واحد پشتیبانی و پاسخگویی جام ارژنگ جهت ارائه مشاوره و رسیدگی به امور مشتریان گرامی بطور شبانه روزی در خدمت شماست.
فهرست مطلب
10 متخصص برتر سئو جهان را بشناسید
10 متخصص سئو کدامین هستند؟جهت آشنایی با 10 نفر از متخصصان برتر سئو این مقاله در سایت جام ارژنگ را بخوانید.
متخصص سئو به چه کسی گفته میشود و چه ویژگی هایی باید داشته باشد.
مقالات زیادی در باره متخخصان برتر سئو نوشته اند که باید بررسی کرد که نحوه انتخاب یا معرفی این افراد بر چه اساسی بوده است.
سئو Seo مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد.در این صفحه در باره ویژگی های متخصص سئو و عملکرد آنان و نحوه کسب درآمد از بهینه سازی سایت میگوییم.
بازاریابی آنلاین بشدت در حال رشد و توسعه است و در این بین سئو اهمیت دوچندانی می یابد.امروزه اکثر شرکت ها و موسسات برای پیشرفت بازاریابی آنلاین خود از موسسات و افرادی که متخصص سئو هستند استفاده میکنند.بنابر این سئو میتواند یک منبع درآمد نیز باشد.
متخصص سئو کیست
متخصص سئو به چه کسی گفته میشود؟متخصص سئو به شخصی گفته میشود که یک وب سایت را تجزیه و تحلیل کرده و نقاط ضعف و قوت آن را در می یابد و با انجام تغییراتی باعث رسیده آن سایت به صفحه اول موتورهای جستجو میشود.
یک متخصص سئو بهینه سازی را یک صفحه از وب سایت انجام میدهد تا مشخص کند که نتایج جستجو مرتبط باشند و تجربه کاربری مثبتی ایجاد نماید.
یک متخصص سئو باعث افزایش ترافیک سایت میشود.در نهایت او یک بازاریاب حرفه ای برای رسیدن یک وب سایت به یک فروش عالی است.
متخصص سئو بر تمام تکنیک های بهینه سازی و الگوریتم های موتورهای جستجو اشراف کامل دارد .قادر به تجزیه و تحلیل داده ها است.ابزارهای گوگل را بخوبی میشناسد.وضعیت رقبا را بررسی میکند.کلیدواژه های مرتبط با حرفه مشتری را مورد تحقیق قرار میدهد.محتوای سایت را بهینه سازی کرده و کدهای خراب و لینک های شکسته را از سایت پاک میکند.
وظایف یک متخصص سئو در وب سایت
اگر بخواهیم وظایف یک متخصص سئو را بصورت دسته بندی شده بدانیم بهتر میتوانیم به اهمیت حضور او پی ببریم.
در این قسمت لیست وظایف یک متخصص سئو را بیان کرده ایم.وظایف یک متخصص سئو بشرح زیر است:
- استراتژی بهینه سازی را توسعه میدهد تا رتبه بندی نتایج جستجوی وب سایت را افزایش دهد.
- هنگام اجرای کمپین های پولی کار تست را انجام میدهد و داده ها و نتایج را جمع آوری مینماید.
- مدیریت هزینه های کمپین سئو و بودجه بندی و تطبیق تفاوتها را کنترل میکند.
- محتوای وب سایت را کنترل میکند تا مطمئن شود بهترین شیوه های سئو محتوا انجام شده باشد.
- هدایت سئو را در بازاریابی محتوا را انجام میدهد.
- انجام تحقیقات بر روی کلیدواژه ها تا بداند که بهترین کلیدواژه موثر در سئو وب سایت کدام است.
- متخصص سئو استراتژی ساخت لینک را ایجاد میکند.
- تجزیه و تحلیل داده های گوگل را برای پیاده کردن یک سئو عالی و حرفه ای در وب سایت را بر عهده دارد.
- وضعیت پیشرفت صفحات وب را در موتورهای جستجو بویژه گوگل را مورد تعقیب قرار میدهد.
متخصص سئو باید سه سطح سئو را بداند
اصولا سئو بر سه پایه استوار است در واقع سه نوع سئو وجود دارد.برای اینکه یک متخصص سئو بتواند کار بهینه سازی یک وب سایت را با بهترین نتیجه به پایان برساند باید بر سه سطح سئو مسلط باشد.سه نوع سئو عبارتند از:
- سئو فنی:که بر عناصر غیر محتوایی سایت تاکید دارد.سئو فنی شامل استراتژی های برای بهبود ساختار و اساس وب سایت بوده که متخصص سئو موظف است بر اساس آن سرعت سایت و همچنین قابلیت واکنشگرا بودن و قابلیت خوانایی آنرا بررسی و نقاط ضعف آنرا بر طرف نماید.
- سئو داخلی به محتوای وب سایت شما اشاره دارد.متخصص سئو باید تمام نکات کلیدی مربوط به بهینه سازی محتوا را بررسی نماید کلمات کلیدی ،متا و لینک های داخلی و عنوان سایت و کدهای Html از نکات سئو داخلی هستند.
