• سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • slider responsiveسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
  • سئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگسئو,سئو کلاه سیاه,سنگ تراش,سایت لاله زار,طراحی سایت,سئوکار,سئوساز,دنیای سئو,افسانه سئو,ارژنگ
joomla slider by WOWSlider.com v7.7
یکشنبه, 09 -2668 14:21

نقش alt در سئو

نوشته شده توسط
امتیاز به این مطلب
(0 رای)

متن alt چیست ?


ویژگی alt یک توصیف تصویری است که شامل چند کلمه است ، زمانی که صفحه شاخص گذاری شده باشد . اگر کاربر کار پشتیبانی گرافیکی را در مرورگر غیرفعال کرده‌است، محتویات برچسب به جای تصویر نمایش داده خواهد شد. متن این ویژگی نباید زیاد طول بکشد.
ویژگی عنوان یک توصیف برای مهمان است. اگر کاربر کرسر موس را برای چند ثانیه نگه دارد ، مشخصه عنوان پیدا خواهد شد. معمولا برای پر کردن این برچسب یک توصیف دقیق از پیشنهاد ۱ - ۲ مورد استفاده قرار می‌گیرد.
چرا ما به برچسب‌های alt نیاز داریم ?

بدون شک تصویر گرافیکی به درستی بارگذاری خواهد شد اگر برچسب‌های تصویر دارای img alt و عنوان نباشند. اما در این مورد، احتمالات مربوط به تصاویر SEO باز باقی خواهد ماند. با صرف کمی زمان برای ایجاد یک توضیح جایگزین، webmaster قادر به این کار خواهد بود:

انتقال داده‌های لازم به ربات،

جذب مهمانان جدید؛

وفاداری خوانندگان را افزایش می‌دهد.

موتورهای جستجو یگانگی تصاویر گرافیکی را بررسی می‌کنند ، اما قادر به تحلیل هویت موضوعی خود نیستند. بنابراین، اگر یک webmaster بخواهد یک ربات بخواهد یک عکس را دسته‌بندی کند، باید یک متن برای برچسب alt ایجاد کند.

گوگل و Yandex علاوه بر جستجوی اصلی، خدمات " تصاویر " دارند. با ایجاد توصیفات بهینه از برچسب‌های imag، webmaster این شانس را افزایش می‌دهد که کاربران اینترنت قادر خواهند بود با استفاده از این سرویس از وب سایت او عبور کنند. در نتیجه، رشد ترافیک تضمین خواهد شد.


چگونه از alt در تبلیغات SEO استفاده کنید ?

 

با استفاده از عبارت‌های کلیدی برای alt و عنوان ، webmaster برای جذب مشتری به درخواست‌های ارتقا یافته کمک می‌کند. متن ایجاد شده برای برچسب ممکن است به این شکل باشد: " صفت + کلمات کلیدی ". برای مشخصه عنوان، توصیه می‌شود که یک جمله پیچیده " صفت + کلید + اضافه " ایجاد کنید.

برای مثال، اجازه دهید یک " املاک و مستغلات " نیویورک را انتخاب کنیم. برای چنین کلیدی شما می‌توانید یک توصیف از " تجمل املاک و مستغلات "، و همچنین عنوان " ملک زیبای " در منهتن، نیویورک رسم کنید. یک توصیف بهینه از تصویر باید حاوی کلماتی مانند " عکس "، " عکس " باشد.

افزودن تصاویر به مقالات شما مردم را تشویق می‌کند که آن‌ها را بخوانند، و تصاویر انتخاب‌شده نیز می‌توانند پیام شما را پشتیبانی کنند. اما باید همیشه به خاطر داشته باشید که تصاویر خود را به خوبی به تصویر بکشید: برچسب‌های مناسب و برچسب‌های عنوان ، پیام مواد شما را با عنکبوت‌های موتور جستجو و بهبود قابلیت دسترسی به وب سایت خود تقویت کنید. این مقاله همه چیز را در مورد برچسب‌ها و برچسب‌های عنوان توضیح می‌دهد و چرا شما باید آن‌ها را بهینه کنید.

