سئو نویسی

 سئو نویسی جنبه های گوناگون و متنوعی دارد یکی از آن جنبه ها ایجاد محتواست بعنوان مثال شما یک وب سایت درست کرده اید این وب سایت شما با هدف تبلیغات و کسب درآمد است شما میتوانید هزاران مطلب راجع به تبلیغات در وب سایت خود بنویسید مقاله نویسی کنید مانند اینکه میخواهید راجع به یک مطلبی انشا بنویسید این مهمترین اصل سئو نویسی است.
سئو نویسی در گوگل چگونه است سئو نویسی چه تاثیری در ارتقای رتبه وب سایت دارد

سئو نویسی

سئو نویسی بسیار اهمیت دارد

وقتی مطمئن نیستید دقیقاً چه کسی است ، صحبت با مشتری ایده آل خود دشوار است. یک روش عالی برای نوشتن محتوای SEO این است که زمانی را صرف خرید چندین شخص مختلف خریدار کنید که می توانید متناسب با آن بنویسید. برای هر یک از مشتریان ایده آل خود ، یک نام ، سن ، شغل ، وضعیت خانواده ، محیط خانه (شهری ، روستایی یا حومه شهر) و غیره ارائه دهید. 
هنگامی که هر شخصیت را ایجاد می کنید ، بر نقاط درد آن فرد تمرکز کنید. دانستن اینکه چه عبارات جستجو و کلمات کلیدی خریداران را به سمت سایت شما سوق می دهد به شما کمک می کند بفهمید اینها چیست. وقتی می دانید چه سوالاتی (اصطلاحات جستجو) خریداران را به سمت محصول یا خدمات شما سوق می دهد ، می توانید با این  سوالات صحبت کنید و نشان دهید که چگونه پیشنهاد شما مشکلی را حل می کند یا یک نیاز را برآورده می کند. 
سایر تکنیک های نوشتن محتوای SEO برای کمک به شما در تولید موثر با مخاطبان ایده آل خود ، ارائه محتوای با کیفیت به صورت رایگان - مانند کتاب های الکترونیکی است. این که آیا شما از کالاهای اطلاعاتی ، کالاهای فیزیکی یا خدمات از هر نوع می فروشید ، این درست است. ارائه ارزش بدون هیچ رشته متصل به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود معرفی کنید و باعث ایجاد اعتماد می شود ، که ما را به نکته بعدی می رساند: 

سئو نویسی

سئو نویسی جذاب

هرچه جریان نوشتن محتوای SEO شما بهتر باشد ، احتمال لزوم خوانندگان شما و خواندن آن بیشتر است. با این حال ، اضافه بار اطلاعات واقعی است . بسیاری از خوانندگان ، هر چقدر هم که برای محتوای شما ارزش قائل باشند ، از آن کاسته می شوند و به دنبال نکات مهم می گردند. با استفاده از عناوین ، تصاویر و گرافیک برای پشتیبانی از متن خود ، هضم کلمات شما را برای آنها آسان کنید. از فضای سفید زیاد استفاده کنید و از نوشتن متن های عظیم جلوگیری کنید. 
پاداش: درج کلمات کلیدی مرتبط در عنوان شما به رتبه بندی SEO کمک می کند. 
نحوه تنظیم محتوای شما نیز مهم است. بدیهی به نظر می رسد که نکات اصلی در نوشتن محتوای SEO باید به صورت یکپارچه و به ترتیب منطقی جریان داشته باشد ، اما نوشتن این روش گاهی اوقات گفتن راحت تر از انجام آن است. یک روش عالی برای نوشتن محتوای SEO این است که با یک طرح کلی شروع کنید ، نسخه خود را بنویسید و سپس از مرتب کردن مجدد بخشهای خود قبل از انتشار نترسید. 

سئو نویسی

سئو نویسی را بهتر بشناسیم

نوشتن محتوا فرآیند برنامه ریزی ، نوشتن و ویرایش محتوای وب است که معمولاً برای اهداف بازاریابی دیجیتال است. این می تواند شامل نوشتن پست ها و مقالات وبلاگ ، اسکریپت برای فیلم ها و پادکست ها ، و همچنین محتوا برای سیستم عامل های خاص ، مانند طوفان های توییتر در توییتر یا پست های متنی در Reddit باشد. 

چرا نوشتن مطالب مناسب مهم است؟ 
وقتی بیشتر مردم "نوشتن محتوا" را می شنوند ، فکر می کنند "مقاله نوشتن". 

با این حال ، نوشتن محتوا فقط برای پست های وبلاگ مهم نیست. 

در واقع ، نوشتن محتوا برای انواع قالب های مختلف محتوا از جمله مهم است: 

اسکریپت های ویدئویی 
خبرنامه های الکترونیکی 
سخنرانی های اصلی 
پست های شبکه های اجتماعی 
عناوین پادکست 
کاغذهای سفید 
کپی صفحه وب 
صفحات فرود 
توضیحات ویدیوی YouTube 
یا راه دیگری را بیان کنید: 

نوشتن پایه و اساس تقریباً هر محتوایی است که منتشر می کنید. 

بهترین روش ها 
طرح کلی ایجاد کنید 
ایجاد طرح کلی اولین قدم بزرگ در فرآیند نوشتن محتوا است. 

رئوس مطالب به دو دلیل اصلی کمک می کند تا محتوای شما بهتر به نمایش درآید: 

ابتدا ، طرح کلی شما را مجبور می کند که تمام افکار خود را به صورت سازمان یافته (به جای نوشتن همه چیز از بالای سر) ، پایین بیاورید. که واقعاً روند نوشتن را تسریع می کند. 

دوم ، طرح کلی معمولاً منجر به ساختار بسیار بهتری برای محتوای شما می شود. دلیل آن این است که یک طرح کلی به شما امکان می دهد محتوای خود را از یک "سطح بالا" ببینید که هنگام نوشتن غیرممکن است. 

بعلاوه ، چون طرح کلی دارید ، محتوای نهایی شما به تمام نکات عمده ای که شما قبل از شروع نوشتن آن را تعیین کرده اید ، برخورد خواهد کرد. 

