• سئو ارزان

صفحه اول گوگل برترین مکان تبلیغات

صفحه اول گوگل خواستگاه و آرزوی بسیاری از دارندگان وب سایت های تجاری،صنعتی،خدماتی و علمی و آموزشی است که مایلند سایت خود را در صفحه اول گوگل ببینند و ازبنراه به تجارت خود تحرک و رونق ببخشند شاید در دنیای امروز صفحه اول گوگل قویترین و پربازدیدترین مکان برای تبلیغات است اما این تبلیغات میتواند هم ارزان و مقرون به صرفه تمام شود و هم اینکه هزینه ای کمرشکن داشته باشد شما میتوانید از طریق سئو seo بهینه سازی وب سایت سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهید با ماندگاری و پایداری طولانی مدت که باعث شناخته شدن برند شما و همچنین یافتن مشتریان فراوان و در نهایت رونق کسب و کار شما که مهمترین هدف ایجاد یک وب سایت است اما سئو تا حددی زمانبر است ممکن است برخی کلیدواژه های شما حتی یکسال طول بکشد تا در صفحه اول گوگل قرار بگیرد اما این صبر بسیار ارزشمند است و سرانجام بازدهی طولانی مدتی در پی خواهد داشت اما تبلیغات کلیکی برای مدتی محدود است و شما باید مرتب شارژ اکانت خود را انجام دهید این تبلیغات ظرف مدت یکساعت سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار میدهد اما به محض اتمام شارژ سایت شما برداشته میشود و این حضور هیچ امتیازی در رنکینگ وب سایت شما نخواهد داشت.

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل

صفحه اول گوگل امروزه تبدیل به میدانی بزرگ برای کشمکش ها و رقابت صاحبان صنایع و خدمات و دارندگان وب سایت هایی است که مایلند در رتبه های اول قرار گرفته و در معرض نگاه و دید میلیونها کاربر باشند بسیاری از کارو کسب ها و مشاغل هستند که در قبل ازینکه به صدر گوگل برسند رونقی نداشتند تجارتشان چندان بازر داغی نداشت اما به محض آمدن به صفحه اول گوگل بناگاه ورق بختشان برگشت و کارشان رونق گرفت صفحه اول گوگل بازار بزرگی است بوسعت تمام جهان که روزانه صدها میلیون نفر کاربر به آن مراجعه میکنند و با هر سلیقه و با هر هدفی در یافتن پاسخ سوالات خود و رفع نیاز های مادی و معنوی خویش هستند صاحبان رستوران ها،فست فود،تالارهای پذیرایی،عکاسان،فروشندگان کیف و کفش و لباس،صاحبان صنایع سنگین مانند نفت و گاز و پتروشیمی،دانشگاهها،کتابفروشی ها و ناشران،صاحبان موسسات خدماتی ،مراکز ثیت نام علمی و آموزشی، و صدها رشته کاری دیگر در صفحه ال گوگل به معرفی خود میپردازند تا ازین رهگذر به تعداد کاربران خود افزوده و بازار خود را گرم نمایند بنابر این گوگل یک ساختمان تجاری بزرگ است که تمام آنچه که کاربرانش مسطلبند در آن موجود است هیچگاه تعطیلی ندارد زمان بر او حتکم نیست شب و روز باز است و مراجعه کنندگان را میپذیرد مکان خاصی هم او را محدود نمیکند در هواپیما،قطار،اتوبوس و تاکسی همه جا در دسترس کاربران خود است و این باعث میشود که اهمیت صفحه اول گوگل صد چندان باشد بنابر این تلاش برای رسیدن به صفحه اول گوگل میتواند در دراز مدت بازدهی فراان و قابل اتکایی داشته و تمام هزینه های انجام شده را جبران نماید .

مکان تبلیغات گوگل

صفحه اول گوگل برترین مکات تبلیغات برای تمام اصناف و دسته جات و گروههاست صفحه اول گوگل یک نمایشگاه بزرگ جهانی است که روزانه دهها میلیون نفر از آن بازدید میکنند اما اینکه چگونه بتوان به صفحه اول گوگل رسید کاری سخت است که نیاز به برنامه ریزی و تلاش مداوم و مضاعف دارد.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مشاغل کوچک انجام می دهند این است که سعی می کنند با تبلیغات خود به همه دسترسی پیدا کنند. حقیقت غم انگیز این است که محصولات یا خدمات شما مشکلات همه روی زمین را حل نمی کند. اگر می خواهید در تبلیغات خود موثر باشید ، باید درک کنید که مشتریان اصلی شما چه کسانی هستند و سپس برای آنها تبلیغ کنید.

در واقع ، مخاطبان هدف شما حلقه نجات تجارت شما هستند. آنها نوع محصولات و خدمات ارائه شده شما ، تصمیمات بازاریابی شما ، نوع زبانی را که در تبلیغات خود استفاده می کنید ، کانالهایی را که برای تبلیغ انتخاب می کنید و غیره تعیین می کنند.

پلتفرم تبلیغات صفحه اول گوگل

مستر یک پلتفرم رسانه های اجتماعی
آنچه به عنوان راهی برای تعامل و سرگرمی بچه های دانشگاه آغاز شد ، یکی از ابتکاری ترین ابزار بازاریابی و ارتباط با مشتری در اینترنت است. امروز صاحبان مشاغل کوچک نمی توانند رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرند. این یک روش آسان و ارزان برای رشد آگاهی از نام تجاری و افزایش تعامل مشتری است.

طبق گزارش Hubspot ، 92٪ از تمام بازاریابان ادعا می كنند كه از طریق رسانه های اجتماعی میزان مشاغل خود را افزایش داده اند ، در حالی كه 80٪ از بازاریابان ترافیك وب خود را از طریق رسانه های اجتماعی افزایش داده اند.

طبق این اینفوگرافیک ، 71 درصد از مصرف کنندگان پس از داشتن تجربه خدمات خوب با این برند در شبکه های اجتماعی ، احتمالاً مارکی را پیشنهاد می کنند. این نشان می دهد هر مشاغلی که از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کند این فرصت های عالی را از دست می دهد.

علیرغم اینکه فرصتی خارق العاده برای بازاریابی است ، رسانه های اجتماعی نیز یک چالش بزرگ ارائه می دهند. چندین سیستم عامل رسانه اجتماعی وجود دارد - فکر کنید فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، Pinterest ، LinkedIn ، Google+ ، Snapchat و غیره. داشتن نمایه در همه این سیستم عامل ها فرصتی برای دستیابی به مخاطبان بیشتر است.

با این حال ، برای یک کسب و کار کوچک با منابع محدود ، حفظ حضور فعال در همه این سیستم عامل ها می تواند شما را نازک کند و منجر به نتایج کمتر از رضایت کسب و کار شما شود. اگر می خواهید بازاریابی شبکه های اجتماعی شما مثر باشد ، باید بر روی یک بستر رسانه اجتماعی تمرکز کرده و قبل از گسترش به بستر دیگری ، بر آن تسلط کامل داشته باشید.

به هر حال ، داشتن 2000 دنبال کننده در یک بستر رسانه اجتماعی بسیار بهتر از داشتن 400 دنبال کننده در پنج سیستم عامل مختلف است.

