طراحی سایت ارزان در تهران

سایت ارزان در تهران با کیفیت عالی و سئو مناسب جهت صفحه اول گوگل
طراحی سایت ارزان در تهران با قالب های اختصاصی مورد دلخواه مشتریان
طراحی سایت ارزان با ارائه دامنه و هاست رایگان و آموزش مدیریت وب سایت

طراحی سایت ارزان در تهران

طراحی سایت چیست(طراحی سایت در تهران)

طراحی وب حوزه ای است که شامل رابط های دیجیتالی مانند وب سایت ها ، برنامه ها و خدمات است. 

با استفاده از کد HTML برای برنامه ریزی وب سایت ها و CSS برای استاندارد سازی زبان بصری آن ، متخصصان طراحی وب مسئولیت ایجاد تجارب دیجیتالی را دارند که توسط مردم استفاده می شود. هدف ارائه یک تجربه با کیفیت به مخاطبان و کمک به تجارت در رسیدن به اهداف خود است. 

به همین ترتیب ، یک طراح وب حرفه ای است که مهارت های لازم برای انجام این کار را کسب می کند . این افراد ممکن است در زمینه های خاص طراحی وب تخصص داشته باشند ، از ایجاد وب سایت تا توسعه برنامه های تلفن همراه. در همه موارد ، هدف یکسان است: تحقق بخشیدن به چشم انداز پروژه. 

عملکرد طراحی سایت در تهران

طراحی گرافیک وب 
این طراحی وب است که برای تصاویر وب سایت اعمال می شود. این شامل همه چیز ، از رنگ و فونت گرفته تا طرح کلی صفحات آن است. 

مهمترین کار ترجمه هویت برند به طراحی وب سایت است. بازدید کننده باید بتواند با آن ارتباط برقرار کند و صفحه را به عنوان بخشی از حضور آن تجارت به درستی ببیند. 

طراحی رابط 
کار طراحی وب همچنین به طراحی رابط اشاره دارد. این نه تنها در وب سایت های سنتی کاربرد دارد بلکه شامل برنامه های موبایل ، بازی ها ، نرم افزارهای رایانه ای و چندین محصول دیگر نیز می شود. از این گذشته ، رابط کاربری هر چیزی است که به عنوان واسطه بین کاربر و سیستم عمل می کند. 

ایده ارائه یک رابط کاربری ساده ، شهودی و متناسب با ویژگی های مخاطب هدف است. 

طراحی تجربه کاربری 
ظاهر و احساس رابط دیجیتال نیز به تجربه کاربری خوبی نیاز دارد . در غیر این صورت ، مخاطبان شما به دنبال راه حل های دیگر هستند 

یک متخصص طراحی وب وظیفه دارد یک تجربه واقعاً ارزشمند ایجاد کند ، که به معنای درک نیازهای کاربر شما و ارائه آنها است. تعامل با تجارت شما باید همیشه یک لحظه مثبت برای مخاطبان آن باشد ، این بدان معناست که هیچ مانعی ندارید و همیشه به اهداف آنها می رسید. 

بهینه سازی موتور جستجو 
آخرین و نه مهمترین ، طراحی وب همچنین شامل کار با بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای اطمینان از اینکه گوگل و سایت های مشابه محتوای شما را به درستی فهرست می کنند ، می باشد. این به محتوای شما کمک می کند تا در رتبه بندی نتایج جستجو موقعیت های بهتری کسب کند ، بنابراین مخاطبان بیشتری را به دنبال راه حل شما می کند. 

حتی اگر برخی از جنبه های سئو مربوط به نوشتن محتوا باشد ، طراحی وب نیز در اطمینان از پاک بودن کد وب سایت شما و استفاده از آن مانع تجربه شما می شود. همه این عوامل در تعیین موقعیت رتبه بندی شما تعیین کننده هستند. 

مهمترین نکات طراحی سایت در تهران

زیبایی شناسی 
هر زمان که مردم در مورد طراحی وب بحث می کنند ، این عاملی است که بیشتر فکر می شود. اگرچه ، این تنها مورد مهم نیست. 

