• سئو عالی
  • سئو ارزان
  • تبلیغات صفحه اول گوگل
  • مجری سئو

غرفه آرایی نمایشگاهی

غرفه آرایی نمایشگاهی در جهان بر چه اساسی انجام میشود.

غرفه آرایی نمایشگاهی

غرفه آرایی نمایشگاهی در جهان بر چه اساسی انجام میشود.

غرفه آرایی نمایشگاهی

با غرفه آرایی در صفحه اول گوگل باشید

نحوه غرفه آرایی نمایشگاهی

غرفه آرایی,غرفه آرایی نمایشگاهی,طراحی غرفه,غرفه نمایشگاهی,اصول غرفه آرایی,قیمت غرفه آرایی,تعرفه غرفه آرایی,متخصص غرفه آرایی,نرخ غرفه آرایی,سایت غرفه آرایی.

غرفه آرایی نمایشگاهی دارای اصول و راه و روش خاصی است تزیین غرفه نمایشگاهی از اصول مهم خرفه آرایی بوده که باید توجه خاصی بدان داشت.

طبق گفته Trade Show Advisor ، غرفه داران فقط 3 ثانیه فرصت دارند تا توجه شرکت کنندگان در غرفه خود را جلب کنند. و این توجه بسیار حیاتی است. این می تواند به معنای از دست دادن فروش یا آغاز یک رابطه تجاری طولانی مدت باشد. نکته اصلی ارائه است. تزئینات یک غرفه باید برجسته باشد و از تصویربرداری از مارک و رنگ گرفته تا نور پردازی و نمایش محصول ، مورد توجه قرار گیرد.

غرفه آرایی 

اندازه

اولین توجه هنگام تزئین غرفه نمایشگاهی اندازه است. اندازه غرفه معمولی حدود 10 فوت در 10 فوت است ، اگرچه اندازه آن بسته به فضای نمایش متفاوت است. سازمان هایی که بودجه بیشتری دارند می توانند دو یا چند واحد غرفه اجاره کنند ، به طور قابل توجهی برجستگی و تزئین نمایشگاه را افزایش می دهند. موقعیت غرفه در طبقه نمایش کلیدی است. غرفه ها معمولاً روی راهرو می نشینند و با پرده از سایر غرفه داران جدا می شوند. یک غرفه گوشه ای دید بیشتری را فراهم می کند ، زیرا نمایشگرها از دو طرف دیده می شوند تا یک صفحه. مهم نیست که در طبقه نمایشگاه باشد ، نمایشگاه های اندازه استاندارد باید توجه خود را به سرعت جلب توجه رهگذران با تزئینات متمایز از پیچ و خم غرفه های دیگر کنند.

 غرفه آرایی نمایشگاه بین المللی

برنامه ریزی

سالن های نمایشگاه به طور کلی با یک شرکت تزئینات که کار تنظیم غرفه و اجاره وسایل تزئینی مانند میز ، صندلی ، موکت و روشنایی را بر عهده دارد ، قرارداد دارند. غرفه داران قبل از نمایشگاه کاتالوگ دریافت می کنند ، گزینه های رنگ ، سبک ، پارچه و نور را ارائه می دهند. این شرکت های دکوراسیون همچنین می توانند با ارائه تخصصی در زمینه بازاریابی ، روش هایی را برای طراحی غرفه برای جذب مشتری پیشنهاد دهند. برخی حتی با غرفه داران دیدار می کنند تا در مورد اهداف شرکت غرفه داران ، استراتژی های تبلیغاتی و خطوط تولید بحث کنند و غرفه ای را براساس این اطلاعات طراحی می کنند. برای سایر غرفه داران ، متخصصان داخلی مانند یک بخش خدمات خلاق می توانند در تهیه طرحی برای عناصر غرفه که با پیام شرکت ارتباط دارد ، کمک کنند.

 غرفه آرایی نمایشگاه بین المللی 

رنگها و آرم ها

رنگ ها و آرم ها در یک غرفه باید با مشخصات شرکت سازگار باشد. دپارتمان بازاریابی یا آژانس تبلیغاتی این شرکت می تواند جزئیاتی مانند کدهایی از سیستم تطبیق Pantone یا PMS را ارائه دهد که به شرکت اجازه می دهد هر بار رنگهای خود را به اندازه دقیق سایه ها تولید کند. تعداد PMS یا نمونه نمونه می تواند به شناسایی رنگهای مناسب فرش و پارچه برای غرفه کمک کند. شعارها و پیام های شرکتی که از قلم ، سبک و رنگ خاصی استفاده می کنند باید برای شناسایی برند در غرفه سازگار باشند. این جزئیات را به شرکت تزئین کننده یا فروشنده ای بدهید که علائم و تصاویر غرفه را تولید می کند. 

نمایش می دهد

نمایشگرهای ایستاده گرافیکی جلب توجه می کنند. در یک غرفه با اندازه استاندارد ، می توانند به سادگی یک بنر یا صفحه نمایش رومیزی آویز عمودی ارزان قیمت باشند. با کمی پول بیشتر ، یک نمایشگر کف سه طرفه توجه بیشتری را به خود جلب می کند. غرفه های بزرگتر ممکن است فضا برای نمایشگاه جزیره ای داشته باشند ، جایی که مشتریان می توانند در فضای غرفه قدم بزنند و از اطراف گرافیک ببینند. مبلمان بیشتر یک صفحه نمایش را بهبود می بخشد. صندلی ها و میزها در غرفه های بزرگتر فضای راحتی را برای بحث های تجاری فراهم می کنند. نورافکن ها به برجسته شدن آرم و پیام های شرکت کمک می کنند. برای بررسی گزینه هایی که برای فضای شما و اهداف شما مناسب هستند ، می توانید با یک شرکت نمایشگر تماس بگیرید. 

دیداری

سمعک های صوتی و بصری می توانند مشتریان را به غرفه های نمایشگاه سوق دهند و آنها را به تأخیر بیندازند. حتی غرفه های با اندازه استاندارد نیز فضایی برای راه اندازی یک DVD با پخش مداوم دارند که محصولات و خدمات را تبلیغ می کند. برای این منظور ، یک فیلم آموزشی شرکت را تغییر دهید یا چیز جدیدی ایجاد کنید. شرکت های دکوراسیون می توانند صفحه نمایش هایی در سطح چشم برای مشاهده آسان فراهم کنند. غرفه های بزرگتر در اندازه های دو و سه گزینه های بیشتری از جمله ارائه زنده ، نمایش و سرگرمی را ارائه می دهند. اگر فضای مجاز است ، محصولات واقعی را به نمایش بگذارید و به مهمانان اجازه دهید آنها را امتحان کنند. به عنوان مثال ، یک شرکت هواپیمایی می تواند به مشتریان اجازه دهد از یکی از هواپیماهای خود در یک صندلی بنشینند. یک شرکت نوشیدنی می تواند نمونه های رایگان را در یک ردیف قرار دهد. درج دکوراسیون به دکوراسیون به پخش پیام شرکت در سطح کف نمایشگاه کمک می کند. 

جام ارژنگ : مجری سئو و طراحی سایت ،تبلیغات ارزان

02136050035

09124341774