• سئو ارزان

نکات مهم غرفه آرایی

غرفه آرایی نمایشگاه دارای نکات مهمی است که توجه به آن میتواند در کاهش هزینه،جذب مخاطب،بازدهی بالا و موفقیت تجارت را باعث گردد غرفه آرایی نمایشگاه اصول روانشناسی و جامعه شناسی را باید بطور کامل و دقیق مورد توجه قرار دهد.

غرفه آرایی

اولین نکته غرفه آرایی

1. گزینه های ارزان و انعطاف پذیر: استفاده مجدد از پالت DIY
پالت ها از گزینه های DIY مورد علاقه هستند زیرا از مبلمان گرفته تا سرگرمی در مراسم بسیار متنوع هستند و اکنون به عنوان روشی منحصر به فرد و روستایی برای نمایش محصولات ، تابلوها یا آثار هنری ، به نمایشگاه راه پیدا می کنند.

چرا کار می کند: این نمایشگاه "غرفه" احساس آرامش بیشتری را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. یک مفهوم تقریباً آلی در دیواره های پالت وجود دارد. همچنین می توان آنها را جابجا کرد تا جمعیت بیشتری را در خود جای دهد. فضای نشیمن مینیمالیستی باعث می شود تا مهمانان برای ترغیب به اقامت استقبال بیشتری داشته باشند ، اما از خود نمایشگاه چیزی کم نمی کنند.

نکته اضافی: نیازی به ساخت کل غرفه خود از چوب های روستایی نیست. روی لهجه هایی مانند صندلی ، قفسه بندی یا گلدان تمرکز کنید.

غرفه آرایی نمایشگاهی

دومین تکته غرفه آرایی

2. شرکت کنندگان با طبیعت را آرام کنید: آلاچیق داخلی
مفهوم "بیرون از خانه" پس از "همکاری" تمام روز در داخل خانه ، درمانی برای شرکت کنندگان است. این غرفه کوچک هوشمندانه از کلاه فرنگی باغ استفاده می کند نه از قاب گران قیمت. راه های دیگر برای ورود به فضای باز از طریق دیوارهای زنده ، مبلمان باغ یا بازی ها و تشک چمن یا فرش است (همچنین در اینجا نشان داده شده است.)

چرا کار می کند: Apple Wine در تم عروس گره می خورد (زیرا Pergolas می تواند یک زمینه و صحنه محبوب در مراسم باشد) و همچنین ایجاد احساس ارگانیک در میان غرفه های غیرعاشقانه بسیاری.

سومین نکته غرفه آرایی

3. برجسته کردن: یک سقف گل به عنوان یک نقطه کانونی غنی ایجاد کنید
این ایده خلاقانه شامل حلق آویز گل از ساقه های آنها به عنوان سقفی به غرفه شما است. این تجربه جالبی را برای کسانی که وارد غرفه می شوند فراهم می کند.

چرا کار می کند: این دلیل را به شرکت کنندگان می دهد که به غرفه شما بیایند زیرا تأثیر آن مستقیماً در زیر آن مشاهده می شود.

نکته پاداش: پیشنهاد دهید که از حاضران در زیر آن و نگاه کردن به آنها عکس بگیرید.

غرفه آرایی نمایشگاه

چهارمین نکته غرفه آرایی

4. یک بار خرید کنید ، از چند طریق استفاده کنید: ساختمان سازگار ، مدولار
در صورتی که عناصر زیادی با بودجه کمتری بخواهید ، سازگاری می تواند هدف اصلی باشد. این ایده شامل بلوک هایی است که می تواند به روش های مختلفی ساخته شود (به تمام سرگرمی هایی که با Legos داشتید فکر کنید). هر یک از عناصر این غرفه از ماژول هایی از جمله تریبون استقبال ، نگهدارنده صفحه دیجیتال ، ورودی نمایشگر علامت و دیوارها و پارتیشن های مختلف ساخته شده است. بودجه های کوچکتر می توانند گزینه های مناسب خود را انتخاب کرده و بعداً به آن اضافه کنند.

