• سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • slider responsiveسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
joomla slider by WOWSlider.com v7.7
چهارشنبه, 07 ارديبهشت 776 12:11

متا دیتا سئو

نوشته شده توسط
امتیاز به این مطلب
(0 رای)

از سئو چه میدانیم

اخیرا از چند نفر سوال کردم که چرا از فکر کردن درباره سئو طفره می‌روند. رایج‌ترین دلیل که من شنیده‌ام، متغیری است بر روی موضوع سئو به نظر می‌رسد این چیز بزرگ و بزرگی است که نیازمند دانش زیادی است .
متا دیتا سئو×نقش متاتگ در سئو×دانستنی های سئو×از سئو چه میدانیم×چگونه سئوکار شویم×چگئنگی مراحل سئو×سئو و سایت×سئو و وبلاگ×وبلاگ تخصصی سئو×ارتقای رنکینگ سئو×

یک درک وجود دارد که سئو پیچیده است - و بسیاری از شرکت‌ها انتخاب می‌کنند که آن را نادیده بگیرند. اما در حالی که این ادراک تا حدی سزاوار آن است، بلوک‌های سازنده بهینه‌سازی موتور جستجو در واقع بسیار ساده هستند. به علاوه اگر سئو را نادیده بگیرید، اساسا به بزرگ‌ترین منبع مشتریان مجانی در وب گوگل تبدیل می‌شوید.
یک آزمایش سریع: آیا سئو به بهبود نیاز دارد ?

در عین حال بسیاری از وب سایت‌ها درک نمی‌کنند که آن‌ها سئو را نادیده می‌گیرند و یا به طور فعال برای گوگل کار می‌کنند تا محتوای آن‌ها را کشف کنند. در اینجا سه راه سریع برای دانستن این که سئو به بهبود نیاز دارد.

جستجوی سایت و سئو

جستجوی سایت گوگل برای سایت شما ( سایت: yoursite.com ) نتایج کمتری را نسبت به تعداد صفحات وب سایت خود به دست می‌دهد.

عناوین صفحه در وب سایت تان به طور دقیق آنچه را که در صفحه نوشته شده را توصیف نمی‌کنند.

اگر هر کدام از اینها موارد هستند، زمان آن رسیده که حداقل چند ساعت در مورد SEO صحبت کنید. نه، شما قصد ندارید یک شبه Yelp، SimplyHired، یا TripAdvisor را جابجا کنید، اما می‌توانید خودتان را در ترافیک بیشتری از گوگل جابجا کنید. در اینجا پنج قدم اساسی برای شروع کار وجود دارد.

هدف شما باید این باشد که به گوگل اجازه دسترسی به همه صفحات سایت شما را بدهد. گوگل در صفحات شما با " عنکبوت‌ها "، و هنگامی که به یک صفحه تصادفی می‌رسند، سعی می‌کنند تا لینک‌ها را در این صفحه دنبال کنند تا به صفحات دیگر برسند. اگر آن‌ها بتوانند این کار را به راحتی انجام دهند، گوگل می‌تواند به سرعت کل وب سایت شما را فهرست کند و صفحات را به نتایج جستجو اختصاص دهد.

یک راه عالی برای انجام این کار ، استفاده از نان، ناوبری و یا " رد " برای محتوای شما است که به کاربران امکان می‌دهد تا به سرعت ببینند که یک صفحه متناسب با بقیه سایت است. برای مثال در Priceonomics، یک لیست از یک مک بوک ممکن است شبیه این باشد..

هنگامی که شما یک جستجوی گوگل را انجام می‌دهید، لینک‌های آبی نمایش‌داده‌شده در زیر نتایج اصلی معمولا عنوان صفحه وب سایت هستند. بنابراین، اگر عناوین صفحه توصیفی و descriptive را داشته باشید ، گوگل بهتر است بداند که آیا محتوای شما را به کاربران خود ارایه می‌دهد یا نه . به عنوان مثال، در راهنمای قیمت ما برای تلفن‌های همراه استفاده می‌شود، عنوان صفحه برای راهنمای قیمت تلفن همراه استفاده می‌شود. اغلب اوقات، مکان‌هایی را خواهید دید که در آن‌ها تمام عناوین صفحه مشابه هستند ( برای مثال، اگر ما هر صفحه " راهنمای قیمت " را نام بردیم ) و این به گوگل کمک نمی‌کند که بداند صفحه در مورد چیست.

