• سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • slider responsiveسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
joomla slider by WOWSlider.com v7.7
سه شنبه, 23 فروردين 776 20:00

استراتژی مدرن سئو

نوشته شده توسط
امتیاز به این مطلب
(0 رای)

استراتژی مدرن سئو

استراتژی SEO مدرن فرآیند سازماندهی یک محتوای website's توسط موضوع است، که به موتورهای جستجو مانند Google برای جستجوی یک نیت user's در هنگام جستجو کمک می‌کند. با بهینه‌سازی یک صفحه وب در اطراف موضوعات اول، شما می‌توانید کلمات کلیدی دم - دم مرتبط با این موضوع را به خوبی رتبه‌بندی کنید.

در اینجا هشت مرحله وجود دارد که می‌توانید مطمئن شوید که همه پایگاه‌های SEO در سال ۲۰۱۸ پوشش داده می‌شوند. سپس الگوی برنامه‌ریزی رایگان خود را در بخش SEO به دست آورید.

مرحله ۱: تهیه فهرست موضوعات سئو

کلمات کلیدی در قلب SEO هستند، اما در حقیقت این اولین قدم شما در مرحله رشد ارگانیک نیستند. اولین قدم شما تهیه فهرستی از موضوعاتی است که می‌خواهید از یک ماه به بعد موکول کنید.

برای شروع لیستی از ۱۰ کلمه کوتاه و عبارات مرتبط با محصول یا سرویس خود تهیه کنید. از ابزار Google's کلیدواژه برای شناسایی حجم جستجو آن‌ها استفاده کنید و با تغییراتی که برای کسب‌وکار شما منطقی هستند، بیایید.

شما این موضوعات را با کلمات کلیدی با دم کوتاه عمومی مرتبط می‌کنید، همانطور که می‌توانید بگویید، اما شما پست‌های وبلاگ منحصر به فردی را به این کلمات کلیدی اختصاص نمی‌دهید. اگر شما تنها شروع به بهینه‌سازی وب سایت خود برای جستجو می‌کنید ، این کلمات کلیدی بسیار رقابتی هستند. ما به چگونگی استفاده از این موضوعات در یک دقیقه می‌پردازیم.
با استفاده از حجم جستجو و رقابت به عنوان اندازه، فهرست خود را به کلمات کلیدی ۱۰ - ۱۰ کوتاهی محدود کنید که برای شما مهم هستند. سپس این لیست را به ترتیب اولویت یا ارتباط با کسب‌وکار خود رتبه‌بندی کنید.

هر یک از این کلمات کلیدی یک " ستون " نامیده می‌شود و به عنوان پشتیبان اولیه برای یک " خوشه " از کلمات کلیدی دنباله بلند عمل می‌کند، که این چیزی است که ما را به مرحله بعدی می‌رساند.
مرحله ۲: تهیه فهرست کلمات کلیدی دم دراز براساس این موضوعات

Here's که در آن شما شروع به بهینه‌سازی صفحات خود برای کلمات کلیدی خاص خواهید کرد. برای هر ستونی که شناسایی کردید، از ابزار کلیدواژه خود برای شناسایی پنج تا ۱۰ کلمات کلیدی دم بندی استفاده کنید که عمیق‌تر وارد کلمات کلیدی اصلی موضوع می‌شوند.

به عنوان مثال، ما به طور منظم محتوای مربوط به موضوع " SEO " را ایجاد می‌کنیم، اما در گوگل هم برای این موضوع معروف به تنهایی بسیار مشکل است. ما همچنین ریسک رقابت با محتوای خود را با ایجاد صفحات متعدد در نظر می‌گیریم که همه همان کلیدواژه ها را هدف قرار می‌دهند - - و به طور بالقوه همان صفحه نتایج موتور جستجو ( SERP ). بنابراین، ما همچنین در اجرای تحقیق کلید واژه، بهینه‌سازی تصاویر برای موتورهای جستجو، ایجاد یک استراتژی SEO ( که در حال حاضر در حال مطالعه هستید )، و سایر subtopics در SEO.