با این حال ، من توصیه می کنم که حتی در صورت تلاش جدی برای این کار ، پروفایل هایی برای تجارت خود در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. شما نمی خواهید شخصی پروفایل ها را به نام کسب و کار شما ثبت کند و این امر شما را مجبور می کند که به دنبال نام نمایه ای ناسازگار با نام تجاری خود باشید.

بنابراین ، چگونه تصمیم می گیرید که بر روی کدام بستر رسانه اجتماعی تمرکز کنید؟ با پیگیری مشتریان خود. سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی افراد مختلفی را از جمعیت های مختلف جذب می کنند. بدانید کدام یک از پلتفرم ها در بین مشتریان ایده آل شما مورد علاقه شماست و سپس به دنبال آن بروید. همچنین می توانید از تعاملات تجاری برای راهنمایی شما استفاده کنید.

به عنوان مثال ، اگر پست های شما چندین نظر و اشتراک در فیس بوک دریافت کنند اما به سختی پسندیدن یا بازتوییت در پیام های توییتر خود را بدست آورید ، این نشانه واضحی است که باید تمرکز بیشتری بر روی فیس بوک داشته باشید. در آخر ، شما باید تجارت خود را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر یک عکاس یا طراح خلاق هستید ، تمرکز بر اینستاگرام یا Pinterest ، که بیشتر تصویر محور هستند ، منطقی تر است.

تبلیغات ارزان در گوگل

بازاریابی محتوا در گوگل

بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی طولانی مدت است که هدف آن استفاده از محتوای عالی برای پرورش روابط قوی با مشتریان شما است.

بازاریابی محتوا شامل مواردی مانند مقالات و پست های وبلاگ ، اینفوگرافیک ، مواد چاپی ، مطبوعات ، محتوای ویدئویی ، پست های رسانه های اجتماعی ، PDF و کتابهای الکترونیکی ، عرشه اسلاید ، عکس ، انیمیشن و غیره است.

به درستی انجام شده ، بازاریابی محتوا در واقع موثرتر از تبلیغات پولی است. برخلاف تبلیغات پولی که مشاغل تجاری سعی می کنند محصولات و خدمات خود را به سمت مشتری سوق دهند ، هدف از بازاریابی محتوا جذب مشتری از طریق ارائه محتوای ارزشمند به آنها و حل مشکلات آنها است.

این استراتژی بهتر از تبلیغات پولی عمل می کند ، 70٪ از مشتریان می گویند که ترجیح می دهند از طریق یک مقاله ارزشمند در مورد کسب و کار اطلاعاتی کسب کنند تا از طریق سایر تبلیغات.

بازاریابی محتوا دارای مزایای زیادی برای مشاغل کوچک است که شامل موارد زیر است:

افزایش آگاهی از برند
افزایش بازدید وب سایت
اقتدار را به نمایش می گذارد و به ایجاد اعتبار و اعتماد به نام تجاری کمک می کند
مشکلات مشتری را برطرف می کند
درباره محصولات و خدمات شما آگاهی ایجاد می کند
اشتراک های ایمیل را افزایش می دهد
منجر به افزایش و فروش می شود
به مسافران در سفر خریدار کمک می کند
بازاریابی محتوا برای مشاغل کوچک بسیار مهم است به طوری که 91٪ B2B و 86٪ B2C نوعی بازاریابی محتوایی دارند. علاوه بر این ، بازاریابی محتوا برای هر دلار سه برابر بیشتر از بازاریابی سنتی تولید می کند. بیش از 50٪ از مصرف کنندگان همچنین می گویند که تصمیمات خرید آنها تحت تأثیر مقاله ها و پست های وبلاگ است.

اگر بازاریابی محتوا بسیار مهم است ، باید مطمئن باشید که این کار را به روش صحیح انجام می دهید. در زیر چند نکته برای کمک به شما در استفاده حداکثر از بازاریابی محتوای خود آورده شده است.

ایجاد محتوای همیشه سبز: بازاریابی محتوا به زمان نیاز دارد و بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما پس از انتشار برای مدت طولانی به ارائه ارزش ادامه می دهد. کلید انجام این کار ایجاد محتوای همیشه سبز است. محتوای همیشه سبز ، محتوایی است که در مدت زمان طولانی تازه ، مرتبط و با ارزش باقی بماند.
محتوای خود را به یادماندنی کنید: امروزه بسیاری از مشاغل درگیر بازاریابی محتوا هستند ، بنابراین اگر می خواهید از دریای محتوای آنلاین که روزانه تولید می شود مورد توجه قرار گیرد ، باید محتوای شما به یاد ماندنی شود. اقدام محتوای خود را پر از داده ها و تصاویری کنید که اطلاعات موجود در محتوا را افزایش می دهد.
تمرکز بر آموزش به جای فروش: مشتری ها به تجارت یا محصولات شما اهمیتی نمی دهند. آنها به خود و مشکلات خود اهمیت می دهند. اگر می خواهید از طریق بازاریابی محتوا به مشتری برسید ، روی تجارت و محصولات خود تمرکز نکنید. در عوض ، بر تهیه محتوایی تمرکز کنید که به مشتریان شما آموزش می دهد و به آنها کمک می کند تا مشکلات خود را حل کنند.
ایجاد یک تقویم سرمقاله: یکی از بزرگترین اشتباهات بازاریابی محتوا که می توانید مرتکب شوید ، نداشتن تقویم تحریریه است. اگر می خواهید تأثیرگذار باشید ، یک تقویم سرمقاله تهیه کنید که نوع محتوایی را که می خواهید تولید کنید ، دفعات انتشار محتوا ، محل انتشار محتوا و مسئولیت ایجاد و انتشار محتوا را پوشش دهد. .
محتوای خود را بازتاب کسب و کار خود قرار دهید: هر محتوایی که ارسال می کنید باید با کسب و کار شما به خوبی انعکاس داشته باشد و با تصویر برند شما همخوانی داشته باشد. بهتر است صبر کنید تا زمانی که وقت دارید محتوای عالی ایجاد کنید ، از ارسال محتوای نیمه تمام که تأثیرات خوبی در کسب و کار و نام تجاری شما نخواهد داشت.

صفحه اول گوگل برترین مکان تبلیغات

تجارت خود را مدیریت کنید 

وقتی کسی به دنبال مشاغل یا مکانی در نزدیکی مکان خود است ، نتایج محلی را در سراسر Google ، در مکانهایی مانند Maps و Search پیدا خواهد کرد. به عنوان مثال ، اگر از طریق دستگاه همراه خود "رستوران ایتالیایی" را جستجو کنید ، احتمالاً می توانید نتایج محلی را پیدا کنید. ما سعی می کنیم نوعی رستوران نزدیک را که می خواهید از آن بازدید کنید به شما نشان دهیم. 

برای بهبود رتبه بندی محلی مشاغل خود ، از Google My Business برای ادعا و به روزرسانی اطلاعات کسب و کار خود استفاده کنید. 

