تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو

رسانه های اجتماعی برای سئو از بیش از یک راه مهم است. این نه تنها فعالیت های سئو شما را موثر بلکه سودآور نیز می کند. بله ، رسانه های اجتماعی و سئو ممکن است متفاوت به نظر برسند ، اما شکی نیست که آنها به یکدیگر کمک می کنند
اگر وب سایت هایی را که دارای رتبه های برتر در گوگل هستند مطالعه کنید ، متوجه خواهید شد که بسیاری از آنها دارای سیگنال های اجتماعی قوی هستند بنابراین ، اگر در بازاریابی شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنید ، در اصل همچنین شانس خود را برای عملکرد خوب در موتورهای جستجو افزایش می دهید

صنعت جستجو همیشه در مورد چگونگی تأثیر شبکه های اجتماعی بر سئو است. سئو رسانه های اجتماعی به این موضوع اشاره دارد که چگونه فعالیت های رسانه های اجتماعی می توانند میزان بازدید ارگانیک وب سایت شما را از طریق موتورهای جستجو افزایش دهند. این موضوعی است که هرگز قدیمی نمی شود

سئو شبکه اجتناعی

رابطه سئو و رسانه های اجتماعی

 برخلاف تصور عمومی ، رسانه های اجتماعی مستقیماً به سئو کمک نمی کنند. به عبارت دیگر ، سیگنال های اجتماعی به طور مستقیم به رتبه بهتر کمک نمی کنند. پیوندهایی که در توییتر ، فیس بوک و پین ترست به اشتراک می گذارید ممکن است به برند شما کمک کند تا بیشتر در معرض دید قرار بگیرند ، اما توسط گوگل به عنوان یک سیگنال رتبه بندی دیده نمی شوند

اکنون ، این نکته است: حتی اگر رسانه های اجتماعی در سطح سطحی یک عامل رتبه بندی نیستند ، اگر عمیق تر به نظر برسید ، اهمیت زیادی دارند. به طور غیر مستقیم ، تأثیر مثبتی در رتبه بندی یک صفحه دارد. بله ، بین موقعیت یک سایت در سرپ و تعداد سیگنال های اجتماعی که وجود دارد همبستگی مشخصی وجود دارد

در حالی که در یک زمان ، آنها اشاره می کردند که از شبکه های اجتماعی برای رتبه بندی صفحات استفاده می شود ، اما در زمان دیگر ، آنها آن را تکذیب می کنند. علاوه بر این ، استراتژی های آنها برای رتبه بندی صفحه کاملاً محکم و محکم نگه داشته می شود و تعیین منطق را دشوار می کند. صرف نظر از این استدلال ها ، تغییر روش مشخصی در نحوه بازیابی نتایج توسط موتورهای جستجو وجود داشته است. چشم پوشی از شبکه های اجتماعی که در ابعادی بزرگ و سرعت عظیم رشد کرده اند ، واقعاً دشوار است. تعداد فقط در حال رشد است. به نظر می رسد صفحات فیس بوک و صفحات توییتر حضور آنها را در نتایج گوگل حس کرده اند. در یک تست کنترل شده که برای تعیین ارتباط بین رسانه های اجتماعی و سئو انجام شد ، نتایج نشان داد که این رابطه غیر مستقیم است ، اما همچنین نشان داد که محتوایی که از جایگاه خوبی در رسانه های اجتماعی برخوردار است به طور قابل قبولی بک لینک بیشتری دریافت می کند که در چرخش نتایج جستجو را افزایش می دهد

شبکه های اجتماعی: چگونه بر سئو تأثیر می گذارد

شبکه های اجتماعی: چگونه بر سئو تأثیر می گذارد؟
این فعالیت اجتماعی واقعی نیست که مهم است ، بلکه آنچه در نتیجه آن فعالیت اتفاق می افتد. سه روش برای استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی برای سئو
آیا رسانه های اجتماعی تاثیری در سئو سایت شما دارند؟ آیا بازتوییت ها ، اشتراک ها و موارد پسندیده از یک صفحه در واقع باعث افزایش آن صفحه در نتایج موتور جستجو می شوند

مطالعاتی مانند این توسط hootsuite نشان داده است که بین اشتراک شبکه های اجتماعی و رتبه های بالاتر رابطه وجود دارد. شاید خودتان متوجه شده باشید: محتوایی که در گوگل رتبه خوبی دارد اغلب دارای اشتراک ، بازتوییت و پسندیدن زیادی نیز می باشد 
گرچه اکثر کارشناسان موافقند که رتبه بندی مستقیماً تحت تأثیر سیگنال های اجتماعی قرار نمی گیرد. و این همان چیزی است که مت کاتس ، گوگلر سابق ، در مورد این موضوع چند سال پیش نیز گفته است