سئو نویسی نیاز به تحقیق دارد

اگر درک درستی از موضوعی که درباره آن می نویسید ، داشته باشید ، نوشتن محتوای SEO کم عمق خواهد بود. چه بخواهید برای اطلاع رسانی بنویسید و چه برای ترغیب کردن ، افزودن عمق به نسخه باعث جذابیت بیشتر آن می شود و خوانندگان شما را برای مطالب بیشتر بازمی گرداند. هنگام تحقیق در مورد یک موضوع جدید ، از درک سطح راضی نباشید. هرچه موضوع را بهتر درک کنید ، کمتر احتمال دارد که آنچه را شخص دیگری قبلاً در این باره نوشته است ، پس بگیرید. 

همه تحقیقات شما نباید رسمی باشد. اگر به طور مداوم کپی را برای همان مارک ها می نویسید ، در نوشتن محتوای SEO شما همپوشانی زیادی وجود دارد. از آنجا که مباحث شما غالباً با هم مرتبط هستند ، شما همیشه باید اطلاعات جدید مربوط به آن مباحث را بخوانید و گوش کنید. همچنین توجه به موقعیت های روزمره که مورد توجه مخاطبان شما قرار می گیرد ، خوب است که ما را به آخرین نکته نوشتن مطالب در لیست خود می رساند: داستان سرایی. 

سئو نویسی

سئو نویسی را کجا شروع کنیم

در باره موضوعات مختلف بخوانید و تحقیق کنید سپس برداشت های خود را در سایتتان بنویسید عین همان مطلب را کپی نکنید آنچه که از خواندن آن مطلب دریافت کرده اید همان دریافت های ذهنی خود را با خوانندگان سایت خود مطرح کنید این سئو نویسی کار شما را بسیار آسان میکند و مورد اقبال موتورهای جستجو قرار میگیرید بنابر این سئو نویسی یهنی نوشتن مقالات که میتواند حداقل 300 تا 1500 کلمه طول داشته باشد هرچه مقالات و نوشته های شما طولانیتر باشد اهمیت آن نیز بیشتر خواهد بود. 
با سئو نویسی و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بویژه در 5 لینک اول گوگل میتوانید کلیک های فراوانی دریافت کنید سایت خود را به تمام موتورهای جستجو معرفی نمایید و از همه جستجوگرها کلیک دریافت کنید تا اقتدار و اعتبار شما افزونتر گردد در باره اصول سئو نویسی بیشتر بخوانید. 

سئو نویسی

سئو نویسی در گوگل

در سال 2020 ، محتوای شما باید مورد رضایت مردم و موتورهای جستجو قرار گیرد. هیچ راهی وجود ندارد . 
اگر پست وبلاگ شما به صفحه یک موتور جستجو نرسد ، ترافیک ارگانیکی به همراه نخواهد داشت. باید برای سئو بهینه شود. 
و این همه ماجرا نیست: حتی اگر به محتوای شما توجه شود ، اگر تبدیل نشود ارزش زیادی ندارد. یا حداقل خوانندگان خود را بیشتر به پایین قیف فشار دهید. 
SERP ها شلوغ است. کاربران وردپرس به تنهایی هر ماه حدود 70 میلیون پست جدید و 77 میلیون نظر جدید تولید می کنند. 
در همان زمان ، میانگین نرخ کلیک برای موقعیت اول در Google 28.5٪ و فقط 2.5٪ برای دهم است (و برای صفحه نتیجه دوم بسیار بسیار کمتر ...). 
دشوار است که بفهمید محتوای شما باید درجه یک باشد. و اگر به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود ، مطالب را به صورت آنلاین منتشر می کنید ، این را خوب می دانید: یک پست وبلاگ جالب ، به تنهایی صورت حساب ها را پرداخت نمی کند. 
به همین دلیل است که شما باید مهارت نوشتن SEO خود را جلا دهید. این تنها راه برای: 
رتبه بالایی در SERP ها ، 
خوانندگان خود را وادار به انجام اقدامات مطلوبی کنید ، 
به بیشترین جستجوگر محتوا در بازار تبدیل شوید. 

سئو نویسی

سئو نویسی اصل مهم گوگل

نوشتن سئو به یک ماجراجویی تبدیل شده است ، مسئله ریاضی پیچیده ای که همه ما سعی در محاسبه آن برای یافتن راز برای سریعتر نتیجه گرفتن داریم. تعداد فاکتورهای موتور جستجو پیشرفته ، به روزرسانی الگوریتم گوگل افزایش یافته ، تعداد مشاغل استفاده کننده از سئو افزایش یافته است ، تعداد نمایندگی های جستجوگرها افزایش یافته و افراد بیشتری از اهمیت آن آگاه شده اند. به این ترتیب بازار کاملاً به هم ریخته و رقابت بسیار بالا بود. و ما می دانیم که ایستادن در میان جمعیت برای شما چقدر مهم است. 
برخی موارد وجود دارند که از نظر سئو هنوز هم در دسترس هستند و موارد جدید زیادی نیز وجود دارد. ما یک راهنما برای کشف نحوه نوشتن برای سئو در سال 2020 و بعد از آن تهیه کرده ایم. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که در بالای توده باقی مانده اید. 
نوشتن برای سئو یک هنر است. وظیفه نویسنده سئو ، نوشتن محتوا برای موتورهای جستجو و کاربران است و برای انجام موفقیت آمیز آن ، شما باید بدانید که چگونه اصول اولیه محتوای سئو را در عمل به کار ببرید. 

