• ارژنگ|سئو سایت|سئوکار|سئوساز|سایت لاله زار|گالری تصاویر ارژنگارژنگ متخصص طراحی سایت و بهینه سازی وب با عناوین ارژنگ هاست و ارژنگ سایت و ارژنگ وب متخصص سئو و سئوکار با نمونه سئو سازی شده در صفحه اول گوگل با نام جام ارژنگ
  • ارژنگ|سئو سایت|سئوکار|سئوساز|سایت لاله زار|گالری تصاویر ارژنگارژنگ متخصص طراحی سایت و بهینه سازی وب با عناوین ارژنگ هاست و ارژنگ سایت و ارژنگ وب متخصص سئو و سئوکار با نمونه سئو سازی شده در صفحه اول گوگل با نام جام ارژنگ
  • ارژنگ|سئو سایت|سئوکار|سئوساز|سایت لاله زار|گالری تصاویر ارژنگارژنگ متخصص طراحی سایت و بهینه سازی وب با عناوین ارژنگ هاست و ارژنگ سایت و ارژنگ وب متخصص سئو و سئوکار با نمونه سئو سازی شده در صفحه اول گوگل با نام جام ارژنگ
  • carousel jqueryارژنگ متخصص طراحی سایت و بهینه سازی وب با عناوین ارژنگ هاست و ارژنگ سایت و ارژنگ وب متخصص سئو و سئوکار با نمونه سئو سازی شده در صفحه اول گوگل با نام جام ارژنگ
  • ارژنگ|سئو سایت|سئوکار|سئوساز|سایت لاله زار|گالری تصاویر ارژنگارژنگ متخصص طراحی سایت و بهینه سازی وب با عناوین ارژنگ هاست و ارژنگ سایت و ارژنگ وب متخصص سئو و سئوکار با نمونه سئو سازی شده در صفحه اول گوگل با نام جام ارژنگ
carousel jquery by WOWSlider.com v7.7
شنبه, 24 -2668 11:35

4 داستان سئو

نوشته شده توسط
امتیاز به این مطلب
(0 رای)

4 داستان سئو


SEO به خودی خود یک چالش محسوب می‌شود ؛ اما برای هر شرکت و webmaster که سعی می‌کنند آن را درست کنند، فرآیند بهینه‌سازی موتور جستجو نیز پر از چالش‌های کوچک‌تر و کم‌تر، مختص کسب‌وکار و صنعت آن‌ها است. این امر برای کسب و کارها از هر نوع و اندازه صدق می‌کند، از ۱۰۰ شرکت به شرکت‌های کوچک که توسط یک نفر اداره می‌شوند، و از وب سایت‌های معتبر شناخته‌شده تا سایت‌های یک هفته‌ای که تازه از صفر ساخته شده‌اند.

در این مقاله، من داستان‌های موفقیت واقعی SEO درباره ۴ کسب‌وکار بسیار متفاوت که موفق به غلبه بر چالش‌ها در راه رسیدن به رده‌های بالای موتور جستجو می‌شوند ، گردآوری کرده‌ام. مقاله زیر را بخوانید تا بفهمید چه موانعی بر سر راهشان قرار گرفته‌اند، چه چیزی به موفقیت آن‌ها کمک کرده‌است و چگونه می‌توانید از استراتژی‌های خود برای شکل دادن داستان موفقیت SEO استفاده کنید.
داستان # ۱: بازیابی از یک مجازات دستی گوگل

وب سایت در میان اولین سایت‌های بدشانسی برای دریافت یک مجازات دستی از گوگل برای اسپم ایجاد شده توسط کاربر قرار گرفت و ۹۵ ٪ از ترافیک ارگانیک را از دست داد.

بازیابی را از جریمه بازیابی کرده و رتبه‌بندی‌ها و ترافیک را به دست آورد.

چالشی که هیچ‌کس نمی‌دانست چگونه باید با آن مقابله کند

در سال ۲۰۱۳، سایت دقیقی که شما در حال حاضر روی آن هستید یک جریمه دستی برای اسپم ایجاد شده توسط کاربر دریافت کنید. این کار با یک پیغام از گوگل آغاز شد.

گوگل spam دریافتی از کاربر را در سایت شما ردیابی کرده‌است. به طور معمول، این نوع اسپم در صفحات وب، صفحات guestbook و یا پروفایل های کاربر یافت می‌شود. در نتیجه، گوگل یک اقدام spam دستی را به سایت شما اعمال کرده‌است ."