- سئو خارجی شامل لینک سازی و مرتبط کردن آن با لینک های سایت های خارجی و یا سایت معروفی هستند که دارای ترافیک بالایی میباشند.متخصص سئو در این بخش به معروف ساختن سایت با ایجاد بک لینک و اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک،اینستاگرام،لینکدین و یوتیوب است.
ویژگی های یک متخصص سئو کدامند
متخصص سئو در مرحله اول کسی است که با فرآیند بهینه سازی آشنایی کامل دارد.هدف یک متخصص بهینه سازی بهبود دید یک وب سایت در موتورهای جستجو است یعنی تلاش او بر این هدف متمرکز میشود تا یک وب سایت را به صفحه اول موتورهای جستجو بویژه گوگل برساند.
متخصص سئو در پی آن است تا افزایش ترافیک ارگانیک را سبب گردد تا صفحات بیشتری از یک وب سایت مورد بازدید قرار گیرند.همانگونه که میدانید سئو یک فرآیند طولانی و مستمر است و نیاز به زمان دارد تا به ثمر بنشیند.
متخصص سئو تمایل به تغییر دارد
یکی از مهمترین ویژگی هایی یک متخصص سئو تمایل به تغییر است.یعنی با رصد کردن پیشرفت سئو وب سایت با استفاده از ابزارهایی مانند گوگل وبمستر و گوگل آنالایتیکس به نقاط ضعف و قوت سایت خود پی برده و با انجام تغییرات مداوم سعی در رسیدن به یک نتیجه عالی دارد.
الگوریتم های گوگل مرتب در حال تغییر هستند.وقتی یک متخصص سئو مشاهده میکند که سایت او در حال طی کردن سیر نزولی بوده و به پایین میرود بلافاصله دست به تغییر میزند.
به روز ماندن امری اجتناب ناپذیر است.محتوا باید مرنبا بروزرسانی شود.کدهای خراب باید حذف گردند.محتوای غیر فعال باید با اصلاحاتی که صورت میگیرد دوباره به چرخه بازدید برگردد.افزونه های بکار رفته در یک وب سایت باید آپدیت شوند.
و یک متخخص سئو تمایل به تغییر دارد او هرگز ساکن نمیماند و مرتب با بررسی سایت خود این تغییرات را به انجام میرساند.
فعالیتهایی وجود دارند که به طور منظم در کار روزانه یک متخصص سئو تکرار میشوند ، اگر انعطافپذیر باشید و آماده انطباق با تغییرات غیرقابلاجتناب باشید ، رقابت به سرعت از کار شما پیشی میگیرد که برای وب سایت مضر است .
دومین جنبه از سازگاری با یگانگی هر سایت ارتباط دارد . باید به خاطر داشته باشید که هر وب سایت متفاوت است و گاهی اوقات راهحلهایی که برای یک صفحه کار میکنند ممکن است به طور کامل برای دیگری بیاثر باشد .
سازگاری با سئو بسیار مفید است هنگامی که کار کردن با افراد و مشتریان باید بدانید چگونه سایتشان را هینه سازی کنید .کلمات کلیدی هر شغلی متفاوت است. لازم است که کسبوکار مشتری را درک کرده و رفتار خود را با آن تطبیق دهید . علاوه بر این , شما همچنین باید یاد بگیرید چطور مانند کاربران فکر کنید تا بتوانید انتظارات آنها را برآورده کرده و به طور همزمان تبدیل شدن به آنها منجر شود که مشتری شما را راضی میکند .
دانش عملی یک متخصص سئو
دانش عملی که شما باید به عنوان یک متخصص سئو بدانید :
شما باید بدانید چطور یک وب سایت مناسب برای سئو درست کنید .
به عنوان یک متخصص سئو , شما باید قادر به پیشنهاد و ایجاد تغییراتی در وب سایت موجود برای بهبود امتیاز سئو باشید .
به عنوان یک متخصص سئو , باید یک وب سایت با کاربر بسیار صمیمی ایجاد کنید , به عنوان بهترین تجربه کاربر یکی از مهمترین عوامل رتبهبندی گوگل است .
انطباق محتوا : محتوا یکی از مهمترین شاخصه ها برای سئو است . هر متخصص سئو باید قابلیت انطباق محتوا را بداند . اگر وب سایت شما به خوبی نوشته نشده , مرتبط و جذاب نباشد , در سایت نتایج جستجو رتبه پیدا نخواهد کرد . دانستن نیازهای خاص مشتریان و داشتن دانش در مورد ابزارهای سئو که میتواند شما را در مورد بهترین کلمات کلیدی به روز رسانی کند, دادههای حجم جستجو , چگالی کلمه کلیدی , و عملکرد رقابتی محتوی باید شاخصه یک متخصص سئو باشد.
