• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

غرفه آرایی

طراحی سایت غرفه آرایی

غرفه آرایی چیست غرفه آرایی نمایشگاهی چه تاثیری در رشد تجارت و کسب و کار دارد؟اصول غرفه آرایی نمایشگاهی را بهتر بشناسیم تا بتوانیم به حداکثر بازخورد از احداث یک غرفه برسیم..

غرفه آرایی

غرفه آرایی نمایشگاه عبارتست از آماده نمودن یک مکان مشخص که از طرف برگزار کنندگان نمایشگاه در اختیار غرفه دار قرار میگیرد برای اینکار قبلا پلن نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به امکانات و بودجه متقاضی و همچنین با توجه به نوع کالای مورد ارائه غرفه متناسب انتخاب میگردد .
غرفه در نمایشگاه ها می تواند مزایایی برای تجارت شما به همراه داشته باشد. شما می توانید مستقیماً با مشتریان بالقوه ملاقات کرده و منجر به تولید شوید. با این حال ، موفقیت تضمین نشده است و هزینه های زیادی نیز در پی دارد. قبل از تصمیم به سرمایه گذاری در وقت و هزینه خود ، نکات مثبت و منفی را در نظر بگیرید .

غرفه آرایی

غرفه آرایی

غرفه آرایی

غرفه آرایی

مزایای غرفه آرایی

از مزایای نمایشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد
افزایش آگاهی - نمایشگاه در رویدادهای صنعت روش خوبی برای بالا بردن مشخصات و تولید آگاهی از برند است. علاوه بر موضع گیری در یک رویداد ، معمولاً فرصت های تبلیغاتی و حمایت مالی دیگری نیز وجود دارد
ملاقات حضوری - ملاقات حضوری با مشتریان بالقوه راهی عالی برای شروع ایجاد روابط است
شبکه سازی - نمایشگاه ها راهی عالی برای دیدار با مشتریان بالقوه جدید ، تامین کنندگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد رقبا هستند
راه اندازی محصول جدید - نمایشگاه ها مکان خوبی برای معرفی یک محصول یا خدمات جدید است. اگر محصول شما نوآورانه باشد ، امکان ارائه حضوری توضیح و پاسخ دادن به سوالات ایده آل است.

نکات مهم غرفه آرایی

غرفه آرایی دارای نکات بسیار حساس و مهمی هستند که توجه بدانها میتواند یک غرفه و یک برند تجاری را در اذهان ماندگار نماید و برای صاحب غرفه بازارهای جدید اقتصادی ایجاد نموده و مشتریان فراوانی بهمراه آورد گاهی اوقات شما در یک خیابان یا یک مجتمع تجاری قدم میزنید چیدمان و دکوراسیون یک فروشگاه شما را بخود جذب مینماید و بدون اینکه قصد قبلی برای خرید داشته باشید بی اختیار بدرون فروشگاه رفته و خرید مینمایید و حتی ممکن است خرید نکنید لیکن نام و عنوان تابلوی آن فروشگاه در ذهن شما بافی میماند حتی دیگران را ترغیب میکنید تا از آن فروشگاه بازدید نمایند غرفه آرایی دقیقا همین مسئله است شما گاهی اوقات وارد نمایشگاه بین المللی مثلا نمایشگاه کتاب میشوید میبینید یک غرفه کتاب دارای چیدمان بسیار شکیل و منظمی دارد نور و رنگ آمیزی و تصاویری که در گوشه و کنار آن بکار رفته یا حتی موزیک ملایم و آرامش بخشی که در فضای غرفه طنین انداز شده است شما را ترغیب مینماید که دقایقی در آن غرفه بمانید و از کتابها بازدید نمایید و خرید کنید تمام این نکات در غرفه آرایی نمایشگاهی تمام اصناف صدق میکند بنابر این غرفه آؤایی دارای تکنیک های پیچیده مبتنی بر اصول روانشناسی صنعت مربوطه میباشد بنابر این در انتخاب متخصص غرفه آرایی و رعایت اصول آن دقت لازمی باید بکار ببندیم .

 

غرفه آرایی

غرفه آرایی

غرفه آرایی

غرفه آرایی

هدف غرفه آرایی چیست

یک سوال که غالباً در ذهن یک غرفه دار احتمالی باقی می ماند این است: چرا کسی در نمایشگاه ها شرکت می کند؟نمایشگاه در نمایشگاه ها مزایای زیادی برای تجارت شما به همراه دارد. برخلاف سایر فعالیت های بازاریابی ، نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری بستر وسیعی را برای مارک ها فراهم می کنند تا محصولات ، خدمات خود را به نمایش بگذارند و پیام اصلی خود را به مخاطبان پذیراتر منتقل کنند. مشارکت در نمایشگاه می تواند به شما کمک کند با مشتریانی که به طور فعال به دنبال معامله هستند ، ملاقات کنید ، که در نتیجه شما می توانید آگهی های بیشتری را جمع آوری کنید.برخلاف ، تماس سرد که برای هر شخصی که ممکن است در مکان مناسب یا ذهنیت مناسبی نباشد برای صحبت با شما در مورد محصول یا خدمات شما آزار دهنده است. اما از طرف دیگر ، نمایشگاه ها این فرصت را به برندها می دهند تا از طریق غرفه های نمایشگاهی خود ظهور و برجسته شوند.نمایشگاه ها معمولاً تجارت و افرادی را که نگران یک صنعت خاص هستند مورد توجه قرار می دهد و از طیف متنوعی از متخصصان استقبال می کنند. شرکت در یک نمایشگاه به شما این امکان را می دهد که برند خود را برای جمعیت بیشتری به بازار عرضه کرده و آنها را از محصول و خدمات خود آگاه کنید. با توجه به نوع صنعت ، غرفه داران می توانند قبل از عرضه آن برای عموم مردم ، نمایش هایی را انجام دهند و در مورد پیشنهادات خود بازرگانی یا عمومی کسب کنند. شما یک مشتری قابل اعتماد از مشتریان علاقه مند به دست می آورید که می توانید بعد از نمایش با آنها تماس بگیرید. بنابراین ، جدا از این مزایای بلند مدت ، مزایای فوری شرکت در نمایشگاه چیست .

غرفه سازی و غرفه آرایی

غرفه سازی و طراحی غرفه نمایشگاهی از یک سری اصول و قواعد پیروی میکند که هرکدام تاثیر چشمگیری روی قیمت طراحی غرفه نمایشگاهی دارند اما اصلی ترین و کلیدی ترین نکته در طراحی غرفه نمایشگاهی همانطور که به خوبی میدانید ایده غرفه است چرا که این ایده است
غرفه آرایی و غرفه سازی و اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی از اصلی ترین و مهم ترین نکات جهت شرکت در نمایشگاه ها می باشد قطعا با رعایت اصلی ترین اصول غرفه سازی و اصول طراحی غرفه می توانید در نمایشگاه بهتر دیده شوید 
غرفه‌های نمایشگاه چیزی بیشتر از یک غرفه سازی عادی می‌باشند. زیرا این غرفه‌ها هستند که باعث می‌شوند مشتری‌ها جذب شوند و در صورت جذب مشتری بازاریابی و خریدوفروش بیشتر می‌شود. به همین خاطر توجه ی زیاد به طراحی غرفه سازی و همین طور غرفه آرایی باعث رسیدن به هدف مورد نظر از شرکت در نمایشگاه می‌شود .
 

غرفه آرایی

غرفه آرایی

غرفه آرایی

غرفه آرایی

زیباسازی در غرفه آرایی

موارد بسیاری در غرفه آرایی تأثیر می‌گذارد و اگر با دقت آن‌ها را رعایت کنید می‌توانید غرفه ای خاص و زیبا داشته باشید. قدم اول در غرفه سازی این است که غرفه ای زیبا و منحصر به فرد را طراحی کنید. باید توجه داشته باشید که مردم بیشتر به سمت مکانی می‌روند که چشمشان را به خود جذب کرده است.با توجه به این مورد بهتر است مهم ترین موارد در غرفه سازی غرفه سازی ایده‌های خلاق و مدرن به کار رود تا نگاه هر مخاطبی را به خود جذب کند. بنابراین در اولین قدم برای رسیدن به موفقت باید زیبایی‌های بصری را حفظ کرد. برای این کار تلاش کنید از کاتالوگ‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی و ترکیب رنگ‌های متفاوت و ... استفاده کنید تا بیشتر در افراد تأثیر بگذارد. با انجام این کار ها هیچ فردی بدون بازدید از غرفه شما نمایشگاه را ترک نمی‌کند.

فرآیند توسعه غرفه آرایی

غرفه آرایی نمایشگاهی، به عنوان شاخه‌ای از معماری داخلی شناخته می‌شود. فرایند توسعه غرفه از یک مفهوم آغاز می‌شود و تا ایجاد یک فضای فیزیکال و سه بعدی ادامه دارد. یک زمینه در حال تکامل مستمر که براساس راه حل‌های نوآورانه، خلاق و عملی برای ایجاد محیط‌های ارتباطی است. طراحان نمایشگاه از طیف گسترده‌ای از فناوری‌ها و تکنیک‌ها برای توسعه مدل ذهنی خود استفاده می‌کنند که مخاطبان را قادر به برقراری ارتباط با پیام نمایشگاه نماید. هدف، درگیر کردن مخاطبان در تعاملات معنادار و قانع‌کننده برای استفاده از کالا و خدمات ارائه شده در نمایشگاه است که این مهم در طراحی غرفه نمود عینی پیدا می‌کند .

غرفه آرایی

غرفه آرایی

غرفه آرایی

غرفه آرایی

تاثیر رنگ در غرفه آرایی

رنگ ها از عوامل مهم جذب مخاطب هستند و در خاطره ها باقی می مانند. وسایل و تجهیزات و مبلمان و لوازم بکار گرفته شده در غرفه باید دارای رنگ و کیفیت ظاهری مناسب باشند . استفاده از رنگ های مختلف درغرفه و چیدمان کالا باید همخوانی لازم را با یکدیگر و با موضوع اصلی نمایش غرفه داشته باشند. دراستفاده از رنگ ها باید خصوصیات فرهنگی محل نمایش و تاثیر روانی آنها در روی بازدیدکنندکان و افراد غرفه را در نظر داشت
استفاده از رنگ های گرم و شاد در غرفه جلب توجه بیشتری می نماید اما در نمایش کالا تطابق رنگ با نوع کالا اثر بخش تر خواهد بود برای مثال استفاده از رنگ قرمز برای کالاهای گرما زا و رنگ آبی برای کالاهای سرما آفرین سفارش می شود

غرفه آرایی عامل جذب مشتری

هدف اصلی غرفه آرایی ها یا نمایشگاه ها این است که اطمینان حاصل کنید که این رویداد را با هرچه بیشتر نتیجه ممکن ترک کنید. این هدایا باید "گرم" باشد و یا پتانسیل تبدیل به مشتریان با پرداخت طولانی مدت را داشته باشد. شما همچنین باید تلاش کنید تا هنگام بازدید از غرفه شما ، مشتریان موجود احساس ارزشمندی کنند. یکی از اهداف شما همچنین باید این باشد که شرکت شما را به همان اندازه جذاب و جذاب از طریق اینترنت انجام دهد. داشتن یک تیم فوق العاده و آگاه در غرفه شما برای تعامل با مشتریان بسیار حیاتی است این نمایشگاه با هدف ملموس کردن خدمات و محصولات شما ارائه می شود. همچنین می توانید با مشاغل دیگری که ممکن است در آینده بخواهید با آنها شریک شوید تماس برقرار کنید. ممکن است متوجه شوید که برخی از شرکت کنندگانی که به عنوان مشتری به نمایشگاه شما می آیند ، صاحبان مشاغل نیز هستند. نمایشگاه های تجاری این امکان را به شما می دهند که با افرادی که ممکن است دیدگاه حرفه ای شما را به اشتراک بگذارند ارتباط برقرار کنید. ارتباط با این نوع افراد به شما این امکان را می دهد تا گامهای ابتکاری در تجارت خود بردارید .

غرفه آرایی

غرفه آرایی

غرفه آرایی

غرفه آرایی

خلاقیت در غرفه آرایی

یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار در طراحی غرفه های نمایشگاهی، خلاقانه بودن طراحی آن هاست. یک طراحی جذاب که بتواند به درستی و به شیوه ای خلاقانه، ماهیت غرفه ی شما را در نمایشگاه به مخاطب انتقال دهد منجر به جذب بیشتر مخاطب در غرفه نمایشگاهی تان می شود. به عنوان مثال به تصویر زیر نگاه کنید. غرفه ای که ارائه دهنده پرینترهای جدید و به روز می باشد، به شیوه ای خلاقانه، نگاه بازدیدکنندگان را به سمت غرفه ی خود جذب می کند. این یک نمونه ی ساده از یک طراحی خلاقانه است. توجه داشته باشید که هرگز خلاقیت را برابر با پیچیدگی ندانید. گاهی برای داشتن یک طراحی خلاقانه در غرفه نمایشگاه، یک ایده ی بسیار ساده نیز کاربردی خواهد بود و تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب خواهد داشت. به طور کلی، بهتر است که در جدیدترین طراحی های غرفه نمایشگاهی ابتکار و نوآوری موجود باشد تا مخاطب های بیشتری را به خود جذب کند.

ظاهر غرفه آرایی

یکی از اساسی‌ترین نکاتی که بسیار حائز اهمیت است و مدیریت غرفه باید به آن توجه کرد، جزییات و ظاهر غرفه است. نخستین چیزی که بازدیدکنندگان با آن مواجه می‌شوند و آن‌ها را جذب می‌کند ظاهر غرفه و تجهیزات نمایشگاهی آن است. برخی شرکت‌ها با توجه به اینکه سالانه در رویدادهای متعددی حضور دارند این تجهیزات را خریداری کرده و برخی دیگر برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها این موارد را اجاره می‌کنند. نحوه تأمین اهمیت دارد اما مهم‌تر از آن انتخاب موارد و کالاهایی است که هم جای کمتری اشغال کنند و هم کاربردی باشند .

 

غرفه آرایی

غرفه آرایی

غرفه آرایی

غرفه آرایی

غرفه آرایی و بازاریابی

وقتی صحبت از بازاریابی کسب و کار شما می شود ، شبکه اصلی ترین معیار است و هیچ چیز نمی تواند ارتباط شخصاً مخاطب شما را شکست دهد. فقط با تماس های سرد و ایمیل خواهید فهمید که شما را نادیده می گیرند ، در حالی که ملاقات حضوری با کسی تفاوت فاحشی ایجاد می کند. متمایز بودن از توده و شنیدن صدای شما می تواند چالش برانگیز به نظر برسد اما با یک رویکرد صحیح می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید.اگرچه به عنوان بخشی از فعالیت های بازاریابی ، نمایشگاه هایی برای مارک ها ترتیب داده می شود تا محصولات ، نوآوری ها و خدمات خود را به مخاطبان خود نشان دهند یا به نمایش بگذارند.

غرفه آرایی راهی بسوی تجارت جهانی

غرفه آرایی راهی بسوی تجارت جهانی

داشتن یک طراحی غرفه نمایشگاهی جذاب و مرتبط برای جذب تعداد زیادی بازدید کننده از غرفه نمایشگاهی شما نیز ضروری است. پس از اتمام این اولین قدم برای جلب بازدیدکنندگان از غرفه نمایشگاهی خود ، مرحله بعدی نیاز به تیم فروش شما پیدا کردن راهی برای برقراری ارتباط نیازهای مخاطبان هدف شما با محصولات و خدمات شما است که در نهایت به برنده موثر هر دو منجر می شود مهمانی.. نمایشگاه ها به ایجاد مجاورت برند کمک می کنند یکی از مهمترین مزایای شرکت در نمایشگاه کمک به ایجاد ارتباط برند است. نمایشگاه در رویدادهای صنعت یک روش عالی برای بالا بردن ارزش نام تجاری و تولید آگاهی است. درک اهمیت شرکت در یک نمایشگاه نمایشگاهی شما را قادر می سازد تا فرصت های تبلیغاتی و حمایت مالی خود را تقویت کنید. با کمک غرفه های نمایشگاهی جذاب و جذاب می توانید مخاطبان خود را به سمت غرفه خود بیاورید و با نام تجاری خود درگیر شوید. وقتی حس آشنایی با نام تجاری در آنها ایجاد شد ، به طور خودکار با نام تجاری شما ارتباط برقرار می کنند. این مجاورت به نفع شما نیز است زیرا به شما کمک می کند مخاطب مورد نظر خود و نیازهای او را بهتر درک کنید.اهمیت نمایش های نمایشگاه برای جایگاه تجاری شما را نمی توان نادیده گرفت. یک غرفه نمایشگاهی به شرکت شما کمک می کند تا مورد توجه قرار گیرد. غرفه نمایشگاهی شما در نمایشگاهی با طراحی مناسب ، کسب و کار شما را در ذهن شرکت کنندگان جای می دهد. اجازه دادن به شرکت کنندگان در انجام محصولات مختلف با انجام فعالیتهای جذاب با مارکهای تجاری ، تجارب به یاد ماندنی را برای مخاطبان ایجاد می کند ، بنابراین به شما در ایجاد نزدیکی به مارک کمک می کند.این معمولاً اگر یک تاجر یا حرفه ای عالی رتبه باشید ، روی یک کار مهم کار می کنید و با یک تماس تلفنی مبهوت می شوید ، این اتفاق می افتد. و اگر معلوم شد که آن تماس تلفنی از یک فروشنده بوده است ، پس نه تنها تمرکز خود را از دست داده اید ، بلکه آن را به خاطر چیزهای بی اهمیت از دست داده اید. گزارش ها حاکی از این است که پس از از دست دادن تمرکز خود حداقل 20 دقیقه زمان لازم دارید تا به کار خود برگردید ، بنابراین اختلالات مانند تماس سرد معمولاً باعث می شود مشتریان برای مدت طولانی نسبت به نام تجاری شما احساس آزار و بی اعتنایی کنند. تماس سرد همچنین به عنوان یک استراتژی بازاریابی فشار آور شناخته می شود که می تواند مشتری بالقوه خود را نیز از دست بدهد. به همین دلیل است نمایشگاه ها نه تنها گزینه بهتری هستند بلکه بهترین راه برای جذب مخاطبان هدف هستند.

مزایای غرفه آرایی نمایشگاهی

مزایای غرفه آرایی نمایشگاهی

حتما می دانید که نمایشگاه ها و نمایشگاه های تجاری بدون استفاده از غرفه های نمایشگاهی ناتمام هستند. این غرفه ها به غرفه داران کمک می کند تا خدمات یا محصولات خود را به صورت برنامه ریزی شده به نمایش بگذارند. این مطمئناً تأثیر شایسته ای در مشتریان احتمالی ایجاد می کند. غرفه های نمایشگاهی همچنین به مصرف کنندگان کمک می کند تا به راحتی و بدون سردرگمی محصولات را مرور کنند. آنها اولین تصور را از برند، خدمات یا محصول شما ایجاد می کنند. هرچند ضروری است که غرفه های نمایشگاهی تمام نیازهای شما را به نحو شایسته ای انجام دهند. برای شروع آنها باید جذاب و همچنین مقرون به صرفه باشند. آنها یکی از جذاب ترین غرفه های بصری هستند. آنها بسیار جذاب هستند و می توانند در جمع آوری مخاطبان زیادی به سمت غرفه شما در طول یک نمایشگاه یا نمایشگاه تجاری کمک کنند. نه تنها این، بلکه غرفه های نمایشگاهی وزن بسیار کمی دارند. یکی دیگر از ویژگی های خوب این پایه ها، قابل حمل بودن آنهاست. آنها سرمایه گذاری خوبی هستند زیرا عمر طولانی تری دارند و کاملا مقرون به صرفه هستند. شما همچنین می توانید از آنها در مکان های مختلف استفاده کنید. اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید و درآمد بیشتری کسب کنید، همیشه باید در غرفه نمایشگاهی سرمایه گذاری کنید.


گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانید برای غرفه نمایشگاهی خود انتخاب کنیدو با یک شرکت طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی مناسب که بهترین مشاوره و پشتیبانی را به شما ارائه می دهد، می توانید راه حلی مقرون به صرفه پیدا کنید که متناسب با بودجه شما باشد، چه بزرگ و چه کوچک، بدون شک می توان آن را پیدا کرد. از پاپ آپ ها یا بنرها گرفته تا غرفه نمایشگاهی دوطبقه سفارشی، برگزاری نمایشگاه برای جذب کسب و کار جدید در بازار شما و همچنین برای ایجاد مخاطبین جدید که ممکن است برای آینده مفید باشند بسیار مهم است. علاوه بر این، حضور در یک نمایشگاه تجاری که در صنعت و توسط مشتریان شما به خوبی شناخته شده است، ثابت می کند که شما هنوز خوب و واقعاً در بازی هستید. در صورتی که تامین مالی مشکلی باشد، فقط تمرکز تلاش‌های خود بر روی شرکت در یک یا دو نمایش خاص در سال به جای مقدار زیاد در طول سال، هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد، اما همچنان حضور شما را در منطقه خود حفظ می‌کند.

اهمیت طراحی مناسب غرفه نمایشگاهی

اهمیت طراحی مناسب غرفه نمایشگاهی

در این دوران رقابتی، هر کسب و کاری نیاز به سرمایه گذاری برای بازاریابی برند خود از طریق تبلیغات دارد. شرکت در نمایشگاه ها یکی از راه های دستیابی به فرصت های رشد بالقوه و همچنین مشتریان ارزشمند شماست. در طول سال ها، نمایشگاه به یک ایده بازاریابی سریع برای اکثر مشاغل در سطح جهانی تبدیل شده است. چندین صنعت جدید وجود دارند که شروع به پذیرش این رسانه بازاریابی برای تبلیغ برند، محصول و خدمات خود کرده‌اند.

شرکت در یک نمایشگاه فرصت تجاری سودآوری را برای شما فراهم می کند تا در برابر مشتریان بالقوه خود متمایز شوید. و برای این کار باید یک غرفه نمایشگاهی نصب کنید که نشان دهنده برند شما در این رویداد باشد. غرفه سازهای متعددی در اروپا وجود دارند که به شما کمک می کنند طراحی غرفه نمایشگاهی مناسب را با قیمت های مقرون به صرفه داشته باشید. آنها همچنین خدمات اجاره غرفه نمایشگاهی را با توجه به بودجه و نیاز خود ارائه می دهند. بنابراین، قبل از اینکه قصد خرید غرفه نمایشگاهی را داشته باشید، باید به اهمیت طراحی مناسب توجه کنید.