سئو نویسی

سئو نویسی در نگاهی کامل

به هر حال نوشتن سئو چیست؟ 
نوشتن سئو به معنای نوشتن محتوایی است که هم خواننده پسند باشد و هم موتور جستجو. 
اصطلاح "نوشتن سئو" غالباً به جای "نوشتن سئو SEO" به کار می رود. 
طبق تعریف مفید متیو وودوارد: 
SEO copywriting درمورد ساخت محتوایی است که کلمات کلیدی خاص را با سطح بالایی از تعامل هدف قرار می دهد تا خوانندگان شما را به دام بیندازد. 
محتوای شما فقط لازم نیست که توجه خوانندگان شما را جلب کند و دقیقاً همان چیزی را که می خواهند به آنها ارائه دهد. همچنین برای رتبه بندی کلمات کلیدی خاص در Google ، باید به درستی بهینه سازی شود. 
چالش برانگیزترین کار برای نوشتن متن ، یافتن تعادل بین عنصر خلاق و بهینه سازی موتور جستجو است. 
رقابت نیز سخت است. فقط در LinkedIn ، تعداد داوطلبانی که برای کارهای نوشتن متقاضی درخواست می کنند و ادعا می کنند مهارت های جستجوگرها را دارند ، این است ... 
نویسندگان متن با مهارت های جستجوگرها در Linkedin 
اما هنوز وحشت نکنید بازار بسیار بزرگی است اما نوشتن مطالب دلخراش زیادی وجود دارد. من شرط می بندم که 90٪ از آن بچه ها هیچ تصوری از بهینه سازی مدرن ندارند و هنوز فکر می کنند نوشتن یک عنوان و توضیحات متا تمام کاری است که باید انجام دهند. بهترین زمان برای یادگیری چند ترفند مفید در زمینه SEO است که به شما کمک می کند مشتری و کارفرمای خود را تحت تأثیر قرار دهید. 
و نکته مهم اینجاست: 
مواردی که باعث رضایت خوانندگان می شود و مواردی که باعث رضایت روبات های گوگل می شود با هم همپوشانی دارند. در سال 2020 ، لازم نیست یکی را انتخاب کنید یا دیگری. 
الگوریتم های Google روز به روز پیچیده تر می شوند (تاکنون در مورد به روزرسانی الگوریتم BERT و NLP در SEO شنیده اید؟). موتورهای جستجو سعی می کنند بهترین تجربه را به کاربران خود ارائه دهند. به همین دلیل است: 
Google صفحات با نرخ پرش کم و زمان حضور در صفحه را ترجیح می دهد - بنابراین شما باید محتوای کافی بنویسید تا خوانندگان خود را درگیر کنید. 
Google از ساختار مقاله های منطقی و تمیز طرفداری می کند - و همچنین این مواردی است که به خوانندگان شما تجربه خواندن بهتری می دهد. 
Google از نظر کاربر خاص طرفداری می کند - بنابراین شما باید مطابق با انتظارات خوانندگان خود باشید. 
Et cetera ، et cetera. بنابراین به راحتی می توانید دو پرنده را با یک سنگ بکشید! 
حتی وقتی مقاله های مربوط به HubSpot پیچیده ترین هنر نیستند ، Google محتوای آنها را دوست دارد. 

سئو نویسی چه تکنیکی دارد

نوشتن برای سئو به تکنیکی اشاره دارد که نه تنها خواننده بلکه موتورهای جستجو را راضی می کند. نوع استاندارد نوشتن متن به داستان سرایی ، اطلاعات توصیفی ، محتوای طاقچه مبتنی بر دانش مخاطب متکی است. همچنین به عنوان نوشتن متن با در نظر گرفتن سئو شناخته می شود. 
سئو نوشتن فرآیندی برای نوشتن است که به وب سایت ها کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. با ترکیب خلاقیت نویسنده و پردازش ، محتوای وب سایت می تواند در موتورهای اصلی جستجو سریعتر برجسته شود. 
نوشتن برای سئو یک فرایند کاملاً ساده است. این به استراتژی محتوا ، داده ها و نظم و انضباط خوب تحقیق شده نیاز دارد. برای درک هدف جستجوی مخاطبان و کشف نوع محتوایی که مخاطبان شما مصرف می کنند ، جاسوسی مخاطبان و یافتن مزیت رقابتی - شکاف محتوا ، باید تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید .  

سئو نویسی

سئو نویسی چه اهمیتی دارد

نوشتن برای سئو مهم است زیرا یکی از بهترین راه هایی است که می توانید مطمئن شوید محتوای شما به خوانندگان شما می رسد. بهینه سازی موتور جستجو بلیط برای سرزمین عجایب از مکان های اول در گوگل است. در غیر این صورت بیهوده می نوشتیم. مردم محتوای شما را پیدا نمی کنند ، و به هیچ کس ، نه به کاربران و نه به موتورهای جستجو (که راهی است که کاربران به محتوای شما می رسانند) خدمت نمی کنند. 
ایجاد محتوای دوستانه سئو برای کمک به مخاطبان ، ایجاد ترافیک ارگانیک به وب سایت و حفظ مشتریان وفادار مهم است. سئو باعث ادامه کار می شود. در حالی که روشهای دیگر توزیع محتوا و تبلیغات پولی تا زمانی که شما سرمایه خود را ادامه می دهید مشتری شما را به ارمغان می آورد ، از سئو برای استراتژی های طولانی مدت استفاده می شود که وب سایت شما را در جستجو قابل مشاهده می کند و نیاز به سرمایه گذاری مالی کمتری دارد. برای رسیدن به موقعیت های برتر و باقی ماندن در آنجا ، باید بیشتر از نوشتن محتوا کار کنید. 