اطلاعات تجاری خود را برای بهتر دیده شدن به روز کنید

ممکن است متوجه شوید که کسب و کار شما برای جستجوهای مرتبط در منطقه شما نمایش داده نمی شود. برای به حداکثر رساندن اینکه کاربران اغلب کسب و کار شما را در نتایج جستجوی محلی می یابند ، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کسب و کار شما در Google My Business دقیق ، کامل و جذاب است. با روش های بهبود رتبه محلی کسب و کار خود در Google آشنا شوید: 

رتبه محلی خود را در Google بهبود بخشید 

نکته: برای ویرایش همزمان اطلاعات کسب و کار برای 10 مکان یا بیشتر ، می توانید صفحه گسترده بارگذاری انبوه ایجاد کنید. 

اطلاعات کامل را وارد کنید

نتایج محلی مناسب ترین نتایج را برای هر جستجو ترجیح می دهند. مشاغل دارای اطلاعات کامل و دقیق راحت تر با جستجوهای مناسب مطابقت دارند. 

مهم: اطمینان حاصل کنید که با تغییر کار خود اطلاعات خود را به روز نگه دارید. 

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کامل کسب و کار را در Google برای کسب و کار من وارد کرده اید ، بنابراین کاربران می دانند شما چه کار می کنید ، کجا هستید و چه زمانی می توانند بازدید کنند. اطلاعاتی را ارائه دهید مانند: 

آدرس حقیقی

شماره تلفن

دسته بندی

ویژگی های

با نحوه ویرایش اطلاعات کسب و کار آشنا شوید. 

مکان (های) خود را تأیید کنید

مکانهای تجاری خود را تأیید کنید تا احتمالاً در نتایج جستجوی محلی در محصولات Google مانند Maps و Search نشان داده شوند. درباره تأیید بیشتر بدانید. 

ساعات خود را دقیق نگه دارید

ساعات کاری خود را به طور منظم ، از جمله هنگام باز و بسته و ساعات ویژه ای برای تعطیلات و رویدادها ، به روز کنید. اطلاعات دقیق ساعت به خریداران امکان اطلاع از زمان دسترسی شما را می دهد و به آنها اطمینان می دهد که با ورود آنها تجارت شما باز خواهد بود. با نحوه ویرایش ساعت خود آشنا شوید. 

مرورها را مدیریت کرده و به آنها پاسخ دهید

به نظراتی که کاربران درباره کسب و کار شما می گذارند پاسخ دهید. وقتی به نظرات پاسخ می دهید ، نشان می دهد که برای مشتریان و نظرات آنها ارزش قائل هستید. بررسی های با کیفیت و مثبت مشتریان از شما می تواند باعث بهبود دید کسب و کار شما و احتمال بازدید یک خریدار از مکان شما شود. با نحوه ایجاد پیوند برای بررسی مشتری آشنا شوید. 

اضافه کردن عکس

برای نمایش کالاها و خدمات خود و بیان داستان تجارت خود ، عکس ها را به نمایه کسب و کار خود اضافه کنید. تصاویر دقیق و جذاب همچنین ممکن است به خریداران نشان دهد که تجارت شما آنچه را که جستجو می کنند ارائه می دهد. با نحوه افزودن عکس یا فیلم به نمایه های کسب و کار خود آشنا شوید. 

چگونه Google رتبه بندی محلی را تعیین می کند

نتایج محلی اساساً بر اساس ارتباط ، فاصله و برجستگی است. ترکیبی از این عوامل به ما کمک می کند تا بهترین تطابق را برای جستجوی شما پیدا کنیم. به عنوان مثال ، الگوریتم های ما ممکن است تصمیم بگیرند که مشاغل دورتر از محل زندگی شما بیشتر از مشاغل نزدیک تر ، دارای آنچه شما دنبال آن هستید ، باشد و بنابراین آن را در نتایج محلی بالاتر قرار می دهد. 

ارتباط

مرتبط بودن به این معنی است که نمایه کسب و کار محلی با آنچه شخصی جستجو می کند مطابقت دارد. برای کمک به Google در درک بهتر تجارت خود و مطابقت نمایه خود با جستجوهای مربوطه ، اطلاعات کامل و دقیق کسب و کار را اضافه کنید. 

مسافت

فاصله در نظر دارد که هر نتیجه جستجوی بالقوه با اصطلاح مکان مورد استفاده در جستجو فاصله دارد. اگر کاربری مکانی را در جستجوی خود مشخص نکند ، ما براساس آنچه از مکانش می دانیم مسافت را محاسبه می کنیم. 

برجستگی

برجستگی به شناخته شده بودن یک تجارت اشاره دارد. برخی از مکانها در دنیای آفلاین از برجستگی بیشتری برخوردار هستند و نتایج جستجو سعی می کند این را در رتبه بندی محلی منعکس کند. به عنوان مثال ، موزه های معروف ، هتل های برجسته یا مارک های معروف فروشگاه نیز احتمالاً در نتایج جستجوی محلی برجسته هستند. 

برجستگی همچنین براساس اطلاعاتی است که Google در مورد یک تجارت از سراسر وب دارد ، مانند پیوندها ، مقالات و دایرکتوری ها. تعداد بررسی گوگل و فاکتور امتیاز بررسی در رتبه بندی جستجوی محلی. بررسی های بیشتر و رتبه بندی های مثبت می توانند رتبه محلی کسب و کار شما را بهبود بخشند. موقعیت شما در نتایج وب نیز یک فاکتور است ، بنابراین بهترین روشهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اعمال می شود. 

نکته: راهی برای درخواست یا پرداخت یک رتبه محلی بهتر در Google وجود ندارد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا جزئیات الگوریتم جستجو محرمانه باشد تا سیستم رتبه بندی تا حد ممکن برای همه منصفانه باشد.

ده دلیل برای تبلیغات

10 دلیل برتر برای تبلیغات تجاری خود 

تبلیغات می تواند یکی از مهمترین جنبه های یک تجارت باشد. این مستقیم ترین و مهمترین ارتباط با مصرف کننده است. هنگامی که مصرف کنندگان احساس می کنند شخصاً به یک تبلیغ متصل هستند ، احتمالاً بیشتر در تجارت شما شایع می شوند. برخی از مشاغل س questionال می کنند که آیا سرمایه گذاری در بودجه تبلیغاتی ارزش آن را خواهد داشت یا خیر و این یک اشتباه بزرگ است. در اینجا ده دلیل وجود دارد که تبلیغ بهترین دوست یک شرکت است. 

10. تبلیغات باعث ایجاد وفاداری به برند می شود - تبلیغات به شرکت ها این امکان را می دهد تا مشتریان خود را هدف قرار دهند و ارتباط پایدار با آنها برقرار کنند. این یک حس آشنایی و اعتماد را در مشتری ایجاد می کند و اطمینان می دهد که آنها به تجارت شما وفادار هستند. در تبلیغات از تصاویر ، کلمات و ایده آل هایی استفاده می شود که اطلاعات جمعیتی مورد نظر شما را هدف قرار می دهد و آنها را ترغیب می کند تا به تجارت شما اختصاص دهند. 