سئو رسانه اجتماعی

سیگنال های اجتماعی مربوط به اختیارات یک نمایه منقضی شده اند ، اما آیا گوگل پیوندهای منتشر شده در حساب های اجتماعی را بک لینک معتبری می داند؟ آیا وقتی یک پست وبلاگ در توییتر ویروسی می شود ، آیا این پیوندهای جدید باعث افزایش رتبه جستجو در پست می شوند

در حالی که ویدیوی cutts در مورد عدم وجود سیگنال های اجتماعی از الگوریتم جستجو کاملاً واضح است. اما او می گوید که گوگل وب سایت های اجتماعی را برای جستجوی داده ها به همان روشی که برای هر سایت دیگری جستجو می کند ، جستجو می کند

صفحات فیس بوک و توییتر مانند سایر صفحات موجود در فهرست وب ما رفتار می شوند ، بنابراین اگر اتفاقی در توییتر رخ دهد یا در فیس بوک رخ دهد و ما قادر به جستجوی آن باشیم ، می توانیم آن را در نتایج جستجوی خود بازگردانیم

در طی سالهای گذشته ، گوگل چیز دیگری در این مورد نگفته است

با این حال به نظر می رسد تحقیقات نشان می دهد که اجتماعی به رتبه بندی سئو کمک می کند

این باعث می شود ما فکر کنیم که اگرچه اعتبار یک حساب اجتماعی بر رتبه جستجو تأثیر نمی گذارد ، پیوندهای منتشر شده در رسانه های اجتماعی می توانند به عنوان پیوندهای معتبر علامت گذاری شوند و بنابراین بر رتبه یک صفحه تأثیر می گذارند

شبکه های اجتماعی چه تاثیری بر سئو دارند 

شیکه های اجتماعی چگونه بر سئو تأثیر می گذارند؟
شیکه های اجتماعی و بهینه سازی موتور جستجو (سئو). دو جنبه کاملاً متفاوت از بازاریابی دیجیتال ... یا تقریباً فکر می کنیم. اما در واقعیتی که فضای بازاریابی دیجیتال است ، رسانه های اجتماعی و سئو در لبه های مختلف یک سکه قرار دارند
رسانه های اجتماعی: وب سایت ها و برنامه هایی که به مردم امکان می دهد محتوایی را ایجاد و به اشتراک بگذارند یا در شبکه های اجتماعی شرکت کنند
سئو: فرآیند افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت از طریق افزایش قابلیت مشاهده یک وب سایت برای کاربران یک موتور جستجو (گوگل ، بینگ و ...) از طریق روش های پرداخت نشده.خوب ، حالا به این سوال برگردید. آیا شبکه های اجتماعی بر سئو تأثیر می گذارد؟ با توجه به تعاریفی که به تازگی خوانده اید ، نظر شما چیست

twitter.com

تاثیر بازدید بر سئو

سئو به میزان زیادی تحت تأثیر بازدید وب سایت قرار می گیرد و رسانه های اجتماعی با ایجاد دید بیشتر بر روی بازدید وب سایت شما تأثیر مثبت می گذارند. هنگامی که شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند ، مهم نیست که این پلتفرم ، افراد این فرصت را خواهند داشت که با محتوای شما ارتباط برقرار کنند و از وب سایت شما بازدید کنند. هرچه این اتفاق بیشتر رخ دهد ، درنهایت رتبه موتور جستجوگر شما بهتر خواهد شد. جدا از افزایش بازدید وب سایت ، توییت های پرطرفدار ، به طور خاص ، می توانند در نتایج موتور جستجو نیز رتبه بندی کنند

بیایید لحظه ای روی آن کلمه تمرکز کنیم - "قابلیت مشاهده". این کل موضوع است ، درست است؟ اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما زودتر از دیگران در نتایج جستجو ظاهر می شود. "قابل مشاهده تر کردن" رسانه های اجتماعی اطمینان می دهند که محتوای شما به بیشتر افراد ممکن رسیده است. از طریق موتورهای جستجو ، افراد فقط در صورتی که به دنبال چیز خاصی (کلمات کلیدی) هستند محتوای شما را پیدا می کنند. از طریق رسانه های اجتماعی ، ممکن است در مقابل افرادی که فکر نمی کنند دو بار در مورد "گوگل کردن" آن مطلب فکر کنند ، محتوا دریافت کنید. به بیان ساده ، دسترسی بیشتر برابر با بازدید بیشتر است و این به طور مثبتی بر رتبه بندی موتور جستجوگر شما تأثیر می گذارد