نکته: واژه " tag alt " یک مخفف commonly از چیزی است که در حقیقت یک مشخصه alt بر روی یک برچسب img است. برچسب alt هر تصویر روی سایت شما باید توضیح دهد که چه چیزی روی آن است. خوانندگان صفحه برای اختلالات بینایی و بینایی این متن را می‌خوانند و بنابراین تصویر شما را در دسترس قرار می‌دهند.


alt و سئو

 

مقاله گوگل درباره تصاویر به عنوان " ایجاد متن بزرگ alt " در نظر گرفته شده‌است. این تصادفی نیست چون گوگل مقدار نسبتا بالایی را بر روی متن انتخاب می‌کند تا نه تنها چیزی که بر روی تصویر است را تعیین کند بلکه موضوع متن اطراف را نیز تعیین کند. به همین دلیل است که در تحلیل محتوای SEO، یک ویژگی داریم که حداقل یک تصویر با یک برچسب alt دارید که کلیدواژه های فوکوس شما را شامل می‌شود.
alt چه هدفی را ارائه می‌کند ?

موتورهای جستجو و دیگر ربات‌ها نمی‌توانند تصاویر را تفسیر کنند ، اما تصاویر می‌توانند نقش حیاتی در نحوه تفسیر مردم یک صفحه وب خاص داشته باشند . برچسب‌های دگرساز برای این کار با ارائه متن که توسط موتورهای جستجو خوانده می‌شود ، حل می‌شوند. هنگامی که Googlebot یا دیگر crawlers های موتور جستجو یک صفحه را بازرسی می‌کنند، تصاویر با متن انتخاب‌شده به درستی فرمت شده به این موضوع کمک می‌کنند که این صفحه چگونه شاخص گذاری شده و در کجا قرار دارد.

برچسب‌های دگرساز همچنین برای کاربران مفید هستند که صفحه وب را روی خوانندگان یا مرورگرهای صفحه مشاهده می‌کنند که نمی‌توانند تصاویر را پردازش کنند.
در ابتدا برای بهبود قابلیت دسترسی برای بازدیدکنندگان آسیب‌دیده توسعه داده شد، اما این ویژگی‌ها به گونه‌ای به یک عنصر SEO در ذهن بسیاری تبدیل شده‌اند. این یک طرز فکر نادرست و خطرناک است ، زیرا این ویژگی‌ها می‌تواند برای SEO به روش‌هایی که در واقع مانع از هدف واقعی آن‌ها برای بهبود قابلیت دسترسی است ، " بهینه‌سازی " شود.

در واقعیت، SEO به بهترین نحو با نگه داشتن هدف واقعی از ویژگی‌های alt در خط مقدم است: در دسترس بودن .

تصور کنید که شما یک مصرف‌کننده کور و یا معلول هستید که از یک خواننده صفحه نمایش برای هدایت یک سایت استفاده می‌کند. حتی بهتر است یک متصل شونده مانند Fangs برای فایرفاکس نصب کنید که خواننده صفحه نمایش را به هنگام خواندن یک صفحه نمایش می‌دهد. اگر بر روی سایت خود مشکل دارید، احتمال اینکه یک مشتری آسیب‌دیده مشکل بیشتری با آن داشته باشد وجود دارد.

دگرساز + تنها بخشی از تصویر در دسترس بودن است، اما آن‌ها هم می‌توانند کمک کنند و هم آسیب ببینند . برای تصاویری که به مصرف کنندگان کمک می‌کنند تا درک کنند که این صفحه درباره چه چیزی است و چگونه فعالیت‌های دل‌خواه خود را تکمیل کنند ، از ویژگی‌های توصیفی و short برای تصاویری که به مصرف کنندگان کمک می‌کنند ، بنویسید. در انجام این کار، شما همچنین برای SEO بدون نیاز به نگران کردن مقدار خیلی زیاد یا خیلی کلمات کلیدی در هر یک از آن‌ها ، خواهید بود.