سئو نویسی

سئو نویسی و کلمات کلیدی

جستجو و ارزیابی کلمات کلیدی خود 
تحقیقات کلمات کلیدی جایی است که بیشتر تلاشهای محتوای سئو و نوشتن مطالب سئو آغاز می شود. اگر این کار را اشتباه انجام دهید ، سخت کوشی شما از همان ابتدا محکوم به فنا است. 
با این حال بسیاری از بازاریابان به اندازه کافی جدی با آن برخورد نمی کنند. آنها هنوز این ذهنیت را دارند که هرچه میزان جستجو بیشتر باشد ، کلمه کلیدی بهتر است.  
اما پرسش های رایج معمولاً تحت تأثیر رقابت شدید قرار دارند. بزرگ نمایی از آنها یک کار چالش برانگیز است. و اگر نمی توانید به صفحه اول موتور جستجو بروید ، تلاش های شما بی فایده است. 
همانطور که شوخی شناخته شده SEO می گوید ، "بهترین مکان برای دفن بدن ، صفحه دو Google است." 
آنچه شما باید انجام دهید در اینجا است: 
از کلمات کلیدی که فقط دامنه های قوی را رتبه بندی می کنند استفاده نکنید. در عوض ، کلمات کلیدی دنباله دار را جستجو کنید که بتوانید به جای قدرت دامنه خود ، با محتوای خود رقابت کنید. 
من مثالی از نحوه تحقیق و ارزیابی صحیح کلمات کلیدی برای شما می آورم. 
بگذارید بگوییم شما می خواهید برای سایتی که تجهیزات نظافت سگ را می فروشد کپی کنید. شناخت برند آن هنوز برجسته نیست. 
اولین فکر شما ممکن است تمایل به رتبه بندی برای "نظافت سگ" باشد. به هر حال ، کلمه کلیدی ترافیک زیادی را جمع می کند و باید اولین توقف برای هر کسی باشد که فکر می کند سگ خود را کمی اصلاح کند. خوب است که بخشی از آن ترافیک را بدست آورید! 
اما اکنون ، بیایید ببینیم برای جلب توجه باید با چه کسانی رقابت کرد. من از Surfer Content Editor ، ابزاری که مخصوصاً برای نوشتن برای SEO استفاده شده است ، استفاده می کنم تا در پانل سفارشی سازی خود ، رقابت SERP را بررسی کنم. 
انتخاب رقابت در پانل سفارشی ویرایشگر محتوای Surfer 
ای وای! نام دامنه ها به تنهایی برای ایجاد سردرد کافی است - منظور من این است که چگونه یک انسان فانی می تواند با Yelp رقابت کند؟ علاوه بر این ، نگاهی به میانگین ترافیک ماهانه و نمره دامنه بیندازید (که بعداً ، همراه با نمره محتوا درباره آن بیشتر توضیح خواهم داد). 
به هیچ وجه نمی توانید رتبه بالایی برای این کلمه کلیدی داشته باشید. 
به جای تعقیب غیرممکن ها ، باید سراغ کلمات کلیدی دنباله دار بروید. آنها بیشتر تخصصی هستند و کمتر تحت سلطه دامنه های قوی قرار می گیرند. با تشکر از آن ، شما می توانید با محتوای خود رتبه بندی کنید و نه فقط بک لینک. 
بیایید بررسی کنیم که نتایج جستجو برای عبارت "قیچی نظافت سگ" چگونه است. 
رقابت برای کلمه کلیدی قیچی نظافت سگ در صفحه سفارشی ویرایشگر محتوای surfer 
خیلی ترسناک تر است ، نه؟ پشت سر گذاشتن آمازون مشکل خواهد بود ، اما شما می توانید بقیه را به راحتی شکست دهید. امتیاز دامنه آنها زیاد نیست ، بنابراین فقط با بهینه سازی عالی در صفحه رقابت خواهید کرد. 
این بدان معنی است که با نوشتن سئو با کیفیت بالا ، می توانید به صفحه اول بروید. و از آنجا که میزان بازدید ماهانه نیز منطقی است ، چرا این کلمه کلیدی را هدف قرار نمی دهید؟ 

سئو نویس کیست

نویسنده سئو محتواهایی را می نویسد که برای رتبه بندی وب سایت در صفحات بالای موتورهای جستجو بهینه شده است. اگر یک نویسنده متن ، کپی را فقط با هدف برقراری ارتباط با پیام ، نوشتن ایده ، توصیف وضعیت یا رویدادی می نویسد ، یک متخصص جستجوگرها نتایج محتوای وب سایت را تجزیه و تحلیل ، بررسی و پیگیری می کند تا رتبه بندی موتور جستجو را افزایش دهد. نقش اصلی وی حل هر مسئله ای است که ممکن است از بالاترین رتبه وب سایت جلوگیری کند. 
نویسنده تبلیغاتی که با در نظر گرفتن سئو می نویسد ، مشاغل این دو بازیکن را ترکیب می کند. او از روش ها و استراتژی های متخصص سئو برای برقراری ارتباط با روش نوشتن مطالب و دستیابی به بسیاری از خوانندگان استفاده می کند.  

سئو نویسی

استراتژی سئو نویسی

از آنجا که نوشتن مطالب سئو استراتژی پیچیده تری را با هم ترکیب می کند ، همه نویسندگان سئو باید بدانند که چگونه بنویسند ، صدای منحصر به فرد و سبک نوشتاری خاصی داشته باشند . نویسنده محتوای سئو باید مخاطب را درک کند و از رقابت جاسوسی کند. 
تبدیل شدن به یک متخصص نوشتن سئو به مهارت سازماندهی و مدیریت بیشتری احتیاج دارد زیرا آنها باید بدانند که به چه موضوعاتی نزدیک شوند ، تحقیق کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقابتی را انجام دهند ، اقداماتی انجام دهند و پیشنهادهایی ارائه دهند . آن شخص همچنین باید بداند چه موضوعاتی در وبلاگ مورد بحث قرار گرفته است ، به ایده های جدیدی می پردازد یا در صورت لزوم محتوای تازه ایجاد می کند. و این در اینجا متوقف نمی شود. آن شخص باید تمام مطالب موجود در وب سایت - صفحات محصول ، صفحه اصلی ، صفحه درباره و سایر صفحات دسته را در نظر بگیرد. نویسنده سئو باید کل وب سایت را ارزیابی کند. 
بازاریابان محتوا باید ایده ها و تکنیک هایی مانند هرس محتوا ، تقویت محتوا ، سندیکای محتوا ، نظارت بر محتوا و موارد دیگر را ارائه دهند. آنها همچنین می توانند تکنیک های ترکیبی ایجاد کنند تا قدرت محتوا را تقویت کرده و آن را قابل تبدیل کنند.  

