• سئو ارزان
  • تبلیغات ارزان
  • تبلیغات گوگل

واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.

..پشتیبانی جام ارژنگ
Close and go back to page

فروشگاه آنلاین اینترنتی

فروشگاه آنلاین اینترنتی

فروشگاه اینترنتی عبارت از یک وب سایت است که افراد میتوانند از طریق آن ملزومان خود را بصورت آنلاین خریداری نمایند.

خرید آنلاین اساسا راهی است که افراد در آن میتوانند برای خرید کالا با قیمت مناسب بصورت اقدام نمایند.

برای برخی از افراد خرید آنلاین تبدیل به عمل روزمره آنان شده و تمام مایحتاج خود را از فروشگاه اینترنتی تهیه میکنند.

اهمیت خرید آنلاین از دو طریق مشخص میگردد:

اول اینکه درک مشتری را از خرید آنلاین بدانید.

دوم اینکه عوامل موثر بر خرید آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی را بشناسید.

فروشگاه آنلاین اینترنتی در صفحه اول گوگل

خرید آنلاین از طریق فروشگاه اینترنتی

مراکز خرید و فروشگاههای بزرگ معمولا از مراجعه حضوری مشتریان بسیار راضی هستند اما در مواقعی از سال نمیتوانند جوابگوی ازدحام مشتریان باشند.

برخی از فروشگاهها در محلی دورتر از محل زندگی شما واقع شده اند و رفت و آمد برای افراد بیمار و یا سالخورده دشوار است.

اصولا ممکن است برای تهیه یک کلا به ده فروشگاه سر بزنید و همه آنان اعلام کنند که کالای مورد نظر شما را موجود ندارند.

اینجاست که فروشگاه اینترنتی یا مرکز خرید آنلاین میتواند کارگشا باشد و شما در منزل و یا محل کار خود به سهولت دهها فروشگاه را بررسی نمایید.

تاثیر فروشگاه آنلاین بر فروش

برخی از کارگاهها و کارخانجات مایلند تولیدات خود را بصورت مستقیم بدست مصرف کننده برسانند اما مکان آنها در خارج از شهر است.

برخی از کارگاهها کالاهایی تولید میکنند که مورد نیاز اکثر افراد جامعه است اما توان تبلیغات ندارند یا اینکه مردم از نوع تولیدات آنان بی خبر هستند.

فرض کنید شما کالایی تولید میکنید که بسیار مرغوب و مطلوب افراد جامعه است و فقط در محل زندگی یا محل کار خود ارائه مینمایید و مایلید مشتریان جدیدی داشته باشید خب راهکار شما چیست؟

اینجاست که داشتن یک فروشگاه اینترنتی میتواند به کمک شما بیاید.

خرید آنلاین از رایانه و اتصال به شبکه جهانی وب استفاده می کند. مصرف کنندگان می توانند برای خرید طیف وسیعی از محصولات به بسیاری از فروشگاه های بزرگ مراجعه کنند و حتی مجبور نباشند آسایش خانه خود را ترک کنند. 

طراحی سایت فروشگاه آنلاین اینترنتی

تجارت الکترونیک و خرید

بسیاری از مصرف کنندگان با انجام بیشتر خریدهای خود به صورت آنلاین از دردسرهای خرید در فروشگاه اجتناب می کنند. مقالاتی مانند کتاب، پوشاک و اجناس خانگی که به راحتی از طریق وب سایت های تجارت الکترونیک خریداری می شوند، از زمان ایجاد اینترنت به یک تجارت محبوب و سودآور تبدیل شده اند. زندگی پرمشغله و نیاز به درآمد دو والد، نیاز به خرید اینترنتی را یک ضرورت کرده است. درباره تجارت الکترونیک و خرید آنلاین و نحوه سودمندی آنها بیشتر بدانید.

تفاوت خرید سنتی با خرید آنلاین

هنگام خرید سنتی می توان قیمت ها را با فروشگاه های دیگر مقایسه کرد، اما خریداران باید به چندین فروشگاه مختلف بروند. به جای پیاده روی، خرید آنلاین به شما این امکان را می دهد که در حالی که در یک منطقه هستید، بسیاری از فروشگاه ها را جستجو کنید. مشتریان می توانند بهترین معامله را از فروشگاه های مختلف دریافت کنند. وقتی خریداران در یک فروشگاه بزرگ خرید می‌کنند و کالای گران‌قیمتی را پیدا می‌کنند که واقعاً می‌خواهند، اما توانایی خرید آن را ندارند، نمی‌توانند قبل از خرید کالای سنتی، در مورد قیمت بهتر تحقیق کنند. با خرید آنلاین، می توانید آن اقلام را در سراسر جهان برای بهترین معامله جستجو کنید. بسیاری از خریداران اغلب اجناس بامزه ای را در فروشگاه ها پیدا می کنند، اما وقتی متوجه می شوند که در اندازه آنها نیست، غمگین می شوند. هنگامی که آنها برای مقایسه قیمت ها به صورت آنلاین جستجو می کنند، فرصت پیدا کردن اندازه مورد علاقه خود نیز داده می شود. آنها محدود به یک فروشگاه محلی نیستند یا وقت خود را برای رفتن از فروشگاهی به فروشگاه دیگر تلف نمی کنند.

مزیت داشتن فروشگاه اینترنتی آنلاین

از طریق فروشگاه اینترنتی و ارائه کالای مرغوب و با کیفیت و قیمت مناسب میتوانید مشتریان ثابتی برای خود داشته باشید.

با مشتریان خود میتوانید ارتباط مستقیم و بدون واسطه داشته باشید.

با ارسال هدایای تبلیغاتی ارزان به همراه کالای خریداری شده میتوانید روی مشتریان تاثیرات مثبتی بگذارید.

دسترسی کاملی میتوانید به مشتریان خود داشته باشید مانند آدرس ایمیل ، شماره تلفن ، آدرس منزل یا محل کار و ایجاد یک پروفایل کامل برای هرمشتری که همواره دسترسی شما را امکان پذیر مینماید.

ذکر این نکته ضروری است که ایجاد کانال فروش مستقیم مشکلات خاص خود را دارد. تلاش‌های فروش و بازاریابی باید درونی شوند، زیرا یک شرکت چند میلیارد دلاری نخواهید داشت که این کار را برای شما انجام دهد. این کار بسیار است، اما مزایای آن بسیار زیاد است.

اگر کسب و کار شما در حال رشد است و به دنبال آن هستید که برای 5 تا 10 سال آینده از این شتاب استفاده کنید، ضروری است که با ایجاد راهی که مستقیماً شما را با مشتریان خود مرتبط می کند، تجارت خود را در آینده اثبات کنید.

برنامه فروش بلند مدت شما چگونه است؟ چگونه خود را با عصر تجارت دیجیتال وفق می دهید؟ آیا تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار می دهید؟ آیا واقعاً مالک و کنترل عملیات کسب و کار خود هستید؟ اینها سوالاتی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

خلاصه مزایای داشتن فروشگاه آنلاین

برای بهره مندی از فرصت های کسب و کار آنلاین، لازم نیست کل کسب و کار خود را از طریق اینترنت راه اندازی کنید. کسب و کارهای کوچک ممکن است برای برقراری ارتباط الکترونیکی با مشتریان، مشتریان و تامین کنندگان خود تنها به یک آدرس ایمیل نیاز داشته باشند. سایر مشاغل ممکن است از وب سایت خود برای انجام کل تجارت خود به صورت آنلاین استفاده کنند.

بسیاری از مزایای کسب و کار آنلاین عبارتند از:

دسترسی جهانی، 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته
بهبود خدمات مشتری از طریق انعطاف پذیری بیشتر
صرفه جویی در هزینه
تحویل سریعتر محصولات
افزایش حرفه ای بودن
ضایعات کاغذ کمتر
فرصت هایی برای مدیریت کسب و کار خود در هر نقطه از جهان.
مشتریان ممکن است ترجیح دهند به جای بازدید حضوری از وب سایت شما برای اطلاع از محصولات و خدمات شما بازدید کنند. آنها همچنین انتظار دارند آدرس وب سایت و ایمیل شما را در کارت های ویزیت و سایر مواد تبلیغاتی ببینند.

فرصت های کسب و کار آنلاین

نحوه مدیریت کسب و کار خود به صورت آنلاین به محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بستگی دارد. ممکن است بتوانید از اینترنت برای موارد زیر استفاده کنید:

یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید
تامین کنندگان خود را مدیریت کنید
با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و بازخورد آنها را در مورد کسب و کار خود دریافت کنید
ارائه خدمات آنلاین
به مشتریان اجازه رزرو یا قرارهای آنلاین را بدهید
امور مالی خود را مدیریت کنید، مانند بانکداری آنلاین، مالیات و پرداخت کارمندان
رقبای تحقیق

فرصت های کسب و کار

به خاطر داشته باشید که کسب و کار شما و همچنین انواع ابزارهای آنلاین موجود، دائما در حال تغییر و تحول است. در حالی که ممکن است برنامه‌ای نداشته باشید که بلافاصله پس از شروع به کار یک وب‌سایت داشته باشید، اما هنوز هم ایده خوبی است که در مورد اینکه آیا در آینده به آن نیاز خواهید داشت و برای چه کاری از آن استفاده خواهید کرد، فکر کنید.

هنگامی که در حال برنامه ریزی جنبه های آنلاین کسب و کار خود هستید، باید:

در مورد رقبای خود و سایر مشاغلی که از ابزارهای آنلاین استفاده می کنند تحقیق کنید
تصمیم بگیرید که چه جنبه هایی از کسب و کار آنلاین به سود کسب و کار شما خواهد بود
بودجه خود را بررسی کنید تا بفهمید که چه چیزی می توانید از پس آن برآیید
با قوانین و مقرراتی که برای فعالیت های تجاری آنلاین شما اعمال می شود آشنا شوید
نیازهای خود را در نظر بگیرید، از جمله اینکه به چه نرم افزاری نیاز دارید و چه نوع تجهیزات کامپیوتری برای اجرای آن نیاز دارید
برای خطراتی مانند ویروس های رایانه ای، کلاهبرداری، سرقت داده ها و از دست دادن یا آسیب دیدن سخت افزار برنامه ریزی کنید
به آموزش هایی که ممکن است شما یا کارکنانتان نیاز داشته باشید فکر کنید
در مورد زمان و بودجه ای که برای مدیریت جنبه های آنلاین کسب و کار خود نیاز دارید واقع بین باشید.

فروشگاه اینترنتی ایجاد مجموعه مشتریان بزرگتر

ممکن است در حال حاضر بخشی از بودجه کسب و کار خود را به دستیابی به مشتریان جدید اختصاص دهید، مانند قرار دادن تبلیغات در روزنامه های محلی یا خرید مکان هایی در رادیو یا تلویزیون در بازار خود. یکی از مزیت‌های فروشگاه آنلاین این است که شما می‌توانید به مشتریان بیشتری نسبت به گذشته دسترسی پیدا کنید که به سادگی از درهای خود عبور کنید. یک فروشگاه آنلاین موانع سفر، پارکینگ و گم شدن در مسیر را که می تواند برخی از مشتریان را دور کند، برطرف می کند. در حالی که مطمئناً می‌توانید به بازاریابی برای پایگاه مشتریان محلی خود ادامه دهید، به صورت آنلاین این گزینه را دارید که به طرفداران محصول یا خدمات خود که مایل‌ها - یا حتی قاره‌ها - دورتر هستند، غذا بدهید. مرزهای فروشگاه های آنلاین فقط مواردی مانند نرخ حمل و نقل، مالیات برون مرزی و انتظاری است که مشتری ممکن است تا رسیدن سفارشش درب منزل داشته باشد.

عرضه بر اثر تقاضا در فروشگاه اینترنتی

فروشگاه آنلاین شما پایگاه شما در اینترنت است، اما مجازی است. در یک فروشگاه فیزیکی، مشتریان انتظار دارند که بتوانند با ژاکتی که به تازگی خریداری کرده‌اند، آنجا را ترک کنند، اما در یک فروشگاه آنلاین، یک دوره انتظار انتظار می‌رود. شما مجبور نیستید ریسک خرید 300 عدد از یک کالا را بپذیرید تا در صورت وجود عجله قبل از تعطیلات آخر هفته در فروشگاه، در انبار داشته باشید. در عوض، می‌توانید یک تصویر از یک کالا را نشان دهید و کارمندان خود را موظف کنید که مراقب موجودی باشند. برنامه‌های نرم‌افزاری می‌توانند به شما هشدار دهند که چه چیزی در حال کاهش است یا اینکه آیا تقاضا برای یک کالای خاص افزایش یافته است. خواه اقلامی را که در محل می فروشید بسازید یا از فروشنده دیگری خریداری کنید، می توانید با تقاضا مطابقت داشته باشید زیرا دقیقاً می دانید تقاضا چقدر است.

حذف فاصله از طریق فروشگاه اینترنتی

این روزها تقریباً هر چیزی می تواند یک فروشگاه باشد، از گاراژ یک نفر گرفته تا کیوسک در یک مرکز خرید و یک انبار بزرگ. اما هر یک از این مکان‌ها هزینه‌های مرتبطی مانند اجاره، بیمه، امنیت و دکوراسیون را به همراه دارد. فروشگاه‌های آنلاین ممکن است هزینه‌های مربوط به خود را داشته باشند، مانند هزینه‌های میزبانی وب و دامنه، طراحی گرافیک و اینکه آیا افرادی را برای انجام عکس‌های خود استخدام می‌کنید، یا کارهای کپی و طراحی را انجام می‌دهید، اما شما می‌توانید تا جایی که می‌خواهید گسترش دهید. سرورها اجازه می دهند. برای مثال، مجبور نیستید غذاهای ویژه زمستانی و تابستانی خود را در گوشه ای از مغازه با هم ترکیب کنید. در عوض، یک صفحه وب جداگانه -- یا چند -- برای هر کدام ایجاد کنید. مشتریان برای کاوش در فروشگاه شما نیازی به نقشه، آسانسور یا مسیرهای متحرک ندارند. آن‌ها می‌توانند با صفحه‌کلید و ماوس‌هایشان بر روی فضای آن کلیک کنند.

فروشگاه اینترنتی همواره باز است

مگر اینکه فروشگاه شما یک پمپ بنزین، فروشگاه رفاه یا فروشگاه بزرگ کالاهای خرده فروشی باشد، حاکمیت دارایی آن را ملزم به تعطیلی آن می کند، چه در یک شب یا در روزهای تعطیل خاص. صاحبان فروشگاه هایی که به طور کامل آنلاین فعالیت می کنند، از این محدودیت ها عاری هستند. چراغ ها روشن است و مغازه باز است حتی زمانی که شما خواب هستید یا کارمندان شما برای یک روز به خانه رفته اند. مشتریان بالقوه می توانند در حالی که منتظر خواب فرزندان خود هستند یا در بین آگهی های تبلیغاتی هنگام تماشای تلویزیون، لباس خواب خود را خرید کنند. صاحبان فروشگاه های آنلاین حتی لازم نیست نگران پرداخت اضافه کاری یا قبض برق شبانه روزی باشند، اما در عوض از این واقعیت لذت می برند که درهای فروشگاه آنها هرگز بسته نمی شود.

لیست 10 فروشگاه برتر اینترنتی در جهان

در ادامه این مقاله لیست 10 فروشگاه برتر جهان را در سال 2022 برای اطلاع کاربران سایت جام ارژنگ و آگاهی از نحوه عملکرد و مشاهده سایت آورده ایم.

آمازون

Amazon.com یک وب سایت است که برای هر کشور به طور جداگانه سفارشی شده است. از آمازون هند تا آمازون استرالیا، همه چیز برای مصرف کننده در دسترس است. در واقع، آمازون رقابتی برای همه پورتال های خرید آنلاین محلی در همه جا از جمله در کشور غول پیکری مانند هند است. بنابراین، آمازون تا کنون عالی عمل کرده است و از همه مشتریان خود سود زیادی کسب کرده است.

وال مارت

Walmart یکی دیگر از بزرگترین سایت های خرید آنلاین در جهان است. از Walmart.com برای هر روز قیمت‌های پایین، ارسال رایگان سفارش‌های 35 یا تحویل در فروشگاه را بررسی کنید و از تخفیف تحویل بگیرید، برای صرفه‌جویی بیشتر، یک کارت اعتباری Walmart باز کنید!

تعجب نکنید! بله، والمارت یک وب سایت خرید آنلاین دارد. همچنین تعداد زیادی محصول را به صورت آنلاین در دسترس دارد. در واقع، تعدادی از محصولاتی که در والمارت به صورت آفلاین در دسترس هستند، در والمارت به صورت آنلاین نیز موجود هستند. از این رو، می توانید پیش بروید و هر چقدر که دوست دارید در پورتال آنلاین walmart خرید کنید.

دیگر لازم نیست در صف های طولانی در والمارت منتظر بمانید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فقط در خانه بنشینید و همه چیزهای خود را با کلیک کردن و ضربه زدن بخرید. الان فوق العاده نیست؟

فروشگاه اینترنتی ebay

Ebay یک مفهوم شگفت انگیز است. این وب سایتی است که در آن هر فرد تصادفی آزاد است تا کالاهای خود را بفروشد و در عین حال، تازه واردان نیز از فروش کالاهای جدید استقبال می کنند. بنابراین، گاهی اوقات ممکن است با عجیب ترین کالاهایی که به صورت آنلاین فروخته می شوند، برخورد کنید. برو و هر چیزی که می خواهی را در ebay پیدا کن. اگر آن را در هیچ جای دیگر دنیا پیدا نکرده اید، پس به احتمال زیاد آن را در ebay پیدا خواهید کرد.

فروشگاه اینترنتی علی بابا

علی بابا نیز یکی از پرطرفدارترین درگاه های خرید آنلاین است که به شما امکان می دهد تعداد زیادی محصول را از درگاه خود خریداری کنید. این یک وب سایت بسیار محبوب در بین توده ها است و همچنین به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است. علی بابا یک وب سایت بسیار معروف در بین مردم جهان است. دارای تنوع زیادی از محصولات از بیولوژی گرفته تا کشاورزی و مواد شیمیایی است و همه چیز باید درب منزل شما تحویل داده شود.

پس از ثبت سفارش، روش و روش پرداخت نسبتا راحت است و به راحتی به مواردی که سفارش داده اید دسترسی خواهید داشت.

فروشگاه اینترنتی تارگت

این قرار بود یک پورتال خرید محلی آمریکایی باشد اما از هم اکنون در سراسر جهان ارائه می شود. این تعداد زیادی از محصولات را به فروش می رساند و در بین توده ها نیز محبوب است. تعداد زیادی از مردم وفادار سایت target.com هستند و از جای دیگری خرید نمی کنند. این افراد به همین دلیل هستند که هدف هنوز فعال، در حال اجرا و محبوب است. صاحب هدف قطعا باید یک رویا باشد که به چنین چیزی رسیده باشد. حتی امروزه نیز هدف رفتن به درگاه خرید آنلاین برای تعداد بسیار زیادی از مشتریان است.

فروشگاه اینترنتی bestbuy

همانطور که از نام آن پیداست، سایت فوق العاده مفید است. قیمت ها را از سراسر وب مقایسه می کند و سپس ارزان ترین ها را برای شما فهرست می کند. بنابراین، اگر به دنبال یک معامله خوب هستید، bestbuy.com پاسخ شماست. در اینجا از لباس گرفته تا لوازم جانبی معامله ای خواهید یافت. بنابراین، اگر به دنبال معامله هستید، به بهترین خرید بروید و هر آنچه را که می خواهید انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی flipkart

Flipkart یک وب‌سایت هندی است که به آرامی در سرتاسر جهان جایگاه خود را به دست می‌آورد. در حال حاضر، در میان توده های آسیایی بسیار محبوب است و تعداد زیادی از مردم از اینجا خرید می کنند. این پول هنگفتی به دست می‌آورد و به همه پورتال‌های تجارت الکترونیکی دیگر فرصتی برای پول خود می‌دهد. امروزه Flipkart تنها در کنار آمازون در بازار تجارت الکترونیک به عنوان یک غول شناخته می شود. با کمال تعجب، شروع به کار بسیار کوچکی به عنوان یک کتابفروشی کرد، اما تا کنون رشد چشمگیری داشته است.

فروشگاه اینترنتی دات کام

همانطور که از نام آن پیداست، تنها کاری که باید در این مورد انجام دهید خرید است. شما می توانید هر آنچه را که دوست دارید در shop.com با تمام دنیا در اختیارتان خرید کنید. همچنین یک مفهوم شگفت انگیز است که اغلب به شما امکان می دهد چیزهایی را با قیمت ناچیز 1 دلار خریداری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که 1 دلار پیشنهاد دهید و اگر هیچ کس دیگری به اندازه آن پیشنهاد نداد، محصول 1 دلاری متعلق به شماست. بنابراین، در shop.com، فرصتی برای خرید محصولات با نرخ بسیار ارزان دارید.

فروشگاه اینترنتی Groupon

Groupon یک وب سایت پر از معاملات و تخفیف های شگفت انگیز است که به دلیل آن تعداد زیادی از افراد از این وب سایت بازدید می کنند. مفهوم این است که به گروه هایی تخفیف بدهید که به شما امکان می دهند چیزی را با کمتر از نصف قیمت اصلی بخرید. آیا این یک معامله بزرگ در حال حاضر نیست؟ بنابراین، اگر می‌خواهید چیزی بخرید و به دنبال تخفیف گروهی هستید، groupon.com قطعا پاسخ شماست.

فروشگاه اینترنتی Ikea

اگر به دنبال مبلمان هستید، Ikea پاسخ شماست. انواع مبلمان را به صورت آنلاین در دسترس دارد و یکی از شناخته شده ترین پورتال های فروش مبلمان آنلاین است. تعداد زیادی از خریداران مبلمان هر روز به این وب سایت مراجعه می کنند. از این رو، ایکیا یکی از وب‌سایت‌های خرید آنلاین با رتبه برتر در حال حاضر در سراسر جهان است. 

چرا خرید آنلاین بهتر است؟

از زمان ظهور سایت‌های بزرگ تجارت الکترونیک مبتنی بر اینترنت، رشد خرید آنلاین به صورت تصاعدی بوده است، با افزایش زیادی در تعداد مصرف‌کنندگانی که خرید آنلاین را به جای خرید در فروشگاه انتخاب می‌کنند. بسیاری از خرده‌فروشان سنتی نیز از این روش پیروی کرده‌اند، به‌طوری‌که اکنون اکثر فروشگاه‌ها دارای یک وب‌سایت تجارت الکترونیک اختصاصی هستند که مصرف‌کنندگان می‌توانند از آن خریدهای آنلاین انجام دهند، از برندهای خیابانی گرفته تا خیریه‌ها. حتی برندهایی که دیگر در خیابان‌ها وجود ندارند، اغلب به صورت آنلاین در دسترس هستند. با خدمات جدیدی مانند شکوفایی آنلاین کلیک و جمع آوری، در اینجا برخی از دلایلی که چرا خرید آنلاین بهتر از خرید در فروشگاه است، آورده شده است.

محصولات اضافه در فروشگاه آنلاین

بر کسی پوشیده نیست که اکثر فروشگاه ها دارای مقدار بیشتری از سهام آنلاین نسبت به مکان های فیزیکی خود هستند. با توجه به ظرفیت انبارها و محدودیت فضای فروشگاه‌های محلی، اغلب می‌توانید به طیف وسیع‌تری از محصولات آنلاین دسترسی داشته باشید و دکمه‌های جستجو پیدا کردن محصولات مورد نظرتان را در کمترین زمان آسان‌تر می‌کنند.
اگر در یک شهر کوچک یا در منطقه ای بدون منطقه خرید محلی بزرگ زندگی می کنید، دسترسی به محصولات بیشتری از برندهای خاص به صورت آنلاین بسیار مهم است. نه تنها این، بلکه بسیاری از فروشگاه ها اقلام انحصاری آنلاین را ارائه می دهند که در فروشگاه ها موجود نیستند و شما را تشویق می کنند تا اقلام تخصصی و نسخه محدود را از اینترنت خریداری کنید.

تخفیفات و کدهای کوپن در فروشگاه آنلاین

بر کسی پوشیده نیست که اکثر فروشگاه ها دارای مقدار بیشتری از سهام آنلاین نسبت به مکان های فیزیکی خود هستند. با توجه به ظرفیت انبارها و محدودیت فضای فروشگاه‌های محلی، اغلب می‌توانید به طیف وسیع‌تری از محصولات آنلاین دسترسی داشته باشید و دکمه‌های جستجو پیدا کردن محصولات مورد نظرتان را در کمترین زمان آسان‌تر می‌کنند.
اگر در یک شهر کوچک یا در منطقه ای بدون منطقه خرید محلی بزرگ زندگی می کنید، دسترسی به محصولات بیشتری از برندهای خاص به صورت آنلاین بسیار مهم است. نه تنها این، بلکه بسیاری از فروشگاه ها اقلام انحصاری آنلاین را ارائه می دهند که در فروشگاه ها موجود نیستند و شما را تشویق می کنند تا اقلام تخصصی و نسخه محدود را از اینترنت خریداری کنید.

تحویل درب منزل در فروشگاه آنلاین

اگر محصولاتی را از فروشگاه‌های فیزیکی سفارش می‌دهید یا تصمیم به خرید در فروشگاه دارید، باید زمانی که محصول موجود شد یا به فروشگاه انتخابی شما رسید، یک سفر اضافی به فروشگاه مورد نظر داشته باشید. با این حال، یکی از بهترین عناصر خرید اینترنتی این است که می‌توانید محصولات را مستقیماً در خانه یا صندوق پستی تحویل بگیرید، که گزینه خوبی برای کسانی است که آدرس خانه ندارند مانند پرسنل نظامی. این امر خرید اینترنتی را بسیار راحت‌تر می‌کند زیرا می‌توانید به سادگی محصول مورد نظر خود را از هر مکانی پیدا کنید و - با گزینه‌هایی مانند تحویل همان روز یا روز بعد - آن را درب منزل تحویل بگیرید. این برای افرادی که برای پیاده‌روی راه دور تلاش می‌کنند یا معلولیتی دارند که مانع از سفر منظم آن‌ها به مغازه‌ها می‌شود، بسیار سودمند است.

اکثر شرکت‌های موجود در اینترنت اکنون حتی برای آدرس‌های داخل بریتانیا تحویل رایگان ارائه می‌دهند، به این معنی که لازم نیست نگران هزینه‌های اضافی خرید خود باشید و در عین حال در هزینه حمل و نقل به یک مکان فیزیکی صرفه‌جویی کنید.

تحویل درب منزل نیز بازگشت را آسان‌تر از همیشه می‌کند، زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فرم پستی را پر کنید و بسته خود را از اداره پست محلی خود ارسال کنید، جایی که بازپرداخت شما به حساب بانکی شما تحویل داده می‌شود.

صرفه جویی در زمان از طریق فروشگاه اینترنتی

راحت ترین جنبه اینترنت صرفه جویی در زمان آن است، که خرید آنلاین را برای افرادی که سبک زندگی شلوغ آنها را از بازدید منظم از خیابان های بزرگ باز می دارد، عالی می کند. به‌جای صرف ساعت‌ها برای مرور چندین فروشگاه، می‌توانید محصولات را با چند کلیک آنلاین خریداری کنید.

این فرآیند همچنین در سال‌های اخیر از طریق تعدادی تغییرات سریع‌تر شده است: افزودن دکمه‌های خرید سریع که به دارندگان حساب اجازه می‌دهد محصولات را با یک کلیک خریداری کنند. جزئیات حساب خودکار به طوری که کاربران مجبور نباشند هر بار که خرید آنلاین انجام می دهند جزئیات خود را پر کنند. و توانایی جدید رایانه ها برای ذخیره اطلاعات شما در پایگاه داده هایشان.

در مجموع، این بدان معناست که کل زمانی که برای خرید آنلاین صرف می کنید به ثانیه کاهش می یابد. اگر فوراً به محصولات خود نیاز دارید، اغلب گزینه های تحویل با هزینه اضافی نیز وجود دارد، مانند تحویل همان روز یا روز بعد.

خرید شبانه روزی از فروشگاه آنلاین

یک عامل بسیار سودمند برای بزرگسالان شاغل، توانایی خرید 24 ساعته و 7 روز هفته است. جایی که زمانی مجبور بودید تا آخر هفته منتظر بمانید یا بعد از کار عجله کنید تا محصولات مورد نیاز خود را بخرید، اکنون هر زمان که به آنها نیاز داشتید این محصولات را در دسترس خود دارید. به جای اینکه مجبور باشید برای بازدید از یک مرکز خرید تا روز تعطیل خود صبر کنید، اکنون می توانید در هر زمانی از شبانه روز به فروشگاه های آنلاین دسترسی داشته باشید.

اگرچه اغلب هنوز محدودیت‌هایی برای خدمات مبتنی بر منابع انسانی مانند عملکردهای چت زنده و محدودیت‌هایی برای تحویل در روز بعد وجود دارد، اما در بیشتر موارد، فروشگاه‌های تجارت الکترونیک اکنون کاملاً 24/7 هستند و به شما امکان می‌دهند هر زمان که به محصولات نیاز داشتید بخرید.

اطلاعات بیشتر کالا در فروشگاه آنلاین

توضیحات محصول روی کالاهایی که می‌خرید نیز تصویر دقیق‌تری از خود محصول نسبت به برچسب‌های موجود در فروشگاه به شما می‌دهد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید درباره اخلاق شرکت مورد نظر اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید به تمام این اطلاعات به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید، جنبه‌ای که معمولاً نمی‌توانید آن را در فروشگاه‌ها پیدا کنید. همچنین می‌توانید نظرات آنلاینی را در فروشگاه‌های تجارت الکترونیک یا سایت‌هایی که کیفیت محصول مورد نظر را از تجربه یک مشتری واقعی توضیح می‌دهند، بیابید. این می تواند به شما اطمینان دهد که محصول از دید دیگران کیفیت خوبی دارد. این اطلاعات چیزی است که ممکن است همیشه نتوانید در فروشگاه های فیزیکی به آن دسترسی داشته باشید و تنها با تکیه بر دید و دیدگاه شخصی خود در مورد کیفیت و مناسب بودن محصول تصمیم بگیرید.

تنوع گسترده تر برندها در فروشگاه آنلاین

نه تنها این، بلکه تعداد زیادی از برندهای آنلاین وجود دارند که فروشگاه فیزیکی ندارند یا نمی توانند هزینه کنند. به عنوان مثال، اگر در یک شهر کوچک زندگی می‌کنید، ممکن است فقط به برندهای بزرگ‌تر دسترسی داشته باشید تا شرکت‌های مستقلی که ممکن است برای شما جالب باشند، اما فقط مکان‌های شاخص در شهرهای بزرگ‌تر داشته باشند. همچنین بسیاری از مارک‌های کوچک‌تر وجود دارند که به‌عنوان فروشگاه‌های تجارت الکترونیک فقط آنلاین وجود دارند، مانند خرده‌فروشان مستقل و فروشندگان صنایع دستی، که می‌توانند کالاهای منحصربه‌فرد و منحصربه‌فردی را در اختیار شما قرار دهند که نتوانید آن‌ها را در خیابان‌های بزرگ پیدا کنید. با خرید آنلاین، می‌توان از خرده‌فروشان کوچک‌تری که ممکن است بدون پلتفرمی که اینترنت قادر به ارائه آن است با مشکل مواجه شوند، حمایت کرد.

اگر قصد دارید از فروشگاه‌های فیزیکی جدا شوید، زمان بهتری برای انجام این کار وجود ندارد، زیرا طیف گسترده‌ای از برندها و محصولات به صورت آنلاین در دسترس شما هستند. از فعال کردن فروشگاه‌های مستقل برای شکوفایی بدون سرمایه‌گذاری در یک مکان فیزیکی، تا امکان دسترسی به ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین معاملات، اینترنت طیف گسترده‌ای از مزیت‌ها را برای مصرف‌کننده ارائه می‌کند که می‌تواند روش خرید شما را برای بهتر شدن تغییر دهد.

فروشگاه آنلاین جذب مشتریان خارجی

اگر به دنبال تصاحب سهم بیشتری از بازار نسبت به رقبای خود هستید، یک وب سایت تجارت الکترونیک به شما این امکان را می دهد که این کار را انجام دهید. چرا؟ زیرا می توانید به راحتی به مشتریان در سراسر جهان بفروشید. فروش در مقیاس جهانی یک شاهکار عالی است زیرا به شما کمک می کند تا تجارت خود را سریعتر بسازید، بازار خود را گسترش دهید و به شما امکان می دهد تا درآمد بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشید.  

ویژگی های ضروری یک فروشگاه اینترنتی آنلاین

محتوای بصری با وضوح بالا


عکس های محصول از زوایای مختلف و بررسی های ویدئویی به خریداران کمک می کند تا تصمیم بگیرند. با این حال، اگر به بخش فنی فکر نکنید، ممکن است تعداد بازدیدکنندگان همراه با سرعت بارگذاری صفحه کاهش یابد.

نقد های کاربران
داشتن قابلیتی که به مشتریان امکان می دهد تجربیات خود را از یک محصول، چه مثبت یا منفی به اشتراک بگذارند، به سایر کاربران کمک می کند تا تصمیمات خرید را بگیرند و به وب سایت شما اعتبار می بخشد.

سازگاری سازگار با موبایل
بر اساس گزارش دیجیتال Hootsuite ، 48 درصد از زمان صرف شده در اینترنت متعلق به 5.112 میلیارد کاربر منحصر به فرد دستگاه تلفن همراه است: این 2/3 از جمعیت جهان است. گزارش آماری دیگری نشان می دهد که 79 درصد از کاربران گوشی های هوشمند در شش ماه گذشته چیزی از دستگاه خود خریداری کرده اند. با چنین آماری، تطبیق طراحی وب سایت شما با وب موبایل یک ضرورت است.

امنیت طراحی فروشگاه اینترنتی

هیچ کاربر اینترنتی نمی‌خواهد در حین وبگردی با یک اشکال مواجه شود، اما این فقط ایمنی رایانه او نیست که در خطر است. به عنوان یک تجارت الکترونیک، شما حجم زیادی از داده ها را در مورد محصولات خود و کاربرانی که برای خرید در سایت شما ثبت نام کرده اند ذخیره می کنید، بنابراین ایمنی یکی از ضروری ترین الزامات وب سایت تجارت الکترونیک است. هر گونه نقض این داده ها کسب و کار شما را در معرض خطر قرار می دهد. اطلاعات تماس سرنخ‌های شما ممکن است به سرقت رفته و به فروش برسد، یا ممکن است داده‌های ضروری را برای همیشه از دست بدهید .

یک وب سایت ناامن به شما شهرت بدی در گوگل و سایر موتورهای جستجو می دهد. چندی پیش، گوگل شروع به پرچم گذاری وب سایت های بدون گواهی SSL و پروتکل HTTPS کرد. اینها چیزی بیش از یک هشدار یا توصیه است. کاربران نمی‌توانند بدون این دو جزء از سایت‌ها بازدید کنند و اگر گواهی شما منقضی شده باشد، ممکن است سفارشات احتمالی را از دست بدهید.

بهینه سازی فروشگاه اینترنتی

امتیاز جدید گوگل برای کاربران پرچم گذاری وب سایت هایی با سرعت بارگذاری پایین است. اگر در گذشته افراد روی پیوندی کلیک می‌کردند، منتظر می‌ماندند تا بارگیری شود و اگر به اندازه کافی سریع انجام نشد، به عقب برمی‌گردید، اکنون حتی ممکن است از بررسی یک وب‌سایت با سرعت بارگذاری پایین به‌کلی خودداری کنند.

بر اساس تحقیقات Think with Google، اگر یک صفحه حداکثر پنج ثانیه طول بکشد تا بارگذاری شود، احتمال بازگشت بازدیدکنندگان 90٪ افزایش می یابد . این دلیل بیشتری است که به بهینه سازی فکر کنید و مطمئن شوید که سایت شما در بهترین عملکرد است.

هدف از سئو افزایش فروش شما با بالا بردن رتبه آن در موتورهای جستجو با استراتژی ها و تکنیک های مختلف است. بخشی از آن اضافه کردن کلمات کلیدی به محتوایی است که به وب سایت اضافه می کنید، و همچنین اطلاعات متا به صفحات - عنوان و توضیحات - و تصاویر. بسیاری از متخصصان فراموش می‌کنند که مشتریان می‌توانند شما را از طریق جستجوی تصویر بیابند، اما تنها در صورتی که توضیحات 'alt' را به محتوای بصری خود اضافه کنید.

یکی دیگر از مواردی که بسیاری از شرکت ها از آن چشم پوشی می کنند، درگیر کردن یک متخصص SEO در مراحل اولیه توسعه وب سایت تجارت الکترونیک است. حداقل، وب سایت باید با تمام متا تگ های مورد نیاز راه اندازی شود، اما یک متخصص سئو همچنین می تواند در سازماندهی ساختار صفحه و لینک سازی داخلی، ایجاد استراتژی محتوا، ایجاد یک طراحی سازگار با موبایل، بهبود سرعت بارگذاری و همچنین به شما کمک کند. 

نحوه ثبت نام در فروشگاه آنلاین

 

ثبت نام در وب سایت تجارت الکترونیک مزایای خاصی مانند ذخیره سابقه خرید یا آدرس تحویل دارد، اما برخی از کاربران فرم پرداخت مهمان یا ویژگی خرید با یک کلیک را ترجیح می دهند.

در نظر بگیرید که چند حساب مختلف در وب دارید. مانند یک کاربر معمولی، احتمالاً تعداد زیادی برای موارد مختلف دارید، و برخی از افراد می خواهند از ثبت نام در وب سایت دیگری برای سفارش یک بار مصرف خودداری کنند. اگر امتیاز فروش بیشتر از دریافت اطلاعات شخصی چند خریدار در پایگاه داده شما است، به اضافه کردن ویژگی پرداخت مهمان به سایت تجارت الکترونیک خود فکر کنید. راه های دیگری نیز برای یادآوری آدرس سایت خود به خریداران وجود دارد، مانند افزودن آن بر روی بسته بندی سفارش یا در انتهای پیام با شماره ارسال.

فرم ثبت نام تنها گزینه شما نیست. همچنین می‌توانید از کاربران بخواهید با رسانه‌های اجتماعی یا یک فرم حداقل با نام، ایمیل و شماره تلفن خود وارد سیستم شوند. در هر دو مورد، می توانید یک حساب کاربری به طور خودکار ایجاد کنید و جزئیات ورود به سیستم را برای آنها ایمیل کنید.

گزینه پرداخت در فروشگاه آنلاین

افزودن همه گزینه‌های پرداخت ممکن است زمانی که به تازگی یک وب‌سایت تجارت الکترونیک را توسعه می‌دهید بسیار زیاد باشد، اما تنها ارائه یک گزینه شما را برای خریدارانی که از این گزینه استفاده می‌کنند محدود می‌کند. اگرچه هزینه های حمل و نقل غیرمنتظره (55٪) و فرآیند طولانی پرداخت (26٪) دلایل کلیدی خریداران برای رها کردن سبد خرید خود هستند، طبق گزارش روش های پرداخت 2019 ، 6٪ از آنها به دلیل عدم پرداخت کافی، شما را وثیقه می کنند. گزینه ها.

به گفته Hostgator ، محبوب‌ترین روش‌های پرداخت عبارتند از PayPal، Apple Pay، Amazon Pay، Google Pay، American Express، Stripe، Square، Visa، Masterpass و 2Checkout. بسته به نوع اقلامی که می فروشید، ممکن است بخواهید برخی از گزینه های مربوط به ارز دیجیتال را بررسی کنید زیرا محبوبیت آن همچنان در حال افزایش است. 

افزایش خرید آنلاین و اهمیت یک وب سایت کاربرپسند

به لطف COVID-19، بسیاری از مفاهیم ناآشنا وجود دارد که به "عادی" جدید ما تبدیل شده اند. تعیین فاصله از سایر افراد در جامعه. PPE ورود سرسام آور به سوپرمارکت ها با این حال، یک عادت که به راحتی آشنا است، خرید آنلاین است.

بخش فزاینده‌ای از جمعیت بریتانیا برای فعالیت‌های روزانه «دیجیتال» می‌شوند: پرداخت صورت‌حساب، انتقال پول، پخش جریانی سرگرمی، مصرف اخبار، برقراری ارتباط با عزیزان، انجام تجارت. خرید آنلاین بخشی از این روند است که در دهه گذشته محبوبیت خود را افزایش داده است زیرا مصرف کنندگان به طور مغناطیسی توسط راحتی، سرعت و طیف گسترده محصولات آن جذب می شوند. در حال حاضر، تقریبا یک سوم از مصرف کنندگان محصولات را به صورت هفتگی یا بیشتر به صورت آنلاین خریداری می کنند و قرار است این تعداد افزایش یابد.

اگرچه مغازه ها دوباره شروع به باز کردن درهای خود کرده اند، اما این احتمال وجود دارد که این بیماری همه گیر بتواند عادات خرید را برای همیشه تغییر دهد. کسانی که بین تجربه آنلاین و حضوری در حال تزلزل هستند، در چند ماه گذشته می‌توانستند با سهولت تجارت الکترونیک مورد توجه قرار گیرند.

همانطور که عادات مصرف کننده تغییر می کند، عادات خرده فروشان نیز باید تغییر کند. اگر خرده فروش هستید، اکنون زمان آن است که در مورد حضور وب و اثربخشی پلت فرم تجارت الکترونیک خود فکر کنید. ظاهر و قابلیت استفاده یک وب سایت مانند یک فروشگاه، مشتریان را جذب می کند، بنابراین مهم است که خرده فروشان پلت فرم های آنلاین خود را به روز نگه دارند و مطابق با عادات خرید فعلی باشند.

ما نگاهی به این عادت‌های خرید آنلاین می‌اندازیم و اینکه چگونه، بر اساس این یافته‌ها، یک خرده‌فروش می‌تواند پلتفرم خود را برای پاسخگویی بهتر به نیازهای مصرف‌کننده تطبیق دهد.

کامپیوتر در مقابل تلفن همراه

با صفحه نمایش کوچکش، خرید با تلفن همراه یک تجارت بیهوده به نظر می رسد. بنابراین، فرض این است که افراد بیشتری برای خرید محصولات روی لپ‌تاپ یا رایانه‌های رومیزی خود منتظر می‌مانند تا در خانه (یا در حال استراحت در محل کار) باشند.

با کمال تعجب، این مورد نیست. بر اساس نظرسنجی جهانی بینش مصرف‌کنندگان PwC در سال 2019، افراد بیشتری از تلفن‌های همراه برای خرید آنلاین از رایانه‌ها استفاده می‌کنند، در حالی که تقریباً نیمی از مصرف‌کنندگان اگر وب‌سایتی به سرعت در تلفن همراهشان بارگذاری نشود، به آن بازنمی‌گردند.

بنابراین کافی نیست که وب سایت های تجارت الکترونیک از طریق دسکتاپ قابل پیمایش باشند. همچنین مهم است که آنها موبایل پسند باشند.

بدون یک وب سایت سازگار با موبایل، گوگل دوست شما نخواهد بود و رتبه وب سایت هایی را که استفاده از آنها آسان نیست در موتور جستجو کاهش می دهد.

Google توصیه‌های مفیدی را در مورد کارهایی که یک خرده‌فروش می‌تواند انجام دهد تا وب‌سایت خود را برای موبایل‌پسندتر کند، به اشتراک گذاشته است :

  • از نرم‌افزارهایی که در تلفن‌های همراه رایج نیستند، مانند Flash اجتناب کنید.
  • از متنی استفاده کنید که کاربر بتواند بدون بزرگنمایی بخواند.
  • محتوای صفحه را آگاه کنید، یعنی صفحه وب‌سایت به‌طور خودکار روی صفحه قرار می‌گیرد بدون اینکه کاربر مجبور باشد به صورت افقی یا بزرگ‌نمایی کند.
  • پیوندها را از هم دور نگه دارید تا کاربر بتواند روی پیوند صحیح ضربه بزند.

حتی بیشتر مفیدی، گوگل ایجاد کرده است ابزار برای تست اینکه آیا وب سایت کاربر پسند است یا نه.

به علاوه، فراموش نکنید که فناوری فراتر از موبایل و کامپیوتر وجود دارد. مردم همچنین محصولات را از طریق ساعت‌های هوشمند و دستیارهای دیجیتال خریداری می‌کنند، بنابراین خرده‌فروشان باید محتوای وب داشته باشند که به این دستگاه‌ها نیز پاسخگو باشد.

تجربه بدون اصطکاک

در حالی که موبایل یک جنبه است، خرده فروشان باید در مورد قابلیت استفاده کلی پلت فرم تجارت الکترونیک خود فکر کنند.

نظرسنجی PwC نشان می‌دهد که «هرچه اصطکاک در مسیر خرید کمتر باشد، مشتریان بیشتر خرید می‌کنند و بیشتر هزینه می‌کنند».

جذابیت بزرگ خرید آنلاین این است که آسان و سریع است. یک تجربه خرید واقعی با موانعی بین مشتری و خریدش همراه است: راهبندان، پارکومترها، ازدحام جمعیت، صف‌ها، چمدان‌های سنگین، مشتریان دیگر. خرید آنلاین همه اینها را حذف می کند - و نباید هیچ مشکل دیگری که مشتری را از خود دور کند اضافه کند.

اگر پیمایش وب‌سایت شما غیرممکن است و بارگذاری آن زمان زیادی طول می‌کشد، مشتری شما به جای دیگری نگاه می‌کند – و فکر می‌کند چقدر آسان است که از یک صفحه وب کلیک کنید. شما می خواهید مشتری شما به جای عصبانیت و ناامیدی، سایت شما را پر از خرید ترک کند.

با ساده کردن سفر خرید، برآمدگی های وب سایت خود را هموار کنید. برای مثال، زمان بارگذاری باید سریع باشد، عملکرد جستجو و دسته‌بندی محصول با ابرداده‌ها و کلمات کلیدی خوب روشن باشد، و یک گزینه پرداخت مهمان.

مهمتر از همه، نیازهای مخاطبان خود، آنچه را که می خواهند بخرند و چرا به فروشگاه آنلاین شما می آیند را درک کنید. اگر وب سایتی را از دید خریدار و نه فروشنده بسازید یا توسعه دهید، قابلیت ناوبری در جای خود قرار خواهد گرفت.

فرهنگ اعتماد در طراحی فروشگاه اینترنتی

اعتماد همیشه در هر معامله تجاری مهم است. شکستن اعتماد بین مشتری و خرده فروش به وفاداری به یک برند یا محصول پایان می دهد که می تواند منجر به از دست دادن فروش شود.

ایجاد و حفظ اعتماد برای خرید آنلاین از اهمیت بیشتری برخوردار است. بر اساس نظرسنجی آمازون پی ، بیش از 90 درصد از مصرف کنندگان گفتند که اعتماد عامل مهمی در فرآیند تصمیم گیری خرید آنها است.

یکی از نگرانی‌های طبیعی مصرف‌کننده در خرید آنلاین، فقدان تماس انسانی است. وب سایت ها رابط های بدون چهره هستند. حتی برای کلیک کردن بر روی یکی از آنها عنصر خاصی از اعتماد لازم است، بنابراین مهم است که خرده فروشان مشتریان را با شک در اعتبار آنها نترسانند.

بررسی ها راهی واضح است که خرده فروشان می توانند اعتماد به برند و محصول آنلاین خود را افزایش دهند. بسیاری از مصرف کنندگان حتی نظرات را قبل از توضیحات محصول می خوانند، بنابراین مطمئن شوید که دسترسی به آنها آسان است. در واقع، هر محتوای تولید شده توسط کاربر، مهر تایید بسیار مورد نیاز را ایجاد می کند که، بله، این شرکت قابل اعتماد است. نقدها معادل آنلاین دهان به دهان هستند.

معرفی عنصر انسان نیز می تواند اعتماد را افزایش دهد. به عنوان مثال، بسیاری از سایت‌های تجارت الکترونیک، یک چت زنده برای پرسش‌های مشتریان ارائه می‌دهند که در انتهای دیگر آن یک شخص واقعی یا یک ربات وجود دارد. اگر این یک گزینه نیست، مطمئن شوید که اطلاعات تماس یا فرم ها به راحتی پیدا می شوند.

اهمیت داشتن یک وب سایت فروشگاه آنلاین را بدانیم

با کمک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک، شما این فرصت را دارید که محصولات و خدمات خود را 24 ساعته در اختیار مشتریان قرار دهید. این به کسب و کار شما نمایش خوبی می دهد و به شما کمک می کند تا با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. از آنجایی که اکثر مردم به دلیل کمبود وقت ترجیح می دهند به صورت آنلاین خرید کنند، به راحتی می توانید درآمد بیشتری کسب کنید. با کمک یک وب سایت تجارت الکترونیک، افراد می توانند محصولات مورد نظر خود را در هر زمان انتخاب و خریداری کنند. آنها می توانند به راحتی از طریق کارت های اعتباری یا سایر گزینه های پرداخت موجود در وب سایت پرداخت کنند.

وقتی نوبت به خرید هدیه برای خانواده و دوستانتان می رسد، سبد خرید تجارت الکترونیک چیزی است که مردم این روزها ترجیح می دهند. تقریباً همه چیز از طریق اینترنت در دسترس است. شما فقط باید به وب سایت مراجعه کنید، یک محصول را انتخاب کنید، آن را در سبد خرید خود اضافه کنید و پرداخت کنید. هدیه به موقع به مقصد مذکور تحویل داده می شود. آیا به همین سادگی و بدون دردسر نیست؟

یکی دیگر از ویژگی های یک وب سایت تجارت الکترونیک این است که می توانید یک مورد را در "لیست علاقه" خود ذخیره کنید و بعداً آن را خریداری کنید. بنابراین، شما مجبور نیستید دوباره روند جستجوی محصول را انجام دهید زیرا قبلاً در لیست شما ذخیره شده است. به همین دلیل است که وب سایت های تجارت الکترونیک بسیار کاربرپسند هستند. برای کسانی که در مورد تحویل محصولات و مسائل مربوط به آن تعجب می کنند، در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.

از آنجایی که کل فرآیند خرید به صورت آنلاین انجام می شود، گاهی اوقات افراد در مورد تحویل به موقع محصولات شک می کنند. در صورتی که کالای درخواستی شما به دست شما نرسید یا دیر به دستتان رسید، می‌توانید در قسمت «بازگشت کالا» شکایت کنید. اقدامات لازم پس از آن انجام خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که آنچه را که برای آن سفارش داده اید به دست می آورید.

یک وب سایت تجارت الکترونیک همچنین به مشتریان اجازه می دهد نظرات خود را در مورد محصولات و خدمات ارسال کنند. بنابراین، صاحب وب سایت بازخورد دریافت می کند. او می تواند از این بازخورد برای بهبود خدمات و بهبود آنها استفاده کند. حفظ ارتباط با مشتریان نیز در دراز مدت به صاحب کسب و کار کمک می کند. بنابراین، توسعه تجارت الکترونیک در محیط رقابتی امروز بسیار مهم است.

مزایای سایت تجارت الکترونیک برای مشتریان

از دیدگاه کاربر نهایی، وب سایت های تجارت الکترونیک برای خرید آنلاین محصولات و خدمات بسیار راحت هستند. این فرآیند اغلب بسیار سریع است زیرا مشتریان می توانند در مدت زمان نسبتاً کوتاهی بدون نیاز به ترک خانه یا محل کار خود سفارش دهند. علاوه بر این، مشتریان می توانند بدون نیاز به جابجایی فیزیکی از چندین کسب و کار خرید کنند. به مشتریان و خریداران بالقوه می توان اطلاعات زیادی در اختیار آنها قرار داد که تجربه خرید آنها را سریعتر و آسان تر می کند و همچنین خدمات مشتری را بهبود می بخشد. آنها همچنین فرصت خرید محصولات و خدمات را به صورت 24 ساعته و راحت و راحت خواهند داشت. اجازه دادن به مشتریان برای خرید برای راحتی و آسایش خانه های خود در هر زمان می تواند فروش کسب و کار و به طور بالقوه وفاداری مشتریان را افزایش دهد. مهمتر از همه، تجارت الکترونیک وب‌سایت‌ها به کسب‌وکار این امکان را می‌دهند که مصرف‌کنندگان را راضی نگه دارد و دائماً برای انطباق با استراتژی‌های آن‌ها با توجه به سبک زندگی و تغییرات تکنولوژیک تغییر می‌کنند.

چگونه می توانید از تجارت الکترونیکی بهره مند شوید. مزایای تجارت الکترونیک

با توجه به اینکه بیش از 60 درصد از مردم در سراسر جهان برای خرید کالاها، انتخاب خدمات و دستیابی به کالاها از طریق اینترنت می پرند، تجارت الکترونیک کل تجربه خرید را متحول کرده است. این به مردم اجازه می دهد تا با یک کلیک ساده از روی صندلی اداری، کاناپه سالن خانه و حتی در حین مسافرت، چیزهایی را خریداری کنند! اکنون خرید هر چیزی از هر کجا و در هر زمان از طریق یک سیستم عامل آنلاین تجارت الکترونیک آسان شده است. تجارت الکترونیکی تنها برای مشتریان و مصرف کنندگان مزایایی ندارد، بلکه برای خرده فروشان نیز جام مقدسی است. با تجارت الکترونیک، آنها اکنون می توانند تجارت خود را در سراسر جهان گسترش دهند که در غیر این صورت از نظر فیزیکی غیرممکن است و نیاز به سرمایه گذاری زیادی دارد. در اینجا برخی از مزایای تجارت الکترونیک آورده شده است.

مزایای تجارت الکترونیک که باید بدانید 

1- سهولت و راحتی

با افزایش حجم کاری و تعهدات خانگی، دسترسی مردم به فروشگاه های مورد علاقه خود برای دریافت محصولات مورد علاقه خود بسیار سخت می شود، در حالی که می توانند تنها با یک ضربه انگشت آن را خریداری کنند! سهولت استفاده، کارآیی زمان و پرداخت آسان برخی از معدود دلایل عمده ای هستند که تجارت الکترونیک دنیای خرده فروشی امروز را تسخیر کرده است.

2- در دسترس بودن شبانه روزی

تجارت الکترونیک به مشتریان این امکان را می دهد که از وب سایت مورد علاقه خود 24/7 خرید کنند. این شامل انتظار برای یک تعطیلات آخر هفته یا یک نیم روز نیست فقط برای اینکه بتوانید درمان خرده فروشی لازم را انجام دهید! تجارت الکترونیک به وب‌سایت‌ها این امکان را می‌دهد که شبانه‌روز کار کنند و به مشتریان خود با جزئیات مناسب محصول، جزئیات گارانتی، بررسی محصول و توضیحات محصول سود ببرند تا بتوانند انتخاب درستی داشته باشند.

3- جام مقدس یک خرده فروش:

تجارت الکترونیک فضای مناسبی را برای انواع مشاغل فراهم می کند تا بهترین های خود را در اینترنت ارائه دهند تا توجه مخاطبان هدف خود را جلب کنند و رقابت داغ را شکست دهند. هزینه موجودی را کاهش می دهد و نیاز به مکان فیزیکی را حذف می کند. خرده فروش فقط با بودن از طریق اینترنت می تواند درآمد کسب کند. همچنین نیاز به استخدام افراد برای فروش در کنار بازاریابی هدفمند آسان و سریع را کاهش می دهد.

4- دسترسی به مخاطبان قابل تبدیل.

تجارت الکترونیکی به بازرگانان اجازه می‌دهد تا رفتارها، علاقه‌مندی‌ها، دوست نداشتن‌ها و گرایش‌هایی را که دنبال می‌کنند بخوانند تا بتوانند محصولات و خدماتی را ارائه دهند که نیازهای مخاطبانشان را برآورده کند و آنها را به خریداران بالقوه تبدیل کند. این داده های خوبی را فراهم می کند که بازرگانان می توانند برای طراحی استراتژی های بازاریابی تاثیرگذار از آنها استفاده کنند.

5- یک وب سایت تجارت الکترونیک و تمام دنیا.

تجارت الکترونیک و یک فروشگاه اینترنتی آنلاین، جستجو و یافتن مکان های مشابه را بسیار آسان و سریع می کند. از نظر فیزیکی، یافتن یک محصول انتخابی بدون رفتن از فروشگاهی به فروشگاه دیگر غیرممکن است، در حالی که با تایپ یک کلمه کلیدی در اینترنت، بسیاری از نتایج جستجوی مشابه و فروشگاه‌های تجارت الکترونیک مربوطه ظاهر می‌شوند! 

اولین برداشت خوب در فروشگاه آنلاین 

همانطور که در زندگی واقعی، اولین برداشت ها اغلب در تجارت الکترونیک به حساب می آیند. اگر بخواهید وارد یک مغازه نامرتب و کم نور شوید، احتمالاً دوباره مستقیماً بیرون می روید. همین امر در مورد مشتریانی که با یک فروشگاه آنلاین با ساختار آشفته و عکس های محصول ضعیف روبرو می شوند، صدق می کند. بنابراین قبل از اینکه بلافاصله مشتریان بالقوه را در رقابت از دست بدهید، فروشگاه شما باید با کمک طراحی حرفه ای تاثیر اولیه خوبی داشته باشد.

 توسط فروشگاه اینترنتی ایجاد اعتماد کنید

برخی از کاربران اینترنت هنوز نسبت به خرید آنلاین محتاط هستند. در حالی که غول‌های این بخش مانند آمازون، زالاندو و اتو در حال حاضر از اعتماد نامحدود کاربر برخوردار هستند، فروشندگان آنلاین کوچک‌تر اغلب باید برای متقاعد کردن سخت تلاش کنند. اینجاست که طراحی حرفه ای وب مهم است. بر اساس مطالعه دانشگاه استنفورد، 75 درصد از کاربران اینترنت، قابلیت اطمینان یک شرکت را بر اساس طراحی وب سایت آن ارزیابی می کنند.

 تجربه خرید دلپذیر از فروشگاه آنلاین

مشتریانی که در فروشگاه آنلاین شما احساس راحتی می کنند نیز احتمال خرید بیشتری دارند. مطالعه ای توسط دانشگاه وبستر وین اخیراً ثابت کرد که طراحی یک فروشگاه آنلاین می تواند "تاثیر قابل توجهی بر لذت خرید مشتری" داشته باشد. تنها از این طریق می توان "آمادگی برای خرید فوری آنلاین ایجاد و بیدار شد."

طراحی مدرن فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه های آنلاین نسبتا کوتاه مدت است. آنچه سه سال پیش مدرن بود اکنون شاید منسوخ شده است. بنابراین طراحی شما باید با زمان حرکت کند - در غیر این صورت ممکن است خسته و کاملاً غیرمدرن به نظر برسد. این بدان معنا نیست که شما باید با هر گرایش طراحی اجرا کنید. درعوض، مراقب موفق ترین رقبای خود باشید و همیشه تنظیمات طراحی را با دقت انجام دهید.

 

اگر شما یک کارآفرین تجاری هستید و محصول یا خدماتی برای فروش از طریق اینترنت دارید، داشتن یک وب سایت تجارت الکترونیک بسیار مهم است. وب سایت تجارت الکترونیک به عنوان جایگزینی برای فروشگاه های خرده فروشی فیزیکی برای فروش کالاها و محصولات است. داشتن یک وب سایت تجارت الکترونیک مزایای زیادی دارد و اگر یک وب سایت برای کسب و کار خود بسازید، می توانید از تمام این مزایا بهره مند شوید.

اگر تا به حال از یک وب سایت تجارت الکترونیک خرید کرده اید، ممکن است بدانید که تجارت آنلاین تقاضای بالایی دارد. به هر حال، این به مردم این فرصت را می دهد تا مواد مورد نیاز خود را از خانه خود خریداری کنند. بنابراین ارائه یک تجربه خرید متقاعد کننده به مشتریان و ارائه پشتیبانی بهتر از آنها کلیدی است که هر کسب و کاری باید برای آن یک وب سایت تجارت الکترونیک بسازد.

برخی از مزایای داشتن یک سایت تجارت الکترونیک به شرح زیر است:

هزینه عملیاتی کم -

برخلاف هر فروشگاه فیزیکی، فروشگاه اینترنتی نیازی به هزینه زیادی ندارد. یک طراحی ساده وب سایت برای ایجاد پایگاه تجاری بیش از اندازه کافی است. علاوه بر این، یک وب‌سایت تجارت الکترونیک توانایی صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرداخت‌ها و کلیه فرآیندهای عملیاتی را دارد که می‌توان به راحتی آن‌ها را مدیریت کرد.

افزایش پایگاه مشتری -

یکی از بزرگترین مزایای داشتن یک وب سایت تجاری این است که پایگاه مشتری را افزایش می دهد و به کسب و کار اجازه می دهد تا به افراد بیشتری در سراسر جهان دسترسی پیدا کند. کسب‌وکاری که بر ترافیک متکی است می‌تواند از طریق دسترسی به مشتری، مزایای واقعی حضور آنلاین را بیابد. با این حال، یک وب سایت تجارت الکترونیک این پتانسیل را دارد که در موتورهای جستجوی مختلف قابل مشاهده باشد که علاوه بر این، فرصتی عالی برای یک کارآفرین تجاری است تا از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ و غیره مشتریان بیشتری به دست آورد.

سرعت و راحتی برای مشتریان -

از نظر کاربر، خرید کالا به صورت آنلاین راه بسیار مناسبی است. مطمئناً فرآیند تجارت آنلاین بسیار سریع است و به مدت زمان نسبتاً کوتاهی نیاز دارد بدون اینکه به شما اجازه دهد خانه یا محل کار خود را ترک کنید. مشتریان حتی می توانند با پشتیبانی آنلاین شما، تجربه خرید خود را لذت بخش تر کنند، که در مجموع، برای یک کسب و کار، پاداش بزرگی است که نه تنها به کسب و کار کمک می کند تا شهرت برند خود را بالا ببرد، بلکه به فروش بیشتر آن کمک می کند.

بنابراین دوستان، اینها مزایای خاصی است که یک تجارت می تواند با ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک داشته باشد. بنابراین اگر واقعاً می‌خواهید تمام این مزایا را داشته باشید و می‌خواهید شهرت تجاری در سراسر جهان کسب کنید، مطمئن شوید که با پشتیبانی از یک شرکت طراحی وب‌سایت حرفه‌ای، یک وب‌سایت تجارت الکترونیک تجاری ایجاد کرده‌اید.

 لذت مشتری از خرید آنلاین

مصرف کنندگان به خرید آنلاین روی می آورند زیرا سرگرم کننده و آسان است. این روزها می توانید تقریباً هر چیزی را به صورت آنلاین و از راحتی خانه خود خریداری کنید. با وجود گزینه های بسیار زیاد، یافتن سایت های تجارت الکترونیکی که بتوانید به آنها اعتماد کنید دشوار است. خوشبختانه، ما این لیست عالی از 40 بهترین سایت خرید آنلاین در اینترنت را در حال حاضر گردآوری کرده ایم. درمان خرده فروشی به دلیلی "درمان" نامیده می شود - نباید استرس زا باشد. و این سایت ها تجربه کاربری شگفت انگیزی را ارائه می دهند که از آن لذت خواهید برد.

فروشگاه آنلاین چای را اذیت نکنید

عاشق چایی؟ Tease Tea یکی از بهترین سایت‌های خرید آنلاین در اینترنت برای دریافت چای برای نیازهای مختلف مانند افزایش انرژی، بارداری و موارد دیگر است. این سایت همچنین دارای بخش هدیه است، بنابراین حتی اگر شما عاشق چای نیستید، می توانید یک هدیه ویژه برای آن عاشق چای خاص در زندگی خود دریافت کنید.

فروشگاه آنلاین اینترنتی چای را اذیت نکنید

 جهت مشاهده فروشگاه آنلاین چای را اذیت نکنید روی تصویر بالا کلیک نمایید

فروشگاه آنلاین بوهو

Boohoo یک سایت مد و یکی از سریع ترین سایت های تجارت الکترونیک در حال رشد در جهان است. Boohoo هر روز با حداکثر 100 قطعه جدید در سایت چیزهای تازه ای را حفظ می کند. بعلاوه، این یک گزینه ارزان قیمت با انواع سبک های زیر 80 دلار است و اقلام فروش گاهی اوقات به اندازه چند دلار کاهش می یابد!

فروشگاه آنلاین اینترنتی بوهو

جهت مشاهده سایت فروشگاهی بوهو روی تصویر بالا کلیک نمایید.