هویت برند شما زیبایی وب سایت شما را حکم می کند و باید به خوبی توسط طراحی وب شما متراکم شود. این بدان معناست که اطمینان حاصل کنید حضور آنلاین شما با رنگ ها ، سبک ها و احساس شما مطابقت دارد. مراقب باشید مبالغه نکنید ، زیرا عناصر زیادی ممکن است تجربه بازدید کننده شما را خراب کنند. 

قابلیت استفاده 
هرگز فراموش نکنید که افراد واقعی از وب سایت شما استفاده می کنند ، بنابراین طراحی وب سایت آن باید از قابلیت استفاده خوبی برخوردار باشد. با این حال ، این چه نتیجه ای دارد؟ 

قابلیت استفاده به معنای این است که شما می توانید توسط مخاطبانی از چندین زمینه ، سن و تخصص مرور کنید. سادگی یکی از مهمترین اصول آن است که شما را ملزم می کند تعداد منوها و گزینه های خود را کم کنید. خود را به جای بازدید کننده خود قرار دهید و به آنچه آنها بصری می دانند فکر کنید. 

کیفیت محتوا 
حتی اگر سایر عناصر طراحی وب به خوبی کار کنند ، بدون محتوای خوب هیچ چیز نیستند. برعکس ، چرا بازدید کنندگان شما حتی به شما مراجعه می کنند؟ 

به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل بازاریابی محتوا را انتخاب می کنند تا همیشه محتوای با کیفیتی داشته باشند که افراد بخواهند بخوانند و به اشتراک بگذارند . این شغل نیاز به اطمینان از ارزش افزودن صفحات به وقت بازدید کننده شما با ارائه راه حل های مناسب دارد. 

سرعت 
آیا می دانید اگر وب سایت شما به سرعت بارگیری نشود ممکن است افراد از تجارت شما منصرف شوند؟ مطالعات نشان داده است ، اگر زمان بارگذاری صفحه شما از 3 ثانیه بیشتر شود ، نرخ پرش شما 38٪ افزایش می یابد . این بد است. 

عامل دیگر در طراحی وب به سرعت بارگذاری مربوط می شود . این شامل یافتن تعادل بین تمام عناصر و فشارهای موجود در مرورگر بازدید کننده شما و اتصال به اینترنت است. 

موبایل دوستی 
براساس آخرین داده ها ، دستگاه های تلفن همراه بیش از 50٪ از کل بازدید آنلاین را تشکیل می دهند. این بدان معناست که ، اگر وب سایت شما به درستی روی تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی بارگیری نشود ، ممکن است تقریباً نیمی از مخاطبان بالقوه خود را بترسانید! 

برای جلوگیری از آن ، استراتژی طراحی وب شما باید مطمئن شود که محتوای شما برای تلفن همراه مناسب است. این به معنای داشتن صفحاتی است که بارگیری می شوند و متناسب با اندازه صفحه و شرایط دسترسی متناسب هستند . 

هنگامی که مخاطبان شما از وب سایت شما بازدید می کنند ، این اولین برداشت آنها از تجارت شما است. آنها در عرض چند ثانیه در مورد تجارت شما قضاوت می کنند. در این چند ثانیه اول می خواهید تأثیر مثبتی بر مخاطبان خود بگذارید.

اگر وب سایت شما جذاب یا منسوخ به نظر برسد ، مخاطبان شما بلافاصله تصور منفی از تجارت شما خواهند داشت. آنها وب سایت شما را جذاب نمی دانند ، که آنها را از صفحه شما بازمی دارد. لیدها را از دست خواهید داد زیرا آنها صفحه شما را به صفحه یک رقیب می گذارند.