9. تبلیغات میزان مراجعه به شرکت را افزایش می دهد - بسیاری از مصرف کنندگان پس از مشاهده تبلیغات ، به احتمال زیاد از یک تجارت بازدید می کنند. مصرف کنندگان بیشتر به معنای فروش بیشتر و تجارت بیشتر برای شما هستند. * بررسی بیش از 3000 شرکت نشان داد که تبلیغاتی که در یک دوره 5 ساله تبلیغات را حفظ یا گسترش داده اند ، شاهد افزایش فروش خود به طور متوسط ​​100 درصد بوده و شرکت هایی که تبلیغات را کاهش می دهند ، کمتر از نصف میزان تبلیغات پیوسته رشد می کنند. . 

8- تبلیغات به شرکت شما تصویر مثبتی می بخشد - تبلیغات به مصرف کنندگان و رقبای شما می گوید که شما برای کسب و کار آماده و باز هستید. تبلیغات پویا و مثبت می تواند بدون توجه به اقتصاد و رقابت ، مصرف کنندگان را به سمت تجارت شما سوق دهد. 

Advert- تبلیغات مشتریان جدیدی را به خود جلب می کند - بازار دائماً در حال تغییر است و مصرف کنندگان جدیدی به منطقه شما مهاجرت می کنند. منظور از مصرف کنندگان جدید ، مخاطب هدف جدیدی است که تبلیغات شما به آن خواهد رسید. تبلیغات به مصرف كنندگانی كه در بازار تازه وارد هستند ، نشان می دهد كه تجارت شما در راس آنها و موردی است كه آنها می خواهند از آنها بازدید كنند. 

6. تبلیغات باعث تکرار مشاغل می شود - با تمام گزینه هایی که مصرف کنندگان می توانند انجام دهند ، بسیاری از مصرف کنندگان وفادار در جستجوی گزینه های دیگر از مشاغل قبلی دور شدند. تبلیغات به مصرف کنندگان شما یادآوری می کند که چرا در وهله اول کسب و کار شما را انتخاب می کنند و چرا باید در آینده به انتخاب شما ادامه دهند. 

5. تبلیغات به تجارت شما کمک می کند تا رقابت کند - فقط تعداد زیادی از مصرف کنندگان در بازار وجود دارند که مایل به خرید محصول شما در هر زمان خاص هستند. تبلیغات ضمن رقابت با سایر مشاغل ، به مشاغل کمک می کند تا از بازی جلوتر باشند. تبلیغات این است که شما چگونه مشتری را متقاعد می کنید که همان کسی است که او باید انتخاب کند. 

 تبلیغات باعث ایجاد تجارت مداوم می شود - امروزه هر مصرف کننده ای به کالای کسب و کار شما احتیاج ندارد ، اما هر روز یک مشتری جدید همیشه آماده خرید است. تبلیغات این اطمینان را به شما می دهد که مصرف کننده می داند در صورت نیاز ، تجارت شما برای کمک به او در آنجا خواهد بود. مقدار مداوم مشتریانی که از تجارت شما بازدید می کنند اولین قدم برای افزایش فروش شما است. هرچه بیشتر مشتری داشته باشید ، تجارت بیشتری نیز خواهید داشت. تبلیغات هم اکنون و هم در آینده تجارت ایجاد می کند. 

3. تبلیغات تجارت شما را در بالای ذهن مصرف کننده نگه می دارد - با گزینه های زیادی که اغلب در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد ، آنها می خواهند در اطراف خرید کنند و محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند. تبلیغات تضمین می کند که شرکت شما همیشه در ذهن مشتری است و به او یادآوری می کند که چرا باید شما را انتخاب کند. 

2. تبلیغات مصرف کننده شما را به روز نگه می دارد - هنگامی که محصول یا رویدادی جدید آماده راه اندازی است ، تبلیغات به مشتری شما اجازه می دهد از جزئیات مطلع و آگاه شود. برخلاف مجبور کردن مصرف کننده برای شکار اطلاعات ، تبلیغات برای مصرف کننده شما مفید است. 

1. تبلیغات باعث می شود شرکت شما درآمد کسب کند - چیزی که به نتیجه می رسد این است: تبلیغات کار می کند. تبلیغات باعث جذب مشتری به تجارت شما و افزایش فروش شما می شود. وقتی مصرف کنندگان تبلیغات قوی و مثبتی را مشاهده می کنند ، تمایل بیشتری برای خرید دارند و آماده انتخاب شغل شما هستند. برای تبلیغات تجاری خود سرمایه گذاری کنید و شاهد رشد و موفقیت آن خواهید بود.

مزایای تبلیغات صفحه اول گوگل

مزایای تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات آنلاین به شما امکان می دهد تبلیغات خود را به افرادی که احتمالاً علاقه مند به محصولات و خدمات شما هستند نشان دهید در حالی که افرادی را که علاقه مند نیستند فیلتر می کند. و می توانید پیگیری کنید که آیا آن افراد روی تبلیغات شما کلیک کرده اند یا خیر. همچنین تبلیغات آنلاین به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از چندین دستگاه - رومیزی ، لپ تاپ ، تبلت و تلفن هوشمند - به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید.

مزایای گوگل ادز

گوگل ادز به شما امکان می دهد از مزایای تبلیغات آنلاین بهره مند شوید: تبلیغات خود را به افراد مناسب ، در مکان مناسب و در زمان مناسب نشان دهید. گوگل ادز چندین مزیت را ارائه می دهد ، اما در اینجا مزایای اصلی وجود دارد.

 تبلیغات خود را هدف قرار دهید

هدف گذاری به شما امکان می دهد تبلیغات خود را برای دستیابی به افراد با علایق خاص - یعنی افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند - نشان دهید و تبلیغات مربوطه را به آنها نشان دهید گوگل ادز روشهای مختلفی را برای هدف قرار می دهد که بعداً با جزئیات بیشتر آنها را مرور خواهیم کرد. در حال حاضر ، در اینجا نگاهی می اندازیم به انتخاب هایی که با تبلیغات آنلاین دارید و می تواند مبارزات بازاریابی شما را بیشتر هدفمند کند.

کلمات کلیدی: کلمات یا عبارات مربوط به محصولات و خدمات شما ، که برای نشان دادن تبلیغات شما در هنگام جستجوی مشتری برای این اصطلاحات یا بازدید از وب سایت های مربوطه استفاده می شوند.

مکان آگهی: تبلیغات خود را در صفحات نتایج جستجوی گوگل و وب سایت هایی که بخشی از شبکه های جستجوی گوگل و نمایش هستند نشان دهید.

سن ، مکان و زبان: سن ، موقعیت جغرافیایی و زبان مشتریان خود را انتخاب کنید.

روزها ، زمان ها و تعداد دفعات: تبلیغات خود را در ساعات یا روزهای خاصی از هفته نشان دهید و میزان نمایش تبلیغات خود را مشخص کنید.

دستگاه ها: تبلیغات شما می تواند در انواع دستگاه ها نمایش داده شود و می توانید در کدام دستگاه ها و چه زمان تبلیغات خود را تنظیم کنید.

 هزینه های خود را کنترل کنید

گوگل ادز به شما امکان کنترل میزان هزینه خود را می دهد. هیچ حداقل و می توانید میزان هزینه ماهانه ، روزانه و هر آگهی را انتخاب کنید. شما فقط زمانی پرداخت خواهید کرد که کسی تبلیغ شما را کلیک کند.

 موفقیت خود را بسنجید

با گوگل ادز ، اگر کسی تبلیغ شما را کلیک کند ، می دانید. اگر آنها روی تبلیغات شما کلیک کردند و سپس کاری ارزشمند برای تجارت شما انجام دادند - محصول شما را خریداری کردند ، برنامه شما را بارگیری کردند یا با یک سفارش تلفنی تماس گرفتند - می توانید این مورد را نیز پیگیری کنید.

با دیدن اینکه کدامیک از تبلیغات کلیک می شوند و کدامیک از آنها نه ، به سرعت خواهید دید که کجا در تبلیغات خود سرمایه گذاری کنید. این به نوبه خود می تواند باعث افزایش بازگشت سرمایه شما شود.

برای تبلیغاتی که منجر به خرید آنلاین یا تماس تلفنی مشتریانتان می شود می توانید داده های ارزشمند دیگری از جمله هزینه شما به طور متوسط ​​دریافت کنید. و همچنین می توانید از ابزارهای تحلیلی برای یادگیری در مورد عادات خرید مشتری خود استفاده کنید - برای مثال ، مدت زمانی که آنها تمایل دارند قبل از خرید محصول شما را تحقیق کنند.

مزایای تبلیغات صفحه اول گوگل

چگونه تبلیغات صفحه اول گوگل خود را میتوانیم به آسانی و سهولت مدیریت کنیم؟ برای اینکار سایت های فراوانی هستند که میتوانند درصد سئو سایت شما را بررسی کرده و معایب سایت را به شما بگویند سایت های زیادی هستند که مستقیما نمایندگی از طرف گوگل داشته و اصطلاحا پارتنر گوگل هستند برای کسب اطلاعات و دریافت راهنمایی بیشتر  سایت گوگل ادز بسیار خوب است قبل از اینکه پولی بابت تبلیغات صفحه اول گوگل بپردازید بهتر است به این سایت ها مراجعه نمایید تا نحوه استفاده از کلید واژه را  دریابید و از نرخ تبلیغات صفحه اول گوگل باخبر شوید.

اکنون که می دانید چرا اجرای تبلیغات گوگل ایده خوبی برای تجارت شما است ، قدم بعدی این است که شما اصول اجرای یک کمپین تبلیغاتی را بیاموزید.تبلیغات صفحه اول گوگل برای کسب و کارها در هر شکل و اندازه قابل دسترسی است ، اما دسترسی و سهولت استفاده از آن هم یک برکت و هم یک نفرین است.این به این دلیل است که فقط در عرض چند دقیقه می توانید یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنید و کسب و کار شما تقریباً بلافاصله سود می برد.در عین حال ، اگر مراقب نباشید ، ممکن است هزینه تبلیغات شما از کنترل خارج شود. از این بدتر ، اگر تبلیغات خود را درست انجام ندهید ، نام تجاری شما خطر دسترسی به افراد خارج از مخاطبان شما را دارد.در صورت وقوع چنین اتفاقی ، در نهایت می توانید تجارت خود را صرف ارسال ثروت بی اعتبار از طریق وب سایت خود کنید. حتی وقتی میزان بازدید فقط از مشتریان بالقوه تشکیل شده باشد ، اگر صفحه فرود شما کاملاً خسته کننده نباشد ، انتظار می رود که وقتی صحبت از هزینه تبلیغات شما می شود ، نرخ پرش بالا و بازگشت ناامیدکننده سرمایه را شاهد باشید.بنابراین اگر کسب و کار شما علاقه مند به اجرای یک کمپین تبلیغاتی است ، چه تبلیغات نمایشی ، تبلیغات فیس بوک ، تبلیغات خرید گوگل یا هدف گذاری مجدد ، بهتر است یک شریک واجد شرایط برای کمک پیدا کنید.

تبلیغات صفحه اول گوگل چه تاثیری در روند شناخت سایت و بهبود کسب و کار دارد؟ شرکتی که فعالیت‌های خود را در وب شروع می‌کند، باید فضای بسیار زیادی برای هر دو مورد گفته شده داشته باشد. هزینه کردن در گوگل ادوردز می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن شما را در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار دهد و باعث افزایش کلیک هدفمند و بازده سریع شود.در برخی حوزه‌های رقابتی هزینه تبلیغات گوگل بسیار زیاد است. این یعنی بهبود رتبه ارگانیک در نتایج جستجو برای شرکت شما روشی به صرفه‌تر از به دست آوردن نتایج آنلاین است؛ گرچه زمان‌بر است.حضور در میان نتایج جستجوی ارگانیک گوگل محبوب‌تر از تبلیغات کلیکی گوگل هستند و معمولا نرخ کلیک بالاتری دارند.

وب‌سایت‌هایی که تبلیغات گوگل را به سئو ترجیح می‌دهند، از مزایای دریافت نتیجه سریع خوشحال هستند. با تبلیغ در گوگل کسب و کارهای نوپا نیز می‌توانند به سرعت در صفحه اول گوگل دیده شوند.با سرمایه‌گذاری بر روی سئو در بلند مدت می‌توان نتایج ارزشمندتری بدست آورد. برای انتشار محتوا برای مخاطبان هدف سئو می‌تواند روش بهتری باشد، چرا که پس از هر بار انتشار مقاله جدید، وب‌سایت شما در صفحه اول نتایج جستجوهای مرتبط نمایش داده می‌شود.

حضور در اولین صفحه گوگل در دیده شدن خلاصه می­‌شود. هر توضیحاتی که درباره صنعت خاصی در گوگل سرچ کنید، خواهید دید که موتور جستجوی گوگل می‌­تواند جزئیات مشهورترین برندها را در این زمینه لیست کند، این برندها نه تنها شناخته شده، بلکه معتبر هم هستند. بهینه ­سازی موتورهای جستجو (سئو) بر مسئله شناخت و آگاهی از برند تمرکز می‌­کنند.

یک رتبه ­بندی بالاتر از دیدگاه گوگل به معنای اعتبار بیشتری است که گوگل برای آن سایت قائل می‌شود. با توجه به رتبه سایت‌ها در جستجوهای مختلف می‌توانید درباره میزان بازدید هر کدام نظر دهید. معمولا نتایجی که بالاتر هستند، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می‌کنند.

تبلیغات صفحه اول گوگل کارسازترین نوع تبلیغات است دیده شدن شما میتواند باعث معروفیت و شهرت و کسب مشتریان جدیدتر باشد هر توضیحاتی که درباره صنعت خاصی در گوگل سرچ کنید، خواهید دید که موتور جستجوی گوگل می‌­تواند جزئیات مشهورترین برندها را در این زمینه لیست کند، این برندها نه تنها شناخته شده، بلکه معتبر هم هستند. بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) بر مسئله شناخت و آگاهی از برند تمرکز می‌کنند یک رتبه بندی بالاتر از دیدگاه گوگل به معنای اعتبار بیشتری است که گوگل برای آن سایت قائل می‌شود. با توجه به رتبه سایت‌ها در جستجوهای مختلف می‌توانید درباره میزان بازدید هر کدام نظر دهید. معمولا نتایجی که بالاتر هستند، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می‌کنند با این حال آنچه درباره دیده شدن برند گفته شد بسته به اینکه سایت شما دقیقا چه جایی در صفحه اول گوگل داشته باشد تفاوت بسیار زیادی دارد. دیده شدن سایت شما در ده نتیجه اول بسیار عالی است اما این مورد را باید به عنوان مرحله اول در نظر داشت. به این ترتیب، هدف بزرگ­تری در ذهن هست چون این اعداد تفاوت زیادی دارند.

تبلیغات گوگل بیشتر از نمایش تبلیغات به روشی است که مزاحم یا آزار دهنده کاربر نمی‌شود. مهم است که به آن‌ها نیز یک مزیت عینی نیز بدهید. هر تبلیغ که به نظر می‌رسد با کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربر مطابقت دارد. این کلمات کلیدی می‌توانند یک عبارت یا مجموعه‌ای از کلمات باشند که به عنوان عبارت‌های کلمه کلیدی شناخته می‌شوند. به طور معمول، تبلیغ کنندگان شامل کلمات کلیدی هستند که مشتریان بالقوه اغلب هنگام جستجو استفاده می‌کنند. این بدان معنی است که تحقیقات کلید واژه در هر کمپین موفق گوگل تبلیغ محسوب می‌شوند. به منظور کمک به تبلیغ کنندگان در یافتن این که کدام کلمات کلیدی اغلب مورد استفاده قرار می‌گیرند، گوگل یک ابزار تحقیق رایگان را در گوگل آگهی‌ها، که به عنوان کلیدواژه پلنر شناخته می‌شود، ادغام کرده‌است. این امر تبلیغ کنندگان را قادر می‌سازد تا کلمات کلیدی جدیدی را برای آگهی‌های خود بیابند، کارآیی آن‌ها را در کمپین با استفاده از آمار و پیش‌بینی‌های ترافیک ارزیابی کرده و مناسب را تعیین کنند.

هدف اصلی شبکه تبلیغات گوگل نمایش موثرترین تبلیغات ممکن است. به همین دلیل تبلیغات گوگل آگهی مبتنی بر کلمات کلیدی هستند. اگر یک کاربر اینترنتی با شرایط جستجوی خاص به گوگل وارد شود، موتور جستجو به طور خودکار آگهی را تولید می‌کند که از این کلمات کلیدی استفاده می‌کند و آن‌ها را در صفحه اول گوگل نمایش می‌دهد. کلمات کلیدی همچنین نقش مهمی در شبکه نمایش گوگل ایفا می‌کنند که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا تبلیغات روی سایت‌های ناشر را با توجه به موضوعات نمایش دهند. اگر تبلیغات چندگانه ممکن است با یک فضای آگهی آنلاین مناسب باشند، پس آن‌ها یک فرآیند مزایده را طی می‌کنند تا تصمیم بگیرند که کدام تبلیغات برنده می‌شود.

تبلیغات صفحه اول گوگل پربازگشت ترین نوع هزینه برای رونق کسب و کار است بسیار از روشهای تبلیغاتی نیاز به زمان زیادی برای دیده شدن اسن است و یا نیاز به مکان خاصی دارد مانند بیلبوردهای خیابانی که نیاز به مکان خاصی دارد یا مجلات تبلیغات نمایشگاهی که نیاز به زمان و مکان خاصی دارد اما تبلیغات صفحه اول گوگل ازین قاعده مستثنی است تبلیغ شما همواره در معرض نگاه و دید کاربران است نگاهی کوتاه و گذرا به سرچ ایندکس گوگل نشان میدهد که روزانه میلیونها نفر حتی ضروری ترین کارها را از طریق این موتور جستجوی قوی انجام میدهند سئو برترین راه رسیدن به صفحه اول گوگل است تبلیغات در صفحه اول گوگل امروزه برای تمامی اصناف و مشاغل و واحدهای آموزشی و فرهنگی و موسسات خدماتی امری حیاتی و بسیار ضروری بنظر میرسد.

تبلیغات موثر به مشتریان بالقوه می رسد و آنها را از محصولات یا خدمات شما مطلع می کند. در حالت ایده آل ، تبلیغات باید توجه مشتری های احتمالی را به خود جلب کند و آنها را به استفاده از محصول شما جلب کند. صرف نظر از روش ، تمام تبلیغات شما باید واضح و به طور مداوم بیانگر موقعیت یابی منحصر به فرد تجارت شما باشد تبلیغات ارتباطی است که برای اطلاع رسانی ، آموزش ، ترغیب و یادآوری افراد در مورد محصول یا مشاغل شما در نظر گرفته شده است. تبلیغات برای موفقیت باید با سایر ابزارهای بازاریابی و عناصر تجاری کار کند. تبلیغات باید مزاحم باشد - یعنی باید شما را متوقف کند تا از روزنامه بر حذر داشته باشید یا به فکر روز خود باشید که به اندازه کافی طولانی برای خواندن یا شنیدن تبلیغ باشد. تبلیغات نیز برای کار باید معتبر ، بی نظیر و به یاد ماندنی باشد. مانند همه پشتیبانی موثر بازاریابی ، باید براساس یک استراتژی موقعیت یابی محکم ساخته شود. سرانجام ، برای هرگونه تبلیغات تبلیغاتی ، باید مقدار کافی برای تهیه یک برنامه رسانه ای برای فرکانس تبلیغات ، مهمترین عنصر برای به یاد ماندن آگهی صرف شود

صفحه اول گوگل را میتوان بعنوان یک مرجع برای یافتن تمامی سوالات دانست میلیونها کاربر در شبانه روز به این موتور جستجوی قوی و قدرتمند مراجعه میکنند صفحه اول گوگل محل حضور میلیونها سایت در عرصه هنر ،دانش،اموزش حرفه های مختلف ، سایت های فروشگاهی ،ورزشی،سیاسی ، اقتصادی ،فرهنگی و هزاران موضوع گوناگون و متنوع است صفحه اول گوگل یک فروشگاه و نمایشگاه همیشه در دسترس و بدون تعطیل است و دارندگان وب سایت تلاش میکنند تا از طریق بهینه سازی خود را به صفحه اول گوگل برسانند تا در معرض دید همگان قرار بگیرند صفحه اول گوگل سکوی پرتاب دارندگان وب سایت به ارتباطات جدید و بازارهای تجاری و اقتصادی دانست اما رسیدن به صفحه اول گوگل مستلزم رعایت قوانین و نکاتی است که دانستن آن میتواند مفید باشد.

بنابراین شما می خواهید وب سایت خود را در صفحه 1 Google قرار دهید ، اما مطمئن نیستید که چگونه؟ خوب ، شما به جای درست آمده اید! ده ها وب سایت را در صفحه 1 Google رتبه بندی کرده ام و قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه می توانید همین کار را انجام دهید.

ابتدا ، بیایید با یک آغازگر سریع در مورد نحوه کار گوگل و سایر موتورهای جستجو شروع کنیم.

عملکرد گوگل چیست

نحوه عملکرد Google (و سایر موتورهای جستجو)
اولین چیزی که باید در مورد Google بدانید این است که Google اینترنت نیست. فقط به این دلیل که وب سایت شما در Google نشان داده نمی شود ، به این معنی نیست که در اینترنت نیست. وب سایت شما می تواند بدون نمایش در نتایج جستجوی گوگل برای یک کلمه کلیدی خاص ، به صورت زنده در اینترنت منتشر شود.

خواندن را دوست ندارید؟ از طریق ویدئو همین اطلاعات را دریافت کنید:

 

روش نمایش Google و سایر موتورهای جستجو به این صورت است: Google سیستمهای رایانه ای خودکار را که بصورت شبانه روزی کار می کنند و بصورت تصادفی از وب سایتها در سراسر اینترنت بازدید می کنند ، از هر صفحه عکس گرفته و آنها را در یک پایگاه داده عظیم ثبت می کند.

به عنوان بخشی از عکس فوری از هر صفحه وب ، سیستم Google هر کلمه و سایر مطالب موجود در یک صفحه وب (مانند عکس ها ، فیلم ها ، فایل های صوتی و غیره) را برای تعیین موضوع خاص صفحه می خواند. Google از این داده های جمع آوری شده برای تعیین کل صفحات وب و به ترتیب به منظور جستجوی کلمات کلیدی خاص استفاده می کند.

به عبارت دیگر ، الگوریتم های رایانه ای Google به طور پویا تعیین می کنند که کدام صفحه وب در اینترنت بیشترین ارتباط را برای یک کلمه کلیدی خاص یا عبارت کلیدی دارد و ابتدا آن را نمایش می دهد. سپس دومین صفحه مرتبط و غیره را نمایش می دهد. لیست حاصل از صفحات وب به عنوان صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) شناخته می شود.

آیا تعجب می کنید که چرا وب سایت شما در Google رتبه بالایی ندارد؟ برای دریافت دلایل خاص رتبه بندی نکردن وب سایت خود ، اکنون حسابرسی رایگان SEO خود را ادعا کنید. ما دقیقاً به شما نشان خواهیم داد که چه چیزی را باید اصلاح کنید. فقط در عرض چند دقیقه ، گزارش کامل را به ایمیل خود ارسال خواهید کرد. برای ادعای مالکیت خود اینجا را کلیک کنید

یک SERP می تواند از چندین بخش تشکیل شود:

بخش بالا معمولاً شامل 3 یا 4 تبلیغ متنی پولی است که مربوط به کلمه کلیدی مورد استفاده برای انجام جستجو است
اگر گوگل فکر کند کاربر به دنبال مشاغل محلی در این نزدیکی هست ، بخشی را به زیر تبلیغات پولی به نام Local Map Pack اضافه می کند
بخش اصلی در وسط شامل لیست "ارگانیک" (غیرپرداختی) صفحات وب است که مربوط به کلمه کلیدی مورد استفاده برای انجام جستجو هستند.

چگونه سایتم را به صفحه اول گوگل برسانم

چگونه سایت خود را در Google پیدا کنم؟
ابتدا باید مطمئن شوید که وب سایت شما توسط گوگل فهرست بندی شده است. برای اطلاع از وجود آن ، سایت: yourdomain.com را در کادر جستجوی Google تایپ کنید ، و نام دامنه واقعی خود را جایگزین yourdomain.com کنید. اگر لیستی از صفحات وب سایت خود را مشاهده کردید ، Google قبلاً سایت شما را فهرست بندی کرده است و به منظور بررسی به روزرسانی ها ، گاهی به بازدید از آن ادامه می دهد.

ثانیا ، به یاد داشته باشید ، Google فقط صفحات وب مربوط به کلمه کلیدی مورد جستجو را نمایش می دهد. اولین قدم این است که مطمئن شوید متن صفحه وب شما با کلمه کلیدی مورد نظر مرتبط است. اگر اینگونه نباشد ، به احتمال زیاد Google آن را نشان نخواهد داد.

سوم ، فقط به این دلیل که وب سایت شما در صفحه اول نشان داده نمی شود ، به این معنی نیست که به هیچ وجه نمایش داده نمی شود. به پایین صفحه نتایج بروید و "بعدی" را برای صفحه 2 و غیره کلیک کنید. وب سایت شما ممکن است در صفحه 2 ، صفحه 82 یا جایی بین آن باشد.

تبلیغات کلیکی گوگل

Google Ads (پرداخت به بازی!)
سریعترین و ساده ترین راه برای ورود به صفحه 1 Google برای یک کلمه کلیدی خاص پرداخت هزینه تبلیغات است. شما با Google ثبت نام می کنید ، کلمات کلیدی را که می خواهید هدف قرار دهید انتخاب می کنید ، سپس "هر بار که روی تبلیغات شما کلیک می شود می خواهید چه مبلغی بپردازید" (بله ، مانند حراج) این "پرداخت به ازای هر کلیک" نامیده می شود. هرچه پیشنهاد شما برای هر کلیک بالاتر باشد ، تبلیغ شما در بالای صفحه بالاتر نشان داده می شود ، همه موارد دیگر برابر هستند.

همچنین می توانید بودجه روزانه را تعیین کنید تا وقتی بودجه شما تأمین می شود ، Google در آن روز دیگر تبلیغ شما را نشان ندهد بنابراین بر روی آن کلیک نشود و هزینه ای از شما دریافت نشود. برای اکثر صنایع ، این یک روش ارزان و آسان برای نشان دادن در صفحه اول Google است.

برای صنایع دیگر (مثلاً وکلا) بسیار گران است. قیمت برخی کلمات کلیدی تا 100 دلار برای هر کلیک یا بیشتر!

استخدام Google Ads Pro را در نظر بگیرید
مراقب Google Ads باشید. آنها ثبت نام و شروع به نمایش تبلیغات در سیستم عامل خود بسیار آسان می کنند (بینگ یک پلت فرم بسیار مشابه دارد). اما اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید ، می توانید با Google Ads هزینه های زیادی را هدر دهید. با توجه به اینکه من اتفاقاً حرفه ای هستم و گواهی گوگل را در ایجاد ، مدیریت و بهینه سازی کمپین AdWords دارم ، پیشنهاد می کنم ایجاد و مدیریت کمپین های Google Ads خود را به یک حرفه واگذار کنید.

اگر حرفه ای یا آژانس استخدام شده شما بداند که چه کاری انجام می دهد ، هنگام بازگشت سرمایه بیشتر از هزینه خود را پرداخت می کند. به عنوان مثال ، اگر طرفدار یا سازمان شما برای مدیریت و بهینه سازی تبلیغات AdWords خود مبلغ 1500 دلار در ماه از شما می گیرد و آنها کارها را به درستی انجام می دهند ، باید بیش از 1500 دلار در ماه از استخدام آنها سود بگیرید.

به معنای واقعی کلمه صدها تنظیم و ویژگی مختلف وجود دارد که می توانید برای هر یک از کمپین های Google Ads اضافه یا تغییر دهید. اگر همه آنها را درست نبینید ، می توانید ماهانه مقدار زیادی پول تلف کنید یا از دست دهید. اگر بودجه دارید ، یک حرفه ای را با نتایج اثبات شده استخدام کنید. اگر بودجه لازم برای استخدام یک حرفه ای برای مدیریت تبلیغات Google Ads خود را ندارید ، توصیه می کنم از تبلیغات جستجوی پولی دور باشید.

حضور در صفحه اول گوگل بصورت ارگانیک

ورود به Google به صورت ارگانیک
روش دیگر برای ورود به صفحه 1 Google و سایر موتورهای جستجو ، روش ارگانیک یا طبیعی است. این نتایج اصلی است که در زیر تبلیغات یا بخش نقشه محلی در صفحات نتایج موتور جستجو نشان داده می شود (به نمودار بالا مراجعه کنید).

این نتایج را نمی توان با پرداخت پول به Google به دست آورد - آنها با بهینه سازی دقیق و طولانی مدت بسیاری از عواملی که Google هنگام رتبه بندی مرتبط بودن استفاده می کند ، حاصل می شوند. بهینه سازی حضور وب شما به گونه ای که به صورت ارگانیک در Google نشان داده شود ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نامیده می شود.

برخی از مهمترین عواملی که در رتبه بندی صفحه 1 شما در Google تأثیرگذار هستند عبارتند از:

کیفیت و طول محتوای صفحه شما - صفحات وب سایت شما باید پر از اطلاعات منحصر به فرد و مفید باشد که به نفع مشتری یا مشتری ایده آل شما باشد. هرچه کیفیت بهتر باشد ، بهتر است. سعی کنید با ایجاد محتوای با کیفیتی که تمایل به مصرف آن دارند (مانند این مقاله!) به مخاطب هدف خود کمک کنید.
کیفیت و تعداد پیوندهای ورودی - اگر سایت های دیگر به شما لینک می دهند ، به ویژه سایت های مهم و مهم که دارای محتوای مربوط به شما هستند ، Google رتبه سایت شما را بالاتر می برد. پیوندهای شخص ثالث به وب سایت شما "انگشت شست" یا رأی اعتماد را به شما نشان می دهد که به Google نشان می دهد ممکن است ارزش مطالب شما بالاتر بردن SERP باشد.
وب سایت دوستانه برای موبایل - اکثر مردم اکنون از تلفن های همراه برای جستجوی اطلاعات در وب استفاده می کنند. آیا صفحات وب سایت شما برای موبایل مناسب است؟ سایت شما باید برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شود و پیمایش آن آسان باشد تا کاربران در هر دستگاهی بتوانند به سرعت و به راحتی آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.
سرعت صفحه - صفحات وب شما باید سریع در همه دستگاه ها بارگیری شوند. بارگیری آهسته صفحات وب می تواند بر رتبه شما در Google تأثیر منفی بگذارد. هیچ کس دوست ندارد چندین ثانیه صبر کند تا وب سایت بارگیری شود. می توانید در اینجا یک تست سرعت صفحه رایگان انجام دهید یا از ابزاری مانند Gtmetrix برای تست سرعت صفحه وب سایت خود استفاده کنید.
کلمات کلیدی در محتوای صفحه - بدیهی است اگر کلمات کلیدی مورد نظر شما در سایت شما در متن و عناوین صفحات ظاهر شود ، برای این کلمات کلیدی رتبه بهتری خواهید داشت. "موارد کلمات کلیدی" را انجام ندهید. این عمل منسوخ شده است و اکنون فقط به شما آسیب می رساند. مطالب خود را برای انسان بنویسید ، اما گوگل را در نظر داشته باشید. بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده نکنید. در صورت شک ، آن را صدایی طبیعی نگه دارید.
مرجع نام دامنه - هرچه دامنه متعلق به شما باشد ، بهتر است. هرچه تعداد صفحات محتوای با کیفیت بیشتر روی نام دامنه خود داشته باشید ، بهتر است. در صورت امکان ، کلمات کلیدی را در نام دامنه خود وارد کنید (اگرچه گوگل می گوید این به طور مستقیم روی رتبه بندی شما تأثیر نمی گذارد ، اما می تواند به کاربر کمک کند تا روی وب سایت شما در مقابل یک رقبا کلیک کند).
صفحات امن - صفحات وب شما باید از طریق https بارگیری شوند تا از امنیت برخوردار باشند. گوگل و انسان های عادی دوست دارند صفحات ایمن را ببینند ، حتی اگر کارت های اعتباری پردازش نکنید یا اطلاعات شخصی به دست نمی آورید. Google اکنون در مرورگر Chrome خود ، تمام صفحاتی را که با SSL بارگیری می شوند ، به عنوان Not Secure برچسب گذاری می کند. یکی از این سایتهای شیطان نباشید ... یک SSL که توسط شرکت میزبان وب شما نامگذاری شده است دریافت کنید تا تمام صفحات شما به طور امن بارگیری شوند.

رتبه بندی صفحه اول گوگل

سایر کارهایی که برای رتبه بندی در صفحه Google باید انجام دهید 1
Google برای کسب و کار من
فهرست Google My Business خود را ادعا کرده و بهینه کنید ، به خصوص اگر مشاغلی هستید که فقط به جامعه محلی خود خدمات می دهید (مانند یک نانوایی یا لوله کش) سپس ، تا آنجا که می توانید بررسی های مثبت دریافت کنید. این امر شانس شما را برای نشان دادن در بخش بسته نقشه محلی بالای اولین لیست ارگانیک افزایش می دهد. اگر به درستی این کار را انجام دهید این می تواند عظیم باشد!

ایجاد یک وبلاگ
یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای رتبه بندی بالا در Google انجام دهید این است که یک وبلاگ ایجاد کنید و به طور منظم مقاله ارسال کنید. اگر مطمئن نیستید که در مورد چه چیزی بنویسید ، به 5 سوال برتر مشتریان خود بپرسید. سپس برای هر سوال پاسخ کاملی بنویسید - برای هر س oneال یک پست وبلاگ. به عنوان این پست وبلاگ توجه می کنید؟

چند پیوند با کیفیت دریافت کنید
با یک انجمن غیرانتفاعی در جامعه محلی خود شریک شوید و یک مسابقه یا یک مسابقه تبلیغاتی انجام دهید. شاید مقاله محلی آن را انتخاب کرده و روابط عمومی (و پیوند به وب سایت شما) را به شما ارائه دهد. به اتاق بازرگانی محلی یا BNI خود بپیوندید و در وب سایت آنها لیست دریافت کنید. پیشنهاد نوشتن مقاله مهمان برای روزنامه محلی یا مجله محله. آنها اغلب در انتهای مقاله پیوندی به وب سایت شما را در بیوگرافی شما قرار می دهند.

نقل قول ایجاد کنید
استنادی که می پرسید چیست؟ نقل قول لیستی از تجارت شما در یک سایت دایرکتوری محلی است. به سایتهایی مانند Yelp ، Foursquare ، YP.com ، Angie's List و غیره بروید و مطمئن شوید که لیست مشاغل شما در آنجا نشان داده شده و اطلاعات دقیق است. این امر به ایجاد یک نمایه پیوند قوی برای نام دامنه شما کمک می کند و سیگنال هایی را به Google ارسال می کند که به اطلاعاتی که در سایت شما پیدا می کنند قابل اعتماد است زیرا در سایتهای دیگر در سراسر وب یافت می شود.

 

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی