• سئو ارزان
  • سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

غرفه آرایی نمایشگاهی را بهتر یاد بگیریم.

غرفه آرایی نمایشگاهی یک کلیدواژه مهم در صفحه اول گوگل است که مورد جستجوی طراحان و سازنده غرفه آرایی نمایشگاهی است.

در این صفحه تمام موارد مربوط به غرفه آرایی را در این صفحه از سایت جام ارژنگ برای شما قرار داده ایم.

غرفه آرایی,غرفه آرایی نمایشگاهی,طراحی غرفه,غرفه نمایشگاهی,اصول غرفه آرایی,قیمت غرفه آرایی,تعرفه غرفه آرایی,متخصص غرفه آرایی,نرخ غرفه آرایی,سایت غرفه آرایی.

غرفه آرایی,غرفه آرایی نمایشگاهی,طراحی غرفه,غرفه نمایشگاهی

طراحی نمایشگاه چیست؟

طراحی نمایشگاه فرآیند انتقال اطلاعات از طریق داستان گویی بصری و محیط است.
این یک فرآیند یکپارچه و چند رشته ای است که اغلب معماری، طراحی داخلی، طراحی گرافیک، طراحی تجربه و تعامل، چند رسانه ای و فناوری، نورپردازی، صدا و سایر رشته ها را برای ایجاد روایت های چندلایه حول یک موضوع یا موضوع ترکیب می کند.

غرفه آرایی,غرفه آرایی نمایشگاهی,طراحی غرفه,غرفه نمایشگاهی

طیف کاربردهای طراحی نمایشگاه

طراحی نمایشگاه طیف گسترده ای از کاربردها از جمله موزه ها، مراکز بازدیدکننده، پارک های میراث، مکان های سرگرمی موضوعی، نمایشگاه های تجاری، محیط های شرکتی، نمایشگاه ها و فروشگاه های خرده فروشی را در بر می گیرد.
فضای فیزیکی و داستان سرایی بصری را برای ایجاد محیط‌هایی که ارتباط برقرار می‌کنند، مهار می‌کند.

تعریف طراحی نمایشگاهی

طراحی نمایشگاه را می توان به یک نمایش محدود کرد یا در محیط های یکپارچه معماری غوطه ور بیان کرد.
با ورود سریع فناوری در حوزه عمومی، طراحی نمایشگاه به طور فزاینده ای رسانه محور، اجتماعی و دموکراتیک می شود و محتوایی که نه تنها توسط طراحان و متصدیان، بلکه توسط خود کاربران نیز تولید می شود.

غرفه آرایی,غرفه آرایی نمایشگاهی,طراحی غرفه,غرفه نمایشگاهی

اصول طراحی و غرفه آرایی نمایشگاهی

در حالی که هنر و جاذبه قطعا نقش مهمی در طراحی فضای نمایشگاهی دارند، علم باید رشته غالب در بازی باشد.
ظاهر خوب مبتنی بر توانایی آنها برای جلب توجه نوع مناسب از مصرف کنندگان است.
دارایی ها برای علاقه و مشارکت و عناصر حسی برای توانایی آنها برای تحریک اضافه می شود.
اما به نظر می‌رسد که تفکر پشت صفحه‌آرایی یک نمایشگاه اغلب مبتنی بر اصولی نیست که می‌تواند کاهش و مشارکت مصرف‌کننده را افزایش دهد، بلکه بر اساس آنچه در بودجه مناسب است یا می‌توان از تلاش‌های سال گذشته استفاده مجدد کرد.
اصول طراحی مفهوم جدیدی نیست، در واقع استیو بیتگود و دان پترسون از سال 1987 از قدرت خود دفاع کردند.
آنها معتقد بودند که نمایشگاه های موفق باید در پاسخ به سه جنبه کلیدی طراحی ساخته شوند:
ویژگی های شیء نمایشگاهی
ویژگی های معماری نمایشگاه
ویژگی های بازدیدکنندگان
و در حالی که زبان به نظر "دهه 80" می رسد، آنها برخی نکات معتبر و هنوز بسیار مرتبط را مطرح می کنند.
در واقع، در حالی که تحویل از نظر ظاهر، اجرا و تعامل به بلوغ رسیده است، اصولی که زیربنای «عمل خوب» است، یکسان باقی می‌مانند و زمانی که امروزه به کار می‌روند می‌توانند فضای نمایشگاهی را تضمین کنند که ارائه می‌دهد.

غرفه آرایی,غرفه آرایی نمایشگاهی,طراحی غرفه,غرفه نمایشگاهی

اجزای اصولی طراحی نمایشگاهی

به بیان ساده، این اصل بر اجزای طراحی غرفه نمایشگاهی متمرکز است. در این مرحله هفت عامل باید در نظر گرفته شود:

اندازه - و مهم است. هر چه جسم بزرگتر باشد، زمان ماندن بیشتر است
حرکت - توجه بیشتری به آن ایستاده های همراه با حرکت می شود. یک نمایشگر یا پایه استاتیک پاسخی مشابه نمایشگر با قطعات متحرک ایجاد نمی کند
تازگی - جای تعجب نیست که اجزای غرفه نمایشگاهی شما که جدید یا جدید هستند توجه را به خود جلب می کنند. انجام کارها به گونه ای متفاوت به کاهش کار کمک می کند
علاقه ذاتی - استفاده از آنچه ذاتاً برای ما جالب است توجه را تضمین می کند. توانایی دیدن چیزی یا شخصی کمیاب، دسترسی به چیزی با ارزش یا معروف، همگی علاقه ما را برانگیخته و میل به حضور در آن را برمی انگیزند.
تحریک حواس - چشم کافی نیست. اطمینان از اینکه غرفه نمایشگاهی شما حواس فراتر از بینایی را درگیر می کند یک راه اثبات شده برای افزایش تعامل است. به بو، صدا، مزه و لمس فکر کنید
تعامل – بر کسی پوشیده نیست که درک، یادگیری و تعامل زمانی افزایش می یابد که مصرف کنندگان کاری برای خود انجام دهند. مشارکت در افزایش زمان اقامت و همچنین انتقال شفاهی از طریق تجربیاتی که نقاط گفتگو و لحظات "اینستاگرام" را فراهم می کند، کلیدی است.
هیجان - هیجان‌انگیزترین نمایشگاه‌ها به نقطه گفتگو و تجربیات مشترک برای مخاطب تبدیل می‌شوند و به نوبه خود باعث ایجاد تعامل اجتماعی، مکالمه بین غریبه‌ها و تعامل بزرگ‌تر و به یاد ماندنی‌تر می‌شوند.

ویژگی های طراحی نمایشگاهی

اینها جنبه های سنتی تر موقعیت یابی طراحی نمایشگاه هستند از جمله:

دید - هر چه بیشتر دیده شوید، توجه بیشتری را به خود جلب می کنید. این فقط در مورد موقعیت اصلی نیست، بلکه در مورد متمایز شدن از جمعیت است - به ارتفاع، عرض و رنگ فکر کنید
نزدیکی - در جایی که مردم بازی می کنند بازی کنید. بهترین موقعیت را برای استفاده از شلوغی و تا جایی که می توانید به عمل نزدیک کنید
موقعیت یابی - در حالی که چشم ها تنها حسی نیستند که باید درگیر شوند، آنها باید هنگام در نظر گرفتن موقعیت در اولویت قرار گیرند. جاذبه یا پیام کلیدی خود را در سطح چشم قرار دهید - این همان چیزی است که توجه مخاطبان را به خود جلب می کند
واقع گرایی - نمایشگاه باید برای مصرف کنندگان واقعی باشد. با قرار دادن محصول در یک محیط واقعی، آنها به بهترین وجه نحوه عملکرد و اهمیت آن را درک می کنند
اضافه بار حسی - در حالی که تحریک حسی کلیدی است، اضافه بار یک عامل منفی است. اطمینان از اینکه همه اینها با هم کار می کنند، هماهنگ، و غرفه بیش از حد شلوغ نمی شود، برای اطمینان از جذابیت بسیار مهم است.