پیوندها یکی از مهمترین عوامل برای هر موفقیت سئو هستند . شرکتهایی ، که متخصص سئو را استخدام میکنند تا فعالیتهای بازاریابی اینترنتی خود را کانالیزه کنند ، باید مطمئن شوند که آنها مهارتهای زیادی برای ایجاد لینک های با کیفیت برای آنها داشته باشند . لینک با کیفیت بسیار مهم است . لینکهای با کیفیت را میتوان با ارایه یک محتوای قوی ، مفید و مناسب که وب سایتهای معتبر به آن نیاز دارند انجام داد .
سئو به وضوح برای ارتباط دادن به این که چرا یک تغییر باید به یک وب سایت خاص در جملهبندی خاص تبدیل شود , اشاره میکند . هیچ راهی وجود ندارد که سئو بتواند همه کارها را انجام دهد . بنابراین متخصص سئو باید قادر به برقراری ارتباط با این مساله باشد که چرا یک تغییر مشخص باید با شرایطی ایجاد شود که همه درک کنند . متخصص سئو باید بتوانند با تیم آی تی و تیم سطح C صحبت کنند و امتیاز خود را از طریق " مشاوران سئو " و " استانداردهای خدمات مشتری " تغییر دهد . شما باید فردی را پیدا کنید که رویکرد آنها متناسب با نیازهای شما باشد . آگاه بودن از واسطه ارتباطات و داشتن مهارتهای ارتباطی عالی به شما کمک میکند به عنوان متخصص سئو ترقی کنید .
افزایش عمومی فعالیت آنلاین در سالهای اخیر باعث شدهاست که اینترنت یک مرکز تجاری امروزی باشد , بدون هیچ پایانی به رشد . کسب و کارها در حال یادگیری برای سازگاری با این تغییر هستند , چرا که تنها گزینه دیگر خارج از کسبوکار است .
این یکی از دلایل اصلی این است که چرا متخصصان سئو در این روزها تقاضای بالایی دارند . آنها استراتژیهایی را برای شرکتها به کار میگیرند تا در عرصه رقابت شدید رتبهبندی موتور جستجو دیده شوند ، در حالی که به کسب و کارها اجازه میدهد تا بر روی کاری که بهتر انجام میدهند تمرکز کنند .
انطباق متخصص سئو با الگوریتم جستجو
تغییر،ماهیت صنعت اینترنت است . موتورهای جستجو مانند گوگل , یاهو و بینگ همیشه در حال بازبینی الگوریتم های خود در تعیین چگونگی رتبهبندی وب سایتها و صفحات وب انفرادی خود هستند . برخی روشها که قابلیت دید اول صفحه را تضمین میکنند در نهایت کار را متوقف میکنند و گاهی حتی برای یک وب سایت مضر هستند .
متخصصان بخش سئو با این تغییرات همگام هستند و همیشه در مورد اتفاقات تجاری خود قرار میگیرند . آنها این ابتکار را به دست میگیرند تا به دنبال راههایی جدید بگردند تا وب سایتها به شدت در روشهای قابلقبول برای موتورهای جستجو قرار بگیرند .
آنها تمام جزئیات مهم درباره مشتریان خود و رقبای خود را جذب میکنند ، به طوری که آنها میتوانند تکنیکهای مناسب را برای مشتریان خود بکار گیرند تا در این زمینه بایستند . این کار به خصوص برای کسب و کارها با تولید خاص بسیار خوب عمل میکند ، چرا که این افراد نیازمند تحقیق بر روی مخاطبان متمرکز هستند .
آنها همچنین به طور طبیعی مهارتهایی مانند کدگذاری برای HTML و CSS را انتخاب میکنند ، که در درک چگونگی کار صفحات وب و بهینهسازی آنها با آن دانش بسیار مفید است .
متخصص سئو باعث کیفیت رتبه میشود.
چون متخصصان سئو خوب عطش غیرقابل سیراب برای یادگیری چیزها دارند , آنها همچنین اجازه نمیدهند هیچ مانعی برای مدت طولانی از آنها جلوگیری شود. آنها به دنبال هر راهحل ممکن برای یک مشکل خواهند بود , حتی اگر نیاز به تحقیقات گسترده و ناامید کننده و اشتباه باشد .
بخشی از این کار ایجاد ارتباط با کیفیت است ، و این مستلزم کسب اطلاعات تماس حیاتی از چشم اندازهای است . اگر اطلاعات به راحتی در یک وب سایت در دسترس نباشد ، متخصصان سئو به شکست فکر نخواهند کرد . آنها حسابهای رسانههای اجتماعی ، وبلاگهای شخصی و راههای دیگر را بررسی خواهند کرد .
این امر همچنین به این معنی است که صبر و حوصله در پاسخ به سوالات و نیز اثرات " استراتژیها " بر روی ردهبندیهای صفحه موثر میکند . اگرچه سرعت اتصال سریعتر شدهاست ، روند رسیدن به نتایج هنوز زمان میبرد - که هر متخصص سئو خوب میتواند تحمل کند . کسب و کارهای موفق متخصص سئو را استخدام میکنند ، چون آنها درک میکنند که سئو خوب یک سرمایهگذاری بلند مدت است ، و نه چیزی که فورا ً نتایج را از طریق اقدامات غیراخلاقی به ارمغان میآورد .
متخصص سئو خلاق با اراده و سرسخت برای غلبه بر موانع است, متخصص خوب سئو همچنین در حال اکتشاف مناطق نامعلومی است تا پاسخ به سوالات ظاهرا ً ناامیدکننده را پیدا کند . آنها محدود به اعمال واقعی در ایجاد یک وب سایت محبوب نیستند .
این تفکر خارج از کادر میتواند منجر به نوآوریهای شگفتانگیز حتی در عملیاتهای روزمره شود که میتواند یک شرکت را به سمت بالا سوق دهد . آنها برنامههای نرمافزاری معمول خود را تجربه خواهند کرد ، به دنبال ابزارهایی میگردند که میتوانند کار خود را آسانتر و سریعتر کنند و به طور کامل فنون اصلی را امتحان کنند .
متخصصان سئو به طور جدی کار خود را انجام میدهند ، بنابراین وقتی این کار را انجام میدهند ، تمام جزئیات را با دقت تمام میکنند تا مطمئن شوند همه چیز درست همان طور که برنامهریزی شدهاست کار میکند . آنها هیچ کاری را ترک نخواهند کرد تا عملیات بدون هیچ مشکلی ادامه پیدا کند . از برچسبهای HTML گرفته تا کلید واژه ROI و لینکهای داخلی ، آنها همه چیز را بررسی و دوبرابر میکنند .
این توجه به جزئیات نیز میتواند حتی در شرکت در جلسات و سمینارها و همچنین رسیدگی به مشتریان نیز مفید باشد . ممکن است نکات مهمی وجود داشته باشد که ممکن است بر سر برخی از متخصصان سئو باشد که تنها بر نحوه انجام کارها تمرکز دارند . افراد حرفهای سئو نکات حساس را یادداشت میکنند و نشان میدهند که آنها از تکالیفی که باید انجام دهند ، باخبر هستند .
متخصص سئو به سلامت سایت فکر میکند
ویژگیهای تخصصی متخصصان سئو نقش مهمی در سلامت وب سایت شما دارند . نکاتی وجود دارد که باید توجه خود را به زمانی معطوف کنید که تصمیم میگیرید یک متخصص سئو را در وب سایت خود استخدام کنید . اندازه شرکت یا کسبوکار شما زمانی که یک وب سایت موثر و سئو شده داشته باشید , مهم نیست . امروزه مهمترین چیز در حال دریافت ترافیک بیشتر برای یک کسبوکار موفق است . اگر میخواهید به مخاطبین هدف خود دست پیدا کنید و فروش و یا قابلیت دید وب سایت خود را افزایش دهید , باید در مورد سئو بیشتر بدانید یا ترجیح دهید یک متخصص سئو را استخدام کنید .
وب سایت شما ممکن است ترافیک کافی داشته باشد و یا جذب بازدیدکنندگان در همان زمان نشود . دلیل این که هدف شما گرفتن اهداف تان برای وب سایت تان نیست , میتواند متفاوت باشد . زمانی که یک متخصص سئو را استخدام میکنید که ویژگیهای کافی برای چیزهای مورد نیاز دارد , میتوانید در همان زمان وب سایت خود را سالمتر و موثرتر کنید . علاوه بر آن , یک متخصص سئو میتواند اهداف وب سایت شما و کسبوکار که برای رسیدن به دورههای مشخص نیاز دارید را تعیین کند . در نتیجه , استخدام یک متخصص سئو در صورتی که شما صلاحیت کافی برای انجام این کار را نداشته باشید , بهترین گزینه است .
تجربه کاری یک متخصص سئو
به نظر میرسد که هر کسی میتواند سئو را انجام دهد اما کلیدهای مهمی وجود دارد که متخصصان سئو به آن توجه کنند . در حالی که تجربه برای هر کار بسیار ضروری است , برای سئو هم ضروری است . تمام استراتژیها , اهداف ماهانه و سالانه , و همه قوانینی که فرصتی را برای ایجاد وب سایت بیشتر برای سئو به کار میبرند بخشی از عملیات یک متخصص سئو هستند . با اینکه همه قادر به یادگیری در مورد آن و بهبود خود هستند , این تجربه به گرفتن چیزهای کوچک در وب سایت کمک خواهد کرد . زمانی که متخصص سئو به اندازه کافی تجربه دارد , وب سایت شما قادر به توسعه بیشتر و مناسبتر برای جستجو و حضور در صفحه اول موتورهای جستجو است . به همین دلیل , سال تجربه به طور قابلتوجهی برای استخدام یک متخصص سئو در وب سایت تان بسیار مهم است .
دانش بازاریابی متخصص سئو
داشتن دانش در مورد کلیدهای بازاریابی و استراتژیهای بازاریابی فرصتی برای ایجاد استراتژیهای موثر خواهد داد . در حالی که دانش بازاریابی شما را بهتر از رقبای خود خواهد کرد , در عین حال برای هر کسبوکار و شرکت نیز لازم است . دانش بازاریابی به توانایی تعیین مستقیم مخاطب هدف و ایجاد محتوای مطابق با تجزیه و تحلیل این که شما انجام دادید , خواهد پرداخت . زمانی که متخصص سئو از بازاریابی استفاده میکند , میتوانید نقاط قوت , نقاط ضعف , فرصتها و تهدیدات کسبوکار خود را بدانید . با توجه به این تجزیه و تحلیل , شما قادر خواهید بود بدانید که باید چه چیزی را بهبود بخشید و چگونه میتوانید بهتر از رقبای خود در بازار باشید . به همین دلیل , زمانی که متخصص سئو که میخواهید استخدام کنید , دانش بازاریابی کافی دارد , فرصت زیادی خواهید داشت .
همچنین ، دانستن محل کسبوکار شما در بازار نیز ضروری است ، زیرا شما قادر خواهید بود که بدانید چه چیزی برای مشتریان تان و یا کاربران در همان زمان فراهم کنید . متخصصان سئو که دانش کافی درباره بازاریابی ندارند ، قادر به یافتن خطرناکترین نقاط روی کسبوکار شما نخواهند بود . برای داشتن یک وب سایت موثرتر ، میتوانید به دانش متخصص سئو در بازاریابی توجه کنید . به این ترتیب میتوانید به طور مستقیم مشکلات بازاریابی روی وب سایت خود را مشخص کنید .
مهارت ارتباطی متخصص سئو
زمانی که متخصصان سئو مهارتهای ارتباطی بالایی داشته باشند , قادر به نشان دادن گامهای اصلی , استراتژیها و اهدافی هستند که کسبوکار شما قصد انجام آن را دارد . مهارتهای ارتباطی برای هر کسبوکار بسیار مهم هستند و شرکتهای بزرگ آزمونهای ارتباطی و سوالاتی در خصوص مصاحبههای شغلی در همان زمان دارند . برای متخصص سئو به این دلیل است که شما باید بدانید فردی که با آن کار میکنید تلاش کافی برای درک شما و پاسخ موفق به شما را میدهد . متخصص سئو به درک صحیح پیام شما و پاسخ دادن به شما مطابق با این پیغامهایی که ارسال کردهاید , نیاز دارد . بدین ترتیب , شما میتوانید یک تجربه ارتباطی موفق داشته باشید .
اگر میخواهید تواناییهای ارتباطی متخصص سئو را که میخواهید استخدام کنید ، شناسایی و شناسایی کنید ، میتوانید به مصاحبه ارتباطی بین مارکهای معروف نگاه کنید و همچنین سوالاتی را آماده کنید که بتوانند تواناییهای ارتباطی متخصص را در همان زمان نشان دهند .
درک نیاز وب سایت توسط متخصص سئو
محتوای وب سایت یکی از مهمترین بخشهای یک کسبوکار موفق , برند یا شرکت است . محتوایی که شما میخواهید ایجاد کنید باید برای بازدیدکنندگان جالب باشد و شما باید جذابیت بازدیدکنندگان و کاربران وب سایت خود را جلب کنید . علاوه بر آن , شما باید بدانید که بازدیدکنندگان و کاربران شما در هنگام بازدید از وب سایت شما چه را ترجیح میدهند . برای تجزیه و تحلیل این موارد , یک متخصص سئو که شما میخواهید استخدام کنید , توانایی همدلی و درک نیازها , خواستهها و خواستههای مشتریان را دارد . لمس احساسات بازدیدکنندگان و قرار دادن خودتان در شرایط فعلی نقش بسیار اساسی در سئو دارد . افراد تمایل دارند چیزهایی را دنبال کنند که میتوانند احساسات خود را لمس کنند و در عین حال میتوانند برخی از قسمتهای خودشان را پیدا کنند . برای این کار , بخش سئو در وب سایت شما برای درک بازدیدکنندگان و کاربران توجه میکند .
علاوه بر این , استفاده از زبان مناسب نیز بخشی از توانایی همدلی با محتویات است . متخصص سئو باید بداند چطور روی محتویات عمل کند . استفاده از زبان صحیح و موضوعات مرتبط برای بازدیدکنندگان و کاربران وب سایت شما را موثرتر و موفق خواهد ساخت . اگر میخواهید بهتر از رقبای خود باشید , شما باید به دنبال این تواناییها در بخش سئو باشید .
ممکن است خودتان بخواهید قبل از اینکه با آنها کار کنید ، تواناییهای متخصص را درک کنید . شما میتوانید در مورد مصاحبهها از نامهای تجاری شناختهشده فکر کنید و برای بخشهای ارتباطی مصاحبهها جستجو کنید تا ایدههای بیشتری در مورد این فرآیند داشته باشید . مهمترین چیزها توانایی شنیدن و دیدن تلاش متخصصان سئو هستند که برای درک شما ، سوالات شما و مخاطب هدف کسبوکار ، برند و یا شرکت تان تلاش میکنند . اندازه کسبوکار شما در اینترنت مهم نیست زمانی که شما مخاطبان هدف را بسیار خوب بشناسید . در نتیجه شما باید به تواناییهای متخصص سئو در طی فرآیند استخدام طبق نکات مشخص توجه کنید .
متخصصان فنی و تکنیکی به چیزهایی بیش از حضور یک متخصص سئو نیاز دارند . آنها باید دانش بیشتری نسبت به دیگران در اینترنت داشته باشند . متخصصان سئو به این مساله نیاز دارند که چگونه از همه پلت فرمهای رسانههای اجتماعی ، برنامههای محبوب و نرن افزارها ، و دیگر ابزارهایی مانند ؛ گوگل جستجوی گوگل ، SEMrush ، Ahrefs ، و دیگر ابزارهایی که با شما در بالا به اشتراک گذاشته شدهاند و اینکه آنها باید وب سایت شما را بهینه کنند ، استفاده کنند .
تجربه کاربری متخصص سئو
داشتن دانش در مورد تجربه کاربر ( UX ) به طور مستقیم درجهبندی و رتبهبندی وب سایت را تحتتاثیر قرار خواهد داد. در حالی که شما میتوانید هر روز بیشتر و بیشتر ترافیک بگیرید , تعداد بازدیدها , بازدید کنندگان و کلیک در همان زمان افزایش خواهد یافت . دلیل اینکه چرا تجربه کاربر مورد نیاز است , ارایه یک وب سایت بهتر و کاربر پسند برای بازدیدکنندگان و کاربران است .
زمانی که یک وب سایت را پیشنهاد میکنید که برای بازدیدکنندگان آسان است ، آنها قادر خواهند بود وقت بیشتری را در وب سایت خود صرف کنند و روی جلسات دیگر نیز کلیک کنید . بدین ترتیب ، شما قادر خواهید بود که ترافیک بیشتری را به دست آورید ، تعداد بازدیدها و کلیک در همان زمان . علاوه بر آن ، شما میتوانید میزان بازتاب را کاهش دهید .شما میتوانید به طور مستقیم اطلاعات بیشتری در مورد تجربه کاربر داشته باشید و چیزهایی را که میخواهید به عنوان یک متخصص سئو در نظر بگیرید ، بشناسید .
تجربه کاربر به طور قابلتوجهی برای وب سایت شما حیاتی است و لازم است بدانید که متخصص سئو که شما میخواهید استخدام کنید ، دانش کافی در مورد ارائه و توسعه تجربه کاربر برای سایت و صفحات شما خواهد داشت .
توان آنالیز داده ها در متخصص سئو
آنالیز داده یکی از مهمترین و بخشهای مورد نیاز سئو است . متخصصان سئو باید اطلاعات را کاملا ً درک کرده و از آنها برای موثرتر کردن وب سایت شما در همان زمان استفاده کنند . استفاده از دادهها این است که به شما این فرصت را میدهد که بهتر از رقبای خود باشید . زمانی که متخصص سئو به اندازه کافی دانش آنالیز دادهها را دارد , میتوانید اثرات آن را در رتبهبندی وب سایت تان مشاهده کنید .
در حالی که تحلیل دادهها برای بازاریابی مهم است ، اما بهترین راه برای بهینهسازی وب سایت شما برای راحتتر کردن آن برای سئو است . در نهایت ، از مهارتها در مورد تجزیه و تحلیل دادهها از متخصص سئو سوال کنید . اگر میخواهید در بازاریابی موفقتر باشید ، باید به چیزهایی که ذکر کردیم توجه کنید .
پیش نیاز استخدام متخصص سئو
اگر دوست دارید متخصص سئو استخدام کنید و نمیخواهید وب سایت خود را با خودتان بهینهسازی کنید ، باید فرآیند استخدام و برخی از نکات کلیدی که هر فرد به آن نیاز دارد را بدانید . زمانی که در مورد این نکات یاد میگیرید ، میتوانید به نکات اصلی در طی فرآیند استخدام توجه کنید . به این ترتیب ، شما این فرصت را خواهید داشت تا در مورد بهترین متخصص سئو صحبت کنید که قصد دارید با وب سایت خود کار کنید .
در مورد نحوه استخدام یک متخصص سئو و چیزهای قبل از استخدام یک متخصص سئو باید بدانید شما میتوانید مراحل را دنبال کنید و دانش بیشتری در مورد نکات مهم که باید بدانید داشته باشید . بیایید نگاهی به آنها بیندازیم .
شما باید سوالاتی را که میخواهید از متخصص سئو بپرسید ، مشخص کنید و شما باید این فرآیند را بسیار خوب بدانید .
شما باید بیشتر در مورد تواناییهای متخصص سئو در طول مصاحبه یاد بگیرید .
شما میتوانید مکالمات و سوالات مخصوص برای درک مهارتهای ارتباطی متخصص داشته باشید .
شما میتوانید توانایی همدلی با متخصص را درک کنید .
شما باید به دانش مربوط به تجربه کاربر توجه کنید .
شما باید تواناییهای فنی و تکنیکی این متخصص را بدانید . شما میتوانید به ابزارهای مورد نیاز که نیاز دارند در بالا اطلاع داشته باشند نگاه کنید .
شما باید سوالاتی بپرسید که متخصصان برای آنها آماده نیستند ، بنابراین میتوانند وضعیت را در طول مصاحبه یا جلسه بررسی کنند .
شما میتوانید به سوالات و فرآیند مصاحبه برای برندهای معروف نگاه کنید .
زمانی که همه چیز در نظر گرفته میشود ، باید به جزئیات خاصی که در وب سایت خود نیاز دارید توجه کنید و باید تواناییهای متخصص را که در بالا ذکر کردیم بدانید . بدین ترتیب میتوانید یک وب سایت موفقتر داشته باشید و این فرصت را داشته باشید که بهتر از رقبای خود در بازار باشید .
10 متخصص برتر سئو در جهان
اگر به دنبال کارشناسان سئو هستید که ممکن است شما را راهنمایی کند که رتبه خود را به صورت ارگانیکی افزایش دهید و یا به صورت ارگانیکی رتبه سئو را افزایش دهید , شما به مکان درست آمدهاید . همه به دنبال فرصتهایی هستند که ترافیک وب سایت خود را افزایش دهند . رتبهبندی در بالا هدف نهایی آنها است , بنابراین همانطور که صحبت میکنیم .
داشتن یک استراتژی خوب باعث انحراف زیادی از ترافیک به سمت وب سایت شما خواهد شد . اما به همان سادگی که به نظر میرسد نیست . مسیر رسیدن به بالا کاملا ً طولانی است .
در اینجا ما برخی از نامهای معروف سئو را از سراسر جهان که تحت راهنمایی آنها ممکن است در صدر صفحات نتایج موتور جستجو قرار گیرند , ارائه میکنیم . استراتژیهایی که از آنها استفاده میکنند و کاری که انجام دادهاند کاملا ً متفاوت از یکدیگر است .
برایان دین اولین متخصص سئو
برایان دین جایزه برایان را به خاطر وبلاگ معروف خود " Backlinko.com " که توسط مجله فوربز به عنوان " بلاگ برتر برای پیگیری " فهرست شدهاست , اهدا کردهاست .
او یک متخصص سئو و یکی از بنیانگذاران Backlinko است که بهترین استراتژیهای بازاریابی دیجیتال را ارائه میکند که رتبه شما را بهبود میبخشد ، همه رقبای شما را شکست میدهد ، و ترافیک بیشتری را به وب سایت شما منتقل میکند .
اگر شما در سئو تازهکار هستید ، وبلاگ او برای شما بسیار مفید خواهد بود . او همچنین یک کانال یوتیوب نیز دارد که در آن بهترین دانش را در زمینه سئو به شما میدهد . مکان خوبی برای شروع سفر سئو به این شکل است که به شما کمک میکند نتیجه ترافیک خود را افزایش دهید .
نیل پاتل دومین متخصص برتر سئو
او بهترین نویسنده پرفروش در " نیویورکتایمز " و یکی از بهترین متخصصان سئو در این بازار است . کار و استراتژیهای او او را در سراسر جهان رواج داد .
دورههای او به طور خاص برای کارآفرینان جدید طراحی شدهاند که میخواهند در استراتژیها و تاکتیکهای خود عمل کنند .
سمینارها و سخنرانیهای او درباره استراتژیهای سئو به طور مثبت در میان کارآفرینان جوان و کهنهکار دریافت شدهاست . او همچنین کارهای زیادی برای کمک به مردم انجام دادهاست تا بتوانند به راحتی بتوانند مکالمه خوبی داشته باشند .
مری هاینس سومین متخصص سئو
او به عنوان رهبر صنعت سئو شناخته میشود و بیش از ۱۰ سال در سئو تجربه دارد . مری زمانی حرفهای است که به کار کردن الگوریتم پنگوین در گوگل میپردازد . تعداد کمی از مردم درک این مساله را دارند .
او اغلب به فروم های سئو توصیه میکند و دانش او تقاضای بالایی دارد . او چندین سال است که وب سایتها را تجزیه و تحلیل میکند و به مشتریان خود در فروم هایی که در آن شرکت کردند بازخورد میدهد .
اگر میخواهید رتبه را بهبود بخشید ، باید بروید و وبلاگ های او را چک کنید .
چهارمین متخخص سئو راند فیشکین است
اگر شما میخواهید مهارتهای سئو را بهبود ببخشید ، باید بدانید که راند فیشکین متخصص سئو و بازاریاب است .
او بنیانگذار - است اما بعدا ً در سال ۲۰۱۸ کنارهگیری کرد و به عضویت این شرکت درآمد . او همچنین بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Sparktoro نیز میباشد .
راند به مردم کمک میکند تا بهترین استراتژی سئو را از طریق بلاگ ها و ویدئوهایی به شما بیاموزد که ممکن است به شما کمک کند تعداد زیادی ترافیک داشته باشید و بنابراین رتبهبندی وب سایت خود را بهبود بخشید و رقبای خود را شکست دهید.
پنجمین متخصص سئو دنی سولیوان
او یکی از بنیانگذاران رسانه در سوم است که شامل زمینه های موتورهای جستجو و بازاریابی و MarTech است و همچنین یک تیم جستجو را اداره میکند و رویدادهای MarTech را اجرا میکند .
وبلاگ او برای بخش سئو به شدت مفید است . دیدگاههایی که دنی ارائه میکند ، به شدت توسط متخصصان دیگر مورد تقدیر قرار میگیرد . او یک نابغه پاک در دنیای سئو است .
دیو دیویس ششمین متخصص برتر سئو
او مدیر عامل بازاریابی اینترنتی Beanstalk , یک نویسنده برجسته سئو و یک سخنگوی کنفرانس است که تخصص سئو را ارایه میدهد.
شما میتوانید بلاگ های او را در مجله موتور جستجو و همچنین آنلاین بخوانید .
او همچنین یکی از عوامل جستجو برای موتورهای جستجو و سئو موتور جستجو است .
اگر میخواهید برخی از تکنیکهای جدید سئو و بهترین استراتژیهایی را که در مورد سئو صحبت میکنند یاد بگیرید ، ترافیک بیشتری را به وب سایت خود بیاورید ، و رتبهبندی خود را در گوگل بهبود بخشید ، این کار را به درستی هدایت خواهد کرد .
مایکل گینگ هفتمین متخصص سئو
مایکل کینگ یکی از بهترین متخصصان سئو در جهان که بیش از ۱۰ سال تجربه دارد . او یکی از بنیانگذاران است که در آنجا بهترین خدمات مربوط به سئو , بازاریابی رسانهای اجتماعی , تجزیه و تحلیل بازاریابی , ایجاد محتوا , و چیزهای دیگر را برای شما فراهم میکند .
اگر صاحب کسبوکار جدیدی هستید و میخواهید بیشتر در مورد سئو بدانید ، پس باید بلاگ ها و استراتژیهای او را چک کنید . حقیقتا ً یک پادشاه در صنعت سئو است.
راهنمایی او قطعا ً شما را در کسبوکار بازاریابی دیجیتالی شما بهبود خواهد بخشید و نرخ تبدیل شما در هیچ زمانی به شدت افزایش نخواهد یافت .
جورج فریتگ هشتمین متخصص سئو
یک نام مشهور در بخش سئو ، جورج فریتگ است که دانش و تجربه زیادی در سئو دارد . او به صدها کارآفرین برای رسیدن به اهدافشان کمک کردهاست . و در زمینه بازاریابی دیجیتال ، او به آنها کمک کرد تا ترافیک زیادی را در وب سایت خود به دست آورند .
چیزی که او را حتی بزرگتر میکند این است که moz گاهی بلاگ هایی را پست میکنند که توسط جورج نوشته شدهاند. اگر میخواهید بیشتر در مورد کارش بدانید ، وبلاگ او را بخوانید تا بهترین استراتژیها را برای سئو به دست آورید .
لیزا پاشه نهمین متخصص برتر سئو
او موسس و مدیر عامل شرکت برنده جایزه آژانس سئو به نام Verve Search است .
در سال ۲۰۲۱ او کسبوکار مشاورهای و مشاورهای خود را تاسیس کرد . وبلاگ او بسیار پر از تاکتیکهای سئو و نکاتی است که تقریبا ً در هر کسبوکار مفید هستند . کار و تدریس او به شما کمک خواهد کرد که ترافیک زیادی داشته باشید و هم چنین رتبهبندی بهتری داشته باشید.
چیزی که او را به بهترین شکل ممکن میسازد بینش او در این موقعیت است . کار سخت و عقل و کوشش و بهترین کاری است که او در جهان به بهترین نحو انجام میدهد .
ناتان گوچ دهمین متخصص برتر سئو
اگر میخواهید به تدریج ترافیک خود را به تدریج افزایش دهید و بک لینک های خود را بهبود بخشید , باید از ناتان گوچ پیروی کنید . خواندن بلاگ های او به شما یکی از بهترین راهنماییهای شما را میدهد . و ویدیوهای یوتیوب همچنین به شما کمک میکنند تا کسبوکار خود را بهتر درک کنید تا بتوانید از منابع استفاده کرده و خودتان را بهتر با تاکتیکهای اصلاح سئو به کار ببرید .
او از سال ۲۰۱۳ در بازی سئو صحبت کردهاست ، اما بعدا ً به بسیاری از webmasters ، وبلاگ نویسان ، و کسب و کارها کمک کرد تا ترافیک ارگانیک خود را به موقع افزایش دهند .
او همچنین دانش صحیحی از الگوریتم گوگل دارد که دیدگاههای های بازاری او را دقیقتر میسازد .