طراحی وب از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا بر نحوه درک مخاطب از برند شما تأثیر می گذارد. برداشتی که از آنها ایجاد می کنید می تواند باعث شود آنها در صفحه شما باقی بمانند و از کسب و کار شما یاد بگیرند یا صفحه خود را ترک کرده و به یک رقیب روی آورند. یک طراحی وب خوب به شما کمک می کند تا آگهی های خود را در صفحه خود حفظ کنید.


بسیاری از عناصر و شیوه های طراحی وب بر نحوه انتشار محتوا در وب سایت شما تأثیر می گذارد ، که به نوبه خود بر نحوه خزیدن و فهرست بندی عنکبوت موتور جستجو بر وب سایت شما تأثیر می گذارد.

این یکی از مواردی است که شما توانایی پرداختن به آن را ندارید. اگر اصول SEO در صفحه شما به اندازه کافی خراب نشود ، از همان ابتدا برای دیده شدن در حال نبرد سخت هستید.

جدا از نحوه انتشار محتوا در وب سایت شما ، برخی از عناصر طراحی وب می توانند به طور مستقیم بر SEO تأثیر بگذارند. درک اینکه اگر با نحوه کار آن آشنا نیستید طراحی وب دشوار است ، اما به زبان ساده ، کد شما باید SEO مناسب باشد.

بهترین راه برای اطمینان از عملکردهای مناسب طراحی وب (و قابل مشاهده بودن موتور جستجوی بعدی) ، همکاری با آژانس طراحی وب است که می داند آنها چه کاری انجام می دهند.

افراد با مراجعه به وب سایت شما می توانند نحوه رفتار شما با آنها را قضاوت کنند. طراحی شما به آنها بینش می دهد که چگونه مخاطبان خود را مشاهده می کنید. اگر در طراحی وب سایت خود هیچ تلاشی نکنید ، مخاطبان شما می دانند که برای کمک به آنها تلاشی نخواهید کرد.

وب سایت شما مانند یک نماینده خدمات مشتری است. اگر وب سایت شما روشن ، مدرن و جذاب باشد ، مخاطبان شما در صفحه شما استقبال بیشتری خواهند کرد. این احساس را ایجاد خواهید کرد که برای افراد جدیدی که از وب سایت شما بازدید می کنند ، گشوده و استقبال می کنید.

از طرف دیگر ، یک سایت منسوخ شده و جذابیت کسب و کار شما را سرد و دور از ذهن جلوه می دهد. مردم نمی خواهند مشاغلی را بررسی کنند که به اندازه کافی برای آنها تأثیرگذار نباشد تا بتوانند اولین احساس خوب را ایجاد کنند.

طراحی وب خود را به عنوان چهره دیجیتالی تجارت خود در نظر بگیرید. اگر کسی به مکان فیزیکی شما راه یابد ، آیا دوست ندارید چهره ای دوستانه به او خوشامد بگوید و به او احساس خوش آمد گویی کنید؟ طراحی وب به روز و مدرن معادل چهره ای دوستانه است که از بازدید کنندگان جدید شما استقبال می کند.

مردم به وب سایت های طراحی نشده اعتماد ندارند. اگر آنها طراحی ضعیف شما را ببینند یا اطلاعات منسوخ به نظر می رسد ، به سایت شما اعتماد نخواهند کرد. آنها ممکن است سایت شما را جادو یا سایه دار ببینند زیرا شما طراحی وب به روز شده ای ندارید.

به شخصی فکر کنید که به دنبال ثبت سفارش عمده در یک شرکت تولیدی است. آنها مبلغ هنگفتی هزینه می کنند ، به این معنی که اگر طراحی وب سایت تولیدی شما اعتماد را جلب نکند ، آنها کسب و کار دیگری را برای انجام سفارشات خود پیدا می کنند.

از طرف دیگر ، یک سایت حرفه ای اعتماد مخاطبان شما را نشان می دهد. آنها به تجارت شما اعتماد خواهند کرد و در بررسی بیشتر آن احساس راحتی می کنند.

ایجاد اعتماد با مخاطبان مهم است تا آنها در سایت شما باقی بمانند. هنگامی که بازدیدکنندگان مدت بیشتری در سایت شما باقی می مانند ، فرصت های بیشتری برای کسب و کار خود در اختیار شما قرار می دهید.

