• سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • slider responsiveسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
joomla slider by WOWSlider.com v7.7

ابزارهای سئو کلاه سیاه, کلیدواژه سئو کلاه سیاه, متن پنهان سئو کلاه سیاه, صفحاتdooewayسئو کلاه سیاه, صفحات resirect سئو کلاه سیاه, لینکدونی سئو کلاه سیاه

کلاه سفید یا کلاه سیاه

 

 SEO ? شما کدام طرف هستید

بسیار خوب، شاید این همه چیز جدی نباشد. در حالی که " کلاه‌های سفید " و " کلاه‌های سیاه " شبیه به جاسوس جنگ سرد در یک رمان فروشگاه سنتی می‌ماند، آن‌ها در حقیقت فقط شرایط کلی هستند:

۱) Optimization جستجوی موتور جستجو ( SEO ) که در راهنمای موتور جستجو کار می‌کنند تا عملکرد وب سایت را بهبود ببخشند، و ۲.

یکی از آن‌ها به یک استراتژی بلند مدت، پایدار و مقیاس پذیر علاقمند است که باعث موفقیت SEO در سال‌های آینده خواهد شد. دیگری به دنبال دستاوردهای رتبه‌بندی کوتاه است که در آن زمان تقریبا بدون شک توسط خدایان گوگل کشف و تاوان خواهد شد.

مشکل واقعی برای صاحب وب سایت و یا بخش بازاریابی دیجیتال دانستن این است که چطور یک کلاه سفید را در مقابل آن تشخیص دهید. SEO کلاه سیاه است و می‌دانید که وقتی یک موسسه SEO استخدام می‌کنید. و متاسفانه، آن‌ها به معنای واقعی پوشیدن کلاه‌های رنگی متفاوت برای گفتن آسان به آن‌ها نیستند.

ما به شما یاد می‌دهیم چطور یک کلاه سیاه را در مقابل یک کلاه سفید استخدام کنید و یک تعریف خشک و خشک برای هر دو تعریف کنید. بعد از این مقاله، شما آماده خواهید بود که فروشنده مناسب را استخدام کنید و از انداختن پول خود و یا آسیب شدید به وب سایت تان از طریق انتخاب‌های ضعیف اجتناب کنید

استراتژی سئو کلاه سیاه


متخصصان SEO استراتژی و تاکتیک‌هایی را طراحی و اجرا می‌کنند که هر دو به سیاست‌های موتورهای جستجو مانند گوگل پایبند هستند و بر ارائه بهترین تجارب وب سایت برای مخاطب هدف تمرکز دارند.

این یکی از آن دفعاتی است که یک دو کفش خوب که با قوانین بازی می‌کند، چیز بسیار خوبی است. به این دلیل است که جایگزین می‌تواند منجر به جریمه شدن یک وب سایت شود و رتبه‌بندی آن‌ها به صورت دستی توسط موتورهای جستجو کاهش یابد . در مورد Intermedia، ما تنها استراتژی SEO سفید را بکار می‌گیریم.
سیاه چیست ?

SEO از تاکتیک‌هایی استفاده می‌کند که دستورالعمل‌های جستجوی موتور جستجو را نقض می‌کنند ( اینها دستورالعمل‌های موتورهای جستجو هستند تا به ما اطلاع دهند که راه درست بهبود قابلیت دید آنلاین شما ) برای افزایش رتبه‌بندی وب سایت و ترافیک است . در حالی که این تاکتیک‌ها در کوتاه‌مدت ممکن است کار کنند، موتورهای جستجو معمولا سریع هستند و وب سایت‌هایی را تنبیه می‌کنند که این تاکتیک‌ها را اجرا می‌کنند. به طور خلاصه، کلاه‌ها spammers هستند.
تفاوت بین یک کلاه سفید با کلاه سیاه چیست ?

فراتر از تاکتیک‌هایی که بکار گرفته می‌شوند ، تفاوت بزرگ بین یک کلاه سفید در SEO این است: کلاه سفید ، بازاریابان واقعی هستند. هدف یک کلاه سفید برای بالا رفتن از این رده‌بندی نیست و پر از ترافیک را به یک وب سایت ارسال می‌کند ( اگر چه اگر درست انجام شود، در نهایت این اتفاق می‌افتد ). در عوض، هدف درک نیازهای مخاطبین هدف مشتری و اتخاذ تاکتیک‌هایی است که نیازهای آن‌ها را ارضا کند.