سئو نویسی

اولین قدم سئو نویسی

اولین قدم در نوشتن محتوای سئو باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی باشد . با استفاده از مباحث مورد علاقه و سوالات قاتل ، می توانیم اصطلاحات توصیفی را شرح دهیم و محتوای جذاب بسازیم. جستجوی کلمات کلیدی اصلی یا ثانویه به ما کمک می کند موضوع را در بهترین حالت برای کاربران توصیف کرده و آن را برای جستجو بهینه کنیم. 
یافتن کلمات کلیدی نباید سخت باشد ، اما در پارک نیز قدم زدن نیست. شما باید یک نقطه شروع داشته باشید و بر اساس کلمه کلیدی مورد نظر ، مشتقات زیادی پیدا کنید. برخی از ابزارها می توانند به شما در یافتن بهترین نمونه ها و ایجاد ترافیک ارگانیک کمک کنند. کلید واژه ابزار و محتوا بهینه ساز یاور عالی در این مورد است. مثل بهترین دوست شماست که می توانید نیمه شب با او تماس بگیرید تا شما را از مشکل دور کند. می توانید ایده های موضوعات جدید و کلمات کلیدی مرتبط با موضوعی را که هدف قرار داده اید و همچنین سوالاتی که افراد در رابطه با موضوع شما می پرسند پیدا کنید.  

سئو نویسی

سئو نویسی رضایت کاربر

محتوای سئو می تواند شامل هر یک از موارد زیر باشد: 
صفحات محصول - این نان و کره هر سایت تجارت الکترونیکی خرده فروشی است. یک صفحه محصول خوب می تواند هم به عنوان محتوای سئو و هم به عنوان صفحه فرود PPC عمل کند. 
پست های وبلاگ - یک وبلاگ یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک جریان منظم از محتوای موثر سئو است. به طور کلی ، پست های وبلاگ بیشتر از صفحات محصول جذاب و جذاب هستند و لینک ها را جذب می کنند ، بنابراین می توانند راهی عالی برای ایجاد اقتدار برای سایت شما باشند. (به خاطر داشته باشید که وبلاگ ها بسیار انعطاف پذیر هستند و می توانید از آنها برای میزبانی از هر یک از انواع محتوای زیر در این لیست استفاده کنید.) 
مقالات - به مقاله خبری ، مصاحبه یا یک بخش ویژه فکر کنید. این نوع اصلی محتوایی است که در اکثر وب سایت های به سبک روزنامه یا مجله پیدا خواهید کرد. 
لیست ها - لیست در واقع فقط نوعی مقاله است ، اما قالب بندی آن به صورت لیست (مانند "10 راه برای کاهش قبض انرژی" یا "101 موردی که از Google متنفرم") اسکن را آسان می کند. به نظر می رسد که این نوع عناوین وقتی در نتایج جستجو یا در فیدهای شبکه های اجتماعی یافت می شوند ، قابل کلیک بیشتری هستند. 
راهنماها - راهنما محتوای طولانی تری است که به طور دقیق نحوه انجام کار را توضیح می دهد. (راهنماها اغلب در چندین صفحه وب شکسته می شوند ، اگرچه این بهترین روش این است که به کاربران اجازه دهید در صورت تمایل محتوای طولانی را به صورت یک صفحه مشاهده کنند.) می توانید یک راهنمای کامل در وب سایت خود قرار دهید ، یا می توانید خلاصه یا گزیده ای را ارسال کنید. ، بازدید کنندگان را ملزم به پر کردن فرم ثبت نام برای خواندن راهنمای کامل می کند. این می تواند یک روش خوب برای تولید سرنخ باشد ، اما به خاطر داشته باشید که ایجاد یک دیوار ثبت نام احتمالاً میزان ترافیک جستجوگرها را که می توانید به آن راهنما هدایت کنید کاهش می دهد. 
فیلم ها - به طور کلی فیلم ها در وب کمتر از صفحات متن هستند. در نتیجه ، می توان با ایجاد یک ویدیو به جای مقاله ، در صفحه اول برای یک کلمه کلیدی رقابتی رتبه بندی آسان تری داشت. بسته به نوع سایت یا شغلی که اداره می کنید ، فیلم ها می توانند راهی عالی برای جذب و جذب مخاطب باشند. آموزش استفاده از محصولات خود را در نظر بگیرید. یا فرایندی را که مربوط به تجارت شماست را به تصویر بکشید - به عنوان مثال ، یک لوله کش می تواند یک فیلم تهیه کند که نشان می دهد چگونه سینک ظرفشویی را جدا کنید. (یادداشتی درباره سئو: ممکن است متن متن فیلم خود را در نظر بگیرید. در اینجا چند نکته اضافی برای بهینه سازی فیلم ها آورده شده است.) 
اینفوگرافیک - اینفوگرافیک یا تصاویر با فرم بزرگ که حاوی داده های زیادی (اغلب به صورت نمودار یا نمودار) در یک موضوع واحد هستند ، می تواند تعداد زیادی بازدید از صفحه و پیوندها را بهمراه داشته باشد. با این حال ، از آنجا که محتوای زیادی در تصویر جاسازی شده است و بنابراین به عنوان متن توسط موتورهای جستجو قابل خواندن نیست ، مهم است که بقیه صفحه را به دقت بهینه سازی کنید. برای شروع می توانید از یکی از این پنج الگو اینفوگرافیک رایگان استفاده کنید. 
نمایش اسلایدها - نمایش اسلاید راهی برای نمایش مجموعه ای از تصاویر مرتبط است. بعضی اوقات تصاویر مهمتر از متن هستند - بگویید شما سعی دارید نشان دهید آنچه همه ستاره ها در اسکار پوشیده اند. در اینجا دوباره ، جستجو در سایت عنوان ، زیرنویس ها ، نام فایل های تصویری و غیره مهم است زیرا موتورهای جستجو برای "خواندن" کمتر دارند. 
واژه نامه ها - قسم می خورم افراد بیشتری از Google برای جستجوی اصطلاحات استفاده می کنند تا اینکه از فرهنگ لغت استفاده کنند. (آیا شما حتی می دانید فرهنگ لغت شما کجاست؟) اگر در یک صنعت تخصصی کار می کنید ، یک واژه نامه کاملاً مناسب می تواند روش خوبی برای جذب ترافیک جستجو باشد. به اصطلاحات پخت و پز ، اصطلاحات پزشکی ، اصطلاحات مد ، اصطلاحات معماری فکر کنید ... 
دایرکتوری ها - دایرکتوری طبقه بندی مفیدی است که از لینک های سایت ها یا منابع پیرامون یک موضوع مشخص استفاده می شود. به عنوان مثال ، یک وبلاگ عطر ممکن است فهرست مکانهایی برای خرید عطر ، از فروشگاه های بزرگ گرفته تا فروشگاه های مستقل در سراسر کشور ، ایجاد کند.  