طراحی غرفه چه ایده ای را دنبال میکند؟

طراحی غرفه مانند بستنی روی کیک است. طعم کیک را خوب نمی کند اما قطعا کیک را متمایز می کند. هدف نهایی غرفه شما این است که:

  1. توجه شرکت کننده را جلب کنید.
  2. در عین حال روی برند باشید.
  3. به سوال "تو کی هستی و چه کار می کنی" پاسخ دهید

بسیاری از کسب و کارها می توانند شماره 1 را انجام دهند اما شماره 2 را نه.

جلب توجه آسان است. یک غرفه صورتی بزرگ طراحی کنید و همه کارکنان مرد خود را وادار کنید تا کت و دامن های صورتی بپوشند و شرکت شما تضمین می شود که بحث اصلی برنامه باشد. بخش سخت در واقع جلب توجه و در عین حال برند بودن است.

غرفه آرایی نمایشگاهی باعث جلب توجه میشود.

هدف غرفه شما جلب توجه است که بخش آسان آن است. یک غرفه صورتی بزرگ طراحی کنید و همه کارکنان مرد خود را وادار کنید تا کت و دامن های صورتی بپوشند و شرکت شما تضمین می شود که بحث اصلی برنامه باشد. بخش سخت در واقع جلب توجه و در عین حال برند بودن است.

یکی از اشتباهاتی که غرفه داران مبتدی در طول فرآیند برنامه ریزی نمایشگاه تجاری خود مرتکب می شوند این است که ارزان ترین غرفه را بدون در نظر گرفتن چشم اندازهای جلب توجه آن انتخاب می کنند. انتخاب ارزان‌ترین گزینه غرفه در مقابل طراحی غرفه گران‌تر ممکن است تفاوت بین موفقیت یک نمایشگاه تجاری و شکست نمایشگاه تجاری باشد. بدتر از همه، بیشتر غرفه داران تمایل دارند آن را ایمن بازی کنند و با جمعیت ترکیب شوند.

"اگر شرکت کننده شما را نبیند، نمی تواند تصمیم بگیرد که متوقف شود یا نه." - استیو میلر

با غرفه آرایی اعلام میکنید که چه کسی هستید.

شما می توانید تمام توجهی را که می خواهید به خود جلب کنید، اما اگر هیچ کس نداند شما کی هستید و چه کار می کنید، تمام این توجه ها به ارزش ویژه برند و مهمتر از همه فروش تبدیل نمی شود.

در اینجا یکی است که من آن را دوست دارم زیرا:

  1. آسان است
  2. برجسته است
  3. مهمتر از همه شما می دانید که شرکت چه می کند - هوش مصنوعی.

 تاثیر رنگ در غرفه آرایی نمایشگاهی

«سال‌ها پیش، شخصی به این نتیجه رسید که «بیگ آبی» IBM ظاهر شرکتی است. اگر قرار بود در یک نمایشگاه تجاری توسط مشتریان و رقبا جدی گرفته شوید، باید همان رنگ آبی غنی را در مواد و پارچه های نمایشگاه خود داشته باشید.

 علاوه بر این، با انتخاب رنگ های مشابه با بقیه، نمی توانید اشتباه کنید، درست است؟ امن است. بنابراین در طول سال‌ها، ما تعداد زیادی از افراد دوست‌داشتنی «بزرگ آبی» را در نمایشگاه‌های سراسر جهان دیده‌ایم.

 در واقع، تمام این کارها این است که همه را شبیه هم می کند. این دقیقا برعکس چیزی است که شما می خواهید. هر روز شما و شرکتتان سخت کار می کنید تا شرکت و محصولات خود را از رقبا جدا کنید. شما مغز خود را شکست دادید تا نشان دهید که به نوعی برتر و متفاوت هستید، درست است؟ 

پس چرا به یک نمایشگاه تجاری بروید، جایی که هزاران مشتری فعلی و بالقوه در سالن سرگردان هستند؟ و با دیگران ترکیب شود؟ منطقی نیست.» – استیو میلر، نویسنده کتاب چگونه از نمایشگاه های تجاری بیشترین بهره را ببریم.

