه به محتوای صفحه در نظر گرفته شود.

بررسی کلمات کلیدی
سئو کار کلاه سفید کلمات مرتبط و مهترین کلمات کلیدی مربوط به وب سایت را می یابد و از این کلمات استفاده درستی در انتخاب عناوین، کلمات کلیدی، توضیحات، صفحه بندی وب سایت می نماید. این کلمات سپس در تگ های Title, meta description, meta keyword, h1,h2,h3,h4,h5,h6, متون، لینک ها و آلت تصاویر استفاده می گردد. در تولید محتوا نیز برای هر مقاله دو یا سه کلمه کلیدی اصلی مد نظر قرار داده می شود و مقاله با توجه به کلمه کلیدی مورد نظر نوشته می شود.

بک لینک سازی اصولی
سئو کار کلاه سفید بر روی گرفتن لینک های ورودی درست و اصولی با تعداد و کیفیت مناسب تمرکز می نماید و سعی می نماید لینک هایی از سایت هایی به نحوی دریافت نماید که تاثیر مثبت بر روی سئو وب سایت داشته باشد. تشخصی اینکه یک لینک ورودی به سایت تاثیر مثبت دارد و یا منفی بر عهده سئو کار می باشد و سئو کار سعی می نماید با تمرکز بر تولید محتوای با کیفیت لینک های ورودی طبیعی از سایت های مرتبط دریافت نماید.

سئو کلاه سیاه
سئو کلاه سیاه معمولا روش های زود بازده در امور سئو هستند که زود به نتیجه می رسند اما همراه با ریسک هستند و ممکن است وب سایت را دچار مجازات های موتورهای جستجو نمایند. این روش برای آنهای مناسب است که قصد حضور کوتاه در وب را دارند و قصد دارند سریع نتیجه بگیرند. سئو کلاه سفید معمولا به روش های زیر انجام می گردد. در روش های سئو کلاه سیاه معمولا وب سایت خیلی سریع به صفحات اول گوگل می رسند و اما ممکن است هر زمان از نتایج جستجوی گوگل حذف گردند و رفع مشکل پس از مجارت شدن ممکن است بسیا مشکل و با صرفه هزینه و زمان بسیار ممکن باشد.

محتوای پنهان
معمولا یکی از روش هایی که در سئو کلاه سفید مورد استفاده قرار می گیرند قرار دادن بلاک بزرگی از مطالب و کلمات کلیدی به صورت پنهان از دید کاربر در صفحه می باشد تا موتورهای جستجو پس از ورود به وب سایت با حجم بزرگی از محتوا مواجه گردند حال آنکه این روش دیگر کارکردی ندارد. موتورهای جستجو امروزه قادر به تشخیص بخش هایی از صفحه هستند که حتی به صورت شباهت رنگی پنهان شده باشند پس از این روش هیچ وقت استفاده ننمایید.

استفاده بسیار از کلمات کلیدی
در روش سئو کلاه سیاه معمولا برای آنکه میزان استفاده از کلمه کلیدی را در صفحه بالا ببرند از کلمات کلیدی در متن صفحه، توضیحات، کلمات کلیدی و بدنه صفحه به مقدار بسیار استفاده می گردد حال آنکه ممکن است این روش اثر عکس داشته باشد و در بلند مدت باعث در نظر گرفتن مجازات برای وب سایت توسط موتورهای جستجو گردد.

تمرکز بر روی یک کلمه کلیدی در بک لینک سازی
یکی از روش هایی که موتورهای جستجو از محتوای یک صفحه سر در می آورند لینک های ورودی می باشد که از سایر سایت ها به صفحه ارجاع داده می شود. یکی از روش هایی که سئو کاران کلاه سیاه از آن برای بالا آوردن کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل استفاده می نمایند آن است که با استفاده از کلمه کلیدی مورد نظر لینک هایی را از سایر سایت ها دریافت می نمایند و در صورتی که موتورهای جستجو نظیر گوگل متوجه این قصد شما شوند و لینک های سایت شما به صورت غیر طبیعی به نظر برسد ممکن است سایت شما دچار مجازات های گوگل گردد. این روش یکی از زود بازدید ترین روش ها برای بالا آوردن وب سایت می باشد اما ریسک بسیار بالایی دارد.

استفاده از نرم افزارهای بک لینک سازی
یکی دیگر از روش های کلاه سیاه استفاده از نرم افزارهای بک لینک سازی می باشد تا تعداد لینک های ورودی به وب سایت افزایش یابد و از این روش رتبه گرفته شود. حتی تعداد لینک های ورودی به سایت شما در یک روز می بایست طبیعی به نظر برسد و در صورتی که در یک روز حجم وسیعی بک لینک به لینک های سایت شما اضافه گردد ممکن است سایت شما مجارات شود.

خرید بک لینک
این روش ممکن است در آینده مشکلاتی را برای سایت شما به وجود آورد زیرا لینک های ورودی به سایت شما می بایست طبیعی باشد و در صورتی که موتورهای جستجو حس نمایند لینک های ورودی به سایت شما غیر طبیعی هستند و یا آنها را خریده اید ممکن است دچار مجازات شوید.

سئو کلاه سیاه در مقابل سئو کلاه سفید

سئو,سئو جوملا,سئوکار,سئوساز,سئو گوگل,سئو وردپرس,سئو چت,سئو چت روم,سئو سایت,سئوچیست,سئو برتر,سئو حرفه ای,سئو و سایت,سئو پیشرفته,سئو ارزان,سئو رزان چیست,سئوکار کیست,سئوساز چیست,سئو در ایران,سئو وب,سئو وبسایت,سئو وب سایت,سئو وبلاگ,سئو قالب,سئو اصلی,سئوفست,سئو موز,سئوبرتر,سئوچت,سئو تهران,سئو شیراز,سئو درتهران,سئو درشیراز,سئو اصفهان,سئو در اصفهان,سئوگر,سئوگران,سئوپیشه,انجمن سئو,سئو جام,سئوکاران,سئوسازان,خدمات سئو,سئو روز,بررسی سئو,رتبهسئو,آموزش سئو,سئوتک,سئویاب,سئو فارس,اجرای سئو,مدیر سئو,مهندس سئو,سئو گرافیک,سئو,سئوکار,سئوساز,سئوگر,سئوپیشه,سئونما,سئوچیست,سئوبرتر,سئو جوملا,سئو وردپرس,سئو سایت,سئو برتر,سئو کامل,سئو کلاه سفید,سئو کلاه سیاه,سئو حرفه ای,سئو نمونه,سئو حرفه ای,سئو گوگل

جام ارژنگ:ارائه دهنده خدمات طراحی سایت،سئو،تبلیغات اینترنتی و نمایشگاهی

اين سايت در ستاد ساماندهي پايگاههاي اينترنتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به ثبت رسيده است

روابط عمومي(20خط):33200484-021

واحدفروش(8خط)36050035-021

واحد پشتيباني:09124341774

مديريت اجرايي:09126486013

واحد گرافيك:09355008180