این امر همچنین مقدار دراز مدت در کلاه وایت را بر روی تاکتیک‌های بازاریابی کلاه سیاه توضیح می‌دهد. به عنوان مثال، یک کلاه سیاه می‌تواند محتوای کمی با کیفیت پایین ایجاد کند و با استفاده از کلید واژه کلیدی در یک صفحه در یک تلاش برای رتبه‌بندی کلمه کلیدی ) استفاده کند. این صفحه ممکن است در رده‌بندی ( البته به طور خلاصه ) افزایش یابد ، اما زمانی که

انسان‌های واقعی بر روی نشانی اینترنتی کلیک می‌کنند، به احتمال زیاد چیزی را که به دنبال آن هستند پیدا نخواهند کرد و تقریبا به طور حتم از سایت بازتاب خواهند شد. از طرف دیگر، SEO سفید تحقیقات و محتوای نوشته شده را انجام می‌دهد که به طور طبیعی شامل کلمات کلیدی مربوط به هنگام صحبت با مخاطب انسان، با هدف نگه داشتن بازدیدکننده در سایت و ترجیحا حرکت به سمت تبدیل است.

در نهایت، کلاه‌های سیاه به دنبال کسب درآمد فوری در سرمایه‌گذاری شان هستند، در حالی که کلاه‌های سفید در مورد تصویر بزرگ فکر می‌کنند. SEO باید یک سرمایه‌گذاری بلند مدت باشد که در تلاش‌های قبلی ساخته شده‌است ، نه خرد شدن و نه ضربه.

نیازی نیست دستورالعمل‌های کیفیت گوگل را در حافظه خود داشته باشید تا تفاوت بین کلاه سفید و کلاه سیاه را تشخیص دهید. فقط درک کنید که اگر یک استراتژی SEO یا یک تاکتیک یا فقدان مواد وجود داشته باشد ، احتمالا یک تاکتیک کلاه سیاه است و باید از آن اجتناب کرد.
ترفند SEO سفید:

این‌ها برخی از تاکتیک‌های معمول است که توسط یک متخصص SEO به کار گرفته می‌شود :

کلمات کلیدی تحقیق و تحلیل: در حالی که با استفاده از انطباق دقیق کلمات کلیدی در کل محتوای شما به اندازه زمانی که قبلا بود مهم نیست ( الگوریتم جستجوی موتور اکنون می‌تواند معنای معنایی کلمات شما را درک کند )، انجام تحقیقات کلیدواژه هنوز یک ابزار سفید مهم است. تحقیقات کلیدواژه می‌توانند به شما کمک کنند تا درک کنید که مخاطبین شما چطور جستجو می‌کنند، مترادف کلمات کلیدی شما هستند، و نیت جستجوی کلمات کلیدی را درک کنید.

رقیب تجزیه و تحلیل محتوای رقیب: در حالی که ایجاد محتوای کیفیت مهم است و همیشه خواهد بود، یک تاکتیک مهم ارتش سفید است ، ما قصد داریم بر روی یک تاکتیک برای ایجاد محتوای خاص تمرکز کنیم. یک SEO خوب، محتوای رقیب یک مشتری را آنالیز می‌کند ( به خصوص محتوا که برای کلمات کلیدی هدف شما رتبه‌بندی شده‌است ) و یک استراتژی محتوی که می‌تواند یک نسخه مفیدتر از آنچه ارائه می‌دهد ارایه دهد.

بهینه‌سازی همراه: یک شانس بسیار خوب وجود دارد که اکثر ترافیک وب سایت شما از دستگاه‌های همراه است. اما آیا وب سایت شما به تجربه موبایل بستگی دارد ? این یک مثال عالی از یک تاکتیک مهم SEO است ، چون آن چیزی را که کاربران می‌خواهند ببینند و نوع وب سایت‌هایی که موتورهای جستجو به آن تمایل دارند را حفظ می‌کند ( گوگل به طور فزاینده‌ای به وب سایت‌های دوست‌دار همراه اولویت می‌دهد ).

به دست آوردن پیوندها: یک کلاه سفید SEO از طریق محتوای بسیار، روابط غیرمجازی، و توسعه کسب می‌کند. Linkbuilding باید به گونه‌ای انجام شود که طبیعی باشد و هرگز نباید آن را خریداری کند.
ترفند SEO کلاه سیاه:

کلیدواژه: قطعا، موتورهای جستجو همیشه باهوش‌تر می‌شوند، اما کلیدواژه ها هنوز می‌تواند در کوتاه‌مدت موثر باشد. اگر شما یک صفحه وب را می‌بینید که کلید واژه را بارها و بارها استفاده می‌کند تا به حدی برسد که نوشتن غیر طبیعی به نظر می‌رسد، این کلیدواژه به نام Stuffing است.

Cloaking: هر زمان که قصد دارید چیزی را از کاربر مخفی کنید، این یک تاکتیک کلاه سیاه است. Cloaking به ارایه موتورهای جستجو با مجموعه‌ای از محتوا اشاره می‌کند که به شدت با آنچه کاربر می‌بیند متفاوت است.

مزارع پیوند: Link Link صفحات وب هستند که فقط برای پیوند به صفحه دیگر وجود دارند. اغلب اوقات این صفحات به طور کامل به محتوای صفحات که آن‌ها لینک می‌دهند بی‌ربط هستند، اما مانند همه چیز کلاه سیاه، تمرکز بر کمیت و کمیت نیست.

خرید پیوندها: اگر شما backlinks را از یک وب سایت بخرید، به طور مستقیم دستورالعمل‌های کیفیت webmaster گوگل را نقض می‌کنید. در حالی که برخی مناطق خاکستری وجود دارند که در آن‌ها می‌تواند گیج‌کننده باشد، بهتر است از پرداخت پول به هر قیمتی خودداری کنید.

دامنه‌های Rich Keyword به سایت شما: تعدادی از spammers کلاه سیاه ده‌ها نفر ( یا حتی صدها نفر ) از نام‌های دامنه را از کلمات کلیدی هدف خود استفاده می‌کنند و سپس این نام‌های دامنه را به وب سایت اصلی خود هدایت می‌کنند. ایده این است که آن‌ها را قادر خواهد ساخت که به راحتی برای هر کلیدواژه هایی که در این حوزه‌های جدید نشان‌داده شده‌است ، رتبه‌بندی شود. چیزی مثل این یک دستکاری روشن از نتایج جستجو و موتورهای جستجو به طور کلی به اندازه کافی هوشمندانه هستند که این تاکتیک spammy را تشخیص دهند.
چگونه از استخدام یک کلاه سیاه خودداری کنید

بسیار خوب، پس شما می‌دانید که کلاه سیاه چیست و شما قطعا نمی‌خواهید یکی از آن‌ها را استخدام کنید. اما زمانی که برای کمک به وب سایت تان یکی از SEO به دست می‌آورید، از کجا می‌دانید که این فرد، معامله واقعی است ? ما می‌دانیم که کلاه سیاه هیچ مشکلی با دروغ گفتن به گوگل ندارد، بنابراین چه چیزی آن‌ها را از دروغ گفتن به شما منع می‌کند، پول شما را می‌گیرد، و به طور بالقوه وب سایت شما را با معاملات مشکوک تبلیغ می‌کند ? در اینجا چند پرچم قرمز برای جستجو در هنگام استخدام وجود دارد:

عدم شفافیت: اگر آن‌ها استراتژی SEO را یک راز بزرگ می‌دانند و به شما اجازه نمی‌دهند بدانند آن‌ها چه چیزی می‌خواهند، ممکن است چیزی برای پنهان کردن داشته باشند. به یاد داشته باشید ، این وب سایت شما است؛ شما باید کاملا از نحوه تغییر آن آگاه باشید.

سوابق شیار: به خاطر داشته باشید که چگونه در مورد کلاه سفید صحبت کردیم که سرمایه‌گذاری بلند مدت را انجام داد ? این امر همچنین به این معنی است که آن‌ها به احتمال زیاد برای چند سال است که SEO را انجام می‌دهند و تعدادی از مطالعات موردی و مشتریانی که می‌توانند به منظور نشان دادن موفقیت SEO به آن‌ها اشاره کنند.

آن‌ها رتبه‌بندی را تضمین می‌کنند: رتبه‌بندی برای چه ? یک کلید واژه خاص ? خب، کد وم یکی ? چگونه می‌توانند تضمین کنند که بدون استفاده از این استراتژی ، یک استراتژی را ابداع کنند ? با وعده " ما تو را در صفحه اول گیر خواهیم انداخت ! " SEOs خوب رتبه‌بندی‌ها را تضمین نمی‌کنند ، زیرا صراحتا تعداد زیادی متغیر وجود دارد. متخصصان بخش SEO به هدایت هدایت ترافیک ارگانیک واجد شرایط تمرکز می‌کنند.

به مانند هر چیزی در زندگی، SEO به کار سخت برای یافتن موفقیت نیاز دارد. اگر یک متخصص SEO به شما در دنیا وعده می‌دهد، شانس خوبی وجود دارد که استراتژی آن‌ها روی بالا و بالا نباشد. خریدار مراقب است !

امار بازدید سایت

0371603
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
675
3793
8104
8104
68691
119014
371603

پیش بینی امروز
4560

7.34%
1.99%
0.48%
0.23%
0.02%
89.95%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):99
99 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست

آی پی شما54.92.174.226