به طور خلاصه، از انتخاب رنگ هایی که با هم ترکیب می شوند برای ایمن بودن خودداری کنید. شما پول زیادی را برای نمایش در نمایشگاه تجاری سرمایه گذاری کردید تا سرنخ ها و مشتریان جدید را جذب کنید، پس چرا با دیگران ترکیب شوید.

تاثیر نورپردازی غرفه نمایشگاه در جلب توجه بازدید کنندگان.

نورپردازی توجه را به خود جلب می کند و همچنین می توان از آن برای برجسته کردن محصولاتی که می خواهید تبلیغ کنید استفاده کرد و به آن توجهی که شایسته آن است می دهد. یکی دیگر از کاربردهای خوب نور، ایجاد حرکات در غرفه است. از سوی دیگر، نور زیاد باعث می شود شرکت کنندگان از آن منطقه دور شوند.

نقش حرکت در غرفه آرایی نمایشگاهی

بیشتر نمایشگاه ها ثابت هستند – دیوارها، تابلوهای آویزان، پیشخوان ها، و غیره. یک روش موثر اما کم استفاده برای جلب توجه این است که نوعی حرکت را در نمایشگاه خود بگنجانید. این می تواند یک ویدیو وال، یک طلسم زنده، یا یک نسخه نمایشی محصول باشد. هر چه غیرمنتظره تر باشد، توجه بیشتری دریافت خواهید کرد.

انواع استند چیست؟

اگر تا به حال در یک نمایشگاه شرکت کرده اید، حتما با خود فکر کرده اید که ساختن یک غرفه نمایشگاهی خلاقانه کار زیادی به نظر می رسد. در حالی که درست است که غرفه های نمایشگاهی برای برجسته شدن باید متمایز به نظر برسند، طراحان غرفه مجبور نیستند هر بار که قصد ساخت غرفه را دارند چرخ را دوباره اختراع کنند.

قالب‌های رایجی وجود دارد که به عنوان پایه‌ای برای طراحان عمل می‌کند تا ایده‌های طراحی غرفه‌های خود را بیان کنند. این قالب ها را می توان انواع غرفه ها در نظر گرفت و برای هر نمایشگاهی در جهان رایج است. اصطلاحات متفاوت است، اما نوع پایه در اصل یکسان است.

چرا باید انواع پایه خود را انتخاب کنید؟

پس چرا غرفه‌دار باید در مورد انواع غرفه بداند. یک دلیل ساده وجود دارد، بودجه شما. بودجه شما تعیین می کند که کدام نوع استند را می توانید بخرید. سایر عوامل ضروری عبارتند از هدف برندسازی شما، تعداد دفعات حضور در نمایشگاه، مکان و فضای طبقه. اینها قابلیت استفاده از طراحی غرفه نمایشگاهی شما را تعیین می کنند ، که به نوبه خود نوع غرفه ای را که برای ظاهر نمایشگاه شما مناسب است تعیین می کند.

انواع استند

طراحان غرفه اغلب هیبریدها و انواع پایه های سفارشی را ارائه می دهند. هر شرکت طراحی غرفه تغییرات خاص خود را دارد که آنها را می سازد. اما همه آنها از متداول ترین انواع پایه استفاده می شوند. بیایید با جزئیات به آنها نگاه کنیم.

1. پایه های طرح پوسته

این نوع پایه ها گزینه های کم هزینه و کم هزینه هستند. غرفه های طرح شل توسط برگزارکنندگان نمایشگاه های تجاری ارائه می شود. طراحی آن مانند یک پایه ردیف پایه به نظر می رسد، اما هیچ گزینه ای برای سفارشی سازی به هیچ وجه وجود ندارد. برگزارکنندگان نمایشگاه، پانل های دیوار، فرش و فاسیا را ارائه می دهند که معمولاً نام شرکت در بالای آن نوشته شده است.

غرفه‌داری که در فضاهای پوسته‌ای ۳×۳ متری اجاره می‌شود، می‌تواند بیش از یک فضای پوسته را اجاره کند تا فضایی به ابعاد ۶×۳ داشته باشد. چرا 6x3؟ این به این دلیل است که این فضاهای پوسته به یک دیوار پشتی متصل می شوند که آنها را به هم متصل می کند و منجر به ارتفاع ثابت کف می شود.
غرفه آرایی,غرفه آرایی نمایشگاهی,طراحی غرفه,غرفه نمایشگاهی,اصول غرفه آرایی,قیمت غرفه آرایی,تعرفه غرفه آرایی,متخصص غرفه آرایی,نرخ غرفه آرایی,سایت غرفه آرایی

2. Raw Space/Bare Space Stands

فضای خالی یا فضای خام به سادگی به این معنی است که غرفه‌دار یک فضای خالی برای ساخت غرفه نمایشگاهی خود اجاره کرده است. فضاهای برهنه بیشترین گزینه ها را برای ساخت غرفه های نمایشگاهی سفارشی فراهم می کند. شما می توانید یک غرفه اجاره ای یا سفارشی نصب کنید. البته برای برنامه ریزی و ساخت غرفه نمایشگاهی خود به کمک یک شرکت طراحی غرفه نمایشگاهی نیاز دارید. اما فضاهای خام بستری را به شما ارائه می دهند تا ایده های طراحی غرفه خود را آزمایش کنید.

پایه

های ردیف ردیفی از پایه ها که یکی پس از دیگری روی هم چیده شده اند، یک پایه ردیفی است. این نوع پایه یک فضای دیوار مشترک بین یکدیگر دارند. آنها یک طرف باز هستند که معمولاً رو به راهرو است. بسته به طراح غرفه خود، می توانید کفپوش، دیوارپوش و گرافیک نمایشگاهی را متناسب با نیاز خود شخصی سازی کنید.
ایستاده های گوشه ای

پایه های گوشه ای در انتهای پایه های ردیف یافت می شوند. مزایای استندهای گوشه ای این است که دو نقطه ورودی دارند و در تقاطعی قرار می گیرند که جریان ترافیک زیادی وجود دارد. پایه های گوشه ای اجازه می دهد تا برند شما را از دو طرف در معرض دید قرار دهید. غرفه داران اغلب با قرار دادن یک بنر L شکل و چندین صفحه نمایش از این ویژگی به نفع خود استفاده می کنند تا بتوانند دید بیشتری در نمایشگاه داشته باشند.

پایه های

دو گوشه دو پایه نبشی شبیه پایه های گوشه هستند، با این تفاوت که از همه طرف باز هستند و یک دیوار آنها را به هم متصل می کند. دو پایه گوشه مزایای مشابه پایه های گوشه را ارائه می دهند، اما گزینه های خلاقانه تری دارند تا طراحی پایه شما درخشان باشد. می توانید یک بنر بزرگ را به حالت تعلیق درآورید یا از یک بنر U شکل برای بهبود دید خود استفاده کنید.

غرفه های جزیره

غرفه های جزیره ای گران ترین نوع هستند، اما با چشم نوازترین غرفه ها در مقایسه با سایر غرفه ها آن را جبران می کنند. از چهار طرف باز است، دیواری ندارد. غرفه های جزیره فضای زیادی برای ساخت بخش هایی مانند اتاق استراحت و اتاق جلسه ارائه می دهند. بزرگترین مزیت غرفه جزیره نامزدی است! تیم شما می تواند به طور همزمان با چند مهمان ارتباط برقرار کند. همچنین می توانید دید بالا را با یک بنر سقفی یا بیلبورد عمودی ترسیم کنید. . برخی از ایده‌های طراحی استند که برای بهبود تعامل پیشنهاد می‌کنیم، غرفه‌های عکس و نمایشگرهای پایه تبلت است که کاربران می‌توانند در اوقات فراغت خود از آنها استفاده کنند.