هنگامی که ما این اعلامیه را دریافت کردیم، آن را به طور جدی در نظر نمی‌گیریم. هیچ تاثیر قابل‌مشاهده‌ای بر ترافیک و رتبه‌بندی‌ها ما وجود نداشت، بنابراین ما طبق معمول ادامه دادیم. اما دو هفته پیش، ده‌ها نفر از کلمات کلیدی ترافیک ما ۱۰ تا ۲۰ موقعیت را در گوگل از دست دادند. این زمانی بود که ما می‌دانستیم که باید عمل کنیم.

مشکل این بود که در آن زمان، هیچ‌کس واقعا درک نکرده بود که چگونه این مساله را حل کند: ما یکی از اولین سایت‌هایی بود که یک جریمه از این نوع دریافت کردیم، و هیچ پست بلاگ یا چگونگی بهبود آن وجود نداشت. ما باید بر روی تکه‌های oblique اطلاعاتی که از دستورالعمل‌های webmaster گوگل و مصاحبه‌ها با مت Cutts گرفته بودیم اتکا کنیم. ما دقیقا همان چیزی را انجام دادیم که آن بیت‌ها گفت: یک ماموریت تمیز کاری ( بسیار اساسی ) را برای حذف توضیحات outright در وبلاگ و فروم های ما انجام داد، و به زودی یک درخواست تجدید نظر برای گوگل به همراه یک نامه پرس نده، اگر نه خشن بود ، ارسال کرد. در این نامه گفته شده‌است که ما یک شرکت مشهور هستیم که قبلا هیچ کدام از دستورالعمل‌های گوگل را نقض نکرده است … "، و از اینکه یک جریمه دریافت کرده که به نظر ما کاملا عادلانه است ، شگفت‌زده شده‌اند.

این کار جواب نداد: ما پاسخی دریافت کردیم و می‌گفتیم که این وب سایت هنوز هم یک منبع spam ایجاد شده توسط کاربر است. در این میان، رتبه‌بندی‌های ما در تمام کلمات کلیدی به افت خود ادامه داد. ما چند بار تلاش کردیم تا اسپم را تمیز کنیم و چندین درخواست تجدید نظر دیگر ارسال کنیم که هیچکدام از آن‌ها راضی نبودند. هر روز اوضاع بدتر می‌شد، تا اینکه متوجه شدیم که ۹۵ ٪ کل ترافیک ارگانیک را از دست داده‌ایم.
راه‌حل: محافظت از spam

چند ماه با عملا هیچ ترافیک ارگانیک تاثیر زیادی بر فروش ما نداشته است. تلاش‌های ما برای پاک‌سازی این فروم ها کار نمی‌کردند - ما می‌دانستیم که باید به روش جامع تری به این مساله بپردازیم. پس از حذف تمام نظرات spammy از راه دور از فروم و بلاگ، ما یک تجربه کاربر کوچک را به نفع حفاظت از spam عوض کردیم. در اینجا تاکتیک‌های اصلی که برای ایمن نگه داشتن سایت ما در رابطه با spam ایجاد شده توسط کاربر انجام شده‌است آورده شده‌است:

برای spammers کردن یک حساب جدید سخت‌تر کنید ( با درخواست تایید ایمیل و یا نمایش a ).

محدودیت‌هایی را برای کاربران تازه ثبت‌شده تنظیم کنید.

به صورت دستی اولین پست‌ها و نظرات کاربران جدید را متعادل می‌کند.

تمام لینک‌های تولید شده کاربر به " nofollow " را تعویض کنید تا از ارسال spammers از ارسال spammers جلوگیری کنید.

آشنا کردن فهرست سیاه برای ممنوع کردن تکرار spammers از طریق نشانی IP.

نظارت بر فروم و وبلاگ روزانه برای موارد اسپم ( ما این کار را تا امروز انجام می‌دهیم ).

در همین حال، ما همچنین زمان را برای پر کردن تمام جنبه‌های SEO در سایت ما، هم در صفحه و هم در صفحه خارج از صفحه، بررسی مسایل فنی و disavowing هر لینک غیر طبیعی در پروفایل ما برای اطمینان از اینکه وب سایت ما به همان اندازه که گوگل دوست دارد ، هماهنگ می‌کند .

در نهایت، زمانی که ما مثبت بودیم - اسپم ایجاد شده دیگر یک مساله نبود، ما یک درخواست تجدید نظر دیگر را به گوگل ارسال کردیم و تمام کارهایی که انجام دادیم را شرح دادیم. این درخواست نهایی یک موفقیت بود. مجازات حذف شد و ما نتایج مثبتی را بعد از چند روز شاهد بودیم. به تدریج، مهم‌ترین کلمات کلیدی ما به مواضع اصلی خود برمی گردند.
چالش: رتبه‌بندی یک سایت جدید در یک صنعت نا آشنا

اسکات Paxton یکی از برندگان مسابقه SEO است. شرکت کنندگان ملزم به ثبت یک دامنه جدید برند و رتبه‌بندی آن در google.com برای کلید واژه ( کلاب Penguin Walkthrough ) بودند که در اولین روز مسابقه داده شدند. هر روز در طی این مسابقه، هر یک از نامزدها در رتبه ۱۰۰ برتر امتیاز " ۱۰۰ امتیاز " را کسب کردند. پس اگر # ۱ را در نظر بگیرید ، ۹۹ امتیاز کسب می‌کنید، و اگر در رتبه ۹۹ قرار بگیرید، یک نقطه دارید. شرکت کنندگان با بالاترین امتیاز در بیش از ۹۰ روز برنده شدند و هر کدام ۹ هزار دلار جایزه گرفتند ( همراه با افتخار برنده شدن یک رقابت عظیم SEO به عنوان یک پاداش شیرین ).

راه‌حل: تحقیقات رقابتی عمیق

در حالی که فاکتورهای رتبه‌بندی اصلی گوگل شامل هر صنعت، بخش هر بازی و ویژگی‌های نحوه کار آن است، به خصوص حالا که RankBrain بخشی از رده‌بندی رده‌بندی گوگل است. امروزه گوگل ممکن است صفحات را با بهترین تجارب کاربر از نتایج جستجو تحلیل کرده و به دنبال ویژگی‌های مشترکی بگردد که این صفحات را برای یک پرس و جوی خاص مناسب می‌سازد.

هنگامی که اسکات در حال ساخت محل خود بود، صفحات رتبه‌بندی بالای صنعت را به شیوه‌ای مشابه تحلیل کرد. او به عمق ساختار سایت، محتوا، پیوند درونی، بهینه‌سازی کلید واژه و backlinks می‌پردازد. شما می‌توانید یک آنالیز مشابه با SEO PowerSuite: حسابرس website به شما کمک خواهد کرد تا ساختار سایت رقبا و تکنیک‌های بهینه‌سازی روی صفحه را بررسی کنید.

این محصول اصلی اسکات است:

رتبه‌بندی صفحات داخلی. ۱۰۰ ٪ از سایت‌ها که برای عبارت جستجو رتبه‌بندی شده‌اند صفحات سایت درونی هستند ، نه صفحه اصلی.

ارتباط درونی. سایت‌های رتبه‌بندی بالا یک طرح لینک داخلی مشابه را به اشتراک گذاشتند: صفحه اصلی walkthrough به طور معمول به صفحات ماموریت انفرادی more مرتبط است.

کلیدواژه بهینه‌سازی. کلید واژه به طور کامل با phrases تطابق بسیار کم نظیری پیدا شد. انطباق کلید واژه کلی در برچسب‌های متا، برچسب‌های تصویر، و headings رایج بود.

محتوا : . کلیدواژه با محتوا نسبتا پایین بود.

Backinks. اسکات در این جایگاه ، نسبت به لنگرهای وارد شده به طور معمول و نسبت لنگر دقیق و بسیار دقیق بسیار کمی را مشاهده کرد. این امر به او کمک کرد تا طرح ساخت لینک خود را تنظیم کند و بداند که پیچ‌های او باید هدف قرار بگیرند.

او از آن جا که فرصتی برای از دست دادن در مسابقه ۱۲ هفته‌ای نداشت، سیگنال‌های ترافیکی را به محل ارسال کرد تا مطمئن شود که این کار به سرعت شاخص گذاری می‌شود ( این تایید شده‌است که گوگل از stats در سایت " ترافیک وب سایت " برای indexation و رتبه‌بندی‌ها استفاده می‌کند ). سپس بینش خود را از آنالیز رقابتی در ساختار سایت خود، تبلیغات ساختمان لینک، و محتوای ( اشاره ) ترکیب می‌کند، این برنامه به طور خودکار در ۱۰ صفحه اول شما کاوش خواهد کرد و آمار صفحه وب را برای شما محاسبه خواهد کرد، مانند استفاده از کلید واژه و طول محتوا و سپس به شما نکات SEO براساس این داده را می‌دهد.
داستان # ۴: استفاده از حسابرسی سایت برای بالا بردن میزان فروش

هدف: یک وب سایت تجارت الکترونیک فروش مشروبات الکلی و مشروبات الکلی را به فروش می‌رساند.

در ابتدا، این سایت تنها از طریق PPC PPC شد و ۰ ۰ رتبه ۰ ۰ در گوگل برای کلمات کلیدی صنعت داشت.

۱۰ رده‌بندی برتر برای نام تجاری ۴۰۰ محصول برای افزایش فروش و کاهش هزینه‌های PPC.

چالش: صفحات Non و دیگر موضوعات تکنولوژی

این داستان موفقیت یکی از مطالعات موردی است که توسط دوستان ما در موسسه SUSO انجام شده‌است. در آغاز مبارزات خود برای یک مشتری جدید، متخصصان SEO در SUSO یک حسابرسی سایت فنی مفصل با کمک of website PowerSuite " انجام دادند. این حسابرسی تعدادی از حوزه‌های کلیدی بهبود را شناسایی کرده‌است:

صفحه ۴۰۴ به درستی تنظیم نشده بود.

تعداد زیادی از لینک‌های داخلی شکسته وجود داشت.

این سایت از موضوعات محتوای تکرار رنج می‌برد.

۸۰ ٪ صفحات site's به دلایلی محدود از نمایه‌سازی بودند.

مقدار زیادی از محتوای صفحه که پشت سر گذاشته شده بود، شاخص گذاری نشده بود.

اکثر صفحات محصول به صفحات مختلفی که به صفحات مختلف اشاره داشتند ، ارتباط زیادی داشتند.

علاوه بر این ، یک فرصت بزرگ برای الگوریتم پاندا می‌تواند بر دید site's در جستجو به دلیل محتوای کم کیفیت در صفحات محصول تاثیر بگذارد.

راه‌حل: یک سایت سازگار با گوگل با صفحات فرود با کلید واژه

SUSO با تیم client's کار می‌کرد تا مشکلات موجود در گزارش website Auditor's را حل کند. برای دقیق‌تر بودن، آن‌ها یک صفحه ۴۰۴ سفارشی را تنظیم کردند ، لینک‌های شکسته متعدد را ثابت کردند ، robots.txt ویرایش شده را تصحیح کردند تا به indexation بخش‌های مهم سایت اجازه دهند ( در حالی که the rel = " canonical " به صفحات با هشدارهای محتوای کپی ) اضافه کردند ). آژانس برای ایمن نگه داشتن سایت از پاندا تصاویر منحصر به فرد را به صفحات محصول اضافه کرد و تخفیف زمان محدودی برای مشتریان در ازای مرور محصولات با جزئیات بیشتر و بدیع به مشتریان ارایه داد.
بررسی وب سایت و حسابرسی صفحات به تهیه صفحات مهم سایت در یک هفته کمک کرد؛ رتبه‌بندی‌ها و ترافیک به سرعت رشد کردند. در عرض ۳ ماه، سایت در گوگل از همه کلمات کلیدی، outranked ۹ از ۱۰ رقیب برتر خود برای اغلب کلمات کلیدی استفاده کرد و فروش آن را با بیش از ۲۰۰ ٪ افزایش داد.

همانطور که می‌توانید از داستان‌هایی که در بالا می‌بینید ، توجه داشته باشید ، دقت کنید که جزئیات ساده به طور مداوم پرداخت شوند. آمادگی مناسب، SEO فنی، امتحان و تست استراتژی‌های صفحه وب، و آنالیز دقیق رقابت شما اساس هر داستان موفقیت در SEO برای کسب و کارها در هر اندازه است.

آیا شما یک داستان موفقیت بهینه‌سازی موتور جستجو دارید که می‌خواهید به اشتراک بگذارید ? مثل همیشه، من مشتاقانه منتظر بحث زیاد در این قسمت نظرات هستم.

چهار داستان سئو

داستان سئو

 

 

 

 

خوانده شده 53 بار آخرین اصلاح در تاریخ سه شنبه, 12 تیر 1397 11:44
بیشتر در این مجموعه: « استراتژی مدرن سئو دنیای سئو »

نوشتن یک دیدگاه

مطمئن شوید که تمام اطلاعات مورد نیاز و فیلد های ستاره دار را پر کرده باشید. کد HTML مجاز نمیباشد.

امار بازدید سایت

0271919
امروز
دیروز
این هفته
هفته قبل
این ماه
ماه قبل
کل بازدید
3830
5212
12670
12670
88021
129171
271919

پیش بینی امروز
5328

7.95%
1.99%
0.51%
0.20%
0.02%
89.33%
زمان آنلاین بودن (15 دقیقه پیش):50
50 مهامانان
هیچ عضوی آنلاین نیست

آی پی شما54.198.77.35

جام ارژنگ:ارائه دهنده خدمات طراحی سایت،سئو،تبلیغات اینترنتی و نمایشگاهی

اين سايت در ستاد ساماندهي پايگاههاي اينترنتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به ثبت رسيده است

روابط عمومي(20خط):33200484-021

واحدفروش(8خط)36050035-021

واحد پشتيباني:09124341774

مديريت اجرايي:09126486013

واحد گرافيك:09355008180