اگر به دلیلی برای مهم بودن طراحی وب نیاز دارید ، این یک دلیل مهم دارد: رقبای شما از هم اکنون از طراحی وب استفاده می کنند. اگر می خواهید در رقابت با آنها بمانید ، باید از طراحی وب برای سایت خود استفاده کنید.

شما می خواهید وب سایت شما در رقابت متفاوت باشد. اگر یک وب سایت قدیمی ، منسوخ و با کیفیت پایین داشته باشید ، رقبا از شما پیشی می گیرند. وب سایت خوب طراحی شده آنها بهتر از وب سایت شما عمل خواهد کرد.

این بدان معناست که منجر به از دست دادن رقبای خود خواهید شد. آنها صفحه های بیشتری را به صفحه خود جذب می کنند زیرا صفحه آنها جذاب تر است.

طراحی وب سایت شما فرصتی است تا بتوانید تجارت خود را از رقابت جدا کنید. هنگامی که با سایر مشاغل رقابت می کنید ، عموماً خدمات مشابه و قیمت گذاری مشابهی دارید. شما به یک چیز نیاز دارید که باعث شود تجارت شما از بقیه برجسته باشد.

وقتی می خواهید برای کسب و کار خود آگهی های جدیدی بدست آورید ، می خواهید برند خود را بسازید. شما می خواهید مخاطبان شما با نام تجاری شما آشنا شوند تا وقتی شما آماده تبدیل هستید ، شما را انتخاب کنند. طراحی وب آنلاین از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به ایجاد انسجام در صفحه شما کمک می کند.

شما باید در هر صفحه از وب سایت خود ، قلم ها ، سبک ها و چیدمان های یکسانی داشته باشید. اگر در هر صفحه طراحی متفاوتی دارید ، این امر باعث می شود سایت شما غیرحرفه ای به نظر برسد. همچنین ایجاد شناخت برند چالش برانگیزتر است زیرا مخاطب شما نمی داند کدام رنگ را با نام تجاری شما مرتبط کند.

اگر وب سایت شما سازگار نباشد ، افراد از وب سایت شما به وب سایتی که حرفه ای تر به نظر می رسد باز می گردند. با ایجاد ثبات ، مدت زمان طولانی تری آگهی ها را در صفحه خود نگه دارید و آنها را با تجارت خود آشنا کنید. هنگام طراحی مجدد سایت خود برای این عنصر کلیدی ، منجر به دریافت و هدایت بیشتر در خط می شوید.

عناصر مهم طراحی سایت در تهران

اکنون که از اهمیت طراحی وب مطلع شدید ، وقت آن است که شروع به بررسی عناصری کنید که یک طراحی با کیفیت را ایجاد می کنند. در اینجا هفت عنصر اصلی وجود دارد که می خواهید در طراحی وب خود بگنجانید.

1. ناوبری جامد

وقتی کاربران به سایت شما دسترسی پیدا می کنند ، می خواهند به راحتی و سریع به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. اگر می خواهید سرنخ در صفحه شما باقی بماند ، باید یک ناوبری پیاده سازی کنید که استفاده از آن برای مخاطبان آسان باشد.

مخاطبان شما نمی خواهند برای یافتن اطلاعات تلاش کنند. آنها می خواهند به نوار ناوبری شما دسترسی پیدا کنند و به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود هدایت شوند. اگر پیمایش شما ضعیف باشد ، مخاطبان خود را از درگیر شدن در صفحه خود منصرف می کنید.

دامنه توجه بازدیدکنندگان کوتاه است. اگر می خواهید آنها را در صفحه خود نگه دارید ، باید به آنها کمک کنید تا به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. یک پیمایش مناسب طراحی شده به آنها کمک می کند تا به اطلاعات مورد نیاز خود برسند.