چرا کار می کند: نه تنها یک طراحی انعطاف پذیر با ساخت آسان است ، بلکه خود طرح بلوک نیز هوای هوس بازی را تکان می دهد و به بازی کودکانه اشاره می کند.

نکته پاداش: اگر نام تجاری شما از آن پشتیبانی می کند ، یادداشتهای اضافی از هوی و هوس را اضافه کنید که رهگذران می توانند ببینند و توسط آنها جلب شود.

پنجمین نکته غرفه آرایی

5. به دست آوردن قرار گرفتن در معرض: عکس Op Walls
یکی از ساده ترین راه ها برای جلب توجه مردم به غرفه شما فراهم آوردن یک فرصت عکس سرگرم کننده است. تنها چیزی که لازم است یک تصویر جسورانه ، یک برش سرگرم کننده یا یک پس زمینه جالب است.

چرا کار می کند: شرکت کنندگان این فرصت را دارند که عکس ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. از طرف دیگر غرفه داران از این مواجهه بهره مند می شوند. قطع کردن همچنین می تواند یک روش ارزان برای ایجاد یک تأثیر بزرگ باشد ، این برش گاو مقوایی است اما می تواند از هر چیزی ساخته شود.

نکته پاداش: مطمئن شوید که عکس  شما مارک شده است تا شرکت شما نوردهی دریافت کند. و اگر از برش استفاده می کنید ، چرا به شرکت کنندگان اجازه نمی دهید برای سرگرمی بیشتر آن را بپوشند؟

ششمین نکته غرفه آرایی

6. بازی ساده و ظریف: تابلوهای چوبی
چیزهای بیشتر همیشه بهترین نیست و دیوارهای سفید ساده با تابلوهای ظریف و در عین حال ساده می توانند برند شما را بهتر از چراغ های سنگین یا رنگ های تهاجمی به نمایش بگذارند.

چرا کار می کند: همه چیز در مورد ظرافت است. این نوع تابلوها به خوبی به نمایشگاه های هنری و صنایع دستی وام می دهد ..

نکته اضافی: برای آویزان کردن آن روی دیوار از سکه های Velcro یا نوارهای Command استفاده کنید. وقتی نمایشگاه به پایان رسید ، به راحتی تابلو را بردارید و از آن در دفتر کار خود استفاده کنید ..

غرفه آرایی چیست

هفتمین نکته غرفه آرایی

7. Start Small: نمایش های پاپ آپ
اگر بودجه کمی دارید ، ممکن است یک نمایشگر پاپ آپ بهترین گزینه شما باشد. بنرهای نمایش پاپ آپ در اشکال ، اندازه ها و مواد مختلفی وجود دارند ، اما طراحی استاندارد غرفه ها شامل یک قاب تاشو است که به صورت ساده ظاهر می شود ، میله های کانال که ثبات را ایجاد می کنند ، و یک صفحه نمایش که می تواند روی قاب قرار گیرد یا از قبل ارائه می شود متصل شده

چرا کار می کند: استندهای نمایشگر پاپ آپ ماهیتی محکم ، سبک و قابل حمل دارند.

نکته پاداش: برای حفظ برخی از عوامل جدید ، تصاویر را برای هر نمایشگاه تجاری تغییر دهید.

هشتمین نکته غرفه آرایی

8. پایداری را در آغوش بگیرید: از مواد بازیافت شده و قابل بازیافت استفاده کنید
Cape Wine Expo 2018 در آفریقای جنوبی غرفه های پیش ساخته ساخته شده از زانیتا را ایجاد کرد ، ماده ای که هم قابل بازیافت است و هم از کارتن بازیافتی ساخته شده است.

به دلیل روشی که دیواره های غرفه با استفاده از یک طراحی مدولار از قبل ساخته می شد ، تنظیم و برچیدن غرفه ها آسان بود. علاوه بر این ، غرفه ها قابل استفاده مجدد هستند.

چرا کار می کند: استندها سبک و بسته بندی شده تخت هستند که به بودجه کمک می کند و حمل و نقل آنها را آسان می کند.

نکته پاداش: عناصر سبز آن را به تلاش شرکتی خود گره بزنید و آنها را در غرفه خود برجسته کنید.