سئو در شبکه های اجتماعی

شیکه های اجتماعی امروزه واژه سر و صدا هستند. مشاغل جدید و جدید از این باند رسانه های اجتماعی استفاده می کنند تا از طریق افزایش ترافیک و خرابی ها از تحقیقات بازار بهره بگیرند. بدون شک بدون توجه به اندازه ، تأثیر بسزایی در تجارت شما دارد. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا سئو یا به اصطلاح بهینه سازی موتور جستجو بر روی کسب و کار شما از طریق رسانه های اجتماعی تأثیر دارد؟ سئو به طور معمول با رتبه بندی محتوا و صفحات وب مرتبط است ، اما شبکه های اجتماعی بعد کاملا جدیدی به آن اضافه می کنند

سئو یوتیوب

چرا گوگل علائم اجتماعی را نادیده می گیرد

چرا گوگل علائم اجتماعی را نادیده می گیرد

آیا گوگل پروفایل ها / صفحات رسانه های اجتماعی را از Facebook ، Twitter و LinkedIn خزنده و فهرست می کند؟ البته اینطور است. آیا مطالب و پیوندهای منتشر شده روی آنها متفاوت است؟ نه ، مانند یک صفحه اچتمل معمولی از یک وب سایت با آنها برخورد می کند

با ورود به سیگنال های اجتماعی ، گوگل هنگام رتبه بندی یک دارایی وب ، تعداد اشتراک گذاری یا دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی را در نظر نمی گیرد. زیرا تقلب در سیستم و داشتن سایتی غیر شایسته که دارای رتبه بالاتری از یک سایت شایسته باشد ، برای هرکسی بسیار آسان خواهد بود

همچنین لازم به ذکر است که به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی 24/7 روز اتفاق می افتد. و آنها سریعتر از آنچه گوگل می تواند انجام دهد ، انجام می شوند. که خزیدن و پیگیری آنها را برای غول موتور جستجو دشوار می کند

ما نمی دانیم گوگل به چه مقدار داده از سایتهای اصلی "باید وارد سیستم شوید" در رسانه های اجتماعی دسترسی دارد و مطمئن نیستیم که آنها از آنها برای اهداف رتبه بندی استفاده می کنند. آنچه ما می دانیم رسانه های اجتماعی نقشی غیر مستقیم در کمک به افراد برای یافتن نام تجاری شما در نتایج موتور جستجو دارند. و در حال حاضر ، این همه چیز مهم است

سئو و تأثیر آن در شبکه های اجتماعی

اگرچه سئو و تأثیر آن در شبکه های اجتماعی از نظر رتبه بندی جستجو مستقیم نیست ، با این وجود هنگامی که با سئو کار می کنید از طریق افزایش دسترسی و حضور آنلاین قوی تر ، نام تجاری و بازاریابی ، و توزیع محتوای بسیار بهتر که به یک بازار بسیار گسترده تر. هنگام در نظر گرفتن یک استراتژی دیجیتال خوب همراه با استراتژی سئو ، مهم است که نیازهای رسانه های اجتماعی را درج کنید و اطمینان حاصل کنید که به خوبی در برنامه های توسعه کلی شما قرار دارد. بحث در مورد تأثیر سئو در رسانه های اجتماعی بسیار مورد بحث است زیرا حدس و گمان های زیادی در مورد اینکه آیا موتورهای جستجوی برتر مانند گوگل از صفحات رسانه های اجتماعی برای تعیین رتبه بندی صفحه استفاده می کنند وجود دارد

سئو شبکه

سه دلیل برای بالا بردن فعالیت خود در شبکه های اجتماعی

سه دلیل برای بالا بردن فعالیت خود در شبکه های اجتماعی
بهینه سازی موتور جستجو به معنای کسب دید بیشتر و بازدید بیشتر افراد از وب سایت شما است. از طرف دیگر ، بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده حداکثری از شبکه های اجتماعی و یافتن افراد مناسب در آنها است. هر دو ممکن است متفاوت به نظر برسند اما اهداف همپوشانی دارند. در اصل ، آنها با هم کار می کنند. به همین دلیل موتورهای جستجو بیشتر اجتماعی می شوند و شبکه های اجتماعی به موتورهای جستجوگر با ارزشی تبدیل می شوند
یک استراتژی موثر در شبکه های اجتماعی باید یک برنامه جامع سئو در اختیار داشته باشد ، زیرا هر دوی آنها دست به دست هم می دهند. بیایید سه دلیل معتبر را بررسی کنیم که اگر می خواهید نتایج سئو خود را افزایش دهید ، چرا باید تلاش خود را بر روی شبکه های اجتماعی متمرکز کنید
دلیل شماره 1: محتوای رسانه های اجتماعی نمایه می شود
نوع مناسب محتوای رسانه های اجتماعی که به طور منظم منتشر می شود ، می تواند تفاوت عمده ای در کمپین بازاریابی محتوای کلی شما ایجاد کند. و وقتی می فهمید که پست های شبکه های اجتماعی شما می توانند توسط عنکبوت های موتور جستجو خزیده شده و نمایه شوند ، همه چیز بهتر می شود
اکنون ، این بدان معنا نیست که هر توییت یا پستی که ارسال می کنید به فهرست گسترده گوگل راه پیدا می کند. باید به اندازه کافی مرتبط باشد تا توسط افرادی که به دنبال محتوای مشابه هستند ، بتوانند آنها را پیدا کنند. به عنوان مثال ، اگر اوپرا وینفری را جستجو کنید ، خواهید دید که بیشترین نتایج مهم ، پروفایل ها / صفحات شبکه های اجتماعی وی است. زیرا به درخواست جستجو مربوط می شود
چه بهتر این است که رسانه های اجتماعی به دلیل نحوه برخورد موتورهای جستجو با محتوای رسانه های اجتماعی ، می توانند به شما کمک کنند محتوای وب سایت خود را سریعتر نمایه سازی کنید. اگر پست وبلاگ شما در فیس بوک یا توییتر بسیار مورد توجه قرار گیرد ، در نهایت با سرعت سریع تری در فهرست قرار می گیرد. عنکبوت های موتور جستجو به دلیل عامل اجتماعی قادر به یافتن چنین محتوایی به راحتی هستند. بنابراین اگر پست شما در شبکه های اجتماعی ویروسی شود ، موج دار شدن در صفحات نتیجه موتور جستجو قابل مشاهده است
دلیل شماره 2: شبکه های اجتماعی به ساخت و ساز کمک می کنند
موتورهای جستجو اهمیت زیادی به اقتدار یک وب سایت می دهند ، و آن را به یک عامل مهم سئو برای تمرکز تبدیل می کنند. از نظر موتورهای جستجو ، اگر صفحه یا دامنه شما از ارزش بالایی برخوردار باشد ، از اقتدار بالایی برخوردار است. و شانس بیشتری برای رتبه بندی بالاتر از سایتهایی با اقتدار نه چندان قوی
اقتدار یک صفحه وب یا سایت با گذشت زمان افزایش می یابد. همانطور که شما محتوای درجه یک را منتشر می کنید و لینک های مرتبط بیشتری به دست می آورید ، اقتدار شما رو به رشد است. محتوایی که منتشر می کنید ، اگر ارزشمند باشد ، آنچه را که مخاطب شما جستجو می کند به شما می دهد. که به نوبه خود شما را به بک لینک تبدیل می کند ، و به شما تعدادی رأی مثبت می دهد
زمانی که شبکه های اجتماعی وجود نداشت ، دنیای ایجاد لینک متفاوت بود. با سرعت به امروز ، نمی توانید هنگام صحبت در مورد ایجاد بک لینک ، رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرید. چرا؟ زیرا محتوای خوبی در وب از طریق شبکه های اجتماعی توزیع می شود. این بزرگترین موتور توزیع محتوا است. این بدان معنی است که تأثیر یا اقتدار شما در سایت های شبکه های رسانه های اجتماعی تأثیر مستقیمی بر میزان اقتدار دارد
با تمرکز بر ایجاد یک شبکه جذاب از پیروان رسانه های اجتماعی ، محتوای شما مکان های مرتبط تری برای زندگی دارد. و هرچه مکان های مرتبط تری در آن زندگی کند ، اقتدار بیشتری کسب می کنید. به عنوان مثال ، اگر محتوایی در مورد یوگا ایجاد کنید و از وبلاگهایی که به طور خاص در مورد یوگا می نویسند بک لینک بگیرید ، از گوگل و سایر موتورهای جستجو امتیاز بیشتری کسب می کنید. آنها می دانند که شما محتوایی را منتشر می کنید که به مخاطبان مرتبط برسد
دلیل شماره 3: رسانه های اجتماعی افراد واقعی را درگیر می کند
گرچه سئو جنبه فنی دارد ، اما تنها چیزی نیست که باید روی آن متمرکز شوید. اکثر اقدامات سئو سیاهچاله یا غیراخلاقی ماهیت فنی دارند و با این وجود نمی توانند نتایج طولانی مدت ارائه دهند زیرا "کاربر" را از معادله خارج می کنند. این روش ها مربوط به افراد نیست ، وقتی موتورهای جستجو به طور خاص به دنبال لمس انسان هستند
موتورهای جستجو همیشه سعی در یافتن راهی بهتر برای خدمت به کاربران و فراتر رفتن از موارد فنی داشته اند. اگر می خواهید یک دارایی وب را در سال 2019 رتبه بندی کنید ، نمی توانید فقط به عوامل فنی مانند بهینه سازی کلمات کلیدی بستگی داشته باشید. سئو سایت شما باید یک عنصر انسانی در خود داشته باشد تا بتواند نتایج واقعی را بدست آورد. یا در غیر این صورت توسط شخصی که وقت خود را صرف ایجاد محتوای ارزشمند کرد ، مورد ضرب و شتم قرار می گیرد
با رشد شبکه های اجتماعی با سرعت پیچیده ، به بخشی اجتناب ناپذیر در سئو تبدیل می شود ، خصوصاً به این دلیل که از افراد واقعی تشکیل شده است. بعد از محتوا ، رسانه های اجتماعی را می توان به عنوان یک عامل جدایی ناپذیر در جستجو مشاهده کرد. به شما امکان می دهد مخاطبان خود را تفکیک کرده و کسانی را که می خواهید هدف قرار دهید. در واقع ، رسانه های اجتماعی یکی از سریع ترین راه ها برای شناخت مخاطبان شما هستند. این یک گروه باشد ، کانال پشتیبانی مشتری یا صفحه تبلیغات - به هر هدفی که برای تجارت شما خدمت می کند ، دریافت بازخورد برای شما آسان خواهد بود. به شما یک دید پرنده از همه چیز می دهد. شما می دانید که محتوای شما کجاست ، توسط چه کسی مصرف می شود و به اشتراک گذاشته می شود و نوع تأثیری که دارد. اگر از ما بپرسید از نظر سئو بسیار بزرگ است

سئو در منظر شبکه های اجتماعی

سئو در منظر شبکه های اجتماعی

مدت ها است که بازاریابان بحث کرده اند که آیا رسانه های اجتماعی مستقیماً بر سئو تأثیر می گذارند. در سال 2014 ، مت کاتس یک ویدیوی یوتیوب ایجاد کرد و به این سوال پاسخ داد. وی اظهار داشت که سیگنال های اجتماعی مانند پسندیدن ، بازنویسی مجدد  یا به دست آوردن فالوور ، در رتبه بندی سئو شما تأثیر نمی گذارد

درباره دلایل این امر می توانید در ویدیوی کانس بیشتر بدانید. در حقیقت ، سیگنال های اجتماعی مانند دنبال کنندگان ، بازتوییت ها و پسندیدن ها می توانند به راحتی دستکاری و تحت تأثیر قرار بگیرند ، که این امر باعث می شود سایت های با ارزش کمتر رتبه بالاتری کسب کنند. علاوه بر این ، تولید سریع پست ها و تغییر در پروفایل ها در شبکه های اجتماعی بسیار سریع است که گوگل قادر به همراهی با آنها نیست

بنابراین ، نقش رسانه های اجتماعی با سئو چیست

در حالی که رسانه های اجتماعی نمی توانند به طور مستقیم بر رتبه بندی سئو تأثیر بگذارند ، اما می توانند بر عواملی که بر رتبه شما تأثیر می گذارند تأثیر بگذارند. رسانه های اجتماعی قادر به هدایت بازدید به سایت شما هستند. اگر پیوندهای مربوط به صفحه خود را در نمایه های شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید ، می توانید بازدید بیشتری از صفحه خود داشته باشید

رسانه های اجتماعی نیز به محتوا کمک می کنند. ایجاد محتوا یکی از با ارزش ترین روش ها برای افزایش رتبه سئو سایت شما است


کانال های رسانه های اجتماعی

کانال های رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب ، اینستاگرام ، فیس بوک به اندازه گوگل یا حتی محبوبیت بیشتری دارند. تصاویری بی نظیر ، انبوهی از اطلاعات که امروز در دسترس شماست ، وجود دارد. نمایه های اجتماعی از اهمیت مهمی نیز برخوردار هستند زیرا عنصری از تماس شخصی وجود دارد که به عنوان بخشی از تعامل اجتماعی و دسترسی مشتری ادغام می شود. اینستاگرام به دلیل گستردگی بصری بسیار محبوب است. شما می توانید نسخه های نمایشی ، فیلم های سرگرم کننده ، تصاویری بارگذاری کنید که جلوه ای واقع گرایانه می دهند و به مشتریان بالقوه کمک می کنند تا به محصولات شما علاقه مند شوند این قابلیت مشاهده بهمراه کلمات کلیدی در نحوه قرارگیری یک کسب و کار در نتایج جستجو تأثیر دارد. همانطور که گوگل دوست دارد استفاده از رسانه های اجتماعی در رتبه بندی خود را انکار کند ، نادیده گرفتن دائمی آن غیرممکن است زیرا تأثیر آن بسیار زیاد است. اگر نه اکنون ، در آینده ، این امکان وجود دارد که به واقعیت تبدیل شود

سئو شبکه های اجتماعی

بهترین سایت های اجتماعی برای سئو سایت چیست

بهترین سایت های اجتماعی برای سئو سایت چیست

سایت های اجتماعی زیادی برای انتخاب وجود دارد ، اما کدام یک به شما در سئو کمک می کنند؟ در اینجا سه ​​سایت اجتماعی برتر وجود دارد که بهترین عملکرد را دارند

 فیس بوک

فیس بوک یکی از بهترین سایت ها برای به اشتراک گذاری مطالب است. این سایت اجتماعی ارسال و اشتراک مطالب با پیروان شما را آسان می کند. فیس بوک به شما امکان می دهد پیوندها را به وبلاگ ها ، فیلم ها و اینفوگرافیک ها به اشتراک بگذارید

از همه بهتر ، گوگل می تواند پیوندها را در فیس بوک جستجو کند. این بدان معنی است که اگر به محتوایی در فیس بوک پیوند دهید ، گوگل آن را بررسی کرده و ایندکس می کند. اگر پیوند در چندین صفحه به اشتراک گذاشته شود بسیار مفید است

این سایت اجتماعی به شما امکان می دهد مطالب را مستقیماً با پیروان خود به اشتراک بگذارید. هر روز می توانید محتوای جدیدی ارسال کنید. این یک روش عالی برای هدایت ترافیک شبکه های اجتماعی به وب سایت شماست

 توییتر

توییتر یک سایت عالی در شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری مطالب است. می توانید عکس ها ، فیلم ها و پیوندهای محتوا را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید

در حالی که صفحات توییتر مانند فیس بوک قابل خزیدن نیستند ، این ویژگی منحصر به فرد دیگری را ارائه می دهد. استفاده از هشتگ در توییتر رواج دارد. گرچه می توانید از آنها در فیس بوک استفاده کنید ، اما بیشتر آنها در توییتر و اینستاگرام استفاده می شوند

هشتگ ها کلمات کلیدی برای محتوای شما هستند. اگر افرادی با استفاده از آن کلمات کلیدی در حال جستجو هستند ، با هشتگ شما روبرو می شوند و محتوای شما را پیدا می کنند. این یک روش عالی برای کمک به افراد بیشتر است که برند شما را کشف کنند و از سایت شما بازدید کنند

یک کاربر توییتر خود را برای مرور هشتگ ها شروع می کند

 یوتیوب

در سالهای اخیر محبوبیت یوتیوب بسیار افزایش یافته است. محتوای ویدیویی به طور فزاینده ای برای مخاطبان شما ارزش بیشتری دارد. مخاطبان شما می خواهند ویدیوهایی را تماشا کنند تا اطلاعاتی را که برای آنها ارزشمند است بدست آورند

فیلم ها ابزاری عالی برای افزایش ترافیک ارگانیک هستند. با افزودن فیلم به سایت خود ، مدت زمان بیشتری منجر به درگیر شدن آگهی ها می شوید. تعامل طولانی تر ، سیگنال مثبتی به گوگل ارسال می کند و سایت شما را برای دستیابی به لیدهای با ارزش تر و بالاتر قرار می دهد


SHARE THIS PAGE!