به عنوان مثال، اگر تصویر یک محصول باشد، همانطور که اغلب تصاویر مربوط به تجارت الکترونیک باید باشد، نام محصول یک ویژگی alt مناسب است. اگر سایت شما محصولات را از چندین برند می‌فروشد، اضافه کردن برند به نام محصول نیز می‌تواند ایده خوبی باشد.

کدام یک از اطلاعات به مشتری کمک خواهد کرد تا درک کند و بدون اینکه او را بیش از حد تحمل کند ، عمل کند ? این مشخصه alt.
قبل از این که نگران بهینه‌سازی ویژگی‌های alt موجود برای تصاویری باشید که در حال حاضر در محل مورد استفاده قرار می‌گیرند، با یکدیگر در سایت SEO صحبت کنید. مزیت دگرساز یک مقدار SEO کوچک است که در راه‌اندازی طرحی برای بهینه‌سازی آن‌ها به عنوان یکی از تاکتیک‌های مستقل SEO، مزیت کافی وجود ندارد.

برچسب عنوان ( tags ) و متا توصیف، templates را بهینه‌سازی می‌کنند تا به زمینه‌های متنی بهینه، بهینه کردن عناصر ارتباطی و پیوند بین لینک و محتوای کپی شده ، اهمیت دهند. زمانی که سایت شما کامل است و تنها مشخصه‌های alt باقی می‌ماند، به دنبال آن بروید.

سه استثنا برای این قانون عبارتند از :

اگر شما تصاویر جدیدی را بارگذاری می‌کنید، قطعا شامل ویژگی‌های alt به عنوان بخشی از فرآیند بارگذاری است؛

اگر جستجوی تصویر یک اولویت باشد، ویژگی‌های alt تا حدی مهم هستند.

اگر بهبود ویژگی‌های alt بخشی از یک ابتکار بزرگ‌تر برای بهبود قابلیت دسترسی است.

در واقع، این یکی بیشتر درست است مگر اینکه شما پشتیبان یک توسعه دهنده باشید. با استفاده از متن، ابزار، و میان‌بر به جای خود ، فرآیند نوشتن ویژگی‌های alt می‌تواند تا یک دهم زمانی که در غیر این صورت شما را می‌گیرد کاهش یابد.

از توسعه دهنده خود بپرسید که آیا می‌تواند یک اسکریپت نوشت تا نام محصول را به عنوان یک مشخصه alt به طور خودکار برای هر تصویر محصول در نظر بگیرد.

از عکاس خود بخواهید تا تصاویر descriptively را برچسب بزند. بعد از همه چیز باید به تصاویر تلفن کرد. به جای " image۰۲۳۴۵s.jpg "، نام او را به گونه‌ای نامگذاری کنید که یک توسعه دهنده می‌تواند یک اسکریپت برای ایجاد ویژگی‌های مناسب با آن بنویسد. با هر دو تیم صحبت کنید تا بهترین راه برای رسیدن به این هدف را تعیین کنید.

به روش‌های خودکار بیشتری برای تولید ویژگی‌های مناسب انتخاب کنید و از سازندگان خود و دیگر بازاریابان دیجیتالی سوال کنید که چگونه در گذشته به آن رسیدگی کرده‌اند. مشاهده دستی و نوشتن به صورت دستی برای هر تصویر - متاسفانه می‌تواند تا ابد طول بکشد.

 

  • نقش alt در سئو×
  • تاثیر alt در سئو×
  • شناخت alt در سئو تصاویر×
  • سئو با استفاده از alt×
  • چگونه از alt استفاده کنیم×
  • فراخوانی alt در سئو×
  • تعریف alt در سئو×
  • گوگل و alt در سئو×
  • برچسب alt در سئو×
  • تعریف تصاویر با alt در سئو×

 

 

 

 

 

خوانده شده 74 بار آخرین اصلاح در تاریخ جمعه, 29 تیر 1397 18:46
بیشتر در این مجموعه: « متا دیتا سئو تبلیغات »

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

امار بازدید سایت

0371604
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
676
3793
8105
8105
68692
119014
371604

پیش بینی امروز
4560

7.34%
1.99%
0.48%
0.23%
0.02%
89.95%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):100
100 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست

آی پی شما54.92.174.226