از subtopics استفاده کنید تا با پست وبلاگ یا ایده‌هایی که یک مفهوم خاص را در هر موضوعی بزرگ‌تر که در مرحله ۱ شناسایی کردید، توضیح دهید. این subtopics را به ابزار تحقیق کلید واژه خود متصل کنید تا کلمات کلیدی دم‌بلند را شناسایی کنید که در آن هر وبلاگ پست را باز کنید.

این subtopics با هم یک خوشه می‌سازند. بنابراین، اگر ۱۰ موضوع اصلی را داشته باشید، باید هر یک از آن‌ها برای پشتیبانی از یک خوشه ۵ تا ۱۰ subtopics آماده باشند. این مدل SEO به عنوان " خوشه موضوعی " نامیده می‌شود، و الگوریتم‌های جستجوی مدرن برای اتصال کاربران با اطلاعاتی که به دنبال آن هستند، به آن‌ها وابسته هستند.
به این روش فکر کنید: هرچه محتوای شما بیشتر باشد، نیازهای مخاطبین خود را مشخص کنید - - و به احتمال زیاد این ترافیک را به راهنمایی خودتان تبدیل خواهید کرد. این روشی است که گوگل در وب سایت‌های خود ، ارزش پیدا می‌کند؛ صفحاتی که در the یک موضوع کلی کاوش می‌کنند، به عنوان بهترین پاسخ به پرس و جو person's، و رتبه بالاتر را نشان می‌دهند.

مرحله ۳: ساخت صفحات هر موضوع سئو

وقتی نوبت به وب سایت و رتبه‌بندی موتورهای جستجو می‌رسد، تلاش برای رسیدن به یک صفحه برای یک مشت کلمات کلیدی می‌تواند در کنار غیرممکن باشد. اما here's که در آن لاستیک راه را می‌پیماید:

۱۰ موضوعاتی را که در مرحله ۱ مطرح کردید بردارید و یک صفحه وب برای هر کدام ایجاد کنید که موضوع را در سطح بالا تشریح کند - - با استفاده از کلمات کلیدی دم - دم که برای هر خوشه در مرحله ۲ آمده بودید. برای مثال ، یک صفحه پایه برای SEO در بخش‌های کوتاهی که تحقیق کلید واژه، بهینه‌سازی تصویر، استراتژی SEO و غیره را معرفی می‌کنند. به هر صفحه ستون به عنوان جدولی از محتویات فکر کنید، که در آن به خوانندگان تان در مورد subtopics که در پست‌های وبلاگ شرح می‌دهید ، توضیح دهید.

از فهرست کلیدواژه خود استفاده کنید تا مشخص کنید چند صفحه اصلی باید ایجاد کنید. در نهایت، تعداد موضوعاتی که صفحات ستونی را ایجاد می‌کنید باید با چند محصول، خدمات، و مکان‌هایی که کسب‌وکار شما دارد ، همزمان باشد. این کار برای آینده و مشتریان شما آسان‌تر خواهد بود تا شما را در موتورهای جستجو پیدا کند، مهم نیست چه کلمات کلیدی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هر صفحه وب باید محتوای مرتبط را برای آینده و مشتریان خود داشته باشد و باید شامل عکس و لینک به صفحات سایت شما باشد تا تجربه کاربر را افزایش دهد . ما در مورد آن پیوندها در مرحله ۴ صحبت خواهیم کرد .
مرحله ۴: برپایی یک وبلاگ

وبلاگ نویسی می‌تواند یک راه باور نکردنی برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی و تعامل با کاربران website's باشد. هر وبلاگ یک صفحه وب جدید است که به شما شانس دیگری برای رتبه دهی در موتورهای جستجو می‌دهد. اگر کسب‌وکار شما قبلا یک وبلاگ داشته باشد ، یک وبلاگ تنظیم کنید. این جایی است که شما در آن در مورد هر subtopic توضیح داده خواهید شد و در واقع در گوگل شروع به نمایش خواهید کرد.