گوگل همچنین متن این صفحه را نیز ، از جمله headers و subheads، در دست خود قرار می‌دهد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که آن‌هایی که به محتوا فکر می‌کنند نیز به آن فکر می‌کنند. کلید واژه به طور استراتژیک شامل کلمات کلیدی در کل محتوای شما است - اگر چه آن‌ها باید نسبت به کاربر منطقی باشند، نه شبیه به یک لیست واضح ( به خاطر داشته باشید ) روزهایی که " dumps کلید واژه " در پایین صفحه وجود دارد ? )
محتوای اصلی را ایجاد کنید

قصد گوگل از سئو

گوگل قصد دارد بازدید کنندگان خود را به محتوای اولیه اصلی هدایت کند - نه یک پست مجدد از چیزی که قبلا منتشر شده‌است. بنابراین، حتی در روزه‌ای اولیه محل تان، بهتر است محتوای خود را به جای syndicating از منابع دیگر ایجاد کنید. به طور مشابه ، درباره اینکه چه کسی اجازه می‌دهد محتویات شما را آلوده کند ، صحبت کنید. اگر گوگل فکر می‌کند که منبع دیگر منبع اولیه است و شما مشتق هستید، این کار شما را جریمه خواهد کرد. در طرف دیگر، اگر محتوای شما بهترین ( و تنها ) پاسخ به یک سوال بسیار خاص است، شانس زیادی وجود دارد که شما توسط گوگل پاداش داده شود.
گرفتن لینک‌های ورودی

گوگل قصد دارد تا کاربران را به وب سایت‌هایی بفرستد که در یک منطقه تحت عنوان " مراجع " در نظر گرفته می‌شوند. امروزه گوگل با دیدن این که آیا سایت‌های معتبر به شما ارتباط دارند، این را محاسبه می‌کند. گوگل همچنین به دنبال این است که ببینید این وب سایت‌ها از چه کلماتی استفاده می‌کنند وقتی که به شما برای درک آنچه که سایت شما در مورد آن است استفاده می‌کنند ( این " متن لنگر " نامیده می‌شود ). برای مثال، اگر تعداد زیادی از سایت‌ها به Priceonomics لینک می‌دهند و ما را " راهنمای قیمت " می‌نامند، گوگل در نهایت متوجه خواهد شد که این همان چیزی است که ما هستیم. در آینده ( یا شاید هم اکنون )، گوگل ممکن است به نشانه‌های اجتماعی مانند توئیت ها، فیس بوک، و گوگل +۱ برای محاسبه قدرت نگاه کند.

پس چگونه لینک‌های ورودی شما خوب می‌شوند ? خوب، کلید متصل کردن سئو به تولید چنین محتوای بسیار بزرگی است که سایت‌های دیگر در وب نمی‌توانند به شما کمک کنند.

وقتی در مورد سئو صحبت می‌کنید، چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد، اما بهترین جایی که می‌توانید بر انرژی خود تمرکز کنید، چیز بسیار دشواری است: ایجاد محتوای اصلی عالی.
سئو به طور مداوم در حال تغییر است و بازاریابان اغلب در حفظ آخرین به‌هنگام‌سازی‌ها دچار مشکل شده‌اند، اما یک چیز که در حال تغییر نیست، ارزش شخصیت خریدار شما برای پیدا کردن شما از طریق جستجوی ارگانیک است.

گوگل در هر سال صدها بار الگوریتم خود را به روز می‌کند. ممکن است احساس شدیدی داشته باشید که با تمام این تغییرات همگام باشید - و بدانید بیشتر تمرکز خود را بر روی آن قرار دهید

خوانده شده 77 بار
بیشتر در این مجموعه: « سئو سایت فیلم نقش alt در سئو »

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

امار بازدید سایت

0371599
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
671
3793
8100
8100
68687
119014
371599

پیش بینی امروز
4560

7.34%
1.99%
0.48%
0.23%
0.02%
89.95%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):95
95 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست

آی پی شما54.92.174.226