سئو نویسی مخاطبان

باید زمینه جستجوی مشتریان بالقوه خود را درک کرده و خلا ها را پر کنید. دانستن نیازها و علایق مشتریان بالقوه خود برای درک هدف جستجوی پس از آن اجباری است . 
گوگل کشف کرد که جستجوی کلمات کلیدی معمولی ، همانطور که ما آن را می شناسیم ، محدودیت هایی دارد و نتایج موضعی را بر اساس جستجوی پرسش ارائه نمی دهد. برای یک کلمه کلیدی ساده ، بسیاری از عناوین و اطلاعات مرتبط به صورت آنلاین در دسترس هستند. 
گوگل برای دستیابی به نتایج دقیق تر ، حق ثبت اختراع هایی را برای درک متن از پایگاه های دانش ایجاد کرده است. این برنامه می خواهد بیشتر بر روی نتایج مرتبط با موضوع تمرکز کند ، بنابراین کل فرایند براساس احتمالات کار می کند. به عنوان مثال ، هنگامی که یک کاربر جستجو در گوگل را انجام می دهد ، موتور جستجو با استفاده از سیستمی صفحات فرود با موضوعات مربوط به پرس و جو را با مشاهده متن در آن صفحه بازگرداند. 

سئو نویسی

سئو نویسی باید جذاب باشد

گام دوم در مرحله تحقیق یافتن موضوعاتی است که دائماً افراد را به سمت وب سایت شما سوق می دهد. معمولاً مقالاتی که همیشه سبز هستند اطلاعاتی دارند که به موقع تغییر نمی کنند. این نوع محتوا است که مشکلی را که بسیاری از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند حل می کند. 
برای برخی ، این ممکن است یک داستان قدیمی باشد ، اما برای برخی دیگر یک کشف جدید. در مقایسه با انواع دیگر کویرها بی نظیر است. این دو چیز را در یک چیز دارد. این نوع محصول / موضوع ممکن است باعث ماندگاری آن شود. هنگامی که اولین بار در NYE ظاهر شد ، مردم در صف این ترکیبی ایستادند. هیچ کس نمی دانست طعم آن چطور است ، اما همه شیفته بودند. بنابراین رمز و راز جلب توجه می کند و منحصر به فرد بودن آن را زنده نگه می دارد. دهان به دهان محرک خوبی بود. در اینجا درس این است که شما به موضوعی نیاز دارید که جامعه را درگیر خود کند. 

سئو نویسی

هدف اصلی سئو نویسی

هدف اصلی سئو نویسی باید ساخت و نگهداری بهترین وب سایت ممکن باشد. اگر وب سایت شما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد ، رتبه بندی در گوگل به طور خودکار انجام می شود. دلیل آن: گوگل می خواهد به مشتریان خود آنچه را می خواهند ارائه دهد. ماموریت آنها این است: تمام اطلاعات جهان را نمایه سازی کرده و در دسترس جهانی قرار دهند . علاوه بر این ، البته گوگل می خواهد درآمد کسب کند ، اما آنها باید نتایج مورد نظر خود را به مردم نشان دهند - در غیر این صورت ، مردم دیگر از گوگل استفاده نمی کنند. بنابراین ، می توانیم توافق کنیم که گوگل می خواهد بهترین نتایج را به مردم نشان دهد. اگر وب سایت شما بهترین در بازار طاقچه شما است ، گوگل می خواهد آن را در نتایج بالاترین رتبه قرار دهد. 

سئو نویسی

اصلاحات سئو نویسی

هنگامی که بیانیه ماموریت روشنی را برای سئو تنظیم کردید ، می توانید لیستی از کلمات جستجو (کلمات کلیدی) موردنظر برای یافتن وب سایت خود را شروع کنید. پس از روشن شدن مأموریت خود ، در تهیه اصطلاحات جستجو که در بازار طاقچه شما اعمال می شود ، باید کمی مشکل داشته باشید و امتیازات فروش منحصر به فرد شما . اینها کلمات کلیدی ای هستند که می خواهید برای آنها پیدا کنید. 
برای رسیدن به اصطلاحات خوب ، واقعاً باید وارد سر مخاطبان خود شوید. چگونه احتمالاً شما را پیدا می کنند؟ آنها چه چیزی را در گوگل جستجو می کنند؟ در پایان تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود ، باید لیستی از تمام عبارات جستجوی مرتبطی را که ممکن است افراد استفاده کنند داشته باشید. همچنین ، به ترکیبات و تغییرات این اصطلاحات فکر کنید. چند ابزار وجود دارد که می تواند تحقیق کلمات کلیدی را آسان کند.   

سئو نویسی

فرآیند سئو نویسی

اولین مرحله از فرآیند نوشتن متن واقعی سئو برنامه ریزی قطعه شما است. قبل از اینکه قلم را روی کاغذ (یا انگشتان روی صفحه کلید) بگذارید ، کمی وقت بگذارید و به آنچه می خواهید بنویسید فکر کنید. تاکنون موضوعی در ذهن شما خواهد بود ، اما قبل از شروع به نوشتن ، باید پاسخ های روشنی به سوالات زیر نیز داشته باشید: 
هدف مقاله شما چیست؟ چرا می نویسید؟ شما می خواهید به چه جیزی برسید؟ 
پیام اصلی پست شما چیست؟ سوال اصلی که می خواهید به آن پاسخ دهید چیست؟ 
مخاطب شما کیست؟ آنها به دنبال چه می گردند؟ 
برای نوشتن قطعه خود به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟ 
اطلاعات خود را به چه ترتیب ارائه می دهید؟ ساختار مقاله شما چگونه خواهد بود؟ 