وقتی هر وبلاگ را می‌نویسید و خوشه خود را پر کنید، باید سه کار را انجام دهید:

ابتدا کلمه کلیدی دم دراز خود را بیش از سه یا چهار بار در طول صفحه ذکر نکنید. گوگل تا جایی که به آن عادت داشت ، تطبیق دقیق کلمه کلیدی را در نظر نمی‌گیرد. در حقیقت، بسیاری از موارد کلید واژه شما می‌تواند یک پرچم قرمز برای موتورهای جستجو باشد که " سرشار از کلمات کلیدی " هستند. این می‌تواند وب سایت شما را جریمه کند و رتبه شما را کاهش دهد.

دوم، پیوند خود را با صفحه ستونی که در این موضوع ایجاد کرده‌اید پیوند دهید. شما می‌توانید این کار را به شکل برچسب در سیستم مدیریت محتوا ( CMS )، یا به عنوان متن اصلی لنگر در بدنه مقاله انجام دهید.

زمانی که هر وبلاگ را منتشر می‌کنید ، آن را از صفحه ستونی که از این subtopic پشتیبانی می‌کند ، به آن پیوند دهید. نقطه‌ای را در صفحه اول خود پیدا کنید که این blog's subtopic را معرفی می‌کند و آن را به اینجا پیوند می‌دهد.

با اتصال دو ستون و دسته به این روش، شما به گوگل می‌گویید که رابطه بین کلید واژه بلند مدت و موضوع فراگیر را که سعی دارید به آن‌ها رتبه دهی کنید.
مرحله ۵: هر هفته برای توسعه مرجع صفحه

هر وبلاگ یا صفحه‌ای که می‌نویسید ، باید به یک خوشه موضوع تعلق داشته باشد. There's همچنین در نوشتن در مورد موضوعاتی که مشتری دارید ارزش قایل است تا به وب سایت خود در چشم گوگل اجازه بدهید. این به گوگل یاد می‌دهد که توجه بیشتری به حوزه شما بکند چون به موضوعات اصلی خود اضافه می‌کنید.

با آن در ذهن، حداقل هفته‌ای یک‌بار به وبلاگ خود اشاره کنید. به یاد داشته باشید که شما در درجه اول برای مخاطبین خود وبلاگ نویسی می‌کنید نه موتور جستجو. در مورد چیزهایی که مخاطب و / یا چشم‌انداز شما به آن علاقه دارند بنویسید، دقت کنید که از جمله کلیدواژه هایی مرتبط باشید که در آن‌ها مناسب است ، و مخاطبین شما به آهستگی شروع به اخطار و کلیک خواهند کرد.

به خاطر داشته باشید که هر موضوع از اهمیت یکسانی برخوردار نخواهد بود، و وقتی خوشه‌های شما زمین را ترک می‌کنند، باید براساس نیازهای company's اولویت‌بندی کنید. بنابراین ، لیستی از تمام صفحات وب مختلف که می‌خواهید آن‌ها را ایجاد و رتبه‌بندی کنید ، ایجاد کنید. سپس برنامه را توسعه دهید و طرحی برای حمله تهیه کنید تا آن صفحات ساخته شوند.

لیست خود را به روز نگه دارید و در مورد آنچه صفحات وب به شما کمک خواهند کرد تا به اهداف کسب‌وکار خود برسید ، اولویت‌بندی کنید.

مرحله ۶: ایجاد یک برنامه پیوند - ساختمان

امسال مدل خوشه موضوع در مورد SEO در سال جاری مطرح است، اما تنها راه رسیدن به سایت تان برای رتبه بالاتر از زمانی که ایجاد شده‌است ، نیست.

پنج مرحله اول ما به تاکتیک‌های SEO اختصاص داده شد. ساخت لینک هدف اصلی SEO است و همچنین یک فاکتور بسیار مهم در نحوه رتبه‌بندی صفحات وب سایت شما می‌باشد. ارتباط با ساختمان چیست ? خوشحالم که پرسیدی.

پیوند ورودی فرآیند جذب لینک‌های ورودی ( همچنین " backlinks " ) به وب سایت شما از جاه‌ای دیگر در وب است. به عنوان یک قاعده کلی، وب سایت مبدا دارای بیش‌ترین تاثیر بر روی سطح صفحه وب خواهد بود که آن را به آن پیوند می‌دهد.

زمانی را صرف حل و فصل کردن تمام راه‌های مختلف کنید که بتوانید لینک‌های ورودی شما را به وب سایت خود جلب کنید. کم شروع کنید - - شاید ارتباط خود را با دیگر تجارت‌های محلی در ازای برقراری ارتباط با sites به اشتراک بگذارید. چند پست وبلاگ بنویسید و آن‌ها را در تویی‌تر، فیس بوک، گوگل پلاس، و LinkedIn به اشتراک بگذارید. به وبلاگ نویسان دیگر برای وبلاگ نویسی مهمان در نظر بگیرید که از طریق آن می‌توانید به وب سایت خود لینک دهید.

راه عالی دیگر برای جذب لینک‌های ورودی این است که از وبلاگ خود برای پست کردن مقالات مربوط به رویداده‌ای فعلی یا اخبار استفاده کنید. به این ترتیب، شما از ارتباط داشتن با یک صنعت industry یا دیگر وبلاگ نویسان در صنعت خود عکس گرفته‌اید.

مرحله ۷: روش فعلی در مورد روال‌های کاری SEO صحبت کنید .

همانند دورنمای کلی بازاریابی، فضای موتور جستجو همیشه در حال تحول است. ماندن بر سر رونده‌ای فعلی و بهترین تجارب، کار دشواری است ، اما چندین منبع آنلاین وجود دارد که می‌تواند برای شما آسان باشد تا در بالای اخبار SEO و تغییراتی که ممکن است بر روی وب سایت شما و استراتژی SEO باشد ، بمانید.

مرحله ۸: اندازه‌گیری و پی‌گیری موفقیت SEO

SEO می‌تواند زمان و تلاش زیادی را انجام دهد. اگر شما نمی‌توانید ثمره کار خود را ببینید، چه خوب خرج کنید ? معیارهای بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید به صورت هفتگی، هفتگی و یا ماهانه برای نگه داشتن برنامه SEO در مسیر و اندازه‌گیری موفقیت خود انجام دهید .

از آنجا که معیاری که شما به آن اهمیت می‌دهید ترافیک ارگانیک است ( ترافیک ناشی از یک موتور جستجوی داده‌شده )، به دنبال ابزاری بگردید که به شما اجازه می‌دهد تا هر دوی شماره ترافیکی اصلی خود را ردیابی کنید و اینکه چگونه صفحات شما زیر هر کلیدواژه بلند مدت شما رتبه‌بندی می‌شوند. SEMrush ابزار گزارش دهی بزرگی برای این منظور است.

یک dashboard ماهانه با استفاده از نرم‌افزار اکسل، گوگل بوک یا یک بسته تجزیه و تحلیل وب ایجاد کنید تا بتوانید بر میزان ترافیک وب سایت تان از جستجوی ارگانیک نظارت کنید.

همچنین، پی‌گیری صفحات شاخص، هدایت، ROI، لینک‌های ورودی، کلمات کلیدی، و رتبه‌بندی واقعی شما بر روی SERPs ( صفحات نتایج موتور جستجو ) می‌تواند به شما کمک کند موفقیت خود را به خوبی شناسایی کنید.

 

 

خوانده شده 202 بار

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

امار بازدید سایت

0460493
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
1838
2854
19040
19040
54956
102625
460493

پیش بینی امروز
4776

6.45%
2.06%
0.50%
0.20%
0.02%
90.78%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):48
48 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست

آی پی شما54.198.52.82