زمان افزایش فروش شما

لیست طولانی خدمات ما به شما کمک می کند تا در صنعت خود موج بزنید و معیارهایی را که بیشترین اهمیت را دارند - مانند فروش - افزایش دهید.

2. طراحی پاسخگو

با رشد در دستگاه های تلفن همراه ، طراحی پاسخگو بیش از هر زمان دیگری مهم است. مخاطبان شما از طریق بسیاری از دستگاه ها از جمله تلفن های هوشمند ، تبلت ها و رایانه های رومیزی به سایت شما دسترسی پیدا می کنند. اگر می خواهید این لیدها در سایت شما باقی بمانند ، باید اطمینان حاصل کنید که هر شخص تجربه مثبتی دارد.

طراحی پاسخگو این اطمینان را می دهد که مخاطبان شما فارغ از دستگاهی که استفاده می کنند ، تجربه خوبی در سایت شما دارند. وب سایت شما با دستگاه سازگار می شود تا از اندازه مناسب وب سایت شما برای دستگاه خود اطمینان حاصل کند. این امر برای درگیر نگه داشتن و علاقه مند شدن به سایت شما ارزشمند است.

طراحی پاسخگو منجر به درج بیشتر صفحه شما می شود. اگر می خواهید یک طراحی وب سایت موفق داشته باشید ، باید طراحی واکنش گرا را یکپارچه کنید.

3. راهنمای سبک

همانطور که قبلاً نیز بیان کردیم ، یک دلیل مهم بودن طراحی وب این است که باعث ایجاد یکپارچگی در کل وب سایت شما می شود. سازگاری به مخاطبان شما کمک می کند تا برند را به رسمیت بشناسند و آنها را بیشتر در صفحه خود نگه می دارد. یک راهنمای سبک به شما کمک می کند تا یک تصویر سازگار با نام تجاری را در وب سایت خود حفظ کنید.


راهنمای سبک شما پایه ای برای چگونگی شکل ظاهری وب سایت شماست. شما برای هر صفحه در وب سایت خود ، رنگ ، قالب ، تایپوگرافی و موارد دیگر را تعیین می کنید. این اطمینان می دهد که هر زمان کسی عنصری را به سایت شما اضافه می کند با صفحات دیگر مطابقت داشته باشد.

شما همچنین به تیم خود کمک می کنید تا در وب سایت شما ایجاد ثبات کند. آنها می توانند هر زمان که عنصری را به سایت شما اضافه می کنند به راهنمای سبک شما مراجعه کنند. کار برای افراد مختلف در وب سایت شما و افزودن عناصر به آن آسان تر است.

وقتی شما در وب سایت خود از یک طراحی سازگار استفاده می کنید ، سایت منسجم تری ایجاد می کنید. مخاطبان شما مدت بیشتری در سایت شما فعالیت خواهند کرد و شناخت برند را ایجاد می کنند. این به شما کمک می کند تبدیل های بیشتری در خط داشته باشید.

4. تصاویر بصری هدفمند

شرکت ها سریع ادغام عناصر بصری را انجام می دهند زیرا به بهبود تعامل در وب سایت کمک می کنند. در حقیقت ، مشتریان 10 برابر بیشتر از متن با یک ویدیو ارتباط برقرار می کنند.

در حالی که عناصر بصری برای تعامل و تجزیه متن بسیار مناسب هستند ، اما برخی از مشاغل با تصاویر بیش از حد همراه هستند. سایت های آنها مملو از عکس و فیلم است. باعث می شود سایت بیش از حد و بهم ریخته باشد.

ممکن است فکر کنید ادغام و فراوانی عکس و فیلم برای افزایش تعامل بسیار خوب است ، اما در صورت وجود تعداد زیاد ، می تواند طاقت فرسا شود. تصاویر زیاد خواندن در صفحه را دشوار می کند.

اگر می خواهید با سایت خود موفقیت کسب کنید ، باید تعادل بین تصاویر و متن را در صفحه خود ایجاد کنید. به دلیل تلاش برای افزایش تعامل هرچه بیشتر ، عناصر بصری اضافه نکنید.

از عناصر بصری به طور هدفمند استفاده کنید. اگر یک متن از جزئیات خدمات خود دارید ، ویدئویی را در زیر آن متن ادغام کنید که خدمات شما را بیشتر توضیح می دهد. این همچنان به مخاطبان شما یک نقطه علاقه برای تعامل می دهد و آنها را درگیر می کند.

وقتی می دانید چرا طراحی وب مهم است ، تصمیمات با درایت بیشتری درباره سایت خود می گیرید. همانطور که وب سایت رویایی خود را ایجاد می کنید ، بسیار مهم است که سایت خود را با عناصر بصری بیش از حد بارگیری نکنید.

5. کپی خوبمخاطبان شما برای به دست آوردن اطلاعات مهم از وب سایت شما بازدید می کنند. مهم این است که وقتی اطلاعاتی را در سایت خود قرار می دهید ، کپی با کیفیت بنویسید.

نوشتن یک نسخه خوب ، مخاطبان شما را بیشتر درگیر صفحه می کند. آنها تمام اطلاعات شما را می خوانند و درباره کسب و کار شما اطلاعات کسب می کنند. سبک نوشتن شما باید با سبک وب سایت شما مطابقت داشته باشد.

محتوای سایت شما به همان اندازه طراحی کلی اهمیت دارد ، بنابراین لازم است شما اطلاعات ارزشمندی را که مخاطبان خود نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهید.

6. دکمه های تماس برای عمل (CTA)

هنگامی که در سایت خود سرنخ دارید ، می خواهید آنها را به سمت تبدیل راهنمایی کنید. عنصر اصلی آن دکمه دعوت به عمل (CTA) شماست اهمیت طراحی وب زمانی آشکار می شود که می خواهید مخاطبان خود را به بازی وادار کنید.

یک دکمه CTA که به خوبی طراحی شده باشد مخاطبان شما را وادار به رفتن به مرحله بعدی می کند. این دکمه ها در طراحی شما جای می گیرند اما در صفحه خودنمایی می کنند. چشم مخاطب شما بلافاصله به سمت این دکمه ها می رود.


اگر طرح رنگی مشکی ، سفید ، خاکستری و زرد داشته باشید ، یک دکمه زرد CTA در صفحه در مقایسه با این رنگهای دیگر خودنمایی می کند. هنوز با این طرح متناسب است ، اما افراد به طور خودکار به سمت یک دکمه زرد روشن کشیده می شوند.

با ادغام دکمه های CTA در طراحی وب سایت خود ، به نتایج بهتر در صفحه خود کمک خواهید کرد.

7. سرعت صفحه

شما می توانید یک طراحی وب سایت عالی داشته باشید ، اما اگر مخاطبان شما هرگز دیدن آن را نکنند مهم نخواهد بود. سرعت صفحه یکی از عناصر مهم طراحی وب است. این اطمینان حاصل می کند که صفحه شما به سرعت بارگیری می شود ، بنابراین مخاطبان شما می توانند به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

مخاطبان شما از اینکه منتظر صفحات بارگیری آهسته باشند متنفر هستند. اگر بارگیری صفحه شما خیلی طولانی شود ، علاقه مخاطبان شما از بین می رود. آنها به نتایج جستجو باز می گردند و به جای آن صفحه یک رقیب را انتخاب می کنند.

با استفاده از Google PageSpeed ​​Insights می توانید سرعت صفحه خود را بررسی کنید این ابزار به شما امکان می دهد ببینید سایت شما در حال حاضر با چه سرعتی بارگیری می شود و در کجا می توانید پیشرفت کنید . این پیشرفت ها را باید خودتان انجام دهید.

گزینه دیگر اعتماد به خدمات سرعت صفحه از یک شرکت بازاریابی دیجیتال است. این کار به شما امکان می دهد از مزایای صفحه بارگیری سریع بهره مند شوید ، در حالی که تمرکز خود را روی راه اندازی کسب و کار خود قرار داده اید.