سئو نویسی

هدف مقاله در سئو نویسی

 هدف مقاله شما در سئو چیست . مهم است که قبلاً به آن فکر کنید زیرا این امر بر نحوه نوشتن مقاله خود تأثیر می گذارد. آیا می خواهید به کاربران اطلاع دهید؟ سرگرم آنها؟ یا آنها را ترغیب کنید که در سایت شما کاری انجام دهند؟ مرحله آماده سازی همچنین زمانی است که شما باید قصد بازدید کننده خود را در نظر بگیرید. اگر تحقیقات کلمات کلیدی شما به وضوح نشان داده است که هدف یک پرسش خاص اطلاعاتی است و شما می خواهید برای آن کلمه کلیدی یک صفحه متقاعد کننده و متمرکز بر فروش بنویسید ، این خیلی مناسب نیست. مطمئناً ، اگر کمی به استراتژی کلمات کلیدی خود فکر کرده باشید ، مشکلی ایجاد نمی کند. 
در هر صورت ، شما باید قبل از شروع به نوشتن ، به نیت کاربر خود فکر کنید ، فقط به این دلیل که یک متن آموزنده متفاوت از متن متقاعد کننده نوشته شده است. زبانی که هنگام نوشتن متن آموزنده از آن استفاده می کنید باید واضح و متمرکز باشد ، در حالی که زبان اقناعی معمولاً بسیار مثبت خواهد بود و تمرکز بیشتری روی خواننده خواهد داشت. و متن های سرگرم کننده تمایل دارند از زبان غیر رسمی ، بازی با کلمات یا اغراق بیشتر استفاده کنند. 

سئو نویسی

نکات سئو نویسی

برای آگاهی بهتر از روند ، نکات زیر را در زمینه نوشتن سئو رعایت کنید: 
با پیدا کردن موضوعات مورد علاقه و سوالات قاتلی که مردم از موضوعات خاص می پرسند ، اصطلاحات توصیفی را بسازید و محتوای جذاب بسازید . 
سعی نکنید برای موضوعات یا محیط های پر سر و صدا محتوا ایجاد کنید ، جایی که یک مکان اشباع شده با محتوای بیش از حد وجود دارد. 
با جاسوسی از رقابت خود در جستجوی موضوعات خاص ، خلا content محتوا را پیدا کنید. ببینید دیگران چه می نویسند و محتوای بهتری پیدا کنید. 
زمینه جستجوی مشتریان بالقوه خود را درک کرده و خلاها را پر کنید. 
هدف جستجو را دریابید و محتوای مناسب را تحویل دهید. برای یک کلمه کلیدی ممکن است موضوعات زیادی وجود داشته باشد. به عنوان مثال کلمه کلیدی راک را در نظر بگیرید - که می تواند در مورد موسیقی ، زمین شناسی ، ایستگاه رادیویی و موارد دیگر باشد. 
تا آنجا که ممکن است سعی کنید موضوعات محتوای همیشه سبز را پیدا کنید . 
انواع مختلفی از محتوا را بسازید : نحوه کار ، ویدئو ، مقاله های سفید ، لیست ها و موارد دیگر. 
به ترفندهای قدیمی پایبند نباشید ، بلکه به دنبال ارائه محتوای جدید باشید ، بلکه مقالات موجود را نیز به روز کنید . 
هنگامی که در مورد موضوع تصمیم گرفتید ، یک ساختار یا خلاصه برای محتوای خود ایجاد کنید. 
تصاویر زیبایی را به محتوای خود اضافه کنید. 
مطمئن شوید که لینک سازی داخلی را در صفحات وب سایت خود انجام می دهید. 
سایت خود را از نظر محتوای تکراری و سایر مشکلات مربوط به محتوا بررسی کنید و با استفاده از یک ابزار حسابرسی SEO مشکلات را برطرف کنید . 
با پیروی از دستورالعمل های Google (با استفاده از Google Speed ​​Test Insights and Lighthouse) ، تجربه کاربر را بررسی کرده و یک وب سایت سریع طراحی کنید . 
یک وب سایت مناسب برای موبایل ایجاد کنید یا از CMS (مانند وردپرس) استفاده کنید که به طور پیش فرض برای دستگاه مناسب طراحی شده است.  

ده نکته مهم سئو نویسی

1. ابتدا برای مخاطبان خود بنویسید 

این نکته نوشتن سئو به دلایلی شماره یک است. به نظر می رسد به اندازه کافی آسان است ، با این وجود بسیاری از شرکت ها به دلایل غلط محتوا می سازند. محتوایی بنویسید که به نفع بازار هدف شما باشد یا به سوالات آنها پاسخ دهد. لازم نیست همه پست ها مربوط به محصول یا خدمات شما باشد ، اما همه آنها باید مربوط به صنعت باشد. با نوشتن محتوای مناسب SEO و جالب و آموزنده ، خود و شرکت خود را به عنوان یک متخصص در صنعت خود معرفی کنید و این کار را بهتر از رقابت انجام دهید. 

2. همه را زیر یک سقف نگه دارید 

با نگه داشتن محتوای اصلی خود تحت نام دامنه خود ، اعتبار و ترافیکی را که شایسته وب سایت شماست دریافت کنید. این بدان معناست که اگر وبلاگی دارید ، میزبانی با وردپرس یا بلاگر را کنار بگذارید و وبلاگ را در یک زیر پوشه در دامنه خود (مانند: www.example.com/blog) میزبانی کنید. هر زمان که فرصتی برای نمایش اشکال دیگر محتوای اصلی مانند ویدیوها ، اینفوگرافی ها یا تصاویر سفید دارید ، حتماً آنها را در وب سایت خود نیز جاسازی کنید و از آنجا به اشتراک بگذارید. 

3. عناوینی ایجاد کنید که مشت مشتی دارند 

شما متن بسیار کمی دارید تا تأثیر بسیار بزرگی ایجاد کنید. بنابراین قدرت یک عنوان موثر را دست کم نگیرید! عناوینی را بنویسید که واضح ، جالب و از کلمات کلیدی غنی استفاده کنند. علاوه بر یک عنوان عالی ، از جذاب بودن توضیحات متا و توضیحات بیشتر در مورد مقاله خود نیز اطمینان حاصل کنید. بخاطر داشته باشید که عنوان و متا توضیحات شما در نتایج جستجو نشان داده می شوند ، بنابراین آنها را وادار به شمارش کنید! 