نهمین نکته غرفه آرایی

9. نور را در نقاط غیرمعمول بگنجانید: مبلمان LED
در بسیاری از غرفه ها برای ایجاد محیط و جلوه های ویژه از نور به طور گسترده استفاده می شود ، اما این معمولاً روی دیوارها یا سقف است. داشتن صندلی های LED قطعاً چشم رهگذران را به خود جلب می کند.

چرا کار می کند: شرکت کنندگان به سمت این نقاط روشن نور جذب می شوند و احتمالاً کنجکاو می شوند که احساس کنند روی آنها چگونه است.

نکته پاداش: اطمینان حاصل کنید که رنگ هایی که انتخاب می کنید با مارک تجاری شما مطابقت داشته باشد.

دهمین نکته غرفه آرایی

10. مهمانان را درگیر کنید: آشپزخانه مینیاتوری
غذا به ویژه برای نمایشگاه های طولانی و نمایشگاه های تجاری ، مورد توجه مردم قرار می گیرد. بنابراین یک مینی آشپزخانه یک روش عالی برای نمایش محصولات و اجازه دادن به شرکت کنندگان در این کار است. این آشپزخانه مینیاتوری دارای یک صفحه تلویزیون برای نشان دادن کارهای خوشمزه ، اطمینان از اینکه همه می توانند دموها را ببینند و اطلاعات مربوط به مواد اولیه دستورالعمل را نمایش می دهد.

چرا کار می کند: این یک تجربه تعاملی است که حواس را درگیر می کند. برای استفاده از این غرفه نیازی به فروش ظروف آشپزی یا غذا نیستید. شما می توانید آشپزی چیلی اداری یا مواردی را نشان دهید که فرهنگ شرکت شما یا ارادت به سلامتی را نشان می دهد

نکته پاداش: به مهمانان این امکان را می دهد تا محصول خلق شده را تهیه کرده و محصول نهایی را نمونه برداری کنند.

غرفه آرایی اینتراکتیو

استفاده از فعالیت های منفعلانه برای جلب توجه افراد ، مانند تماشای صفحه نمایش فیلم ، به اندازه استفاده از عناصر تعاملی برای جذب بازدید کننده موثر نخواهد بود. شرکت کنندگان عاشق شرکت در بازی های نمایشگاه های تجاری هستند ، با احتمال احتمال برنده شدن جایزه. ترغیب افراد به صرف زمان طولانی تری در غرفه شما به معنای این است که نمایندگان شما وقت بیشتری برای تعامل با مشتریان بالقوه دارند. از فناوری صفحه لمسی ، بخشهای ارائه دهنده میزبان یا نمایشهای نمایشی محصولات استفاده کنید که افراد می توانند در آنها تعامل کنند تا با محتوای شما تعامل داشته باشند.

تبلیغات بزرگ غرفه آرایی

پیام کوتاه را از قد کوتاه ، بزرگ و کوتاه نگه دارید
با قرار دادن پیام های بالاتر از 3 تا 4 فوت اطمینان حاصل کنید که همه پیام های اصلی شما به راحتی قابل مشاهده هستند. آرم شرکت خود را در مناطق مختلف غرفه ارسال کنید تا برند شما تقویت شود. پیام خود را ساده و مطابق با چند عنوان انتخابی تأثیرگذار چاپ شده با قلم بزرگ و قابل خواندن چاپ کنید تا به راحتی از فاصله دور قابل مشاهده باشد.

فضای منفی غرفه آرایی

در حالی که نمی خواهید غرفه شما پراکنده باشد ، به مزایای باقی گذاشتن فضای خالی در غرفه خود پی ببرید. آن را با مبلمان بد بو و موجودی حجیم بسته بندی نکنید ، آن را تمیز و جذاب نگه دارید. وقتی فضای کمتری داشته باشید ، می توانید اطمینان حاصل کنید که مشتری هنگام صحبت با نمایندگان شما راحت خواهد ماند.

به همین ترتیب ، فضای منفی باید در گرافیک شما وجود داشته باشد. قانون کلی برای گرافیک غرفه این است که باید 40 درصد فضای خالی داشته باشد. این کمک می کند اطمینان حاصل کنید که آنها بر پیام شما چیره نمی شوند یا مارک تجاری شما را در بسیاری از تصاویر دفن نمی کنند. به یاد داشته باشید ، در اولین برداشت فقط یک شلیک می گیرید. غرفه خود را با اطلاعات اضافی بیش از حد شلوغ نکنید.

تاثیر نمایشگرها در غرفه آرایی

اگرچه مدل فعلی آیفون از تصاویر مناسبی استفاده می کند و فیلتر ویکت در اینستاگرام به عکسهای تلفن همراه شما عکسهایی بسیار "پاپ" می دهد ، اما نمایشگرهای تجاری شما به تصاویر با وضوح بالا و گرافیک های قالب بندی شده مناسب نیاز دارند. در غیر این صورت ، شما می توانید روی مواد چاپی خود موارد پیکسلی ، تار یا کشیده داشته باشید. قبل از رفتن به چاپ ، یک طراح حرفه ای استخدام کنید تا مواد شما را مطابق با مشخصات مشخصات ارائه دهنده خود ایجاد کند.

نکته مهم غرفه آرایی

اشتباه بزرگی که بسیاری انجام می دهند این است که تبلیغات نمایش خود را به یکی دو ماه آخر واگذار کرده اند. با این حال ، اگر به برخی از بزرگترین و موفق ترین مارک هایی که به نمایش می گذارند نگاه کنید ، آنها تبلیغات نمایشگاه بعدی خود را بلافاصله پس از بسته شدن درهای نمایشگاه فعلی خود آغاز می کنند.

برای اطمینان از اینکه جایی در دفتر خاطرات افراد رزرو می کنید ، باید حداقل هشت ماه قبل یک "ذخیره تاریخ" ارسال کنید. از آن به بعد ارتباطات را ایجاد کنید تا همه را به روز نگه دارید و در خط مقدم ذهن آنها بمانید. در حالت ایده آل ، حفظ این خطوط ارتباطی در تمام طول سال (شما می توانید با استفاده از برنامه ارتباطی رویداد 52 هفته ای ما شروع کنید).

تبلیغات بنر را برای افزودن به وب سایت خود طراحی کنید. یک انفجار الکترونیکی قابل تنظیم برای ارسال به پایگاه داده مشتری شما. و یک امضای ایمیل مارک دار ، تا حضور نمایش شما با هر ایمیلی که ارسال می کنید ارتقا یابد.

نقش چیدمان در غرفه آرایی

صاحبان مشاغل می دانند که نمایشگاه ها صرف نظر از صنعت ، بخشی مهم در استراتژی فروش آنها هستند. بخش بازاریابی اغلب می تواند تحت فشار باشد تا عملکرد خوبی داشته باشد و علاقه به تجارت را ایجاد کند. و در حالی که بودجه بسیاری از مشاغل تنگ می شود در حالی که قیمت غرفه ها و غرفه ها در نمایشگاه ها همچنان در حال افزایش است ، اطمینان از اینکه حضور غرفه های نمایشگاه های تجاری شما بیش از پیش مهم است ، بیش از هر زمان دیگری مهم است. انجام این کار نیازی به مشکل و هزینه زیاد ندارد.

طاقت فرسا ترین مرحله هنگام برنامه ریزی برای غرفه نمایشگاهی ، مرحله طراحی است. از آنجا که فضای محدودی در اختیار شما قرار می گیرد و باید در افرادی که از کنار غرفه نمایشگاه شما رد می شوند تأثیر قابل توجهی ایجاد کنید. برای این منظور شما به ایده های خوبی برای طراحی غرفه های نمایشگاهی نیاز دارید که به غرفه شما کمک می کند تا از برند شما صحبت کند.

در نمایشگاه ها ، طراحی غرفه نمایشگاهی مهمترین مولفه است و مطمئناً می خواهید آن را درست انجام دهید. یک غرفه نمایشگاهی ساده اگر به درستی کنار هم چیده شود ، به همان اندازه یک جایگاه بزرگتر می تواند موثر باشد ، اما مواردی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید ، مانند نوع غرفه مورد نیاز.

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی