• سئو ارزان

10 نکته برتر متخصص سئو

10 نکته برتر برای جستجو در یک متخصص سئو کسب و کار شما کوچک یا بزرگ است - یا جایی بین آن - اگر برای فروش یا بازاریابی به ترافیک وب اعتماد دارید ، باید به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تسلط داشته باشید یا باید یک متخصص SEO استخدام کنید. کارشناسان سئو از SEO Moz ، High Rankings و Raven ابزار بازاریابی اینترنتی این 10 نکته را برای کمک به شما در یافتن متخصص سئو مناسب ارائه می دهند.

وب سایت شرکت شما ممکن است بسیار زیبا به نظر برسد ، با بسیاری از صدای بلند صدای چند رسانه ای. اما اگر سایت به طور مداوم بازدیدکنندگان هدف را جذب نمی کند و آنها را به مشتری تبدیل نمی کند ، وظیفه خود را انجام نمی دهد - که می تواند تأثیر منفی بر درآمد داشته باشد.

ممکن است زمان استخدام یک متخصص بهینه سازی موتور جستجو (SEO) باشد ، خواه این کار به عنوان یک کارمند ، یک مشاور فردی یا یک شرکت مشاوره SEO باشد. یک متخصص سئو متخصص و باتجربه سایت شما را بررسی می کند. در مورد اهداف تجاری و بازدید کنندگان هدف شما س asksال می کند. و استراتژی های بهبود رتبه بندی موتور جستجو و بازدید از صفحه شما را مشخص می کند.

راه حل هایی که یک متخصص SEO ممکن است تجویز کند شامل مواردی کاملاً ساده مانند بازنویسی برچسب های عنوان HTML برای رفع مشکلات ساختاری است که از خزیدن ربات های موتور جستجو و نمایه سازی محتوای شما جلوگیری می کند و پیوندهای با کیفیت را از وب سایت های خارجی مرتبط و بدست آورید.

ما از سه متخصص س expertsال کردیم که هنگام استخدام متخصصان سئو باید به دنبال چه مواردی باشند. در اینجا 10 ویژگی برتر برای جستجو در یک متخصص SEO آورده شده است.

متخصص سئو

1. سالها تجربه سئو


جیل واهلن ، مدیرعامل High Rankings می گوید: "هرکسی می تواند یک شبه" آژانس سئو "راه اندازی کند و خود را یک متخصص سئو بخواند. "اما این بدان معنا نیست که آنها می دانند چه کاری انجام می دهند. صدها چیز کوچک وجود دارد که به تصویر بزرگتری از انجام SEO تبدیل می شوند و سالها طول می کشد که تجربه کنید چه کار می کند و چه چیزی واقعاً یک کار خوب را انجام نمی دهد "

Whalen اضافه می کند که هر وب سایتی برای موفقیت به تاکتیک های مختلف SEO نیاز دارد. "یک متخصص سئو با سالها تجربه قادر خواهد بود به هر وب سایتی سر بزند و دقیقاً بداند که چه کارهایی باید برای آن انجام شود تا بتواند بازدید بیشتری از موتور جستجو را به دست آورد ، در حالی که شخص جدیدی در سئو موارد مشابه را در هر سایتی امتحان می کند ، که Whalen می افزاید: "در صورت وجود فقط یک اثر محدود دارند."

2. درک هر سه سطح SEO


بهینه سازی موتور جستجو شامل سه طبقه است:

فنی (ساختار یک سایت ، که می تواند تعیین کند چقدر آسان یا دشوار است که موتورهای جستجو بتوانند محتوای شما را خزنده و نمایه کنند)
بهینه سازی در صفحه (استفاده از عناصری مانند کلمات کلیدی و برچسب های HTML به روش هایی که به افزایش بازدید موتور جستجو به سایت شما کمک می کند)
بهینه سازی خارج از صفحه (مانند ایجاد لینک).
تیلور پرات ، معاون رئیس بازاریابی محصول برای ابزارهای بازاریابی اینترنتی Raven می گوید: شما یک SEO یک بعدی نمی خواهید. "شما به کسی نیاز دارید که از هر سه جهت به استراتژی خود نزدیک شود تا موفقیت خود را به حداکثر برساند."

Whalen می افزاید: "اگر موتورهای جستجو نتوانند به تمام مطالب موجود در وب سایت دسترسی پیدا كنند یا مقداری از مطالب در سایت عمیقاً دفن شده باشد ، پس هر كار دیگری كه در وب سایت انجام شود از نظر موفقیت در سئو سایت بی فایده خواهد بود." "این بدان معنی است که همه مشاوران یا شرکت های سئو باید تمام محدودیت های فنی و مسائلی را که موتورهای جستجوگر دارند ، درک کنند و آنها باید بتوانند این موارد را برای توسعه دهندگان وب سایت شما بیان کنند تا مشکلات به حداقل برسد."

3. یک سابقه اثبات شده در موفقیت سئو


Whalen خاطرنشان می کند: صحبت کردن از یک بازی خوب در سئو آسان است. "تعداد زیادی پست وبلاگ و مقاله وجود دارد که شرح تاکتیک های مختلف SEO می باشد که می توان از آنها استفاده کرد. اما داشتن مشتریانی خوشحال چیز دیگری است. هر کسی که بخواهد یک مشاور یا شرکت SEO استخدام کند قطعاً باید حداقل سه منبع نسبتاً فعلی را بررسی کند تا در مورد چگونگی SEO جستجو کند. شرکت به آنها کمک کرد تا موفق شوند. "

4. زیرکی بازاریابی


Whalen می گوید: "هنگامی که از مسائل فنی یک وب سایت فراتر رفتید ، SEO بسیار شبیه بازاریابی سنتی است." "محتوا باید به گونه ای نوشته شود که سود کاربر را در حالی که منجر به فروش می شود ، مشخص کند. و همه این کارها باید به گونه ای انجام شود که در انتهای دیگر یک موتور جستجو که به دنبال آن هستند نیز مورد توجه قرار گیرد. برای آنچه شرکت شما ارائه داده است. "

5. دیدگاه و دانش کاملاً گردآوری شده


رند فیشکین ، مدیرعامل و بنیانگذار SEOMoz می گوید: "برای سالها ، من فکر می کردم می توانم موضوعات خارج از حوزه SEO با تمرکز بیش از حد را نادیده بگیرم." "اگر این کار با رتبه بندی صفحات وب در موتورهای جستجو نبود ، این رفتار احمقانه و اشتباه بود. سئو امروز باید تمام بازاریابی را در سطح عمیق ، روانشناسی نژاد بشر ، فرهنگ خاص درک کند. آنها برای بازاریابی ، چشم انداز شبکه های اجتماعی ، تجزیه و تحلیل وب ، طراحی وب و توسعه ، بازاریابی ویروسی ، محتوا ، محصول ، مدل های تجاری و موارد دیگر استفاده می کنند. وقتی SEO را از این اقدامات مهم دیگر جدا کنیم ، تصمیمات کوتاه مدت می گیریم که می توانند در نهایت بیشتر از اینکه آنها کمک کنند صدمه می زند. "

6. درک درستی از تصویر بزرگ


آیا SEO بر روی تبدیل (تبدیل بازدید کننده به سایت شما به مشتری) تمرکز دارد یا بیشتر به رتبه بندی موتور جستجو توجه دارند؟ در حالت ایده آل ، "تمرکز هر استراتژی سئو باید انجام یک هدف باشد (مانند افزایش تبدیل ها) ، نه دستیابی به یک رتبه خاص."

7. قابلیت متناسب بودن با فرهنگ شرکت شما


کارشناسان سئو باید با زمینه های مختلف کسب و کار از جمله IT ، بازاریابی ، خدمات مشتری ، تجزیه و تحلیل و فروش تعامل داشته باشند. فیشکین خاطرنشان می کند ، توانایی SEO برای کارکرد خوب با اعضای این تیم ها ضروری است. او می گوید: "شخصیت ، صداقت و سبک ارتباطی SEO نیاز به سازگاری با سازمان دارد یا پیشرفت سخت خواهد بود."

8. مهارتهای ارتباطی عالی.


صحبت از سبک ارتباطی است ، یک SEO باید بتواند به روشنی ارتباط برقرار کند که چرا باید تغییری در وب سایت شما ایجاد شود به گونه ای که همه آن را بفهمند ، یادآور می شود پرات. "هیچ راهی وجود ندارد که یک SEO بتواند همه کارها را خودش انجام دهد. بنابراین آنها باید بتوانند ارتباط برقرار کنند که چرا باید تغییر خاصی ایجاد شود در شرایطی که همه درک کنند. آنها باید بتوانند با تیم IT و تیم سطح C صحبت کنند و نظر خود را بیان کنند. "

9. علاقه به پیروزی


فیشکین می گوید ، متخصصان سئو که دوست دارند کارها را به طور موثر انجام دهند معمولاً مشاوران ایده آلی را ایجاد می کنند. "سئوکاران عالی روش هایی برای کار درمورد چالش ها و سد راه ها پیدا می کنند. البته ، این بدان معنی است که سازمان شما باید پیشرفت کند و مانعی برای آن ایجاد نشود ، در غیر این صورت روحیه و تمایل آنها را برای تأثیر مثبت بر شرکت شکست خواهید داد."

10. کنجکاوی.


در حالی که دانش مطمئناً مهم است ، کنجکاوی نیز ضروری است. فیشکین می گوید: "یافتن یک SEO که بتواند آدرس های IP را برای تمام خزنده های گوگل بخواند بسیار خوب است ، اما فردی که عمیقا کنجکاو است و به طور مداوم در مورد نحوه کار این خزنده تحقیق می کند

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت خودرو با کیفیت عالی

تبلیغات و بازاریابی

تبلیغات و بازاریابی :بررسی و معرفی کامل

سئو تضمینی چیست

سئو تضمینی چیست اطلاعات کامل سئو تضمینی

مجله تبلیغات

الهام مجله تبلیغات به خوانندگان مجلات ، اطلاعات ، الهام و ایده های خلاقانه فراوانی را برای خوانندگان فراهم می کنند. اطلاعاتی که به خواننده داده می شود ممکن است آنها را به بیرون رفتن و بازدید از فروشگاه ها / مشاغل و جستجوی آنلاین برای کسب اطلاعات بیشتر سوق دهد.

غرفه آرایی نمایشگاهی

طراحی سایت غرفه آرایی نمایشگاه با تمام امکانات

سئو ارزان وب سایت

با ارزانترین قیمت سایت خود را سئو کنید

کمپین سئو چیست

معرفی کامل اصول و تکنیک های کمپین سئو

سئو عالی

سئو عالی سئو عالی یک کلید واژه بسیار حساس و قابل تامل در عالم بهینه سازی وب سایت است. برای اینکه به مفهوم سئو عالی بطور خاص و تخصصی پی ببریم باید در ابتدا نگاهی کامل به معنا و مفهوم سئو داشته باشیم. سئو seo مخفف search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو میباشد. سئو عالی به اولین مطلبی که میندیشد جلب رضایت کاربر است همان چیزی که گوگل بر آن تکیه و اصرار دارد.

طراحی سایت مجله دیجیتال

طراحی سایت مجله دیجیتال با سئو و قالب های متنوع و شیک

تبلیغات صفحه اول گوگل

تبلیغات صفحه اول گوگل و بررسی مزایا و معایب

تبلیغات ارزان

تبلیغات ارزان در صفحه اول گوگل با هر بودجه

ابزار تبلیغات

شما می خواهید در سال 2021 به صفحه اول گوگل وارد شوید. برای انجام این کار ، شما با هر تجارت دیگری در صنعت خود رقابت می کنید. برخی سالها تجربه شما را دارند. بعضی از آنها دپارتمان های بازاریابی دارند که خود شما را کوتوله می کند. بودجه بازاریابی در برخی از آنها از کل بودجه کسب و کار شما بیشتر است. هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید؟ هنوز می توانید به آن صفحه اول بروید؟

پشتیبانی