4- از عبارات غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید 

از عبارات غنی و مرتبط با کلمات کلیدی در عناوین و همچنین محتوای خود استفاده کنید تا هم به خوانندگان و هم به موتورهای جستجو اطلاع دهید که پست شما چیست. اما مراقب باشید ، کلمات کلیدی زیادی نه تنها خوانندگان شما را خاموش می کنند بلکه می توانند منجر به مجازات موتور جستجو برای پر کردن کلمات کلیدی شوند. از کلمات کلیدی متفکرانه و محدود استفاده کنید و به احساس طبیعی تری پایبند باشید. علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی در کل متن پست خود ، از برچسب های وبلاگ با برچسب گذاری چند کلمه کلیدی مرتبط برای هر پست استفاده کنید. اکثر وبلاگ ها دارای قابلیت برچسب گذاری هستند که از قبل ساخته شده اند. 

5. ساختار پست های خود را 

محتویات پست شما ممکن است عالی باشد اما به راحتی در قالب غیر منظم و ناکارآمد از بین می رود. تجزیه و تحلیل مطالب خود در پاراگرافهای کوچکتر با عناوین یک خوانش آسان است که خوانندگان شما را درگیر خود می کند. برای موتورهای جستجو ، سازمان back-end نیز مهم است. استفاده از سلسله مراتب برچسب مناسب هنگام برچسب گذاری عناوین اصلی (H1 برای عناوین ، H2 برای زیرنویس) برای حفظ یک مقاله دارای ساختار خوب مهم است. 

6. تصاویر را در خود بگنجانید 

پست های خود را با تصاویر پاپ کنید! مردم بصری هستند. افزودن تصویر به همراه پست وبلاگ می تواند تأثیر زیادی ایجاد کند. حساب Pinterest دارید؟ علاوه بر ارتقا blog وبلاگ های شما در سایر کانال های رسانه های اجتماعی ، پست های دارای تصویر نیز می توانند پین شوند ، و راهی دیگر برای بازدید از وب سایت شما اضافه می کنند. 

7. محتوا را با رسانه های اجتماعی پیش برانید 

رسانه های اجتماعی ابزاری قدرتمند است که می تواند به افزایش دسترسی به محتوای شما و ارتقا promote اشتراک کمک کند. با استفاده از توضیحات جذاب و فراخوان برای اقدام ، هر مقاله جدید را در سایت های رسانه های اجتماعی و انجمن ها ارسال کنید. از آنجا که قدرت رسانه های اجتماعی در اشتراک گذاری نهفته است ، داشتن دکمه های اشتراک در هر یک از پست های وبلاگ خود نیز مهم است. اگر می خواهید نحوه نمایش پیوندهای شما هنگام اشتراک بیشتر کنترل شود ، اجرای کارت های Twitter برای Twitter یا Open Graph برای Facebook (فنی) می تواند به پیوندهای مشترک شما کمک کند و به نرخ کلیک شما کمک کند. 

8. پیاده سازی Google تألیف 

Google Authorship یک روش سریع و آسان برای گره زدن محتوا به یک نویسنده خاص است ، تمام آنچه شما نیاز دارید یک حساب Google+ است. در نتیجه ، مقالات شما به عنوان قطعه های غنی در نتایج جستجو شامل عکس نویسنده به همراه عنوان مقاله ظاهر می شوند. نویسندگی Google برای تبلیغ شخصی بسیار مناسب است ، اما همچنین می تواند نرخ کلیک بر روی مقالات شما را افزایش دهد. اگر نویسنده هستید ، با نحوه تنظیم نویسندگی برای وب سایت خود آشنا شوید. 

9. ایجاد پیوند طبیعی 

پیوند سازی از زمان خرید لینک و مزارع پیوند مسیری طولانی را طی کرده است ، اما پیوندها هنوز یک عامل مهم رتبه بندی برای سئو هستند. پیوند دادن به مقالات یا وب سایت خود در پست خود ، اطمینان حاصل می کند که اگر مقاله شما توسط سایت دیگری انتخاب شود ، به وب سایت شما پیوند می دهید. اگر با انواع دیگر محتوا مانند اینفوگرافیک ها و فیلم ها خلاقیت می کنید ، افزودن کد تعبیه شده در سایت به ارتقا sharing اشتراک مطالب کمک می کند و همچنین پیوندی را به منبع اصلی اضافه می کند. ایجاد محتوای عالی به افزایش قابلیت اشتراک و احتمال پیوند سایر وب سایت ها به آن کمک می کند ، بنابراین کیفیت را هدف قرار دهید! 

10. فعالیت خود را کنترل کنید 

با نظارت بر تلاش خود ، در بالای محتوای دوستانه SEO خود باشید. Google Analytics یک روش آسان و رایگان برای ردیابی بازدیدهای صفحه و میانگین زمان صرف شده در یک صفحه است. مواردی مانند نرخ گزاف گویی و زمان حضور در سایت را بررسی کنید تا از نحوه تعامل کاربران با وب سایت شما پس از ورود به محتوای شما ایده بگیرید. اگر علاوه بر کمترین زمان صرف شده در صفحه ، افت زیادی را مشاهده می کنید ، این نشان می دهد که محتوای شما با آنچه که دنبال آن بودند مرتبط نبوده یا بدتر از آن جالب نبوده است. همچنین ، به تعدادی از تعاملات اجتماعی (اشتراک گذاری ، پسندیدن و غیره) نگاهی بیندازید تا از ویروسی بودن پست خود ایده بگیرید. فقط با نگاهی به این معیارهای ساده می توانید ایده خوبی راجع به اینکه کدام یک از مطالب مورد استقبال قرار گرفته و مورد پسند شما قرار می گیرد ، بدست آورید تا بتوانید آن نوع محتوا را در جاده تکرار کنید.